Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tahaks vaadata silindrisse. (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 1609)
alias
huviline



Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 '07 2.0tdi

postitati 01.12.04 21:59 Tsiteeri
Tahaks vaadata silindrisse.



Kas keegi teab midagi või omab sellist aparaati, millega saab küünla august silindrisse vaadata. Asja õiget nimetust ei tea, kuid tean, et midagi sellist on olemas. Oleks soov silindritele pilk peale heita, et mis seisukorras nemad seal olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 01.12.04 22:12 Tsiteeri


Mis ikka, kui taskulamp abiks, valgusvihk küünla avast sisse ja pilt sil seinast olemas... ja kolvi põhjast;)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alias
huviline



Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 '07 2.0tdi

postitati 01.12.04 22:17 Tsiteeri


Heh, se vist ikka ei sobi. On olemas selline mingi kaameraga, et lükkad otsa mulgust sisse, mille teine ots jookseb juhtimis karpi, mida hoitakse käes. Sellel on siis mingi teine mulk, kuhu sa ise vaatad ja sinna kuvatakse siis se pilt, mida kaamera hetkel jäädvustab. Kaamera otsas olemas muidugi ka valgustus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 01.12.04 22:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja alias
Kas keegi teab midagi või omab sellist aparaati, millega saab küünla august silindrisse vaadata. Asja õiget nimetust ei tea, kuid tean, et midagi sellist on olemas. Oleks soov silindritele pilk peale heita, et mis seisukorras nemad seal olema.


sellise asja nimi on endoskoop ja kasutatakse meditsiinis. Kunagi olen seukse asjaga küünla august sisse vaadanud. Lisaks veel niipalju, et seal otsas ei olnud kaamera vaid asi toimis kiudoptikaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alias
huviline



Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 '07 2.0tdi

postitati 01.12.04 22:29 Tsiteeri


Aga ehk keegi omab või oskab öelda, et kust seda endoskoopi laenata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 02.12.04 06:24 Tsiteeri


Kui tahad tõesti silindrite "seisukorda" kindlaks teha siis kisu kaan maha ja mõõda indikaatorkellaga hülsid üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 02.12.04 07:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja alias
Aga ehk keegi omab või oskab öelda, et kust seda endoskoopi laenata.


OÜ TÕUKUR:o


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alias
huviline



Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 '07 2.0tdi

postitati 02.12.04 20:16 Tsiteeri


Paistab, et siis kellegil kuskil ei vedele.
Võib arvata, et Tõukur küsib selle eest mõnusalt krõbisevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 02.12.04 20:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja alias
Kas keegi teab midagi või omab sellist aparaati, millega saab küünla august silindrisse vaadata. Asja õiget nimetust ei tea, kuid tean, et midagi sellist on olemas. Oleks soov silindritele pilk peale heita, et mis seisukorras nemad seal olema.

Kas on mingi probleem autoga(suur õlikulu) või lihtsalt uudishimust


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alias
huviline



Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 '07 2.0tdi

postitati 02.12.04 20:32 Tsiteeri


Mure selles, et peale ploki kaane tegemist kadus järsku ühest silindrist surve mingi 8.5 peale. Klappides ei saa viga olla, kuna need uued ja pesad sai ka hooveldatud. Kardan, et kas lõi rõnga ära, või juhtus midagi kolviga, sest kaant sai 0.35mm alla toodud. Õli võtab väga minimaalselt. Umbes pool liitrit 10.000 km peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 02.12.04 20:44 Tsiteeri


tolle endoskoobiga uuritakse rohkem klappe,kolvirõngaid sellega ei näe.On veel üks võimalus.lased küünla august suruõhu sisse ja keerad mootorit et selle silindri klapid oleks kinni ja kuulad kust õhk välja tuhiseb(sumpsi,kollektorisse) ja saadki teada kas viga on klappides või kolbides


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alias
huviline



Registreerunud 07.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 '07 2.0tdi

postitati 02.12.04 20:51 Tsiteeri


Ka se on tehtud ja kohiseb karterisse. Kui rõngas on viga saanud siis peax ta silindrile tekitama triibud või lausa sooned. Vähemalt üx tark väitis nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 02.12.04 21:41 Tsiteeri


Mõõda küünlaaugu kaudu kompressioon ära, ning lisa seejärel törts õli küünla august sisse ning mõõda uuesti. Kui surve ei tõuse, on klappidejama, kui surve tõuseb, on rõngastejama


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 02.12.04 21:52 Tsiteeri


Omad kogemused on näidanud et kriimud ja vaod tekivad peale rõngaste purunemist reeglina vaid 2-t mootoritesse kus on hülsis aknad sees ja rõngal on võimalus ennast kolvi ja hülsi vahele kinni kiiluda.4-T mootoril juhtub peale rõnga purunemist reeglina see,et rõnga osad istuvad lihtsalt oma soones edasi,kuna neil ei ole kuskile liikuda sealt.Seda kõikke muidugi juhul kui ei ole kolvil rõngavahesid minema löönud vms.Vabalthingava mootori puhul on see viimane variant suht ebatõenäoline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.12.04 11:44 Tsiteeri


Mul on kogemus Fiat Croma 1.9TDI konega, millel pärast rõnga lagunemist üsnagi konkreetsed sooned hülsi peegelpinda kraabiti. Samas oli seal kolvi serv ka juba tükkideks ja mahavõetud kaanes olid ka täkked sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.4% - SQL: 43.6%]