Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Spidomeeter ei tööta (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 1736)
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 01.12.04 13:22 Tsiteeri
Spidomeeter ei tööta



Nüüd siis järgmise asjaga hädas. Ja häda on jällegi üsna kummaline. Spidoandurist alates nimelt toimib kõik ilusti. Võimalikest variantidest siis kas on lahti tulnud mingi andurile infot jagav magnet vms?! Teab keegi mismoodi see süsteem üldse 90.a. sigaril ehitatud on. Kas on mingi magnet kuhugi külge liimitud? Kas see magnet on selle detaili küljes mille külge kuue poldiga poolass kinnitub? Mismoodi seda viga üldse ravida saaks?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Traks
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Saue-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4, ABT

postitati 01.12.04 14:21 Tsiteeri


Räägi mulle kuidas sa seda kontrollisid et spido andurist alates töötab. Asi selles et mul sama probleem.


Nii kuidas sina autole nii ka auto sulle
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 01.12.04 20:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Traks
Räägi mulle kuidas sa seda kontrollisid et spido andurist alates töötab. Asi selles et mul sama probleem.

Kõigepealt harutasin lahti spidoanduri ja minu üllatuseks vaatas sealt vastu täiesti tavaline herkon. Proovisin siis anduri otsi suht suure sagedusega kokku ühendada ja spido hakkaski näitama. Aru ma ei saa vaid sellest, et kuidas see herkon sellisele valule vastu peab??? Väga kummaline lahendus igatahes. Saaks veel aru, kui sitroeen või renoo sellist kasutab, kuid audi...?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 02.12.04 09:56 Tsiteeri


On kellelgi äkki 5sil sigari al 88a kast pulkadeks? Hea meelega teeks asjaga tutvust enne kui lammutama kukub? Äkki on tõesti probleem anduri ja impulsirõnga sobimatuses, vales anduris (mis eelmine omanik masinaga teinud on ei tea ju?!) vms. Eriti kahtlane tundub asi seetõttu, et anduriks kasutatakse herkonit. Kuidagi kahtlaselt imelik.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 02.12.04 14:31 Tsiteeri


Mis seal lammutada, võtad juhi poolse poolassi ära. Keerad kasti küljes need poldid lahti mis hoiavad reduktori kaant kinni. Võtad selle kaane ära ja seal all on üks plasmass rõngas millel on mingid andurid sees. Ma ei tea kas need on magnetist või nii sama metallist. Iga tahes on seal plassmass rõngas ümber sisemise poolassi otsa nuudi. Ja see ongi kogu lahendus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 02.12.04 15:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Tsitaat:
Esialgne postitaja Traks
Räägi mulle kuidas sa seda kontrollisid et spido andurist alates töötab. Asi selles et mul sama probleem.

Kõigepealt harutasin lahti spidoanduri ja minu üllatuseks vaatas sealt vastu täiesti tavaline herkon. Proovisin siis anduri otsi suht suure sagedusega kokku ühendada ja spido hakkaski näitama. Aru ma ei saa vaid sellest, et kuidas see herkon sellisele valule vastu peab??? Väga kummaline lahendus igatahes. Saaks veel aru, kui sitroeen või renoo sellist kasutab, kuid audi...?


loll kysimus, aga mis see herkon on:(
mul oli sama jama, vahest töötas, vahest mitte. Viga oli kellade juures, kylmjoode.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 02.12.04 23:05 Tsiteeri


Tsitaat:

loll kysimus, aga mis see herkon on:(
mul oli sama jama, vahest töötas, vahest mitte. Viga oli kellade juures, kylmjoode.


Herkon on (reeglina) magnetiga lülituv kontaktipaar.

Tsitaat:
Esialgne postitaja villu157
Mis seal lammutada, võtad juhi poolse poolassi ära. Keerad kasti küljes need poldid lahti mis hoiavad reduktori kaant kinni. Võtad selle kaane ära ja seal all on üks plasmass rõngas millel on mingid andurid sees. Ma ei tea kas need on magnetist või nii sama metallist. Iga tahes on seal plassmass rõngas ümber sisemise poolassi otsa nuudi. Ja see ongi kogu lahendus.

Tänud asjaliku vastuse eest. Siiamaani pole keegi ei forsist ega revalist osanud konkreetselt seletada mismoodi need asjad seal ehitatud on.


On kellelgi äkki seda plastmassrõngast pakkuda? Mõne kokkujooksnud või muidu vigase kasti seest?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 03.12.04 06:25 Tsiteeri


kuidas sa selle herkoni kontakte ise sulgeda said? minul olid need kinnise plastmasspulga sees ja mingil moel ei andnud ise sulgeda.:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 03.12.04 10:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
kuidas sa selle herkoni kontakte ise sulgeda said? minul olid need kinnise plastmasspulga sees ja mingil moel ei andnud ise sulgeda.:o

Kui tähelepanelikult loed siis jutt oli anduri otstest mitte herkoni kontaktidest.
Muidugi saab ka herkoni kontakte sulgeda, abiks siis näiteks magnet.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.12.04 14:21 Tsiteeri


Aga miks mitte seal herkonit kasutada? Ka kõik jalgrattakompuutrid peaks herkoni baasil valmistatud olema. Tean tüüpe, kes on paigaldanud autole jalgrattakompuutri, et täpset diginäitu saada. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 03.12.04 14:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Black
Aga miks mitte seal herkonit kasutada? Ka kõik jalgrattakompuutrid peaks herkoni baasil valmistatud olema. Tean tüüpe, kes on paigaldavanud autole jalgrattakompuutri, et täpset diginäitu saada. ;)

Sellepärast tundubki imelik, et kontaktidel põhinevad tehnoloogiad on ju tegelikkuses väga kaugesse minevikku jäänud. Kuid kui selline asi ikka vastu peab (nagu näha siiski ei pea, nende anduritega vist ikka omajagu jama) siis miks ka mitte.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 03.12.04 15:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
kuidas sa selle herkoni kontakte ise sulgeda said? minul olid need kinnise plastmasspulga sees ja mingil moel ei andnud ise sulgeda.:o

Kui tähelepanelikult loed siis jutt oli anduri otstest mitte herkoni kontaktidest.
Muidugi saab ka herkoni kontakte sulgeda, abiks siis näiteks magnet.


Proovi siis magnetiga, kas andur töötab:D


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 03.12.04 15:35 Tsiteeri


ma omal ajal kontrollisin seda andurit nii: anduri klemmidele yhendasin testri(oommeetri) ja liigutasin autot aeglaselt tagasi. kui andur korras ja asi toimib siis oommeeter hakkab vaheldumisi näitama ja mittenäitama. minul ta igatahes nii tegi ja asi oli korras (nagu ytlesin viga oli hoopis kellade juures)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 03.12.04 17:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja 80quattro
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
kuidas sa selle herkoni kontakte ise sulgeda said? minul olid need kinnise plastmasspulga sees ja mingil moel ei andnud ise sulgeda.:o

Kui tähelepanelikult loed siis jutt oli anduri otstest mitte herkoni kontaktidest.
Muidugi saab ka herkoni kontakte sulgeda, abiks siis näiteks magnet.


Proovi siis magnetiga, kas andur töötab:D

Just, õieti aru saadud, kõige parem moodus ongi justnimelt magnetiga seda proovida.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.3% - SQL: 32.7%]