Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B4 (2.0 85kW) mootor sureb välja - viga halli anduris (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3899)
Speiss
huviline



Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Ford :(

postitati 30.11.04 11:21 Tsiteeri
B4 (2.0 85kW) mootor sureb välja - viga halli anduris



Nimelt mingil ajahetkel auto mootor lihtsalt sureb välja. Tundub, et sädet pole, kui süütepoolist tulev juhe jagajakaanest välja kiskuda ja keresse lasta, siis tuleb jama toimumise ajal käivitamise alguses 1 säde ja siis on vaikus.

Probleem tekkis koos esimeste 0-lähedaste ilmadega.
Külma mootoriga pole veel kordagi muret olnud, hommikul 50km linna tööle sõites on siiani ainult sõidurõõm, seevastu õhtul tagasi tulles, kui enne veel veidi ka linnapeal tiirutada, on jamad käes kiirelt. Sureb välja nii linnas tühikäigul, sõites või maanteel ühtlase 90-ga.
Sureb välja hetkega ilma igasuguse hoiatuseta.

Kõik juhtmed ja pistikud olen mootori peal üle liigutanud ja paistavad korralikud. Jagajalaagril ka loksu sees ei olnud.
1 teada viga on termostaadi pidevalt suurel ringil olemine, selle saab reedel ehk korda.

Kui auto välja sureb, siis igatsugused tegevused pole vilja kandnud, abiks on 10-20 minutit rahulikult oodata, siis mootor käivitada ja edasi sõita nagu poleks midagi juhtunudki. 50km kodutee jooksul hakkab jama pihta tavaliselt, kui veidi linnas tiirutanud, siis poole maa peal seisan veidi, sõidan paar kilti ja seisan teise korra, siis edasi saab juba korralikult (see siis siiani ja võib olla juhus).

Lähipäevil proovib ka diagnostikakaabli ja lapaka külge ühendada ja vaadata, mis sealt näitab, siit üks vaheküsimus, kui täpselt see diagnostika näitab? osutab ta konkreetsele jubinale (hallandur, jagaja, kommutaator, süütepool jne) või peab ikkagi ise seal katsetama?

Teine vaheküsimus oleks, et kus B4 kommutaator asub üldse?

Siuke pikk jutt siis äkki kellelgi tuleb tuttav ette või oskab muidu midagi tarka abistavat öelda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 30.11.04 11:51 Tsiteeri


Kas benapumbarelee ei jama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Speiss
huviline



Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Ford :(

postitati 30.11.04 12:00 Tsiteeri


ei oska küll täpselt kontrollida, kuid bensupump süüte keeramisel hetkeks surisedes pumpab surve üles ja jääb vait. Sõidu ajal töötab bensupump ühtlaselt ja vaikselt, keerasin seal kaane maha vahepeal, et paremini häält jälgida.
Kas see võib ka kuidagi elektiahelas väljenduda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.04 12:41 Tsiteeri


Tundub, et sama asi mis mindki kurvastas.Nimelt omal oli sama anomaalia, kuni lõpuks ei läinudki enam käima (sädet polnud).Foorumis pakuti siis välja 2 varjanti: kommutaator või halliandur(teisisõnu nukkvõlli andur).Ostsin romulast kasutatud hallianduri 500,-(uuena Forsis 3260,-:() ja siiani töötab ilma probleemidetta.Kommutaatoril puhastasin igaksjuhuks ära pistikud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Speiss
huviline



Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Ford :(

postitati 30.11.04 12:55 Tsiteeri


kõlab suht usutavana, et üks neist
BOSHI kommutaator autoosades 506eek
hallandur siis ilmselt tuleks romulast vaadata kuigi mõnevõrra odavam on mulle sobiv, forsis 2762.00,
kas diagnostika võiks ka otseselt neile viidata, kui viga on ja kas diagnostika üldse tagasiulatuvalt näeb, mis vead olnud on?

Kus kommutaator asub?
hallandur siis ilmselt kuskil jagaja all joonisel jupp 9

muidu sinna jääb veel 1 võimalus, süütepool, see ei või sedasi mängida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 30.11.04 13:10 Tsiteeri


see on tenäoliselt Halli´i anduri viga, vähemalt kirjeldatud sümptomid langevad kokku. Romust ära küll andurit osta, see ei maksa ju nii palju, sest seda saab ka eraldi u. 650.-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Speiss
huviline



Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Ford :(

postitati 30.11.04 13:50 Tsiteeri


tõepoolest, B osana forsis olemas, hinnaks 665 või 567 eeku
vaja ainult välja uurida, kas kinnitub põhja või külgede külge
ehk siis juhul kui läheb halli anduri vahetamiseks on see muretsetav.

Samas kuulaks täna õhtul veel arvamusi ja katsub ikkagi korraks kaabli külge pista.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.04 14:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Spacefly
kõlab suht usutavana, et üks neist
BOSHI kommutaator autoosades 506eek
hallandur siis ilmselt tuleks romulast vaadata kuigi mõnevõrra odavam on mulle sobiv, forsis 2762.00,
kas diagnostika võiks ka otseselt neile viidata, kui viga on ja kas diagnostika üldse tagasiulatuvalt näeb, mis vead olnud on?

Kus kommutaator asub?
hallandur siis ilmselt kuskil jagaja all joonisel jupp 9

muidu sinna jääb veel 1 võimalus, süütepool, see ei või sedasi mängida?


Minu masinal oli halliandur nr.9(väideti, et B-osa saada ei ole)ja kommutaator asub mul mootoriruumis, eest vaadates vasakul pool "tulemüüri" küljes(ehk see vahesein mis eraldab mootorit ja kojameeste/salongipuhuri koda).Sinul ilmselt see nr.9 ei lähe kuna see jublakas kinnitub V6 mootoritel (AAH) nukkvõlli külge.Kus need jubinad aga sinu mootoril asuvad, ei oska kahjuks öelda:(
http://www.hot.ee/pikk00/Audimootor.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Speiss
huviline



Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Ford :(

postitati 01.12.04 14:33 Tsiteeri


nii, tänu foorumlastele on vea põhjus suht selge, välja surres sain täna hakkama andurit pistikust liigutades, ei pidanudki 15 minti ootama.

Uus andur juba olemas kah aga kuidas see nüüd külge panna. Forsile 600+ eeku maksmise jätaks esialgu viimaseks variandiks.

Tundus, et anduri vahetuseks tuleks see plekist kraega, kus augud sees võll, kus otsas jagaja rootor istub (vabandage väljenduse pärast) kuidagi maha saada, see aga ei taht vabatahtlikult tulla ja vagu oleks kuskilt jagaja põhjast kinni, ehk tuleks kogu jagaja maha võtta.

Võin ka täiesti eksida, kuna peale loogilika pole mul midagi selle auto kallal rakendada, teadmised esialgu puuduvad.

Seega küsimus, kuidas hallandurit vahetada.

Ise ma suutsin mingi kinnituse lahti keerata jaga alaosas ja jagaja andis mõlemas suunas kerata, minu loogika üteks, et see ongi süüte reguleerimise koht? õnnaks suutsin selle kõrva järgi õifgesse asendisse tagasi keerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 01.12.04 19:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Spacefly
nii, tänu foorumlastele on vea põhjus suht selge, välja surres sain täna hakkama andurit pistikust liigutades, ei pidanudki 15 minti ootama.

Uus andur juba olemas kah aga kuidas see nüüd külge panna. Forsile 600+ eeku maksmise jätaks esialgu viimaseks variandiks.

Tundus, et anduri vahetuseks tuleks see plekist kraega, kus augud sees võll, kus otsas jagaja rootor istub (vabandage väljenduse pärast) kuidagi maha saada, see aga ei taht vabatahtlikult tulla ja vagu oleks kuskilt jagaja põhjast kinni, ehk tuleks kogu jagaja maha võtta.

Võin ka täiesti eksida, kuna peale loogilika pole mul midagi selle auto kallal rakendada, teadmised esialgu puuduvad.

Seega küsimus, kuidas hallandurit vahetada.

Ise ma suutsin mingi kinnituse lahti keerata jaga alaosas ja jagaja andis mõlemas suunas kerata, minu loogika üteks, et see ongi süüte reguleerimise koht? õnnaks suutsin selle kõrva järgi õifgesse asendisse tagasi keerata.


jagaja pead maha võtma ja siis tuleb alt otsast tihvt välja lüüa (hästi kõvasti on kinni, vaja korralikke tööriistu). Kui tihvt käes, läheb edasi lõbusalt, võll üless välja ning siis pääsed andurile ligi.
Jõudu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Speiss
huviline



Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Ford :(

postitati 01.12.04 19:53 Tsiteeri


oot aga kuidas jagaja küljest ära käib? ise nägi allääres ainult ühte kinnitust ja selle avamisel hakkas jagaja külgsuuntes suht kergesti keerlema ainult, tagasihoidlikult tõmmates ei teinud väljagi, kuna teadmatus oli ka siis igaks juhuks liiga kõvasti ei kangutanud.

Et siis tuleb ikkagi jõuga välja tirida ta sealt? kuidas pärast kokkupanek läheb, midagi paigast ära ei lähe (hammaste asetus vms)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 01.12.04 20:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Spacefly
oot aga kuidas jagaja küljest ära käib? ise nägi allääres ainult ühte kinnitust ja selle avamisel hakkas jagaja külgsuuntes suht kergesti keerlema ainult, tagasihoidlikult tõmmates ei teinud väljagi, kuna teadmatus oli ka siis igaks juhuks liiga kõvasti ei kangutanud.

Et siis tuleb ikkagi jõuga välja tirida ta sealt? kuidas pärast kokkupanek läheb, midagi paigast ära ei lähe (hammaste asetus vms)?


tõmmates peab ära tulema ja samasse asendisse tuleb tagasi panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Speiss
huviline



Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Ford :(

postitati 02.12.04 15:11 Tsiteeri


njaa, ennustused osutusid tõeks, jagaja tuli kergelt maha, kuid see neetud tift, nu ei tule, lohu juba sisse peksnud Pilt
ega ma äkki valelt poolt tao?

Alati jääb muidugi väljapuurimisvõimalus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 02.12.04 17:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Spacefly
njaa, ennustused osutusid tõeks, jagaja tuli kergelt maha, kuid see neetud tift, nu ei tule, lohu juba sisse peksnud Pilt
ega ma äkki valelt poolt tao?

Alati jääb muidugi väljapuurimisvõimalus.



seda ei tohi välja lüüa terava junniga vaid täiesti tömbi torniga. Korralikult ära toetada ja ilge nätakas anda muidu lihtsalt taod tihvti otsa laiaks. Poole vahest ei ole mina aru saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 02.12.04 18:02 Tsiteeri


käia veits seda pead maha (st käiad väikese lohu sinna sisse) ja siis tee nii nagu samru ütles


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Speiss
huviline



Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Ford :(

postitati 31.01.05 13:32 Tsiteeri


niih, vahepeal on veidi aega mööda läinud
peale termostaadi vahetust oli mootor ilmselt piisavalt soe, et halli andur jamama ei hakanud. Paar korda küll, kui mul oli palju lühikesi otsi linnas ja auto seisis poodide ees, siis oli mõnel korral käivitamisega jama aga kuna oli väga kiire, siis jäi ta vahetamata.
Nüüd siis kuna andur ostetud ja korralikumad tööriistadki soetatud, siis võtsin asja ette, tagusin selle tifti välja ja vahetasin anduri ära.
Vahetus siis teatavasti hõlmab endas ka jagaja mahakiskumist. Jagaja võlliosa tagasipanekul on ainult 2 võimalikku asendit ja seal pole miskit keerulist, küll aga sõltub jagaja korpuse asendist oluliselt mootori töö. (See peaks siis olema süüde minu arusaamade järgi, mida jagaja korpuse keerutamisega reguleeritakse, targemad parandage, kui eksin) Igatahes kõrva ja jalatunde järgi üritasin taas paika keerata asja nagu vahepeal ajutiselt aga nüüd selline lugu, et mina tahaks natuke veel vastupäeva keerata, kuna nagu pole pedaali vajutades kohe sama jõudu, mis varem ( tagasi keerates päripäeva hakkab gaasi andes pooma) samas mootor töötab ühtlaselt.

Probleemiks siis seejuures, et rohkem vastupäeva keerata ei anna, kuna detailid jäävad seal juba teineteisele ette.
On seal äkki mingi trikk kuidas reguleerimisruumi juurde saada?

Nu see siis kõik vähemolulisem eellugu. Minu kõrv pole niikuinii see, mis aparaat ja seega kuhu soovitaksite minna reguleerima asja ja mis hinnaga võiks seal arvestada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 01.02.05 07:34 Tsiteeri


käi diagnostikas, seal mehed panevad stroboskoobi abil paika. Kõrva järgi võidki jääda sättima ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 70.2% - SQL: 29.8%]