Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: tagasilla pukside vahetus (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1529)
resnick
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal

Auto: B4 '93

postitati 30.11.04 00:46 Tsiteeri
tagasilla pukside vahetus



on siis plaan võtta lähiajal ette tagasilla pukside vahetus oma b4-l. ja et mitte remonditöökodasid nuumata, on see plaanis endal ära teha.
kas on midagi, mida peaksin enne selle toimingu ettevõtmist teadma. kas nende vahetusel vaja ka miskisugust pressi pukside väljavõtmiseks ja uutega asendamiseks või käib see lihtsamalt?

igasugused kogemused ja näpunäited teretulnud :P
vaatasin ka otsingusse, kuid sealt midagi olulist ei leidnud :(


276
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yokker
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.04
Asukoht: teisel pool merd
Kasutaja on eemal

Auto: 2x1.9tdi 66&96kw+suzuki sv1000s

postitati 30.11.04 06:01 Tsiteeri


Pukside vahetamise juures pole midagi keerulist! Sul on vaja roostesurma,13-võtit, 2x18 võtit (üks silmus teine padrun käristiga)kuuskandid,kaks vasarat (1-piisavalt suur) siis veel toru või seibi kuhu puks sisse mahuks (toru pikkus võiks olla 3-4cm) ja meislit või mingit pulka millega sa puksi silla seest välja lööd. Alguses paned auto pakkudele . Lased puksid ,mutrid värgid roostesurmaga üle ja siis lased käsipiduri trossi kere küljest lahti. Järgmisena keerad lahti piduriregulaatori ja siis saad kätte sillapoldi'd kuna üks jääb selle regulaatori taha! Nüüd jääb sild pidurivoolikute otsa rippuma (hea oleks kui toestad silla, paned pakud alla) ja edasi võtad 2 vasarat , ühe paned vastu puksi metalläärt ja annat ümber puksi hagu kuni puks vastu silda ja siis võtad torujupi või meisli ja mütad ümberringi puksi välja! Puksi sissepressimiseks kasutasin 25-30 cm pikkust rauda(8 või 10 läbimõõt) millel oli keere peal. Kõigepealt torkad pulga läbi puksi , paned seibi (seibid) nii,et puksi välimine osa puutub ainult seibiga kokku (mitte sisemine) ja silla poole toru ,mille sisse puksi tõmbad (puks tuleb läbi silla 1-1,5cm umbes) Loodan , et said aru :P


Õllesõber :P
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 30.11.04 08:25 Tsiteeri


Kui mina neid vahetasin siis pidin laskma pidurivooliku lahti,et sild tuleks alla poole,muidu jäi selle ruumiga nadiks :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
resnick
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal

Auto: B4 '93

postitati 30.11.04 10:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja yokker
Puksi sissepressimiseks kasutasin 25-30 cm pikkust rauda(8 või 10 läbimõõt) millel oli keere peal. Kõigepealt torkad pulga läbi puksi , paned seibi (seibid) nii,et puksi välimine osa puutub ainult seibiga kokku (mitte sisemine) ja silla poole toru ,mille sisse puksi tõmbad (puks tuleb läbi silla 1-1,5cm umbes) Loodan , et said aru :P


Kuni siiani asi enam-vähem arusaadav, kuid see viimane osa antud hetkel veel segane :D.


276
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yokker
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.04
Asukoht: teisel pool merd
Kasutaja on eemal

Auto: 2x1.9tdi 66&96kw+suzuki sv1000s

postitati 30.11.04 11:44 Tsiteeri


Sa kerid mutrite abil selle puksi silla sisse (mööda pikka polti-tõmmits :P ) aga see puks on pikem silla laiusest seega sa ei tõmba puksi täielikult silla sisse ja selleks ongi sul vaja puksist jämedamat toru,et sa tõmbaksid ta sillast läbi ja toru sisse! Vast saad aru!


Õllesõber :P
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yokker
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.04
Asukoht: teisel pool merd
Kasutaja on eemal

Auto: 2x1.9tdi 66&96kw+suzuki sv1000s

postitati 30.11.04 11:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja yokker
Sa kerid mutrite abil selle puksi silla sisse (mööda pikka polti-tõmmits :P ) aga see puks on pikem silla laiusest seega sa ei tõmba puksi täielikult silla sisse ja selleks ongi sul vaja puksist jämedamat toru,et sa tõmbaksid ta sillast läbi ja toru sisse! Vast saad aru!
Helista kui aru ei saa 5105101 :P


Õllesõber :P
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
keres
huviline



Registreerunud 08.04.04
Asukoht: tallinn-tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant c4 '97 2.8

postitati 30.11.04 12:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja yokker
Pukside vahetamise juures pole midagi keerulist! Sul on vaja roostesurma,13-võtit, 2x18 võtit (üks silmus teine padrun käristiga)kuuskandid,kaks vasarat (1-piisavalt suur) siis veel toru või seibi kuhu puks sisse mahuks (toru pikkus võiks olla 3-4cm) ja meislit või mingit pulka millega sa puksi silla seest välja lööd. Alguses paned auto pakkudele . Lased puksid ,mutrid värgid roostesurmaga üle ja siis lased käsipiduri trossi kere küljest lahti. Järgmisena keerad lahti piduriregulaatori ja siis saad kätte sillapoldi'd kuna üks jääb selle regulaatori taha! Nüüd jääb sild pidurivoolikute otsa rippuma (hea oleks kui toestad silla, paned pakud alla) ja edasi võtad 2 vasarat , ühe paned vastu puksi metalläärt ja annat ümber puksi hagu kuni puks vastu silda ja siis võtad torujupi või meisli ja mütad ümberringi puksi välja! Puksi sissepressimiseks kasutasin 25-30 cm pikkust rauda(8 või 10 läbimõõt) millel oli keere peal. Kõigepealt torkad pulga läbi puksi , paned seibi (seibid) nii,et puksi välimine osa puutub ainult seibiga kokku (mitte sisemine) ja silla poole toru ,mille sisse puksi tõmbad (puks tuleb läbi silla 1-1,5cm umbes) Loodan , et said aru :P
kas süsteem on sama ka b3 puhul?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 30.11.04 15:28 Tsiteeri


Sama ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.04 16:25 Tsiteeri


Vahetasin coupel samu pukse ja hullemat jebimist pole minu arust;).Et saada tala otsad piisavalt alla lõikasin piduri toru kinnitused läbi(pärast jälle punktiga kinni).
Kuna vana puks oli pesasse totaalselt kinni roostetanud tuli see rauasaega läbi saagida ja suruõhu meisliga seejärel välja lasta.Uus puks maksis forsis suht vähe aga nagu elu näitab et mida odavam seda s...em.Ehk siis paika ei lähe, nuta või naera ,ilmselt mingi kümnendik või sajandik vale.Lõpuks õnnestus kui tõmmitsale sai taha pandud suruõhu püstol aga sellise vaevaga need puksikesed ka paika ei tohiks minna.Mina enam mingit b-osa küll sellise vaevaga enam alla toppima ei hakka;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
resnick
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal

Auto: B4 '93

postitati 30.11.04 17:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja yokker
Tsitaat:
Esialgne postitaja yokker
Sa kerid mutrite abil selle puksi silla sisse (mööda pikka polti-tõmmits :P ) aga see puks on pikem silla laiusest seega sa ei tõmba puksi täielikult silla sisse ja selleks ongi sul vaja puksist jämedamat toru,et sa tõmbaksid ta sillast läbi ja toru sisse! Vast saad aru!
Helista kui aru ei saa 5105101 :P


nüüd sai asi natuke selgemaks. tänud. miski aeg katsun end varustada vajalike "vidinatega" ja selle asja siis ette võtta.


Tsitaat:
Esialgne postitaja allans
Vahetasin coupel samu pukse ja hullemat jebimist pole minu arust;).Et saada tala otsad piisavalt alla lõikasin piduri toru kinnitused läbi(pärast jälle punktiga kinni).
Kuna vana puks oli pesasse totaalselt kinni roostetanud tuli see rauasaega läbi saagida ja suruõhu meisliga seejärel välja lasta.Uus puks maksis forsis suht vähe aga nagu elu näitab et mida odavam seda s...em.Ehk siis paika ei lähe, nuta või naera ,ilmselt mingi kümnendik või sajandik vale.Lõpuks õnnestus kui tõmmitsale sai taha pandud suruõhu püstol aga sellise vaevaga need puksikesed ka paika ei tohiks minna.Mina enam mingit b-osa küll sellise vaevaga enam alla toppima ei hakka;)


:o:o:o ...loodame siiski kõige paremat :)


276
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.8% - SQL: 34.2%]