Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: õlituli (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 1618)
max
huviline



Registreerunud 20.11.04
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 TQ

postitati 20.11.04 18:29 Tsiteeri
õlituli



Jama järgmine. Oman 200 TQ-d millel hakkab peale 3000 pööret õlituli põlema.Ehk oskab keegi öelda millest selline jama.Ma saan aru kui alla 3000-de pöörde tuli põleks siis asi selge et mootor on korv aga sellise varjandi kohta ei oska ma midagi arvata.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 20.11.04 18:32 Tsiteeri


Kas õli normis sees? Millal vahetatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
max
huviline



Registreerunud 20.11.04
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 TQ

postitati 20.11.04 18:35 Tsiteeri


Õli on normis ja vahetasin suvel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 20.11.04 18:38 Tsiteeri


kas põlema läheb sooja või külma mootoriga? või vahet ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
max
huviline



Registreerunud 20.11.04
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 TQ

postitati 20.11.04 18:39 Tsiteeri


Vahet pole kas külmalt või soojalt kas poole või täis normi õliga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 20.11.04 18:43 Tsiteeri


kas andurit oled kontrollinud? Või õlisurvet? Kui ei ole lase kuskil mehaaniline kell külge keerata. Siis pilt selge kas andur peetis või õlipump väsinud või ei sa õli kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
max
huviline



Registreerunud 20.11.04
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 TQ

postitati 20.11.04 18:48 Tsiteeri


Proovin järgi.Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 20.11.04 18:49 Tsiteeri


Seal paneb kala õlirõhu kontrollseade. Põhjuseks võib olla vigane andur (2tk) või lolliks läinud elektroonika kellade plokis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 20.11.04 18:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
Seal paneb kala õlirõhu kontrollseade. Põhjuseks võib olla vigane andur (2tk) või lolliks läinud elektroonika kellade plokis.


aga õli surve võid ikka igaks juhuks ära lasta mõõta. siis vähemalt süda rahul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 20.11.04 21:11 Tsiteeri


Mul oli kunagi turbo mootoriga 100, sel oli sama pull. Põhjuseks kergelt lömmis karteri põhi - õlivõttur oli viga saanud.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 21.11.04 18:52 Tsiteeri


mul sama jama kui sõita pikalt üle 80km/h. sai õlirõhk ära mõõdetud ja see näitas tühikäigul ~5 ringi - (anduril oli kirjas 1,8bar +/-0,2). Tõukurid kipuvad kah tiksuma hakkama millegipärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 22.11.04 10:33 Tsiteeri


Linnasõidul probleeme pole, tõukurid ei tiksu, tuli ei anna märku - kas õlivahetus mingi vedelama õli vastu aitaks? Hetkel BP-mineraal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 23.11.04 10:53 Tsiteeri


Probleem endine, oskab keegi aidata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 23.11.04 11:00 Tsiteeri


millega sa õlirõhku mõõtsid ? Mitmeid juhuseid olnud kui ikka anduri vahetus on aidanud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 23.11.04 11:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja audifan
millega sa õlirõhku mõõtsid ? Mitmeid juhuseid olnud kui ikka anduri vahetus on aidanud...

mõõdetud sai tavalise mehhaanilise manomeetriga tühikäigul. Esmal proovin siis vahetada rõhuanduri. Kas seal on ainult üks andur või on veel kuskil midagi. Tühikäigul anduri küljest juhtme eemaldamine/massi ühendamine ei andnud mingit efekti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 23.11.04 22:07 Tsiteeri


Kaks õliandurit peab olema,kohe üksteise all,mingi 4 cm vahega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 29.11.04 08:17 Tsiteeri


kui palju on normaalne õlirõhk 1,6 mootoril? Kas 5-5,5 atm. on palju? Kas võib mõni õlikanal olla umbes ja kui on, siis kuidas oleks võimalik puhastada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rafaello
huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 29.11.04 08:26 Tsiteeri


minu teada tühikäigul 1,5-2 bar on täitsa ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 29.11.04 08:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rafaello
minu teada tühikäigul 1,5-2 bar on täitsa ok.
õlirõhu andur lülitub 1,8 +/-0,2 bar juures, järelikult peab sellest ikka rohkem olema.

Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Kaks õliandurit peab olema,kohe üksteise all,mingi 4 cm vahega.
mis eesmärk teisel anduril on ja mis paneb "summeri" tööle?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rafaello
huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 02.12.04 07:35 Tsiteeri


see tähendab siis järelikult, et kui manomeeter näitab ca 1,6 , et siis valetab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 02.12.04 08:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rafaello
see tähendab siis järelikult, et kui manomeeter näitab ca 1,6 , et siis valetab?
Ei pruugi ju valetada, aga siis on juba rõhk lahja kuna suht piiri peal. Sellisel juhul peaks juba enamus anduritest selle peale reageerima.

Küsimus oli, et kas 5+ bar on palju 1,6 mootorile... kas võib olla mingi ummistus vms.
Külma mootoriga käivitades, kui õlituli ära kustub ~10 sek. möödudes, siis tuleb mingi räige kõrin mootorisse sisse, kestab see mõned minutid - aeglaselt vaiksemaks jäädes. Sooja mootoriga ei ole mitte mingisuguseid sarnaseid sümptomeid. Mootor töötab igati korralikult. Ainult see kõrin külma mootoriga teeb muret:(. Tundub, et läheb aina valjemaks see hääl. Ei saa Kellegile näitama kah minna, kuna kohale jõudes on kõik korras ja vaikne:mad:.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rafaello
huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 02.12.04 08:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rafaello
see tähendab siis järelikult, et kui manomeeter näitab ca 1,6 , et siis valetab?



sry et risustan, aga küsimus- palju üldse sooja mootoriga tühikäigul õlirõhk normaalne on. 2 peaks ju ok olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.04 12:39 Tsiteeri


õli mida mootorisse valada peaks ka ikka olema see mida tehas annab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.7% - SQL: 42.3%]