See töö ei ole keeruline,sõltub selles kas sinu autol on see versioon või mitte(mida eelmises punktis küsisin aga sa ei vastanud amortide kohata kas
on alt poltidega või ühes tükis).Oli endal just sama töö käsil,tõsi võtsin alt ära kogu tagumise silla.Kuid mitte amordi pukside vahetamise
pärast.Üldiselt on nii et keera lahti salongist amordi tugimutter,siis pooltelje otsamutter järgmisena lase amordi alt lahti sarniir,siis tagumine
rooliots.igaks juhuks võiksid ka reduktoripoolse poolteljeotsa lahti võtta ja poolteleje üldse eraldi välja võtta,arvan et siis on amortti kergem
lahti võtta.Ülemiste pukside vahetamiseks läheb vaja veel vedrutõmmitsat,16 silmust murtud nurgaall ja täpselt ei mäleta kas oli 6-8mm kuuskantvõti.
Jõudu tööle!!
|