Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: mootori temperatuur (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3527)
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 08.11.04 10:00
mootori temperatuur



Nimelt tahaks küsida sellist asja, et kui kõrgeks peab mootori temperatuur tõusma. Mul algab skaala 50 kraadist ja kui olen juba 100 kilti ära sõitnud siis on ta paar kriipsu kõrgemal, ehk umbes 70 kraadi. Kas see temperatuur on normaalne?


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
arvoest
huviline



Registreerunud 30.09.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru Impreza WRX

postitati 08.11.04 10:01


Temperatuur peaks olema seal 90° kandis .. veidi ülal või allpool.
Karta on, et pead termostaadi ära vahetama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 08.11.04 10:09


Tsitaat:
Esialgne postitaja arvoest
Temperatuur peaks olema seal 90° kandis .. veidi ülal või allpool.
Karta on, et pead termostaadi ära vahetama.

Kas madalast mootori temperatuurist võib tingitud olla ka suurem CO sisaldus heitegaasis?


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 08.11.04 10:19


Tsitaat:
Esialgne postitaja catman
Kas madalast mootori temperatuurist võib tingitud olla ka suurem CO sisaldus heitegaasis?
Jah, samuti suurem kütusekulu ja talvel külm salong.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Horde
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 1,8

postitati 08.11.04 11:29


Hei!

Mul maanteel sõites temperatuur ~82-92.
Ka tiba vähe. Kui oluliselt selline temperatuuri vahemik co ja kütuse kulu muudab(võiks mõjutada)?
Linnas olen näinud ~88-95 kuskil. Kas sellise temp puhul ka ikkagi mõte temp- klapp välja vahetada?

Vabandust, et teise inimese algatatud teemat risustan.

Tervitades,
Horde


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.04 11:39


linnas võiks ikka kuni selle 90-st järgmise kriipsuni minna(so 100 kraadi siis) siis peaks käivituma ventikas,
ja üsna tõsiselt mõjutab see co sisaldust


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 08.11.04 12:48


Mul bensukatel oli tavaliselt nõks alla 90 kraadi ja vent läks tööle peale 90 kraadi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viljar
huviline



Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3 quattro `87

postitati 08.11.04 14:12


mina saan temperatuuri 90 peale väga harva. suvel ja linnas ummikutes jokutades. ja vent hakkab üldiselt tööle 70 kraadi juures juba


ainult quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Horde
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 1,8

postitati 08.11.04 14:34


Minu masinal hakkab vent tööle ikka kuskil 100 juures :-) Lihtsalt termostaat-klapp on lahja ja avaneb liiga vara.
Mina lolli peaga ostsin esimesest ettejuhtuvast autopoest - eeldan, et mingi B detaili sain. Sõber pakkus, et iga 5 kuskil toimib nii nagu vaja :-)

Samas kui oluliselt see co muudab? 5 kraadi madalam ja co siis palju kõrgem?
Detsembris on ülevaatus ja kui kuskilt seda co (sobivalt) madalamaks ei kruvi siis tuleb term-klappi vahetama hakata.

Tervitades,
Horde


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 08.11.04 15:02


Te ärge muidugi seda, mida termomeeter armatuuris näitab, puhta kullana võtke. Tõmblev ja valetav termomeeter (ja muud kellad :P) on ju Audi tüüpviga. Minu oma ka vahel tõuseb ilusti 90°-ni ja siis kukub jälle ära. Peab vist lahti võtma ja kontakte puhastama.
Ostsin äsja Forsist uue termostaadi. Pakendil oli kirjas, et avaneb 87°C juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.04 15:05


Tsitaat:
Esialgne postitaja viljar
mina saan temperatuuri 90 peale väga harva. suvel ja linnas ummikutes jokutades. ja vent hakkab üldiselt tööle 70 kraadi juures juba


no siis on sul kapitaalselt midagi tuksis...
kui vent juba 70 kraadi juures tööle hakkab, siis ei saagi ju temp kõrgemale minna.
vent peaks ikka ligi 100 kraadi juures tööle hakkama, kuna normaalne töötemperatuur jääb sinna 90 kraadi kanti


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rafaello
huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 08.11.04 15:42


mina b4- le ostsin termoka ja oli 91 kraadine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 08.11.04 15:47


Tsitaat:
Esialgne postitaja Black
Te ärge muidugi seda, mida termomeeter armatuuris näitab, puhta kullana võtke. Tõmblev ja valetav termomeeter (ja muud kellad :P) on ju Audi tüüpviga. Minu oma ka vahel tõuseb ilusti 90°-ni ja siis kukub jälle ära. Peab vist lahti võtma ja kontakte puhastama.
Ostsin äsja Forsist uue termostaadi. Pakendil oli kirjas, et avaneb 87°C juures.

Kuidas siis kindel olla, et termostaat ilusti töötab?


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
viljar
huviline



Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3 quattro `87

postitati 08.11.04 16:14


Tsitaat:
Esialgne postitaja tonny
Tsitaat:
Esialgne postitaja viljar
mina saan temperatuuri 90 peale väga harva. suvel ja linnas ummikutes jokutades. ja vent hakkab üldiselt tööle 70 kraadi juures juba


no siis on sul kapitaalselt midagi tuksis...
kui vent juba 70 kraadi juures tööle hakkab, siis ei saagi ju temp kõrgemale minna.
vent peaks ikka ligi 100 kraadi juures tööle hakkama, kuna normaalne töötemperatuur jääb sinna 90 kraadi kanti

minule on selgeks tehtud, et ongi termostaat, mis hakkab jahutama 75 kraadi juures. aga point rohkem selles, et 75ni isegi raske temperatuuri saada


ainult quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 08.11.04 16:32


Tsitaat:
Esialgne postitaja catman
Kuidas siis kindel olla, et termostaat ilusti töötab?
Nii, nagu vanakoolimehed teevad - ajad naise köögist välja, paned kausi veega pliidile keema ja termostaadi sinna sisse. Ise istud kõrval, elavhõbedatermomeeter peos, ootad, et avaneks ja mõõdad. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 08.11.04 17:38


Tsitaat:
Esialgne postitaja Black
Tsitaat:
Esialgne postitaja catman
Kuidas siis kindel olla, et termostaat ilusti töötab?
Nii, nagu vanakoolimehed teevad - ajad naise köögist välja, paned kausi veega pliidile keema ja termostaadi sinna sisse. Ise istud kõrval, elavhõbedatermomeeter peos, ootad, et avaneks ja mõõdad. ;)


ettevaatust sellega, ma lasin endal elavhõbrda kraadikaalsi puruks sedasi näppude vahele. niikui otsa sisse panin oli plaks, killud taga ja potipõhi hõbedat täis :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 08.11.04 19:44


Termomeeter võiks tõesti olla sobiva mõõteskaalaga ja vette võiks ta torgata juba siis, kui see veel jahedamapoolne on. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aimar
huviline

Avatar


Registreerunud 21.08.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 08.11.04 20:08


vb on ka andur läbi mul oli endal nii et seier tõusis 70 ja rohkem ei tõusnud ja siis mingi aeg tõusis normi ja jälle langes. sai ära vahetatud ja kõik toimib


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.04 20:14


oh tillae...tehke omale mingil määralgi auto detailide tööpõhimõte ja otstarve selgeks...
termostaat ei jahuta mitte kottigi...
termostaat on klapp, mis avaneb teatud temperatuuril.
autodel on termostaadi mõte juhtida jahutusvedelik kas väiksele(termostaat kinni) või suurele(termostaat lahti) ringile....väike ring külma mootoriga, ja termostaadi avanemistemperatuurist ülespoole suurele ringile...
kui jahutusvedelik on väiksel ringil, on termostaadi klapp kinni(ventikas ei tööta), kui suurel ringil, siis lahti(ventikas ikka veel ei tööta), kui jahutusvedlik saavutab teatud temperatuuri(radika all nurgas oleval termolülitil lülitustemperatuuri) siis hakkab alles ventikas tööle.
on ka kahe temperatuuriga termolüliteid.
nende point seisneb selles, et miski temperatuuri(see madalam mis termolüliti näitudes) siis hakkab ventikas vaikselt keerutama ennas...ja kui saavutab selle suurema näida, siis hakkab mõnuga uhama :P
niiet...selgita välja mis sul töötab, mis mitte.
kõige lollikindlaim variant:
kisud nii termostaadi kui termolüliti välja ja lähed kööki pliidi äärde....
paned poti veega pliidile ja hakkad keetma...
keedad termostaati, ja nagu eespool blacki poolt mainitud ,saad teada kas see avaneb, ja kui avaneb, siis mis temperatuuril...
siis teed sama termolülitiga...võtad ntx tavalise patarei(4,5V) ja samaväärse taskulambi pirnu, ühendad ühe otsa pirni korpusele ntx, teise termolüliti ühele otsale(jalale), siis ühendad termolüliti vaba otsa(jala) pirni põhjaga, siis keedad vett hoolega ja ootad kuni pirn põlema läheb....ja kui ei lähe(eeldades termolülitile märgitud temperatuurist suurema temperatuuri olemasolu) siis võid arvestada uue termolüliti soetamisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 08.11.04 20:32


Sõna "keeta" ei tuleks siiski mõista nii, et ootad nagu makarone keetes, kuni vesi keema hakkab ja viskad siis oma termostaadid ja andurid ja muu kola potti. :P Nii mina kui ka tonny mõtleme siiski vee kuumutamist vajaliku temperatuurini koos mõõtmist vajava detailiga.

PS. Ise olen aegade jooksul näinud nii pidevalt avatud asendis termostaate kui ka selliseid, mis isegi mulinal keetes ennast ei liiguta. Kes keeta ei viitsi, võib loomulikult tuima näoga varuosariiulist tutika taadeldud VW-oooo-logoga detaili võtta ja vana sellega asendada. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.9% - SQL: 34.1%]