Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 80 quattro 2.2 +/- (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2171)
quattro80
huviline



Registreerunud 27.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.03 22:21 Tsiteeri
80 quattro 2.2 +/-



Nimelt pakutakse mulle Audi 80 2.2l quattro.Tegemist siis `84 aasta isendiga millel algselt oli 1.8 mootor ja sügisel vahetati mootor sigari 2.2l (101kw)mootori vastu,
Autol on tsink kere ja roostet ei ole.Lisa: roolivõim,luuk. Autol korralik veermik,valukad,4 ketaspidurit jne. 4wd om korralik, difri lukk ja tagasilla blokeering.Ees on 4 kandilist tuld(üldiselt tavaliselt 80 sellist asja pole veel näinud),suunakad on pamperi sees, auto heas korras. Kaasa saab ka tagasilla ja muid varuosi. Hind kuskil 15 kilo
Kas see auto tasub ennast ära, kuidas on lood küttekuluga, mis on selle auto tüüp vead,kuidas on lood varuosadega, hind on normaalne või liiga kõrge?
Küsija suu pihta ei lööda niiet kui ma miskit segast ajan siis parandage!
Muidu nagu nõu ja näpunäidete eest suuresti tänulik!
PEACE!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõmm
klubiliige



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.03 22:48 Tsiteeri


Kui tal kere ka sigari oma vastu vahetatud pole :P, siis '84 mudel ei tohiks veel tsingitud olla, aga see ei tähenda, et roostega peaks mingeid suuri probleeme olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 28.03.03 07:03 Tsiteeri


nu kas see isend samasugune nagu mu avatar välja näeb?

Mul ka 1984 audi 80 Q, kuid pole katuseluuki ja roolivõimu ning suunakad ka ei asu pamperi sees!

Kõige kallimad jupid on tal tagasilla roolivardaoc ntx 2,5k ja sarniir tagasillas 1,5k. Juppidega jah mõne kohapealt natike nadi aga siiani olen hakkama saanud. Kütusekulu on kuskil nii 11-13l 100le või kuskil nii, oleneb kuda gaasi vajutad ja mis sõidustiiliga mees oled:P:D!

Muud jupid enamvähem nagu ikka audidel.
Kui 15k-ga saad selle masina siis minu arust selle eest nagu vähe küll ja kui ta ikka nii korras nagu väidetakse!!!
Tsinkimise kohta ei oska öelda, mul ikka kipub asi siitsealt roostetama ja põhja alla pole nagu siiani kuskilt mingit roostet tekkinud. Üldiselt muidu igati hea masin.

Teisex kui ostma lähed siis vaata paari olulist kohta mis sellel autol kõige rooste aldimad: tagatiiva ääred ja pagass alt!!!
Ja kui auto ära ostad siis soovitan sulle soojalt, et pane kohe logarid alla, muidu eriti tagumised tiivaääred lähevad käest! Logarid aint 190eeku paar!
Kui kui auto ostetud ja logari värki soovid siis võta ühendust! Ning kui asja veel vaatama lähed siis võin ka kaasa tulla!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattro80
huviline



Registreerunud 27.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.03 09:09 Tsiteeri


Pilt ei ole samasugune nagu su avataril, autol ees 4 kandilist tuld ja tagumised tuled on peenikesed vist. Üldiselt välja näeb samasugune nagu Galeriis olev audi 80 millel oli sahk ette pandud :D
Koopaääred on korralikud, roostet ei ole , sama käib ka põhja kohta, omanik väidab et miski maanteel 7-8 l võtab rahuliku sõiduga..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 28.03.03 09:28 Tsiteeri


See mida sa osta soovid kipub siis rohkem olema audi 90 Q:)!

Ahjaa üx kallis asi sellel masinal on veel, nimelt sumps. Ntx püxte eest taheti poes mult 4k, aga hiljem üx keevitaja tegi 1,5-ga mulle. Ocast lõpuni sumps on kuskil 12k!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattro80
huviline



Registreerunud 27.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.03 11:44 Tsiteeri


Väga imelik, sest omanik väidab kindlalt et on audi 80, vaatasin tehn. passist järgi ja oligi 80, niiet ma ei tia...
Summuti on korralik, käisime kanalil ja uurisime, auke pole, teeb üpriski madalat häält, tagumine pütt on risti auto sõidu suunaga...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.03 16:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jõmm
Kui tal kere ka sigari oma vastu vahetatud pole :P, siis '84 mudel ei tohiks veel tsingitud olla, aga see ei tähenda, et roostega peaks mingeid suuri probleeme olema.

Minuteda peaks olema see kere siiski tsingitud va. katus
Aga hind on küll pilli hea ja kui nii korras ka nagu väidad siis miks mitte.
Kuid kui vahetati 1,8 vastu 2,2, kas kere on selle jaoks ka piisavalt tugev... ja ka amordid ja vedrud ju minuarust erineva tugevusega neil???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 01.04.03 06:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja quattro80
Nimelt pakutakse mulle Audi 80 2.2l quattro.Tegemist siis `84 aasta isendiga millel algselt oli 1.8 mootor ja sügisel vahetati mootor sigari 2.2l (101kw)mootori vastu,
Autol on tsink kere ja roostet ei ole.Lisa: roolivõim,luuk. Autol korralik veermik,valukad,4 ketaspidurit jne. 4wd
om korralik, difri lukk ja tagasilla blokeering.Ees on 4 kandilist tuld(üldiselt tavaliselt 80 sellist asja pole veel näinud),suunakad on pamperi sees, auto heas korras. Kaasa saab ka tagasilla ja muid varuosi. Hind kuskil 15 kilo
Kas see auto tasub ennast ära, kuidas on lood küttekuluga, mis on selle auto tüüp vead,kuidas on lood varuosadega, hind on normaalne või liiga kõrge?
Küsija suu pihta ei lööda niiet kui ma miskit segast ajan siis parandage!
Muidu nagu nõu ja näpunäidete eest suuresti tänulik!
PEACE!



No selle kirjelduse järgi on asi igatahes
A 90 Q moodi. Võib-olla on keegi seda nö natike ratsinud ja stangesi ning muid asju vahetanud või siis jääb see sinna ülemineku perioodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaak
huviline



Registreerunud 06.04.03
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6

postitati 07.04.03 21:38 Tsiteeri


Quattrol on kõik need jupid kallid, mis puutuvad kokku tagaveoga ja veermikuga, kuna vedu on jaotatud nelja ratta peale ühtlaselt, kulub veermik ka ühtlasemalt. Kontrollida tuleks kindlasti tagarataste lõtku ja käsipidurit. Ketaspiduri kässar roostetab väga kiiresti kinni, kui teda ei kasutata. Lõtk võib tulla ka reguleervarrastest, mis on korraliku hinnaga.
Omal on 1,8 mootor, ökonoomsem, kui alguses kartsin. Võimsusest talvel piisab, suvel võiks olla võimsam. Kuna auto ise on kerge, ei saa 2,2l mootor väga palju rüübata.
Kui varem pole quattrot olnud, siis on teada, et see tekitab sõltuvust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.5% - SQL: 36.5%]