galen
huviline
Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2.6 V6, koda kahene aiatraktor
|
postitati 03.11.04 13:21
|
|
|
2.6 ABC tüüpviga?
Hi,
kuna auto vaikselt õlist läbi järab (ei suitse! ja jääb manuaalis oleva lubatud piiresse) tekkis mõte, et tõenäoliselt ei ole klapisääretihendid enam
kõige värskemad ja tasapisi jäävad oma ülesandega jänni. Suitseva autoga sõita ei meeldi ja teeks selel töö ennem ära kui see juhtub. Otsustasin siis
revalist pärida, et mis nad sellise töö eest ka raha küsivad.
Vastuseks tuli, et:
"Praktika näitab,et klapisääretihendite vahetus ei anna soovitud tulemust.Tuleb teostada plokikaante remont(klapi juhtpuksid on kulunud),siis
selgub, kas kõik on hästi või on probleem ka mootori alumises pooles."
Ja küsitud hinnapakkumist ei saanud....
ja tekkiski nüüd küsimus, et kas see on konkreetse mootori tüüpviga?
Mitte et mul midagi selle vastu oleks, et mootor ideaalses korras on, aga selline umbmäärane "siis selgub" ei kutsu just hooldusse minemast
Muuhulgas siis uuriks, et kus teised sarnase töö lasknud teha ning palju see sellise mootori puhul orienteeruvalt raha nõuaks, et teaksin seda omale
eelarvesse panna.
Eelnev kogemus yhe 1.8 audi mootoriga mis suitses lausa KOHUTAVALT ning lyrpis õli kahe suupoolega, see mootor käis peale klapisääretihendite vahetust
ideaalselt edasi. Kui hüdrotõukurite tiks kylmana välja arvata.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 03.11.04 17:31
|
|
|
Esinduse vastus on ju täiesti korrektne väljaarvatud see, et küsitud hinnapakkumist ei tehtud. Aga kui sa arvad, et klapisääretihendite vahetus aitab
(seda arvan isegi), siis on võimalik tellida konkreetne töö ja ongi kõik. Vahe on selles, et ühel juhul vastutavad tulemuse eest esinduse mehed,
teisel juhul töö tellija.
|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.04 18:39
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja galen
Hi,
kuna auto vaikselt õlist läbi järab (ei suitse! ja jääb manuaalis oleva lubatud piiresse) tekkis mõte, et tõenäoliselt ei ole klapisääretihendid enam
kõige värskemad ja tasapisi jäävad oma ülesandega jänni. Suitseva autoga sõita ei meeldi ja teeks selel töö ennem ära kui see juhtub. Otsustasin siis
revalist pärida, et mis nad sellise töö eest ka raha küsivad.
Vastuseks tuli, et:
"Praktika näitab,et klapisääretihendite vahetus ei anna soovitud tulemust.Tuleb teostada plokikaante remont(klapi juhtpuksid on kulunud),siis
selgub, kas kõik on hästi või on probleem ka mootori alumises pooles."
Ja küsitud hinnapakkumist ei saanud....
ja tekkiski nüüd küsimus, et kas see on konkreetse mootori tüüpviga?
Mitte et mul midagi selle vastu oleks, et mootor ideaalses korras on, aga selline umbmäärane "siis selgub" ei kutsu just hooldusse minemast
Muuhulgas siis uuriks, et kus teised sarnase töö lasknud teha ning palju see sellise mootori puhul orienteeruvalt raha nõuaks, et teaksin seda omale
eelarvesse panna.
Eelnev kogemus yhe 1.8 audi mootoriga mis suitses lausa KOHUTAVALT ning lyrpis õli kahe suupoolega, see mootor käis peale klapisääretihendite vahetust
ideaalselt edasi. Kui hüdrotõukurite tiks kylmana välja arvata. |
Võin näiteks tuua oma masina mootori (AAH)osalise kap.remondi arve.Kogu summa oli 11500,- ja selle raha eest vahetati ära:
õhufilter,väntvõlli polt 1tk,klapikambrikaane tihend 2tk,veesärgi tihendid 1 kompl.,plokikaane tihend 2tk,plokikaane poldid 16tk,rullid 2tk,klapi
juhtpuks 6tk,klapisääre tihendid 12tk,nukvõlli tihend 3tk,kate alumine? 1tk,kollektori tikkpoldid 12tk,õlifilter,väljalaske kollektori tihend
6tk,õli,jahutusvedelik,sisselaske klapp 3tk,plokikaane remont 2tk,plokikaane maha-peale panek 2tk,väljalaske kollektori lihvimine 2tk.
Ja see töö teostati Oü Tõukur-is 3 kuud tagasi.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 03.11.04 18:41
|
|
|
Samas oli mul just oma mootoriga selline teema,et sõitsin juba kaks aastat täissündiga ja õli ei võtnud mitte grammigi.
Nüüd tegin siis motole sellise"lihtsalt tahaks näha mis sees on remondi".
Suur oli üllatus kui nägin et väljalaske klappe oleks võinud juhtpuksidesse panna juba peaaegu kaks tükki,ja ka sisselasked olid juba märkimisväärselt
tümad.Õlirõngad olid samuti juba 75% otsas.Omal on ka hämming,aga õli see kone ei söönud,pealegi veel turbo.
Üldiselt peaks olema 200 000+ läbisõiduga autol juhtpuksid ikkagi juba limiidist ammu väljas,ja vahetus oleks soovituslik-mitte kohustuslik.
|
|
|
|
|