Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2.6 ABC tüüpviga? (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1589)
galen
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.6 V6, Škoda kahene aiatraktor

postitati 03.11.04 13:21 Tsiteeri
2.6 ABC tüüpviga?



Hi,

kuna auto vaikselt õlist läbi järab (ei suitse! ja jääb manuaalis oleva lubatud piiresse) tekkis mõte, et tõenäoliselt ei ole klapisääretihendid enam kõige värskemad ja tasapisi jäävad oma ülesandega jänni. Suitseva autoga sõita ei meeldi ja teeks selel töö ennem ära kui see juhtub. Otsustasin siis revalist pärida, et mis nad sellise töö eest ka raha küsivad.

Vastuseks tuli, et:

"Praktika näitab,et klapisääretihendite vahetus ei anna soovitud tulemust.Tuleb teostada plokikaante remont(klapi juhtpuksid on kulunud),siis selgub, kas kõik on hästi või on probleem ka mootori alumises pooles."

Ja küsitud hinnapakkumist ei saanud....

ja tekkiski nüüd küsimus, et kas see on konkreetse mootori tüüpviga?

Mitte et mul midagi selle vastu oleks, et mootor ideaalses korras on, aga selline umbmäärane "siis selgub" ei kutsu just hooldusse minemast :P

Muuhulgas siis uuriks, et kus teised sarnase töö lasknud teha ning palju see sellise mootori puhul orienteeruvalt raha nõuaks, et teaksin seda omale eelarvesse panna.

Eelnev kogemus yhe 1.8 audi mootoriga mis suitses lausa KOHUTAVALT ning lyrpis õli kahe suupoolega, see mootor käis peale klapisääretihendite vahetust ideaalselt edasi. Kui hüdrotõukurite tiks kylmana välja arvata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 03.11.04 17:31 Tsiteeri


Esinduse vastus on ju täiesti korrektne väljaarvatud see, et küsitud hinnapakkumist ei tehtud. Aga kui sa arvad, et klapisääretihendite vahetus aitab (seda arvan isegi), siis on võimalik tellida konkreetne töö ja ongi kõik. Vahe on selles, et ühel juhul vastutavad tulemuse eest esinduse mehed, teisel juhul töö tellija.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 03.11.04 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja galen
Hi,

kuna auto vaikselt õlist läbi järab (ei suitse! ja jääb manuaalis oleva lubatud piiresse) tekkis mõte, et tõenäoliselt ei ole klapisääretihendid enam kõige värskemad ja tasapisi jäävad oma ülesandega jänni. Suitseva autoga sõita ei meeldi ja teeks selel töö ennem ära kui see juhtub. Otsustasin siis revalist pärida, et mis nad sellise töö eest ka raha küsivad.

Vastuseks tuli, et:

"Praktika näitab,et klapisääretihendite vahetus ei anna soovitud tulemust.Tuleb teostada plokikaante remont(klapi juhtpuksid on kulunud),siis selgub, kas kõik on hästi või on probleem ka mootori alumises pooles."

Ja küsitud hinnapakkumist ei saanud....

ja tekkiski nüüd küsimus, et kas see on konkreetse mootori tüüpviga?

Mitte et mul midagi selle vastu oleks, et mootor ideaalses korras on, aga selline umbmäärane "siis selgub" ei kutsu just hooldusse minemast :P

Muuhulgas siis uuriks, et kus teised sarnase töö lasknud teha ning palju see sellise mootori puhul orienteeruvalt raha nõuaks, et teaksin seda omale eelarvesse panna.

Eelnev kogemus yhe 1.8 audi mootoriga mis suitses lausa KOHUTAVALT ning lyrpis õli kahe suupoolega, see mootor käis peale klapisääretihendite vahetust ideaalselt edasi. Kui hüdrotõukurite tiks kylmana välja arvata.


Võin näiteks tuua oma masina mootori (AAH)osalise kap.remondi arve.Kogu summa oli 11500,- ja selle raha eest vahetati ära:
õhufilter,väntvõlli polt 1tk,klapikambrikaane tihend 2tk,veesärgi tihendid 1 kompl.,plokikaane tihend 2tk,plokikaane poldid 16tk,rullid 2tk,klapi juhtpuks 6tk,klapisääre tihendid 12tk,nukvõlli tihend 3tk,kate alumine? 1tk,kollektori tikkpoldid 12tk,õlifilter,väljalaske kollektori tihend 6tk,õli,jahutusvedelik,sisselaske klapp 3tk,plokikaane remont 2tk,plokikaane maha-peale panek 2tk,väljalaske kollektori lihvimine 2tk.

Ja see töö teostati Oü Tõukur-is 3 kuud tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 03.11.04 18:41 Tsiteeri


Samas oli mul just oma mootoriga selline teema,et sõitsin juba kaks aastat täissündiga ja õli ei võtnud mitte grammigi.
Nüüd tegin siis motole sellise"lihtsalt tahaks näha mis sees on remondi".
Suur oli üllatus kui nägin et väljalaske klappe oleks võinud juhtpuksidesse panna juba peaaegu kaks tükki,ja ka sisselasked olid juba märkimisväärselt tümad.Õlirõngad olid samuti juba 75% otsas.Omal on ka hämming,aga õli see kone ei söönud,pealegi veel turbo.
Üldiselt peaks olema 200 000+ läbisõiduga autol juhtpuksid ikkagi juba limiidist ammu väljas,ja vahetus oleks soovituslik-mitte kohustuslik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.5% - SQL: 43.5%]