tyhikäigu pöörded on kusagil 1000 juures soojalt.
lõdvikud ja vaakumid käisin kõik üle, näikse terved olevat. õhufilter on vahetatud, vanaga sama jama. co sisaldusega ei ole kursis, aga kui
ülevaatusest läbi läks, ju siis oli normi piires?
aga vahepeal sai auto kallal käidud siit ja sealtpoolt ning avastasin:
-lambdaanduri 1 valge juhtme isolatsioon on katki, tõenäoliselt ka kiud.
-gaasitrossile on piiraja juurde miski pisike kummirõngas kõri otsa pandud, selle ära võtsin, tühikäik langeb veidi ja suremine läheb hullemaks.
täna pikemat otsa tehes tegi trikki mida ammu pole olnud. nimelt keset sõitu nagu sureks korraks välja (autost käib vastik nõksakas läbi) vahel
yhtlase gaasiga sõites tunnen kuidas auto "läheb edasi ei lähe edasi"jääks nagu nälga vahepeal (see jama tekkis peale bensufiltri
vahetust)
ahjaaa... tepm andur on mul ka stabiilselt nullasendis. sõidu ajal ehk kerkib paar millimeetrit aga see on ka kõik. vahepeal harva vaid olen
täheldanud normaalasendis seda. tänagi tõusis kõrgemale. samas vent läeb tööle kui vaja ja salongi jõuab ka ikka sooja, kuigi laisalt nagu..
termoklapp ei toimi?
oeh.. palju vigu on rsk. ei oska kust alustada ja kuhu lõpetada
ning kyttekulu on ca 10l 100km peale, seda rahuliku sõidu ja pikkade otsadega, külmade tulekuga see tõusnud. linnas ja niisama jupitades kulub
rohkemgi
|