Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: throttle switch - Ehk näitate kus asub see mootoril... (Vastuseid: 35 | Vaatamisi: 3341)
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 21.10.04 10:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Jah võimalik et sellepärast ei regulligi kõrgetel pööretel mul seda süüdet kohe õigeks kuigi ma arvan et see kõrgetel


Vaevalt, kui see andur niisama seal ripub, siis on oht, et ta arvab sisselaske temperatuuri jahedama olevat, kui tegelikult ja ei keera süüdet õigel ajal hilisemaks, mis omakorda võib detonatsiooni tähendada.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 21.10.04 10:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat:
Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Temperatuuri sensorile seal cooleri küljes küll kohta pole ümar lõdviku ots ja kohe lõdvik otsas.


Minu pilt oli võetud sjmautotechnik lehelt ja on MC mootorist, mis peaks olema siiski suht sama, kui 1B. KG'l näiteks on see andur kollektori küljes, kohe selle Full Throttle lüliti kõrval. Ju Sul on seal siis mingi aretus tehtud, näiteks KG vahejahuti pandud vms.


Ulvar

üsna võimalik et aretis.
niisiis kuhu oleks vaja see andur paigutada täpselt? kas enne segu klappi või peale seguklappi või võiksin ka coolerisse sellise koha teha?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 21.10.04 10:58 Tsiteeri


kuda kontrollida et kas see andur veel töötab?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 21.10.04 11:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja JohnDoe2200T
kuda kontrollida et kas see andur veel töötab?



http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecupic/airtemp.jpg


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 21.10.04 11:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat:
Esialgne postitaja JohnDoe2200T
kuda kontrollida et kas see andur veel töötab?



http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecupic/airtemp.jpg


Ulvar

tänks sellest on kasu kindlasti!
Kas siin keegi oskab mainida veel ka sellise pihustatava aine nime - mida pihustades vaakum voolikutele, sattudes vigase koha peale, töötava mootori juures siis pöörded tõusevad?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 21.10.04 19:33 Tsiteeri


Põhimõtteliselt kõik aerosoolid mis põlevad.Juukselakki ära igaksjuhuks ikka lase:D
aga ideaalselt sobivad ntx brake cleaner,carburettor cleaner,eeter jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 21.10.04 22:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Arvan, et see on sisselaske õhutemperatuuri andur. Peaks asuma sisselaskekollektoril ja mõõdab kollektori sisest temperatuuri. Kasutatakse, kuna õhutihedus sõltub temperatuurist, st, et aju saaks kollektori rõhu ja seal oleva õhutemperatuuri järgi teada õige sisseimetava(puhutava) õhu koguse...


Naah, õhukogust mõõdetakse õhumõõtjaga, ei õhutemp. andur, ega rõhuandur ei puhu toitesüsteemis pilli. Viimased mõjutavad ainult rõhku ja süüdet.
Mehhaaniline pritse you know...

Ulvar



The basic ignition advance angle is obtained from a memorized catrographic map. This is held in a ROM chip within the ECU. The parameters for this are:
Engine RPM - given by flywheel sensor.
Inlet air pressure - given by the manifold absolut pressure sensor (MAP).

The above two parameters (speed and load) give the basic setting but to ensure optimum advance angle the timing is corrected by:

Coolant temperature.
Air temperature
Throttle butterfly position

Jetronic mingis ulatuses teeb ka korrektuuri pritses, aga mil määral, ei ole täpselt uurinud...
EDIT: Jetronic meh. pritset aju siiski jebib:





The CO% idle mixture adjustment is also referred to as the frequency valve "duty cycle" adjustment. The Engine Control Unit (ECU) controls the operation of the frequency valve via a changing duty cycle signal. In response to the O2 sensor voltage signal the ECU receives, the ECU changes the duty cycle controlling the frequency valve and this adjusts the fuel mixture "slightly" rich or lean as needed. The frequency valve changes the lower chamber pressure inside the fuel distributor which alters the amount of fuel sent out to each injector



Motronicu puhul igatahes aju kasutab lisaks õhulugejale täpse õhukoguse teadasaamiseks MAP ja temp andurit.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 22.10.04 07:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Arvan, et see on sisselaske õhutemperatuuri andur. Peaks asuma sisselaskekollektoril ja mõõdab kollektori sisest temperatuuri. Kasutatakse, kuna õhutihedus sõltub temperatuurist, st, et aju saaks kollektori rõhu ja seal oleva õhutemperatuuri järgi teada õige sisseimetava(puhutava) õhu koguse...


Naah, õhukogust mõõdetakse õhumõõtjaga, ei õhutemp. andur, ega rõhuandur ei puhu toitesüsteemis pilli. Viimased mõjutavad ainult rõhku ja süüdet.
Mehhaaniline pritse you know...

Ulvar



The basic ignition advance angle is obtained from a memorized catrographic map. This is held in a ROM chip within the ECU. The parameters for this are:
Engine RPM - given by flywheel sensor.
Inlet air pressure - given by the manifold absolut pressure sensor (MAP).

The above two parameters (speed and load) give the basic setting but to ensure optimum advance angle the timing is corrected by:

Coolant temperature.
Air temperature
Throttle butterfly position

Jetronic mingis ulatuses teeb ka korrektuuri pritses, aga mil määral, ei ole täpselt uurinud...
EDIT: Jetronic meh. pritset aju siiski jebib:





The CO% idle mixture adjustment is also referred to as the frequency valve "duty cycle" adjustment. The Engine Control Unit (ECU) controls the operation of the frequency valve via a changing duty cycle signal. In response to the O2 sensor voltage signal the ECU receives, the ECU changes the duty cycle controlling the frequency valve and this adjusts the fuel mixture "slightly" rich or lean as needed. The frequency valve changes the lower chamber pressure inside the fuel distributor which alters the amount of fuel sent out to each injector



Motronicu puhul igatahes aju kasutab lisaks õhulugejale täpse õhukoguse teadasaamiseks MAP ja temp andurit.


Sain asjale pihta ja ilmselt kui kuskilt anduri kohaga kollektorit ei leia siis panen ta sinna ise ....

eks siis räägin kuis toimib.


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 22.10.04 08:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Motronicu puhul igatahes aju kasutab lisaks õhulugejale täpse õhukoguse teadasaamiseks MAP ja temp andurit.


Saad Sa selle info allika öelda?


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 22.10.04 10:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Motronicu puhul igatahes aju kasutab lisaks õhulugejale täpse õhukoguse teadasaamiseks MAP ja temp andurit.


Saad Sa selle info allika öelda?


Ulvar


"Automobile electrical and electronic systems" (raamat)

Seal motronicut eraldi lahatud.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 22.10.04 12:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
"Automobile electrical and electronic systems" (raamat)

Seal motronicut eraldi lahatud.


Tänan. Siin väljavõte www.audifans.com listist:

Mihnea Cotet: "A 20vt Motronic ECU *doesn't* compute fuel/timing based on PT input, has never done so and will
never do so, period.
All the PT does in the ECU is control boost, i.e. the WGFV. Then, code can be made to work with a 1.0 Bar through 5.0 Bar PT if so one desires and if one knows how to reprogram the chips."

PT - Pressure Transducer
Oleks, et keegi suvaline nii väidab, aga tegemist on belglasega, kes tegeleb chiptuninguga. Mine võta nüüd kinni, kellel õigus...
Terve post: http://www.audifans.com/pipermail/200q20v/2003-April/014021.html


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.5% - SQL: 34.5%]