Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  ..  4  5  6
Autor:
Pealkiri: Audi B5 A4 Avant q 2.5TDi +300kw (Vastuseid: 128 | Vaatamisi: 45230)
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 07.10.22 12:05 Tsiteeri


Käisin uuesti siin dünos. Sellel korral oli katalüsaator maha võetud ja boosti rohkem (~3.8bar). Softi panin täpselt sama kui aasta tagasi ja tahtsin võrrelda
kas midagi mõikkab. Kütet pole juurde keeratud. Läks juba üle 400hj, päris 300kw ei tulnud. Loodan et siin sügisel saan veel aega tuunida seda sellevõrra et saaks rohkem.
See kõik siis veel stock pumbaga. Suurem kolme kolviga pump on veel kasutamata. Lambda on pm 1.4+ aga nats ikka tahmab. Tegemist võib olla lihtsalt ebakvaliteetsete pihustitega.

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/403hp_2022.JPG/_smaller.jpg

Dynovideo https://www.youtube.com/watch?v=M-0_JUjkUoo


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
twistY
huviline



Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.22 12:35 Tsiteeri


Mulle meeldib videos see "smokes too much" kommentaar, kui tegelikult tuleb summutist vaid õrn tomu.
Otsetoruga E90 ja E60 poisid arvaks nii väikese tahmakogusega, et autol on midagi häda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 07.10.22 16:51 Tsiteeri


No ega seda compoundi kui kunagi aastatel 2017-18 plaanisin, siis pealmine mõte oligi tegelt see päris tahma vabaks saada. Noh ehk realsuses täitsä tahmavabaks seda nende pihustitega kindlasti ei saa aga no enam vähem selline millega julgeb kihutada. :cool:


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 23.04.24 07:42 Tsiteeri


Jutt läheb edasi. Talvel parandasin kütte liinid nats paremaks (an10/an8) vp44:le ja vahetasin parema rst Fuelabi filtri. Vahetasin pihustid nõksu suuremaks ja väikestesse turbodessa muudeti turbiinid 40mm->42mm.
Pm muud asjad on nagu on olnud. Turbod spoolivad paremini ja on vähem väljälaskerõhku. Reedel käisin stendis mõõtmas võimsust ja tulemus oli päris okei. Esimesel tõmbel oli 443hj ja 768nm, aga auto lõi avariisse 4300rpm kohal.
Mul oli veel peal 4bar map ja se on vägä tugevalt maxed out ja selle päräst läheb avariisse. :D Teine tõmme läks 3000rpm> ja see läks avariisse 4800rpm, aga sel hetkel tuli juba 469hj. Nähä oli et rohkem on tulemas aga noh jäägu see teisele korrale. Peab 6bar mapi peale panema ja seadistama ärä. Ühe tõmbe veel proovisime neljanda käiguga ja sellega ei tulnud täis küte peale veel aga 466hj@5300rpm ja 650nm. Kokkuvõttes 650nm on kasutuses 2800-5300 vahel

See 469hj (345kw) ja 768nm oli 4bar boostiga, väljälaskes oli max poweri kohal 4.5bar, egt 740c ja lambda 1.5+. Päris kenasti. :cool:


https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/c7aae27d-debe-491a-baf5-5b7c23c0f3b0.jpg/_smaller.jpg

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/2024%205th%20gear%20469.JPG/_smaller.jpg

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/dynot/2024%204th%20gear%20466.jpg/_smaller.jpg

Video Dünos


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  4  5  6
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.6% - SQL: 70.4%]