Registreerunud 17.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
postitati 28.01.06 14:14
Ise käigukasti remontima quattrol
autoks audi 100 tq -88.Kas on mõtet seda asja üldse ise jamama hakata?Tugilaager kahiseb ja käigud lähvad raksuga sisse!
Küsimus tekkis sellest.üks spetsialist ütles ,et ise ei ole küll mõtet jamada!Kas tal oli õigus?
Äkki keegi teab mõnda linki kus vajalikku infot remondiks saab!
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
postitati 28.01.06 15:32
Heynes manualid sisaldavad suht pädevat infot kasti remondi kohta. Quattro kasti ma pole remontinud, küll aga esiveoliste omi, sisuliselt on need
samad. Küll aga uuri, kas osad, mida plaanid vahetada, kallimaks ei lähe, kui teine kast osta, sest kasti osad pole odavad...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
audi4ever
huviline
Registreerunud 17.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
postitati 18.05.06 10:33
Kas keegi teab kas quattro ja esiveolise kastid on antud juhul ühe sisuga,muidugi välja arvatud torsen?Piltide järgi nagu oleks aga ei ole
proovimiseni jõudnud!
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
postitati 18.05.06 16:38
quattro käigukasti väljuv võll on kaheosaline - selle välimine õõnes osa läheb tagumisse otsa ja ajab ringi keskdifri korpust ning sisemine osa tuleb
keskdifrist tagasi ette peaülekande juurde.
Esiveolisel on antud võll ühes tükis ja läheb otse ette peaülekandesse - keskdifrit tagaotsas ju pole.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.2% - SQL: 76.8%]