Foorumi logo

K: vaja mootor teha võimsamaks
selfer - 03.11.05 19:26

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=21162#pid153605
see siis autoks ...auto läheb jääradadele ja mootorile vaja võimsust juurde. Sooviks osta sportnukkvõlli , koonusfiltrit (samas sooviks teada kuda seda lihtsalt paigaldada oleks?)ja kas ajule mingi chip ka sobib ? ja mida veel saaks teha ?sportsummuti olemas . tänud :)


jõuvanker - 03.11.05 19:37

Kaane portimine - ca 500-1000 eur
Sportnukkvõll - ca 8000-11000.- eek
Kütuserõhuleguraatori modimine - hinda ei tea
Hooratta kergemaks tegemine, kui vaja - hinda ei tea
Sidur - hinda ei tea, võib panna 2.2T 20v komplekti ca 3000.- eek
Benapump - ca 200 eur
Mootori täis kap. rem. - ca 30000.- eek.
PS!
Ei ole nii, et panen sportsummuti ja ...."oioioi, kus ma nüüd tjuunisin, vot niimoodi krutib aparaat edasi.." - sellist juttu võid vanaemale puhuda.


mulk - 03.11.05 19:49

Heavy, or High-Torque flywheels are best used on 4WD applications such as street, off-road racing and rock crawling. A heavy flywheel has a greater inertia bank and allows the engine to keep the torque range it was built for. This is ideal for vehicles with large tires and tall gears.
kui sobib 1:1 le siis kasuta 7A väljalaske kollet(toru)
kobedam nukk oleks abiks ...
viska sissepritse kus kurat ja ehita otsevoolu webbe ritele
ülelaadimine oleks ehk tõhusaim :Plihtsad põhitõed


selfer - 03.11.05 19:52

Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kaane portimine - ca 500-1000 eur
Sportnukkvõll - ca 8000-11000.- eek
Kütuserõhuleguraatori modimine - hinda ei tea
Hooratta kergemaks tegemine, kui vaja - hinda ei tea
Sidur - hinda ei tea, võib panna 2.2T 20v komplekti ca 3000.- eek
Benapump - ca 200 eur
Mootori täis kap. rem. - ca 30000.- eek.
PS!
Ei ole nii, et panen sportsummuti ja ...."oioioi, kus ma nüüd tjuunisin, vot niimoodi krutib aparaat edasi.." - sellist juttu võid vanaemale puhuda. [/quote


Aga kust ma midagi saan, soovita kohtasid,kelle käest jne?see auto pole tuunimiseks, selleks mul teine audi :D
vaja mootorile võimsust ....aga kas vabalt hingavale chip mõjub??


jõuvanker - 03.11.05 19:54

Noh, kirjutasin suht tagasihoidlikult, ei hakanud kohe ülelaadimisega teema algatajat hirmutama:D
Muidugi on ülelaadimine, el pritse igati tip-top, kuid siis vaataksin juba algupärase turbomootori kapoti alla.
Hooratta suhtes on Sul, mulk, tõesti õigus, kuid maitseid/tahtmisi on erinevaid...


mulk - 03.11.05 19:56

Nuka ostmisega võin aidata ca 7500 - 8000.- on catcamsi nukk. catcams


jõuvanker - 03.11.05 19:57

konkreetse Audi ECU on suht "kiviaegne" ja seal softi vihasemaks ajada, ei anna suurt ( loe, ei ole efekti )
Kust juppe saada? Võta lahti nurk "S-cars" ning loe, seal küllaga linke ja firmasid, ei ole suurt vahet, mis mootor ( kas turbo- või vabalthingav ) tooteid pakuvad firmad nii mõlemale mootoritüübile.


selfer - 03.11.05 20:00

äkki oleks lihtsam küsida:mida te soovitate teha??


MEEMEES - 03.11.05 20:04

Oleneb palju sa raha tahad sinna alla panna:P


mulk - 03.11.05 20:04

Torukolle, nukk, weber (mis annab märgatavalt rohkem välja kui stock ecu ja toiteseade) ... kaaneport, kuid ilma selletagi peaks olema võimalik saavutada ca 170-200hj


selfer - 03.11.05 20:04

aa to mulk : inglise keelst ei saa aru erit :(


jõuvanker - 03.11.05 20:05

Nukkvõlle veel ( kallimad ) : http://www.drschrick.de/english/index.php
Kaane portimisega soovitaksin pöörduda soomeseppade poole, kuid võimalik, et saad abi ka Suur-Sõjamäe 36, firma Windorf - kaante kohapealt otsastlõpuni - kõik, nii teooria, kui ka praktika.
Soomest ,selline firma, nagu Tapio Päkki OY - kõik mootoritest, ka kvaliteet kaaneport, aadress: Mehaanikonkatu 3 PL 265 Helsinki.
Kindlasti on häid firmasid veelgi.


selfer - 03.11.05 20:09

hind näiteks 10000 eeku(mootori alla siis) mis sellega oleks võimalik teha? ja huvitaks eriti torukolle ja nukkvõll


jõuvanker - 03.11.05 20:10

Tsitaat:
Algselt postitas: selfer
hind näiteks 10000 eeku(mootori alla siis) mis sellega oleks võimalik teha?

Mootor viia tehase algkonditsiooni - remontida originaalvaruosadega:P


mulk - 03.11.05 20:12

No kui nukk maksab 8k siis jääb just tihendite asjade raha 2k järgi ja ongi kõik. Kuid, paljalt nukavahetusega ei saa sa juurde midagi arvestatavat.
edit: lisaks nukavahetusele, tuleb ka surveastet tõsta.


selfer - 03.11.05 20:13

mootor on hea ..nii on ka tarts ütelnud. arvad et mootorile kap teha? see 10000 pole kivist saab ka juurde panna, aga mitte meeletult.


jõuvanker - 03.11.05 20:19

Esmalt osta sportnukk, kaanes vahetada juhtpuksid, klapisääretihendid, tõukurid ehk, klapid sooveldada, vajadusel üldse uued pesad - ühesõnaga: kaane täisrem.
Kui juba siis juba: kaas portida, sinna juurde teised klapid/teised pesad/tihendid, takkaotsa sportnukk. Kogu kupatuse ( kaas ) hinnaks võiks kujuneda koos nukaga ca 18000.- eek. Seejärel väljalaskekollektor - kas toru, hea skeemiga vms - oleneb, mida tahad.


jõuvanker - 03.11.05 20:21

Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
No kui nukk maksab 8k siis jääb just tihendite asjade raha 2k järgi ja ongi kõik. Kuid, paljalt nukavahetusega ei saa sa juurde midagi arvestatavat.
edit: lisaks nukavahetusele, tuleb ka surveastet tõsta.

Kaas niiehknaa üle lihvida ( tasapinda korralikult ) sealt saab näpistada vabalt surveastet.


selfer - 03.11.05 20:23

aga kui kaant lihvida kas siis ei peaks olema reguleeritav nukk ?


jõuvanker - 03.11.05 20:26

Tsitaat:
Algselt postitas: selfer
aga kui kaant lihvida kas siis ei peaks olema reguleeritav nukk ?

Nukarats niiehknaa reguleeritav. Sa ilmselt mõtlesid seda, et hammasrihma ei anna enam pingutada? kui seda ,siis selle lahendamiseks saab mängida nii veepumba korpusega, kui ka rullikuga - neid veits modides.


selfer - 03.11.05 20:32

tänud sellise huvi üle ! ja kus ma saaksin torukolle ja seoses selega et ma pole eriti sellel alal tark palju miski juurde annam ja mis weber on ?


jõuvanker - 03.11.05 20:35

Webber on karburaatorite tootja - kaubamärk.
Kolle saad, kas Laki tuningust vms, Tallinnas on neid teisiga, uuri ( infoliinid vms )
Palju miski detail juurde annab, on suhteline, üks asi annab nii ja nii palju HJ /NM - nii ei saa öelda, detailid peavad moodustama terviku, et hakata üldse lisavõimsust/väänet tootma.