Foorumi logo

A4 B8 2.0tdi 105kw mure DPF, käigukast poob
mmagi - 13.01.18 10:06

Tere

Loodan teie abile, proovin probleemi võimalikult detailselt kirjeldada.

Mure järgmine, et DPF põlemise ajal tekib kärsahaisu (lugesin, et see on okei) aga lisaks sellele hakkab imelikult käituma käigukast. Eriti tunda aeglasel kiirusel näiteks ummikutes, kus justkui kolmandalt vahetab järsku esimesele ja poob hoo seisma justkui pidurdaks. Täpselt selline tunne nagu manuaalkastiga madala käiguga pidurdada. Pisut kummalised on ka pöörded.

Käigukast multitronic, õlivahetus hiljuti tehtud, hõbenooles käidud kontrollis ja multitronicu "siduri libisemise" haigus kallakutel ja külmalt kohaltminekul on olnud juba aastaid. Öeldi et ei tea mis viga ja tuleb proovida uut hüdraulikapumpa, enne teada ei saa.

Milles võib probleem olla?

Tänan!


Amadeus - 13.01.18 11:47

Ja kui ära põletab, siis on uuesti OK?
Üldiselt põletusel auto käitubki pisut teistmoodi - kõrbelõhn, kõrgemad pöörded sõidul/tühikäigul, sõidul madalam käik jne.


mkb - 13.01.18 12:25

Põletades ongi auto närvilisem ja "tõmbleb".


Silverpm - 13.01.18 12:41

Käikude osas, ta hoiab põletamise hetkel endal meelega liikumise ajal kõrgemaid pöördeid, ehk kast vahetab palju varem käigu alla ning hiljem üles.


jaiks - 13.01.18 13:22

Kiljelduse järgi käitub kast nagu oleks "S" reziimis. Siis pidurdab ka ise järsult hoo maha, kui gaas lahti lasta. Ju ta põletuse ajal ongi sportlikumas olekus, et temperatuuri üleval hoida.


mmagi - 13.01.18 13:26

Aga kui tihti peaks DPF toimuma reeglina? Paistab et mul teeb seda iga nädal mõne päeva tagant. Kas DPF puhastamine aitab?

Olen aegajalt proovinud 5-7min maanteel 2000+rpm peal hoida, aga ei ütleks et kauaks järele jääb. Tihedamalt hakkas DPF-i tegema kui käis Audi tagasikutsumiskampaania korras esinduses mootori tarkvara uuenduses.


mmagi - 13.01.18 13:27

Jah, peale DPF-i on tagasi normaalne. Multitronicu libisemist ikka esineb, aga see omaette teema ilmselt.
Aga tänan kommenteerimast!

Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Ja kui ära põletab, siis on uuesti OK?
Üldiselt põletusel auto käitubki pisut teistmoodi - kõrbelõhn, kõrgemad pöörded sõidul/tühikäigul, sõidul madalam käik jne.