Foorumi logo

Audi A8 2.5 tdi 132 kw mootor ei käivitu
LauriA - 20.09.13 16:24

Eile siis hakkas jama pihta. kodust ära sõites oli kõik nagu ok. Tee peal kadus jõud ära ja ei käivitunud enam.
Sai siis kaabel taha pandud ja vead mootorist tulid sellised:

3 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
Readiness: N/A

Netist uurides leidsin, et viga võib kõrgsurve pumbas või selle ajus, aga see ei saa vist olla, kuna sai pihustid lahti keeratud ja käiatud ning küte tuli ilusti üles.

Kellelgi on sama probleemi olnud ? Peale selle veel, panin aku ööseks laadima. Klemme maha ei võtnud ning tänaseks ei saa isegi katuseluuki kinni. Akult miinus klemmi maha võttes või peale pannes on säde vahel, ehk mingi tarbimine järgi, aga ei kujuta ette mis. Ennem oli nagu kõik korras.

Kaitsmed said läbi vaadatud, kõik olid terved.

Keegi ehk oskab kuskile poole juhatada, et kust võiks hakata viga otsima.. Tänan siis abi eest ette ära juba.


audipoiss - 21.09.13 13:01

Tere omal jäi auto selle veapärast seisma
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty

Readiness: N/A

Teab keegi kus see andur pumba küljes asub ja kas on eraldi vahetatav?


OnuJack - 21.09.13 17:29

Tegemist ei ole anduriga vaid seadmega, mis reguleerib etteantava kütuse kogust. Netist uurides jääb mulje, et see viitab pumba liigsele kulumisele või pumba aju veale (külmjooted näiteks).

Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Tere omal jäi auto selle veapärast seisma
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty

Readiness: N/A

Teab keegi kus see andur pumba küljes asub ja kas on eraldi vahetatav?


OnuJack - 21.09.13 17:29

Kas proovisid ka vead kustutada ja seejärel uuesti kontrollida?

Tsitaat:
Algselt postitas: LauriA
Eile siis hakkas jama pihta. kodust ära sõites oli kõik nagu ok. Tee peal kadus jõud ära ja ei käivitunud enam.
Sai siis kaabel taha pandud ja vead mootorist tulid sellised:

3 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
Readiness: N/A

Netist uurides leidsin, et viga võib kõrgsurve pumbas või selle ajus, aga see ei saa vist olla, kuna sai pihustid lahti keeratud ja käiatud ning küte tuli ilusti üles.

Kellelgi on sama probleemi olnud ? Peale selle veel, panin aku ööseks laadima. Klemme maha ei võtnud ning tänaseks ei saa isegi katuseluuki kinni. Akult miinus klemmi maha võttes või peale pannes on säde vahel, ehk mingi tarbimine järgi, aga ei kujuta ette mis. Ennem oli nagu kõik korras.

Kaitsmed said läbi vaadatud, kõik olid terved.

Keegi ehk oskab kuskile poole juhatada, et kust võiks hakata viga otsima.. Tänan siis abi eest ette ära juba.


audipoiss - 21.09.13 18:44

Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Tegemist ei ole anduriga vaid seadmega, mis reguleerib etteantava kütuse kogust. Netist uurides jääb mulje, et see viitab pumba liigsele kulumisele või pumba aju veale (külmjooted näiteks).

Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Tere omal jäi auto selle veapärast seisma
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty

Readiness: N/A

Teab keegi kus see andur pumba küljes asub ja kas on eraldi vahetatav?



Kui pumba kaane maha võtsin, siis oli oksuteerimis jälgi näha küll. Kuna seal kõik mingi imeliku silikooniga kinni, siis ei hakanud edasi lammutama.
Muidugi auto jäi sõidupealt hoiatamata seisma.


LauriA - 22.09.13 15:02

Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Kas proovisid ka vead kustutada ja seejärel uuesti kontrollida?

Tsitaat:
Algselt postitas: LauriA
Eile siis hakkas jama pihta. kodust ära sõites oli kõik nagu ok. Tee peal kadus jõud ära ja ei käivitunud enam.
Sai siis kaabel taha pandud ja vead mootorist tulid sellised:

3 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-10 - Faulty - Intermittent
Readiness: N/A

Netist uurides leidsin, et viga võib kõrgsurve pumbas või selle ajus, aga see ei saa vist olla, kuna sai pihustid lahti keeratud ja käiatud ning küte tuli ilusti üles.

Kellelgi on sama probleemi olnud ? Peale selle veel, panin aku ööseks laadima. Klemme maha ei võtnud ning tänaseks ei saa isegi katuseluuki kinni. Akult miinus klemmi maha võttes või peale pannes on säde vahel, ehk mingi tarbimine järgi, aga ei kujuta ette mis. Ennem oli nagu kõik korras.

Kaitsmed said läbi vaadatud, kõik olid terved.

Keegi ehk oskab kuskile poole juhatada, et kust võiks hakata viga otsima.. Tänan siis abi eest ette ära juba.

Proovitud. Peale käivitamist samad veakoodid uuesti.
Tuttav rääkis et üks võimalik viga võib olla mootori massis, aga ise suhteliselt kahtlen selles.


audipoiss - 27.09.13 19:16

Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Tegemist ei ole anduriga vaid seadmega, mis reguleerib etteantava kütuse kogust. Netist uurides jääb mulje, et see viitab pumba liigsele kulumisele või pumba aju veale (külmjooted näiteks).

Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Tere omal jäi auto selle veapärast seisma
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty

Readiness: N/A

Teab keegi kus see andur pumba küljes asub ja kas on eraldi vahetatav?



Kui pumba kaane maha võtsin, siis oli oksuteerimis jälgi näha küll. Kuna seal kõik mingi imeliku silikooniga kinni, siis ei hakanud edasi lammutama.
Muidugi auto jäi sõidupealt hoiatamata seisma.


Auto sõidab jälle. Tänan kaasa mõtlemast.


OnuJack - 27.09.13 19:41

Milles asi oli ja kuidas lahendasid?

Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Auto sõidab jälle. Tänan kaasa mõtlemast.


audipoiss - 27.09.13 21:37

Pumba aju oli omadega läbi, aga uut ei ostnud. Rohkem öelda ka ei saa, kuna pumba remontijad saaksid kurjaks:(


LauriA - 02.10.13 18:51

Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Pumba aju oli omadega läbi, aga uut ei ostnud. Rohkem öelda ka ei saa, kuna pumba remontijad saaksid kurjaks:(


Läks hästi siis .. Enda oma viisin karla autosse, pump täiesti läbi omadega.. 1500 euri kogu kompoti eest. Vana pumba remont oleks isegi kallimaks läinud kui uus pump..


LauriA - 09.10.13 16:09

Tsitaat:
Algselt postitas: LauriA
Tsitaat:
Algselt postitas: audipoiss
Pumba aju oli omadega läbi, aga uut ei ostnud. Rohkem öelda ka ei saa, kuna pumba remontijad saaksid kurjaks:(


Läks hästi siis .. Enda oma viisin karla autosse, pump täiesti läbi omadega.. 1500 euri kogu kompoti eest. Vana pumba remont oleks isegi kallimaks läinud kui uus pump..


Tuli välja, et olen kuskilt vett saanud.