Tere mul selline mure et käisin diagnostis ja arvutiga vaadati ja öeldi et autol on kati-tembiandur läbi
ja tuleks ära vahetada.Kus selline asi üldse asub ja kas on see olemas
ka?
2.7 bit 169 kw.
Aju peaks kati tembi teada saama lambdade temperatuuride järgi minu teada. Et siis lambda viga äkki.
Mis täpselt ei tööta, kas heitgaaside temperatuuri andur või lamdaanduri küte?
Algul öeldi ka et lambda andur on läbi aga ei tea milline neid neli tk ja siis läkis targema mehe juurte kes tegi diagnosti ja ütles et lambda andurid on terved. Et on kati-tembiandur et mõlemas katis on üks ja sama temp et see ei tohiks nii olla ja mootori tule lööb ka põlema see andur nii et ma ei oska selle kohta midagi rohkem vastata.
Tavaliselt ikka diagnostik raha ei võta, kui viga on olemas aga tema üles ei leia, mis täpselt viga. Sest nagu ma aru saan, pole siiani selge, mis vahetamist vajab.
Diagnotika ütleb ikka päris täpselt kas viga on oxygen sensor (hapniku, lamda) või EGT sensor (väljalaske gaaside temp anduris).
Egt andurid on mõlemas downpipes üks. Lamdasid peaks olema neli
Kui sa saad veakodi kirjutada siis on selge sott.
Bi turbol on pigem nõrgaks kohaks EGT andurid.
heitgaasi anduri siis ja anduri koodi on (G235) mille järgi pidi saama tellida ja seda ei pidanud B-varuosana üldse müüdama
Tsitaat: |
Aga kus see andur võiks täpsemalt asuda ja kuidas kõige lihtsamalt ligi pääseb
Anduri sond on DP küljes, sealt edasi jookseb karbikesse.
Karbid on väljalaskekollektori taga.
Kui tahad ainult karbikest ära võtta ja jooteid kontrollida, siis saab ka nii, et võtad ainult plastikust Y pealt ära ning nad on mõlemad kollektori
taga poltidega küljes.
Anduri sondi eemaldamine on mahukam protseduur, kuid kõrvalistuja puhul (Bank 1, G235) õnneks mitte nii mahukas, nagu juhipoolsel.
Tänud lähen vaatan järgi
Ja ma mõtlesin sisselaskekollektori, mitte väljalaskekollektori, sorri
Sisselaskekollektori peal on. Selle taga, kahe poldi otsas mutritega kinni, üks teise peal.
Mõtlesin ühte, ütlesin teist. Ise just kakkusin neid maha endal.