Tere,
Tänasest siis sellise huvitava auto omanik.
Nimelt olin seda isendit juba mõnda aega põrnitsenud kuni tänaseni.
Kuna oli vaba aega, siis sõber mainis, et võiks huvi pärast selle üle vaadata, ega ostma pea. Ei olnud mul aruski, et ma selle reaalselt ära ostan,
kuid aimasin juba ette, mis siis saab, kui selle kiusatuse kõrval seisan.
Saigi helistatud kasutaja alfons`le, kes autot müüs.
Mõndade minutite pärast juba auto kõrval ning üle vaadatud.
Järgmine hetk oli käivitamine ja oligi selge....selle auto ma pean saama, rida 5, b2 ja quattro, midagi jalustrabavamat sellisestkooslusest ei ole.
Lahkusin, et mõelda...paari tunni pärast olin rahadega juba seal ja masin vahetas omanikku.
Viisin igapäeva masuudipressi koju ning sõitsin oma uue autoga naisele töö juurde järgi, kui juhtus saatuslik apsakas. Ees olevad autod korraldasid
mingi jama ja järgmisel hetkel olin ühel Volvol juba kärukonksu otsas.
Seega vaid 10km see auto minu käes liikuski.
Läheb taastamiseks, vaja juhipoolset esituld, suunda, juhipoolset tiiba, võre ning muud pudinad selguvad lammutamisel.
Mootor, radikas ja kere detailide vahed jäid korda.
Stange ja kapoti üritan korda saada.
Autole palju 90 detaile külge aretatud, lisaks on krobeline valge värv, mis on mõne ässa poolt kunagi peale kantud. Summuti on külje pealt, tagaratta
juurest, välja toodud, mis tõttu puudub ka viimane pütt ning hääled on ulmelised.
Tehniliselt on auto väga hea, aga eks putitamist leiab.
Tähelepanu vajab põhi ja tagadiffer, mis ei lukustu. Ehk saab vanast asja ja kui ei saagi, siis uue-kasutatud toimiva sain kaasa.
Auto tuleb ka Eesti registrisse kanda.
Minu uus ja avariiline Audi 80 Typ85 2.0r5 Quattro 1984
(homme teen ehk kvaliteetsemaid pilte).
Täna alustasin lammutamisega, asjad on natuke hullemad, kui esialgu tundus.
Nimelt roolivõimupumba poldid rebenesid pesadest välja, lisaks 1 kinnitus plokil katki, hea on see, et poldid olid liiga lühikesed, seega pikematega
poltidega sisse keerates, peaks hea jääma küll.
Kõige hullem on raami ots, mis korralikult paigast ära, suurem töö see oma kohale saada.
Aga kõik on tehtav.
Kui kellegil pakkuda kapotti, põlle, juhipoolset tuld ja suunakat, stange tala (peaks sobima ka kitsa oma), ülemist plekki, kuhu kapott lukustub ja
tiiba, siis pakkuge julgelt.
Teen kalkulatsioonid hinnapakkumistega ja otsustan, kas võtan hoopis esiveolise doonori ehk kõrvale.
Algas taastamine:
Peale taastamist:
Suvi käes, autot tehtud siit-sealt ja selline ta nüüd lõpuks ongi:
Minupoolne kaastunne ... oleks tahtnud hoopis teiste sõnadega alustada. Loetud tunnid tagasi oli tegu veel terve autoga. Põhiline, et nüüd püssi põõsasse ei viska, sest selliseid autosid enam juurde ei
tehta.
Edu taastamisel ja pulkade leidmisel!
Sellise "kompoti" väärtus on minu silmis väga kõrge ning vastavalt vabale ajale saab see auto korda. Nädala jooksul peaks nina sirge olema taas.
Mu elu teine avarii ja mõlemid olid tähelepanematuse pärast. Ei tasu ikka muude asjadega tegeleda roolis.
Õnneks saime asjad kohapeal klaaritud Volvo omanikuga, kuna tal tuli kriips värvi vaid stangelt maha.
Teisalt on ka positiivne see, et ma oma b6`ga samas kohas, samal ajal polnud, kuna tolle taastamine läheks märksa kallimaks ilma kaskota.
Aga jah, auto on küll avariiline, aga siiski olen ülimalt rahul...seda tänu alfonsi odavale müügihinnale.
Esimese raksuga ei tajunud ilma teemat lugemata matsu, et kuulutuses oli nagu täitsa sirge liikur ja nüüd äkki avariiline. Aga õnneks polnud asi nii hull, et midagi väga teostamatu oleks . Pikka tuld on ehk natuke tricky sh*t leida, aga kui kuskilt ei leia, siis ebay'st leiab kindlasti. Tubli soetus igal juhul - kiidan . Endalgi paar kandilist ja juba nende omamine on omaette mõnus tunne, roolis olles on kogu aeg adrenaliini laks üleval .
Päris kõvasti mässamist selle avarii tagajärgede likvideerimisega. Aga nüüd on vähemalt motivatsiooni õiged stanged otsida. Need 90 omad minumeelest ei istu kuidagi. Esimene jääb veel enam vähem kena kui tuled ka 90 omad on pandud aga tagumine on kitsaste tuledega kuidagi ebameeldiv.
Piltidelt tundub kogu nina pärinevat koos tuledega 90 (1985+) pealt. Minule väga see variant, et on kompott koos 80'st ja 90'st, ei häirigi - täitsa huvitav .
Ai ai see läks küll kehvasti. See kuramuse nina on küll ikka väga armetult pehme.
Käisin veelgi lammutamas, see kord juba ketassaega (haige auto, nina on kerega ühes tükis ). Seega on mul siiski mõne auto küljest terve nina tarvis maha lõigata...nagu neid oleks lademetes varuosadeks müüa .
Juhipoolne tiibki eemaldatud.
Huvitav tähelepanek oli ka see, et auto on varemgi kõvema paugu saanud. Nimelt on raamiotsad uued keevitatud ja kapott koosneb enamjaolt pahtlist.
Järgnevad 2 päeva mõttepaus. Peale seda tuleb usutavasti doonor ära tuua ja raamiots mingi valemiga paika ajada.
Nina saad ilusti lahti lõigata, seal kus asetseb ta tala, seal on olemas ka liitekohad, kust saaks ilusti lahti lõigata. Õlevalt vähe keerulisem, ehk ülemine tala. Alumise saab ilusti lahti.
Tsitaat: |
Lihtsalt teadmiseks et R4 ja R5 ninad erinevad, poolraamide vaheline tala jääb alumisele rihmaratale ette. Ise olen korra seda pange kolistand.
Tsitaat: |
Otsi heaga teine lammutamiseks. Kuna autosid vähe, siis küsitakse juppide eest päris palju. Kogen seda ise hetkel. Kui plaan auto korda teha ja ruumipuudus ei kimbuta, siis osta kindlasti teine!!
Igaks juhuks võid ka sellise kasutaja nagu "suzpel" käest uurida, ega temal midagi sulle vajalikku ei vedele. Mingil hetkel tal ikka vedeles garaazhi ümbruses mõni b2, mis oli "puhtaks roogitud". Üks enda kandilistest on tema käest pärit ja olen ka lisaks igasugust huvitavat nänni saanud. Asetseb ta küll Tartus, aga kindlasti leidub Tallinna vahet liiklevaid klubilisi, kes on ehk abiks transpordiga aitama.
B2 Passati esiosa tundub suht sarnane olevat? See peaks natuke laiendama talade otsinguid.
Me venitasime kunagi ühel typ 85-l tungraudade ja kettidega nina ilusti paika, seega ei pea seda raamiosa ehk uut ehitama. Õnnestumine sõltub ka
sellest kuidas eelmise paugu korrigeerimine on tehtud.
Rahu ja aega selle tõmbamisega
Tänud soovituste eest.
Asjalood sellised, et reedel toon ühe 1.6 diisli ära (enda omale nina paigaldades lõikaks põlle osaliselt ära, kuna nagunii tuleb lai stange ette).
Samas see diisel tundub liiga korralik, et pulkadeks tõmmata, vb pakun hoopis müügiks seda ja toon järgneva omale doonoriks.
Tehnilise poole pealt küsiks käigukasti hoovastiku kohta.
Kas tal on see mingil määral reguleeritav?
Nimelt oli juba varem, siis kui auto terve oli, nii, et vasakpoolsed käigud (1. ja 2.) ei tahtnud hästi sisse minna, pidi korraliku jõuga kangi
vasakule suruma, et mitte 3. ja 4. käigule sattuda. Samuti loperdab käigukang liialt palju nagu ikka quattrotel. Piirajad ja munakas kulunud?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ega seal suurt midagi näppida ei ole, võta esialgu keskkonsool maha, vaata
mis nägu see kompott seal on, põhjuse pead üles leidma.
Veoskeem ei ole kuidagi seotud kangi vedeldumisega.
Tsitaat: |
Tõenäoliselt on käigukangi töllerdamine siia maetud.
See munakas hakkab selle malm hoova sees loksuma, ja lõtk läheb järjest suuremaks.
Enda oma sain keevitamisega heaks.
Btw. mul täpselt sama masin, nii aasta kui mootori poolest (ka leedust).
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Seal pool, kust see auto toodud leiab lisaks igasuguseid huvitavaid doonoreid.
Audi quattro
Audi 80 q
Lisaks muidugi veel esivedused
Tsitaat: |
Sul ei jää mitte ainult põlleplekk ette vaid ka tala mis poolraamide vahel.
Mis sul sellest stange nahast saab?
Stanget üritan taastada.
Doonor käes, aga lammutamiseks liialt hea:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=694087&rhash=4cf9
Tsitaat: |
Kainelt mõeldes ja ideaali taga ajades...siis on sellelt diislilt ainult juhipoolne tiib ja kapott võtta.
Kellel vaja, siis mul tänaseks päevaks 2 paari b2 tulesid koos kollaste suundadega olemas...aga neid oma autole ei pane, pikka ikka vaja.
Kas b2 quattrotel on kõigil mustad piilarid ja lagi?
Ehk mõni on diilist huvitatud, nimelt pakun välja selle sama b2 diisli sellele, kes mu quattro nina ära taastab.
Sul põllu peal ruumi küll kuhu B2 koguma hakata. Täitsa põnev juba, peaks vaatama tulema.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Aga too punane audi 80 ülihea hinnaga ja mis põhiline. Seal olemas kõik tuled ja stanged, mida väga raske leida. Mootor ka audihuviliste seas väga hinnas, et väga suures osas miinusesse ka ei jääks.
Tsitaat: |
Niih, nädala pärast peaks auto taastatud olema.
Disla pole enam saadaval.
Krt eelmise posti viskas topelt ja üht ära kustutades kustus ka teine.
Sellel leedu doonoril paistis olema Treseri sportrool peal. Kuigi jah auto hind on ahvatlev siis selle ära toomine ilma treilata on ikka paras ahvi
armastus (kuna ei tea kunagi kus pärapõrgus ta ära võib laguneda). 500 km nööri otsas pole ka lihtne sõita. Alfonts vast on vähe kogenum mees
sellistest asjadest rääkima
Jõudu ja edu ehitamisel. Natuke õnnetu algus oli aga ehk nüüd läheb ainult paremuse poole.
Jumal küll...aidake!
Ei suuda leida kusagilt juhipoolset mootorikäppa ja roolivõimu rihmaratast.
Mu b2`l on ühe poldiga rihmaratas, aga b3`l näiteks 3 väiksema poldiga...samuti on b3`l rihmaratas grammi võrra suurem.
B3`l tundub käpp massiivsem olevat kui b2`l, samas kinnitused tundusid samad olevat...on ka?
Autost nii palju, et nina on sirge ja uued plekid küljes.
Vaja veel 2 eelmainitud detaili leida ja stange korda teha. Juhipoolne pikk tuli ja suund ka veel ostmata.
Käpp on olemas rihmaratta peaks ka leidma.
Krt kena see valge b2. Ise ka lähiajal ühte osadeks tooma
Tsitaat: |
.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kui alustame nii, et taheme 10v vabalthingavat teha turbokaks, siis ehituslikult on 20v lihtsam teha. 20v jupid küll maksavad rohkem, kuid ei pruugi,
ning 10vt on siiski mehaanilisepritse turbokone, mis ei pruugi alati töötada nii nagu tahaks. Ja elemuse saab 20v korralikust stock tehnikast hea..
Ühesõnaga kui turbot tahta, siis 10v korral tuleb samad sõlmed muuta, mis 20v(va kaas) puhul-õhutorustik, cooler, väljakolle, sumps, sissekolle,
juhtmestik, aju, pritsesüsteem, jm.
Hoia sellest meanilisestpritsest eemale.
Sa või selle 2.2Turbo 134kw peale visata, aga sellest jääb väga väheks. Peale seda tekib väike sõltuvus ja tahad enamat. Kahjuks mehaanilise pritsega sa tollest mootorist midagi rohkemat ei saa. Uue pritsesüsteemi ja uute ajude soetamise ja töölesaamisega paned sa rohkem raha magama, kui 20 klapilise ostuga.
Vaata et sa seda praoga mootorikäppa ära ei viska, see täitsa kordatehtav.
Seline küsimus, et kas kõigil B2 kerega audidel on alumiinium mootorikäpad?
Tsitaat: |
Ajutiselt koos siis.
Milline temperatuuriandur juhib el.vendi tööd? Kuidagi hilja rakendub või ei rakendu üldse.
Kui kellegil ostuhuvi, siis 38 000.- eest võin loobuda, sisaldab registreerimist eestis ja TÜV`i.
Kui ei osteta, siis ei osteta, vahet pole.
Kas siduripedaal on reguleeritav? Tühikäik kuidagi pikk.
Vähemalt siis esiosa nüüd koos, ei tundu olevat veel päris õigete jubinatega aga siiski komplektne Sa oled lausa auto otsa roninud mootori pildistamiseks?
Edu ja jaksu igatahes!
Tsitaat: |
Kas tal pikad tuled ei peaks olema? Ja suunad stange sees. 84` peaks olema kitsad stanged ja pikad tuled ees. 85` tulid laiad stanged, kuid tuled olid ikka pikad. Kuidas sul difriplokk jaurab, kas ta ei lülita tulesid põlema? Või ei tee üldse midagi? Kui klapi tagasi lükkad siis peaks sussu tegema ka. Ja kui tuled ei põle, siis pead autot liigutama natuke edasi või tagasi, siis ta lülitab lukud sisse. Iseenesest kui vaakum toimib, siis peaks ka lukk toimima.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Sellel audil on ka originaalist pikad tuled.
Tsitaat: |
Minu 80 q r5 oli originaalis lühikeste tuledega, hiljem sai pandud ise
see USA nö 4 tule variant.
Ega spidomeetri blokki pole pakkuda? minu omal kell on imelik ja odometri hammasrattas kukkub pidevalt oma kohast välja...
Tsitaat: |
Nüüd on palju parem. Kena.
Sellise kiirusega tõuseb hind?
13000.- pealt 38000.- peale?
Puhtalt sportlikust huvist küsiks, et millest see hinna kolmekordistumine paari nädala jooksul ajendatud on? Miskid suuremahulised parendustööd?
Sellesama hinna eest saad sa privileegi omada autot, millega ei saa sõita kuhugi mujale kui remonti. Isegi arvele ei saa(TÜV kõlbmatu). TÜV ei oma ega
lähe ka ilma remondita läbi(suuremamahuliseta) ja stock-konditsioonist on asi kaugel(veel kaugemal kui enne eelmist omanikuvahetust). Väga hea diil.
Tänapäeval eriti.
Üritasin olla viisakas ja õiglane.
Tekkis sentimentaalne väärtus.
Ära nüüd solvu ega ärritu, ma lihtsalt küsisin, et kas selleks on mingi konkreetne põhjus või on tegu numbriga, mida sina arvad autot väärt olevat.
Tsitaat: |
Mina otsisin neid esitulede peal ja all olevaid plastijuppe ennast halliks. Enamusel doonoritel puudusid või olid pilbasteks ja jupid puudusid. Jube defitsiit tundus olema, isegi varuosadeks müüdavatel masinatel olid puudu.
Tsitaat: |
Teeks ka oma noka lahti.
Auto on tehniliselt üllatavalt heas seisukorras, kuskilt midagi ei kolise ega mölise, isegi kässar töötab. Keretöödega oleks küll paras aeg
alustada.
Juhul kui auto on passiivses müügis võib ju sellist hinda küsida, kuigi kahtlen tõsiste ostjate olemasolus sellise hinnaga(38000.-).
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kuits, seal ikka päris suur vahe, kas 4wd või 2wd.
Tsitaat: |
Big, miks sa seda liikurit isegi "passiivselt" müüd? Mingit "kasumieffekti" sellest enam niikuinii oodata pole.
Ma soovitaks soojalt nokitseda nii palju kui vaja asi ära, teha pisemad värviparandused, et asi enam edasi ei läheks ja nautida järgmist talve. Kui
siis kah asja müüki paiskad, siis ma juba ehk saan aru - hetkel mitte .
See 2.0 r5 85kw pole just neliveole teabmis maasikas kapoti all, aga annab sellegagi vallatleda piisavalt .
Mul oli sama mootoriga oma jagu algul ja tavalise naelaga oli rõõmu küll.
Tuleb tsingitud typ85 kere leida ja vajaminevad keredetailid sealt üle tõsta.
Ma pole ise veel kohanud tsinki b2'l typ81 kuni aastani 1984 kerel. Need mida toodeti juba typ85 keretüübi all ainult oletan juttude põhjal, aga pole ka sellel tsingitud kerest juttugi olnud.
Pidasingi typ85 silmas.
Tsink oleks nö boonuseks, saaks korralikud uksed, keredetaile ja põhjast tükke.
Too diisel, mis mul pakkuda oli, on tsingitud kerega....vist.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Oleks võinud gaasi ka anda, oleks häälest rohkem aimu saada, kuid suht vali tundus
Hääled julmad, kas minek on ka vastav?
Imelik sumbutaja lahendus nelja ukselise sõiduki jaoks, lahtise uksega sisse ei karda, et tulla võib? (heitgaasid)
Muidu ilus Audi.
Tuleb uksed kinni hoida.
Kuidas keskkonsoolist see diferentsiaali lukustusplokk välja käib?
Loksub küll seal aga kätte ei saa, isegi siis kui käigukangiümbris ära võtta.
Hetkel siis sisu osaliselt välja võetud, seoses plaaniga põhja tegema hakata.
Mis te roostemuundurist arvate? Plaan siis uksed sellega seest üle teha.
Ei mäleta, kas neid vanakooli linke reguleerida ka saab või tuleks kohe uued osta?
Mul on doonoriks ideaalne auto =) roostet ütleme nii et polegi. Kommi raha eest ei saa, hinda tead isegi =)
Mida sa seal reguleerida linkidel tahad? Natukene kannatas küll seal nende munakate kõrgustega reguleerida aga üldjuhul on uus link odavam/lihtsam panna.
Kui tahad uksi roostemuunduriga kokku panna, siis esmalt lase plekk haljaks, siis roostemuundur peale. Lased ära kuivada ja värv peale. Lase kasvõi krunt peale.
Tsitaat: |
Endal ongi see piiimjas. Kui ei eksi peaks se würthi toodang olema. Pean välja selgitama.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tegu on hammeriti toodanguga.
Hea rooste muundur, mis keelati Soomes ära, kuna liiga mürgine kemikaal.
http://i47.tinypic.com/30bn4zt.jpg
Lahtine rooste pealt jämeda liivaka v relaka traatharjaga ära, muunur peale, lased seista, teed niiske lapiga pinnad üle. Pärast niiske lapiga
ülekäimist muutuvad pinnad süsimustaks, peale mida võid kruntida. Täpsem juhis on pakendil olemas, ise kasutanud erinevatel autodel ja ei ole midagi
negatiivset öelda! Muundur maksab poes vaid 21kr ja on väga tõhus, pole vaja mingit Würthi toodangut.
Kust seda saada? Automaailm vms?
Kui ei eksi, siis kohalikus ehituspoeski oli saada seda. Kunagi ammu sai isegi seda kasutatud.
Täpselt, meil isegi kohalikus ehituspoes saada. Muidu oli K rautas jne kah seda ikka. Autopoodides leiab kah seda toodet. Tegin enda audil ühe koha ca 1 kuu tagasi üle sellega, pole saanud mahti siiani seda millekagi katta, kuid roostetama pole isegi veel hakanud, kuigi koht saab vihma jne koguaeg. Eks kui värvima vaja hakata, siis saab uuesti üle teha. Muidu igati kiiduväärt toode
http://www.youtube.com/watch?v=SzQTG_fexeE
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
kps, seisva auto mootorit tuleb ikka mingi aja tagant ringi ajada.
Mario, seal kandis liiklen vaikselt, ei taha naabreid ärritada.
Vihased hääled
vile on puudu ainult
Ega juhuslikult hommikul Lätis olnud? Nägin tagant täpselt sarnast masinat.
Mina paneks plast stange ette, pikkad tuled, võtaks kõik kiled ja kleepsud maha, poleeriks ära, madaldaks autot ja keeraks alla OZ Futurad laia
poleeritud äärega ja valge või musta keskosaga. Oleks super Või üleni
poleeritud nagu need siin
Quattro ja madaldus...
Noh ei tea, oleks minul quatro madaldaks ikka ära (kuigi tegelikult ma olen suur maasturite fänn) nagunii sõiduauto asfaldist kaugemale ei lähe. Ma arvan et peaks autole rohkem stiili lisama, need toonid ja kleepsud teevad sellest autost tavalise vana audi (see on puhtalt minu arvamus) kuigi 30% tooni ma ikkagi paneks täisringile (tehasest uued autod tulevad sellise nõrga tooniga). Juhul kui tulevad poleeritud veljed siis kindlasti ilma toon klaasita, selline clear look niiöelda valge läikiv, madal, poleeritud metall, ja puhtad läbipaistvad klaasid. Ehh
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kere juppe kõvasti saada. Siin vedeleb üks b2 1.9 mootoriga, arvelt maas, ees oranzid suunad jne, kere jumala ok , 2500kr tahtis vist. Oleks finantsi võtaks ära, aga jah.. Ei meeldi endale ka need kleepsud muidu, aga niikaua kui on erinevaid inimesi, on erinevaid maitseid.
Edit: Unustatud teema.
Kui see postitus, ei sobi siia teemasse, siis võib selle kustutada.
Tsitaat: |
Ehk keegi oskab aidata, seoses diffrite lukustusblokiga.
Vaakum jookseb ilusti blokki, samas lülides ei toimu midagi, isegi tulukesed ei sütti. Pirnid ise ok.
Kas tegelikkuses elektroonika ei mängi mingit rolli, a`la voolu puudumist ei peagi otsima, vaid ikka mehaanilist viga. Nn näpuga järge pidama, kas
vaakum diffriteni jõuab ja sealt edasi?
Typ81 iluvõre kellegil pakkuda?
Väike fotosessioon seebikaga peale värvi. 8)
Masin on nii kaua eestis uut omanikku otsinud, et lõunavabariikide transiit on tagaotsas juba laiali pudenema hakanud? .
Ei tea, mis s*tt aura sellel masinal juures on, et huvilisi pole .
Ausõna, ma ei osta endale rohkem ühtegi juurde enne kui olemasolevad on oma nägemuse järgi valmis tehtud .
kps, erilist vajadust enam müüa polegi.
Üritan ikka autot parendada...talv tuleb - väidetavalt hullem kui eelmine.
Korjan ma need toonklaasid ära või mitte (koos eesmise ribaga) ??
Ma vist vähe edev, aga see eesmine "audi quattro" mulle täitsa meeldib. Teistel on gekko, mul "audi quattro".
Võta toonid ära, ka esiklaasilt aga kiri jäta alles
Taga on sul nn lai stange, proovi ette ka saada lai stange. Minuteada Eintsil on pakkuda isegi, küll coupe oma
aga see peaks sulle ka sobima.
Muidugi see on ainult minu soovitus, aga tulemus oleks kompletsem Edu
talveks valmistumisel
Mina aga soovitaks ka taha originaal stange leida. Minule meeldib originaal seisus antud kere kõige rohkem. Nende laiade stangedega on natuke liiga
porno. Muidugi asi oleneb ka sellest kuidas teostatud on. Kindlasti toonklaas ära.
http://www.autoplenum.de/Bilder/P/pAUDI%252080Quattro%2520%25281983%2529-612694/AUDI/AUDI-80Quattro--1983-.jpg
http://www.audi-youngtimer.de/bilder/fahrzeuge/80/80er-main-kinzig.jpg
http://webplaza.pt.lu/cpfern/customer_cars/Marco_H_80Q_D.jpg
Pikad tuled küljes, siis paremat kooslust raske leida.
Oleks mul vaid sellised rahalised võimalused ja koht, kus autoga tegeleda. Ma ostaks selle auto sinult ära ja üritaks selle originaal seisu taastada.
Vaimusilmis ammu kõik läbi mõeldud
Parandage, kui ma eksin aga 80 stanged on siis sellised
ja need, mis Bigi autol küljes on 90 või 4000 omad siis? Pole enne süvenenud.
Lai stange jääb ja tuleb ka teine juurde, ette.
Pikkadele esilaternatele mõtlen siis, kui laia stangesse udukad+suunad leian või üldse keegi terve komplekti eraldab.
Esialgse plaani kohaselt paigaldan vaid laia stange kitsa asemele ning jäävad vanad tuled...saab "huvitav" kompott vist olema.
Mario, just, 80`l kitsad ning 90`l laiad pamperid, mis katavad ka esi- ja tagapõlle.
Eks võtan toonklaasi eemalduse ka nüüd kätte, kuigi kardan, et jääb ehk vähe mannetu siis. :s ...valge ja musta kooslus nagu sobib, või ka mitte?
Tsitaat: |
Just ja seal teeääres võib teravam silm valget ka seismas näha.
Tsitaat: |
Eks võtan toonklaasi eemalduse ka nüüd kätte, kuigi kardan, et jääb ehk vähe mannetu siis. :s ...valge ja musta kooslus nagu sobib, või ka mitte?
Näen seda autot igapäev DSV juures. Minu arvates sobib see must toonkile väga kaunilt sinna.
Tsitaat: |
1 põhjus, miks toon pole lahkunud, ongi see nüri töö.
1 põhjus, miks see toon kindlasti lahkuma peaks, on see, et tegemist odavaima kilega mida leida. Välja näeb/ei näe sama palju kui sisse, samuti
tagumisel aknal oleva valge ribaga lõppes toonkile, seega üleval toonita serv.
lepapriit, ühe "eluaja" projekti oled juba ostnud mult, võtad selle siin ka ligi?
Vaevanud on ammune küsimus, typ81`le polegi tehasest kaugtulesid paigaldatud? Pole kangil sellist funktsioonigi.
SR foorumis photoshopiti muidu toonita auto ka.
Tsitaat: |
Ses suhtes, et kang on täielikult jäik, ei saa enda poole tõmmata ega eemale lükata.
Tsitaat: |
Nii juhtub ka siis, kui on kunagi kasutatud lubatust suurema võimsusega pirne. Tuledel eraldi releesid pole ja kogu vool jookseb läbi lüliti, lüliti läheb kuumaks ja sulab ära. Omal käel on selline juhtum kunagi läbi tehtud (noores peas)
Tänaseks päevaks on lahkunud toonklaasid ja üleliigsed kleepsud, jäi vaid 1.
Ühtlasi said aknaliistud omale uue värvi.
Samuti sai pildile talletatud juhikoht.
Meenus ja muigama pani jutt, kus lähiminevikus mõni siinne kasutaja mainis, et ma olen selle auto originaalist väga kaugele viinud.
Aina ilusamaks masin muutub
Väga meeldib
Kena, teine asi kohe ilma prügikoti kileta Kui kunagi ühesugused stanged ka saad, on väga viis.
Hoopis teine tera. See auto ei taha mingit toonklaasi.
Õige esiots ja õiged stanged siis hakkab juba asi vaikselt looma Toonita on ilusam tõesti ning ka ilma kirjadeta. Ikkagi retro
Loodan, et pildiraamat kedagi ei häiri, aga auto jääb paratamatult pildile koguaeg, seekord siis nö sügissess.
Tundub, et ostjat ka ei leia, müü odavalt tahes...vähemalt on 1 inimene mõõdaminnes pilgu peale visanud poole aasta jooksul.
Kui ülejäänud põhja olukord on täitsa enam-vähem
Siis pagasist leiab nii mõndagi
Maitse asi ja ega ta autot koledamaks ei tee, kui klaasid puhtad, aga ütlen ausalt, et mina ei saa sõita ilma toonkileta. Välimuse pärast sellisele autole ei panekski, kuid praktiline pool on see, mille tõttu tuleb minu typ85'le hiljemalt järgmine kevad kile klaasidele. Põhjuseid on igalpool leierdatud, neid kordama ei hakka ja kile on õnneks selline asi, mille saab alati vajadusel eemaldada.
Minu pakkumist tead. Ole nõus ja viin kas või täna auto sinu õuelt ära
Pagassi põhja pole mina veel näinud, et terve oleks või siis pigem "originaal terve". Ma ei tea miks, aga audi pole midagi erilist selleks ette võtnud, aga õõnsustesse kogunenud vesi ka ära jookseks . Just nagu peaks olema seal mingid äravooluga kummilutad ja esimese asjana ei tohiks sinna üldse vesi joostagi, aga kui seda juhtub, siis ära see sealt ei lähe ja nii ta selle läbi näribki. Mul sedaanil on kere põhi täpselt samuti täielikult haljas, aga pagassiga sama lugu. Kui aeg käes, siis terve tükiga välja ja uus asemele. Kavalamad poisid parandasid seda klaasfiibriga ja uputasid põhjamastiksisse - ei saanud midagi aru ja ei roosteta enam iial .
Tänud Fabulous-V8 `le profifotode eest.
Sain kätte siis ka ülejäänud fotosessi pildid, millest valisin, minu jaoks, parimad välja.
Läinud, võib teema lukustada.
Loodame, et uus omanik on vanuri suhtes hoolsam ja teeb keretööd ära.
Mis hinnaga siis lõpuks lahti ka said?
Ära läks liiga väikese rahhi eest.
Aga käivad otsingud vähe uuema Q järele, mida poleks kahju lumes piinata.
Kas jäi klubisse ikka?
Paraku ei jäänud klubisse, kuid lootust on, et ehk tehakse teema.
Ostja ei soovinud ei auto põhja näha ega ka ka prooviringi teha.
Lubati kere käsile võtta.