Foorumi logo

Audi S4 B5 2.7 Bit - 1999 - Paukpadrun
paukpadrun - 10.01.18 18:30

Eelmisest igapäeva sõidukist hakkas tüdimus peale tulema ja mõtlesin, et paras aeg oleks midagi teist soetada, küll oli mõttes s6 c6 ja isegi teise vag grupi päris poe uus masin, aga sedapuhku läks hoopis teisiti ja nägin selle konkreetse auto kuulutust ja siis sai suht ära otsustatud, et peab tulema s4 b5, küll aga ei olnud ära otsustanud kas sedaani tahan, sellel hetkel, kui mina otsisin oli valik turul väga väike, kuna sedaan kerega autot ei olnud varem omanud ja väga isegi ei tahtnud, siis selle auto puhul sai otsutavaks värvus ja väidetav korrasolek, kõne omanikule ja jutt tundus aus, nii saigi kokkulepitud, et peab selle ikka oma silmaga üle vaatama, nähtud, sõidetud ja olin rohkem, kui 100% kindel, et tahan seda endale :cool: . Läbisõit ostes 216 000km.(30.08.2017) Mingeid erilisi lisasid tal küljes ei ole:

Riidest sportlikumad istmed, mis on väga korralikud, kuskilt katki ei ole.
Rns-d ja cd-box mis pole ühendatud, tõenäoliselt on usb-l ja aux-l sellega midagi pistmist.
Multifunktsionaalne rool, selle vahetasin välja kolme kodaraga rooli vastu, millele tegin ise uue nahkkatte ka peale.
Bypass klapid on asendatud Forge DV004 klappidega, mis teevad head häält :D
Weitec Coiloverid
Sportec-i lõpupütt, mis teeb parasjagu häält.
Rs4 originaal iluvõre.
4x el. aknad.
Kärukonks :o

Järgmisel päeval tuli juba üks huvitav asi autot kummitama, kiirendades hakkas tagant paukuma ja katkestas turbode tööd, arvuti järgi ja veakoode null, otsutasin et peaks uued küünlad peale panema, natuke uurisin maad ja valisin küünaldeks Ngk PFR7Q-d (tänud kivitarele). Küünlad ringi visatud ja viga alles, siis hakkasin vanu uurima ja sain selgeks, et ühel küünlal elektroodi all olev portselaan katki ja liigub, tundub et vedas selle küljest irdumisega, kihutasin ruttu forssi ja sain sealt uue beru süütepooli, mis rändas samale silindrile, millel oli katki küünal, läks õnneks ja asi terve, rõõmu kui palju :D .
Turbod on väidetavalt vahetatud 210 000 pealt vms. Hooratas on pandud ühe massiline + kangem sidur Sachsilt .
Järgmiseks võtsin tee ette remondiettevõttesse kus vahetati õli, parempoolne klapikambri kaane tihend, mis õrnalt lekkis, lisaks lasin kruttida coilovereid, et saaks auto natukene kõrgemaks sest juba suhteliselt väikestel lohkudel käisid rehvid logaritesse, aga tänaseks päevaks olen arusaamal, et lasin liiga palju tõsta ja kevadel parandab seda viga ja läheb natuke madalamaks tagasi.
Esimese kuuga sõitsin ca. 3500km ja probleeme ei esinenud, kuniks ühel ilusal hommikul kuulsin keti laginat :) . Mõned tuhanded sõitsin ikka nii, kui need vahelduva eduga häält tegid ja hakkas kripeldama ikka, ega midagi, küsisin mõnest erinevast kohast hinna pakkumisi ja valisin sobivama, vahetusse läksid järgmised asjad:

23.12.2017 Läbisõit 224057 km.

Mootorikett x2 Swag
ketipinguti x2 Vaico
Hammasrihma komplekt Gates
Veepump Graf
KKK tihendikomplekt x2 Elring
Simmerling x4 Corteco
Kate,kork x2 Swag
Micro-V rihm Gates
Pinguti Micro-V rihmale Ina
Jahutusvedelik
Parem tagumine rattalaager Snr
Kliimapumba magnet

Mootori rihm oli paar aastat tagasi küll vahetatud ja väga väikese läbisõiduga, kuid kuna nina pidi nagunii eest lahti võtma siis kiire otsus, et läheb ka see majandus seal kõik uueks.
Lisaks vahetasin veel ära ka parempoolse esimese tule, sest see oli igasugust liiva ollust täis ja teisega võrreldes väga kole, vasak poolne on paar aastat tagasi uus pandud, asemele läks originaal valeo osa, lisaks uued d2s pirnid, väljanägemine ilus ja valgustus ka tänaseks väga hea.
Hetkel sõidame edasi ja eks näis kaua vastu peab, möla palju ja lisan ka paar pilti, mida kindlasti nii mõnigi inimene näinud juba on.
Piltide eest suured tänud Sõit.ee-le .

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/01114363411f690.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/01114363793af10.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/01114363434b552.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/01114363495a009.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/01114363519f7cf.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/0111436357c8c15.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/0111436359946e2.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/0111436361f50f5.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/011143636595788.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/0111436369930be.jpg


Tõnts - 10.01.18 19:31

Mmmmaasikas!!!:cool:


paukpadrun - 10.01.18 20:40

Tsitaat:
Algselt postitas: Tõnts
Mmmmaasikas!!!:cool:



Õigust räägid :)


kuno666 - 10.01.18 20:59

Sedaan essid on alati ägedamad kui kuudid 😀 Selle värviga see hea, et iga teine audi sellega vastu ei sõida. Eks kui kunagi tallinna satub siis peab kõrvuti ajama. Saada oma esimese essiga pilti teha :D


EnricoN - 10.01.18 21:00

Ikka väga ilus !! :cool:


paukpadrun - 10.01.18 21:08

Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Sedaan essid on alati ägedamad kui kuudid 😀 Selle värviga see hea, et iga teine audi sellega vastu ei sõida. Eks kui kunagi tallinna satub siis peab kõrvuti ajama. Saada oma esimese essiga pilti teha :D


Äge oleks küll need kõrvuti ajada, aga ma ise Tallinnasse ei satu nii naljalt.


TiitR2 - 10.01.18 21:43

Pole midagi kosta - vägev! :cool: Nõustun, et soosin ka ise sedaane rohkem kui kuute. ;) Sportlik nahk (eriti äge oleks RS-i oma) seest veel puudu, hetkel tavaline quattro sisu vist?


paukpadrun - 11.01.18 05:41

Sellel riidel pole quattro kirjasid peal.


Zoig - 11.01.18 08:09

Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Sellel riidel pole quattro kirjasid peal.
See on "quattro" riie, mitte quattro riie :) Sama asi mis varasemalt selle kirjaga oli, lihtsalt 94a kandis loobuti kirja türkkimisest.

Aga muidu igati hea kombinatsioon, värv ja sellega sobiv sedaankere, riidega salong mis pole läikivaks kulunud ja omab istmesoojendusi, ma ei muudaks küll midagi. Ma ei vahetaks isegi velgi millegi muu vastu.

Kui tõesti sügeleb, siis ainuke mõistlik variant oleks RS4 "quattro" riidega recarod leida, kuid see on ilmselt vähe raske ülesanne.


paukpadrun - 11.01.18 08:19

Zoig olen sinuga täpselt samal arvamusel nii sisu kui velgedega, kui velgi vahetan siis ainult samasugust 18" vastu, vähemalt hetkel.


kps - 11.01.18 09:22

S4 märgid maha ja ...

http://www.hingepeegel.ee/wp-content/uploads/2015/04/hunt-lambanahas-worth1000.jpg

:D

Mulle sellised teravad "putukad" meeldivad, vahet pole, et vanust on isendil omajagu turjal.


nimi - 11.01.18 10:07

Kas sellest autost ei olnud siin juba teemat? Või olen ma selgeltnägija :o
Aga minu jaoks annab see riidest sisu isegi asjale erilisust juurde. Kõik S id on ju nahaga.


paukpadrun - 11.01.18 10:10

Tsitaat:
Algselt postitas: nimi
Kas sellest autost ei olnud siin juba teemat? Või olen ma selgeltnägija :o
Aga minu jaoks annab see riidest sisu isegi asjale erilisust juurde. Kõik S id on ju nahaga.


Ma panin oma coupe teemasse pildi sellest autost, sellepärast sulle ehk tundub, et selgeltnägija oled.


Sfinks - 11.01.18 11:30

Maitsed on erinevad ning mitte, et sel sisul midagi viga oleks aga mulle jätab küll plangu mulje (vähemalt piltidel). Aga ehk on piisavalt mugav ja pakub head tuge ning rohkemat poleks ju nagu vajagi. Pluss see puiduimitatsioon sellises autos on ka kergelt küsimusi tekitav.

kps, see S on niisamagi piisavalt silmapaistev, et olgu ta nende märkidega või ilma aga hunt lambanahas ta kindlasti ei ole. Selleks tuleks stanged ja iluvõre välja vahetada ning auto teist värvi värvida... sest paar nädalat tagasi jäi see mulle igatahes väga kaugelt silma juba. Siin on nii välimus kui mootor igati kooskõlas, piisavalt edev ja piisavalt kiire.

Olin üks neist kes seda teemat ootas ning peale selle eelneva virina peab ütlema, et üks kuradima äge kombinatsioon - S, see värv ja sedaankere. Pöidlad püsti!


kps - 11.01.18 11:58

Sellisel autol nähakse ikka tagatulesid - kaugenemas :P. Kes seda esiosa näha jõuab.
Lisaks see manuaalkast... mmmmm. Vihkan neid suuremaid S'se, millel pole funktsionaalset joystick'u ja see veniv ja lödine kärakas mootori ja vedavate sildade vahel "midagi oma ajuga teeb" :P. Vedavad sillad peavad ikka kindlalt läbi siduri mootoriga käsikäes koostööd tegema, et suu saaks roolis pidevalt kõrvuni olla! :cool:


simoQ - 11.01.18 12:39

Juhuslikult, kogemata, elukiirteel trehvasime ka üle pika aja Tartus kokku! Näo viisin juba enne kokku kui auto enda kuid kena, et hobi on säilinud. Vabandused tol hetkel, kiire oli takus kuid muretuid kilomeetreid :cool:


Zoig - 11.01.18 12:48

Tsitaat:
Algselt postitas: Sfinks
Pluss see puiduimitatsioon sellises autos on ka kergelt küsimusi tekitav.
Audidel ei kasutata imitatsiooni, kasutusel on päris puidu spoon.


Sfinks - 11.01.18 13:17

Puit või imitatsioon, sobib see pigem mõne erilisema ja/või vanema auto interjööri kui S mudeli omasse. S mudeli käreda iseloomuga see luksus nagu ei sobitu kokku. Minu tagasihoidlik arvamus.


simoQ - 11.01.18 13:19

Tsitaat:
Algselt postitas: Sfinks
Puit või imitatsioon, sobib see pigem mõne erilisema ja/või vanema auto interjööri kui S mudeli omasse. S mudeli käreda iseloomuga see luksus nagu ei sobi kokku. Minu tagasihoidlik arvamus.

Eks tollasel ajal on auto esimene omanik nii tellinud ilmselt. Tõsi, ka minu vanakooli UrS6-l on puitimitatsioon kuigi võiks olla carbon.


zack - 11.01.18 14:48

Tegemist väga silmapaistva ja ilusa masinaga! :cool:
Edu!


paukpadrun - 11.01.18 19:32

Nii palju, kui on erinevaid inimesi on ka arvamusi, kõigile ei peagi meeldima. Mina näiteks ei näe, et kulunud ja mõrades nahksisu on ilusam, kui riidest, mis võib ka katki olla, minule isiklikult see kooslus sobib.


Zoig - 11.01.18 22:17

Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Tsitaat:
Algselt postitas: Sfinks
Puit või imitatsioon, sobib see pigem mõne erilisema ja/või vanema auto interjööri kui S mudeli omasse. S mudeli käreda iseloomuga see luksus nagu ei sobi kokku. Minu tagasihoidlik arvamus.

Eks tollasel ajal on auto esimene omanik nii tellinud ilmselt. Tõsi, ka minu vanakooli UrS6-l on puitimitatsioon kuigi võiks olla carbon.
See on tüüpiline ema-tütar-ämm probleem, igaühele oma ja mõnele mitu.

Mulle isiklikult see kergelt punakat tooni puit on valik nr2, esimeseks valikuks on sama ajastu heledam putliist mis on lihtsalt natuke haruldasem (mille nimi mul läheb alati meelest). Eriti head effekti omavad need mõlemal päeval kui meil korralikult päikest näha on ja natuke sellest ka salongi paistab.
Tumedad toonid sobiks pigem kahetoonilisse salongi. Nt see klaverilaki must ja isegi carbon kaovad musta armatuuri lihtsalt ära, ei rõhuta sellega enam armatuuri liigendust ning lihtsalt ei oma sama effekti mis heledamate toonide olemasolul.


kps - 12.01.18 07:22

Zoigi mainitud asisemaid istmeid otsisin ka ise kunagi ammu taga. Paraku jäidki need mõistliku hinnaga leidmata ja panin samasugused riidest sisu masinasse sisse (lõpuks rändasid need Zoigile :D). D2 tagaistest saaks siiani diivanit ehitada ja airbägidega pauku teha :P.


jokerAudi - 12.01.18 14:29

Tsitaat:
Algselt postitas: Sfinks
kps, see S on niisamagi piisavalt silmapaistev, et olgu ta nende märkidega või ilma aga hunt lambanahas ta kindlasti ei ole. Selleks tuleks stanged ja iluvõre välja vahetada ning auto teist värvi värvida... sest paar nädalat tagasi jäi see mulle igatahes väga kaugelt silma juba. Siin on nii välimus kui mootor igati kooskõlas, piisavalt edev ja piisavalt kiire.


Noh, Audihuviline saab muidugi kohe aru ka ilma märkideta, et tegemist on S-ga, kuid tavaline kodanik kuskil tänaval või foori all ei pruugi ühti nii kergesti aru saada. Pigem jääb küsimus, et mis krdi A4 see minema tõmbas nii nüüd...

Aga auto on super, värv on eriline maasikas. Edu!


Amadeus - 12.01.18 16:41

Midagi sarnast paaril korral Tartus silmanurgast nähtud. Hääled vinged, värv ilus ja pilkupüüdev.
Riidesisu on minuarust OK, palju kenam kui ribadeks nühitud linaleum.
S märkide eemaldusel suurt pointi pole. Audiinimene kuuleb unepealt S-i ära. Tavalisele tsiviilisikule on see niikuinii üks klassikaline Volkswagen Comfortline.

Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Lisaks see manuaalkast... mmmmm. Vihkan neid suuremaid S'se, millel pole funktsionaalset joystick'u ja see veniv ja lödine kärakas mootori ja vedavate sildade vahel "midagi oma ajuga teeb" :P. Vedavad sillad peavad ikka kindlalt läbi siduri mootoriga käsikäes koostööd tegema, et suu saaks roolis pidevalt kõrvuni olla! :cool:

Kaps vanaks hakkad jääma :D


lynx - 12.01.18 17:30

Olen nõus, silmapaistev ja omapärane Audi, kuid tänasel päeval on vist natukene palju väita (ei loe kusagilt välja, et mootor oleks järele aidatud), et 195kw on kiire auto millega tagatulesid näidata.
Tuleb üks tänapäevane kiire diisel kõrvale ja vaata, et tempos püsid, rääkimata ülelaetud bensukast.

Elu on lihtsalt edasi läinud ;)

Omasin kunagi chipitud rs6 ja arvasin, et õudne püss on(oli) . . . elu näitas midagi muud.


antsu - 12.01.18 20:51

Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Olen nõus, silmapaistev ja omapärane Audi, kuid tänasel päeval on vist natukene palju väita (ei loe kusagilt välja, et mootor oleks järele aidatud), et 195kw on kiire auto millega tagatulesid näidata.
Tuleb üks tänapäevane kiire diisel kõrvale ja vaata, et tempos püsid, rääkimata ülelaetud bensukast.

Elu on lihtsalt edasi läinud ;)

Omasin kunagi chipitud rs6 ja arvasin, et õudne püss on(oli) . . . elu näitas midagi muud.


Nii ta on kahjuks. Aeg-ajalt tuleb suuremad peeglid osta selleks, et näha kuidas triikrauad tahavad mööda minna. 10a tagasi oli kiirem auto.. tänasel päevl on kiirendused teisest klassist kui 20a tagasi kui see auto loodi.


paukpadrun - 12.01.18 21:44

Järgi on aidatud chip tuuninguga, täpseid andmeid, kes tegi ja kui palju tegi, seda ei tea.


sector - 13.01.18 04:05

Nägin mingipäev sõitmas. Jube kena värv, eriti S4 sedaani peal.


antsvolli - 14.01.18 11:08

Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Järgi on aidatud chip tuuninguga, täpseid andmeid, kes tegi ja kui palju tegi, seda ei tea.


Kuskilt lugesin - aastaid tagasi, et kui on nii 300kw tonni kohta rattas siis on kiire auto.

Tore vaadata, et selliseid masinaid ostetakse ja soovitakse kasutada liikurina.

Soovin probleemivabasi ja naeratuserohkeid kilomeetreid.


S4BiT - 14.01.18 19:53

Antud komplekt on tõesti eriline, kunagi kui see auto esmakordselt Eestis müügil oli (ühel Kadaka tee autoplatsil), siis käisin kohapeal näppimas ning oli ikka üsna kindel soov osta. Kuna selleks ajaks oli juba uuemaid autosid omatud, ning üritasin sellest B5 needusest lahti saada, siis jäi ost sooritamata ning üsna pea oli ta sealt platsilt minu õnneks ka läinud. Muidugi igakord kui pilte vaadata, hakkab uuesti kipitama, lihtsalt nii paganama eriline on :cool:


kas2par - 20.01.18 05:21

Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Olen nõus, silmapaistev ja omapärane Audi, kuid tänasel päeval on vist natukene palju väita (ei loe kusagilt välja, et mootor oleks järele aidatud), et 195kw on kiire auto millega tagatulesid näidata.
Tuleb üks tänapäevane kiire diisel kõrvale ja vaata, et tempos püsid, rääkimata ülelaetud bensukast.

Elu on lihtsalt edasi läinud ;)

Omasin kunagi chipitud rs6 ja arvasin, et õudne püss on(oli) . . . elu näitas midagi muud.
Tagasihoidlikus ongi see kõige lahedam asi. Oma Sil pole ka ühtegi märki küljes. Kui vaadata 18-20 aastat tagasi....hetkel ei teagi parima hinna-,mineku-,ja kvaliteedi/lisade suhte poolest selle sarnast autot. Umbes 5000€ eest pidevat nelikvedu, tsingitud kere ja kiirendust alla 6s 100km/h-ni vist väga polegi valida. Ma ei kekuta oma S-iga, et vot äge püss. Tean väga hästi,et uuemad diislid on kiiremad. Aga minu jaoks on Si omamine midagi erilist. Muretuid kilomeetreid! Väga ilus S sul!


muumitroll - 20.01.18 12:17

Väga kena masin! Isiklikult endale meeldib ka see kombinatsioon.
Olen ka ise käinud seda Kadaka teel kunagi vaatamas ja tean, et peale seda kui see sealt ära müüdi, teostati mingi aeg ka mootorivahetus. Tol hetkel kui juba uus mootor peal oli, sain sellega ka proovisõitu teha. Hääled ja minek tõid naeratuse näole küll :) Ma enne seda proovisõitu ei olnudki teadlik, et sellel mootoril on ka võimalik see äge blow off hääl niimoodi esile tuua. Millegi pärast seda väga ei tehta.

Edu ja jaksu!


paukpadrun - 20.01.18 12:47

Läbisõit 225 700km ja vahetatud sai esimesed pidurikettad+ klotsid, mõlemate tootjaks textar, loodan et kestavad, suured tänud kivitarele nende sebimise eest.


EnricoN - 20.01.18 21:21

Ega's mingit videot tulemas pole sõidust kus kõik helid esindatud ?


paukpadrun - 20.01.18 22:12

Mingisugusel ajahetkel võibolla midagi tuleb.


waixu - 21.01.18 18:24

Väga omapärase värviga masin. Eelmine suvi sai teda esimest korda nähtud :cool:

https://www.flickr.com/photos/147524549@N03/sets/72157685418191684/


paukpadrun - 23.01.18 19:15

Keegi oskab soovitada kedagi tartust, kes saab summutite ehitamisega hästi hakkama? Plaanis on downpipe-d asendada torudega ja samal ajal peab vist ka egt anduritega midagi pihta hakkama.


k4lmer - 29.01.18 19:01

Paar päeva tagasi nägin linnas sind paugutamas, hääled on praegu juba päris kurjad.


paukpadrun - 10.02.18 18:43

Läbisõit 227 285 km.

Natuke üle 10k km sõidetud ja siiani naeratus näol, kui lenksus, vahetatud sai õli ja seekord läks Mobil 1 ESP Formula 5w30 ja knechti filter.
Alla rändasid 2.5 tollised downpipe-d ja sport katalüsaatorid, häälte poolest tuli meeldiv muutus sisse, ja keegi siin teemas küsis ka mingil hetkel heli materjali, midagi sai kokku monteeritud.

https://www.youtube.com/watch?v=6yjsFeJYuHM


TiitR2 - 10.02.18 19:11

Kui olin 2 minutist pool ära vaadanud, mõtlesin, et kas tõesti kogu heli ongi tausta muss :D


paukpadrun - 10.02.18 19:20

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Kui olin 2 minutist pool ära vaadanud, mõtlesin, et kas tõesti kogu heli ongi tausta muss :D


Õnneks see päris nii ei ole :D


andrec - 10.02.18 19:57

Suvel sõitma ka kuskile? Drag vms?


mkb - 10.02.18 20:07

Kus summuti tehti?


paukpadrun - 10.02.18 20:08

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Suvel sõitma ka kuskile? Drag vms?


Pigem ei.


paukpadrun - 10.02.18 20:08

Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Kus summuti tehti?


Premium Performance.


Uk_ - 14.02.18 22:43

Väljalase on päris täpselt õige sound saanud. Like


paukpadrun - 15.02.18 21:58

Tsitaat:
Algselt postitas: Uk_
Väljalase on päris täpselt õige sound saanud. Like


Olen ise ka väga rahul:D


paukpadrun - 01.03.18 19:37

Eelmise nädal reedel otsustas väljalase, et tema enam gaase täielikult tagant välja ei lase ja hakkas läbi lörisema, tundus et läbi hakkas laskma värskelt tehtud dp ja kiirelt kõne tegijale, aeg kirjas ja kontrolli käigus selgus, et leke oli hoopiski vl. kolde ja turbo vahel + õlitus toru tihend lekkis, tänaseks uued tihendid koos poltide ning mutritega paigaldatud ja vaikus majas :cool: .
Keegi oskab mingit head määret soovitada dump valve-dele ? Külma ilmaga kipuvad kinni jääma vms. ja ei lase rõhku ülesse, natuke gaasiga piinata siis hakkavad jälle ilusti tööle, olen neid klappe 2x puhastanud ja viimasel korral määrisin neid vaseliiniga, kuid tundub, et ka see ei ole hea määrde omadusega seal, ehk on midagi, mis sinna sobib või pean leppima sellega, et need lihtsalt tõrguvadki külmaga?


prj - 01.03.18 23:09

Pane originaalid. Enda RS4-l panin ka lõpuks, sest kogu aeg oli üks paras jama nende Forgedega.
Külmaga mitte ei tahtnud vahel töötada.

Ilmselt mingisugune määre ikkagi aitaks, aga ma ei näe pointi oma pead sellega vaevata. Lihtsam on 710P panna ja probleemid unustada 10ks aastaks.


paukpadrun - 02.03.18 19:15

Need on seal hääle pärast. 710 ei tee häält.


prj - 02.03.18 21:23

Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Need on seal hääle pärast. 710 ei tee häält.

Parem vähem häält, kui auto, mis kõige magusamal hetkel limp-mode-s on :D


paukpadrun - 02.03.18 21:57

Tsitaat:
Algselt postitas: prj

Parem vähem häält, kui auto, mis kõige magusamal hetkel limp-mode-s on :D


Õnneks seda juhtub harva, kui klapid liikuma hakkavad siis ei esine seda vahest paar nädalat jälle, pigem jätan külge:D


paukpadrun - 29.04.18 18:41

Tänaseks on läbisõit kerinud ennast juba 232700km peale ja olen endiselt väga rahul :cool:
Paar nädalat tagasi oli ilus ilm, tegin korraliku pigipesu ja tõmbasin vaha ka selga.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/138/0111569001a4b22.jpg

Mõned päevad tagasi lendas rns-d konsoolist välja ja asemele läks hiina 2din android 6.0, nüüd on võimalusi rohkem mida originaal asi ei pakkunud, 2din raami eest tänud NOS-le, sobib ideaalselt.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/137/0111568999facdb.jpg


nimi - 29.04.18 18:57

Viisakalt paigaldatud aga ei sobi see asi sinna sisse minu arust. Vb selle pärast et muus osas meeldib see auto mulle väga.


sector - 01.05.18 14:19

Minu silmis võiks puidu asemel olla carbon liist, siis sobiks ka see ekraan sinna paremini. Hetkel näeb tõesti veidi veider välja.


paukpadrun - 01.05.18 17:21

Eks ta veidike võõrkehana tundub sealt tõesti aga on kindlasti parem, kui originaal.
Täna oli natuke vabamat aega ja tegin uue käigukangi koti ka, olen proovinud ka nuppu nahatada aga ei tulnud kohe välja, kui kunagi natuke rohkem aega tekib ja viitsimist on siis üritan uuesti.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/140/0111570409cf9c3.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/140/0111570407cff03.jpg


Rix - 01.05.18 19:45

Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Täna oli natuke vabamat aega ja tegin uue käigukangi koti ka, olen proovinud ka nuppu nahatada aga ei tulnud kohe välja, kui kunagi natuke rohkem aega tekib ja viitsimist on siis üritan uuesti.

Kott on küll väga hästi välja tulnud. Ma olen ise ühele samasugusele nupule uue naha teinud ja jäi ka väga hea. Kiskusin vana naha maha, harutasin lahti ja lõikasin hästi natuke väiksema uue tüki nahast, õmblesin kokku, venitasin peale ja uuesti nupp kokku. Nahk oleks ehk võinud grammike õhem olla kuna nupp jäi paksem, kui pealmine plastikust osa, aga muus osas ei jäänud kehvem, kui originaalis. Pilti vist ei ole enam kahjuks. Igatahes tubli töö! Kahju, et rooli kordades keerulisem oleks teha...


paukpadrun - 01.05.18 19:53

Roole olen teinud tänaseks vist äkki 7 tükki, lihtne neid teha pole ja aega võtab ka palju, sest asi peab ilus jääma, konkreetset nuppu vist väga ei nahata ka, see nahk ei mahu kuidagi sinna pealmise plastiku alla ära.


paukpadrun - 02.05.18 19:46

Kollitama on tulnud mõne veakoodid, kas need kõik võivad olla tingitud samast veast ? Vahepeal kui tühikäigule veerema lasen siis pöörded kukuvad ca 600 peale korraks ja kohe tagasi 900 peale, kas võib nende koodidega midagi seoses olla? Rõhku hoiab ilusti ja kiirenduse osas ka nagu midagi kurta ei oska, samuti on kütusekulu nagu alati.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/143/011157161799134.jpg


paukpadrun - 07.05.18 18:18

Kuna Rix alustas rääkimist sellest kangi nupust siis täna võtsin kätte ja tegin sinna ka uue naha peale, tulemusega olen väga rahul :cool:

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/159/01115795999fd64.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/159/01115796038fd3b.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/159/011157960146755.jpg


prj - 08.05.18 12:45

Kui sul nende veakoodidega kiirendus "nagu alati" on, siis on ta konstantselt limp mode-s ning normaalset rõhku ei ole.
Kui EGT tuksis keeratakse segu rikkaks ja N75 lülitatakse välja.


paukpadrun - 08.05.18 20:25

Rõhku on 1.3, ehk peaks õige olema, kas egt anduriga saab midagi muud ka teha peale uue külge keeramisega?


paukpadrun - 16.05.18 17:56

Läbisõidu näidik näitab 234 000 km., seega on läbitud juba 18 000km sellega minul, ja hakkasin mõtlema, et õli olen ju vahetanud aga filtrid on kuidagi ära unustatud :D . Täna monteerisin külge uue salongifiltri ja õhufiltri, salongi filter oli vahetamata ma arvan terve sajandi :D Kuumadega on piin sõita sest kliima ei puhu külma, keegi Tartu inimestest oskab soovitada kohta kuhu selle murega pöörduda?


antsvolli - 17.05.18 10:23

Suht odav koht on kutsekas on ka Aardla auto rem kuid seal hind natuke suurem :D.


prj - 19.05.18 21:00

Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Rõhku on 1.3, ehk peaks õige olema, kas egt anduriga saab midagi muud ka teha peale uue külge keeramisega?

Siis on juhtplokiga midagi (valesti) tehtud.
Nii kui EGT vea sisse loeb, lülitab rõhujuhtimise välja stock ajuga. Ja sul nii ehk naa chipitud see.

Saab ikka - need saab välja kodeerida, aga selleks peab tegema ka softi, mis on koostatud nii, et EGT ei läheks kunagi nii kõrgele, et andureid reaalselt vaja oleks.
Tehasestrateegiaga sinna ei jõua... Üldiselt mul lahendused olemas, kui huvi on.

Üks variant on veel - kuna andurid ise tavaliselt tuksi ei lähe, vaid lähevad nende juhtplokid, siis sidmotorsport pakub asendusjuhtplokke - trükkplaate.
Hulk jebla, aga saab nii ka tööle. Ma pole kunagi viitsinud mässata.


paukpadrun - 20.05.18 09:23

Eilse päeva seisuga puhub ka külma õhku salongi.

Tsitaat:
Algselt postitas: prj

Üks variant on veel - kuna andurid ise tavaliselt tuksi ei lähe, vaid lähevad nende juhtplokid, siis sidmotorsport pakub asendusjuhtplokke - trükkplaate.
Hulk jebla, aga saab nii ka tööle. Ma pole kunagi viitsinud mässata.


Ma leidsin ka mingi Poola lehe, kes müüb uusi trükkplaate, asi tundub suhteliselt lihtne olema, vana plaat välja ja uus asemele joota.


prj - 20.05.18 10:49

Jah, teoorias on lihtne, praktikas on need EGT-de juhtmed lühikesed ja see asi asub kuskil sisselaskekollektori taga, ehk siis ripud seal vahel pea alaspidi jootmiseks.

Mis on hirmutavam on see, et sul viga viskab, aga rõhku maha ei võta. Ma oleks väga ettevaatlik miilitamisega ja pikema kiirendusega sel juhul.
Muidugi võimalik, et ta sul hakkab alles minema ja viga loeb korraks vahepeal sisse ainult, ehk siis enamus ajast töötab.


paukpadrun - 22.06.18 18:25

Läbisõit 236 300km.

Egt probleem sai täna lahendatud, tellisin Sid motorsportist uued trükiplaadid ja vahetasin juhipoolse ära, mis viskas viga sisse, viimastel päevadel ei lasknudki rõhku enam ülesse ja hakkis ka natuke kiirendamisel, kas peaksin ka teise poole oma ühe jutiga vahetama või töötavat asja pole mõtet torkida ? Prj äkki annad nõu?
Iseenesest ei ole seda üldse raske seal kapoti all joota, jalad natuke väsivad aga ei midagi hullu, ajaliselt läheb kokku natukene üle tunni, et see ära teha.

Originaal on selline:

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/318/0111659451d3c38.jpg

Uued on sellised:

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/318/0111659453f7218.jpg

Uus tagasi joodetud:

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/318/0111659449c6188.jpg

Lisaks peab ära tegema õlivahetuse.


prj - 22.06.18 19:33

Mõistlik oleks mõlemad teha, see on ainult aja küsimus kui teine ka tuksi läheb.


paukpadrun - 01.07.18 09:22

Eile jälle üle 0.5 bar-i rõhku ei puhkunud, täna panin arvuti külge ja näitas, et kütuse segu liiga rikas.
Avasin kapoti et otsida kõikvõimalike lõdvikute vigastusi ja õnneks seda kaua tegema ei pidanud, nimelt on alla andnud gaasisiibri otsas olev Y lõdvik, kas keegi on asendanud seda ebay kärakaga ja kuidas on lood sobivusega ? Kasutatud originaali väga usku ei ole, et see kaua vastu peab.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/347/011167375932cfe.jpg


andrec - 01.07.18 12:39

Seda lõdvikut vahetati 2.7bit mootoritel iga hooldus. :D Nii, et ära kasutatud otsima hakka.


paukpadrun - 01.07.18 12:56

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Seda lõdvikut vahetati 2.7bit mootoritel iga hooldus. :D Nii, et ära kasutatud otsima hakka.


Esmaseks remondiks vist võiks panna peale küll, kui palju originaal uus maksab?


Xpander - 01.07.18 13:07

Kas www.do88.se leheküljele ka juba vaatasid?
Edu essiga.


Uk_ - 04.07.18 17:04

Ma omal ajal panin omal essile uue kummist oem jupi ja see pidas vastu mitu tubli aastat (alguses kuivseadega nn stage1 ja hiljem juba metashotiga nn stage2 r6hkude juures). Seega oletan puusalt, et kuniks suuri r6hkusid ei tee saad oem jupiga kenasti khakkama.


paukpadrun - 04.07.18 19:05

Ls. 236 850 km.

Õnneks oli Tartu forssis see Y lõdvik letis olemas ja sain selle kiiresti külge, hetkel kõik toimib jälle nii nagu peab.

Täna oli aega ja viitsimist siis võtsin ette salongi keemilise pesu, istmed tegelikult silmaga vaadates mustad ei olnudki, aga siiski tegin need üle ja musta vee anumas see vaatepilt ilus ei olnud, mis sealt istmetest välja tuli :o

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/365/011168267982b83.jpg

Pärast pesu kuivana näeb kõik hea välja ka :)

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/365/011168268539d14.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/365/01116826874c218.jpg

Lisaks tegin ka veel kerge välispesu

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/365/011168268153571.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/365/01116826839e540.jpg


Kui keegi on sellest autost huvitatud ja tahaks endale võib privas märku anda, otseselt müüa ei soovi aga naljana võiks välja reklaamida selle.


KJO - 04.07.18 19:12

Kas sul 18” Avused pandud voi gramm madalam? Endal istub 17” orika avusega palju korgemal.

Väga huvitav pill ja värv omapärane, paarkorda linnas näinud ka.


paukpadrun - 04.07.18 20:02

Tsitaat:
Algselt postitas: KJO
Kas sul 18” Avused pandud voi gramm madalam? Endal istub 17” orika avusega palju korgemal.

Väga huvitav pill ja värv omapärane, paarkorda linnas näinud ka.



Veljed on 17" ja coilidega saab sättida nii kuidas vaja, plaanin natuke veel madalamaks lasta.


madtongue - 05.07.18 08:31

Kemmi on alati huvitav teha jah :) Ma ostsin salongist tutika auto, korsitasin pmtslt iga nädal või üle nädala autot tolmuimejaga regulaarselt, teen puhast kontoritööd ehk räpaste riietega autot ei kasuta, lapsi tol hetkel ei olnud ja kahe aasta möödudes tegin huvi pärast sisule keemilise pesu, kuna masin oli kodus olemas. Visuaalselt olid istmed ilusad puhtad, nagu salongist välja sõites, aga pesuvesi ei jäänud sinu omale eriti alla :) Uskumatu kuidas autosse tekib mustust kasutuse käigus. Teinekord istud mingisse võidunud istmetega autosse siis ei taha kätt vastu pannagi, korralik bakteri koloonia.


paukpadrun - 29.07.18 18:24

Esimene seisak autoga tuli ära :D Hommikul enam lambist käima ei läinud, veakoode 0 ja kütusepump ei löö süüte sisse panemisel, käivitamise ajal õrn koputus vastu paaki ja kohe käis, tundub, et pump on oma aja ära elanud, kes mis firma uut pumpa soovitab, asjaga suht kiire, kas odavama otsa tootjaid on mõtet vaadata üldse ? Ntks topran.


prj - 29.07.18 18:50

Ei, pane originaaltootja - bosch/vdo/pierburg


paukpadrun - 29.07.18 18:57

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Ei, pane originaaltootja - bosch/vdo/pierburg


Vdo oli sees, oskad kommenteerida kust seda mõistliku hinnaga leidub ?


mokits - 30.07.18 07:00

Omadest kogemustest soovitaksin Topran-i asjadest suure kaarega mööda vaadata... Omal kogemus olemas nii visco laagri kui karterituulutuse klapiga, mis mõlemad olid juba pakist võttes läbi. Karterituulutuse klapp hakkas kohe pasundama ja laager sõnaotseses mõttes kõrises ja logises juba näppudevahel. keegi müüs alles siin soodsalt uueväärset 044 pumpa, kuidas see sinna b5 paaki panna, seda ma muidugi ei tea, aga vaevalt et võimatu missioon.


paukpadrun - 30.07.18 08:46

Ma pigem mõtlesin kas kellegil kasutus kogemust nende pumpadega või mingi lambi jutt, et pane kindlasti kindla tootja oma, ma ei viitsi nädala pärast uuesti seda vahetada ja panen korraliku tootja pumba.


paukpadrun - 31.07.18 19:57

Prj äkki oskad öelda pumba kohta infot, originaalis mul toodab pump 4.7 bar-i, Vdo pakub ka 4bar-st pumpa, kas see jääb lahjaks sinna või ei ole see eriline näitaja?


laurz - 31.07.18 20:14

Vördle pumpade tootlikust.Ehk liitreid minutis.


prj - 01.08.18 12:30

Pane originaal, või see, mis originaalkoodiga asenduse annab kvaliteettootja oma.

Ma arvan, et mootori remont/asendus peale kolvi sulamist on veits kallim kui õige pump panna või mis?


paukpadrun - 08.08.18 18:42

Läbisõit 238 300 km.

Tänase päeva seisuga sain auto jälle liikuma, uueks pumbaks sai valitud bosch 044 (tänud andrec), kui pump maha suri siis otsustasin, et teen tagumisele sillale ka mingisuguse uuenduskuuri, õõtsade ja stabilisaatori puksid läksid powerflexid, käändmiku otsa omad lemförderid, esimene välimine rooliots trw, lisaks tegin ka venima jäänud õlivahetuse ära, seekord õliks castrol 5w 30 (tänud kivitare), varsti tuleb ülevaatuse aega ka peale, vast läheb ikka iseseisvalt läbi :)


KJO - 08.08.18 18:50

Laupäeval Laagris näeme?


paukpadrun - 08.08.18 18:59

Ei näe.


paukpadrun - 10.08.18 18:34

Sild sai jonksu aga tuli kohe uus jama esile või õigemini sellel ajal, kui silda tegin sain aru, et aku on tühjaks saanud millegipärast, millegi pärast toimus kõva maha laadimine raadio ja telefoni ringlusest, pool päeva pusimist ja lekke kohaks osutus rca jupp või kuidas iganes seda kutsutakse aga paneb ta tööle tagumised kõlarid järelturu raadioga, selle võtsin vahelt välja ja laadisin akut mõned tunnid ja peale 10km sõitu suretasin välja ja koheselt uuesti käivitades enam käima ei läinud, täna hommikul panin uue noname aku peale ja siiani tundub, et asi töötab ja läheb igast asendist käima, ära kadus ka selline huvitav asi: käivitades viskas displeile piduri punast tuld ja piiksus kolm korda, kuna pidurid ja vedelik kõik olid normis ja töötasid ilusti siis neti avarustes räägiti, et akul jääb käivitus vool nõrgaks ja tundub, et see aku oli juba suremas eelmise aasta oktoobrist vms., vanal akul oli audi märk peal ja aastast 2008, väga hästi oli töötanud oma vanusekohta :D. Varsti peab ülevaatusele ka minema :)


Rix - 11.08.18 20:40

Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Sild sai jonksu aga tuli kohe uus jama esile või õigemini sellel ajal, kui silda tegin sain aru, et aku on tühjaks saanud millegipärast, millegi pärast toimus kõva maha laadimine raadio ja telefoni ringlusest, pool päeva pusimist ja lekke kohaks osutus rca jupp või kuidas iganes seda kutsutakse aga paneb ta tööle tagumised kõlarid järelturu raadioga, selle võtsin vahelt välja ja laadisin akut mõned tunnid ja peale 10km sõitu suretasin välja ja koheselt uuesti käivitades enam käima ei läinud, täna hommikul panin uue noname aku peale ja siiani tundub, et asi töötab ja läheb igast asendist käima, ära kadus ka selline huvitav asi: käivitades viskas displeile piduri punast tuld ja piiksus kolm korda, kuna pidurid ja vedelik kõik olid normis ja töötasid ilusti siis neti avarustes räägiti, et akul jääb käivitus vool nõrgaks ja tundub, et see aku oli juba suremas eelmise aasta oktoobrist vms., vanal akul oli audi märk peal ja aastast 2008, väga hästi oli töötanud oma vanusekohta :D. Varsti peab ülevaatusele ka minema :)


See pidurite hoiatud oli ka minu B6-el enne aku lõplikut suremist (kuigi tase normis). Seega võib pidada seda heaks märguandeks, et aeg uus aku osta ja peale panna. Ka tookord lugesin, et kui tase normis, siis V6-te puhul pidi see pidurihoiatus olema tingitud vanast akust.


paukpadrun - 25.08.18 14:32

Kas keegi oskab öelda, mis koodiga tagumised diffrid selle auto alla veel sobivad? Hetkel on DQA koodiga.


mkb - 25.08.18 14:40

Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Kas keegi oskab öelda, mis koodiga tagumised diffrid selle auto alla veel sobivad? Hetkel on DQA koodiga.


https://www.realoem.me/Audi/RDW/A4Q/1999/224/R/5/500/500015


paukpadrun - 25.08.18 14:49

Ehk DAK ja DQA on sama ülekandega, samas kuskilt lugesin, et DAK-i flantsid pole samad, mis DQA-l. Keegi teab kust võiks leida normaalses seisus difri?


Typhome - 25.08.18 16:00

elv.ee?


MEEMEES - 25.08.18 19:08

Päring.ee?


paukpadrun - 22.09.18 17:11

Läbisõit 246625 km.

Vahepeal ühtteist toimunud ka, Vahetatud esisillas paremal välimine rooliots ja alumine tagumine õõts, mõlemad Trw toodangud, vanad mõlemad olid veel audi märkidega, parempoolne esimene välimine veovõlli kaitsekumm (Löbro), ja tagumine differ, asemele läks DAK koodiga differ ja DQA-lt sain ära võtta välimised flantsid, et sobituks pooltelgedega kokku, lisaks ka diffrile uued simmerlingid (Elring), uus õlipunn ja loomulikult õli (Castrol), lisaks vahetan lähitulevikus veel ära tagumised stabika kondid (Ruville) ja n.ö rooliotsad ( Vaico) siis uuesti sillaregulli.
Täna käisin ülevaatusel ka ära ja jälle aastane märge passis. Jätkuvalt on müügis, kel huvi saab omale korraliku sõiduriista :D


sector - 23.09.18 15:02

Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Läbisõit 246625 km.

Vahepeal ühtteist toimunud ka, Vahetatud esisillas paremal välimine rooliots ja alumine tagumine õõts, mõlemad Trw toodangud, vanad mõlemad olid veel audi märkidega, parempoolne esimene välimine veovõlli kaitsekumm (Löbro), ja tagumine differ, asemele läks DAK koodiga differ ja DQA-lt sain ära võtta välimised flantsid, et sobituks pooltelgedega kokku, lisaks ka diffrile uued simmerlingid (Elring), uus õlipunn ja loomulikult õli (Castrol), lisaks vahetan lähitulevikus veel ära tagumised stabika kondid (Ruville) ja n.ö rooliotsad ( Vaico) siis uuesti sillaregulli.
Täna käisin ülevaatusel ka ära ja jälle aastane märge passis. Jätkuvalt on müügis, kel huvi saab omale korraliku sõiduriista :D


Miks müügisoov on? Nii kena auto ja fun ka ju. :D


paukpadrun - 23.09.18 17:50

Tsitaat:
Algselt postitas: sector

Miks müügisoov on? Nii kena auto ja fun ka ju. :D


Piisavalt olen saanud sellega sõita ja tahaks midagi muud :)


veekaheksa - 23.09.18 19:16

Tsitaat:
Algselt postitas: paukpadrun
Jätkuvalt on müügis, kel huvi saab omale korraliku sõiduriista :D


Ei tuvasta, kus.

veekaheksa


paukpadrun - 24.09.18 15:51

Kuulutus oli aegunud, nüüd jälle nähtav.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2845732&rhash=3815


paukpadrun - 10.11.18 13:32

Keegi tark äkki oskab öelda kas kõikide 01E kastide torsenid on 1:1 vahetatavad või sõltub seal ka midagi ülekande arvudest või on miskit veel erinevat?


laurz - 10.11.18 15:35

Igaljuhul 01A ja 01E torsenid omavahel vahetatavad ei ole.


paukpadrun - 09.02.19 19:27

Võib liigutada endiste alla.