Mõtlesin, et teeks ikkagi sellest autost ka teema siis hea nõu küsida kui midagi vaja. Autost endast siis niipalju, et tegemist on kasutaja Paukpadrun
endise autoga. Auto osteti mootori doonoriks ja viimati olevat jaanipäev liigutatud seda. Alguse sai see stoory fb kus pakuti 2,2 mootorit ja minu
kommentaari alla kirjutati ,et sama raha eest on saada komplketne auto. Sai kohe küsitud ,et millest jutt käib aga juba 30 sekundi jooksul oli auto
bronnitud. Sai siis oodatud ja uuritud ,et kas auto alles. Minu õnneks oli alles aga auto müügihuvi oli kadunud. Sai siis mõeldud juppidele selle auto
küljest ja oodatud kuna omanik eesti ja värsked pildid saadab. Juba reede sain värsked pildid ja siis oli selge, et vaja see kätte saada ja sai
omanikuga ikka räägiutd, et maha müüks. Lõpuks sain paaril tingimusel nõusse, et saan ära osta kui laupäev järgi. Sai siis kiirelt tööpäev laupäev ära
tehtud ja kiirelt treila ja auto ette ja võru poole. Kohale jõudes hakkasin vaatama, et päris ehe ikka originaal s4. Samaaeg kui sõbrad autot treilale
ajasid otsisime me piduri suppordeid taga. Autol siis termostaat väljas st vahetamata ja esimesed suppordid ka küljest. Auto sai võrust pärnu ära
toodud ja eile siis sai lahatud ja alles siis nägin valges esimest korda seda. Kere on nagu enamus c4 ikka siin seal mõni rooste koht ja kriimud aga
üldpilt päris libe. Bensapump oli ka välja võetud ja vaja see nüüd omale kohale tagasi saada aga see tundub päris keeruline kuna pole õrna aimugi
kuidas see sinna käib. Sai aga proovijaoks see sisse visatud ja värske bens peale toodud. Kui küte üleval sai käevitatud ja paugust pill käis ja jube
puhtalt. Harjund et sõpprade omadel ikka pööre kõigub mingil määral aga sellel ilus puhas töötamine ja puudusid igast tiksud ja asjad ka. Sai ka
natuke liigutatud ja hetkel tundub, et liigub ja käiguosa töötab ka. Tegemist siis suht barnfaindiga kuna auto käis viimati 2013üv ja seni
jaanipäevani seisis küüniall. Hetkel aga lahtine mida teha kuna plaan oli ta doonoriks tuua aga praegu tundub see mõte patuna ja samas katid asjad all
ja kui pidurid üle käia siis võiks ju üv proovida teha. Peal on sellel siis rs2 replica väljalase ja prj chip nagu eelmisest teemast välja lugesin.
Esimesed püstakud ka s6 omad. Eks doonori mõttega ta toodud sai aga samas vaadates 2,2 20v hindu ja saadavust siis tundub juba kriminaal kuritegu
selliste autode lammutamine. Eks mul tegelt ole ka neid autosi aga igalühel oma lugu. Cabriopeal oleks 2,2 äge aga seda ainult kui ilma on ja
valgepeal on tegemist siiski a6 ja samas tahaks näha palju sealt diislist ikkagi reaalselt ära tuleb.
Autost endast siis :
2,2TQ AAN 169kw+chip
Kast on kahjuks ATM aga kui jääb alles siis kindlasti saab manuaaliks.
Sisu on hele sportnahk koos 4x soendustega.
Kliima puudub aga olemas kont.
All peaks ka olema -35 eibach madaldusvedrud.
Kahjuks originaal s4 rooli asemel on mingi racing.
Teha on vaja:
Esimesed uued piduri voolikud ja suppordid tagasi keerata.
Veljed ära vahetada kuna need ostis sõber omale.
Kässar korda teha.
Termostaat tagasi.
Radika andur mis kliima vendi käima paneb.
Need lehmalaudaleiud on ikka huvitavad küll. Jälgin.
Hmm. Sisu ikka päris ilus.
Vaja vaid juhi iste korda teha
Naljakas, et ilma klima paneelita auto.
SalmA
Need laudaleiud ägedad ja . Tänapäeval juba suht haruldane nähtus kuna enamus on vanaraua hundid tühjaks teinud. See auto oli ka külavahel ja sellises kohas, et keegi seda ei saand näha ka. Sisu on äge ja. Juhiiste vajaks taastamist ja kõrvalistuja oma saaks värviga heaks. Tagumine ja polstrid kõik ilusad. Kusjuures s4 puhul on neid ilma kliimata silma jäänd veel aga õnneks on kont peal ja samas pole neid elektriklappi jamasi ja ongi swlline retrokas
Lahe püss. Usun, et suhtkoht kerge vaevaga saad asja TÜVikaks. Olles bensapumpadega 2x juba jagelenud, siis pole midagi ületamatut, netis on õpetusi
ja inffi küllaga. Lihtsam paak alt ära ja siis on OK teha seda jama.
veekaheksa
Tsitaat: |
Olen vahepeal ikka mõtlenud, et mis sellest saanud on, tundub et nüüd sai endale hea omaniku.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Pumba vahetamiseks küll ei pea nüüd paaki maha võtma. Kütusepaagi ava on isegi väiksem, kui keres olev ava. Ainuke eelis paagi eemaldamisel on see, et
saad pm sirge seljaga laua taga teha. Universaal kere puhul on suht ruumikas see olukord seal aga mina isegi sedaani puhul ei kaaluks paagi
eemaldamist (differ, summuti ja poolteljed jne peaks eemaldama/lahti laskma).
Siin üks juhend
Edu nokitsemisel.
Eks nokitsemist on ja. Täna sai siis esisuppordid külge pandud ja pidureid ka õhutatud aga ühte tagumist ei saand lahti ja see jäi õhutamata. Pean
nagunii suppordi liugtapid üle käima igaksjuhuks ja tänase päeva eesmärk oli tuli sumpsi ajada. Punane BRAKE vilgub autochekis ja pidurid ka kehvad.
Selle viga võib olla piduri pomm või peaks midagi muud vaatama? Käima läheb ilusti ja kuskilt midagi ei tundu ka lekkivat. Jahutuse peab uuesti
mingiaeg ära vahetama kuna seismisega vist rooste ja sodi lahti tulnud ja see paak ka kuidagi kahtlane. Tempi hoidis ilusti 90 juures. Igaksjuhuks
peaks proovima õhutada või pole seda vaja? Sooja tuleb ilusti salongi iseeneset. Edasi liigub automaadi kohta suht okeilt ja kompu järgi 1,9bari.
Sumpa vaja ka keskelt tagasi panna kuna sealt lahti. Tuled kõik toimivad. Benapumbaga see, et ma ei saa aru kuidas ta seal pesas olema peaks. Selle
pumba kronsa ümber on võru mis liigub ja siis üks eraldi nagu noolega võru oli ka eraldi seal aga see nagu ei stoperdand ära või panin siis ise
valesti kokku. Hetke kõigesuurem mure on see BRAKE eemaldamine. Igatahes motti tuli ja ilmselt teeb selle auto korda ja kindlasti ka manuaaliks aga
seda siis kui muud projektid valmis. Manuaaliks vajamineva võiks keegi välja kirjutada et teaks siis otsida. Kõik ütlevad mida niipaljude autodega
teen aga samas endal kuidagi mõru tunne iseenesest sõidukorras s4 juppideks teha.
Video
Kas pedaal kivikõva?
1,9bar kompu järgi ei viita chipile või on kuskil rõhuleke.
Manuaaliks teha, siis vaja:
Pedaalid(sidur, pidur) (mul vedeleb kuskil)
Siduri töösilinder (saab poest uuena)
Voolik piduri paagist töösilindrisse (saab poest suvalise õlikindla)
Siduri peasilinder (saab poest uuena)
Toru/voolik siduri töösilindrist-peasilindrisse (saab ise teha)
Käigukang (mul vedeleb kuskil)
Käiguhoovastik
Käigukast
Hooratas (soovitatavalt ühemassiline)
Siduriketas (saab poest uuena)
Sidurikorv (saab poest uuena)
Survelaager (saab poest uuena)
Kardaan
Taga differ(ülekanne teine automaadil)
Vist oli vaja ka uusi veovõlle ette.
Starteri juhtimine vaja ringi teha(automaadil peab P või N asendis olema kang)
Päris kivikõva pole aga suht alt võtab ja raske ja veits nagu lööks tagasi ka mitte nagu abs aga selline imelik. Aa vb chip jalutama läind ka seda ei tea. Paukpadruni teemast lugesin seda chipi teemat
Tere.
Enda essil vahetasin ära alustuseks roolivõimu pumba, siis need kallid hüdrovoolikud mida enam ei toodeta(vanad korralikud vedelevad niisama), siis
piduripommi ja ikka viskab (!) hürdraulika tuld kellaplokis. Siin foorumis teema ka S-audide all, et 90% viga pidurivedeliku anuma all asuvas
agregaadis (piduri peasilinder). Kas sul ka viga sama, ei oska öelda, aga võid ju venna sinise s6 kapoti alt hakata katsetuseks asju maha kakkuma
😁
Edu essiga, ja õige suhtumine, pole vaja neid esse juppideks lammutada, head autod on.
Edit: loe see teema läbi, äkki on abiks http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=100000
Kontrolli või lase kontrollida ka surveandur peasilindri juures. Minu vanal 200-l annab see korpusesse massi ja tuli piiksubki pidevalt kellablokis.
Pidureid peaks saama min 10-15 korda pumbata enne kui pedaal täiesti kivikõvaks jääb. Kui ei saa ja on paari korraga kivikõva, siis alles mõtle pommi
vahetusele. Enne sa vist pidureid normaalselt testida aga ei saa kui selle ühe nipli supporti juurest lahti saad.
Aga edu autoga, Paukpadruni omamise ajal sai sellega lähemalt tutvust tehtud. Püüa ikka säilitada kui võimalik. See manuaalitamine on kerge siis kui
kõik jupid mõistliku hinnaga kätte tulevad. Nimekiri on päris pikk. Samas ei pea ju kõike ühe ööga ära tegema.
Pedaali pumbata sai minuarist päris palju aga homme kontrollin üle. Lasen cleaneriga roolivõimu juurest puhtaks, et näha kas lekkeid on. Käin tagapidurid ka üle siis on näha kas midagi muutb. Kuna klotside tuli ka põleb siis ei saagi aru kas see punane brake tuleb kohe või alles peale vajutamist. Roolivõim iseenesest toimib ja sellega anomaaliaid pole. Manuaalitamiseni aega on kuna vaja valge ennem lõpuni teha ja siis saab seda tuunida. Praegu mott suur ja tahaks pidurid korda saada ja üv minna.
Ja sinna mu s4 välimuse taastamine läks.
Aga ise ka ei lammutaks peale sellega proovi ringi tegemist.
Mul olid sellised sümptomid, kui pidurid jaurasid:
Pedaal läks alla jõnksude kaupa, nii nagu pump lõi. Kõrgemate pöörete juures läks kiiremini.
Punane tuli põles armatuuris nonstop.
Peale väljasuretamist oli pedaal peale esimest vajutust kivikõva.
Vahetatud sai esimese hooga pomm, siis pump ning lõpuks likvideeris vea pidurivõimendi vahetus.
Tsitaat: |
Rõhuaku on see tegelikult. Maakeeli pomm.
EDIT: Sest pmst näeb see välja nagu suur visatav granaat.
Tsitaat: |
Jälle targem.
Täna proovisin kohapeal pumbata ja oli koguaeg sama raske nagu ntx tavalisel a6. Pumpamisega ei saand aru, et midagi muutuks. Uut süüteluku põhja ka vaja sest praegune ei keera end tagasi ja starter jääb peale kui ise maha ei keera ja ükski spido valgustus peale kompu ja autocheki ei tööta. Brake hakkas ka vilkuma kui tuled peale lükkasin. Kui algul käima panin ja midagi ei puutund siis ei vilkund. Ilm oli ka nii jama, et ei saand ära õhutada pidureid. Äkki kehvad pidjrid sellest, et tagumises mida ei saand õhutada on õhk sees.
Mina sain selle süüteluku pärast starterit ka vahetada, ei saanud arugi, et oli külge jäänud, nii see minust ka nii jäi.
See põhi suht kutu ja omadega ja raske saada nii paika, et starter järgi ei jääks ja voolud oleks olemas. Natuke valesti ja siis muud voolud kadund.
Täna igatahes sain uue põhja kätte ja igaksjuhuks ka uued armatuuri pirnid. Loodan, et põhi sobib. Nv ehk saab rkrimmiga pidurid ka toimima nii nagu
vaja.
Ehks ei ole hullu kui igapäev midagi kirjutand sest sai jälle avastatud. Nimelt uus süüteluku põhi läks külge ja sellega kadus starteri jama.
Piduritega avastasin ka, et roolivõimu õli väga vähe põhjapeal ja see ka punane sisse pandud. Ostsin 3 l rohelist aga ei saand ikka päris puhtaks.
Vaja vist kuskilt paremast kohast ta välja lasta või on kellegil mingit head nippid kuidas see õige vastu vahetada. Peal on pumbal kaks poldiga toru,
üks neist väiksem ja teine suurem. Kumb tuleks lahti teha, et õli välja lasta ? Hetkel lasin lati tagumisest torust. Igatahes pidurid läksid nüüd
päris heaks. BRAKE ikka vilgub kahjuks. Kui nüüd pedaali kohapeal töötava mootoriga alla vajutan siis läheb nagu 3 väikse jõnksuga poolepeale ja sinna
ka jääb kui all hoida. Pumbates midagi ei muutund. Abs toimib ka ja sellepärast see tuli ei vilgu ilmselt. Põhjagaasil vaatasin kompu järgi rõhku ja
oli 1,6-1,8 mõned korrad olen ka 2,0 näind aga enamasti viskab 1,7 ja siis langeb. Bena pumba sain ka enamvähem paika aga vaja midagi millega ta
nagade taha ilusti saaks keerata sest külma käega seal ei jõudnud paika keerata. Selle rooli tahaks ka originaali vastu ära vahetada
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/susp.html#hydoil
Siin on hea juhend kuidas vanadel C3 ja vast ka C4 isenditel seda süsteemi korralikult läbi puhastada. Ainult nii saad saad süsteemist kõik õli välja
ja uue sisse. Ja proovi see õhk endal piduritest ikka välja saada. Leota roostesurmaga täna õhutusnippel üle, kuumutada seal palju ei saa, või noh,
poleks soovitatav. Veidi saab ju peale ka koputada ja proovida liikuma see saada. Siis õhutad kõik õiges järjekorras ära ja kontrollid. Enne pole
mõtet mingeis suuri asju kahtlustama hakatagi, kui kergemad tööd kontrollitud on. Vaata siis juba pidurivedeliku paak ka üle, anduril takistust ju võimalik mõõta jne jne jne. Eks rkrimm avitab.
Sul on kuskil rõhuleke vist. Stock seades peab puhuma kompu kellale 2.1-2.2 ideaalis. Automaadiga ei tea kuidas saaks max rõhku kellal näha, aga
manuaaliga 50km/h 4. käiguga gaas põhja pikalt, et turbo saaks korralikult puhuma.
Kivitarega nõus, õhuta pidurid ennem ära.
Pidurid sain õhutatud ja läksid päris heaks. Liquy moly roostesurm mõjus jube hästi. Ma ei tea kas see midagi mõjutas, et tagumise nüüd viimasena eraldi õhutasin aga igatahes pidurid nüüd tunduvad päris okeid aga tuli ikka vilgub. Kohapeal vajutades on nagu 3 nõksu pedaalil sees ja siis jääb keskel kuskile seisma ja rohkem alla ei vaju. Hetkel loodan rkrimmi peale, et temaga leiame vea üles. Lubas võtta oma varudest asju ka kaasa Ise arvan ka , et rõhuleke sest korra viskab 1,7 vms aga suht kohe hakkab see langema ja pole nagu päris see õige minek. Ise kahtlustan bybassi sest seal mingi metallist ja venna essil oli ka selle viga. Eks saan temajaolt selle prooviks võtta. Kliima vent uhab ka koguaeg. Sai uus andur toodud aga see vale. Pistik natuke teine ja vanal anduril oli otsas nagu mingi kuul ka. Pole vana andurit ka üles leidnud sest kutsikas pani selle hammaste vahele ja peitsis kuskile ära
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Täna sai siis kaabel sappa pandud ja ainukeseks veaks oli boost pressure . Panen selle kohta pildi. Ülejäänud asjad vigadest puhtad. Peale kaabli
järgi panekut hakkasin koju sõitma ja piduri pedaal kerge ja enam brake ei põlend. Proovisin mitukord ja pidurid ikka vägahead. Ei tea kas läks ise
korda või milles asi. Agag kui kohapeal pumbata 5 korda siis viskab korraks brake vilkuma ja siis jälle kaob. Kas peab millegipärast muretsema?
See ei ole boost pressure viga. Tegu on anduriga mis asub mootori aju juures. Mõõdab niiöelda õhurõhku. Kui sellega mingi häda on siis ka turbo boosti
pole.
Kontrollimise ja korda tegemise õpetus siin:
http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/21892.phtml
Mina sättisin takistused täpselt paika nii nagu seal õpetuses. Boosti tuli meeletult juurde
Tsitaat: |
Ja mul vist isegi kõikus ka.
Tsitaat: |
Sai see andur üle mõõdetud ja pandud 1200 oomi peale nii nagu õpetuses aga sellega ei muutund midagi ja näitab ikka selle viga. Turbo rõhk ka kompu järgi ikka 1,8 max mõnikord 1,4. Selline tunne nagu safe mode sõidaks sest pole nagu seda õiget turbo boosti. Kuskilt nagu ei susises ka midagi. Brake cleaneriga proovisin ka voolikud üle lasta aga ei midagi. Ehk saan rõhutestimis julla siis kontrollin sellega üle. Pidurid õnneks toimivad ja tundub, et lihtsalt oli kuskil veel niiskus vms sees. Radika anduriga ka ikka veel jama kuna pole õiget saanud. Win koodi järgi võttes on ikka vale. Mul on pistik 1 soonega aga win annab 3 soonega. Hetkel nii kui aku peale panen siis kohe hakkab kliima vent uhama ja koguaeg ühe kiirusega. Samuti uhab visco koguaeg. Mis viscoga soovitate teha kas võib ta eest ära võtta või on uut saada? Diislipuhul pole seda sinna vaja aga kuidas 20v sellega on? Uued küünlad ka igaksjuhuks panema sest ei tea praeguste olukorda. Hetkel külmalt käima pannes on hakanud pöörded kõikuma mingi ajani. See vist peaks tühikäigu mootorist tulema?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Peab juhtmeid hakkama vaatama ja kuigi niipalju kui praegu vaatasin siis tundus kõik olema nii nagu peab. Teist andurit sai ka proovitud ja ikkagi kohe see viga sees.
Täna sai see porno rool ära võetud ja Treilopilt uus asemele toodud. Sai ka pandud rõhukell külge. EI tea kui hea koht see oli kust võtsin vooliku aga
igatahes panin kolmiku sinna vahele kust läheb roheline voolik mapi. Kohapeal vaakum tühikäigul 0,5-0,6 ja kui sõita siis turbo rõhk hetkeliselt 1,3
-1,1 ja siis vajub 0,8-0,9 peale. On see normaalne või vähe? Juhtmeid sai ka sellel anduril vaadatud ja tundusid korras ja kuskil katki ei paistnud.
Katsun testri sebida ja vaadata kas voolud tulevad pistikule. Puidust käimari nuppu tahaks ka.
Täiesti normaalne
Keegi oskab rääkida küünalte ja tfsi poolide kohta? Kas 2,7BiT jaoks tellitud poolid ja küünlad sobiks ka sellele mootorile? Sõbral jäid üle need
endaomast ja oleks võimalik need soetada.
Poolid sobivad, küünalde kohta ei oska öelda. Mingi japsi mootori küünlad? Näitab Honda, Mitsu, Mazda, Nissan, Lexus jne.
BKR7E ilma ühegi lisatähiseta on 1.8t peal küll hea küünal, kuigi kataloogi järgi Volvo omad.
Antud küünlad on aga jah millegi jaoks toodetud kindla sädemevahega, mida näitab -11 seal koodis. Aga see vahe on muudetav.
Küünalte kohta ei teagi seal oli ülejäänd hiina keeles vms. Ostetud sai komplekt turboklubist ja oli mõeldud 2,7BIT s4 jaoks aga kuna auto läks müüki siis jäi see komplekt üle.
0,9mm vahe neil vist. Tunduvad suht olematu hinnaga, et võid katsetada 0,6-0,7 vahe panna.
Tfsi pooliga ei ole arvatavasti probleemi ka originaalvahega. Pane peale ja proovi ära, kui ei toimi, siis PFR7B küünal toimib 100%.
Täna sai radikale uus andur külge pandud aga ikka hakkab kliima vent kohe tööle kui aku juhe peale panna. Mida järgmisena vaadata võiks? Kui pistikule sild peale panna siis töötavad teised 2 kiirust ilusti aga kui pistik lahti või külge panna siis uhab vist kõige aeglasema kiirusega. Täna sõitmas käies oli turbo rõhk ainult 0,6. Ilmselt on mingi veakood sees jälle.
Ega keegi eraldi lülitit pole ventikale pannud?
Salongis pole avastand küll. See asi oli kohe kui auto ostsin. Nii kui aku ära ühendan hakkab vaikse kiirusega ringi käima. Algul olid mingid juhtmed ka katkisena rippumas aga need sai nüüd kokku ühendatud. Siis proovisin pistikust sildamist ja toimisid kõik teised kaks kiirust ka. Panin uue anduri aga ikka uhab vent kohe kui vool järgi. Uut viscot on ka vaja kuna see ka on koguaeg järgi aga ennem tahaks selle kliimavendi korda saada.
Minu A6'l oli vigane näiteks multiandur. Jahutusvedeliku tempiandur mingi 4 pinniga.
Tasub see artikkel läbi vaadata. Seal head informatsiooni järeljahutuse kohta.
Mul 200l, kliimaga variandil on ka see, et süüde sees ja kliima ka, siis käib vent esimeses astmes. Peabki käima. Econ peale lülitades, jääb seisma.
Teist ja kolmandat astet reguleeris radika küljes olev andur. Rakendub vastavalt anduri temperatuuri määratusele. Sul oli vist konditsioneeriga
variant? Sellel võib samamoodi olla?
Kui nt kolmas aste ainult koguaeg tööle läheb (ainukesena see lülitub), siis on radika anduris viga. Kui kolmas aste välja ei lülitu, siis tuleks
kontrollida relee (S4 ei tea selle asukohta, 200l on juhi pool armatuuri all). Multi temp. andur peaks igaljuhul toimiv olema. Mujal maailmas on üli
vähe olnud probleeme juhipool mootori käpa juures oleval keresse kinnituval juhtmete plaadil. Kui see läbikärsanud on, siis on juba hapu, et seda asja
kõike korda saada. Kõige eeldus on muidugi jah, et voolud on kõik õiged ja tulevad pistikusse nii nagu peab.
Mul kondiga variant jh. Nuppude vajutamine midagi ei muutnud. Järgmisena siis selle multianduri ära vahetama? Imelik ongi see, et koguaeg on järgi nagu pidev vool tuleks peale. Mingid juhtmed olid sealt ventika pundist puruks ka ja vedelesid põhjaall aga ikka vent töötas ja nende paoäikamine ei muutnud ka midagi. Olid jämedamad juhtmed ja punane valge triibuga ja siis pruun ja mingi värv veel. Oletame, et sealt need kokku läind aga siis nagu peaks ju mingi kaitsme läbi lööma ja ei tohiks voolu üldse enam olla? Viscosi on saada ka või on sinna mõistlik panna elektri vent selle asemele?
Läbi foorumi keeruline öelda, aga eks tal tundub olevat mingil põhjusel see otse tööle pandud. Aga kas ma saan aru, et sul töötab vent koguaeg teises või kolmandas astmes?
Niii nüdseks ilmselt selgeks saanud venti töötamine ja selleks on "324" nr relee kõrvalistuja juurest. Kui see ära võtta siis enam ei tööta vent ja
samuti sai proovitud Taneli ess 6 küljest ja ka temaomaga ei hakanud see tööle. Seest tundus relle olevat must ja ilmselt kuskil mingi rada koos.
Summutiga sai ka niipalju tegeletud, et keskmine pütt läks vahelt ära kuna sellel oli tagantpoolt torud pm läbi ussitand. Kahjuks hääl on ikka nagu
elektri autol. Eest vaja katid ütle käia sest ühel on üks polt läbi mädanend. Kässari trossid sai ka ära ostetud aga eks vaja suppordi ka üle käia.
Kõigesuurem probleem on ikka turbo rõhuga. Vigu sees ei olnud aga turbo rõhk üle 0,6 ei lähe. Sai proovitud Taneli autolt bybassi aga see ei muutnud
midagi. Kuskilt midagi katki ka ei paista ja ei susise ka nagu. Tagumise udutule kollane tuli põleb ka koguaeg nupu küljes. See ilmselt tuleb luugi
juhtmetest ma eeldan.
Oled ära survestanud süsteemi?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Pane el. vent ja mure murtud. Lühem geneka rihm peale ja saad visko arvelt natuke jõudu ka juurde, , muidu osad kw ajavad seda viskot ringi.
https://shop.aftermarket.ee/tootekategooria/autodele/jahutus/ventilaatorid/
Kõige lihtsam ja odavam viis on see survestamis jublakas sul endal teha, ehituspoest mine osta 75mm läbimõõduga kanalisatsiooni torule mõeldud pime ots, rehviboksist selline ventiil millel on keere koos mutriga tagumises otsas, pimedale puuri auk sisse ja ventiil läbi sealt. Vajadusel võin sulle pildi teha, kuidas mõtlen.
Selle turbo jaoks otsiks pigem 56läbimõõduga pimeda. Ja 56 siseläbimõõduga lõdviku, et saaks turbo imu otsa pimeda ventiili panna kohe. Siis näeb kas N75 ja Bypass ka lekivad. Kui 2bar'i sisse lasta sealt õhulugeja ja turbo vahelisest lõdvikust, siis see lendab raudselt lilleks, kui ta just uuega pole asendatud.
Hmm see hea mõte katsun homme ära teha sest vaja nagunii minna velje järgi rehviboksi
Hetkel mõtlen kas teha rihmavahetus ka kohe ära või keskenduda kõigepealt tänavale saamisele . Paukpadruni teemast lugesin välja, et kõik on vahetatud
aga sellest kõvasti aega möödas. Rihm ise tundub peal päris ilus ja ei ole libedaks kulund. Eks see 100e ole ka päris suur raha aga samas ei tahaks
hiljem motot ka teha. Läbisõidu poolest ilmselt pole sellel rihmal poolt eluigagi täis aga ei tea kuidas see seismine mõjund on.
Tsitaat: |
Mu omal hoiab 2bar nagu pudelis kinni. Isegi rõngaste vahelt ei pane karterisse.
Kui juba siis juba. Sai toodud ka veel rihmakomplekt ja uus õli ja filter ka. Muidu poleks rihma vaja vahetadagi aga aastate poolest on mõistlik ära
vahetada.
Täna sai hakatud otsima nr tulede viga ja hetkel veel ei leidnudki mis täpselt viga aga auto salongi poolt, ei tule pruunile juhtmele massi. Luugi juhtmeid on juba korra teibitud ka ja eks üritan lasta need üle joota ja vajadusel vean uue massi sest ei saand kerepoolt aru ka kuhu see juhe läheb. Õlivahetuse tegin ka ära ja panin 5w40 täissündi sisse. Küünlad läksid ka NGK BKR7E peale kuna pealolevate BOSCH küünalte seisukorda ei tea ja 20v teema alt lugesin ,et stockile need ngk omad head küll lihtsalt tuleb tihedamini vahetada. Silindri surved said ka sama aegselt mõõdetud ja esimesed 2 olid identselt 12,1 ja teised kolm kõikusid 12 kuni 12,3 vahel.
Nr tuledega mingi see jama, et kui tuled peale lükata siis töötavad aga kui süüde sisse siis kohe kustuvad. Hetkel võtsin autopoolt tuleva massi lahti ja panin otse kerest massi sinna ja nüüd toimib. Rõhutestiks on ära tehtud mõlemad pimedad nii 50 kui ka 75. Mingi teema on ka teise käevitusega. Kui auto töötab ja jätan seisma siis uuel käevitusel mingi aja algul lonkab nagu ei saaks kütust kätte . Loodan et asi tühikäigu mootoris . Või võib asi olla mõnes süütepoolis? Natuke aega lasta longata või hoida gaasi peal hakkab ilusti tööle.
Rõhu test tehtud. Kui lasin otse turbo ette siis susises sealt peenikesest voolikust natuke mis n75 tuleb. Samuti on uut seda õhulugeja ja
turbovahelist vaja kuna pragusel on täpselt klambri kohast mõrad sees. Keegi on sellega ka ilma õhufiltrita sõitnud. Turbol väike pikilõtk ka juba
olemas aga eks kõik ei saa ka hea olla Homme viin auto remonti ära ja
eks siis näha ole mis seal uut vaja on ja mis üle teha. Piduri klotsid sai kõik uued remsad võetud ja kui kolvi mõõt teada siis ka uued rem komplektid
taha. Peale testi panin suurema klambri sellele siililie ja ime kombel tuli turbo rõhk tagasi ja nüüd hoiab mingi 1,1. Liikumine läks ikka päris
okeiks. Juhul kui katid peaks olema surnud kas siis universaal katid õigustaks ka selle autoall ära? Mõtlen ,et valmistun igaksjuhuks ette ära kui
peaks co probleemid tulema. Millegipärast on ka teisel käevitusel see pöörde kõikumine alguses sees. Peab vist taneli ess6 süütepooli komplekti peale
proovima.
Seda õhulugeja ja turbovahelist lõdvikut vist korralikku on mõttetu loota leida või on neid veel liikvel? Või on mõistlik kohe mingi silikoon lõdvik
sinna vaadata?
Tsitaat: |
Kui lambda hea siis mul laki auto universaalkatiga oli co olematu. Seda isegi enne katti lekkiva vband klambriga.
Siis on alternatiiv vähemalt olemas Sain pärnust uue korraliku lõdviku ka sinna. Imelik on see, et mnt lehel ei näe kindlustuse olemasolu kuigi täna sai tehtud. Ehk homme politseiga kokku ei satu
Vaata lkf.ee lehel
Seal ei näita ka midagi. Arki poolt see maha kantud ja arvele saab kui kindlustus tehtud ja üv läbitud. Igatahes sai eile kindlustusest.ee kindlustus
tehtud ja ka makse tehtud. Kui mingi jama on siis tuleb hakata nendega sõdima. Auto nüüd linnas ja juba selgund ka asjad mis vaja vahetada. Radikas on
alt hakanud lekkima aga mitte palju, tagapidurid remontida ja garaazi sisse ajades jäid klambrid ääretaha kinni ja tõmbas sumpa toru lahti ja kohe ka
tagapüta viltu niiet stange alumine äär puruks. Nüüd siis vaja leida uus stange taha. Rkrimmilt sai toodud pikad audi 100 peeglid.
Tellisin essile siitsamast foorumist koonusfiltri. Tootjaks green mis peaks suhtelist korralik asi olema. Täna kätte saades aga avastasin, et omniva
kuller on selle mingi pasa kuhja alla viskand ja ribid veits kortsu lükkand ja ära kriimustand.sai võetud ka papist filter ja eks vaatab kumb külge
läheb. Samuti olemas visco ja nüüd ainult veel jupid vahetada ja siis on näha kuidas üv läbib. Tänu diffasele on ka mul olemas 19 veljed. Veel ei tea
kas essile aga ilmselt küll.
Need on samad pastlad mis fb's müügil olid mingi 75.- eest v?
Ei need soomest pärit. 75 eest võtaks selliseid mitu jooksu Need 19x8 et 35ja made in italy
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ma olen oma silmaga näinud kuidas omniva kuller pakiautomaadist asju kastidesse loobib. Ilmselgelt mingi serviis küll ellu ei jää.
Tsitaat: |
Milleks üldse autol hp vähemaks võtta?
Tsitaat: |
Tänase seisuga on see auto ametlikult jälle teedel. Vahetatud siis esimesed rattalaagrid, piduriklotsi ja taga suppordid üle käidud. Nüüd saab hakata
tegelema pisivigade likvideerimisega. Tundub, et mingi süütepool ikka jamab ja täna oli turborõhk jälle kadund. Auto avariis ja on tunda vahest õrna
nõksutamist ja mingi hetk viskas ka tagant sinist. Õnneks esialgu saab Taneli s6 omasi proovida ja ehk varsti saab coilide juhtmestiku kätte siis
lähevad tfsi poolid peale ja ehk kaob see sinine ja hakkab pill korralikult tööle. Aga vähemalt peale 6 aastat on see auto uuesti teedel.
Kuna mingi originaal pool ei töötand nii nagu vaja siis sai tellitud Rocketi käest coilide juhtmestik kuna sealt neid juba 2 komplekti pärnusse tulnud
ja oli kindlapeale minek, et hea töö. Täna tõin ka sõbralt poolid ära mis ta s4 jaoks oli tellind aga jäid müües üle. Homme üritan need peale panna ja
ehk siis hakkab see auto normaalselt tööle ka ja kaob see kakkumine ära. Turbo rõhk ka ilmselt sellest kadund, et hoiab safe mode. Nii kui kohapeal
pööre kõikuma hakkan siis nii peale seda enam üle 0,6 rõhk ei läind.
Süütepoolid ei aja aju avariisse. Kui originaal pool juba tühikäigul vahele jätaks, siis sõites oleks kogu aeg katkumine.
Üldiselt riknenud originaalid jätavad boosti all vahele, kui on piisavalt kuuma saanud.
0.6bari on wastegate baasrõhk, ehk avariis. Näiteks mitte toimiv N75 ei jäta veakoodi ja rõhk üle 0.6bari ei lähe.
Kas keegi on üldse kaabliga vaadanud, äkki räägib auto ise ära, mis tal viga. Või toimub kohvipaksu pealt ennustamine ?
Tsitaat: |
Sisselaske all on kummist kolmik mis äraikaldub. Seslt tuleb ka päris rets rõhukadu ja pöörete kõikumine.
Uued poolid peal ja sõidupealt enam ei kaku. Küll aga oleks vaja nüüd leida miks rõhku pole. Nagu aru saan siis peaks n75 seda kõike juhtima? Järgmisena peaks siis selle välja vahetama. Bybassi sai taneli essilt proovitud ja sellega ei muutund midagi. Tavaliselt on peale rõhu testi olnud 1 bar aga seda kuni järgmise käevituseni. Samuti on ilmselt oma aja ära eland tühikäigu mootor sest kui auto seisma jätta ja uuesti käima panna siis hakkab pööre niipalju kõikuma, et peaagu sureb ära. Mõni hetk hiljem hakkab aga jälle normaalselt tööle. Tühikäigu mootorisse vaadates siis see luuk vms mis seal liigub oli natuke lahti. Cabriopealt nagu mäletan, et see peaks olema kinni või eksin? Rõhku siis kella järgi max 0,6 kompu järgi 1,4. Vaakumit tühikäigul 0,5. Samuti avastasin, et kui püsikaga sõita siis 90 pealt turbo kella järgi kõigub rõhk 02kuni-0,3 vahet.
Otsi lõpuks KÕIK rõhulekked ülesse ja eemalda need. Kohti, kus need originaalvollad läbi ajavad on mitmeid. Lisaks cooler ise. Aga ka tühikäigumootori
vollad. Sellel essil võiks saada output testiga N75 läbi klõpsutada.
EDIT: Lisaks ei pruugi see oe compu sul õigeid numbreid kuvada. Küll aga tunduks, et sul ongi rõhu juhtimisega probleem. Saab liiga palju korraks ja
piiratakse ära, et mitte lõhkuda. Süüte väljakeeramisel on esimese põhjagaasini kõik ok. Umbes nii on sul?
See N75 võib mitut moodi nahka teha. Ühel juhul laseb rõhu liialt kõrgeks ning siis lööb avariisse. Teisel juhul aga jääb wastegate kohe baasrõhu
peale ehk sõidab "avariis". Mis asendis on wastegate ? Üldiselt kui rõhk on kadunud, siis keeravad inimesed esimese asjana wastegate peale. "Ehk
kompenseerib" Siit võib jällegi see olla, et hetkeks viskab rõhu liialt kõrgeks ning piirab kohe ära. Toimubki kivitare seletatud situatsioon. Rõhk
ronib hetkeks kõrgele, aju piirab ära ja kuni järgmise süüte sisse-välja keeramisel saab jälle ühe kiirenduse teha.
Rõhulekete korral võib sarnaselt käituda. Neid lekkekohti võib seal mitmeid olla. Tühikäigumootori enda korpus, kolmik sisselaske taga, kolmik
sisselaske all, cooleritorude liited, cooler ise. Ma isiklikult võtaks kogu survesüsteemi maha, peseks brake cleaneriga puhtaks, käiks lõdvikud käe
vahel läbi ning paneks uute klambritega tagasi ja survestaks uuesti.
See kõik ei ole keeruline, nõuab vaid natukene süvenemist.
Hetkel on nii, et võtan aku pikemaks ajaks maha ja teen rõhutesti ja panene kokku tagasi ja on rõhk 1,1-2 umbes. Sõitsin töölt koju ära ja järgmine päev hakkasin sõitma minema ja oli rõhk jälle 0,6. Pm igakord kui olen rõhu testi teinud on olnud korraks see üle 1 bari olemas. Kuskilt nagu ei kuule ka, et lekiks ja brake cleaneriga olen ka proovind neid kohti läbi lasta. Kui ta avariis siis enam ei aita midagi ja igal käevitusel on kohe 0,6bari rõhk. Seda siis piloti turbokella järgi ja sõites 1,4 auto järgi. Wastgate on nii nagu ta autot tuues oli. On mingi nipp ka mille järgi seda keerata? Hetkel pole kohta kus neid lõdvikuid kõiki puhtaks pesta aga üritan selle ette võtta. Need kolmikud vaatan ka üle sest nendest pidavat ka vist päris suur kõikumine tulema. Chipiga peaks ta vist korra 1,4 ikka ära viskama turbo kella järgi aga niipalju pole ma veel näinud.
Tsitaat: |
On muidu midagi mille järgi wg keerata originaal asendisse? Või võin ta täitsa maha keerata? Ei tea ju mis vahepeal sellega tehtud on ja kui palju seda keeratud on. Endal on selline tunne, et mingi asi laseb auto avariisse või siis jääb midagi kinni. Igakord kui olen lasnud rõhu läbi turbo imuava ja õhulugeja august on olnud peale seda rõhk üle 1 bari olemas. Viimanekord kadus peale seda ära kui kohapeal pööre hakkas kõikuma. Kuipalju võib rõhku lekkida tühikäigu mootorist? Usun, et see mul ka vigane sest teisel käevitusel hakkab pööre nii hullult kõikuma, et peaaegu sureb välja. Tühikäigu mootorisse vaadatuna on see klap vms mis seal liigub suure vahega. Cabriol mäletan, et oli see täitsa kinni.
Mu mälu järgi ei tohiks kottigi kuhugi lekkida. Rõhk peab sees püsima igal pool. Survestamisel pole ma kahjuks kõige targem nõu andma, sest seal pidi
miski osa ka pimedaks panema? Seega võin eksida ka. Endal lekketesti tegin, siis lahises kõik õhk tühikäigu mootori ees olevast kolmikust läbi. Sul
võib see teise ehitusega olla (mul 3B, sul AAN).
Siis kui sul pööre juba kõigub, siis võib tõesti olla ka seal probleem. Proovi teise auto pealt nt.
Aga WG kaanel on ääres tikkpoldid. Need lahti võtta, saad kaane maha. Keskel on neil originaalis ava kaetud. Kui on nö WG "süütus" võetud, siis on
järelikult keegi kallal käinud.
Mul on praegu nt nii, et ühtlasel kiirendusel, pool gaasi või alla selle, on kõik justkui hästi, edenemine on ühtlane, aga põhjagaasiga kiirendaks
justkui vabalthingava autoga. Kiirendus on sealjuures hüplik, läheb, siis nagu pooks kinni ja siis jälle justkui "läheks", aga pole ikkagi asi õige.
Tellisin 034motorspordist uued silikonvollad ära, aga ei tea kuna paigalduseni jõuan. Ehk siis minu eesmärk on kogu süsteem kõigepealt pidama saada
ning siis keerulisemate asjadega tegelema hakata.
Tänane käik Iffi juurde oli edukas. Sain prooviks teise tühikäigu mootori ja n75. Tühikäigumootorist midagi ei muutund kuigi iffi omal oli see sees
liikuv klapp täitsa kinni võrreldes mu endaomaga. Teisel käevitusel ei taha kohe auto igatahes kohe tööle jääda kui just gaasi ei anna. Sain ka
prooviks n75 ja panin vahele. Nüüd ilusti 1,2bari olemas ja kompu järgi 2,1. Algus on ikka kuidagi jube tuim aga ei tea võrrelda ka kuna pole varem s4
2,2 atm proovida saand. Ilmselt ostma vaakumvoolikut ja klambreid ka need ära vahetama. Igaksjuhuks ka uue bybassi.
Nüüdseks kasutanud essi igapäev ja päris mõnus on kui nüüd rõhk olemas. Algus on ikka suht malts aga lõpust see eest tõmbab korralikult. Vaikselt
otsin manuaalitamise juppe. Iffilt kuulsin, et mingi c5 ülekanne sobib kokku minu praeguse diffriga. Seega peab hakkama c5 pealt käigukasti otsima.
Kui eestist normaalse hinnaga ei leia siis õnneks naabrite juures on need hinnad suhteliselt mõistlikud.
Kellegil huvi audi 100 peeglite vastu pole? Värvitud hõbedaseks ja klaasid terved. Peeglid on siis elektrilised. Müün kuna pakuti head diili. Hinnaks
30 euri.
Peegleid paku kasutaja Audi100C2-le, usun, et tal pole varu paari vastu midagi.
Juppe leiad tõenäoliselt kõige lihtsamalt ss.com kaudu.
Peeglitele vist juba ostja olemas Nüüd vaja nv Kikuk käest uued ära tuua
koos samavärvi stangega. Pean üle uurima mis ülekandega kasti mul vaja ja mille alt see pärineb siis hakkan otsima. Siis pääseks tagadiffri vahetusest
mis oleks ainult positiivne. Hetkel paagitäie mõõtmisel on keskmine olnud 15sajale. Selle sees siis omajagu tühikäigul töötamist ja mõnedkorrad
vajutamist. Moto temp samuti olnud 60-70 kraadi kuna visco koguaeg järgi.
Tööl tulles lõppes siis ilmselt piduri pomm ära. Brake hakkas põlema ja kohapeal vajutades pedaal nõksub vastu. Sõidupealt on pidurid nii nagu ennem.
Seega kellel pomm pakkuda siis olen huvitatud
Mina isiklikult ostaks päris uue pommi, kui on üldse võimalik veeld osta seda uuena või siis teeks vaakumi peale ümber ja oleks probleem unustatud.
Oleks pakkuda uut 190eur.
Täna tööle minnes enam brake ei vilkund ja kõik toimis. Peale 5 km sõitu ja 30mindist seismist polnud samuti mingit anomaaliat. Ringteelt aga korra gaas põhja lükates viskas korraks brake ja siis kadus ja rohkem seda ei näinud. Mis seda jama põhjustada võib? Eile oli päris külm väljas ja täna tunduvalt soojem. Kas võib olla asi niiskuses mis võib kuskil süsteemis olla? Pidurivedelik on värske kuna auto seisi pikka aega ilma supporditeta ja vedelikku sees polnud. Alguses oli ka see anomaalia ja kadus peale mõningaid km ise ära.
Täna avastasin siis ilmselt Brake vilkumise põhjuse. Rv pumba pealt siis see vasakpoolne voolik tilgub õli. Seega küsimus, et kas on mõtekas osta
kasutatud lekkevaba selle asemele või on mõtekas lasta hüdroscandis uuesti ots üle teha?
Teine küsimus on seoses manuaalitamisega. Hetkel all mul siis 3,24 ülekandega tagadiffer või mäletan valesti? Oskab keegi öelda mis ülekandega
käigukasti mul vaja oleks mis ostuks siis selle diffriga kokku. Mõttes mõlgub küll siin foorumis pakutav vems aga samas tahaks ikka juba manuaaliks
seda autot saada ja seega hakkaks juppe varuma. Tean, et mingi c5 all on sobiv kast mis sobiks diffriga kokku aga millise? Oleks väga tänulik selle
info eest. Ise ei jaga nendest ülekannetest midagi ja ei oska huupi otsida
ka.
Tsitaat: |
Tänud Zoig. Tuli meelde ja, et sa selle tee läbi käinud. Kütusekulu kohapealt pole mul vahet mis ülekanne seal on ja diisli kaste ei sihi. Nende saadavus ja hinnad on ka halvemad võrreldes mõne suvalise c5 q vms. Kasti osas on see eesmärk, et leida normaalse summa eest ja võimalikult suure saadavusega kast. Neid v6 c5 ja c4 on suht palju juppideks. Diffri osas ongi see, et hea oleks kohe praegusele sobiv kast leida, sest originaal automaadi differ ei leki ega unda mul ja sellesuhtes oleks hea see puutumata jätta sest ilmselt keegi seda osta ei soovi ja niisama seisma jätta oleks ka kahju. Selle auto eesmärk on nautida neid hääli mis 20v pakub ja eks vahest hea vajutada ka. Essi puhul on alati siin foorumis olnud ütlus, et kui essil hakkad kütusekulu arvutama siis see auto pole sinujaoks Hetkel mul olnud see 20 sajale. Hoovastiku osas olen saanud aru, et sellel on peaasi, et tagurpidi käik oleks ette siis sobib see 01e kastile. Mis kaste muidu c4 v6 kasutavad? Neil vist 01e pole all?
Tsitaat: |
Nv sai siis ette võetud hammasrihma vahetus. Rihm oli maha võttes suht lõdva peal. Iseenesest midagi neil asjadel viga ei olnud aga kuna rihmavahetus
oli mingi 6 või 7a tagasi vahetatud siis sai puhtalt vanusest see kõik ette võetud. Kõigesuurem jama oli viscoga mida ei saanudki maha. Sai proovitud
igatepidi ja no kinni mis kinni. Nüüd saigi võetud kogu kronsa maha ja proovib mutri puruks lõigata. Kuna aga taneli essi sai carbon liist toodud siis
hakkas ka endal kripeldama, et mis ess see ikka ilma carbonita on. Kuna kasutaja Kiku müüs carbon liiste ja sama värvi tagastanget siis sai teda
külastatud ja kogu kompotile sain kaasa veel kärukonksu ja kerevärvi pikad peeglid. Kikuga sai ka räägitud ja sai ka aju vahetus otsus võetud ja
ilmselt järgmine kuu ostan vemsi ära siitsamast foorumist. Põhjus lihtne kuna tulevik näeb ette manuaalitamist ja samas ka saab see turbo ükskord otsa
siis saan tänu ajule selle valiku suuremaks mida sinna panna. Sellega seoses jääb mingiaeg täiesti toimiv püsikiiruse hoidja üle.
Järjekordne probleem elektrilise ventilaatoriga. Täna läks mootori temp natuke üle 90 kraadi ja vent tööle ei hakanud. Kui pistik ära võtta ja sild peale panna siis toimisid kõik kiirused. Mida vaadata või mõõta võiks? Andur on uus ja samuti on välja vahetatud see järeljahutus pumba relee mis varasemalt pani ventika pidevalt tööle. Visco asemel otsin ka elektri venti aga üks neist võiks olla automaatne igaksjuhuks.
Ma ei tea kas see teemas aga mu 2.3 Coupel hakkas ka alles pea 100 juures vent tööle..
Tsitaat: |
Anduri tootjat ei mäleta aga sai 200 järgi tellitud. Pidi nagu hea firma olema. Hetkel ei meenu ka mis kraadid peale olid märgitud. Ei taha keema minemisega eriti riskida ja ma ei tea kas varasemalt see asi toimis. Vana releega oli see jama, et kohe kui aku järgi sai pandud hakkas ta esimesel kiirusel tööle. Sain lehult teise relee ja siis kadus see jama ära aga elektri venti pole ise töös näind kuna varem oli visco pidevalt järgi.
Vikso ongi see mis tööle hakkab kui temp üle 90 hakkab minema. Elektri vent hakkab tööle koos konditsioneeriga või siis kui temp on 100. Nii peaks originaalis olema. Järeljahutus vist oli 110 kraadi.
Hetkel mul viscot ees pole kuna ostetud visco otsa ei istu. Ilmselt lähen ikkagi elektri vendi teed. Hetkel üritan leida sellist mis istuks radika ja
mootori vahele aga ilmselt ei leia sinna midagi. Samas mul kont ei tööta ja pump juba maha nokitud. Ilmselt eemaldan ka radika ja torud ja saab vendi
sinna ette panna. On mingit odavamt lahendust ka automaatseks lülitamiseks? Hetkel leidsin aftermarketist õige asja aga selle hind nagu overkill. Lüliti
Manuaali kohapealt on olemas: Hooratas ühemassiline ja 60,2triggeriga, sachs racing sidurikorv ja ilmselt läheb kasutusele originaal sachsi ketas.
Palju asju saab õnneks õhest kohast ja hetkel vaja leida käigukast. Niipalju kui googeldasin siis a4 b6 2,5tdiq kasutab seda kasti millel 3,88
ülekanne. Järgmine kuu vaja vems ka ära osta ja järgmiseks siis kast.
Otsid suvalise tempi anduri,mis lylitab 95 kraadi pealt. Möödad alumise lödviku seest ära ja otsid raud toru. Teed toru sisse augu,keevitad sinna mutri,mille keere sobib anduri omaga. Relee,möni juhtme jupp ja ongi ventika juhtimine olemas
Tsitaat: |
Kui lased "rauast" custom kolde teha,siis pole porr vä? Köike on vöimalik teha viisakalt. Visko on nii ehk naa mötetu takistus seal Ja veel.....kui tal on plaanis Vems paigaldada,siis on veel lihtsam.Vems-iga saab ventikat juhtida.
Paraku see raudtoru panemine lõdviku vahele on porno. Seda enam, et tegelikult pole seda lisa andurit sinna vaja paigaldada. Teinud viskolt elektrivendile ümber rohkem kui ühe essi ja toimivad ilusti originaalanduriga.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Täna sai käidud siis essi tuulutamas. Auto sai küll eelmine päev ära pestud aga teepealt ikka mingi soola üles korjand. Ei hakanud sellise külmaga
uuesti pesema kuna siis ilmselt ei saaks ennem jaanipäev autosse. Peale visco emaldamist kukkus uskumatult kütusekulu ja paranes minek. Hetkel
keskmine läinud sinna 13 kanti ja paagist paagini tuli 10 sajale. See sisaldas siis mnt sõitu ja mõned korrad ka tuhastamist. Automaadi kohta liigub
isegi üle ootusete hästi. Nüüd vaja veel vems kätte saada ja siis manu kast tuua. Hetkel olen saanud vaid lätist pakkumised ja kasti hinnad sinna 300e
kanti. Kõik siis 01e ja diislite alt. Üks neist on ka b6 alt millel siis õige ülekanne ka aga samas eks vaatan mis saab kuna kui tuleb ikkagi
soodsamalt kätte muu ülekandega kast siis läheb ka differ vahetusse. Ülejäänd manu jupid pidid Kikul olemas olema. Elektri vent on ka tellitud ja
läheb see mingiaeg nüüd ette. Esistange vajaks ka lappimist aga esmajärjekorras tuleb siiski manu kast. Pakuti ka tervet s4 stanget 170e aga see juba
pool kati hinda. Idee on proovida saja stangelt see uus äär sinna alla võtta ja ideaalis ka 100 udukad. Tagaluugile tuleb ka spoila ja sellega seoses
läheb luuk värvi .
Tellitud elektri vent jõudis ka kohale ja varsti läheb see külge. Täna sai käidud ka rada laskmas ja päris vinge oli isegi kui võtta arvesse halb rehv
ja automaat kast. Kokku sai sõidetud 107km ja selle sisse jäi siis 5 ringi 3 km rajal. Kokku kütusekulu selle peale tuli 17 l mis päris hea ma leian.
Igatahes nüüd tahaks juba manuaali 😀
Oskab keegi öelda mis väärtus on s4 stange esivõrel? Nimelt olen korras stange otsingul ja on pakutud täiesti korralik ja koos võrega ja siis teine millel alt nurk katki ja ilma võreta. Kuna mul aga võre olemas siis oleks vaja korraliku stange võre ära müüa, et stange hind paremaks saada. Pole nagu ostu kuulutusi silma jäänud , et teaks mingi hinna sellele mõelda.
Täna sain siis essi värvimisest kätte. Ära tehti spoila ja luuk nii seest kui väljast. Samuti lasti paneel kergelt kettaga üle ja liimiti praod ära.
Nv toon ette uue stange ka ja siis jäävad veel liistud ja liistust altpoolt värvimine. Hetkel dilemma ees, et kas panna a6 liistud või jätta
originaalid. Mingi kala on piduri tuledega ja põletab kaitsme läbi. Võib see luugi juhtmetest tulla kuna need on sellised kahtlased või on viga kuskil
mujal? Viga tuli üleöö.
Ilus vaadata. Tagumise otsa täiuslikkusest on rõngad puudu Liistud jäta ikka saja omad, siis selline tõupuhas ess Väga libe näeb välja küll oma ea kohta.
Tsitaat: |
Kui kellelgi peaks vaja minema, siis minu käest saab ka hea hinnaga Sachsi tavalisi kui ka SRE korve, labadega kettaid jne.
Tagaluugi üleviigust peksab lühist ma arvan, seal vast mingid kiud lühises. Seda te seal mudisite kah niikuinii just. Muidu tubli!
veekaheksa
Eks pean minema laskma need juhtmed üle joota Täna tõin siis vemsi ära ja
uue esistange ka mis läheb siis järgmine nädal värvi. Järgmiseks tuleb käigukast.
Vahepeal on hakanud taga rattast tulema mingi bingo ratta heli ja sellepärast pole ka selle autoga väga praegu sõitnud. Täna tellisin ära uued kalde
vardad meyle omad ja uue tagumise välimise pooltelje otsa. Loodan et see klõbin tuleb sellest. Samuti sai alla proovitud c5 le toodud laiarandiga
velgesi aga siiski läheb selle autoalla suveks 19 rs6 veljed. Auto küll must aga mingi aimduse saab.
Täna mõtlesin, et kuna tuli kõne stange valmis olekust siis võtan ja lammutan nina maha. Sellega seoses viskasin kõik kondiga seonduva minema st
voolikud, kuivati, juhtmestik ja radikas. Kuna aga ka jahutus radikas hakkas uuesti lekkima siis tellisin selle ka uue. Nüüd läheb vahetusse jahutus
radikas, välimine tagumine pooltelje ots ja kaldevardad. Samuti lisan eelnevalt tellitud elektri vendi ette millele võtan voolu andurilt ja lisan ka
nupust vajutamise võimaluse.
Soovitaks vendi toitele relee vahele panna.
Tsitaat: |
Pole midagi keerulist. Lihtsalt andurist tuleva massi vöi plussi paned releed juhtima. Ventika voolu vötad näiteks kaitsme karbist.
Täna sai siis ess kokku ja sellekspuhuks sai ka ära pestud. Tehtud sai siis niipalju, et kogu konditsioneeri juhtmestik ja torustik sai minema
visatud. Jahutusradikas läks külge uus ja sinna külge ka elektri vent. Õnneks sai kasutada releesi ja juhtmestikku kondi ülejääkidest. Nüüd siis
hakkab lisa vent käima ka anduri esimese astme pealt ja samas saan ise salongist siseringluse nupust sisse lülitada. Seda essi tehes on kohe
ausaltöeldes nauditav see, et kõik kinnitused ja asjad on nii nagu nad on tehasest tulnud. Esimene stange sai ka nagu uus ja läks ka see külge. Nüüd
valimuselt jäänd veel uksed värvida ja sinna kõik uued liistud tellida. Samuti sai ette võetud tagumise poolteleje otsa vahetus mille käigus selgus ka
, et rattalaager loksub ja käib kuidagi kuiva häälega. Eks peab minema selle uue tooma ja siis saab juba kokku laduda. Külge lähevad ka uued Meyle
kaldevardada ja siis juba ka sillastend. Katus on ka ripplaeks muutund ja sellega plaan teha nii nagu SimoQ autol ehk siis alcantra või sedamoodid
must riie peale kuna alumine ots on mul kõik hele. Ise olen nüüd välimusega väga rahul ja see velg täpselt see mis olen c4 all ideaalis näind.
Suveveljega hoopis teine asi 5+
Veljed on nagu alla valatud tõesti Aga, et mitte kõik pole nii ilus siis
sai võetud ripplagi maha ja lähiajal saab see tumeda riide või alcantra peale. Jube oli see lae mahavõtt kuna terves osas oli see kinni liimitud sinna
pleki külge. Samuti on hakanud kuskilt paisupaagi juurest lekkima jahutusvedelikku. Kui auto seisma jätta siis mingi hetk paistab logari otsas
jahutusvedeliku tilk. Proovind olen kahte paisupaaki millest mõlemad sirtsutasid alt. Hetkel sai pandud vana paak tagasi ja see ei paista sealt tulema
aga korgi vahe läheb märjaks. Kuna kaas on tal hiljuti tehtud ja kuuma pole ka saanud siis ei tahaks uskuda, et viga mootorist tuleks. Jahutusvedeliku
temp ka ei lähe sõiduajal 90 ligi vaid jääb sinna 90 ja allapoole kriipsu vahele. Kui kohapeal pikemalt käib siis venitab 90 kraadini ära. Väga pikalt
seista lasta siis läheb isegi üle 90 aga hetkel pole veel niipalju läind, et ventikas tööle hakkaks. Salongi tuleb kuuma vägevalt ja üleliigset auru
taga pole. Termostaat on suhteliselt värske wahler. Kuna aga nende kv pidi olema halvemuse poole muutuma siis sai tellitud nüüd Behri termostaat,
paisupaak ja originaal paisupaagi kork. Loodan, et nende vahetusega see jama kaob. Kütusekulu ka jäänd praegu 20 kanti aga 3ks lühikesed otsad ja
kohapeal töötamine teevad oma töö.
Vahepeal pole essiga suurt midagi teinud. Laepolster ootab ka ära viimist. Küll sai aga sisu välja võetud ja kõik niipalju puhtamaks nühitud kui
vähegi sai. Nüüd vaja vaid lagi kokku saada ja esiistmed taastada. Samuti ootan vastust ühe tdiq kohta mille saaks vägahea hinnaga ja sealt saaks kogu
manu tehnika. Samuti sai lammutamise käigus parandatud salongi valgustuse juhtmed. Nüüd igalpool kus pirn põleb ka. Suure kütusekulu põhjus oli
ilmselt käsipidur mis peale oli jäänd. Vaja ikkagi mingiaeg uued suppordid taha otsida. Jahutusvedeliku lekke sain ka ära uue paisupaagi ja
korgiga.
Siit aga küsimus rv voolikute kohta. Kuna on näha et selle svammi alt on nad märjad ja rv õli ka lekib siis mis nendega teha tuleb? Otsida kasutatud
mis ei lekiks või saab need ära taastada? Kuskilt nagu meeles, et sinna suva voolik asemele ei istu ja tuleb originaal otsasi kasutada?
RV voolikute kordategemisega saab näiteks Hydroscand hakkama. Võtad vanad voolikud kaasa, sealt võetakse otsad ja vist see keskmine klapp ka, kui seda elusalt ei saa, siis tehakse sinna analoogne asi vahele.
C4 diisli peal proovisime sõbraga seda hüdroscandi voolikut, aga rool jäi tunduvalt raskemaks.
Otsi lammarist järgmine 15~20€, ehk kestab edasi nagu mul juba 4 aastat, vaata visuaalselt kas on norm voolik. Kõik C4 R5 mootorite voolikud peaksid sobima ja veel neid liigub varuosadeks autodelt. Päris kindel pole kuna pole katsetanud aga R5 RV-pumbad on sama koha peal neil kõigil vist.
Lase taastada hydroscandias, endal olen kõik vanad voolikud seal korda teha lasknud, vanad kaasa, tehakse kohe uued valmis, tihendid saab ka sealt uued soetada. Siiani pole kvaliteedi kohta ühtegi halba sõna. Pigem välistaks osta mitukümmend aastat vanu kasutatuid voolikuid.
See svammiga voolik läheb piduripommi. Sellel ei ole mingit klappi keskel. Saab lasta lihtsalt Hydroscandis uue teha.
Suured tänud. Nüüd tean, et võib ikkagi lasta need taastada. Kasutatud asjadega on nii ja naa kuna mul endaomad ka võliselt korras aga kui natuke väänata siis näha, et katte alt märjad. See svammiga ja see toru mis roolilati üles läheb on mõlemad lekkega ja sellest ka ilmselt brake uuesti põlema läinud.
Nüüdseks leitud kast ja äkki nv saab selle kätte. Tuleb siis GBB koodiga a4 b6 alt millel ülekanne 3,89. Olemas ka hooratas ja sachs racing sidurikorv. Ketas läheb ilmselt originaal ja survelaagri otsima selle metallist variandi.
Tagadiffer on AET koodiga siis?
Tsitaat: |
Täna sai Kiku juures käidud ja sealt toodud hunnik juppe ja uusi ideid. Igatahes olemas nüüd hoovastik, poolteljed, kardaan ja pedaalid tulevad järgi. Nv jooksul toon kasti ka ära ja siis hakkan lammutama ja ettevalmistusi tegema. Ei jõua ära oodata, et saaks lõpuks manuaaliks selle.
Nüüdseks olemas peaaegu kõik jupid manuaalitamiseks. Hoovastik, kardaan ja poolteljed tulid s4 4,2 pealt, pedaalid 200 20v pealt ja kast a4 b6 2,5tdiq
3,89 ülekandega. Hetkel ei saa ainult pihta, et kuhu parempoolne hoob tuleb kinnitada kastiküljes? Ei leia netist ka mingeid pilte.
Kindel, et kõik see omavahel kokku sobib?
Kes juhtmestiku osa teeb või likvideerib?
Tsitaat: |
Starteri jaoks mul nagunii see P ei toimi ja käima saan kui N asendi üles leian. Googlist leidsin õpetuse, et mingi relee asemele tuleb L panna ja
peaks sellega asi korras olema. Tagurpodi käigu tuled usun, et saan ka lasta mõnel elktriga sinapeal oleva sõbral ära teha. Hetkel ainult see
hoovastik tekitab küsimuse kuna selle kohta pole infot leidnud. Tean, et väidetavalt pidi b6 hoovastiku süsteem isegi parem lahendus olemaaga kuna c4
oma olemas siis tahaks ennem kindel olla, et seda ei saa kasutada. See parempoolne hoob läheb jäigalt kinni aga kas see toimib ka kui panna ta teisega
samale maale või mitte? Vasakpoolne on koos c4 selle nii öelda munakaga seal hoova küljes ja see väike regullitav hoob sobib ka ilust nagu ka c4 peale
vähemalt googli piltide järgi aga parempoolse t ei oska kuhugi panna.
Googlist leidisin siis sellise pildi 01e ja b6 alt. Sellelt näha kuidas on hoovastik lahendatud ja alla panen pildi nii nagu ta mul.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kiiruseanduriga ei pea midagi tegema, mäletamistmööda töötas isegi automaadi oma manuaalkastis rõõmsalt. Käivitustakistus oli vasakult kolmas relee,
selle asemel 7 kujuline klamber ja tuld.
Hoovastiku poltimiseks on see pildivalik vist hea, näed kuidas need peaks kokku polditud olema: http://12v.org/urs/charlie_smith/01E/parts/index.htm
Elektriga sinapeal olevale abilisele : Tagurpidi käigu jaoks pane vahele
relee ja las kasti andur lühistab releed massi. Kui see läbi tulemüüri minev osakond mingil põhjusel otsustab end lühisesse ajada, siis tagajärjeks on
pidevalt põlevad tagurdustuled ja suits jääb autosse laskmata.
Tsitaat: |
Täna käisin Lehu juures ja sain sealt vana 01e kasti esimese otsa mille pealt saab siis võtta mõõdud, et teha teise hoova kinnitus auk. Sellega peaks
hoovastiku mure olema lahendatud. Pedaalide kohta ei oska ise midagi öelda kuna pole veel neid kätte saanud. Tegin pildi milline see praegu välja
näeb. Eks c4 pedaale leiab ka kui ikka neid vaja. Käigukasti flantse on ka veel nagunii vaja kuna küljes diisli omad.
Manuaalitamise juppide otsimine hakkab vaikselt lõpule jõudma. Puudu veel vaid käpad ja pedaalid aga ehk saab ka need varsti kätte. Hoovastiku panin
ka kokku ja sinna vaja ka veel originaal polte ja seibe. Pooltelgedega läks siis nii, et ostsin c4tdi poolteljed koos flantsidega. Seega üle jäid v8
c4 s4 omad. Survelaager tuli Johnny käest ja koos vahetükiga, et ei peaks tegema pulka pikemaks. Sidur läheb siis kohe labadega ja selleks ka kõik
olemas. Kuna bensapump on hakanud häält tegema ja on tunda ka ühtlasel sõidul kakkumist siis sai eile käidud Sleepers Garages ja toodud sealt 044
pump. See koht on ikka tõsine paradiis ja korraks tallinas käigust sai 5 tundi seal olemist. Infot ja ideid sai vägapalju juurde. Samuti kiletas
kleepsud.com tõnis mul c5 liistud üle ja ühtlasi ka s4 pliidi nuppude ümbrise kuna varem oli selle asemel puit.
Siinkohal lähevad suured tänud Kikule juppide eest ja Zoigile hea nõu ja info eest.
Vaikselt hakkab ka sisu valmima. Järgmine nädal ehk saab juba manu kasti ka alla
Mis riie ja kuskohast saab?
Ma ei oskagi sellele vastata ilmselt mingi alcantra replica on . Ma ise pole seda veel näinud. Fb kaudu leidsin inimese kes oli nõus kõik üle tegema ja materjal tuleb läbi ta mingi sõbra.
Deem, neid musta alcantara lae pilte vaadates, teeb tigedaks, et ma enda B6 puhul ikkagi otsustasin minna lihtsama vastupanu teed. Algselt sai rippus
must lagi toodud, et samuti alcantaraga üle teha. Kuna siis tekkis võimalus saada korralik must lagi, läksin lihtsama vastupanu teed ja müüsin ripplae
edasi.
Igatahes üli mõnus paistab. Jääme ootama pilte, kui lagi valmis ja kätte oled saanud. Kuidas lambid, sirmid, käepidemed jne mustaks saad või on C4
kerel need mustana ka originaalis olemas?
Lambid ja sirmid värvin mustaks. Sirmid juba on ka värvitud mattmusta nahavärviga. S6plusil olid nad kohe mustad aga nende hind on ma usun rohkem kui värv .
Nüüdseks pedaalid juba sees ja olemas ka kõik peale toru millega pedaal ja silinder ära ühendada. Täna sain korvi ka kätte aga millegipärast jääb vahe
sisse, panin pildi ka sellest. Millest selline vahe tulla võib ja mis selle vastu aitab? Hooratas on 7a oma ja ketas s2 komplektist. Sidurikorv on
sachs racing 707 lõpuga.
Keera korvi poldid ka kinni, siis kaob vahe ära. See vahe peabki olema kui poldid väljas.
Tsitaat: |
3b korv on jah kõrgem.
Nii nüüdseks peaks siis olema kõik asjad olemas manuaalitamiseks välja arvatud mõni polt. Panen hinnakirja ka endajaoks mis asjad läksid maksma.
01E-audi a4 b6 2,5tdiq alt 3,89 ülekandega 300euri.
Pedaalid c4tdiq alt- 6-pakk coronat.
Poolteljed ,kardaan, hoovastik 200e. Lisaks c4tdi alt poolteljed 33euri.
Sidur ja hooratas 7a mis siis freesitud ja 60,2 triggeriga 125euri. Lisaks sachs racing korv, siduriketas 6 labaga 75e ja survelaager koos vahetükiga
45e.
Uued hooratta poldid ,pooltelje otsad, kastipadjad, simmerid, sidurijaoks üleminek ja voolik 160e selle sees siis mõni jupp veel.
Hooratta laagrikohta aga ka küsimus. Originaal 7a oma on 15,2 sisemise mõõduga aga poest enam seda uuena ei saa ja käisin laagripoes kus pakuti 15
sisemõõduga. Kas võib selle 15 mõõduga panna kuna kodus proovides siis see 15,2 loksub seal otsas nagunii?
Lisaks sain lae kätte aga mõned asjad veel tegemises.
32x15x10 laager läheb sinna, suvaline adekvaatne laagripood aitab. Enda omale panin ja toimib.
AA väga hea siis toon selle homme ära. Sama pakuti ka
Täna sai tööjuurest varem ära ja siis mõtlesin, et paneks 044 külge. Pumbaga hydroscandi ja sealt anti sinna sobiv ots, et saaks vooliku pumbaga ära
ühendada. Tükk aega sai jebitud selle pumba paaki panekuga ja vana järgi mõõdetud umbes kõrgus, et ta paagipõhjas poleks. Kuna paak täis siis seda
ilge jama teha. Lõpuks sain pumba sisse ja sai mindud tiirule. Edasi käib nüüd ikka nagu öö ja päev võrreldes varajasema seisuga ja ei tundnud seda
kakkumist ka. Ilmselt ikkagi vana pump oli läbi sest kui nüüd põhjagaasil lasta siis näitab last iseloomu ja lasi piirajasse ja siis vahetas käigu
alles ära. Kuna aga koju jõudes tegi pump imelikku häält nagu oleks õhk vahel siis sai võetud tagant lahti uuesti ja proovitud pumba polti peale
keerata aga selle käigus keerasin ta kummi junnidelt maha ja tuli hakata kogu jama uuesti välja võtma. Selle käigus purunes see plastik rõngas ja vaja
nüüd seda uut. Ilge nõme lahendus ikka selle kopsikuga tehtud.
Millest see pumba hääl kõikuda võib? Sellist ühtlast pininat pole ja mingiaeg hakkab päris kõvasti undama ja samas nagu kõigub see hääl.
Mul teeb samoodi 044 ebamäärast heli vahepeal. Asi on uus ja originaal, pole vahet palju bensiini paagis jne. Vahepeal ikka häirib hullult.
Paaki paigaldatud 034 stilis adapteriga.
Huvitab ennastki miks nii, ehk oskab mõni targem kommenteerida?
Voolu köikumine.
Tsitaat: |
Huvitav. Mul pagassis pump. Voolu köikumisega muudab häält. Näiteks kui jahutus ventikas tööle hakkab. Sama moodi ühendatud. otse akult ja relee vahel.
Pumba plussklemmil on ikka lukustusmutter pandud? Korra juba nähtud ennast lahtikerinud tavamutrit. 044 pump mul samamoodi vahepeal läheb hulluks oma pininaga ja siis jälle vaikus.
Mutter läks praegu tavaline kuna seibi ja stopperiga kruvi ei läinud selle plastiku sisse ära. Mingiaeg võtan uuesti lahti kui paak tühjem ja vahetan
selle juhtme muttri välja. Hetkel sellest paagist isu täis Uus kopsik
küljes ja selle eest tänud Jyrksile. Igavene keberniit on selle pumba sisse panek sinna sest normaalselt seda kopsikut keerata ei saa ja suht
joppamine, et õigele kohale saaks. Nüüd vaja veel kaitse ja relee vahele panna igaksjuhuks. Käevituse osas midagi ei muutund ja läheb samamoodi käima.
Klambrid ja poldid käisin üle ja need olid ilusti kinni. Pumba tõstsin 5mm ülespoole ka igaksjuhuks, et ei oleks kindlasti vastu põhja. Hetkel siis
ootan, et saaks tõstukile ja manuaali alla.
Täna öösel sai siis audi kokku ja all nüüd 01E manuaal kast. Ennem seda kui sai auto tegemisse viidud proovisin teist softi ,et näha kas toimib see või on vaja hakata otsima teisi kive aga minu õnneks need toimisid. Proovimiseni veel ei jõudnud kuna homme tahaks veel uue õli ka sisse panna. Päris nii lihtsalt see asi ikka ei läind kui algul plaanitud. Sumpa ära võtmine oli juba keberniit kuna see alumine 15 võtmega keeratav mutter on ikka üli halva kohapeal. Salongi hoovastiku augu tegemine ka suht keeruline kuna ei pääse millegiga seda tegema ja tuli seda ikka mitukorda hoovastikuga proovida. Käigukasti õlitorud sai pandud omavahel kummivoolikuga kokku ja nii jäi õliringlus seal toimima. Siduri õhutamine võttis ka oma aja kuna õhku ei saand ilma kätte kui surusime alt õli sisse ja alles siis hakkas asi toimima. Pedaalil jäi ülesse ikka mingi mõne cm pikkune tühi maa aga see vist sachs racing korvipuhul normaalne kuna valgel audil sama siduriga pedaal samas kohas. Sumpale tuli ka ette uus kinnitus teha . Igatahes õhtul sai proovitu ja kõik käigud lülitusid normaalselt. Nüüd vaja vaid käigukangi kott ja nupp ära osta ja uuesti nahatada. Suured tänud lähevad Jürgenile kes selle töö ära tegi.
Hea töö. Hea vaadata kuidas jalgrattast auto sai.
Endal ka hea tunne sest nüüd saab tunda seda õiget si mõnu. Liigub ikka poole paremini kui ennem. Hetkel jäi tegematta tagurpidi käigu tuled ja spido
ka ei toimi. B6 kastil ei olnud seal spido jaoks andurit ja sai prooviks pandud automaat kastilt aga sellega spido ei toimi. Nüüd vaja roolivõimu
torud ka ära teha kuna kui pähe korralikult anda siis viskab nende vahelt jubedalt õli. Esmaspäev äkki saab uued pressida. 110 pealt on selle kastiga
umbes 1800 pööret. Peale pikemat ringi koliseb survelaager ka aga see vist tavaline 1 massilise hoorattaga sest valgel c4 ja sõbra omal koliseb
samamoodi. Kokku läks kogu see asi umbes 650eiri koos töö ja juppidega. Nüüd vaja leida vemsi viga ka üles sest sellega mootor ei luba ka mitte üks
mats. Lähiajal ehk saab korraliku uue nahaga nupu ja koti ka.
Täna andis siis tagumine differ saba. Ühtlasel sõidul hakkas gaasi maha lastes undama. Kui hoida gaas peal siis on kõik pk aga nii kui gaas maha siis
tuleb tagant korralik ikarussi hääl.
Sellega seoses otsin uut diffrit 3,89 ülekandega ja saab seda s4 või 100 atm alt.
Hetkel uus differ olemas ja õhtul lähen järgi. Vana võtab ka laiali ja vaatab mis seal juhtus.
Kuna mul esiistmed on närakad aga kõik muu on juna päris heaks saanud siis sai Tanelile eile pakkumine tehtud ja sellega seoses on nüüd olemas uued
essistmed. Tagumised lasen sama tooni värvida siis on sisu ka minujaoks ideaalne. St aint seda, et saab kõvasti hoolt näha nendega.
Eile sai uus tagadiffer ära toodud ja ehk saab ennem miili esside kogunemist ära ka vahetada. Kastijahutuse juurest kuskilt ikka viskab õli ka ja
homme hakkama seda kohta otsima. Kui kellegil on laiali lastud 01e kast ja oleks nõus sealt andma spidoka lugemis asjad siis oleks sellest huvitatud
sest minuomal spido ei loe ja b6 kastil oli anduri juures pime ees. Täna tõin istmed ka ära ja panin sisse. Nüüd vaja teha korralik naha puhastus ja
vb ka tagaistme värvimine. Jalamatid tellin ka uued ja üritan veel viimased salongi jupid kätte saada siis oleks sellega ühelpool.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kuna ac miilil oli s audide kogunemine siis sai selleks puhuks tehtud kiire diffri vahetus. Alla läks siis 2,8 automaadi alt differ ja sellega vaikus
majas. Täna siis sai proovitud kohe paak täis meetodil kütusekulu. Saugas tankisin paagi täis ja sellega sai sõidetud kiltsile ja sealt tagasi sauga
kus panin paagi täis. Ligikaudu 230 kilti ja sellele kulus 17liitrit. Ei teinud mingit öko sõitu ja tagasi ei hoidnud seega võib rahule jääda. Mingi
anomaalia on ka vahest sees kui näiteks kiirendada 4 käiguga ja kaas põhja siis viskab rõhu korra 1,4 ja siis laseb ta 0,7 peale ja siis viskab uuesti
1 peale . Ise kahtlustan õhulugejat kuna see on 7a seisnud ja väline võrk on korralikult vatti näind. Ideaalis oleks vaja ilma lugejata softi . Hääled
on ka ikka liiga tagasihoidlikud ja sellejaoks ilmselt lasen teha 3 tollise väljalaske. Sisu pole ka veel kätte saanud mis ajab juba ausaltöeldes
närvi mustaks. Kuna kere detailid on roostes siis ilmselt talvel otsin uued ukseplekid ja lasen need ära värvida.
Ideaalis oleks vaja leida heledad tagumised bagasniku detailid st kõljeluugid,tagavararatta pesa kate ja siis need pealmised plaadid. Samuti pole mul
tagaluugi polstreid. Kui võimalik siis tahaks veel seeaasta korra 400m aega sõita kuna viimasest korrast on ikka vägapalju aega möödas
Ainult hääle pärast 3" väljalase? Nojahh Ma eemaldaks köigepealt katalüsaatorid ja keskmise püti. Saaks tohutu kaalu vöidu Viimase püti nn S torud,asendaks jämedamate sirgete vastu. Hääl muutub ja salongis pole seda nömedat kuminat. Öhulugeja ei tohiks möjutada röhu köikumist.
Tegelt päris ainult häälepärast seda ka ei taha. See originaal on päris kolakas seal all ja ei istu hästi. Tagapüta otsad on millegipärast kõverad. 3
tolline nagu freeseri autol on hea lihtsa lahendusega seoses katiga ja samas hääl ka kordades parem.kuna progeaju ilmselt niipea ei tule siis jäävad
esialgsed plaanid ka ära.
Nii vahepeal siis see auto suht palju seisnud ja nüüd vaja hakata üv-eks valmistuma. Kuna lätist saadud aju ei toimi ikkagi siis vaja uus aju ikka
mingiaeg leida. Hetkel sai võetud cabriopealt maha. Samuti vaja süütepooli juhtmestik saada ja siis saab tfsi poolid uuesti peale kuna cabrio soft
juba nendele mõeldud. Sisu on nüüd täiesti koos välja arvatud kunde päiksesirm mille see konks on mul kaduma läinud. Bagassi sain ka kogu polstri ja
põhja majanduse taneli käest ainuke asi, et tumedat värvi.
Tehnilise poolepealt on vaja nüüd saada käigukastile kiiruse andur, et saaks spido tööle ja samuti vaja tagurpidikäigu tuled toimima saada. On kuskil
mingi õpetus ka selle kohta, et kus pistikust see signaal võtta või kuidas nagu see manuaali anduri nüüd automaadi pistikuga ära ühendada? Kiiruse
anduri kohta olen googeldand, et vaja 01e kasti seest seda rõngast ja siis panna see minu kastile ja ongi olemas. B6 kiirus loetaks absi pealt tundub.
Pikalt midagi ette kinnitama ei hakka aga plaan on peale c5 müüki see auto keretöödesse saata ja ilmselt ka vahetub värv. Kuna sisuga olen juba rahul
siis tahaks ka väljast roostevabaks saada.
Oskab keegi seletada kuidas ma saaks tagurpidi käigu tuled tööle? Automaadi juhtmestik on ka mul veel iseenesest küljes. Nv tahaks sellega tegeleda kuna üv aeg on kätte tulnud
Automaatkasti külge läinud pistikus on üks karv mis jookseb tagurdustuledesse, sinna läbi relee +12v peale ja tuld. Manuaalkastis tagurdustulede lüliti pane relee massi lülitama ja õigesse kohta kaitse vahele.
Täna tekkis mingi probleem käikudega. Sai proovitud kohapeal tiire lasta ja 1-2 tõmmates ei tahtnud kohe käik sisse minna ja korra sai seda ragistatud. Peale seda on 1 ja 2 käik kuidagi imelikud ja lähevad sisse väikse nõksuga ja kui välja võtta käik siis tulevad nad mingi nõksuga nagu oleks mingi tühi koht sees või siis hoovastikul midagi ees. Kuna mul hoovastikul pole originaal seibe ja polte siis loodan, et käigu vahetusel andis üks neist poltidest järgi. Tagurpidi käigul on ka nagu kaks astet kui seda sisse panna, keeruline seletada aga käigud lähevad nagu diagonaalis sisse mitte otse. Niisama sõites lülituvad kõik ilusti ja mingit häält ega muud jama pole, kohapealt minnes aga on nagu hoovastikul mingi asi ees, et tuleb kergelt nõksu ja siis on käik väljas aga hoovastik kuskil taga kinni, uus liigutus ja kang liigub ilusti keskel. On kellegil sarnast jama olnud? Nv ehk saan tõstukile asja kontrollima minna.
Tundub nagu sünkronisaatori teema olevat... Neid küll ja veel nö "üle" tõmmatud.
Suht keeruline oletada, mis kastis sees võis juhtuda. Alusta lihtsatest asjadest ja tõmba kangil nahkkott üle pea ja vaata kas seal kõik terve. Endal
tõmbasin kunagi selle plastikmunaka seal katki, siis ka käigud ei olnud "omal kohal" ning lülitusid imelikult.
Kui seal kõik ok, siis sumps eest koos põhjaplekiga ja pääsed hoovastikule ligi. Kui see ka korras, siis viga kastis sees ja ootab ees suurem töö. See
raksuga käigu sisselöömine lõppeb suht tihti sellega, et lülitusmuhv saab viga või kahvel kõver. Edu
Sellisel juhul ei julge selle autoga pähe andagi kui nii kergelt see kast saba annab . Oletame, et on sünlro ära kas see on võimalik võtta esiveolise 01e 6k kasti seest mis mul varuks olemas?
Sünkrod peaks sobima jah esiveduse kastist ka ( Võib parandada, kui eksin). Aga nagu Xpander juba mainis, vaata need asjad ennem üle.
Kast kannatab küll, aga üks hooletu käiguvahetus võib kasti ära rikkuda, pole üldse palju vaja
Täna sai siis pill tõstukile ja õnneks oligi hoovastik järgi andnud. Sai see paika sätitud ja nüüd on parem kui varem. Samuti sai kiirus näitama pandud. Lühidalt siis kui kellegil plaan kasutada veel b6 kasti siis vaja läheb pooltelje flantse, kastijahutus toru vahele teha, kiiruse lugemiseks vaja rõngas võtta mõnelt manuaali kastilt, käigukasti käpad ja triggeri lugemis auk ise teha. Hetke seisuga kui nüüd hakkas kiirus näitama siis 60km keskmine kompu järgi jäi 11,6 peale. Siinkohal lähevad tänud Jürgenile kes nende projektidega tegeleda viitsib
Oskab keegi öelda kas s4 on saada mingit odavamat asendust ka abs andurile peale originaali mis 200e tk? Vaja oleks vasakut tagumist kuna aegajalt
viskab selle viga sisse.
Kui on õigesti meeles, siis paar aastat tagasi sai ostetud S4 tagumistele käändmikele esiveolise C4 ABS andurid, mida oli B-osana täitsa saada.
Ostetud sai tookord VEMO andurid koodiga V10-72-1093.
Aga need andurid ei ole päris 1:1 paigaldatavad. Juhe on neil u 10 cm pikem kui quattro anduril ning lisaks on juhtmel osad kinnitused erinevad/vales
kohas.
Ise sai tookord asi nii lahendatud, et vana anduri juhtme küljest eemaldasin ettevaatlikult originaal kinnitused ning need siis juba liimisin uuele
juhtmele õigetesse kohtadesse. Tulemus jäi visuaalselt sama nagu oleks õige quattro andur paigaldatud.
Tsitaat: |
Vaata autodoc.ee'st.
Seal leidub tavaliselt selliseid asju b-osana hea hinnaga.
Tänud nüüd vähemalt on mingid variandid olemas ja saan hakata tegutsema selle asjaga. Väike oht on ,et järgmine kuu läheb see auto tagasi kodumaale.
Vahepeal pole pikalt s4 -ga tegelenud aga täna sai ette võetud naha hooldus. Siinkohal kiidaks lethermasteri nahahooldus vahendeid. Sai need mingiaeg
recarode jaoks tellitud ja täna proovisin neid s4 istmetel. Puhastusvahend tõmbas kenasti kohe mustuse jooksma ja tegi pinna mõnusalt matiks. Sinna
järgi nahakreem ja istmed ikka vägahead nüüd. Samuti sai proovitud seda naha pehmendajata ja vahe on ikka tuntav. Siiani proovind mingeid autoglym,
motib jne tooteid ja pole ükski midagi märgatavalt muutnud. Kuna aga pikalt pole autot kasutanud siis on probleemiks käsipidur mis kipub peale jääma.
On keegi neid käsipiduri pulkasi taastand ka või on lihtsam sinna mingid muud suppordid üldse panna? Piduriosa toimib aga just kässar ei taha maha
tulla. Samuti on auto ka müügis.
Krdi kena ja mõnus sisu. Veljevalik on ka 100% täkkesse
Äkki viitsid kribada listi asjadest mida nahahoolduse puhul kasutasid? Kui viitsid loomulikult. Endal autol hele sisu ja vaadates nüüd sinu masina salongi....siis ei tundugi enda oma nii puhas olevat.
Panen pildina kohe äkki keegi tahab veel neid proovida. Võtsin siis strong
cleaneri, nahapehmendaja ja nahakreemi. Väike potska on vedelnahk millega täitsin beezi sisu praod, et need edasi ei läheks. Mingiaeg tellin kindlasti
ka süvapuhastaja ära ja vaatan kui hästi see töötab. Praegu olen s4 mõned korrad tööl käinud ja üritand ikka puhtana autosse istuda aga ikka
puhastades tuli korralikult mustust. Käsnaga hõõrusin selle cleaneri laiali ja siis juba tuli must vaht. Nahapehmendaja ka hea asi vana sisu puhul aga
see tahab ideaalis päris mitu tundi seismist. Mina igates väga rahul nende asjadega. Leathermaster.com lehelt tellisin ära ja paaripäevaga oli kaup
kohal. Kirjateel sai omanikuga suheldud ja soovitas kohe kõikke mis vaja.
Krt sealt lehelt https://leathermaster.com/ viskab sado-maso inimestele ka nahahooldust? Õige leht ikka?
Tsitaat: |
Teema lukku, auto müüdud uuele omanikule.