Sai siis ostetud selline isend, selle raha eest, mida küsiti on autot küll ja veel. ÜV on kõik suht puhtalt läbinud, loodetavasti hirmsaid vigu ei
selgu ja teenib ausalt mind ka edaspidi.
Lisad:
* 4x el. aknad.
* el. peeglid.
* Konditsioneer.
* ABS.
Tegemist kere kohapealt vajavad siis esitiiva nurgad, mis kannatavad pindmise rooste all, samuti esineb kobrutust antenni ümber ja kapoti vasakul
serval ning juhiuksel/tiival esineb laki koorumist. Muud vead on käsipidur, mille trossid olevat väidetavalt lahti ühendatud, sest need olid roostes
(selgub lähipäevil, kui auto üles tõstan uuendus) ja sumps, mis kiirendamisel pidavat kuskile vastu vibreerima, sest seda olevat keevitatud (võib tõsi
taga olla, kui keevitati nii, et sumps jäi pingesse, samuti selgub lähipäevil, kui üles tõstan). Antenn nagu ei tundu toimivat, sest makk püüab ainult
üksikuid kanaleid kinni ja konditsioneer vajab täitmist.
23/07 Uuendus:
Esitiivad siiani samad, juhi tiiva kaarel auk sees, nurgad pindmise all, muu roostega tegelenud pole.
Kässari trossid olidki lahti ühendatud, supporti hoovad ja trossid kinni roostetanud.
Sumpsil on siis vl kollel pragu sees (seal kus 4 toru ühte jookseb), mis kiirendamisel (mootori padad läbi) painab pragu nati lahti, kuna kat kukkus
alt ja sumpsi sai keevitada, siis nüüd see on kuidagi stabiilne, aga susiseb läbi ikka.
Antenn ikka poolpidune.
Konditsioneer puhub ilusti külma.
Tulevased plaanid:
* Rooste ära likvideerida.
* Põlveotsas ülevärv.
* Toonklaas.
* Heli täiustada.
* "lõuaga" stange ette.
* Sportivnõi püta taha.
Kiidaks pilli siis selle kohapealt, et ABS ja kõik funksib, jutu järgi on õlid õigeaegselt vahetatud jm hooldused ilusti tehtud, pidurdab, sidurdab ja
kiirendab normaalselt, rool mingit nalja ei viska ja kütust tundub ka täitsa normaalselt tarbivat sõltuvalt jala raskusest.
Tehtud tööd:
* Tagumised supportid vahetatud.
* Käsipiduri trossid, tagumised kettad ja klotsid vahetatud.
* Esipiduri kettad & klotsid vahetatud.
* Veepump, roolivõimu pump, roolivõimu õli vahetatud, tosool vahetatud.
* Uus kütuse pump & filter.
* 264k pealt õlivahetus.
* KKK tihend vahetatud, tühikäigu mootor ja karteri tuulutus puhastatud.
* Udukad ette paigaldatud, vajab juhtmestiku tegemist nüüd.
Pildid:
Mis, terve auto tahad kivikaitamega üle tuisata?
Ise ei soovitaks Mu enda arust see praegune värv on üks parimaid ning
väga vähestest mis Audi 80'le üldse sobib.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Lasin suvekad velgedele panna ja siis sain veidi piduri kettaid jms uurida.. Pidurikettad enamvähem, klotsid vajaks vahetust.. Suve alguseni peaks ära
kestma, siis lähevad uued kettad ja klotsid.. Kässari trossid olid jah lahti ühendatud.. Üks pool liikus, teine mitte, koos ketastega panen siis uued
trossid ka ja ehk saab kässari tööle.
Kiskusin terve kesk konsooli laiali, et lahendada puhuri anomaalia, nimelt esimene ja teine aste ei funka, kolmas ja neljas toimivad ehk siis ei saa
takisti viga olla. Võtsin selle klemmi mehanismi küljest ja tegin kontaktid puhtaks jne, puutuvad ilusti kokku omavahel, sai katsetatud igat pidi, aga
tee mis tahad- 1 ja 2 aste ei tööta. Mingis foorumi postituses mainiti, et puhuri mootor võib kutu olla, enne kui seda uut hakkan muretsema vb keegi
tark oskab mingi lahenduse öelda? Proovisin ka takisti kaks otsa ära ühendada, et äkki aitab, aga kus sa sellega..
Sõber katsus veepumba rihma ratast ja seal julm loks sees, homme tellin uue ära. Kuigi veepump tundub uus olevat on arvatavasti rihm liiga pingule
pandud ja see oma töö teinud.
Täna võtsin tagumised rattad alt ära, et proovida kässari hoobasid - mõlemad julmalt kinni. Suve paiku hakkan neid siis uurima, kas tasub rem. kompl
panna või uued supportid osta (sõber rääkis, et kui nii kinni, siis ei pruugi rem. kompl ka aidata).
Esiratastes rooliotsast loks sees, arvatavasti panen esisilda uue kupatuse (stabikad, rooliotsad, sarniirid) järgmine kuu.
Tellisin ära ka veepumba, õli, õhu ja kütuse filtrid ja natuke pirne, et spidoplokk valgeks saada ja igast muud pirnid välja vahetada, mis kutud on.
Lisaks ka veepumbale on roolivõimu rihmarattas väga julm loks sees (hullem kui veepumba omal), ei tea kas sellega kannatab edasi sõita kui veepumba
ära vahetan või tuleks ka roolivõimu pump välja vahetada (või annab seda ratast eraldi vahetada?)
Lähipäevil tegelen ka tagumise vasaku tiiva roostega (antenni augu ümber), arvatavasti värvimiseni ei jõua, aga krundi saab kindlalt peale, et edasi
ei ussitaks (plaan ka tsink spreid kasutada, vb keegi oskab tagasisidet selle asja kohta anda ).
Vigu tuleb juurde KKK tihend laseb päris hästi läbi ja alt vaadates on
käigukast ka väga niisune, kust aeg ajalt tilgub õli sumpsi toru peale ja selletõttu on kõrbehais järgi peale pikemat sõitu, aa, võtsin ka sumpa
keskelt põhja alt selle tala ära, sest sumps kolises selle vastu.
Tänaseks vist kokkuvõte olemas Rohkem sissekandeid peaks tulema
lähipäevil, kui millegagi olen jälle hakkama saanud
12/05 sai siis kasutaja mell182 käest toodud korralik roolivõimu pump, tänane seika oli selline, et peale suuremat salongi puhastust läks õlituli
põlema, õli on maxis ja käimise ajal loobib ilusti õli ka klapikaande, eeldasin, et andur suri ära, aga siis kustus ära ja enam põlema pole hakanud.
Seoses salongi puhastamisega tundub, et puhastatud pole seda 2010-2011 saati või ka varem, sest juhi pori mati alt tuli välja paar 10 sendist krooni,
millel kena oksüdeerunud kiht peal mille põhjal kipun arvama, et puhastus võis toimuda enne 2010 Mingit huvitavat löga leidsin ka istmete alt, kange keemia sai lögast jagu.
Homme peaks juppidele saama järgi minna ja natuke tööd teha saama ehk.
Salongi ventika anomaaliast pole siiani aru saanud, võtsin ükshaaval kaitsmeid välja, äkki mõni on läbi, aga kõik terved, kui keegi oleks nõus pakkuma
teist salongi venti (kliimaga variandi oma) kuskil Tallinn-Rapla piires (see nv ka türil!) oleks päris tore, sest väljamaa foorum teadis rääkida, et
harjad kuluvad ära ja siis jäävadki kõrgemad astmed alles.
Viimaste päevade jooksul sai siis jupid ära toodud, klapi kaane tihendi vahetus oli oodatust pikem ettevõtmine, sest kütuse torud jms toredused tuleb
eest võtta, selgus ka, et jahutuse flantsid on läbi ja samuti nende tihendid. Täna käisin forsis ja sebisin uued flantsid koos tihenditega ja täna sai
siis ära vahetatud veepump, rv pump, tosool, rv õli ja need flantsi teemad. Kkk tihend oli varasemalt hermetsiga lapitud, aga nüüd peaks vist pidama
jääma Forsist sain ka kesk konsooli lambipirne ja nüüd näeb pimedas ka
sooja jms näppida. Peale õlivahetust (siis vahetab ka õliradika tihendi ära) teen mootori pesu ja siis näha mis kust lekib. Vahepeal üks tõukur
tiksuma hakanud mis ka veidi häirib.
Telost ei lase pilte panna, need lisan homme.
Kuu möödas viimasest postitusest. Esmaspäeval saan kogu mootoripatjade kupatuse kätte ja siis saab ehk need lähipäevil ära vahetada ja siis tuleb vl kolle maha võtta, et seda keevitada (üksik toru kuhu kõik 4 kokku jooksevad, sealt pooleldi läbini pragu, rohkem vajutades painab mootorit nii palju, et kisub prao laiemaks ja siis racing sound), enne pole mõtet keevitada, sest siis kisuks mingi hetk jälle katki selle. Samuti järgmine nädal tellin ära piduri kettad, klotsid, kässari trossid ja sõbralt saan korralikud tagumised supportid, siis saab kässari ka vast tööle. Tänane seika oli see, et kui hommikul inimesi sõidutada oli vaja, siis parklas peale auto välja suretamist see enam tööle ei läinud, kõrva diagnost ütles, et bena pump ise või relee perses. Teistele tuli auto järgi ja ma jäin parklas pumpa lammutama. Kiskusin pumba välja ja supaka juhtmetest andsin voolu, hakkas tööle jälle või oli koguaeg töötanud. Lasin cleaneriga pistiku ja klemmid puhtaks ja nüüd jälle töötab, aga tundub, et bena pump kutu siiski, sest jõudu üldse pole ja vahepeal ei saa kütust peale, aga asi võib olla ka kütuse filtris, mida seni pole puutunudki ja kuna veidi sodi kukkus kütuse pealevoolu torru, siis võib arvata, et filter ise umbes, uus on olemas ja täna vahetan ära. Aa, absi tuli hakkas ka põlema peale seda nalja
Kui pumpa vaja, siis kirjuta mulle.
Filter vahetatud, aga ikka sama tants. Vahepeal kui tühikäigu klapi pistik tagant võtta käib paremini ja siis jälle ei käi üldse. Proovin leida kellegi, kes tln rapla kandis kiiremas korras korraliku pumpa annaks proovida, siis telliks uue, sest uus 25€.
Nende 25€ maksvate pumpadega ma küll lotot mängima ei hakkaks
Täna pumpa kopsides läks hommikul tööle ja vahepeal puterdades vedas linna tööle, tagasi tulles võtsin uue pumba peale ja käisin poes peale seda. Enam käima ei läinud ei cleaneri ega kopsimisega, hakkasin siis parklas pumpa vahetama, kui see kõige kõvem vihm tulema hakkas, ise läbimärg, aga vahetatud sain ja masin hakkas normaalselt tööle jälle, sõber vahetas rehvid ka ees ära. ABSi tuli kadus ise ära tookord, kui põlema hakkas, aga nüüd kui pedaal põhja vajutada, siis kapoti all urrab see absi pump vms, varem ikka kobises nagu.. Pedaal vibrab ikka samamoodi lihtsalt heli teine, ei tea mida kahtlustada. Roolivõimuga ka mingi nali, rool peaaegu põhja keerata, siis vahepeal hakkab rool vibrama ja mingi mölin tuleb kapoti alt, teine hetk jälle kriuksub nagu rihm libiseks või siis ei tee üldse häält, oleneb, kuidas tuju on.
Täna sai siis sõbra poole mindud ja temalt korras tagumised supportid võetud ja külge pandud koos uute ketaste, klotside ja kässari trossidega, tegelt
nii lihtne polnud, sest mõistus jooksis ööpimeduses kokku ja tund aega mõtlesime, miks kolbi ei saa sisse suruda... Lõpuks andsime nuputamisega
alla ja siis kiire google ja vastus käes "kuidas krt selle peale küll ei tulnud". Siis hakkasid asjad sujuvamalt liikuma ja lõpuks sai ikka hommiku
4 aeg asi kokku ja õhutatud, aga õhk ikka sees ja pidurid samasugused nagu sigullil, täna õhutab uuesti kogu süsteemi.
Esimesed kettad ja klotsid sain ka, aga suutsin valed kettad tellida (vent kettad ees) ehk see vahetus jääb järgmisesse nädalassse.
Sumpa klambrid on ka nii kutud, et enam normaalselt ei istunud ja ühte ei saanudki panna, nüüd julm plärin
Sõbralt saan samamoodi ka udukad koos liistude ja juhtmestikuga, siis tuleb neid hakata külge aretama mingi hetk.
Ma ei tea miks mul piltide tegemine ei õnnestu, tööd tehes satun hoogu ja see unub ära
Igatahes piduritega oli selline nali, et olin suppordid valesti pannud nii, et õhutus nippel jäi allapoole, ööpimeduses seal taskulambiga sai küll
võrreldud, aga tundus, et mõlemad pooled samad ja nii ta läks, nüüd pidurdab täitsa 5+.
Seoses sumpaga, see omaette teema. Läksin siis pidureid katsetama ja lõin 90 pealt pedaali põhja, auto hetkega seisab ja mingi sumpa teema andis
järgi, et asi hakkas iga jõnksu peale vastu maad kolisema. Mõtlesin siis, et saan vaikselt garaazi tagasi tulla, aga siis kukkus kat üldse alt ära ja
ainult lambda juhe hoidis teda kinni, mis imekombel katki ei läinud, võtsin lambda pistikust lahti ja tõstsin kati autosse. Nüüd siis "otsetoru" mis
väga jube. Kati ja kolle toru otsasi vaadates saab selle poltidega kinni panna uuesti ja keskpüti ja kati vahelisse ühendusse uusi klambreid vaja
lihtsalt, siis peaks sumpa jälle vaikne olema.
Sõbralt sain mingid audi r15 valud millest ainult esimesed all hetkel ja udukad ka küljes, aga ootavad kuniks juhtmestiku teen neile.
Homme viin kettad poodi tagasi ja lasen vent kettad tellida ja ehk järgmine nädal saan viimaks need mootoripadjad ka ära ostetud ja vahetatud, et siis
kolle küljes olevat pragu keevitada lasta. Samuti proovin homme mõned pildid ka teha kuniks masin veel puhas püsib
Suutsin iföönile ligi pääseda ja mingid kunagised tehtud pildid (kui rv ja veepumpa sai vahetatud koos flantsidega, kkk tihend) hermetsi pornost. Kuna
foorumisse spoilerit panna ei saa tegin imguri albumi kui keegi suvatseb vaadata, midagi erilist sealt pole
http://imgur.com/a/sjNlw
Värskeimad pildid küll pimedas, aga pimedas paistab ilusam kui valges
Armatuuris asendasin ka 1w pirnid 2wstega ja nüüd hõõgub ilusti, enne oli imelik tuhm valgus, tahhoka ühte nurka jäi siiski 1w pirn ja vahe on ilusti
näha. Proovisin ka siis nende aku jm tulede 2w pirnid asendada 1w pirnidega, et ei peaks jälle linnast ostma minema neid, aga siis need tuled ei
hakanud üldse põlema.. (pilt vana ehk spidos veel osad pirnid vahetamata, aga vahe sees)
Täna sai ka lisaks sumpa üle käidud ja susinaid nööri täis topitud ja toruklambriga kinni tõmmatud, mingid pisi augud on, aga need tahmavad varsti
täis, esikettad sain ka õiged ja need vahetatud, aga apparently klotse on mitmes mõõdus ja miskipärast tulid mulle anduritega klotsid, mis
"õigetest" veidi kitsamad, kui rahasi laekub vahetan need välja enne kui kettale rant sisse tuleb, siis võin praegused klotsid kellelegi anda (ühel
anduri juhe küljest nüüd juba).
Kuna rahad kadunud, siis selle tagasi tulemisel esimese asjana läheb ka uus hammasrihma komplekt peale, sest viimane vahetus 2012 tehtud ja asi suht
lõtv, kuskil lugesin, et klapid pähe ei kuku sellel mootoril, aga vb keegi kinnitab seda. Nkn lõppeb asi kogu nina maha kiskumisega, siis lähevad
mootori ette otsa uued simmekad ka.
Minu autol ei jooksnud klapid pähe, kui suure hoo pealt hammasrihm maha jooksis. Arvasin küll, et noh jama lugu, aga sõber soovitas siiski uue rihmaga proovida ja siiamaani sôidab.
No vot siis ei peaks maailma lõpp olema, kui hiljaks jään Ma arvan, et hamba vorra vale vms kuidagi jube uimane on mootor. Kuidas sellel üldse "süüdet keeratakse" jagajat tal ju pole.
Jagaja täitsa olemas veits peidus juhipoolel, õlifiltri juures.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Akualus ise ei käi ära, aga aku all on parajalt suur ava, kust käsi sisse mahub kenasti. Seal mingi alumiiniumiga kaetud kate ees. Kui aku maha võtad, siis saad aru, millest jutt.
Tsitaat: |
Nii kaua ta siis kestiski, kilometraazi tuleb iga kuu nii palju, et bensukas jääb liiga kalliks ja selle tõttu liikusin diisli peale, mitte küll Audi,
aga VW.
Sain 1:1 vahetuse ja mõlemad rahul