Foorumi logo

Audi A7 3.0TFSi - 2011 - Kalju24
kalju24 - 20.09.16 07:35

Tere ka minu poolt.

Ekslesin pea kuus aastat BMW rooli ära, kuid eile vahetasin taas usku kauni Audi poole.
Viimane Bensiini auto oli 10 aastat tagasi, ehk diisel no go anymore.
LS 104TKM
Vidinaid ja mänguasju autol küljes palju, ehk saab ka need ükskord kõik selgeks.
Pilte hetkel pole veel, aga tulevad lähiajal.


outlaw1 - 20.09.16 11:06

Palju õnne uue auto puhul ja muretuid kilomeetreid!
Pilte võiks olla küll ;)


kalju24 - 22.09.16 09:52

Tiiser

https://www.upload.ee/image/6185861/muska1.jpg
Ja üks pilt ka auto24
https://www.upload.ee/image/6185860/Auto3.jpg

Oleks vaja korralik pesu teha ja siis korralikud pildid teha


randmeri - 22.09.16 11:04

Väga kihvt pill, sisu ka kena värvi. Korralik pildiseeria paha ei teeks :)

Georg


kalju24 - 29.09.16 10:56

Keegi targem oskan äkki aidata.
Nimelt pere teine Audi A6 3.0tdi tavaline püsikiiruse hoida, ning kangiga juurde lisades paneb +1KM/H.
Minu masinal, aga ACC (adaptiivne püsikiiruse hoidja), ning kanginga juurde lisades tuleb +5KM/H kuni 80KM/H ja sealt edasi läheb +10KM/H.
Kas oleks seda ka võimalik muuta nii, et tuleks +1KM/H kangiga korras liigutades, kuidas seda teha? Arvuti järgi ainuke võimalus?


prj - 30.09.16 07:22

Tsitaat:
Algselt postitas: kalju24
Keegi targem oskan äkki aidata.
Nimelt pere teine Audi A6 3.0tdi tavaline püsikiiruse hoida, ning kangiga juurde lisades paneb +1KM/H.
Minu masinal, aga ACC (adaptiivne püsikiiruse hoidja), ning kanginga juurde lisades tuleb +5KM/H kuni 80KM/H ja sealt edasi läheb +10KM/H.
Kas oleks seda ka võimalik muuta nii, et tuleks +1KM/H kangiga korras liigutades, kuidas seda teha? Arvuti järgi ainuke võimalus?

See ei ole kodeeritav - 100%.
Paned 5km/h või 10km/h üle ning digitaalset spidot kasutades vajutad set nuppu...


igozavr - 30.09.16 13:02

Kodeerida ei saa jah nii kahjuks. Kui Sa ACCga sõidad ja auto jääb seisma, kas tal jääb 2 käik sisse või ikka 1?


kalju24 - 02.10.16 13:40

Pole proovinud seisma jätta sellega, sedasi, et ta ise seisma jääks, jalg käib ennem piduri peal ära.


jõuvanker - 02.10.16 14:11

ACC deaktiveerub automaatselt, kui kiirus kukub alla 20km/h või oli see 30km/h


intsu879 - 02.10.16 15:53

Minul deaktiveerub siis,kui pidurdab nulli ja seisab umbes 5 seki teeb piiksu ja annab hoiatuse acc off.Muidugi kui eessõitev auto hakkab varem liikuma,siis acc toimetab edasi.Ummikutes päris hea seda lisa kasutada,muidugi maanteel ka.Järgmine masin kindlasti acc-ga.


KuldarA - 02.10.16 19:24

Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
ACC deaktiveerub automaatselt, kui kiirus kukub alla 20km/h või oli see 30km/h


Kui on ACC with STOP&GO, siis sõidab ka ummikutes ise(jääb seisma ja hakkab liikuma). Liikuma hakkamine vajab enamasti korraks gaasipedaali puudutust, mis on ilmselt ohtuse pärast.


prj - 03.10.16 11:53

Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
ACC deaktiveerub automaatselt, kui kiirus kukub alla 20km/h või oli see 30km/h

See lause pole antud hetkel kuskilt otsast õige...
C6-l ja D3-l ta pidurdab ikkagi nulli ära (auto seisma) ja siis deaktiveerub. Aktiveerida on jah võimalik uuesti alates 30km/h.
C7-l, D4-l deaktiveerub peale nulli pidurdamist ja 5-sekundilist pausi. Aga vahe C6-e ja D3-ga on see, et uuesti liikuma hakkamiseks piisab gaasipedaali vajutusest või kangi liigutamisest resume suunas ning seda saab teha ka paigal seistes, mitte alles 30km/h pealt.


KuldarA - 03.10.16 12:08

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
C6-l ja D3-l ta pidurdab ikkagi nulli ära (auto seisma) ja siis deaktiveerub. Aktiveerida on jah võimalik uuesti alates 30km/h.


C6-l vist ka erinevad tasemed, kuna mu teada kõik päris nulli ei pidurda vaid paluvad ca 20-30 juures ise sekkuda.


kalju24 - 03.10.16 13:25

näide kuidas uuematel asi töötab.
https://www.youtube.com/watch?v=tVkVz79fgnY


prj - 03.10.16 13:38

Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
C6-l vist ka erinevad tasemed, kuna mu teada kõik päris nulli ei pidurda vaid paluvad ca 20-30 juures ise sekkuda.

Minu kogemus on, et nad piiksuvad, aga pidurdavad nulli ära ikkagi.
Juba D3 A8 aastast 2004 pidurdas nulli. Aga see selleks.

Antud autol piisab nagu mainitud kas gaasi vajutamisest või kangi liigutamisest, et edasi liikuda, kui on seisnud kohapeal natuke aega.


jõuvanker - 03.10.16 13:48

B8 ei pidurda nulli, oli vist 20 või 30km/h, annab helisignaaliga märku ja viskab "speed to low " ning pead ise maha pidurdama. Alla 20-30km/h ei aktiveerugi üldse, anna käske palju tahad. Üle 200km/h ei tööta, lagi on 200km/h.


lynx - 03.10.16 17:19

Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
B8 ei pidurda nulli, oli vist 20 või 30km/h, annab helisignaaliga märku ja viskab "speed to low " ning pead ise maha pidurdama. Alla 20-30km/h ei aktiveerugi üldse, anna käske palju tahad. Üle 200km/h ei tööta, lagi on 200km/h.


OT: Täpselt samamoodi toimib ka A8 4e ;)


intsu879 - 03.10.16 19:38

Q7-el aktiveerub kohe ka alla 10km/h.Kangiga saab punaste kolmnurkade alas timmida 30-200km/h.C6-el kunagi ilma acc-ta püsikas aktiveerus küll alles 30-ne pealt.


kalju24 - 07.10.16 14:41

Eile õhtul veidi autot tuulutades nägin ka kasutaja Randmeri Iludust.
Pelgasin kohe enda tolmust autot selle kõrvale ajada, aga hakkama sain siiski.
Vaadatas päriselt kui head töö Checmical Estonia Poisid tema autoga teinud on, tuli isu neid ise külastada veelgi suurem.
Telefoniga ja kiire klõps tehtud

https://www.upload.ee/image/6228172/DSC_0273.JPG


prj - 07.10.16 17:47

Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
B8 ei pidurda nulli, oli vist 20 või 30km/h, annab helisignaaliga märku ja viskab "speed to low " ning pead ise maha pidurdama. Alla 20-30km/h ei aktiveerugi üldse, anna käske palju tahad. Üle 200km/h ei tööta, lagi on 200km/h.


Testisin sellel nädalal. Sul on õigus.
Ca. 15km/h pealt lükkab ikkagi tagant ära ennast.

Ilmselt polnud mu munad eelnevalt piisavalt suured, et kliendi autoga seda lõpuni testida.

Tsitaat:
Algselt postitas: kalju24
Eile õhtul veidi autot tuulutades nägin ka kasutaja Randmeri Iludust.
Pelgasin kohe enda tolmust autot selle kõrvale ajada, aga hakkama sain siiski.
Vaadatas päriselt kui head töö Checmical Estonia Poisid tema autoga teinud on, tuli isu neid ise külastada veelgi suurem.
Telefoniga ja kiire klõps tehtud

Proovi ka kiirendust :)


randmeri - 08.10.16 11:44

Vahetevahel võib mu autot seal parklas ikka trehvata jah :)

Mine hüppa ChemicalGuysist läbi jah, saad enne talve auto kaitstud ilusti.


kalju24 - 24.10.16 08:10

Winter Mode : ON

Sai siis alla pandud 17" Michelin X-Ice North X3 (225/45, ühe hooaja sõidetud, oli kahju minema visata).
Ilmselgelt vana auto rehvid siia auto alla kuidagi moodi ei sobi.
Jubedalt riivab silma.
Ilmselt plaan need rehvid läbi sõita ning kui uusi talverehve ostma peab, saab need väiksed 17" talvekad ümber vahetada 18" velgede vastu.
https://www.upload.ee/image/6279129/DSC_0275.JPG
https://www.upload.ee/image/6279123/DSC_0276.JPG
Talvel suure lumega vist peab koguaeg auto üleval asendis hoidma, keegi teab kas on kahjulik kui sõita ringi ja auto õhkvedrustus on üles tõstetud. (mõtlen selle all seda, kas see üles alla süsteem on äkki ainult selleks et mõni suurem auk lihtsalt kergemini läbida, või saab seda kasutada ka igapäevasel sõitmisel)
https://www.upload.ee/image/6279131/DSC_0277.JPG
Pere sakslased koos :)
https://www.upload.ee/image/6279133/DSC_0278.JPG
Opel ka pere liige


KuldarA - 24.10.16 08:19

Arvestades, et A7 originaalmõõt on 235/55 R17, siis said ikka päris väiksed rehvid sinna alla.

Võrdlus:
http://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=235-55-17X6.5ET45&wheel2=225-45-16X7.5ET40&fcl=50mm&wcl=30mm&scl=50mm&sr= 0mm

When speedometer reads 60 km/h actual speed will be 52.9 km/h, arvesta siia juurde ka tehase viga ja tuleb ca 10km/h valetamist ilusti ära.

Revs per mile 742 vs 841

Mina isiklikult müüks selle väikese mõõdu maha ja võtaks õige mõõdu. Saad ilusama välimuse ja ka tehnilised näitajad ei kannata. Kui rehvid vähegi korralikud, siis hooajal saad mõistliku hinnaga müüdud.


kalju24 - 02.11.16 15:14

Natukene eksinud, ehk 16" asemel ikkagi 17" siis eksimine ~5KM/H, mis polegi kõige hullem.

Vahepeal sai ka siin ka üht teemat loetud, lõhnaanumate kohta, ning ka endale soetatud mõned geckod.
https://www.upload.ee/image/6310008/DSC_0280.JPG
https://www.upload.ee/image/6310009/DSC_0281.JPG


mulk - 02.11.16 15:20

Kas A7 loomulik salongi lõhn on nii kehva?:o
A8´l on küll meeldiv naha lõhn salongis.
Mingi keemiaga ma seda küll rikkuda ei taha.


kalju24 - 02.11.16 15:36

Ei ole paha lõhn, aga see valge lõhn meeldib mulle väga.
Mulle meeldib testida erinevaid asju :)


masuurik - 02.11.16 15:43

Kuna OEM, siis pakub lihtaslt huvi. Mis lõhnad reaalselt autos tekivad nendega?


kalju24 - 02.11.16 15:48

http://www.audi.ee/content/dam/ngw/ee/Lisatarvikud/Audi%20originaaltarvikud%20k%C3%B5igile%20mudelitele%202016.pdf
Leht 16.
Männi apelsini segu mulle meeldib.
Kuigi lõhna järgi ei julgeks seda öelda, võib-olla minu nina veidi praak lihtsalt.


OttOlesk - 16.12.16 16:11

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
ACC deaktiveerub automaatselt, kui kiirus kukub alla 20km/h või oli see 30km/h

See lause pole antud hetkel kuskilt otsast õige...
C6-l ja D3-l ta pidurdab ikkagi nulli ära (auto seisma) ja siis deaktiveerub. Aktiveerida on jah võimalik uuesti alates 30km/h.
C7-l, D4-l deaktiveerub peale nulli pidurdamist ja 5-sekundilist pausi. Aga vahe C6-e ja D3-ga on see, et uuesti liikuma hakkamiseks piisab gaasipedaali vajutusest või kangi liigutamisest resume suunas ning seda saab teha ka paigal seistes, mitte alles 30km/h pealt.

Lisan juurde, et minu A7-l kui ACC-ga jääb auto teise auto taha ise seisma, siis 5 sekundi pärast lükkab välja jah ja kui siis uuesti kangi tõmmata, siis on ca 15 sekundiline auk, kus auto hakkab ise liikuma. Kui eesolev auto ei hakka liikuma selle aja jooksul, siis tuleb lihtsalt uuesti kangi tõmmata ja järgmine 15 sekundit hakkab tiksuma.
Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Arvestades, et A7 originaalmõõt on 235/55 R17, siis said ikka päris väiksed rehvid sinna alla.

Võrdlus:
http://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=235-55-17X6.5ET45&wheel2=225-45-16X7.5ET40&fcl=50mm&wcl=30mm&scl=50mm&sr= 0mm

When speedometer reads 60 km/h actual speed will be 52.9 km/h, arvesta siia juurde ka tehase viga ja tuleb ca 10km/h valetamist ilusti ära.

Revs per mile 742 vs 841

Mina isiklikult müüks selle väikese mõõdu maha ja võtaks õige mõõdu. Saad ilusama välimuse ja ka tehnilised näitajad ei kannata. Kui rehvid vähegi korralikud, siis hooajal saad mõistliku hinnaga müüdud.

Mul valetab spidomeeter hoopis teist pidi.
Kui Kuldar veel mäletab, siis minu autoga tulid lamellrehvid kaasa, mis olid vähe teist mõõtu kui suvekad. Tänu sellele sain kiiruskaamerast trahvi, kuna ei osanud arvestada nii suure erinevusega. Pärast vaatasin järgi, et püsikal 95km/h on GPS järgi 97-98km/h. Trahv oli muidugi 9€ ainult, aga nõme olukord siiski :D. Juhtub ka parimates peredes.


kalju24 - 17.01.17 13:08

Vahepeal siis natukene ka tehtud.

Audi Esinduses uued numbrimärgi alused külge keeratud.
Ning õlivahetus tehtud.


igozavr - 18.01.17 17:05

Märkide tuvastusega ei ole veel tegelenud?


kalju24 - 19.01.17 12:29

Pole hetkel veel jõudnud uurida seda.
Kui aus olla siis ei ole sellist asja kunagi kasutanud, ning ei oska seda veel hinnata.


igozavr - 20.01.17 18:19

Ma olen VW sõitnud, mulle meeldib, kasulik kui oled ära unustanud mis märk seal oli :)


sileem11 - 20.01.17 19:54

No aga kirjelda siis autot ja sõiduomadusi kah, ega me kõiki mudeleid suuda ega taha/viitsi oma pee all proovida. Mis on bemmist parem konseptuaalselt (esi/tagavedu vahet teavad asjatundjad nagunii). Mis esteetilist naudingut tekitab, miks ei valinud c7 või D4 kere. Lase natuke emotsiooni ka välja, auto ost ju see ongi. :)

Huviliste autot rubriik on üsa üksluine, keegi kuli ostab autot ja siis mingid vanad kommenteerivad alati sama stiilis, oli kui äge rsk, sisu õige vunts ja siis tuleb filtrite jm tuuningu teema ka vahest otsa ja ongi. Natuke emotsionaalset vürtsi härrased. :)


Tsitaat:
Algselt postitas: kalju24
Tere ka minu poolt.

Ekslesin pea kuus aastat BMW rooli ära, kuid eile vahetasin taas usku kauni Audi poole.
Viimane Bensiini auto oli 10 aastat tagasi, ehk diisel no go anymore.
LS 104TKM
Vidinaid ja mänguasju autol küljes palju, ehk saab ka need ükskord kõik selgeks.
Pilte hetkel pole veel, aga tulevad lähiajal.


mmi3plus - 21.01.17 12:30

Mis siin ikka võrrelda :) Kui ma 4F pealt 4G A6 peale ümber istusin, mõtlesin 3 esimest päeva, et miks ma ta küll ostsin :(
Rooli tagasiside olematu, 4Fga kurvides kihutades saad täpselt aru mis toimub, sellega muhvigi.Kippus ka teed otsima, aga tagarehvid olid suht kulunud ja olukord paranes tunduvalt kui panin uued uued rehvid koos 20 S5 velgedega, neil offset ka väiksem kui 4G A6, aga suht sama mis A7.
Bose sound on 4F-s on tunduvalt parem kui 4G-l :(
Kolmas jahmatus salongis tee müra :( 4F oli tunduvalt vaiksem, muidugi seal mul oli ka kogu põrand korralikult pigimatiga ära tehtud. A7 kobiseb teel nats veelgi rohkem kui 4G A6.
Mootori müra 3,0TDI puhul on muidugi kõvasti vaiksem kui 4F ja sõites meenutab kohati pigem bensuka kui diisli häält.
Minek on hea, eriti kui lasin 150KW pealt 200+KW peale. 0-160ni minek paranes lausa ca4,2-4,4sek.
Plussiks on veel ka võrreldes 4Fga launch control ja DSG :) Ei uima vaid hüppab kohe minema :)
Muidugi ka veel MMIGP süsteem kus saab ka SD kaartidelt ka video faile maha mängida,üle BT muusikat või üle WIFI vastava äpiga kuulata, street wiew ja google earth kui on SIM pesa, võimalus tekitada WIFI hotspot autosse jne.Rääkimata MIB2st 2014a faceliftis, kus veel rohkem võimalusi.
Xenonid sai vahetatud LED tulede vastu, lähituli on tunduvalt parem, kauge nii ja naa.Sai veel lisatud öövaatlus kaamera, mis on ka täitsa lahe vidin.


mmi3plus - 21.01.17 12:47

Tsitaat:
Algselt postitas: mmi3plus
Mis siin ikka võrrelda :) Kui ma 4F pealt 4G A6 peale ümber istusin, mõtlesin 3 esimest päeva, et miks ma ta küll ostsin :(
Rooli tagasiside olematu, 4Fga kurvides kihutades saad täpselt aru mis toimub, sellega muhvigi.Kippus ka teed otsima, aga tagarehvid olid suht kulunud ja olukord paranes tunduvalt kui panin uued uued rehvid koos 20 S5 velgedega, neil offset ka väiksem kui 4G A6, aga suht sama mis A7.
Bose sound on 4F-s on tunduvalt parem kui 4G-l :(
Kolmas jahmatus salongis tee müra :( 4F oli tunduvalt vaiksem, muidugi seal mul oli ka kogu põrand korralikult pigimatiga ära tehtud. A7 kobiseb teel nats veelgi rohkem kui 4G A6.
Mootori müra 3,0TDI puhul on muidugi kõvasti vaiksem kui 4F ja sõites meenutab kohati pigem bensuka kui diisli häält.
Minek on hea, eriti kui lasin 150KW pealt 200+KW peale. 0-160ni minek paranes lausa ca4,2-4,4sek.
Plussiks on veel ka võrreldes 4Fga launch control ja DSG :) Ei uima vaid hüppab kohe minema :)
Muidugi ka veel MMIGP süsteem kus saab ka SD kaartidelt ka video faile maha mängida,üle BT muusikat või üle WIFI vastava äpiga kuulata, street wiew ja google earth kui on SIM pesa, võimalus tekitada WIFI hotspot autosse jne.Rääkimata MIB2st 2014a faceliftis, kus veel rohkem võimalusi.
Xenonid sai vahetatud LED tulede vastu, lähituli on tunduvalt parem, kauge nii ja naa.Sai veel lisatud öövaatlus kaamera, mis on ka täitsa lahe vidin.

Jäi veel paigaldamata MIB2 süsteem, Head-Up Display, 360 kraadi kaamera süsttem, keyless, soft close uksed ja pakettaknad, mis sai küll soetatud, aga nüüdseks paigaldatud teistele audi omanikele :)


Maku - 21.01.17 12:52

Tsitaat:
Algselt postitas: mmi3plus
Mis siin ikka võrrelda :) Kui ma 4F pealt 4G A6 peale ümber istusin, mõtlesin 3 esimest päeva, et miks ma ta küll ostsin :(
Rooli tagasiside olematu, 4Fga kurvides kihutades saad täpselt aru mis toimub, sellega muhvigi.Kippus ka teed otsima, aga tagarehvid olid suht kulunud ja olukord paranes tunduvalt kui panin uued uued rehvid koos 20 S5 velgedega, neil offset ka väiksem kui 4G A6, aga suht sama mis A7.
Bose sound on 4F-s on tunduvalt parem kui 4G-l :(
Kolmas jahmatus salongis tee müra :( 4F oli tunduvalt vaiksem, muidugi seal mul oli ka kogu põrand korralikult pigimatiga ära tehtud. A7 kobiseb teel nats veelgi rohkem kui 4G A6.
Arvestades C7 kasti ja 3.0 TDI ketihädasid ning lisades juurde sinu poolt kirjutatu, on ikka väga raske ennast motiveerida C7-t ostma. :) Aitäh siira vastuse eest.


mmi3plus - 21.01.17 13:17

No kastide ja kettidega see asi nüüd päris nii hull ka pole :) Päris palju saab softi vahetusega korda, mootori taga kaane õli leket küll mitte :) Ja ka kõrinat, kui mõni arvab, et tal küll juba pea 30000km mootori õliga sõidetud, aga vahetaks enne softi ära ja vaataks mis saab?
Päris paljud on juba ka auto garantii ajal korda tehtud, nii et tasub hoolega vaadata ajaloost mis tehtud on.
Jah mul endal ka kord nädalas või paari tagant hommikul käima pannes korra kõristas, aga see neil suht ok, ei hakkand isegi softi muutma, kuna oleks pärast seda ka uuesti chippima.Hullemaks pole ka 2a vältel läinud, enne õlivahetust hakkab küll veits tihedamini tegema(vahetan iga 15000km tagant),pärast vahetust jälle ok :)


Jann - 21.01.17 16:58

Kuna olen siin klubis vist ainuke, kellel olnud hunnik erinevaid C6-si ja mitu korda hüpatud C6FL ja C7 vahet, siis ütleks, et C7-sse kolimine on nagu renoveeritud majja kolimine. Kõik on moodne, uus, vaikne, ökonoomne, mõni asi tahab kohendamist, palju asju, mida enne polnud...aga tunne on ikka peaaegu sama. Mulle C7 juhitavus meeldib, rool on väga täpne ja kerge, külg ees sõitmist ei harrasta selle autoga. Loomulikult sõltub palju rehvidest.
Tuleb edasi minna, FL C6-te igal juhul tagasi enam ei igatse, kuigi viimane oli ulme varustusega.


mmi3plus - 21.01.17 19:35

Jään huviga ootama järge su jutule sarjast:Minu täis pauk facelift C7 matrix tulede ja kõigi lisadega.Siis vist mõtled, et mida ma küll enne rääkisin :)
Ise vist vanaks jäänd :( igatsen A8 taga.Mõnd viimast 2009a oma, hea pehme, suht vaikne ja hästi istub teel :)
Ainult MMI3G viskaks välja ja paneks MMI3GP ;)


kalju24 - 23.01.17 09:58

Emotsoonidest rääkides olen siiani õnnelik auto üle nagu väike laps kommipoes.
Auto on mõnus pehme, mugavuse koha pealt nina krimpsutada ei saa. (BMW Comfort istmed vb siiski veidi paremad kui Audi Comfort istmed)
Helimüra üle ei saa kurta kuidagi, kui võrrelda JPN masinatega, siis DE pillid vaiksed nagu kirikud.
Mis mind aga häiris on seesamune rooli tunnetus. Ehk esimeste libetustega ei suutnud lugeda tagasisidet, kas tee on libe või tundub.
Ehk esimeste lumedega sõites oli pidev hirm kas viskab nüüd kiilaka siia või mitte, eelneva tagaveoga oli see pdiev mure kui rehvid polnud enam uueväärsed.
ACC, lausa jumaldan. Isegi elukaaslane on maininud, et minu sõidustiil on palju rahulikumaks muutunud. (Tavalisega oli alati kohe vaja möödasõitu teha kui keegi natukene aeglasem silme ette jäi.)
3.0 bensuka võimsus on rohkem kui vaja. Linnas ummikutes istudes isegi mõtlen, et oleks 2.8 bensukas ka piisanud küll ja küll. (Launch controli pole kasutanud, kuna vajadus puudub. Hakkan vist liiga vanaks jääma, sama teema selle külgees sõitmisega)
Sisse-istumis wow effecti väga polnud, kuna peres juba 5 aastat olnud sama aasta A6, ehk suhtelised harjunud olin juba selle disainiga.

Natukene ka autost. Sai käidud pesulas (ise survekaga lastud), ning suutsid endal vist tulede anduri katki teha kuidagi.
Nimelt kui panna tuled Auto peale siis kohe error ees, Audi Adaptive Light System error.
Peab vist järgmise service ajal selle korda laskma teha (8.5TKM to go), kui hoida tuled lihtsalt tava-seades, siis pole probleemi.


Jann - 23.01.17 10:19

Mul käis üks C7 (minu endine) just sama tulede erroriga, esimene kõrgusandur oli vigane, esmalt tuleks pistik ja juhtmed üle vaadata, enne kui uut tellima hakata. Tulistasid sarvekaga veits valesse kohta äkki. Käi kaabli otsas, saad teada, mis viga.;)


vedru - 23.01.17 10:23

Tsitaat:
Natukene ka autost. Sai käidud pesulas (ise survekaga lastud), ning suutsid endal vist tulede anduri katki teha kuidagi.
Nimelt kui panna tuled Auto peale siis kohe error ees, Audi Adaptive Light System error.
Peab vist järgmise service ajal selle korda laskma teha (8.5TKM to go), kui hoida tuled lihtsalt tava-seades, siis pole probleemi.
.

Siin pole survekaga midagi pistmist, see suht tüüpviga.


KuldarA - 23.01.17 11:39

Tsitaat:
Algselt postitas: kalju24

3.0 bensuka võimsus on rohkem kui vaja. Linnas ummikutes istudes isegi mõtlen, et oleks 2.8 bensukas ka piisanud küll ja küll. (Launch controli pole kasutanud, kuna vajadus puudub. Hakkan vist liiga vanaks jääma, sama teema selle külgees sõitmisega)


Ma arvan, et tegid õige valiku. Küttekulu eelist 2.8 puhul nagunii pole, et need lisa kw kellegile liiga ei tee ja hiljem hoiab paremini väärtust ja on likviidsem.


mmi3plus - 23.01.17 13:25

Tsitaat:
Algselt postitas: kalju24


Natukene ka autost. Sai käidud pesulas (ise survekaga lastud), ning suutsid endal vist tulede anduri katki teha kuidagi.
Nimelt kui panna tuled Auto peale siis kohe error ees, Audi Adaptive Light System error.
Peab vist järgmise service ajal selle korda laskma teha (8.5TKM to go), kui hoida tuled lihtsalt tava-seades, siis pole probleemi.


Võiks ju alusada ka lihtsamast ja kontrollida kas mõlemad H7 pirnid ikka töötavad :)
Annab täpsemalt sama vea armatuuri kui üks neist läbi on.
Kui lähituli põleb keera rool par või vas välja ja vaadata kas ristmiku tuli H7 süttib?


Jann - 23.01.17 17:17

Tsitaat:
Algselt postitas: mmi3plus
Tsitaat:
Algselt postitas: kalju24


Natukene ka autost. Sai käidud pesulas (ise survekaga lastud), ning suutsid endal vist tulede anduri katki teha kuidagi.
Nimelt kui panna tuled Auto peale siis kohe error ees, Audi Adaptive Light System error.
Peab vist järgmise service ajal selle korda laskma teha (8.5TKM to go), kui hoida tuled lihtsalt tava-seades, siis pole probleemi.


Võiks ju alusada ka lihtsamast ja kontrollida kas mõlemad H7 pirnid ikka töötavad :)
Annab täpsemalt sama vea armatuuri kui üks neist läbi on.
Kui lähituli põleb keera rool par või vas välja ja vaadata kas ristmiku tuli H7 süttib?


Seda pole ju tehase poolt enamusel aktiveeritud, võib ka lihtsalt udukad peale tõmmata. Aga see oleks liiga lihtne ;)


mmi3plus - 23.01.17 17:28

Mõtle nüüd hästi järele :) Kui su autol pole kurvitulesid ei kirjuta ta sulle Audi Adaptive Light System vaid ...... :)
Aga las Kalju24 kontrollib üle ja annab teada :)
Eks tõde selgub saba taha pannes :)


Jann - 23.01.17 19:54

Tsitaat:
Algselt postitas: mmi3plus
Mõtle nüüd hästi järele :) Kui su autol pole kurvitulesid ei kirjuta ta sulle Audi Adaptive Light System vaid ...... :)


..."headlight range control system fault" loomulikult, ei saa ikka puusalt panna kiirustades selle auto puhul. Minu viga. Aga jah, eks näis, C6-e puhul tähendas see Adaptive viga tõsist peavalu igatahes. Katkine uduka pirn oleks nagu lotovõit, C6- l seda võimalust polnud.:P


mmi3plus - 23.01.17 20:51

See pole pelgalt udutuli, vaid nagu audi nimetab peenelt seda ristmikutuleks, kui ma ei eksi :)
Aga jah, tulistasin puusalt kuna lugesin, et tegemist oli auto pesuga, siis vast avati ka selle käigus kapot mis pärast kinni löödi ja mis ei meeldi üldse vanadele rabedaks läinud hõõgniitidele :)
Muidugi juhul kui tal pole probleeme niiskusega esituledes :( Kurvitule juhtplokk asetseb tule all ja siis võib ka sellega probleeme olla.
Aga nagu ma ütlesin, saba taha!mis siin ikka spekuleerida ;)


Amadeus - 24.01.17 18:21

Tsitaat:
Algselt postitas: mmi3plus
No kastide ja kettidega see asi nüüd päris nii hull ka pole :) Päris palju saab softi vahetusega korda, mootori taga kaane õli leket küll mitte :) Ja ka kõrinat, kui mõni arvab, et tal küll juba pea 30000km mootori õliga sõidetud, aga vahetaks enne softi ära ja vaataks mis saab?
Päris paljud on juba ka auto garantii ajal korda tehtud, nii et tasub hoolega vaadata ajaloost mis tehtud on.
Jah mul endal ka kord nädalas või paari tagant hommikul käima pannes korra kõristas, aga see neil suht ok, ei hakkand isegi softi muutma, kuna oleks pärast seda ka uuesti chippima.Hullemaks pole ka 2a vältel läinud, enne õlivahetust hakkab küll veits tihedamini tegema(vahetan iga 15000km tagant),pärast vahetust jälle ok :)


OT: Kahjuks ketiajam ja S-Tronic pole hetkel softiga remonditavad.

Aga teemasse tulles, siis A7 tekitab minus kahesuguseid emotsioone. Ühest otsast auto vinge, kerekuju äge, nina lahe, tagumikus miskit pisut häirib. Teisalt pole ma nii edev ja minu peres on see keretüüp ebapraktiline. See selleks.
Mis infot sul selle auto Carbon Buildup'i osas on? Kas on puhastatud, mis seis hetkel on?


Jann - 24.01.17 18:46


Amadeus - 25.01.17 07:54

Muutsin oma eelmist postitust teemasse pisut sobivamaks.


KuldarA - 25.01.17 08:11

Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus


Aga teemasse tulles, siis A7 tekitab minus kahesuguseid emotsioone. Ühest otsast auto vinge, kerekuju äge, nina lahe, tagumikus miskit pisut häirib. Teisalt pole ma nii edev ja minu peres on see keretüüp ebapraktiline. See selleks.
Mis infot sul selle auto Carbon Buildup'i osas on? Kas on puhastatud, mis seis hetkel on?


Kui näiteks võrdled A6 sedaan vs A7, siis A7 kõvasti praktilisem, kuna tagaluuk avaneb koos klaasiga, mis teeb pagasiruumi ja laadimisava kõvasti suuremaks. Sama teema on ka A5 sportback vs A4 sedaan.


Jann - 25.01.17 08:26

Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Muutsin oma eelmist postitust teemasse pisut sobivamaks.


Muutsin ka oma postituse ära ja ärme solgi teravustega teise teemat. Prooviks rääkida asjast, mitte arvamustest.
C7 V6 diislite ketimured on kinni tegelt 90% ühest vigasest pingutist, mis pole kaugeltki kõigil peal. Mu 180kw on 240K sõitnud, ja mootori juures pole miskit tehtud siiani (ise vahetasin termostaadi koos õlifiltri mooduliga, mis on ühes tükis ja termostaat lekkis veits väiksesse ringi. Arvutiga tuvastatav lihtsalt.), samas igasugune ketiheli puudub 100%. 197K pealt on Saksas esinduses vahetatud kasti siduriplokk, mehhatron. plokk ja kaabel ning õlijahuti-soojusvaheti, muidugi läbipesu ja õlid. Seega kogu kuluosa, mis nagunii mingi aeg 200K läbisõidul nõuab vahetust. Hetkel muresid ei näe, samas mõni kõriseb ikka korralikult 130K läbisõiduga...
Aga kuna teemaomanikul on besukas, siis jäägu see diislijutt lihtsalt võrdluseks. Euroopa A7 3,0TFSI on nagunii S-tron kastiga, seega pool juttu sobib teemasse. Usa mudelid on 8HP Tiptron kastiga


kalju24 - 25.01.17 12:41

Auto läks täna esindusse.
Viskas 2 korda Gearbox Malfunction, olid hetkeks ja kadusid kohe kui garaazi kallaku pealt ära tulin.
Ehk ilmselt õlilekke käigukasti õlivanni tihendist, mida on eelnevalt tehtud (ilmselt kehvasti).
Kui see mure korda saab siis on aega vaadata ka seda kas need alumised "Kurvituled" põlevad.
Millegi pärast arvan, et andur siiski katki kuna suunasin surveka natuekene rohkem kui tavaliselt keskele audi logo juurde.

Infot juures.
Siiski eksisin ning katki on data link cable.
Ehk läheb see vahetamisele praegu


kalju24 - 27.01.17 09:35

Auto käes ja korras.
Vahetati ka üks halogeen ära, mis põhjustas adaptive light error message.

https://www.upload.ee/image/6604100/DSC_0299.JPG


mmi3plus - 27.01.17 10:55

Ja nagu näha õli jahuti solenoidi ei vahetatud.Lase ajaloost vaadata kas see on juba vahetatud? 4H0121671D on uus sinu autol, muidu võivad varsti probleemid sellega tekkida :(
See tuleks tegelikult välja vahetada kõigil enne 20.05.13a toodetud A4, A5, A6, A7, A8 ja Q7 mudelitel millel need kasti jahutus solenoidid on :(

Kurvitule pirn oli siis ikkagi õige diagnoos ;)


mmi3plus - 27.01.17 11:36

Kuigi peab tõdema kurbusega, et kui ma lasin ühel tuttaval Revalis hoolduse käigus seda klapi tootekoodi kontrollida öeldi talle,
et klapp on präegu korras ja ära ei vahetatud!Nad peaks selle probleemiga ju ometi vägagi kursis olema :(
Kui see juhtub on halvema stsenaariumiga juhtmestiku ja kasti mehhatroonika vahetus, mis ei ole just väga odav lõbu :(


Jann - 27.01.17 11:44

Tsitaat:
Algselt postitas: mmi3plus
Kuigi peab tõdema kurbusega, et kui ma lasin ühel tuttaval Revalis hoolduse käigus seda klapi tootekoodi kontrollida öeldi talle,
et klapp on präegu korras ja ära ei vahetatud!Nad peaks selle probleemiga ju ometi vägagi kursis olema :(
Kui see juhtub on halvema stsenaariumiga juhtmestiku ja kasti mehhatroonika vahetus, mis ei ole just väga odav lõbu :(


Korras ta ongi täpselt niikaua, kuni õli tänaval. Tead ju seda C7 sedaani, mis Saksast tulles Poola teeäärde jäi sama vidina pärast.


mmi3plus - 27.01.17 12:42

Aa ei :) See millest sina räägid on kasti õlifiltri korpus, neid lendab ka vahest :(
See mida mina mõtlesin on nii öelda kasti termostaat(solenoid) kust tosool läbi käib ja mille pistiku kaudu hakkab see mööda juhtmeid tungima kasti pistikusse või mootori juhtplokki, olenevalt auto ja mootori tüübist.


kalju24 - 27.01.17 12:55

MMI, kas selle solenoidi vahetusel peab ka kasti õli uuesti vahetama, või pääseb sellele muudmoodi ligi.
Mõte oleks see siis vähem kui 10TKM pärast ära vahetada kui suurhooldus tuleb.


igozavr - 27.01.17 13:11

Jahutusvedelik käib sellest läbi, ehk ainult natuke tosooli peab pärast juurde valama. Just vahetasin endal.


mmi3plus - 27.01.17 13:20

Tagajärjed midagi niisugust:

https://www.upload.ee/image/6604573/pistik3.JPG

https://www.upload.ee/image/6604584/pistik_1.JPG

https://www.upload.ee/image/6604586/pistik2.JPG

https://www.upload.ee/image/6604587/pistik4.JPG


Jann - 27.01.17 14:00

Tsitaat:
Algselt postitas: mmi3plus
Aa ei :) See millest sina räägid on kasti õlifiltri korpus, neid lendab ka vahest :(
See mida mina mõtlesin on nii öelda kasti termostaat(solenoid) kust tosool läbi käib ja mille pistiku kaudu hakkab see mööda juhtmeid tungima kasti pistikusse või mootori juhtplokki, olenevalt auto ja mootori tüübist.


Ise ka mõtlesin koodi süvenemata, et õlifiltri korpuses ju solenoidi polnud, aga selge siis. Igaljuhul tasub ka õlifiltri korpuse vahetusele mõelda koos mingi korralise hüdraulikapoole õlivahetusega, kui juba mingi 150k kellal. Asub kasti vasakul küljel.


KuldarA - 27.01.17 14:01

Niisama huvipärast küsin, kas keegi teab, kas Faceliftil on need kõik mured juba lahendatud või sama õnnetud?


mmi3plus - 27.01.17 14:24

Need lahendatud :) Seal juba teised probleemid :)


Amadeus - 27.01.17 18:56

Tsitaat:
Algselt postitas: mmi3plus
Need lahendatud :) Seal juba teised probleemid :)

Kirjuta palun nendest C7 teemasse.


kalju24 - 14.02.17 12:42

Vahepeal sai kena kilometraasi number kuvatud
https://www.upload.ee/image/6673567/DSC_0303.JPG
Hetkel kimbutab mind auto pesemine, hirmsasti tahaks ta puhkats pesta, aga ei kujuta ette kui hästi see akendele mõjub, kuna neil puudub raam.
Mäletan vanu hirmulugusi kus sarnaste ustega autodel külmusid uksed kinni selle peale kui talvel sai neid pestud? Tahaks uskuda, et tänapäeval ei tohiks see enam mure olla ning kardan niisama tühja koha pealt. Kuid kinnitust sooviks ikkagi saada :)


end3l - 14.02.17 12:52

Ka ise mõtlesin suvel, et mis küll talvel saab. Aga mitte midagi ei saa. Elu läheb samamoodi edasi ja uksed-aknad toimivad ka suure miinusega peale pesu.


KuldarA - 14.02.17 14:37

Tihendid tuleks silikoonised hoida. Eriti hea peaks olema mingi originaalmöks(VW on, usun, et Audil ka), mida esindusest saab. Kui väga agar ja leotusainete rohke pesu on, siis võivad hakata kinni jääma küll.


igozavr - 15.02.17 09:34

Akendega kusjuures pole üldse probleeme, ise kartsin ka, sest A5ga ikka on jama, vahet pole, kas pesed või mitte :)


kalju24 - 23.03.17 10:23

Kevadkuulutaja, 17" pealt 20" peale ja kohe on tunda kuidas auto otsib teed palju rohkem.

https://www.upload.ee/image/6818208/DSC_0307.JPG


OttOlesk - 30.03.17 04:27

Mis mõõtu rehvid sul 20'' velgede peale läksid?


kalju24 - 31.03.17 09:53

265/35, ilmselt suve l6puks peab uued ostma


kalju24 - 02.06.17 13:24

Vahepeal sai auto natukene hooldust.

https://www.upload.ee/image/7075718/DSC_0332.JPG


end3l - 02.06.17 14:19

Kas keegi oskaks lahti seletada selle "GFS" vajalikkuse iga arve peal, mida Reval esitab? Mis juhitud veaotsing, on seal mehed tööl või mitte?
Iga kord kui mingit lambi asja käid tegemas, naeratab arve peal Juhitud veaotsing suurusjärgus 30€. Mitte et rahas oleks asi, aga miks on mingi mõttetu lisakulu a'la pisitarvikud 12€ arve peal lisaks (suurusjärk: tilk liimi = kahe tuubi hind)? Olen seda ka Revalist küsinud aga vastus on a'la "uued autod on nii keerukad et ilma selleta ei tee midagi".:cool:


kalju24 - 02.06.17 14:48

Minu puhul ilmselt vea otsimine järgnevale probleemine.
"Kui auto parkida kallaku peale, paremale või vasaku poole kaldu. Siis laseb tagumine parem padi ennast täiesti tühjaks(30min jooksul). Kui kallak on ette taha siis pole probleemi, tasase pinna peal nädal aega seisnud ilma ühegi käivituseta ja kõik korras"

Leiti, et üks relee oli läbi põlenud ja mingid klemmid oksudeerunud.

Ehk ma arvan et see GFS vea otsimine sellega seotud.


kalju24 - 03.07.17 08:58

Vahepeal auto jälle esinduses käinud.
Mootori tuli läks põlema.
Avastati, et õhu filter oli lehti täis ning ei saanud piisavalt õhku peale.(Lisa õhuvõtu toru oli küljest ära tulnud)
Peale puhastust ja uut filtrit kõik jälle nagu uus, isegi küttekulu langenud. Käisin Tallinn-Tartu ning keskmine tuli 8,2 (mõned korrad pedal to the medal, möödasõite tehes)


Jann - 03.07.17 15:47

Tsitaat:
Algselt postitas: kalju24
Vahepeal auto jälle esinduses käinud.
Mootori tuli läks põlema.
Avastati, et õhu filter oli lehti täis ning ei saanud piisavalt õhku peale.(Lisa õhuvõtu toru oli küljest ära tulnud)
Peale puhastust ja uut filtrit kõik jälle nagu uus, isegi küttekulu langenud. Käisin Tallinn-Tartu ning keskmine tuli 8,2 (mõned korrad pedal to the medal, möödasõite tehes)


Arvan, et lahti oli lisaõhupumba toru, mis panebki bensukatel mootoritulukese põlema ilusti.
to End3l
GFS kohta niipalju, et ega ise ka ei viitsiks leiutada nende autode puhul, ikka kaabel sappa ja asi selge tavaliselt. Esinduse kohta 30 eur. polegi ju niiväga palju tegelt küsitud. Kuskilt peavad ju need ilusad majad ja laiad lipsud tulema. Alati võib ise vea tuvastada ja näpuga näidata, mis vaja vahetada. Iseasi, kas siis üldse on mõtet sinna minna. Tahad perfekto ajaloolase pabereid, tuleb maksta, mis teha.


kalju24 - 24.07.17 11:04

Sai siis lõpuks ka pepu vajumise mure lahendatud.
https://www.upload.ee/image/7280061/DSC_0004.JPG

Enam ei saa kord nädalas või kahe nädala jooksul korra üllatust, et mul auto taguots nagu lowrideril
https://www.upload.ee/image/7280060/DSC_0001.JPG


kalju24 - 11.08.17 12:10

Vahepeal uued tagumised pidurklotsid paigaldatud.
Varsti 120K suurhooldus tulemas.
Plaanis siis ka õli jahuti solenoidi vahetada 4H0121671D, ning gaasiklapp puhastada/vahetada
-----
Update 9/11
Vahepeal siis tehtud ka 120K suurhooldus (LS oli ~118K).
Auto jätkuvalt paneb naeratama kiirendusega ja lihtsalt teda vaadates pärast iga pesu :)


kalju24 - 09.10.17 09:40

Tallinna ummikud ruulivad.
Uus keskmise rekord 40,3 :D
https://www.upload.ee/image/7540594/DSC_0109.JPG


Amadeus - 09.10.17 17:29

Tsitaat:
Algselt postitas: kalju24
Tallinna ummikud ruulivad.
Uus keskmise rekord 40,3 :D

Ja see 290km on täispaagiga? :)


kalju24 - 10.10.17 07:41

290KM veidi alla poole paagi oli sees.


kalju24 - 24.11.17 12:55

Pole ammu midagi kirjutanud.
Auto on kenasti vastu pidanud, probleeme pole esinenud. Neelab kõik bensini mis paaki enda tee leiab :)
Vahepeal sai ka ilus LS number ette kuvatud.
https://www.upload.ee/image/7695124/DSC_0112.JPG

Suurte velgedega on räpasena ka kena.
https://www.upload.ee/image/7695126/DSC_0115.JPG

Esimest lund sai nauditud vähe teise autoga
https://www.upload.ee/image/7695127/DSC_0122.JPG

Kuna esimene lumi ehmatas ära siis sai ka enda omale uue naelad alla pandud
https://www.upload.ee/image/7695130/DSC_0127.JPG
enne seda oli rehvi mõõt 17' 225/45 mis oli liiga väike, auto oli ~5CM madalamal kui peaks olema. Sellest tingituna sai selleks talveks uued 17" 235/55

Auto välimus muutub ikka tohutult kui tulla 20" pealt 17" peale
https://www.upload.ee/image/7695131/DSC_0128.JPG
Digimuutus
https://www.upload.ee/image/7695132/DSC_0129.JPG


Eero - 24.11.17 13:12

Lahe pontsik küll nende 17 tollistega :) Arvasin, et 18 tolli minimaalne suurus mis alla mahub.


xxm24 - 24.11.17 13:50

Suht jube peaks mainima aga mis teha..


Amadeus - 25.11.17 11:31

Tsitaat:
Algselt postitas: kalju24
Digimuutus

Maitsed on küll erinevad, kuid minuarust igati väärikas ja praktiline talvejooks.
A7 koobas tundub visuaalselt suurem kui A6 oma, seega sobiks 18" veljeosa paremini sinna koopasse.
Igatahes on tulem kõvasti parem, kui nende endiste 45 kõrgete niitidega :)
Seega sõku neile pähe, talv saab niikuinii varsti otsa.


Jann - 25.11.17 12:49

Arvan ka, et talvel olgu pigem mugav, kui ilus. Enda omale keerasin samuti mónuga 20" asemel talveks 17" alla, suht pohlad kuidas see talvine (e.s. Porine) auto väljast paistab. Sees on mónus :).


kalju24 - 06.02.18 13:22

Vahepeal pole midagi palju muutunud, auto kogub vaikselt kilomeetreid ning probleeme pole tulnud.

Eelmise aasta suvel lõpus sai auto pildi peale ka Audi klubi 15 sünnipäeval
https://www.upload.ee/image/7997734/15Audi.jpg
Pilt näpatud
https://www.facebook.com/pg/garaaz.net/photos/?tab=album&album_id=1038592699615300
Kus silmailu on palju

Eile 05.02.18 sai tehtnud järjekordne ajaline õlivahetus, peale mida autot käima pannes puudub külma mootori tunne (hommikul auto käima pannes ning sõites on kuidagi tunne et tahad soojaks jooksmist, ilmselt õli polnud enam nii vedel kui alguses), Samas sai Audi Tallinna poolt auto ka puhtaks pestud
https://www.upload.ee/image/7997703/pesu.JPG
Ei tea millega ja kuidas nad pesevad seal, aga tulemusega iga kord väga rahul.

Täna hommik oli Tallinnas ilus kohev lumi langemas, isegi sõites auto kattus lumega
https://www.upload.ee/image/7997707/pesu1.JPG
Kiirelt harjaga üle ja puhas on ta taas
https://www.upload.ee/image/7997708/pesu2.JPG

---

30.4
Uued pidurkoltsid ette pandud. Vahpeal sai ka suverehvid alla pandud, auto jälle sportlik ning täpse rooliga :)


kalju24 - 11.07.18 09:28

Sai tehtud väike hooldus, miski õhutoru klapp sai vahetatud mis juksis (rumal nagu ma olen ei mäleta mis see täpselt oli)
Kuumade ilmadega lõi mootoritule põlema, ning käima pannes ei kukkunud pöörded kohe alla tagasi nagu peaks.
Igastähes väike viga mis korras tänu Audi Tallinn, ning jätkuvalt ei väsi kiitmast nende auto pesu.

https://www.upload.ee/image/8666250/DSC_0231.JPG

Peale selle ainult kalla ja talla.
Mingi aeg vist tahaks testida Launch Controlli, aga mingis videos kuulsin mis pauguga ta selle käigu sisse lööb, ehk väike hirm kui hästi selline asi mõjub kastile?


cobra - 11.07.18 19:06

Mul endal Audi A6 3.0TFSI, 7000km jooksul läinud termostaat ja kliima anduri juhe puruks. Seega jumala hästi.
Launch controlli mina ei karda, kerge hääl on aga selle eest start on ikka hea.


kalju24 - 17.07.18 09:57

Eile siis tore saaga.
Oodates Pirita teel vasakpööret (seistes) tuntsin ühel hetkel kerget müksi auto tagaosas.
Auto tagurdamis-kaamera sisse ja einäe, ongi kaasliikleja otsustanud mulle väikse tõuke anda, et ma kiiremini edasi sõidaks.
Tagumisel stangel kriimud, IF'i poolne partner arvas, et poleerimine need kahjuks ei eemalda korralikult, ning pakkus välja stange üle-värvimise.
Hetkel ootan siis IF poolset kinnitust, et tagumine stange saaks korda.

Seiklus polnud aga nii lihtne, pärast "avariid" tuli teisel poolel kohale "ekspert" kes hakkas väitma, et kahjud minu stangel pole teise auto poolt tekitatud ning need olid varasemalt seal.(Vihjates, et üritan kindlustus petust korraldada)
Oma-jagu vaidlemist ning politsei uuesti kohale (esimene kord politsei palus meil parklasse sõita, et dokumente vormistada, kuna teine pool tunnistas süüd), Politsei aitas paberid vormistada ning sain tulema (kogu seikluse ajakulu ~2,5-3H)
Mõned pildid asukohast. (NB lõkasin vastaspoole tegelase ja auto numbri välja, vältimaks hilisemaid probleeme)

https://www.upload.ee/image/8690116/1.jpg
https://www.upload.ee/image/8690117/2.jpg
https://www.upload.ee/image/8690118/3.jpg

Järgmine kord targem, ära vii tuttavaid kuskile suurele konsertile (Guns & Roses) :)

Update 26.07
Sain auto kätte ja väga rahul värvitööga mille tegi Heimarus Mustamäe.
Stange ilusti päikse käes pruunikas ning varjus must. Ning suur kivi südamelt ära.
Julgen soovitada.


Xen0n - 30.07.18 13:05

Läks hästi Heimaruses siis.
Endal nii head kogemused selle kohaga pole ja enam oma jalga sinna ei tõsta.


randmeri - 30.07.18 14:50

Eelmise autoga samuti kaks korda Heimaruses käinud, ning mõlemal korral oli tulemus alla arvestuse. Ehk on tänaseks kvaliteet paranenud...


kalju24 - 28.08.18 08:31

1.08
Uued suverehvid alla pandud Continental SportContact 6 265/35/20
https://www.upload.ee/image/8875765/fatboy.JPG
Lennuk
https://www.upload.ee/image/8875769/lennuk.JPG


19.08
Sai käidud Riias, Eesti Läti võrkpalli vaatamas. Tagasi tulles sai keskmiseks kütekuluks 8.2, pole ennem nii madalaks teist saanud veel :)
Üldiselt ikka kalla ja talla.

19.10
Vahepeal 130k KM tuli auto läbisõidul ette.
Ning termostaadi vahetus.

01.02
õlivahetus jälle tehtud. Paistab, et õlivahetus veel veab välja, ehk ei pea peale kallam vahepeal nagu 2.0tfsi tavaliselt teemades on. Täpselt jookseb see 1L max, Min peale :)


kalju24 - 14.02.19 11:47

Kuna auto hakkas vahepeal Subaru hääli tegema tuli veidi väljalaske kalla nokitseda.
https://www.upload.ee/image/9568112/DSC_0284.JPG
Pärast mida on hääled jälle nagu kiisu nurrumine :)


rs156 - 14.02.19 20:28

Selline imelik küsimus, et.. miks inimesed, nt sina, ei pane ka arvete maksumusi?

Teistel auto-omanikel oleks minu arust hea selle järgi vaadata, palju mingi töö võib maksma minna. Puhtalt isiklikust huvist muidugi..

Oleks äge olnud, oleks sa before and after heli-lindistuse teinud häälest :P


end3l - 14.02.19 20:31

Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
palju mingi töö võib maksma minna.


Mitu tonni. Pluss miinus mõni sotti.
Üldiselt uuemate audide klaasmaja arved on ikka neljakohalised ja vahest ka viie ning kes ikka nii väga liputada tahab.


kalju24 - 15.02.19 14:15

Arved koos summadega on autos kenasti kõik olemas, konkreetne remot+jupid maksumus oli ~800.
Ise-enesest tõesti oleks mõnel huvilisel hea vaadata kes plaanib samasugust autot osta. Kahjuks telefoni kaamera millega need pildid teen on sedavõrd kehv, et suurelt tehes oleks väga raske midagi sealt välja lugeda. Mõnel teisel pildil mis mul siin on, seal üleval nurgas näha summat. Viimase arve pildiga oli niigi raske saada loetavat pilti kuna oli pime juba väljas.

Paganama hea idee küll, oleks tõesti pidanud linti/filmi võtma :)

28/10
Vahepeal 140k läbisõit täis saanud.
Muidu olnud muretud kilomeetrid, aga hiljuti pidin parandam parempoolset tule pesuri sisse tõmbamise mehanismi.
Peale tulepesu jäi parempoolen pesur seisma nagu pärksa riski ****, 68 Eurot oli vist varuosa klaasmajas + töö.


kalju24 - 06.04.20 08:43

Kaks nädalat tagasi ilusad ilmad ajasid pea sassi :)
Uued küünlad paigaldatud ning suverehvid alla pandud.
Siis kui väljas näitas kraadiklaas +1-3 kraadi siis oli ikka väga ebamugav sõita suurte papudega mis pool slicking võrreldes tavalise suverehviga :)