Tere ka minu poolt.
Ekslesin pea kuus aastat BMW rooli ära, kuid eile vahetasin taas usku kauni Audi poole.
Viimane Bensiini auto oli 10 aastat tagasi, ehk diisel no go anymore.
LS 104TKM
Vidinaid ja mänguasju autol küljes palju, ehk saab ka need ükskord kõik selgeks.
Pilte hetkel pole veel, aga tulevad lähiajal.
Palju õnne uue auto puhul ja muretuid kilomeetreid!
Pilte võiks olla küll
Tiiser
Ja üks pilt ka auto24
Oleks vaja korralik pesu teha ja siis korralikud pildid teha
Väga kihvt pill, sisu ka kena värvi. Korralik pildiseeria paha ei teeks
Georg
Keegi targem oskan äkki aidata.
Nimelt pere teine Audi A6 3.0tdi tavaline püsikiiruse hoida, ning kangiga juurde lisades paneb +1KM/H.
Minu masinal, aga ACC (adaptiivne püsikiiruse hoidja), ning kanginga juurde lisades tuleb +5KM/H kuni 80KM/H ja sealt edasi läheb +10KM/H.
Kas oleks seda ka võimalik muuta nii, et tuleks +1KM/H kangiga korras liigutades, kuidas seda teha? Arvuti järgi ainuke võimalus?
Tsitaat: |
Kodeerida ei saa jah nii kahjuks. Kui Sa ACCga sõidad ja auto jääb seisma, kas tal jääb 2 käik sisse või ikka 1?
Pole proovinud seisma jätta sellega, sedasi, et ta ise seisma jääks, jalg käib ennem piduri peal ära.
ACC deaktiveerub automaatselt, kui kiirus kukub alla 20km/h või oli see 30km/h
Minul deaktiveerub siis,kui pidurdab nulli ja seisab umbes 5 seki teeb piiksu ja annab hoiatuse acc off.Muidugi kui eessõitev auto hakkab varem liikuma,siis acc toimetab edasi.Ummikutes päris hea seda lisa kasutada,muidugi maanteel ka.Järgmine masin kindlasti acc-ga.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
näide kuidas uuematel asi töötab.
https://www.youtube.com/watch?v=tVkVz79fgnY
Tsitaat: |
B8 ei pidurda nulli, oli vist 20 või 30km/h, annab helisignaaliga märku ja viskab "speed to low " ning pead ise maha pidurdama. Alla 20-30km/h ei aktiveerugi üldse, anna käske palju tahad. Üle 200km/h ei tööta, lagi on 200km/h.
Tsitaat: |
Q7-el aktiveerub kohe ka alla 10km/h.Kangiga saab punaste kolmnurkade alas timmida 30-200km/h.C6-el kunagi ilma acc-ta püsikas aktiveerus küll alles 30-ne pealt.
Eile õhtul veidi autot tuulutades nägin ka kasutaja Randmeri Iludust.
Pelgasin kohe enda tolmust autot selle kõrvale ajada, aga hakkama sain siiski.
Vaadatas päriselt kui head töö Checmical Estonia Poisid tema autoga teinud on, tuli isu neid ise külastada veelgi suurem.
Telefoniga ja kiire klõps tehtud
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Vahetevahel võib mu autot seal parklas ikka trehvata jah
Mine hüppa ChemicalGuysist läbi jah, saad enne talve auto kaitstud ilusti.
Winter Mode : ON
Sai siis alla pandud 17" Michelin X-Ice North X3 (225/45, ühe hooaja sõidetud, oli kahju minema visata).
Ilmselgelt vana auto rehvid siia auto alla kuidagi moodi ei sobi.
Jubedalt riivab silma.
Ilmselt plaan need rehvid läbi sõita ning kui uusi talverehve ostma peab, saab need väiksed 17" talvekad ümber vahetada 18" velgede vastu.
Talvel suure lumega vist peab koguaeg auto üleval asendis hoidma, keegi teab kas on kahjulik kui sõita ringi ja auto õhkvedrustus on üles tõstetud.
(mõtlen selle all seda, kas see üles alla süsteem on äkki ainult selleks et mõni suurem auk lihtsalt kergemini läbida, või saab seda kasutada ka
igapäevasel sõitmisel)
Pere sakslased koos
Opel ka pere liige
Arvestades, et A7 originaalmõõt on 235/55 R17, siis said ikka päris väiksed rehvid sinna alla.
Võrdlus:
http://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=235-55-17X6.5ET45&wheel2=225-45-16X7.5ET40&fcl=50mm&wcl=30mm&scl=50mm&sr=
0mm
When speedometer reads 60 km/h actual speed will be 52.9 km/h, arvesta siia juurde ka tehase viga ja tuleb ca 10km/h valetamist ilusti ära.
Revs per mile 742 vs 841
Mina isiklikult müüks selle väikese mõõdu maha ja võtaks õige mõõdu. Saad ilusama välimuse ja ka tehnilised näitajad ei kannata. Kui rehvid vähegi
korralikud, siis hooajal saad mõistliku hinnaga müüdud.
Natukene eksinud, ehk 16" asemel ikkagi 17" siis eksimine ~5KM/H, mis polegi kõige hullem.
Vahepeal sai ka siin ka üht teemat loetud, lõhnaanumate kohta, ning ka endale soetatud mõned geckod.
Kas A7 loomulik salongi lõhn on nii kehva?
A8´l on küll meeldiv naha lõhn salongis.
Mingi keemiaga ma seda küll rikkuda ei taha.
Ei ole paha lõhn, aga see valge lõhn meeldib mulle väga.
Mulle meeldib testida erinevaid asju
Kuna OEM, siis pakub lihtaslt huvi. Mis lõhnad reaalselt autos tekivad nendega?
http://www.audi.ee/content/dam/ngw/ee/Lisatarvikud/Audi%20originaaltarvikud%20k%C3%B5igile%20mudelitele%202016.pdf
Leht 16.
Männi apelsini segu mulle meeldib.
Kuigi lõhna järgi ei julgeks seda öelda, võib-olla minu nina veidi praak lihtsalt.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Vahepeal siis natukene ka tehtud.
Audi Esinduses uued numbrimärgi alused külge keeratud.
Ning õlivahetus tehtud.
Märkide tuvastusega ei ole veel tegelenud?
Pole hetkel veel jõudnud uurida seda.
Kui aus olla siis ei ole sellist asja kunagi kasutanud, ning ei oska seda veel hinnata.
Ma olen VW sõitnud, mulle meeldib, kasulik kui oled ära unustanud mis märk seal oli
No aga kirjelda siis autot ja sõiduomadusi kah, ega me kõiki mudeleid suuda ega taha/viitsi oma pee all proovida. Mis on bemmist parem konseptuaalselt
(esi/tagavedu vahet teavad asjatundjad nagunii). Mis esteetilist naudingut tekitab, miks ei valinud c7 või D4 kere. Lase natuke emotsiooni ka välja,
auto ost ju see ongi.
Huviliste autot rubriik on üsa üksluine, keegi kuli ostab autot ja siis mingid vanad kommenteerivad alati sama stiilis, oli kui äge rsk, sisu õige
vunts ja siis tuleb filtrite jm tuuningu teema ka vahest otsa ja ongi. Natuke emotsionaalset vürtsi härrased.
Tsitaat: |
Mis siin ikka võrrelda Kui ma 4F pealt 4G A6 peale ümber istusin, mõtlesin
3 esimest päeva, et miks ma ta küll ostsin
Rooli tagasiside olematu, 4Fga kurvides kihutades saad täpselt aru mis toimub, sellega muhvigi.Kippus ka teed otsima, aga tagarehvid olid suht kulunud
ja olukord paranes tunduvalt kui panin uued uued rehvid koos 20 S5 velgedega, neil offset ka väiksem kui 4G A6, aga suht sama mis A7.
Bose sound on 4F-s on tunduvalt parem kui 4G-l
Kolmas jahmatus salongis tee müra 4F oli tunduvalt vaiksem, muidugi seal mul
oli ka kogu põrand korralikult pigimatiga ära tehtud. A7 kobiseb teel nats veelgi rohkem kui 4G A6.
Mootori müra 3,0TDI puhul on muidugi kõvasti vaiksem kui 4F ja sõites meenutab kohati pigem bensuka kui diisli häält.
Minek on hea, eriti kui lasin 150KW pealt 200+KW peale. 0-160ni minek paranes lausa ca4,2-4,4sek.
Plussiks on veel ka võrreldes 4Fga launch control ja DSG Ei uima vaid
hüppab kohe minema
Muidugi ka veel MMIGP süsteem kus saab ka SD kaartidelt ka video faile maha mängida,üle BT muusikat või üle WIFI vastava äpiga kuulata, street wiew ja
google earth kui on SIM pesa, võimalus tekitada WIFI hotspot autosse jne.Rääkimata MIB2st 2014a faceliftis, kus veel rohkem võimalusi.
Xenonid sai vahetatud LED tulede vastu, lähituli on tunduvalt parem, kauge nii ja naa.Sai veel lisatud öövaatlus kaamera, mis on ka täitsa lahe
vidin.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
No kastide ja kettidega see asi nüüd päris nii hull ka pole Päris palju
saab softi vahetusega korda, mootori taga kaane õli leket küll mitte Ja ka
kõrinat, kui mõni arvab, et tal küll juba pea 30000km mootori õliga sõidetud, aga vahetaks enne softi ära ja vaataks mis saab?
Päris paljud on juba ka auto garantii ajal korda tehtud, nii et tasub hoolega vaadata ajaloost mis tehtud on.
Jah mul endal ka kord nädalas või paari tagant hommikul käima pannes korra kõristas, aga see neil suht ok, ei hakkand isegi softi muutma, kuna oleks
pärast seda ka uuesti chippima.Hullemaks pole ka 2a vältel läinud, enne õlivahetust hakkab küll veits tihedamini tegema(vahetan iga 15000km
tagant),pärast vahetust jälle ok
Kuna olen siin klubis vist ainuke, kellel olnud hunnik erinevaid C6-si ja mitu korda hüpatud C6FL ja C7 vahet, siis ütleks, et C7-sse kolimine on nagu
renoveeritud majja kolimine. Kõik on moodne, uus, vaikne, ökonoomne, mõni asi tahab kohendamist, palju asju, mida enne polnud...aga tunne on ikka
peaaegu sama. Mulle C7 juhitavus meeldib, rool on väga täpne ja kerge, külg ees sõitmist ei harrasta selle autoga. Loomulikult sõltub palju
rehvidest.
Tuleb edasi minna, FL C6-te igal juhul tagasi enam ei igatse, kuigi viimane oli ulme varustusega.
Jään huviga ootama järge su jutule sarjast:Minu täis pauk facelift C7 matrix tulede ja kõigi lisadega.Siis vist mõtled, et mida ma küll enne rääkisin
Ise vist vanaks jäänd igatsen A8 taga.Mõnd viimast 2009a oma, hea pehme,
suht vaikne ja hästi istub teel
Ainult MMI3G viskaks välja ja paneks MMI3GP
Emotsoonidest rääkides olen siiani õnnelik auto üle nagu väike laps kommipoes.
Auto on mõnus pehme, mugavuse koha pealt nina krimpsutada ei saa. (BMW Comfort istmed vb siiski veidi paremad kui Audi Comfort istmed)
Helimüra üle ei saa kurta kuidagi, kui võrrelda JPN masinatega, siis DE pillid vaiksed nagu kirikud.
Mis mind aga häiris on seesamune rooli tunnetus. Ehk esimeste libetustega ei suutnud lugeda tagasisidet, kas tee on libe või tundub.
Ehk esimeste lumedega sõites oli pidev hirm kas viskab nüüd kiilaka siia või mitte, eelneva tagaveoga oli see pdiev mure kui rehvid polnud enam
uueväärsed.
ACC, lausa jumaldan. Isegi elukaaslane on maininud, et minu sõidustiil on palju rahulikumaks muutunud. (Tavalisega oli alati kohe vaja möödasõitu teha
kui keegi natukene aeglasem silme ette jäi.)
3.0 bensuka võimsus on rohkem kui vaja. Linnas ummikutes istudes isegi mõtlen, et oleks 2.8 bensukas ka piisanud küll ja küll. (Launch controli pole
kasutanud, kuna vajadus puudub. Hakkan vist liiga vanaks jääma, sama teema selle külgees sõitmisega)
Sisse-istumis wow effecti väga polnud, kuna peres juba 5 aastat olnud sama aasta A6, ehk suhtelised harjunud olin juba selle disainiga.
Natukene ka autost. Sai käidud pesulas (ise survekaga lastud), ning suutsid endal vist tulede anduri katki teha kuidagi.
Nimelt kui panna tuled Auto peale siis kohe error ees, Audi Adaptive Light System error.
Peab vist järgmise service ajal selle korda laskma teha (8.5TKM to go), kui hoida tuled lihtsalt tava-seades, siis pole probleemi.
Mul käis üks C7 (minu endine) just sama tulede erroriga, esimene kõrgusandur oli vigane, esmalt tuleks pistik ja juhtmed üle vaadata, enne kui uut tellima hakata. Tulistasid sarvekaga veits valesse kohta äkki. Käi kaabli otsas, saad teada, mis viga.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mõtle nüüd hästi järele Kui su autol pole kurvitulesid ei kirjuta ta sulle
Audi Adaptive Light System vaid ......
Aga las Kalju24 kontrollib üle ja annab teada
Eks tõde selgub saba taha pannes
Tsitaat: |
See pole pelgalt udutuli, vaid nagu audi nimetab peenelt seda ristmikutuleks, kui ma ei eksi
Aga jah, tulistasin puusalt kuna lugesin, et tegemist oli auto pesuga, siis vast avati ka selle käigus kapot mis pärast kinni löödi ja mis ei meeldi
üldse vanadele rabedaks läinud hõõgniitidele
Muidugi juhul kui tal pole probleeme niiskusega esituledes Kurvitule
juhtplokk asetseb tule all ja siis võib ka sellega probleeme olla.
Aga nagu ma ütlesin, saba taha!mis siin ikka spekuleerida
Tsitaat: |
Muutsin oma eelmist postitust teemasse pisut sobivamaks.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Auto läks täna esindusse.
Viskas 2 korda Gearbox Malfunction, olid hetkeks ja kadusid kohe kui garaazi kallaku pealt ära tulin.
Ehk ilmselt õlilekke käigukasti õlivanni tihendist, mida on eelnevalt tehtud (ilmselt kehvasti).
Kui see mure korda saab siis on aega vaadata ka seda kas need alumised "Kurvituled" põlevad.
Millegi pärast arvan, et andur siiski katki kuna suunasin surveka natuekene rohkem kui tavaliselt keskele audi logo juurde.
Infot juures.
Siiski eksisin ning katki on data link cable.
Ehk läheb see vahetamisele praegu
Auto käes ja korras.
Vahetati ka üks halogeen ära, mis põhjustas adaptive light error message.
Ja nagu näha õli jahuti solenoidi ei vahetatud.Lase ajaloost vaadata kas see on juba vahetatud? 4H0121671D on uus sinu autol, muidu võivad varsti
probleemid sellega tekkida
See tuleks tegelikult välja vahetada kõigil enne 20.05.13a toodetud A4, A5, A6, A7, A8 ja Q7 mudelitel millel need kasti jahutus solenoidid on
Kurvitule pirn oli siis ikkagi õige diagnoos
Kuigi peab tõdema kurbusega, et kui ma lasin ühel tuttaval Revalis hoolduse käigus seda klapi tootekoodi kontrollida öeldi talle,
et klapp on präegu korras ja ära ei vahetatud!Nad peaks selle probleemiga ju ometi vägagi kursis olema
Kui see juhtub on halvema stsenaariumiga juhtmestiku ja kasti mehhatroonika vahetus, mis ei ole just väga odav lõbu
Tsitaat: |
Aa ei See millest sina räägid on kasti õlifiltri korpus, neid lendab ka
vahest
See mida mina mõtlesin on nii öelda kasti termostaat(solenoid) kust tosool läbi käib ja mille pistiku kaudu hakkab see mööda juhtmeid tungima kasti
pistikusse või mootori juhtplokki, olenevalt auto ja mootori tüübist.
MMI, kas selle solenoidi vahetusel peab ka kasti õli uuesti vahetama, või pääseb sellele muudmoodi ligi.
Mõte oleks see siis vähem kui 10TKM pärast ära vahetada kui suurhooldus tuleb.
Jahutusvedelik käib sellest läbi, ehk ainult natuke tosooli peab pärast juurde valama. Just vahetasin endal.
Tagajärjed midagi niisugust:
Tsitaat: |
Niisama huvipärast küsin, kas keegi teab, kas Faceliftil on need kõik mured juba lahendatud või sama õnnetud?
Need lahendatud Seal juba teised probleemid
Tsitaat: |
Vahepeal sai kena kilometraasi number kuvatud
Hetkel kimbutab mind auto pesemine, hirmsasti tahaks ta puhkats pesta, aga ei kujuta ette kui hästi see akendele mõjub, kuna neil puudub raam.
Mäletan vanu hirmulugusi kus sarnaste ustega autodel külmusid uksed kinni selle peale kui talvel sai neid pestud? Tahaks uskuda, et tänapäeval ei
tohiks see enam mure olla ning kardan niisama tühja koha pealt. Kuid kinnitust sooviks ikkagi saada
Ka ise mõtlesin suvel, et mis küll talvel saab. Aga mitte midagi ei saa. Elu läheb samamoodi edasi ja uksed-aknad toimivad ka suure miinusega peale pesu.
Tihendid tuleks silikoonised hoida. Eriti hea peaks olema mingi originaalmöks(VW on, usun, et Audil ka), mida esindusest saab. Kui väga agar ja leotusainete rohke pesu on, siis võivad hakata kinni jääma küll.
Akendega kusjuures pole üldse probleeme, ise kartsin ka, sest A5ga ikka on jama, vahet pole, kas pesed või mitte
Kevadkuulutaja, 17" pealt 20" peale ja kohe on tunda kuidas auto otsib teed palju rohkem.
Mis mõõtu rehvid sul 20'' velgede peale läksid?
265/35, ilmselt suve l6puks peab uued ostma
Vahepeal sai auto natukene hooldust.
Kas keegi oskaks lahti seletada selle "GFS" vajalikkuse iga arve peal, mida Reval esitab? Mis juhitud veaotsing, on seal mehed tööl või mitte?
Iga kord kui mingit lambi asja käid tegemas, naeratab arve peal Juhitud veaotsing suurusjärgus 30€. Mitte et rahas oleks asi, aga miks on mingi
mõttetu lisakulu a'la pisitarvikud 12€ arve peal lisaks (suurusjärk: tilk liimi = kahe tuubi hind)? Olen seda ka Revalist küsinud aga vastus on a'la
"uued autod on nii keerukad et ilma selleta ei tee midagi".
Minu puhul ilmselt vea otsimine järgnevale probleemine.
"Kui auto parkida kallaku peale, paremale või vasaku poole kaldu. Siis laseb tagumine parem padi ennast täiesti tühjaks(30min jooksul). Kui kallak on
ette taha siis pole probleemi, tasase pinna peal nädal aega seisnud ilma ühegi käivituseta ja kõik korras"
Leiti, et üks relee oli läbi põlenud ja mingid klemmid oksudeerunud.
Ehk ma arvan et see GFS vea otsimine sellega seotud.
Vahepeal auto jälle esinduses käinud.
Mootori tuli läks põlema.
Avastati, et õhu filter oli lehti täis ning ei saanud piisavalt õhku peale.(Lisa õhuvõtu toru oli küljest ära tulnud)
Peale puhastust ja uut filtrit kõik jälle nagu uus, isegi küttekulu langenud. Käisin Tallinn-Tartu ning keskmine tuli 8,2 (mõned korrad pedal to the
medal, möödasõite tehes)
Tsitaat: |
Sai siis lõpuks ka pepu vajumise mure lahendatud.
Enam ei saa kord nädalas või kahe nädala jooksul korra üllatust, et mul auto taguots nagu lowrideril
Vahepeal uued tagumised pidurklotsid paigaldatud.
Varsti 120K suurhooldus tulemas.
Plaanis siis ka õli jahuti solenoidi vahetada 4H0121671D, ning gaasiklapp puhastada/vahetada
-----
Update 9/11
Vahepeal siis tehtud ka 120K suurhooldus (LS oli ~118K).
Auto jätkuvalt paneb naeratama kiirendusega ja lihtsalt teda vaadates pärast iga pesu
Tallinna ummikud ruulivad.
Uus keskmise rekord 40,3
Tsitaat: |
290KM veidi alla poole paagi oli sees.
Pole ammu midagi kirjutanud.
Auto on kenasti vastu pidanud, probleeme pole esinenud. Neelab kõik bensini mis paaki enda tee leiab
Vahepeal sai ka ilus LS number ette kuvatud.
Suurte velgedega on räpasena ka kena.
Esimest lund sai nauditud vähe teise autoga
Kuna esimene lumi ehmatas ära siis sai ka enda omale uue naelad alla pandud
enne seda oli rehvi mõõt 17' 225/45 mis oli liiga väike, auto oli ~5CM madalamal kui peaks olema. Sellest tingituna sai selleks talveks uued 17"
235/55
Auto välimus muutub ikka tohutult kui tulla 20" pealt 17" peale
Digimuutus
Lahe pontsik küll nende 17 tollistega Arvasin, et 18 tolli minimaalne suurus mis alla mahub.
Suht jube peaks mainima aga mis teha..
Tsitaat: |
Arvan ka, et talvel olgu pigem mugav, kui ilus. Enda omale keerasin samuti mónuga 20" asemel talveks 17" alla, suht pohlad kuidas see talvine (e.s. Porine) auto väljast paistab. Sees on mónus .
Vahepeal pole midagi palju muutunud, auto kogub vaikselt kilomeetreid ning probleeme pole tulnud.
Eelmise aasta suvel lõpus sai auto pildi peale ka Audi klubi 15 sünnipäeval
Pilt näpatud
https://www.facebook.com/pg/garaaz.net/photos/?tab=album&album_id=1038592699615300
Kus silmailu on palju
Eile 05.02.18 sai tehtnud järjekordne ajaline õlivahetus, peale mida autot käima pannes puudub külma mootori tunne (hommikul auto käima pannes ning
sõites on kuidagi tunne et tahad soojaks jooksmist, ilmselt õli polnud enam nii vedel kui alguses), Samas sai Audi Tallinna poolt auto ka puhtaks
pestud
Ei tea millega ja kuidas nad pesevad seal, aga tulemusega iga kord väga rahul.
Täna hommik oli Tallinnas ilus kohev lumi langemas, isegi sõites auto kattus lumega
Kiirelt harjaga üle ja puhas on ta taas
---
30.4
Uued pidurkoltsid ette pandud. Vahpeal sai ka suverehvid alla pandud, auto jälle sportlik ning täpse rooliga
Sai tehtud väike hooldus, miski õhutoru klapp sai vahetatud mis juksis (rumal nagu ma olen ei mäleta mis see täpselt oli)
Kuumade ilmadega lõi mootoritule põlema, ning käima pannes ei kukkunud pöörded kohe alla tagasi nagu peaks.
Igastähes väike viga mis korras tänu Audi Tallinn, ning jätkuvalt ei väsi kiitmast nende auto pesu.
Peale selle ainult kalla ja talla.
Mingi aeg vist tahaks testida Launch Controlli, aga mingis videos kuulsin mis pauguga ta selle käigu sisse lööb, ehk väike hirm kui hästi selline asi
mõjub kastile?
Mul endal Audi A6 3.0TFSI, 7000km jooksul läinud termostaat ja kliima anduri juhe puruks. Seega jumala hästi.
Launch controlli mina ei karda, kerge hääl on aga selle eest start on ikka hea.
Eile siis tore saaga.
Oodates Pirita teel vasakpööret (seistes) tuntsin ühel hetkel kerget müksi auto tagaosas.
Auto tagurdamis-kaamera sisse ja einäe, ongi kaasliikleja otsustanud mulle väikse tõuke anda, et ma kiiremini edasi sõidaks.
Tagumisel stangel kriimud, IF'i poolne partner arvas, et poleerimine need kahjuks ei eemalda korralikult, ning pakkus välja stange üle-värvimise.
Hetkel ootan siis IF poolset kinnitust, et tagumine stange saaks korda.
Seiklus polnud aga nii lihtne, pärast "avariid" tuli teisel poolel kohale "ekspert" kes hakkas väitma, et kahjud minu stangel pole teise auto
poolt tekitatud ning need olid varasemalt seal.(Vihjates, et üritan kindlustus petust korraldada)
Oma-jagu vaidlemist ning politsei uuesti kohale (esimene kord politsei palus meil parklasse sõita, et dokumente vormistada, kuna teine pool tunnistas
süüd), Politsei aitas paberid vormistada ning sain tulema (kogu seikluse ajakulu ~2,5-3H)
Mõned pildid asukohast. (NB lõkasin vastaspoole tegelase ja auto numbri välja, vältimaks hilisemaid probleeme)
Järgmine kord targem, ära vii tuttavaid kuskile suurele konsertile (Guns & Roses)
Update 26.07
Sain auto kätte ja väga rahul värvitööga mille tegi Heimarus Mustamäe.
Stange ilusti päikse käes pruunikas ning varjus must. Ning suur kivi südamelt ära.
Julgen soovitada.
Läks hästi Heimaruses siis.
Endal nii head kogemused selle kohaga pole ja enam oma jalga sinna ei tõsta.
Eelmise autoga samuti kaks korda Heimaruses käinud, ning mõlemal korral oli tulemus alla arvestuse. Ehk on tänaseks kvaliteet paranenud...
1.08
Uued suverehvid alla pandud Continental SportContact 6 265/35/20
Lennuk
19.08
Sai käidud Riias, Eesti Läti võrkpalli vaatamas. Tagasi tulles sai keskmiseks kütekuluks 8.2, pole ennem nii madalaks teist saanud veel
Üldiselt ikka kalla ja talla.
19.10
Vahepeal 130k KM tuli auto läbisõidul ette.
Ning termostaadi vahetus.
01.02
õlivahetus jälle tehtud. Paistab, et õlivahetus veel veab välja, ehk ei pea peale kallam vahepeal nagu 2.0tfsi tavaliselt teemades on. Täpselt jookseb
see 1L max, Min peale
Kuna auto hakkas vahepeal Subaru hääli tegema tuli veidi väljalaske kalla nokitseda.
Pärast mida on hääled jälle nagu kiisu nurrumine
Selline imelik küsimus, et.. miks inimesed, nt sina, ei pane ka arvete maksumusi?
Teistel auto-omanikel oleks minu arust hea selle järgi vaadata, palju mingi töö võib maksma minna. Puhtalt isiklikust huvist muidugi..
Oleks äge olnud, oleks sa before and after heli-lindistuse teinud häälest
Tsitaat: |
Arved koos summadega on autos kenasti kõik olemas, konkreetne remot+jupid maksumus oli ~800.
Ise-enesest tõesti oleks mõnel huvilisel hea vaadata kes plaanib samasugust autot osta. Kahjuks telefoni kaamera millega need pildid teen on sedavõrd
kehv, et suurelt tehes oleks väga raske midagi sealt välja lugeda. Mõnel teisel pildil mis mul siin on, seal üleval nurgas näha summat. Viimase arve
pildiga oli niigi raske saada loetavat pilti kuna oli pime juba väljas.
Paganama hea idee küll, oleks tõesti pidanud linti/filmi võtma
28/10
Vahepeal 140k läbisõit täis saanud.
Muidu olnud muretud kilomeetrid, aga hiljuti pidin parandam parempoolset tule pesuri sisse tõmbamise mehanismi.
Peale tulepesu jäi parempoolen pesur seisma nagu pärksa riski ****, 68 Eurot oli vist varuosa klaasmajas + töö.
Kaks nädalat tagasi ilusad ilmad ajasid pea sassi
Uued küünlad paigaldatud ning suverehvid alla pandud.
Siis kui väljas näitas kraadiklaas +1-3 kraadi siis oli ikka väga ebamugav sõita suurte papudega mis pool slicking võrreldes tavalise suverehviga