Niisiis alustaks uue teemaga, tegemist c4 kerel audi s6-ga millel 2,2 turbo mootor 169kw. Auto sain oma musta diisli vastu. Plaanis oli juba pikemalt,
et tahaks mõnda S audit ära proovida ja nii saigi vahetusi pakutud kuni selle auto omanik nõus oli. Viljandis saime kokku ja vaatasime masinad üle,
aega kulus mitu tundi ikka. Autost endast väga palju ei tea, aga mootor on väga tihke ja turbo korralik. Tehtud on klapisääre tihendite vahetus ja uus
sachsi sidur kuna peasilinder vms oli katki läinud ja ketas sai õliseks.
Minu plaanid hoida võimalikult korras teda ja natuke mootorit paremaks teha. Esimese asjana õli vahetus motuli 10w60 sisse või mida keegi soovitaks?
Süütepoole koos juhtmestikuga ka vaja kuna kui rõhku keerata hakkab puterdama. Esistange tuleb korda teha, või uus otsida ja nipet näpet keretöid
tahab nagu vana auto ikka. Lisan hetkel 2 pilti, kui ära pesen saab juurde.
Õli vahetus 325000
Oioi, läheb põnevaks Edu ja jaksu essiga !
Mul 15000 sõitnud Beru poolid olemas, küsi kui oled huvitatud.
Castroli 10w-60 toimib AAN kindlasti. Motulit pole ise proovinud.
Motul 5W40 on vähe parem mõte kui on aastaringses tarbimises auto. Millega sa juba rõhku peale keerasid, kuuskandiga nagu 10a tagasi moes oli?
Mootori surved ja turbo sai kohe ära kontrollitud. Sirved olid 12,2-12,7 ja turbol pikilõtk puudus. Rõhku keeras eelmine omanik kuuskandiga wg juurde aga see sai kohe tagasi keeratud.
Mu teine 10 000 km kulgeb 5W-40 Motul X-Cess õli ja OEM filtriga.
Edu uuega. Kuidas minek selle autoga praegu on võrreldes eelmise tahmapressiga? Tõmmet vähem (vist) ja raskem ka teine.
Jääme jälgima.
Täna sai pandud turbo kell külge aga ei tea kas sai päris õigest kohast väljavõte tehtud. Sai ta võetud sisselaske tagumisest otsast kus 2 voolikut. Kohapeal vaakumit 0,6 ja gaas põhjas sõidu pealt 0,9. Mis need normaalsed näidud oleks ja kas on õige koht väljavõtteks? Tanel lisab ehk pildi kus praegu sai võetud. Homme tahaks originaal tagapüta ka tagasi panna kuna praegusega pole see õige 20v hääl.
Kui ilma tsippimata, siis on enamvähem näidud, bar üle peaks olema täpselt. Oleneb ka mis autogaudzi või asjaga mõõdad ka. Kellades ka absoluutrõhk olemas, kui OEM map andur on. Muidu tuleb korrutama hakata.
Sealt kollektori lõpust saad küll võtta, aga hea ei oleks panna kütuserõhu regulaatori ja mapi vooliku vahele.
Sellel autol peaks väidetavalt olema mingi stage1 või mtm chip. Sõbral samasugune ainuke vahe, et 2,0tfi poolid peal ja turbo rõhk 1,4 ja liigub ikka tunduvalt paremini. Map ilmselt originaal alles kuna mootori poolepealt pole muud tehtud kui wg keeratud. Ehk saan enda vana kaane tagasi mis oli süütu. Kuidas keegi sumpad endal lahendand on? Huvitab just esiots. Viimase püti peaks panema originaali vähemalt iffi 200pealt on nii meelde jäänd. Hetkel all samasugune pütt nagu mul cabrioga ja siis katid. Pöördel tekib rõve plärin sisse. Samas oleks hetkel võta reisseri vana komplekt millel 3,5 keskele ja edasi 3 tolli koos resoga. tahaks siukest ilusat 20v häält saada sealt.
Palju õnne.
See ilus 20v hääl tuleb selle kõige viimase variandiga mida ise pakkusid
Teema alguses vaatasin ka, et oioi, et ikka veel "keeratakse" rõhku, aga saan aru, et seal juba mingid teised poolid peal. Vaata küünlad üle
kindlasti.
Kust selle nüüd välja kaevasid, Viljandist?
Tsitaat: |
Oleme nüüd ausad. See kuuskant on ikkagi enese petmine. See ei anna märkimisväärset tulemust, keera teda siia või sinnapoole.
Keegi müüs poolide juhtmestikku kuskil siin. Otsi, hind oli miskine 70 tuuri.
Tsitaat: |
Kohapeal peaks olema vaakum ikka -0.8/-0.9. Venna autol oli ka kunagi selline häda, et kohapeal oli vaakum -0.4 ning veaks oli katkine bypass. Samuti hakkas rõhuall hakkima.
Vaakum sama nagu ToomasR autol 0,7. Sõidu aeg vaba hooga 0,8-0,9. Eks peaks vaakumeid üle vaatama. Eile sai auto ümber ka kirjutatud oma nimele.
Täna sai sumpaga tegeletud ja nagu ikka tuli välja, et katis terve hunnik metalli puru mis puurimisest saadud. See pask sai välja visatud ja originaal pütt külge. Hääl kahjuks pole päris ideealne veel.
Ohoh. No tere tulemast. Jälgime ja kiidame maitset Essid koju!
veekaheksa
Esimene kerge mure on, kas see on normaalne, et kui esimene vent tööle hakkab, siis tõmbab sõidu aeg autost jõnksu läbi, kohapeal tõmbab ka tuled maha ja pöörde kõikuma korraks.
Mõõda geneka laadimine ära.
Ja vaata massijuhe üle.
Tsitaat: |
Eile pesin autot, aga tuleb veel pesta, kõik liistu vahed mingit sodi täis. Piltidel näha kui katki see stange on, seda kiiremas korras uut vaja.
Genekas maksab kommiraha, see 70-80 kulli pole teab mis hull hind... Enda Plussile võtsin Raunexist, millegipärast neilt sain kõige kiiremini ja
odavamalt.
veekaheksa
Selle esistange raipe võin pärast asendamist endale saada?
Kui genekas sellise rahaga, siis ma remondil mõtet ei näegi ja tellin varsti ära, zoig kindlasti väikse raha eest saaksid omale, kui just ise seda korda tegema ei hakka.
Uutel B-osa genekatel on mähised väiksemad ja nõrgemad. Mingi aja jooksul annavad lihtsalt otsad. Kui originaalil mähis korras, siis mõtekam originaal taastada. Saab lõpptulemuse parema.
Roolivõimu pump hoopis teeb häält, mingi kõrina moodi. Kes oskab õige koodi anda tt bypass-i oma? Kuna seal peal oli mingi imelik kroom millel ühtki kirja ega midgai polnud, siis vahetaks normaalse vastu välja. Lekke testi ka vaja teha, 1bar pealt langeb päris kiiresti 0,6 peale ja vajub veel isegi allapoole.
06A145710P
Tsitaat: |
Ei pea revalis töötama, et seda tellida. Saaksin ka tellida seda.
Originaal bypass klapp forssis letikaup.
Osta parem by pass klapp sellise koodiga, 06A145710N, on tsipa parem, kui P-lõpuga.
Tsitaat: |
Ja antud mudeli originaal on üldse 034145710B. Ega seal peale vedru pingsuse ei tohiks erilist vahet olla.
Tsitaat: |
Kohe näha, et vanad sõbrad
veekaheksa
Eile sai Tallinnas käidud S-i jupi pärast mis saab mingi hetk valmis. Süütepoole tuleb hakata otsima juba vaikselt ja kui need peal, olen aru saanud,
et võiks seadistada ka? Rõhulekke testi ka vaja, kuskilt inisedes tuleb rõhk välja. Enne minekut olid r5-d reas.
07K905715F koodiga uued originaalpoolid saaks hinnaga 35€/tükk.
Bosch'i toodetud samasugused mustad poolid saaks hinnaga 30€/tükk.
Tsitaat: |
Ilus masin, nähtud eile liikluses, Edu ning jaksu !
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mina nägin ka seda autot öösel Lasnamäel. Pole isegi Tallinnast, aga mööda see vuras Q7-st. Vähemalt Numbrimärgi tähed olid samad.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Olen oodatud velgede vahetus pakkumistega, ainult originaale ja 18" miinimum, kellel soovi võib kuldsed veljed üldse ära osta ja saaks hakata proge
ajule mõtlema. Lisaks kui keegi soovib maasturi vedrud vahetada madalamate
vastu, siis kiri postkasti.
Üks torukolle sai ka hangitud vahepeal, kunas külge ei tea veel. Hetkel naudin sõitu, aga peab ühe jahutusvedeliku flantsi ära vahetama.
Torukoldele võiks mingi asjalikuma teo ka külge pookida. Ilmselt on tegemist ühes tükis vl flantsiga koldega?
Turbo esialgu originaal ikka, liiga korralik, et välja vahetada. Aga talveks sain sellised veljed, flantsid ka tulemas 15mm ja pikad poldid ka
vaatama.
Lisaks sai käidud pühapäev Tallinnas ja Rocketi käest saadud uus süütepoolide juhtmestik, ülemine minu.
Saan juba lähipäevil need pistikukatted ka kätte
Reeglina AAN enda KK kaanega keeratakse 5 silindri pool teistpidi.
Pistik ulatub ka sinna ilusasti või lähed mõne muu kaane peale üle?
Mahub ka niiviisi. Proovisin järgi.
Kui saladus ei ole siis mis summa eest juhtmestiku said?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Vahepeal sai juhtmestik koos poolidega külge, läksid beru omad. Nüüd mingi kala tekkinud, vahepeal kiirendades teeb fuel cuti ja imelik on see, et
3-5k rpm pealt. Eile sain tunda, auto töötas kohapeal 15min, hakkasin sõitma ja 90-ne alasse jõudes vajutasin teise käiguga gaasi põhja ja 4500rpm
tegi ära, panin 3-da käigu ja vajutasin umbes pool gaasi ja 3000rpm sama asi, uuesti vajutades töötas. Peale restardi tegemist autole jama kadus ja
teine põhja lükates liikus lõpuni ilusti. Lekke testi tegin ka tundub, et kõik peab ilusti, samas kui sõita, siis korralikult rebima hakkab alles 4000
pealt umbes, enne seda mingi imelik inin sees. Kas ininat võib tekitada kollektor kui ta katki on v mõrad sees? Kui reaalne võib olla, et soft on
vigane? Panen lõppu veel pilte ka, et päris igav teema poleks.
Kui väljalaske poolel leke, siis võib teha küll ininat.
Mis soft ajus on? Palju ülerõhku näitas kui fuel cut tuli?
Tsitaat: |
Mul kakkus lambist siis, kui ajus oli veakoode rohkem salvestunud kui rubla eest.
Kustutasin kõik ära ja oli jälle timm kõik.
Muidu välismaal oli kogemusi vändaanduri probleemiga kakkumisel.
Küünlad on korralikud? NGK PFR7B ja Boschi originaal töötavad sellel mootoril 100%, mingite muudega võib kahtlaseks minna.
3-5k peal on max rõhk ka, et viitab nagu sinna poole. Ise kogesin seda ostes kui oli vabalthingava küünal sisse keeratud.
Nonii, vahepeal pole enam kakkunud ega midagi, küünlad tahan jh varsti ära vahetada. Aga nv sai aitas sõber värvida autot, vasakud uksed altpoolt
liistu, alumine ring liiste, vasakud ukse liistud ja luugitiib. Järgmine või ülejärgmine nädal teeb karbid, mõlemad stanged ja peegli korpused üle,
siis võiks päris okei juba väljast olla.
Must seeliku osa peaks ikka olema Need kõverad kummist ukseliistud jäävad silma karjuma kuidagi Aga see pelgalt minu arvamus
Tsitaat: |
Veekaheksa pole ise seda värvinud ja on palju C4 keresid nähtud, millel musta alt miskiprast kumab kerevärv välja, mitte, et see oleks spetsiaalselt värvitud.
Mul enda auto esistange on ka alt hall olnud kunagi. Aga eile muutsin veel väljast natukene. Kroom akna ümbrised said plastidipi laadse tootega
mustaks, teipisin algul kehvasti ja teen millalgi paremaks, mõnest kohast kroom näha.
Vahepeal tõin uue stange ja see sai juba tugevamaks tehtud, millalgi saab värvi ka selga. Aga ikka üks viga on küljes, peale küttefiltri vahetust
mõnda aega oli okei ja siis tekkis tagasi. Kas võib väljalaske kolde praod olla selle põhjustajad või miskit muud?
Vanale stangele võite pakkumisi teha. Väga odavalt ei taha ära anda muidugi.
Talveks valmis, tegelikult tegemist jagub, lambda kutu, kolles mõrad ja muud imelikud anomaaliad. Vahepeal teeb fuel cut peale seda kui oled peeneks
lasknud, teiseks külmast peast kui käiku vahetada viskab rpm kriipsu jagu üles poole.
Peale lambda vahetust tekkis autole piiraja ja enam ei jama ka. Aga tegin aju lahti, pidi olema mtm chip, aga kas see on v on originaal kivid?
Tundub ilma kivi pesata. Vaevalt keegi kivi lahti jootis ja pärast tagasi jootis.
Tsitaat: |
Stock.
Aju suhtes selgus majas, tänud. Aga esi ja taga stange värvitud, tagant pilti ei saa kuna suht must auto. Karbid vaja veel millalgi üle teha kui aega
leiab. Sisuga on ka uuendused käsil, eks täpsemalt kui asjad käes, seniks aga kalla ja talla ehk
Tänu kasutajale johnny on mul lõpuks täiesti uued s6 mõlemad embleemid
Otsisin neid embleeme päris kaua juba kuna mul taga on uuema märk ja ees on quattro kiri ainult, kellel soovi quattro kirja vastu saab omale. Ja kui
kellelgi tumeda sport kaltsu vastu huvi on võib teada anda, ma peaks uuel nädalal sisu kätte saama.
Mina tellisin Audi Traditionist esimese ja tagumise embleemi, siiamaani riiulil OEM pakendis ja koos saatmisega tulid kätte 65 eur. Aga jah, uuema märk C4-le taha luugile ei passi ja ilmam ärkideta ess näeb kuiv välja. Kena, et said õiged asjad ligi
Need on ka traditionist tellitud. Sai lihtsalt saakulu ära jagada, kuna omal oli ka asju vaja sealt.
Jah uuema oma ei ole hea.
Pildilt tundub nagu tagumine oleks sedaani oma, märgi tagus on kumer.
Muretuid kilomeetreid, kui oma laibale rattad alla saan siis trehvab jälle
Tsitaat: |
Nonii, uus sisu sees, vaja veel elektri põhjasi ja oleks ideaalne. Taha said kardinad ka nüüd. Luugi kardinat võib pakkuda ja kardinate kinnitusi ka.
Vogelaugenahorn puitu on raskem hankida kui carbonit. Riide sisuga ainult ei sobi väga.
Tsitaat: |
Selle puidu ja s6+ siniste kelladega kurb asi, need kuuluvad venna c4 tdi quattrosse kahjuks. Kuidagimoodi ei õnnestu teda pehmeks ka rääkida kahjuks. Aga ma veel ei tea mis liistud sisse panna, ilmselt tuleb vesiprindist midagi otsida.
Mul on pakkuda 2 komplekti originaal kardinakonkse.
Vogeleaugenhorn puit on ilus küll. Kahjuks ei teinud Audi sellega kokkuminevat käigukanginuppu (vist?).
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Petu, võtan ühendust. Uksed tuleb kõik paika timmida nagunii. Lisaks kes tähele pani, siis tiiva liist puudu ja stangedelt Itaalia laiendid, need
tegelt olemas, lihtsalt värvida vaja.
Aga kes kirjutada viitsib mis kõik hea oleks ära vahetada seoses rihmavahetusega?
Geneka rihm, pinguti või ainult rull? Veepump, hammasrihma rull, hammasrihm, nuka ja vända simmerid. Midagi veel?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Süütepoolid maha, klapikambrikaas maha, nukad maha. Rihm ka maha muidugi.
Ära sai ostetud rihma vahetuseks vajalik ja ka uus aku. Neljapäeval tuli hommikul diislit voolu võtta, et tööle minna saaks ja reedel ostsin uue aku ära. Bosch s5 74ah.
Ära sai tehtud rihmavahetus, kõik oli ilus niikaua kuni rihma nägime. Rihma katte kinnitus oli alla kukkunud ja koguaeg rihma närinud, ennem viskas
nukaratas ka, aga nüüd mitte. Vana kett oli ka täitsa ok veel, aga vahetatud sai ikka. Aga tänud lähevad vendadele kes töö ära tegid.
Talla ja kalla, ainult lahjaks hakkab jääma.
Mida kontrollida kui turbo rõhk ei taha väga üle 0,6 minna? Ei aita ka wg kruttimine. Võib olla asi vigases wg või mõni andur? Hetkel sõidab suht vaakumiga ja pole seda õiget minekut absoluutselt. On keegi üv käinud nii, et kahe originaal kati asemel on üks uus universaal?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Wg susiseb niikuinii, klapi ja puksi vahelt siis, see pole esialgu nii oluline. Pigem vaata kas n75 on õigesti küljes ja töökorras, proovi mõne teise autopealt vms.
Õhulugejat olete testinud?
Ei ole, mismoodi seda testida? Prooviks ära saaks ehk normaalselt liikuma selle auto.
Rihma vahetus oli vist äsja.....kontrolliks märgid üle.
Ta nagu ennem oli juba siuke malts. Siukest turbo effekti väga pole ja kütusekulu ka ikka stabiilselt mingi 11-13 kuigi suht enamus mnt sõit. Olles sõitnud teiste sellistega ja vaadates ka foorumis ringi siis võiks nagu see nr olla ka tiba väiksem.
Rõhu lekked, katkine wg membraan, kolde-turbo vaheline tihend, lekkiv by-bass on asjad mis kohe esimese hooga meenuvad mida kontrollida. Millega rõhku jälgite, kas kompu või lisa kella järgi?
Täna just juba huvi pärast proovisin veel, 2 käik 0,5bar ja 3-daga korra 0,6 ja siis viskas 0,5 peale. Rõhku jälgin eraldi kellaga.
Eks seal tegelt ole ka pragudega kolle, aga see ei tohiks nii väga mõjutada kuna algul oli ikka rõhku rohkem. Tuleb hakata jah vaikselt uurima mis
viga olla võib. Torukolde tahaks millalgi külge panna, aga ennem vaja k24 jaoks flantsi, et see kolde külge keevitada ja kuskilt vaatama mingi
normaalse wg ka.
Kuule, tee see auto kõigepealt tehasekorda, see torukolle seal k24 ees ei anna grammigi juurde kuskilt otsast, pragudega kolle ei mõjuta ka nüüd niipalju, et boosti poleks, kui just suurt auku sees pole. Audi originaal wg on piisavalt normaalne ka suuremate jõudude juures. Aga eks igaüks ise teab kuidas oma raha tuulde loobib.
Kui torukolle on korralik siis max rõhk tuleb üsna ruttu kätte ja üleüldse on spoolimine väga hea aga praod originaal kollektoris ei tekita selliseid rõhukadusid. Tee rõhulekke test ära, originaal süsteemis on põhi koht sisselaskekollektori all kolmik, karterituulutuse jaoks ning väike trass kipub ka pragunema. Teine varjant on map sensor mis on kas liigset õli või kondensi saanud ja samuti mõjutab õhulugeja rõhku. Viga kahe viimasega sa arvutiga ei näe, kui just asi katastroofiline pole. N75 võib ka õhtal olla, selle vea saad kõrvaldada, kui kelleltki toimiva kompoti pealt korraliku prooviks võtad.
RaunoO torukolle tuli odavalt kätte kohe kui auto sai ostetud ja tegu korraliku asjaga. Lekketesti peab jah uuesti tegema, suvel tegin, siis lekkeid polnud. Eks peab n75 ja maf-i ära vaatama mis värk nendega on, äkki tõesti selle viga.
Võid ju korra n75 pistiku lahti ühendada. Kui täpselt samamoodi käitub, siis suure tõenäosusega seal viga ongi. Ma ei tea, mis originaalvedruga (kui on) WG-s rõhk olema peaks, aga u sinna kanti võiks ta hoida.
Tsitaat: |
Testitud sai n75 ja wg need korras, sain rõhu 0,8 peale. Proovisin nii, et võtsin õhulugeja pistiku ära ja viskas korraks rõhu 1 peale, aga poos korra auto kinni kui gaasi põhja lükkasin, tundub nagu selle viga siis? Üldse kohapeal viimasel ajal rohkem puterdama v väristama hakanud.
Tsitaat: |
Nüüd leia endale kusagilt toimiv õhulugeja, kellegi toimiva kompoti pealt. Nii vast hetkel kõige lihtsam ja siis tuleb jahtima hakata korraliku toimivat õhulugejat.
Vb oleks mõtekam lasta see üldse eemaldada softiga? Pärnus ju väga pole neid 2,2tq-si.
Tsitaat: |
Sai proovitud teist lugejat, teisega liikus asi paremini ja rõhku viskas ka 0,9, aga teisega mnt hakkas kakkuma auto. Ilmselt tuleb mõelda kas softi peale või siis leida väga korralik lugeja?
Kommukad vahel on terved kenasti?
Mõistlik oleks teha juhtmestik nii, et neid seal vahel pole kuna FSI poolidega nagunii neid vaja pole enam.
Küünlad on mis?
Uued poolid peal tal, kommukaid pole.
Küünlad originaalid. Kommukaid jah vahel pole.
Tsitaat: |
Tanel vahetas ise küünlad suht hiljuti originaalide vastu ja nende vea võiks välistada kui just praak pole. Kõige mõistlikum variant oleks ilmselt kas progeaju või siis normaalne soft mis õhulugeja eemaldaks ja samas ka launchi lisaks.
Majanduslikus mõttes huvitav lähenemine.
Progeaju pole kuskilt otsast lihtsam/odavam/muretum lahendus kui stock Motronic, eriti kui ise igapäevaselt nende häälestamisega ei tegele.
RaunoO pakkus ju korralikumat õhulugejat, ei asu ta ka kaugel. Enne otsust saad ju tema lugejaga näite võrrelda. Miskipärast ei näe kuskil siin
teemas, et Sa oleks neid lugenudki...
Ja küünalde kohapealt, ma sattusin alles NGK otsa, mis pärast 2000km enam ei süüdanud. Ka parimate hulka võib praaki sattuda.
Pihustid kontrollitud?
N75 ei leki? Täiesti kindel selle töökorras?
Elementaarseid väärtusi oled lugenud sõidu ajal või probleemi esinedes? TPS, temp, IAT jne
Kui nüüd kalendrit vaatad, siis näed, et see auto on juba üle 20a vana ja vahetust võivad vajada osad, mille peale esimese hooga ei tulegi.
Küünlad panin ise originaalid, n75 sai testitud nii, et kui pistik ära võtta, siis ei liikunud see auto üldse enam.
Vaatasin nüüd arvutiga õhulugeja näitu prj õpetuse järgi. Tundub nagu korras. Mõistus hakkab otsa saama juba.
Külma mootoriga.
Sooja mootoriga vasakult teine number 22-24.
Testisid sa enda õhulugejaga või selle asendusega? Ilmselt ikka enda õhulugejaga.
Kui ennem proovisid teist õhulugejat ja sul kakkuma hakkas olgugi, et sul on tfsi poolid ja korralik juhtmestik siis tekkis sul kusagile jämedasse
trassi kas rõhuleke ja hakkab samuti kakkuma - eeldusel, et sul küünlad korralikud.
Teisel masinal, kust lugeja tuli - kakkumist esinenud pole?
Natuke lugemist veel juurde:
Allikas: S2Forum
Things that could limit boost on your 20VT (RR, 3B, AAN, ABY and/or ADU) engine:
1. Moisture Trap: Lack of connection between the intake manifold and the MAP sensor, e.g. hose off at the Moisture trap: http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/20401.phtml
2. G71 MAP sensor: If the hose between the intake manifold and the G71 MAP sensor is connected and not split, there might be an issue with the G71
Manifold absolute pressure (MAP) sensor (but this is very rare). Nevertheless, G71 MAP info: http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/20417.phtml
3. Disconnected or failed N75 WGFV - if the MAP sensor in the ECU is fine but the electrical connection between the ECU and the N75 is broken or
disconnected or the N75 has a failed, you will only get mechanical boost based on wastegate spring pressure. N75 info: http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/20987.phtml
4. Wastegate spring/membrane: The membrane might be torn (not very common) or the spring broken or the piston stuck. SJM Authotechnik has good info on
this: http://www.sjmautotechnik.com/parts_...ts/wginst.html
5. G70 Mass Air Flow MAF sensor issues including the connector: will lead to the ECU going into limp mode
G70 MAF Info: http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/20442.phtml
6. Boost Leak - the elephant in the room - you can not ignore this. You can not say that the hoses look good. You *HAVE TO* do the test and pressurize
to around 1 Bar to find the splits in the hoses, etc. that normally look fine but open up under pressure.
RR, 3B, ABY and ADU boost leak testing: http://www.s2forum.com/forum/showthr...t+leak+testing
AAN boost leak testing: http://www.s2forum.com/forum/showthr...t+leak+testing
7. F76 MFTS: The F76 Multifunction temperature sender has different functions in the ABY and ADU than the AAN. For all three, the MFTS is the sender
for the temperature gauge in the instrument cluster. On the 3B, RR, ABY/ADU, the MFTS is also connected to the ECU via pin 46 of the T55 ECU
connector. Using this pin as a high temp alarm (> 119 C) - the ECU cuts off active boost control as a safety measure. However, for the AAN, pin 46
is not used. On the AAN, the MFTS F76/R pin connects to is the HVAC/climate system to shut off the compressor during such high temperatures. In
addition, the MFTS is connected to the coolant temperature gauge.
If the MFTS fails on an RR, 3B, ABY or ADU it will affect the coolant gauge and potentially the boost via the ECU pin 46.
F76 MFTS info: http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/22584.phtml
8. Knock and knock sensors: If you run crap gas/petrol, as the ECU increases the boost, there could be could be knock/pinging/pinking. The 20VTs have
two knock sensors, G61 and G66, that when working detect this knock and signal to the ECU. The ECU in turn dials back the timing (and therefore
boost). This could also happen if the G61 and/or G66 fail or are disconnected. Therefore something else to check:
G61 and G66 Knock Sensor info: http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/21047.phtml
9. Ignition system - no brainer. Coils and plugs need to be in 100% shape. Any missing or hestitation that results from a less than perfect ignition
system will impact boost.
One missing and hesitation diagnostic: http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/22611.phtml
10. By-pass Valve - I debated about including this one. It is more important to maintaining boost between shifts and than the absolute boost that is
made (assuming the case of the BPV isn't split, it's a closed system).
BPV info: http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/20994.phtml
Testisin enda omaga, teise lugeja kohta ei teadnud omanik midagi öelda kuna seisnud ammu. Teise lugejaga sõites oligi see, et kakkus ja kui pistiku tagant võtsin sain rahulikult tööle ilma kakkumatta ära
sõita, panin kohe enda oma tagasi ja pärast sõites oli asi kohe timm.
Ahjaa veel, n75 puhastusest polnud kasu, panin korra mapi pimedaks ja peale seda oli rõhk ainult 0,4, peale puhastust proovisin, siis üle 0,6 ei
läinud.
Altitude sensori võid ka üle mõõta/vaadata. Kui see valet infot annab, siis ka boosti pole.
http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/21892.phtml
Peale eilset kõne proovisin ühe asja veel ära mida pidin ammu proovima, aga oli meelest läinud koguaeg. Võtsin turbo külmakoja küljest lahti vooliku mis läheb n75-te ja turbo rõhku üle 1,3 ei hakanud laskma. Reedel saan teist n75 proovida. Kas sellele on mõni muu lahendus ka või ainult originaal 150€?
Mul eBayst tellitud MAC solenoid.
Selline
Eelmine reede käis audi remondis, Tänud mõlemale vennale kes jampsisid poole ööni selle autoga. Vahetusse läksid; vedrud, amordi laagrid, sharniirid,
rooliotsad, stabika puksid, esimesed kettad ja klotsid, tagumised kettad ja klotsid ja tagumised regullvardad. Teha veel on, sisemised poolteljeotsad,
pidurivoolikud ja midagi kindlasti veel.
Mis vedrud läksid?Tundub madal minuomaga võrreldes(H&R -40mm).
Tsitaat: |
Hetkel 17 ET 35 avused all. Täna sain paki ka kätte, Tänud Kiku.
Vahepeal said teised tuled ette, sai puhtaks tehtud nii luubid kui ka klaasid.
Hetkel häirib, et madala pöördega veidi nagu kakub kui gaas põhja lüüa, pm just see aeg kui turbo alles spoolima hakkab ja kui rõhk olemas, siis
toimib ilusti.
Kellel pakkuda parempoolset korralikku esitiiba, siis olen huvitatud. Hetkel see ainuke asi mis väljast jubedalt häirib. Ja veel kui kellegil 3"
summutit müüa võib ka kirjutada, v sis tuleb ise tegema hakata.
See uuema põlve S6 märk ei sobi kohe üldse
Edu autoga!
Tsitaat: |
Vahepeal talla ja kalla ikka olnud, lähiajal plaanis sumpa ära teha kuna sai 18" velg tagasi alla pandud koos 225/35 rehviga, siis auto läks 2cm
madalamaks ja nüüd lohisevad katid suht tihti vastu maad. 😀 Lisaks sai ka tt bypass pandud ja rõhk nüüd 0,8 aga samas ikka vahepeal
mängib.
Kus kohast valge Audi küljes olev esiklaasi kleebis pärit on?
Tsitaat: |
Nii, aasta olen autot omanud, auto näeb välja kõvasti parem kui ostes. Lisaks pole suuri kulutusi olnud. :)
Plaane on ka tekkinud, progeaju ootab ostmist ja auto saab uue värvi kuna peale laiendite eemaldamist oli vaatepilt suht nutune. Parempoolse esitiiva
ostsin ka uue kuna seda praegust pornolt taastatud ja kaare osa tahab ära kukkuda. 😀
Velgede vastu kellelgi huvi, siis 450€ eest on need ka müügis, kuna plaan suuremad ikka alla panna.
Niipalju siis sellest, et seda autot ei ehita. :D
Ahjaa 3" sai ka alla tehtud.
https://youtu.be/i0uEMaoGces
https://youtu.be/No4nLqPvsEo
Tsitaat: |
18" veljed läksid suht ruttu minema. Alla läksid 20" 9 spoked. Lõpuks said ka amordid alla mis ammu oma aega ootasid.
Täitsa hea näeb välja. Auto tahab natuke pinseldamist saad ?
Tsitaat: |
Ja mis värv plaanis on?
Tsitaat: |
Laiendid siis jäävad?
SalmA
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Loodan et see viimane ,ehk nogaro. Ülejäänu tunsdub pigem audi 80 värv
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Sinine ta tuleb jah, kuna sinist autot juba ammu tahtnud. Kui nii väga teada tahate, siis google aitab Sepang Blue
Pärleffekt....
Värviliitreid läheb omajagu, pluss veel lakk ka peale. "Võõbal" igav küll ei hakka- vehib nagu tumm leiliruumis
Aga jääb siis lõpptulemust ootama
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Vahepeal pilte ka töö käigust. Ivo aju sai ka omale ostetud.
Terviku pilt nädala lõpus v uuel nädalal
Kambri pilte on alati hea vaadata, nii puhas ja särav värske värv.
Oioioii kui ilus
Täna käisin vaatasin, haigelt hea värvi valik oli mingi nurga alt viskab lillat tooni sisse. Kuidas arvutis need pildid on kus 3 ühes?
Värv tõesti super. Pildid täitsa OK, võiks isegi tsipa suurem olla.
Arvan, et reaalsuses on veel ilusam kui pildil
Tsitaat: |
Kuidas Maanteeametis lahenes? Ega Sa nüüd talve näita?
Jh kohapeal veel ilusam see asi. Ennem pean minema klaasi ette panema. Näis kas jõuab homme niipalju kokku, et reedel klassi ette panema ja laup ark
või jääb uude nädalasse.
Talve näeb auto ikka, aga kui palju on iseasi. Saaks selle diisel junni käima, siis ei peaks talvel niipalju essiga sõitma.
Ilus ikka vaadata värskelt värvitud autot. Värv väga ilus tõesti.
Väga ilus värv tõesti, need veljed sobivad ka minu arust väga hästi.
Jõudu edaspidiseks.
Tänud heade sõnade eest. Endale ka meeldib ja rahul, et just selle koodi valisin. Sain homseks klaasi paigalduse, lähevad ise kohale ja teevad ära. Täna sai veidi kokku lapatud ja homme äkki saab luugi, kapoti ja stanged külge, siis saab laupäeval ARK-is ära käia. Tahaks sõita juba.
Nonädsa, autol kohe teine mulje kui värske värv ja lakk peal Ei ole enam
see "depressiivse perepea sõiduki" levinud värvitoon
Aga see, palju sul seda värvi ja lakki auto peale kulus ja mis need keretööde materjalid kokku maksid ?
Ma seepärast küsin et mul enda avant tahab ka üleni võõbet saada, aga siis ma tean, palju seda vedelat kraami autole kulub ja mis summadega arvestada
tuleb.
Tsitaat: |
ARKist tutikad numbrid ka?
Tsitaat: |
Sõitsid mulle täna Haapsalu mnt l vastu. Oii mees millega sa oled hakkama saanud. Kiidan
Tsitaat: |
Omast kogemusest, siis esimene täke on kõige valusam. Muidu aga kena vagun.
Algul väga ei arvanud sellest värvist midagi, ei uskunud, et C4 peal eriti ilus jääb. Aga õnneks on vastupidi ja värv on ikka jubekena.
Tsitaat: |
Tervitus!
Jube hea näeb välja! Tasus ära see vaev ja aeg.
veekaheksa
Kas on ka plaanis katta keredetaile läbipaistva kilega, et säilitada seda ilu?
Esimene kriim saab valus olema jah, seda täitsa usun.
Kilega plaanis katta pole, ilmselt läheb korralik kaitse peale.
Töö tasus ennast ära jah, see aeg ja raha on seda tulemust väärt.
Võite pakkuda huvitava nr kooslust sellele autole.
222 AAN
Või 220 AAN - 2.2t 20v
169AAN - 169kw originaalis AAN mootoril
230 hp puhu peaksid lada mehega rääkima.
Kuradi hea näeb ikka välja selle värviga, ei oleks uskunud et see värv nii hästi sobib. Su puhul võib muidugi julgelt öelda, et zorro s*tta ei sokuta.
Siim89, see juhtumisi mu sõbra "Vazlant"
Numbreid võib veel pakkuda. Uuel aastal plaan ära teha midagi ilmselt.
Uue aasta plaanid on :
Torukolle peale
Vems paigaldada
Pihustid
Seadesse.
Järgmine nädal talvekad alla panema, kuigi ega täna väga libedust ei tundnud
Väga kihvt värv.
Kindlasti mõtle kiiremas korras värvkatte kaitsetöötlusele, et kevadel fresh oleks. Talv ei halasta.
Tsitaat: |
Selle numbrimajandusega on isiklikust kogemusest nii ja naa.
Osadele meeldib erinumber väga, osad kodanikud vaatavad kindlasti viltu, et loll kekats ja pole rahaga midagi teha.
Siinkohal tee nii nagu sulle endale meeldib ja ära ela teiste jaoks. Niikuinii on naabrimees halli toyotaga kuri, et sul on ilus värskesinine audi.
Teiseks on küsimus, kas number peaks olema autopõhine või omanikupõhine.
Kas sa elu lõpuni seda audit pead, ei oska öelda. Üsna kahju oleks seda 500 eurost numbrit kellegile kaasa kinkida.
Järgmisele autole eelmise auto põhist registreerimisnumbrit ju ei pane heameelega (Näiteks seos, kus numbrid või tähed väga otseselt vihjavad mõnele
kindlale mudelile - Audi A6 reg nr 750BMW??? ).
Oma nime, hüüdnime või muu isikliku tähestiku/lühendi/numbristiku kasutamine on individuaalsem ja võimaldab sul numbrit elu jooksul kaasas vedada.
Ise valisin numbrit siis kaalusin ka kõiksugu variante, et siduda reg numbrid autoga ja tähed endaga. Lõpuks otsustasin, et seon tähed endaga ning
kasutan numbrikombot 888, mis on üsna kujundlik, teisalt autopõhiselt on haakumatu ja sobib siuliselt igale Sõidu/veoautole. Olen isiklikult 3
tähelise nimega, seega miks mitte siinkohal sellist privileegi kasutada, kui numbrisoov kindel on.
Üks hea soovitus veel, kui juba sellise asja eest võrdlemisi suure summa raha välja käid, proovi photoshopis, kas sinu soovitud numbrikombo on
visuaalselt ka ilus. Proovisin kah sedasi arvutis numbreid ja teatud variatsioonid olid silmale paremad, kui teised.
Suuermad pidurid võiksid olla
Kuidagi palju ruumi seal velje sees.
SalmA
Tsitaat: |
Masuurik, see jutt jah õige sul, peab asjad läbi mõtlema ilusti.
Pidurid võiks muidugi suuremad olla, mõni ütleks pigem, et velg võiks väiksem olla
Aga auto käes ja Tänud ViljarS selle mega hea töö eest. Tehti jämeda ja peene pastaga poleerimine ja lõpuks lisatud CQuartz Professional ceramic.
Lisaks üks video ja mõni pilt
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=ULz_XwpemSM
Osta talveks bussipilet, ausalt
Juhipoolne esituli on viltu sellepärast, et.....
Loodan talveks saada oma diiselpeldiku käima, et essi leotama ei peaks selles soolas.
Tuli viltu pildil jah, polegi nii tähele pannud, eks kapott, tagaluuk ja uksed on veel päris paika timmimata, seda saab teha ilmselt talvel soojas
ruumis või siis kevadel. Aga homme vaatan selle tule üle mis jama on vb on asi TYC tules ka.
Kas asi on fotoaparaadis/sätetes või selles sombuses ilmas aga need pildid ei tee au sellele värvitoonile, sügavusest jääks nagu puudu. Eriti
võrreldes eelmiste piltide või videoga.
Aga tervikpilt autost on väga maitsekas ja soliidne - veljed on tõesti pisut suured (toll või kaks) aga vähemalt on ilusad hõbedased. Kiitus
omanikule, jätka samas vaimus!
P.S! Kas minu silm vaatab viltu või ongi taga koopavahe suurem? Tagaots tundub olevat pisut upakil.
Tsitaat: |
Ilusa värvi oled valinud. Hetkel muidugi piltide pealt ei tule kahjuks välja see väga hästi aga küll jõuad veel pildistada.
Ma tegin midagi taolist 2009 aastal.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kiiret pole, kuna 20" on uus rehv peal, siis mul lumega libe pole ja rehvidel m+s peal
Velg pole kunagi liiga suur. Minu meelest sobib sinna auto alla väga hästi
https://shops.audi.com/en_GB/web/collection/p/audi-s6-plus-1-43-nogaro-blue-5031300113-10
See mudel äge, peab vist ostma Aga kuna paljud käskisid auto talveks seisma panna, siis nüüd nii ka läheb. Tõin eile omaöe S4 2,5tdi quattro talveks ja muuks igapäevaselt sõitmiseks.
Paar kuud v rohken tagasi juba said valmis istmed. Pole lihtsalt aega olnud neid sisse panna. Samas kellel huvi võib hinda pakkuda, kuna pakuti
heledat nahka. Need istmed elektrilised.
Carbon liistud ka olemas, ViljarS poleeris üle ka.
Aeg hakata seda masinat liigutama, vaja kat alla panna ja üv teha. Lisaks peab korra 20-stel kõik rehvid maha võtma ja uuesti peale panema, kuna
jooksevad tühjaks.
Kõva värk. Oht, et kevad tulemas? Jaa, olid nädalavahetusel juba
asjalikud ilmad ja käisin ka kodukandis teist ukse vahelt kaemas. Muud polegi kui kevadel klemm peale, õlivahetus ja kindlustus teha.
Kevadel vast siis trehvab
Tsitaat: |
Auto tänavatel tagasi, üv järgmise aastani. Kes lairiba lambda jaoks juhtme teha tahab võib teada anda, see vaja ajuni ära vedada ja saaks minna
vemsi seadistama. Tehtud tagapidurite remont, tagumised pidurivoolikud ja käsipiduri trossid.
Väike video ka
El sisu sees, veel veidi laiali seest mõne asja pärast, aga varsti laon kokku ära. Kes velgi himustab võib hinda pakkuda, rehv 1 hooaeg sõitnud. Ja
samas võiks pakkuda mis velg sobiks selle auto alla paremini, ilmselt lähen 19" peale tagasi ikka.
Aga küsimus veel. Mul ir vastuvõtjaga pult millest uksi lukustada, on lakanud toimimast see. Peale värvimist toimis veel mõnda aega, vahepeal jälle ei
toiminud, siis toimis ilusti mõnda aega ja nüüd ei toimeta enam üldse. Arvutiga ka ligi ei saanud, kas peaks kohe hakkama uut keskluku pumpa otsima?
Kui arvutiga ka ligi ei saa, kas siis pump saab süüdi olla? Ju sel kesklukul ka oma juhtmoodul - ehk see saba andnud?
IR pumbale minu teada ei peagi arvutiga ligi saama. Vähemalt ühel IR pumbaga autol sai uuritud ja pole üldse K-linega ühendustki juhtmestikus.
Kui õigesti mäletan, siis olen ligi saanud ennem.
Ei saa IR pumbale arvutiga ligi.
Okei, aga soovitusi mis teha, et asi jälle toimima saaks?
Pult ikka toimib? Üks või kaks pulti?
Tsitaat: |
Vaata läbi telefoni kaamera kas pult saadab signaali välja üldse enne kui vahetama hakkad.
Tsitaat: |
Ega ei oskagi muud eriti pakkuda. Ilmselt mõlemal pool autot oled proovinud pulti. Siis võid proovida uuesti õpetada pulti.
Vaatasin teema otsast lõpuni läbi just velgede mõttega, ja Tanel, see mis seal all on, sobib sinna kõige paremini Mina seda küll ära ei vahetaks, see istub seal nii ilusti all
BBS LM 18" läheks ka kenasti.
BBS LM maksab kah täpselt niipalju, et enamus investeerib selle kuhugi teise kohta.
veekaheksa
Velgedega ongi see, et alla 19" ei tahaks panna kuna 18 tundus nii tilluke seal all. Varsti peaks carbon liist ka sisse saama, eile vaikselt töö kõrvalt alustasin paigaldusega, aga ei jõudnud lõpuni teha. Peale speedesti
on kange tahtmine juba vems peale kruttida, aga oma aja puuduses pole veel jõudnud lambda juhtme pikkust ära mõõta ja Eintsile edasi öelda, püüan end
parandada täna.
Võtit proovisin kodeerida igatepidi, aga uksed puldist lukku ei lähe, enam ei teagi mida teha, kas on asi keskluku pumbas või ei teagi.
Kontrolli ukselülitid üle ja luugijuhtmed.
Aga õpetada õnnestus? Õpetamise hetkel peaks pasun häält tegema, nii mitu korda kui puldil vajutada.
Kesklukuga pole viitsinud tegeleda enam, ei saa 2 võtmega õpetada ka veel, sest pole teist võtit. Kõik mis netist leidnud ei toimi. Aga nv müüsin 20"
maha ja tõin 19" asemele. Valged rs6 veljed on lihtsalt ajutised kuniks rehvid peale saan.
Is niiiiiiice! Repilca?
Tsitaat: |
Veljed all. 19x8,5, ees ET 20 ja taga ET 35. Rehv 225/35.
Lisaks hakkas eile kesklukk puldist toimima jälle.
Esi- ja tagaosa kõrguste vahe paika saab, siis on titi-miti. Või pilt petab? Põhiline, et ise rahul oled. Minule see pilt igaljuhul meeldib.
Tsitaat: |
Tervitused!
Rõvedalt ilus igatahes, see tagaotsa kõrgus on natuke kriipiv, aga küll jagu saad. Imelik, isegi 19' tundub väike, ma mõtlesin, et mul 18' on juba
hea Mis sa nende ukseallääreliistudega tegid?
veekaheksa
Ilus auto! Kui palju veljed koopast väljapoole ulatuvad? Enda autol on originaal Bolerod (17x8 ET40) ning tiivaääreni pole just palju maad minna. Mõtlen samuti laiemate velgede peale, lihtsalt pelgan, et hakkab hirmsasti külgesid mustama.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Selle veljega väga mööda ei anna panna, sobib väga hästi Natukene peaks maale lähemale tooma veel jaa
See C4 lihtsalt perfektne !
2a täis selle autoga. Raha on kulunud omajagu, aga ainult tuuningu peale pmst.
Vemsi peale panek on veninud veidi, aga nüüd algne soft olemas ja vaja veel mõni juhe vedada.
Aga laupäeval sai käidud haapsalus miili vaatamas ja sõidetud üks pikem tiir jälle, väga hea ja mugav asi ikka see c4. Geneka rihma pinguti vaja uus
otsida, praegune jookseb veidi viltu peal.
Kas ninaplekid ja tagaluuk on plaanis paremini istuma ka sättida? Kapott vajaks vast uuesti värvimist?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Vahepeal seisid auto kuna geneka pinguti oli veidi emane ja ei olnud vajadust liikuda sellega. Siiski sai nüüd uus pinguti peale. Kuna originaali saab
ainult traditionist ja 200+€+post, siis sai mõeldud mis sinna veel sobiks. S4-l nägin, et 85kw disla oma tundub sarnane, sai poes vaadatud mõlemat,
aga tundus, et vb vaja lühemat rihma kuna see ei lähe nii pingule, aga siiski sai peale pandud originaal rihmaga ja asi toimib väga hästi, rihm
piisavalt pingul ja saab jälle kulgeda. Allroadilt sellesse istumine on ikka huvitav. Järgmine aasta läheb vems peale, ikka kuradi lahja on see stock.
Tuli vahepeal selline huvitav pakkumine. Uus sisu jälle siis. Valge/mustaga, taga kardinad, luugil kardin, esimesed polstrid täielikult nahatatud,
käepidemed nahatatud, piilarid nahatatud ja armatuuri all külgedel nende releede kaitsed v kuidas öelda ka nahatatud. Keegi kunagi maksis selle
tegemise eest 40000 krooni
Vana sisu müüa.
Korraliku riidest sisu vahetasid sellise lehmakirju naha vastu? Oleks siis korralik nahksisu või vähemalt 1 aprill... minu meelest sellise uhke
väljanägemisega autosse see sisu küll kohe üldse ei passi. Iseasi kas see üldse ühtegi autosse sobib, päriselt inetu teine ja vaevalt, et asi nüüd
piltides on (a la, et "päriselus on oluliselt parem").
Aga autoomanik ehitab autot endale loomulikult, lihtsalt mind huvitab kuidas eelnevalt väga hea maitsemeele juures selline samm nüüd tehti?
Tsitaat: |
Ma usun, et reaalis ikkagi etem ja nendeleuutele istmetele kuluks üks hoolduskuur lihtsalt ära. Istmete plastikud ja mingid detailid ka ühtlasesse tooni saaks, siis minu arust täitsa ok, aga üldiselt see maitse asi...
Oodake kuni kõik sisu koos, hetkel proovisin ainult esimesi istmeid. Uurisin juba armatuuri nahatamist ka ja läheb see ka talvel tegemisse. Ja keskmise osa saab alati ära värvida. Ideaalis oleks tahtnud sinist alcantrat, aga seda ei leia kuskilt.
Mulle küll meeldib. Saaks veel istmete plastikud mustaks küljepealt siis veel parem
Minusilmis võiks ka istmete alumised osad mustad olla, isegi käetugi võiks must olla.
Aga eks see kõik ole maitse asi. Ise pooldan ka seda riidesisu kordades rohkem
Ilmselgelt see nahk ei sobi sinna.. igatahes mitte sellistes toonides, see on nagu moosiriiuli lisamine vms.
Muidu ilus aparaat.
Mulle nagu meenuks et see sisu oli pärit mingist kiirest S6-est mille värvus oli must/tume,ning sinna see sobis.
Sinu värvi autoga pigem jah sobiks see sinine alcantara , aga igaüks teab mis teeb oma autoga.
Ilmselgelt kes ütleb, et see sisu ei sobi, sõidab bemmiga. Mulle see sisu meeldib ja tean veel mõnda kellel 2 värvi sisu Audis. Ja leidke mulle sinine
alcanta ja ma vahetan sisu välja.
Istme plastikud peaks jah mustaks tegema, siis muutuks pilt kenamaks ja vb ka must käetugi oleks parem, hetkel nagunii see auto väga sõitmist ei saa
ja aega sisuga tegeleda.
Täitsa huvitav oleks näha seda s6-te millest see sisu pärit on.
Lasnamäel oleks päris kõva tegija sellise sisuga.
Sisul ja toonil otseselt midagi viga pole. See on kóik maitse asi. Autot ehitad endale, mitte külale. Mida rohkem ehitad ja personaliseerid, seda
rohkem ila tekib. Liiga kirju see sisu veidi vóibolla sel kujul on, kuid mustad küljeplastikud aitaks kaasa toonide sulandumisele. Sinine keskosa
beezi asemel oleks kerevärvi vaadates parem. Eks saad vajadusel tulevikus muudatusi teha.
Lisaks tasuks nahk sügavalt puhastada( juhiiste läigib nagu vakstu) ja vajadusel sisu lahti vótta. Mulle tundub, et nahk tahaks pingutamist.
Ladustamisest ja veost tekkinud pressjäljed oleks vaja välja kuumutada/ siluda.
Kas nahk on kunstnahk?
BMW vastu poleks mul midagi, küll aga sõidan senini Audiga.
Asi on lihtsalt maitses, paljude maitsemeel on pigem tagasihoidlik. See sisu võib olla eriline, käsitöö või mis iganes veel aga see ei tähenda
automaatselt, et see ka silmale hea vaadata on. Esiteks see värvikombinatsioon kõlbaks healjuhul Alma reklaamautosse ning teiseks näeb see sisu ka
võrdlemisi väsinud välja (nagu masuurik eelmises postituses täpsemalt kirjeldas). Kolmandaks pole minule isiklikult meeldinud ükski kahetooniline sisu
(pean silmas eeskätt istmeid), olgu see Recaro sport sinise alcantraga või kasvõi BMW-s mõni Individual sisu.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Eks selline massist väljahüppamine kütab ikka alati korralikult hagu alla ja kui muud ei saa, siis saab vähemalt populaarsust ja jälgijaid oma teemale
hästi peale.
Eks mida rohkem personaalseks minna oma autoga, seda rohkem ta kedagi riivab. Mina olen näiteks autode originaalsuse fänn, et originaallisasid ja
toone kasutada aga hindan samas kõrgelt ka teiste tehtavaid projekte. Sest palju ägedam, et tehakse ja proovitakse ja masin on arengufaasis kogu aeg -
iga personaalne masin peabki ainult omaniku enda soovidele vastama ja mul on siis ka äge vaadata, et kuhu inimeste fantaasiad ja maitsed lähevad.
Maailm palju kirjum ja ägedam.
Ma võin ka öelda, et ma oma autole ei paneks seda värvikombinatsiooni sisu aga keda see huvitab. Ja äge, et paned. Jõudu.
Väga normaalne sisu. Enamus b6/b7 keredega S4del sama värvikombinatsioonidega.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Annan nautke nõu.
Tooni vahetusel see värvimine on täiesti ebaprofesionaalne teema minuarust.
Värvimine on mõeldud rohkem lokaalsete kulunud kohtade paranduseks. MÜÜGIKS! Siis kasutatakse ka alla nahapahtlit jne asju. Kestev lahendus see pole.
Eriti must värv.
Tooni vahetusel ja eriti suurte värvikontrastide puhul on vaatamiseks võibolla enamvähem. Samas sa igapäev kargad seal istme otsas ja see nahk on
muljumises.
Kogu see asi jääb isegi pärast värvimist väga kole ja vinüüli moodi. Üldse mitte naturaalne. Kui võtad naha sõrmede vahele ja mudid, siis hakkab see
asi lõpuks murenema. Olen näinud ühte Mr C..i tehtud Ferrari F430 beezi istme värvimist beeziks. Tehti samat värvi põhjale siis. Mõnda aega hiljem
nägin sellest istmest pilti auto24. See oli veel koledamaks läinud, kui ennem parandust.
Minu A5 oem istmed olid tüüpilise kulumisega ustepoolsete külgede pealt. Parandasin neid päris prode vahenditega. Esimene kord juba sai väga hea.
Paari nädalaga kulus sportistme padi visuaalselt isegi koledamaks. Uus must nahavärv kogus mustust sisse ja muutis värvi kergelt. Tulemuseks laiguline
pask.
Pidasin rohkem silmas, et tükk tuleb ära vahetada, kuid kuna seda heledat on nii palju, on mõistlik juba uus sisu teha.
Selle värvimisega on see asi, et see on 2 nädala lugu. Siis hakkavad triibud ja muud asjad välja lööma uue värvi alt. Seda enam, et põhja värv on väga
hele. Nahale antakse tegelikult värv natukene teiste meetoditega, kui see parandusteema.
Alati on erinevad kvaliteedi ootused ka, kuid kole või halvasti värvitud/parandatud nahksisu on ikka väga jube asi.
Mina jätaks selle värvijama tegemata.
Eks Helina oskab minust paremini kommenteerida seda värviasja. Tema vist tegeleb selle teemaga igapäevaselt.
Tsitaat: |
See laitmine tõesti veidi lamp.
Teema algatajal ju valik ees, kas korralik riidesisu või hästi säilinud custom nahksisu. Igaüks peab ju arvestama ka sellega, kumba lihtsam hooldada,
mis endale rohkem meeldib jne. Paljud ju peavad ka olude sunnil materjali valiku tegema(nt. laps või lemmikloom vms). Ilmselgelt siinkohal riie saab
vastuhääle.
Samuti ei saa sellest sinise alcantara teemast aru.
Usun, et kui neid sisusid liiguks, siis oleks neid linnapildis päris palju. Ja kindlasti kui võimalus oleks, võtaks freeser endale ka sinise alcantara
sisu, kuid nende saadavus ja hinnaklass on juba teises maailmas.
Antud sisu tuli ju mõistliku hinnaga kätte ja on ikkagi custom sisu päris nahaga. Mitte mingi kunstnahaga kaetud ja lambi kohas tehtud saast.
Ja lasta ise mingi custom sisu teha läheb ju võrreldamatult kirveks. Eriti veel mingi originaal alcantara ja päris nahaga...
Samuti antud sisu ju eristub hallist massist. Ma nüüd ei ütle, et mulle see jubedalt meeldib, aga no etem kui mingi lambised bee˛id ja hallid
nahksisud, mida on linnapildis kõvasti rohkem ja ei tekita absoluutselt mingeid emotsioone.
Iga üks käitub ja tegutseb siiski vastavalt enda maitsele ja vastavalt enda ressurssidele. Unistada võib ju alati. Siis kui tuleb mingi otsuse
langetamine, on teised alati kohe targad ja maiad sinu eest otsustama. You do you.
Sest ma olen lihtsalt hea läbirääkija. Rool, k.kangi kott ja nupp
lähevad ka nahatusse varsti. Suve jooksul üritan armatuuri ja keskkonsooli ka ära nahatada.
Väga ägedad kellad!
Hakkab aeg kätte jõudma ja aeg masin garaa˛ist välja ajada. Teha vaja ennem ÜV, kat alla ja summuti ots külge keevitada. Kui üv tehtud, siis lähevad
ka asjad nahatamisse.
Lisaks tuleb veel ennem suve vems peale ära panna. Pihustid ka suuremad olemas nüüdseks.
Üv läbitud, sumpa ots küljes, sõita üle pika aja ikka väga hea sellega. Eile sai auto korraliku pesu ka, lisaks keraamika vaha. Üks pilt üv modes ka.
Legendaarse Bosch 044 kütusepumba toitejuhtmestik on valmis kättetoimetamiseks.
Rõngasklemmid ühenduvad akuga ja must juhe jookseb paagipealse pistikuni.
PILT
Kasutasin pumba käivitamisel kuni 300 amprist ja normaaltemperatuuril kuni 80 amprist voolutugevust taluvat TE (Tyco) releed. Kaitsme panin 30 amprit.
Tänud Rocket kiire tegutsemise eest!
Kohe kui asi kohal, läheb ka külge.
Lisaks tuleb veel installida mõni hobune juurde. Turbo, kolle, pihustid, cooleri kit ja soft.
Üks ilusamaid s6 mida näinud olen. Velg sobib hästi, tõin endale samasugused. Mis turbo, pihustid ja muu nänn kapoti alla rändab ka?
Garrett GT3071r/K26(turbo on originaal ka kõik, garretti tehasest k26 kuumakojaga), 750 cc pihustid Bosch, prj mapitud Motronic, cooler mingi 500x250
äkki? Wg 2 vedruga, downpipe.
Sellised jupid lähevadp peale. Rahulikult hetkel teinud ja cooleriga kõige rohkem jampsi.
Kuna siia freeser'i teemasse postitamisest oli info levitamisel juba varem kasu, siis üks pilt uuesti valminud 044 bensiinipumba toitejuhtmestikust.
See läheb Põlvamaale!
Nonii, jupid küljes ja pill sõidab. Edasi käib ikka väga hästi ja paugub ja plärtsub ka mõnusalt nagu turbokas peab.
Siinkohal tuleb tänada venda Kunot kes neee asjad aitas peale panna ja cooleri mahutas nii, et kõik võred asjad on küljes ilusti.
Sai ka proovitud teisi velgi korra. 19x9,5 ET 35
Videosi asju näeb instagramist: pajumetst või sepangblue_s6c4
Soovitaks AEM-i filtrit kasutada.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Asi polegi nii väga selles ölis ja öhulugejas. Pigem öhu puhastamises.Reaalne kogemus. Kuskil 2 kilomeetrit kruusa teel rekka taga.Turbiini tiivik oli ikka suht tolmune. AEM-ga seda pole täheldanud. Ja mida suurem see filter on,seda parem.
Tänase seisuga jääb auto pikemalt seisma. 5a tagasi tehtud kaane remont vist üle selle samuse tehtud ja kaane tihend ära.
Hakkan otsima vähe tugevamaid juppe mootorissse ja järgmine aasta sõidame edasi.
Tsitaat: |
Oi tal on olemas väga hea sidur
Jah vaikselt otsin ja ostan juppe kokku. Sidur ja kaane tikud ostetud vahepeal. Vaja veel, tihendi komplekt, kepsud, rõngad, saaled ja kindlasti
mingeid pudinaid veel.
Hetkel muutusi väga pole. Veljed läksid müüki 600€ eest.
Alla lähevad järgmine hooaeg a8 alt veljed. Nüüd tuleb hakata veel uurima kellelt kepsud võtta, saaled, tihendi jne.
Puhkuse aeg võtab mootori ka maha ära ja viib koju sooja garaazi.
Tervist ei tea küll mis kepse sinna soovid,aga fcp firma toode maksab 650 komp.
https://fcp-engineering.com/en/119-audi-s2-rs2-s4-s6-22-23-25-20v?page=2&resultsPerPage=24
Tsitaat: |
Eile sai prooviks veljed alla. 20-25mm flantse vaja ja vedrudega midagi ette võtta.
Tuleb jalad kõhualt välja võtta ja juppe tellima hakata.
Selline seis hetkel.
Velg on muidugi C4 puhul minu arvates super äärmus, kuid kui Sa need veljed ilusti istuma saad, siis oled supertubli. Sellest ajendatuna on mul üks küsimus -kuna see auto Sul hobisõiduki staatuses, siis miks Sa kohe hea coilover-i teed ei lähe, vaid vedrudega midagi aretada soovid?
Tsitaat: |
Kaua otsitud veljed sai reede öösel Lätist ära toodud. Vajavad uut värvi veel ja vb ka rehve. Mootoriga pole ka motti olnud tegeleda, tegelt ainult
maha vaja võtta ja uute juppidega kokku laduda.
Järgmine kuu võiks juba isegi äkki liikuma saada masina.
Autol sai paar nädalat tagasi elu sisse puhutud. Nipet-näpet teha vaja veel. Tahaks see aasta veel ÜV peale saada ja peale seda talveunne ära
panna.
Lasen selle aasta üle ikkagi, auto sõidab ilusti, remont on korda läinud. Hetkel selgus, et salongiradikas vajab ka vahetust.
Kes endiselt videosi ja asju näha tahab, siis Instagram : pajumetst ja leiab.