Hiljuti saksamaalt toodud.. kaasas oli ka paberid ja muu mis kinnitas, et ls.(199.000) on õige.
Aga nüüd autost.
Kõik lisad mis peal toimivad ka navi.
Istmed on küll elektrilised ja seljatuge saab liigutada mitut moodi samas ette ja taha lükkamine on ikka käsitsi.
Huvitavam lisa on vast parkimis andurid nii ees kui taga.
Püsikiiruse hoidja ja muu on ilmselt juba standard.
Pilte ka.
[/URL]
[/URL]
No nüüd on küll see ilus asi täitsa näha...
Aga miks sa arvad, et seal mõnusas nahkdiivanis ainult 20000km aastas on veedetud?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Navi ekraani taga on kaks kaardi pesa. nende kaartide pealt mängib MP3 väga ilusti.
Tsitaat: |
Ikka maandus klubisse see masin. Sai tal pikalt silma peal hoitud ja loodetud, et ehk ei lähe enne ära kui enda oma müüdud saan.
Uurisin ka Revalist selle ajalugu ja nende andmete järgi kõik klappis. Viimane poolteist aastat ainult vaikus olnud, vb seisnud vms.
Aga nael patja ja mutter kompressorisse või mida allroadi meestele nüüd soovima peakski.
Mis autoga hetkel plaanis ja vaja teha.
hooldused - hetkel on kõik normis aga aasta lõpus on ülevaatus siis sügisel teeb hooldused ja kõik mu mida võiks leida, samas praegu lasin üle
vaadata ja kõik oli bueno.
Õhkvedrustus - II astmes kipub peale pikemat seismist juhipoolt ilmselt alla laskma. Samas III astmes on kikkis mis kikkis. Tõstab ja langetab ennast
ilusti.
(kes teab kohta kes suudab surveid mõõta ja teha kindlaks ka padi või mõni toru võib sammuti soovitada - hea kui asuks TLN)
Rehvid - hetkel on üle keskmise kulunud suve omad all, sammuti sügisel plaanis soetada korralikud MS kuna 4WD seega ei näe mõtet naastudel, auto
läbivus on hea isegi nende kehvade rehvidega..
mootor ja kast on korras. Ilmselt teen seal ainult hooldused.
Mingit tuunimist ma tegema ei hakka, CO on korras ja musta ei tule ka kui "Kickdown" teha seega mootori ja kogu auto plaanin hoida nii originaali
lähedane kui võimalik.
Kere - üldiselt väga hea, roostet ei leia kuskilt. Teha on väikesed värviparandused või noh, eks maaler otsustab. Peale seda ilmselt vaha peale.
(kes teab mõnda norm kohta keretöödeks tln võib soovitada, äkki on ka audiklubi huvilistele soodustus)
salong - keemiline + naha hooldus tehtud. Oeh nahka nühkisin ise ja seda ikka jagus...
Padja surveid otseselt ei mõõdeta. Tehakse lekketesti ning vaadatakse mida kompuuter näitab.
Remondikohtade infot siit: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=164863
Huvita oli ka kütuse kulu.
Masina kohta mis kaalub ligemale 2 tonni 1925 kg ( tühimass) ja 4WD eeldasin suuremat kütuse kulu.
Hetkel sõitsin 350 km millest linna ja maantee on pooleks ning ca tunnike ka liivamägedes.
350 km jaoks kulus 25L kütet seega tuleb ca 7.2 kuluks. Üllatavalt madal kulu.
See on suhteliselt okei kulu. Manuaalkastiga saab seda kulu veel veidi paremaks.
Üldharivat lugemist saab siit (kui juba lugenud pole): http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=87844
Vändra ligidal liivamägedes =))
Rada ise selline:
Enamus rada sai edukalt läbitud.
Video on küll täielik pettumus
Olen kuulnud, et nende 2.5 mootoritega pidi koguaeg mingi jama olema ja soovitatakse osta ainult 1.9 mootoriga A6, pidi olema kõige lollikindlam. Ei
vasta tõele? Parandage.
Muidu edu autoga, välja näeb ilus, ise vaatan hetkel samamoodi A6te endale.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kas tegu 7-me kohalisega vöi ongi Allroadidel pagasiosas sellised topsihoidja laadsed kausid?
Edu maasturiga.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Nonii vahepeal on ühtteist toiminud ja tehtud.
Suvega sai sõidetud ca 5000+ km ning see oli ülimalt mugav ja meeldiv.
Õhkvedrustus on väga meeldiv kogemus.
Vahetatud esimene õhkamort.
Tehtud hooldus, õlivahus (mootor + käigukast)
Kütuse, õli ja õhufiltrid.
Sillaosad,kolmplekt(Lemförder)
Paari nädala jooksul on plaanis ka väike iluravi.
Rooste küll puudub samas on kriime.
Värvimisele lähevad mõlemad küljekarbid ning uste äärmised liistud on ka kriibitud,
maaler väitis, et need on võimalik "Kõrgpoleerida" ja lakkida,
kui ei õnnestu siis plaan soetada uued ( tk ca 500 eur....).
Lisaks kõrvaistuja ustel mingid triibud.
Seega värvitakse uksed üle. Sellega peaks iluvead olema kadunud, vähemalt need mis maaler leida suutis.
Hoolduse/remondi ajal tehti ka diagnostika ning vigade arv oli Null.
Kui värvitööd tehtud lisan pildid tulemusest.
Tsitaat: |
Olen kaua oodanud ilusat ilma, et lisada ka värskeid pilte puhtast autost kuid ilmselt niipea seda ei juhtu.
Mis vahepeal tehtud:
* Juhipoolne amort, esmalt sai pandud kasutatud mis kestis vähem kui 3 kuud ja nüüd on all uus Arnott oma.
* Nippet näpet sillas mis veel oli kergelt rabe.
* KKK tihend - natukene immitses aga noh nüüd on vähemalt mootor lekkevaba.
* Eelsüüte küünlad - 5tk vahetati kohe, ühte ei saanud kätte selle viin neljapäev Karla autosse ja seejärel on kõik 6 tk uued, ei näinud mõtet neid
ükshaaval vahetada.
* Antenn mis oli ära murdunud ja häiris silma pandi uus.
* Kuna põhjakarbid said läbi teeremondi kahjustada ( tsementeerimis töö) ja see jama ei tulnud ilusti maha värviti mõlemad põhjakarbid üle. Silma
häiris
* Kõrvaistuja ukse peal oli mingi kriim ja kerge mõlk, ei midagi läbivat aga ilmselt parkla teema, üks värviti üle. - hetkel iluvigu peale võibolla
mõne stange kokkujooksu parandamise ei ole tähendanud kui soov just mm taga ajada.
* Rehvid mis alal panin on 235/55/17 Naastud
Autoga sai huvipärast käidud ka töökojas kes pakkus tasuta ülevaatust ja vajaminevate tööde kohta pakkumist. Ainus mida härrad viimaks tegid oli
murdunud antenni vahetus.
Täna sai käidud ka ülevaatusel ja natukene muretsesin, et sõitsin sinna ainult 1 km ja mootor külm, et äkki näidud pole päris head. Vastati, et kõik
on väga hea ja kiideti masinat.
Lisaks ülevaatusel olles oli minu auto kõrval "Pukkis" uus Subaru Outback ja kui masinat rapputati siis see käis seal ikka nii tõllad-mõllad, et ära
ehmatas.
Koheselt tekkis hirm, et minul on autos kaks kelku ja mida kõike veel vedelemas, et need asjad hakkavad seal lendama nii mis kole.
Kui aga auto "pukis" siis üles-alla liigutades liigus masin minimaalselt, õhkvedrud tegid oma tööd ikka väga hästi. Paremale ja vasakule ka vaid
kergelt õõtsus - samal ajal Subaru kõrval käitus nagu oleks Ameerika mägedes.
CO teste tehes oli ka rõõm vaadata kui pöördeid anti, et mootor töötas nookohapeal kui "kiirendades" ilusti - ei mingeid värinaid/võbinad - pane või
veeklaas peale.
Vahepealne lahe avastus:
Aega ajalt ikka leian autost uusi lisasi.
Näiteks, kui võtmega juhi ust keerata lukku ja uuesti keerata siis nii kaua kui hoiad sulgetakse kõik avatud aknad ning nii kõrgeme kui kaua hoiad ehk
võimalik on reguleerida ka kõrgust. Ning vastupidi lukust avades.
Kahju, et selline asi puldist ei tööta. Kas seda annab mõistliku raha eest teha ?
Mis mõttes/plaanis :
Varuratast pole siiani ( küsisin küll inimestelt pakkumisi aga ajanappusel ei ole kahjuks jõudnud tegeleda. Pole väga aega Tellinnst eriti kaugemale
sõita.)
Lisaistet taga (pagansikus need lisa 2 kohta, et oleks 7 kohaline) pole - kellel olemas võib pakkuda - selle puhul võin ka Eesti teise otsa sõita.
Hetkel polegi nagu midagi peale sõitmise ja nautimise teha. Olen küll vaadanud mingeid uuemaid esi tulesi või sisemisi LED-e samas kõik põlevad ning
jõulupuuks autot teha ei soovi.
Erinevadi NAVI makke tehase oma asemele, et saada "Android +Waze" autosse olen ka uurinud kuid nende makkide välimus on nii ja naa. Õige makk kohe
sobib kuidagi antud masinasse. Plaan on hoida auto ikka nii originaali ligidane kui vähegi võimalik. Samas mingi iPhone Dokk + aux oleks kena-
kirjutasin kohe A-sound ja eks näis mis vastavad.
Sooviks paigaldust nii, et see auto sisemust ei "lõhuks"
Pildid - eks tuleb oodata ilma kus 15 meetriga autot poriseks ei sõida, et saaks foorumi jaoks korralikud pildid teha.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Viimane eelsüüte küünal mis katki keerati ( teine silinder) sai täna vahetatud Karla Autos ja 30 min töö eest küsiti 69 eur .... noo jah eks selline
miinimum tasu kehtestatud.
Igatahes küünlad on nüüd kõik uued ja keraamilise määrega üle tehtud. Tulevikus on vahetus sujuvam.
Karla Auto ees oli üks allroad mis oli teinud nina avarii. Omanik soovis selle korda teha kui see otstarbekaks ei osutu.
Võiks antud auto omanik oma multifunktsionaalset rooli pakkuda, eeldan, et see läheb 1/1 külge ja nuppud ka toimivad.
Lisaks õhkpadi peab olema terve või sobima ka minu rooli oma.
Homme läheb auto A-Sound ja seal paigaldatakse AUX, USB ja Sinihamba tugi.
Kui tehtud eks annan tagasisidet kui hästi toimib.
Lisaks tänan foorumi kasutajat "antsvolli" kes soovitas osta õhupumbale uue tihendi kui pump pole nii kiire kui võiks:
https://www.amazon.co.uk/ALLROAD-SUSPENSION-COMPRESSOR-PISTON-REPAIR/dp/B00M1P8SJC
Eks kui käes ja vahetatud annan teada kas läks kiiremaks või mitte.
Tsitaat: |
Noortehniku paigaldus A-Sound paigaldas boxi millega sain USB ( otse seadmest või mälupulk), AUX ja Sinihamba toe.
Kõik toimib hästi ja lisaks toimib ka maki pealt hääle ning lugude valik.
Telefonist saab saata kõike, kõned, Youtube, iTunes jpt.
Lisaks paigaldati lisa mikrofon, kuigi autos on neid juba kaks.
Seoses mikrofonidega meenus, et minu autost on autotelefon "jalutama läinud" kellel üle ja korralik võib pakkuda.
Mitte, et ma seda kasutaks aga kuna on võimalus olemas siis võiks see ka toimida.
Heli kvaliteet isegi üle Sinihamba teeb pikalt meie raadio kanalitele.
Parem oleks vast CD aga kes neid sinna 6-esesse boxi ikka toppida suvatseb.
Väike ikaldus oli Audi Navigation Plus süsteemiga. Selgus, et minul kui viimasel AllRoadi mudelil on sees uuem stereo mudel ning vaja oli uusi
juhtmeid.
Lisaks avastatud ka väike viga stereol millega kunagi võiks tegeleda. Nimelt minu stereo tõstab, tähendab peaks tõstma ka ekraani üles kuid kahjuks
viimane seda ei tee.
Ilmselt viga ekraani mootoris või tarkvaras. Hetkel segab see ainutl NAVi DVD ja mälukaartide lisamist. Selgus, et lisaks DVD-le on seal ka kaks pesa
mälukaartide jaoks.
kiire Google andis 300 $ mootori hinnaks.
Eks tulevikus tegeleb sellega samas segab see ainult NAVI toimimist ning tänapäeval on Waze ja muud paremad rakendused.
kuid kindlasti võtan selle ette.
Lisaks küsisin ka tehnikult heli isolatsiooni kohta, et kas on vaja parandada.
Mees vaatas uksed, põhja, katuse ...jne üle ning mainis, et antud auto isolatsioon on väga hea. Täiendamine ei anna suurt midagi.
Vahepeal vahetatud kompressori tihendid ja muu pudi.
Tulemus- oluliselt kiiremini tõstab masinat.
Vahepeal sai külastatud ka jäärada.
Peale jäärada tekkis aga uus "Mure" ei teagi kas minna ja lasta igaksjuhuks Karla diislis üle vaadata?
Nimelt peale 2-3 h sissesõitu läheb auto oluliselt paremini "pöördesse"
Samas kõrvalistuja poolt on tunda ka nagu suuremat õhu "vuhinat" - kuid miskit lahti või pahasti tuvastada minu töökoda ei suutnud.
Peale uue multimeedia ühendamist ja CD box funktsionaalsuse eemaldamist avastasin, et sama nuppu alt on ka TV - seni ei avastanud ja seega pole
viimast testida saanud. Ilmselt vajaks see mingit sorti "digi boxi"
Tsitaat: |
Turbolõdvik äkki turbo ja klambri vahelt otsa saanud(filtrist turbosse). Endal kunagi oli selline juhus.
Võta mootorikate maha ning pinguta sisselaskekollete ja õhutoru ühenduspoldid ära.
"susina" mure sai lahenduse.
Selgus, et intercooler oli defektne.
Vahetati jahuti ja muu sinna juurde kuuluv.
Tööd teostas Flameko/autohooldus.ee
Palusin visata pilgu peale ka mootori üldisele seisukorrale, 2.5TDI ikkagi ju, olgugi, et uuem mootor millel ei tohiks nukkade kulumist ja muud häda
esineda.
Väideti, et seisukord on hea
Mina jäin nendetööga rahule seega +1 minu poolt. ( -1 kah...)
Kuna töö kestis omajagu teen kevadise hoolduse homme.
Hetkel jälle mõnus sõita.
Ainus mis häirib on see, et sooja ilmaga kuuma asfalti vaadates tekkib hirmus tagaveolise "tihu".
Selgus, et EGR vajab ka vahetust ning üks KKK tihend.
Kui küsisin, et kuidas seda varem ei märgatud/mainitud ? Palusin meestel kogu mootorile pilk peale visata - isegi kui see 2h tundi kestab/maksab, et
pole hullu maksan ära ja saab korraga asjad tehtud.
Vastati, et mehaanik vaatas ainult mootori ühele poolele -... noo jah
Mis siis ikka, eks tuleb jälle minna - huvitav kas veel midagi leiavad ? ( Challenge Accepted ) pm. Aastaga on ikka kole palju osa vahetatud
Rõõmu võiks vast tunda, et kole hea 2.5 on kuna üsna palju on selle juures tehtud.
EGR sai uuesti üle kontrollitud.
Töötab hästi seega ei ole vaja vahetada.
Hea, et cooleri hädale õigel ajal jaole sai.
Lähiajal on plaanis auto keemiline pesu, homme lähevad suverehvid alla.
Remondi/hooldus tööd tehtud.
Suverehvid all. 17/235/55 Continental.
Auto sai pestud seest väljast.
Nahk poleeritud.
Auto poleeritud.
Pildid tehtud nii, et auto on 4 astmes. Hea oli nõnda koopaid seest pesta.
Kas võisid täna liikuda pealelõunat Kristiine-Kesklinna suunas?
Sõitsin su kõrval ja taga vahepeal. Jäi oma ilu ja puhtusega silma küll
Tsitaat: |
Huvitav avastus.
Kui teha maanteeametis autodele tausta/info päringut siis märkasin, et Audi AllRoad on huvitavas kategoorias.
Audi AllRoad Kategooria:maastikusuutlik sõiduauto
Antud katerkooiras on leidsin ka autosi nagu Range Rover ..jpt.
Samas S6 ja A6 on jätkuvalt sõiduautod, ehk siis AllRoadi väiksemad vennad.
Isegi Hummer H2 on maastikusuutlik sõiduauto.
Vahepeal midagi uut pole lisada olnud. Liigub nii nagu peab.
Vaikselt alustan talveks ettevalmistusi.
Täna teostatud:
* esitulede vesilihvi, poleerimine ja vahatamine.
* auto pestud, puhastatud ning vahatatud. Nii seest kui väljast.
Tsitaat: |
Hei,
Ütleme nii, et kui auto soetasin olid tuled väga ilusad.
Peale 6-8 kuud survepesu muutus üks osaliselt tuhmimaks ja teine natukene "imelikuks"
Survepesurit ma süüdistada ei saa, seega ilmselt oli neil ka ennem miskit vaha peal.
Sama, ega ma ei tea kuidas see kestab. Hetkel on ilus ja eks annan teada kui "effekt" kaob.
Vähegi püsivam lahendus on siiski tuled üle lakkida kahekomponentse lakiga.
Tsitaat: |
Täna teostatud hooldus ( õlid ja filtrid)
Vahepeal lõpetas üks xeon ja park pirn töö.
Lahenduseks vahetasin kõik xeonid ja ka taava pirnid Osramite vastu.
Lisaks vahetati kütusevoolikud.
6 dets on uus aeg kirjas, plaanis on vahetada tihendeid ning enamus esisilla juppe ning piduritorud.
Auto tagasi järgmisest hooldusest:
Plaaniliselt eostatud tööd:
KKK tihend + seibid
V.V ots kumm
Esi stabika kondid
Lisaks lasin kontrollida rihma olukorda ja süütenurga täpsust.
Rihm hea ja süüde täpne, midagi muuta polnud vajadust.
Töökojas märkasin teist AllRoadi millel särasid ees värskelt lakitud tuled.
Peale lakkimist on hea kui ka pirnid ära vahetad. Xeonid reeglina peale 3-4 a poel enam niihead.
UP
Täna/eile 9.01.2018 teostatud järgnev
* uus aku Boch
* uus tagasivooluklapp
Nippet näppet teostatud:
* Chip tuning (ECU & käigukasti) remap - hetkel ~152 kw ning käiguvahetus ja minek oluliselt parem.
* ERG Blank ning vajalikud tarkvara modifikatsioonid
Lisaks tekkinud anomaalia "kusesooja" käivitusega.
Sümptomid: külmalt käivitub poolest pöördest, soojalt ka. Samas kui sõita 1-2 km ning jätta auto 10min -2h seisma, on käivitamine vaevaline.
Kui ühendan jahutusvedeliku temp. anduri lahti - annab eelsüüdet ning käivitub koheselt.
Vahetatud temp andur - ei midagi.
Mõte on veel vahetada mingi "nurga andur" mis asub mootori all ( varasem audi klubi teema kus üks kodanik sai sellest abi) samas ... võimalik, et
häda on ka kõrgsurve pumbaga.
Kui auto käivitub puuduvad probleemid, ei turtsu ei jää nälga... veakoode ei teki.
Häda hakkas peale viimast hooldust, kahtlustasin, et küte vajub tagasi - ehk ei õnnestunud kütusefiltri vahetus.
Filter sai veelkord vahetatud, ei miskit.
Ideid?
Korras pumpa võib ka pakkuda koodiga: 059 130 106L - mine tea ... äkki ongi pump.
Milles see kasti remap seisneb? Pole varem kuulnud, et seda kasti keegi remapiks.
Mootori kohta ilmselt see teema klapib: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=177720
Tsitaat: |
Niipalju tean, et nendel kastidel muudetakse kodeeringut ja sellega lülitatakse välja nn. iseõppiv reziim. Sellega muutuvad käiguvahetused
konkreetsemaks ja kast ei "kõhkle" enam nii palju.
Aga ega need kastid väga üle 150kw ei kannata ka.
UP
Diislikeskus väitis, et sooja käivitumise mure ei ole pumba põhjustatud.
Täna käis auto järgmises töökojas.
Testiti näpiti andureid aga viga ei leitud.
Veakoodid puuduvad.
Samas terve päev on auto ennast eeskujulikult üleval pidanud.
Käivitub igast asendist.
Ainus mõte jääb, et kas süüdi võib olla Statoilist soetatud kütuselisand?
Peale viimase kasutamist tekkisid anomaaliad..
Hetkel paak uut kütet täis ja terve päev on olnud muretu.
Vajutad ning naudid tuuningu rõõme
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Täna teostatud ülevaatus
Läbis puhtalt
Teostatud "nippet-näppet " +
Uued esimesed pidurikettad Fremax Carbon+ ja klotsid.
Silla stend
Kas tekkis isu millegi kangema järgi? S6 C5?
Tsitaat: |
A24-s on üks 4.2 C5 Allroad müügil. Ostad kasti 01E ja torseni + hooratta ja siduri. Ja saad päris asjalikku auto.
Lukku, müüdud