Foorumi logo

Audi Allroad 2.5TDI 132(152)kw - 2004 - Xloaded
Xloaded - 30.06.16 10:49

Hiljuti saksamaalt toodud.. kaasas oli ka paberid ja muu mis kinnitas, et ls.(199.000) on õige.

Aga nüüd autost.
Kõik lisad mis peal toimivad ka navi.

Istmed on küll elektrilised ja seljatuge saab liigutada mitut moodi samas ette ja taha lükkamine on ikka käsitsi.

Huvitavam lisa on vast parkimis andurid nii ees kui taga.
Püsikiiruse hoidja ja muu on ilmselt juba standard.

Pilte ka.

http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/E4AD9FF3-B7A4-495B-8E37-2516987CD0F3_zpsykgu4ht1.jpg

http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/6AD5F62B-EA67-48E2-A85B-9368E2E20C1C_zpstfq2yvsq.jpg[/URL]

http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/1928E86C-6223-4CE3-A54E-6EBA83E13CDE_zpscqv36u1r.jpg[/URL]

http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/E31D0BA7-409B-422E-83A5-37DA505800FC_zps1enh0h7h.jpg

http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/95FEBE5F-6725-4433-9318-959DFDADB769_zpsydesafub.jpg

http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/FEA68633-A761-4C5B-8EB7-E0F5E46F00D0_zpsxpomlrtn.jpg

http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/458CB1C5-BCAA-4180-B515-4D7383C4BA46_zpsn9ynjsdx.jpg

http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/B714D0B2-D5ED-4C08-A6F2-3F55875DE454_zpsdspxuib3.jpg

http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/D3CC300A-88B5-4F4B-8518-F7F02C329D1D_zps4q9gmbwa.jpg

http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/17523F1F-E836-43E1-9CFD-40DDC36E89C0_zpsoxi7if2g.jpg

http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/F90EEE38-F446-49D0-BF14-29E499C6F89F_zps4wfjyvmy.jpg


http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/5C3FEEAC-291B-4410-9779-9F672D622BF5_zps5hrkowat.jpg


http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/A6B3AE54-032F-4B7B-8795-28FB6E074927_zpsbofmzs0w.jpg


stihl - 30.06.16 17:21

No nüüd on küll see ilus asi täitsa näha...:)

Aga miks sa arvad, et seal mõnusas nahkdiivanis ainult 20000km aastas on veedetud?


Tsitaat:
Algselt postitas: Xloaded
Hiljuti saksamaalt toodud.. kaasas oli ka paberid ja muu mis kinnitas, et ls. on õige.


Xloaded - 30.06.16 17:42

Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
No nüüd on küll see ilus asi täitsa näha...:)

Aga miks sa arvad, et seal mõnusas nahkdiivanis ainult 20000km aastas on veedetud?



Selles suhtles, et jah võltsida annab ilmselt kõike samas templitega paberid olid kaasas. Lisaks ls. päringud mis välismaisetes portaalides sai tehtud.

Samas auto on "tihe" ja sisu korralik.

Ainult AUX ja MP3 võimalus puudub.
Lähimal ajal võtan ette.


lzv8q - 30.06.16 18:51

Navi ekraani taga on kaks kaardi pesa. nende kaartide pealt mängib MP3 väga ilusti.


mkb - 30.06.16 18:56

Tsitaat:
Algselt postitas: lzv8q
Navi ekraani taga on kaks kaardi pesa. nende kaartide pealt mängib MP3 väga ilusti.


AUX lisamine on nii lihtne, et suhteliselt mõttetu on nende mälukaartidega mässata.


indrekk - 30.06.16 20:54

Ikka maandus klubisse see masin. Sai tal pikalt silma peal hoitud ja loodetud, et ehk ei lähe enne ära kui enda oma müüdud saan.

Uurisin ka Revalist selle ajalugu ja nende andmete järgi kõik klappis. Viimane poolteist aastat ainult vaikus olnud, vb seisnud vms.

Aga nael patja ja mutter kompressorisse või mida allroadi meestele nüüd soovima peakski.


Xloaded - 01.07.16 10:36

Mis autoga hetkel plaanis ja vaja teha.

hooldused - hetkel on kõik normis aga aasta lõpus on ülevaatus siis sügisel teeb hooldused ja kõik mu mida võiks leida, samas praegu lasin üle vaadata ja kõik oli bueno.

Õhkvedrustus - II astmes kipub peale pikemat seismist juhipoolt ilmselt alla laskma. Samas III astmes on kikkis mis kikkis. Tõstab ja langetab ennast ilusti.
(kes teab kohta kes suudab surveid mõõta ja teha kindlaks ka padi või mõni toru võib sammuti soovitada - hea kui asuks TLN)

Rehvid - hetkel on üle keskmise kulunud suve omad all, sammuti sügisel plaanis soetada korralikud MS kuna 4WD seega ei näe mõtet naastudel, auto läbivus on hea isegi nende kehvade rehvidega..

mootor ja kast on korras. Ilmselt teen seal ainult hooldused.
Mingit tuunimist ma tegema ei hakka, CO on korras ja musta ei tule ka kui "Kickdown" teha seega mootori ja kogu auto plaanin hoida nii originaali lähedane kui võimalik.

Kere - üldiselt väga hea, roostet ei leia kuskilt. Teha on väikesed värviparandused või noh, eks maaler otsustab. Peale seda ilmselt vaha peale.
(kes teab mõnda norm kohta keretöödeks tln võib soovitada, äkki on ka audiklubi huvilistele soodustus)

salong - keemiline + naha hooldus tehtud. Oeh nahka nühkisin ise ja seda ikka jagus...


antsu - 01.07.16 11:50

Padja surveid otseselt ei mõõdeta. Tehakse lekketesti ning vaadatakse mida kompuuter näitab.

Remondikohtade infot siit: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=164863


Xloaded - 01.07.16 12:11

Huvita oli ka kütuse kulu.

Masina kohta mis kaalub ligemale 2 tonni 1925 kg ( tühimass) ja 4WD eeldasin suuremat kütuse kulu.

Hetkel sõitsin 350 km millest linna ja maantee on pooleks ning ca tunnike ka liivamägedes.

350 km jaoks kulus 25L kütet seega tuleb ca 7.2 kuluks. Üllatavalt madal kulu.


antsu - 01.07.16 13:52

See on suhteliselt okei kulu. Manuaalkastiga saab seda kulu veel veidi paremaks.

Üldharivat lugemist saab siit (kui juba lugenud pole): http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=87844


Xloaded - 01.07.16 14:06

Vändra ligidal liivamägedes =))

Rada ise selline:
http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/Mobile%20Uploads/67277B6A-51D3-4533-9945-BDF2B1BFD5DD_zpsqji6iev9.jpg

http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/Mobile%20Uploads/1ADAD9E9-0994-4A11-8AA7-457F50CA0E36_zps3okspczw.jpg

http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/Mobile%20Uploads/9D359B79-7458-4BC6-9232-911B5DC189D5_zpskit9pijc.jpg

Enamus rada sai edukalt läbitud.
http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/Mobile%20Uploads/6AE831B4-4FCC-40E6-B388-5D586FE05679_zpsp6jryedj.jpg

http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/Mobile%20Uploads/D9745E88-7229-4769-B1B6-B50B3BD906C9_zpsi9yl7mve.jpg


stonestick - 01.07.16 14:10

Video on küll täielik pettumus :(


naerugaas - 18.07.16 08:02

Olen kuulnud, et nende 2.5 mootoritega pidi koguaeg mingi jama olema ja soovitatakse osta ainult 1.9 mootoriga A6, pidi olema kõige lollikindlam. Ei vasta tõele? Parandage.

Muidu edu autoga, välja näeb ilus, ise vaatan hetkel samamoodi A6te endale.


keijo741 - 18.07.16 08:09

Tsitaat:
Algselt postitas: naerugaas
Olen kuulnud, et nende 2.5 mootoritega pidi koguaeg mingi jama olema ja soovitatakse osta ainult 1.9 mootoriga A6, pidi olema kõige lollikindlam. Ei vasta tõele? Parandage.

Muidu edu autoga, välja näeb ilus, ise vaatan hetkel samamoodi A6te endale.


Tõele vastabki see, et oled KUULNUD , kes reaalselt omanud arvavad teisiti( vähemalt mina, mul juba teine 2.5ne ja väga rahul).


Zoig - 18.07.16 08:31

Tsitaat:
Algselt postitas: naerugaas
Olen kuulnud, et nende 2.5 mootoritega pidi koguaeg mingi jama olema ja soovitatakse osta ainult 1.9 mootoriga A6, pidi olema kõige lollikindlam. Ei vasta tõele? Parandage.
Allroadi on 1.9 mootoriga üldse tehtud?


naerugaas - 18.07.16 08:48

Tsitaat:
Algselt postitas: keijo741
Tsitaat:
Algselt postitas: naerugaas
Olen kuulnud, et nende 2.5 mootoritega pidi koguaeg mingi jama olema ja soovitatakse osta ainult 1.9 mootoriga A6, pidi olema kõige lollikindlam. Ei vasta tõele? Parandage.

Muidu edu autoga, välja näeb ilus, ise vaatan hetkel samamoodi A6te endale.


Tõele vastabki see, et oled KUULNUD , kes reaalselt omanud arvavad teisiti( vähemalt mina, mul juba teine 2.5ne ja väga rahul).


No täitsa võimalik jah. Heaküll, tänud vastamast. Uurin veel ringi ja mõtlen veel vähe mida täpsemalt osta.

Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: naerugaas
Olen kuulnud, et nende 2.5 mootoritega pidi koguaeg mingi jama olema ja soovitatakse osta ainult 1.9 mootoriga A6, pidi olema kõige lollikindlam. Ei vasta tõele? Parandage.
Allroadi on 1.9 mootoriga üldse tehtud?


Jään siinkohal vastuse võlgu, mõtlesin pigem üldiselt Audi A6 2000-2004a. Aga olgu, ei taha siin võõra inimese teema all mingit teemavälist juttu arutada või veelvähem kellegiga siin vaidlema hakata :D Tänud ja päikest!


Kuits - 18.07.16 12:18

Kas tegu 7-me kohalisega vöi ongi Allroadidel pagasiosas sellised topsihoidja laadsed kausid?
Edu maasturiga.


tarmo - 18.07.16 13:02

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Kas tegu 7-me kohalisega vöi ongi Allroadidel pagasiosas sellised topsihoidja laadsed kausid?
Edu maasturiga.

See konkreetne on jah 7kohaline.
Aga seda küttekulu ma ei usu. isegi kompu järgi mitte (muide, mul kompu eksib võrreldes tangitud kütusega ca 0,1-0,2l)
1,5-2 liitrit väiksem küttekulu kui veidi kergema massiga manuaalkastiga ja enamus maanteel sõitev AKE? No way, nii agressiivse sõidustiiliga ma ka nüüd ei ole.


kps - 18.07.16 13:15

Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Video on küll täielik pettumus :(

Millest ma mööda vaatan?


Xloaded - 18.10.16 07:38

Nonii vahepeal on ühtteist toiminud ja tehtud.

Suvega sai sõidetud ca 5000+ km ning see oli ülimalt mugav ja meeldiv.
Õhkvedrustus on väga meeldiv kogemus.

Vahetatud esimene õhkamort.
Tehtud hooldus, õlivahus (mootor + käigukast)
Kütuse, õli ja õhufiltrid.
Sillaosad,kolmplekt(Lemförder)

Paari nädala jooksul on plaanis ka väike iluravi.
Rooste küll puudub samas on kriime.

Värvimisele lähevad mõlemad küljekarbid ning uste äärmised liistud on ka kriibitud,
maaler väitis, et need on võimalik "Kõrgpoleerida" ja lakkida,
kui ei õnnestu siis plaan soetada uued ( tk ca 500 eur....).

Lisaks kõrvaistuja ustel mingid triibud.
Seega värvitakse uksed üle. Sellega peaks iluvead olema kadunud, vähemalt need mis maaler leida suutis.


Hoolduse/remondi ajal tehti ka diagnostika ning vigade arv oli Null.

Kui värvitööd tehtud lisan pildid tulemusest.


Xloaded - 18.10.16 08:15

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Kas tegu 7-me kohalisega vöi ongi Allroadidel pagasiosas sellised topsihoidja laadsed kausid?
Edu maasturiga.

See konkreetne on jah 7kohaline.
Aga seda küttekulu ma ei usu. isegi kompu järgi mitte (muide, mul kompu eksib võrreldes tangitud kütusega ca 0,1-0,2l)
1,5-2 liitrit väiksem küttekulu kui veidi kergema massiga manuaalkastiga ja enamus maanteel sõitev AKE? No way, nii agressiivse sõidustiiliga ma ka nüüd ei ole.


7 kohaline jah, kui varuratta kattet tõsta ilmuvad sealt alt ka tagumised turvavööd välja. Samas autot soetades tagumist lisaistet kaasa ei saanud :( Kellel üle võib pakkuda.


Xloaded - 16.01.17 17:46

Olen kaua oodanud ilusat ilma, et lisada ka värskeid pilte puhtast autost kuid ilmselt niipea seda ei juhtu.

Mis vahepeal tehtud:

* Juhipoolne amort, esmalt sai pandud kasutatud mis kestis vähem kui 3 kuud ja nüüd on all uus Arnott oma.
* Nippet näpet sillas mis veel oli kergelt rabe.
* KKK tihend - natukene immitses aga noh nüüd on vähemalt mootor lekkevaba.
* Eelsüüte küünlad - 5tk vahetati kohe, ühte ei saanud kätte selle viin neljapäev Karla autosse ja seejärel on kõik 6 tk uued, ei näinud mõtet neid ükshaaval vahetada.
* Antenn mis oli ära murdunud ja häiris silma pandi uus.
* Kuna põhjakarbid said läbi teeremondi kahjustada ( tsementeerimis töö) ja see jama ei tulnud ilusti maha värviti mõlemad põhjakarbid üle. Silma häiris
* Kõrvaistuja ukse peal oli mingi kriim ja kerge mõlk, ei midagi läbivat aga ilmselt parkla teema, üks värviti üle. - hetkel iluvigu peale võibolla mõne stange kokkujooksu parandamise ei ole tähendanud kui soov just mm taga ajada.
* Rehvid mis alal panin on 235/55/17 Naastud
Autoga sai huvipärast käidud ka töökojas kes pakkus tasuta ülevaatust ja vajaminevate tööde kohta pakkumist. Ainus mida härrad viimaks tegid oli murdunud antenni vahetus.

Täna sai käidud ka ülevaatusel ja natukene muretsesin, et sõitsin sinna ainult 1 km ja mootor külm, et äkki näidud pole päris head. Vastati, et kõik on väga hea ja kiideti masinat.

Lisaks ülevaatusel olles oli minu auto kõrval "Pukkis" uus Subaru Outback ja kui masinat rapputati siis see käis seal ikka nii tõllad-mõllad, et ära ehmatas.
Koheselt tekkis hirm, et minul on autos kaks kelku ja mida kõike veel vedelemas, et need asjad hakkavad seal lendama nii mis kole.
Kui aga auto "pukis" siis üles-alla liigutades liigus masin minimaalselt, õhkvedrud tegid oma tööd ikka väga hästi. Paremale ja vasakule ka vaid kergelt õõtsus - samal ajal Subaru kõrval käitus nagu oleks Ameerika mägedes.

CO teste tehes oli ka rõõm vaadata kui pöördeid anti, et mootor töötas nookohapeal kui "kiirendades" ilusti - ei mingeid värinaid/võbinad - pane või veeklaas peale.

Vahepealne lahe avastus:
Aega ajalt ikka leian autost uusi lisasi.
Näiteks, kui võtmega juhi ust keerata lukku ja uuesti keerata siis nii kaua kui hoiad sulgetakse kõik avatud aknad ning nii kõrgeme kui kaua hoiad ehk võimalik on reguleerida ka kõrgust. Ning vastupidi lukust avades.
Kahju, et selline asi puldist ei tööta. Kas seda annab mõistliku raha eest teha ?

Mis mõttes/plaanis :
Varuratast pole siiani ( küsisin küll inimestelt pakkumisi aga ajanappusel ei ole kahjuks jõudnud tegeleda. Pole väga aega Tellinnst eriti kaugemale sõita.)
Lisaistet taga (pagansikus need lisa 2 kohta, et oleks 7 kohaline) pole - kellel olemas võib pakkuda - selle puhul võin ka Eesti teise otsa sõita.
Hetkel polegi nagu midagi peale sõitmise ja nautimise teha. Olen küll vaadanud mingeid uuemaid esi tulesi või sisemisi LED-e samas kõik põlevad ning jõulupuuks autot teha ei soovi.

Erinevadi NAVI makke tehase oma asemele, et saada "Android +Waze" autosse olen ka uurinud kuid nende makkide välimus on nii ja naa. Õige makk kohe sobib kuidagi antud masinasse. Plaan on hoida auto ikka nii originaali ligidane kui vähegi võimalik. Samas mingi iPhone Dokk + aux oleks kena- kirjutasin kohe A-sound ja eks näis mis vastavad.
Sooviks paigaldust nii, et see auto sisemust ei "lõhuks"

Pildid - eks tuleb oodata ilma kus 15 meetriga autot poriseks ei sõida, et saaks foorumi jaoks korralikud pildid teha.


indrekk - 16.01.17 18:09

Tsitaat:
Algselt postitas: Xloaded

Näiteks, kui võtmega juhi ust keerata lukku ja uuesti keerata siis nii kaua kui hoiad sulgetakse kõik avatud aknad ning nii kõrgeme kui kaua hoiad ehk võimalik on reguleerida ka kõrgust. Ning vastupidi lukust avades.
Kahju, et selline asi puldist ei tööta. Kas seda annab mõistliku raha eest teha ?



Puldist akende avamise/sulgemise saab kaabliga aktiveerida, minu omal igatahes töötab.


Xloaded - 16.01.17 19:00

Tsitaat:
Algselt postitas: indrekk
Tsitaat:
Algselt postitas: Xloaded

Näiteks, kui võtmega juhi ust keerata lukku ja uuesti keerata siis nii kaua kui hoiad sulgetakse kõik avatud aknad ning nii kõrgeme kui kaua hoiad ehk võimalik on reguleerida ka kõrgust. Ning vastupidi lukust avades.
Kahju, et selline asi puldist ei tööta. Kas seda annab mõistliku raha eest teha ?



Puldist akende avamise/sulgemise saab kaabliga aktiveerida, minu omal igatahes töötab.


Tervitused,

Testisin uuesti ja hoidsin seekord pikemalt sulgemise/avamise nuppu all.

Kõik aknad avanevad ja sulgevad ka puldist. Ainult katuseluuk ei avane puldist kui sulgub.

Varasemalt olin ilmselt liiga kärsitu.


teitur - 16.01.17 22:21

https://www.aliexpress.com/item/Stereo-for-AUDI-A6-GPS-Navigation-Multiplayer-Radio-DVD-3G-WIFI-Bluetooth/32581808244.html?spm=2114< /a>.40010308.4.36.0VQnwB

Selliseid talutava disainiga asju ka leidub. Ise pole kasutanud, ega oma silmaga näinud.
Suur pluss selle vidina juures on muidugi 3g tugi, mis võimaldaks netiraadioid streamida.
Iseasi kuidas selle helikvaliteet on. Eriti bosega.


Rix - 17.01.17 18:22

Tsitaat:
Algselt postitas: teitur
https://www.aliexpress.com/item/Stereo-for-AUDI-A6-GPS-Navigation-Multiplayer-Radio-DVD-3G-WIFI-Bluetooth/32581808244.html?spm=2114. 40010308.4.36.0VQnwB

Selliseid talutava disainiga asju ka leidub. Ise pole kasutanud, ega oma silmaga näinud.
Suur pluss selle vidina juures on muidugi 3g tugi, mis võimaldaks netiraadioid streamida.
Iseasi kuidas selle helikvaliteet on. Eriti bosega.


Sõber just tellis mõni nädal tagasi sellise ja sai juba eelmine nädal kätte. Aitasin tal seda paigaldada, kuna tema autol (2000a C5) puudus CAN juhe siis oli paras jama õigeid juhtmeid kokku ajada, et asi õigesti toimima saada (muidu peaks olema väike karbike, kuhu jookseb CAN sisse ja see siis annab sealt edasi kõik vajaliku info makile: süüde, tuled, nupu valgustus jne)...

Mis ma lõppkokkuvõttes ütleks:
+ eemalt vaadates kena ja sobib valatult ülejäänud keskkonsooliga kokku
+ suur ja hea pildikvaliteediga ekraan
+ kui autos varasemalt RNS-D/RNS-E siis ilmselt on paigaldus plug-and-play (kaasas nii quadlock üleminek, kui ka ISO-de adapter)
+ mitte Bose puhul oli heli kvaliteet igatahes parem, kui Concert 2 ja RNS-D puhul samas autos (olemas kõik vajalik, et toimida ka Bose puhul)
+ sisse ehitatud bluetooth handsfree
+ GPS leiab signaali mega kiirelt ja paistis olevat ka üli täpne
+ peaks toetama ka originaal roolinuppe (testinud ei ole)

- lähedalt vaadates häirib madal plastiku sulatamise kvaliteet (servades kohati vormide jäljed vms)
- valgus "lekib" nuppude ümbert ja CD avast
- 3G tugi tähendab siis vaid seda, et ilmselt saad panna sinna neti pulga järgi (meie igatahes SIM kaardile kohta ei suutnud leida)
- ekraani heledus miinimumi peal siis ikka särab liiga palju ja samas analoogset nuppu nagu RNS-D või RNS-E puhul, millest saab ekraani ühe vajutusega kustu ka ei ole (võibolla saab mõne otsetee selleks kuidagi siiski luua)
- ekraan tundub olevat suurem, kui ekraani ava esipaneeli sees (pead kallutades on näha veel paari mm jagu pilti servade taga)
- natuke pika mõtlemisega käima pannes (aga ega RNS-D ka kuidagi kiirem polnud)
- suure nupu ümber need neli sektorit säravad absoluutsel kõigest üle ja pimestavad lausa pimedas (võib-olla mõni juhe ühendamata või seadistamise võimalus, mida me ei leidnud, samas ülejäänud nuppude valgustuse heledust saab muuta sellest nupust armatuuril)

Lisaks kõigele ütleks ma, et vähemalt C5 ja B6 puhul on originaalis makk liiga madalal, et selle ekraani pealt navi jälgida ja seega eelistan isiklikult kasutadanavina hoopis telefoni koos telefoni hoidikuga armatuuri peal.

Ka ise mõelnud selle peale, nüüd kus sõber tellis mõtlesin, et kui jääb hea mulje, vahetan oma B6-s 2DIN pioneeri ka sellise vastu välja. Paraku aga esmamulje põhjal ma seda ilmselt ette ei võtaks.
Ise kasutan hetkel Pioneer AVH-X2700BT ning miks ma oleks tahtnud seda selle androidiga asendada on see, et maki enda esipaneel on läikiv must (mitte selline matt, nagu Audil keskkonsoolis seal kõik muu, kuigi mul on seal mudeli kohane raam ümber, mis läheb ülejäänud keskkonsooliga kokku) ning see, et puudub füüsiliselt keeratav häälenupp (on + ja - nupud). Ja kui argument oleks neti raadio kuulamine, siis võimaldab see pioneer streamida muusikat üle BT telefonist ja see, mida telefon esitab (olgu selleks Youtube, MP3 fail, interneti raadio või midagi muud) ei oma mitte mingit tähtsust, kuna kõike esitab ka auto kõlarites.


indrekk - 19.01.17 01:28

Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
analoogset nuppu nagu RNS-D või RNS-E puhul, millest saab ekraani ühe vajutusega kustu


Ohoo, RNS-E puhul teeb seda milline nupp?


Rix - 19.01.17 10:58

Tsitaat:
Algselt postitas: indrekk
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
analoogset nuppu nagu RNS-D või RNS-E puhul, millest saab ekraani ühe vajutusega kustu


Ohoo, RNS-E puhul teeb seda milline nupp?


RNS-E'l siis ei ole sellist nuppu? :O


teitur - 19.01.17 11:13

Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: indrekk
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
analoogset nuppu nagu RNS-D või RNS-E puhul, millest saab ekraani ühe vajutusega kustu


Ohoo, RNS-E puhul teeb seda milline nupp?


RNS-E'l siis ei ole sellist nuppu? :O


Sellist nuppu tõesti pole.
Küsiks veel, kas see sõbra tellitud makk oli täpselt sama, mis mu antud lingil või analoogne?
Täitsa tekkis mõte ise ka proovida vist, kui nendel helikvaliteet rahuldav on.

Praegu RNS-E sees aga see on siiski suht ajast ja arust.
Navi funktsioon ei kannata võrrelda tänapäevastega. USB, AUX sisendeid pole. Telefoni osa ka suht kasutu.
Plussiks ongi vast sobilik disain ja hea ehituskvaliteet.


Xloaded - 19.01.17 17:09

Viimane eelsüüte küünal mis katki keerati ( teine silinder) sai täna vahetatud Karla Autos ja 30 min töö eest küsiti 69 eur .... noo jah eks selline miinimum tasu kehtestatud.
Igatahes küünlad on nüüd kõik uued ja keraamilise määrega üle tehtud. Tulevikus on vahetus sujuvam.

Karla Auto ees oli üks allroad mis oli teinud nina avarii. Omanik soovis selle korda teha kui see otstarbekaks ei osutu.
Võiks antud auto omanik oma multifunktsionaalset rooli pakkuda, eeldan, et see läheb 1/1 külge ja nuppud ka toimivad.
Lisaks õhkpadi peab olema terve või sobima ka minu rooli oma.

Homme läheb auto A-Sound ja seal paigaldatakse AUX, USB ja Sinihamba tugi.
Kui tehtud eks annan tagasisidet kui hästi toimib.

Lisaks tänan foorumi kasutajat "antsvolli" kes soovitas osta õhupumbale uue tihendi kui pump pole nii kiire kui võiks:
https://www.amazon.co.uk/ALLROAD-SUSPENSION-COMPRESSOR-PISTON-REPAIR/dp/B00M1P8SJC

Eks kui käes ja vahetatud annan teada kas läks kiiremaks või mitte.


Xloaded - 19.01.17 17:34

Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X


Lisaks kõigele ütleks ma, et vähemalt C5 ja B6 puhul on originaalis makk liiga madalal, et selle ekraani pealt navi jälgida ja seega eelistan isiklikult kasutadanavina hoopis telefoni koos telefoni hoidikuga armatuuri peal.


Nõus.

Endal on plaan leida mingi väline puutetundlik ekraan mille saab kinnitada armatuurile ning sinna peegeldada iPhone/android telefoni ekraan.

Varasemalt olen antud lahendust iPhone 5S peale näinud toimimas.

See annaks kogu telefoni funktsionaalsuse ja pm oleks tegu nagu suure tahvelarvutiga sinu autos. Või on soodsam osta dokk ja tahvel.


Xloaded - 20.01.17 19:45

Noortehniku paigaldus A-Sound paigaldas boxi millega sain USB ( otse seadmest või mälupulk), AUX ja Sinihamba toe.

Kõik toimib hästi ja lisaks toimib ka maki pealt hääle ning lugude valik.
Telefonist saab saata kõike, kõned, Youtube, iTunes jpt.

Lisaks paigaldati lisa mikrofon, kuigi autos on neid juba kaks.
Seoses mikrofonidega meenus, et minu autost on autotelefon "jalutama läinud" kellel üle ja korralik võib pakkuda.
Mitte, et ma seda kasutaks aga kuna on võimalus olemas siis võiks see ka toimida.

Heli kvaliteet isegi üle Sinihamba teeb pikalt meie raadio kanalitele.
Parem oleks vast CD aga kes neid sinna 6-esesse boxi ikka toppida suvatseb.

Väike ikaldus oli Audi Navigation Plus süsteemiga. Selgus, et minul kui viimasel AllRoadi mudelil on sees uuem stereo mudel ning vaja oli uusi juhtmeid.
Lisaks avastatud ka väike viga stereol millega kunagi võiks tegeleda. Nimelt minu stereo tõstab, tähendab peaks tõstma ka ekraani üles kuid kahjuks viimane seda ei tee.

Ilmselt viga ekraani mootoris või tarkvaras. Hetkel segab see ainutl NAVi DVD ja mälukaartide lisamist. Selgus, et lisaks DVD-le on seal ka kaks pesa mälukaartide jaoks.
kiire Google andis 300 $ mootori hinnaks.

Eks tulevikus tegeleb sellega samas segab see ainult NAVI toimimist ning tänapäeval on Waze ja muud paremad rakendused.
kuid kindlasti võtan selle ette.

Lisaks küsisin ka tehnikult heli isolatsiooni kohta, et kas on vaja parandada.
Mees vaatas uksed, põhja, katuse ...jne üle ning mainis, et antud auto isolatsioon on väga hea. Täiendamine ei anna suurt midagi.


Xloaded - 22.02.17 11:12

Vahepeal vahetatud kompressori tihendid ja muu pudi.
Tulemus- oluliselt kiiremini tõstab masinat.

Vahepeal sai külastatud ka jäärada.

http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/16707496_1384025881662224_1317259755346040732_o_zpsxkhzklz6.jpg

Peale jäärada tekkis aga uus "Mure" ei teagi kas minna ja lasta igaksjuhuks Karla diislis üle vaadata?

Nimelt peale 2-3 h sissesõitu läheb auto oluliselt paremini "pöördesse"
Samas kõrvalistuja poolt on tunda ka nagu suuremat õhu "vuhinat" - kuid miskit lahti või pahasti tuvastada minu töökoda ei suutnud.

Peale uue multimeedia ühendamist ja CD box funktsionaalsuse eemaldamist avastasin, et sama nuppu alt on ka TV - seni ei avastanud ja seega pole viimast testida saanud. Ilmselt vajaks see mingit sorti "digi boxi"


niar - 22.02.17 22:53

Tsitaat:
Algselt postitas: Xloaded
Samas kõrvalistuja poolt on tunda ka nagu suuremat õhu "vuhinat" - kuid miskit lahti või pahasti tuvastada minu töökoda ei suutnud.

Anna märku, kui leiad selle põhjuse üles :D Mul endal ka vuhiseb seal midagi, kui vabakäigul kõrgetel pööretel gaas lahti lasta, aga kurat aru ei mõista, kust see tuleb. Ma lohutasin end selle mõttega, et äkki varem lihtsalt pole märganud, sest ma tavaliselt tuian suhteliselt valju muusikaga linnapeal ringi.


raimo21 - 23.02.17 12:32

Turbolõdvik äkki turbo ja klambri vahelt otsa saanud(filtrist turbosse). Endal kunagi oli selline juhus.


tarmo - 23.02.17 12:54

Võta mootorikate maha ning pinguta sisselaskekollete ja õhutoru ühenduspoldid ära.


Xloaded - 04.04.17 16:03

"susina" mure sai lahenduse.

Selgus, et intercooler oli defektne.
Vahetati jahuti ja muu sinna juurde kuuluv.

Tööd teostas Flameko/autohooldus.ee

Palusin visata pilgu peale ka mootori üldisele seisukorrale, 2.5TDI ikkagi ju, olgugi, et uuem mootor millel ei tohiks nukkade kulumist ja muud häda esineda.

Väideti, et seisukord on hea :)

Mina jäin nendetööga rahule seega +1 minu poolt. ( -1 kah...)


Kuna töö kestis omajagu teen kevadise hoolduse homme.

Hetkel jälle mõnus sõita.
Ainus mis häirib on see, et sooja ilmaga kuuma asfalti vaadates tekkib hirmus tagaveolise "tihu".


Xloaded - 05.04.17 17:37

Selgus, et EGR vajab ka vahetust ning üks KKK tihend.

Kui küsisin, et kuidas seda varem ei märgatud/mainitud ? Palusin meestel kogu mootorile pilk peale visata - isegi kui see 2h tundi kestab/maksab, et pole hullu maksan ära ja saab korraga asjad tehtud.

Vastati, et mehaanik vaatas ainult mootori ühele poolele -... noo jah


Mis siis ikka, eks tuleb jälle minna - huvitav kas veel midagi leiavad ? ( Challenge Accepted :D) pm. Aastaga on ikka kole palju osa vahetatud :)

Rõõmu võiks vast tunda, et kole hea 2.5 on kuna üsna palju on selle juures tehtud.


Xloaded - 07.04.17 12:56

EGR sai uuesti üle kontrollitud.
Töötab hästi seega ei ole vaja vahetada.

Hea, et cooleri hädale õigel ajal jaole sai.

Lähiajal on plaanis auto keemiline pesu, homme lähevad suverehvid alla.


Xloaded - 09.04.17 17:17

Remondi/hooldus tööd tehtud.
Suverehvid all. 17/235/55 Continental.

Auto sai pestud seest väljast.
Nahk poleeritud.
Auto poleeritud.

Pildid tehtud nii, et auto on 4 astmes. Hea oli nõnda koopaid seest pesta.


http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/Mobile%20Uploads/3DC635C1-3DCE-42B0-9C39-89A9C96C699C_zps6srwygbw.jpg


http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/Mobile%20Uploads/5EB78BAC-C038-4743-A9BB-868EC9E95E6F_zpsfr1cbkcd.jpg


http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/Mobile%20Uploads/C824A7A4-5F55-43B1-882B-05EA4C572DA5_zpsc2ugeda6.jpg


http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/Mobile%20Uploads/7C921134-2D7C-4D50-BF62-AD9EB4067583_zpsclxq4rdw.jpg


http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/Mobile%20Uploads/D2570E18-45D2-4D0F-9495-940EDAB661C0_zpsaeofgrt1.jpg


http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/Mobile%20Uploads/9D607066-D1F9-4F5A-B515-72003CD1D448_zpsndwjnsvv.jpg


http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/Mobile%20Uploads/FBF97F31-818A-43E6-BB6C-66EB9514907A_zpsmgxtig2d.jpg


http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/Mobile%20Uploads/43D922BE-135F-4003-9AE5-83CD8570A605_zpsop3v16gp.jpg



http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/Mobile%20Uploads/02FAAF61-66B5-44E8-8FCC-4E431ADFA434_zpshpp3zdcu.jpg


http://i1244.photobucket.com/albums/gg570/Xloaded1/Mobile%20Uploads/C7F06C02-4BEB-4944-B8D2-68FBC0234B1C_zpsp6gujz5x.jpg


Carbonlite - 09.04.17 17:57

Kas võisid täna liikuda pealelõunat Kristiine-Kesklinna suunas?
Sõitsin su kõrval ja taga vahepeal. Jäi oma ilu ja puhtusega silma küll ;)


Xloaded - 09.04.17 18:52

Tsitaat:
Algselt postitas: Carbonlite
Kas võisid täna liikuda pealelõunat Kristiine-Kesklinna suunas?
Sõitsin su kõrval ja taga vahepeal. Jäi oma ilu ja puhtusega silma küll ;)


Seal kandis liikusin küll.

Samas eks selle "puhtusega ole nii", et kui pidid tehtud vaatad, et kurat keegi on vahepeal juba autot määrinud.
Ehk see ole elu, pere on suur ja vähemalt õnnestus naine autot poleerima panna.
Viimane juba vingus, et miks vahin auto kapoti alla ka tihedamini kui tema saba alla


Xloaded - 21.04.17 21:53

Huvitav avastus.

Kui teha maanteeametis autodele tausta/info päringut siis märkasin, et Audi AllRoad on huvitavas kategoorias.

Audi AllRoad Kategooria:maastikusuutlik sõiduauto :)
Antud katerkooiras on leidsin ka autosi nagu Range Rover ..jpt.

Samas S6 ja A6 on jätkuvalt sõiduautod, ehk siis AllRoadi väiksemad vennad.


mkb - 21.04.17 22:09

Isegi Hummer H2 on maastikusuutlik sõiduauto.


Xloaded - 02.10.17 14:42

Vahepeal midagi uut pole lisada olnud. Liigub nii nagu peab.

Vaikselt alustan talveks ettevalmistusi.
Täna teostatud:
* esitulede vesilihvi, poleerimine ja vahatamine.
* auto pestud, puhastatud ning vahatatud. Nii seest kui väljast.


qweas - 02.10.17 18:18

Tsitaat:
Algselt postitas: Xloaded

Täna teostatud:
* esitulede vesilihvi, poleerimine ja vahatamine.


Lihtsalt sportlikust huvist küsin, et kuidas need lihvitud ja poleeritud tuled ka kestavad? Isiklikult olen neid lihvinud ja üle lakkinud kümmnete kaupa aga mitte kunagi sedasi nagu kirjeldasid.


Xloaded - 02.10.17 20:39

Hei,

Ütleme nii, et kui auto soetasin olid tuled väga ilusad.

Peale 6-8 kuud survepesu muutus üks osaliselt tuhmimaks ja teine natukene "imelikuks"

Survepesurit ma süüdistada ei saa, seega ilmselt oli neil ka ennem miskit vaha peal.

Sama, ega ma ei tea kuidas see kestab. Hetkel on ilus ja eks annan teada kui "effekt" kaob.


teitur - 03.10.17 15:58

Vähegi püsivam lahendus on siiski tuled üle lakkida kahekomponentse lakiga.


Xloaded - 17.11.17 16:29

Tsitaat:
Algselt postitas: teitur
Vähegi püsivam lahendus on siiski tuled üle lakkida kahekomponentse lakiga.


Kus seda teha saab?

Võtan teadmiseks kui peaks probleeme tekkima.
Hetkel on tuled jätkuvalt ilusad.


Xloaded - 17.11.17 16:34

Täna teostatud hooldus ( õlid ja filtrid)

Vahepeal lõpetas üks xeon ja park pirn töö.
Lahenduseks vahetasin kõik xeonid ja ka taava pirnid Osramite vastu.

Lisaks vahetati kütusevoolikud.

6 dets on uus aeg kirjas, plaanis on vahetada tihendeid ning enamus esisilla juppe ning piduritorud.


Xloaded - 06.12.17 17:29

Auto tagasi järgmisest hooldusest:
Plaaniliselt eostatud tööd:
KKK tihend + seibid
V.V ots kumm
Esi stabika kondid

Lisaks lasin kontrollida rihma olukorda ja süütenurga täpsust.
Rihm hea ja süüde täpne, midagi muuta polnud vajadust.

Töökojas märkasin teist AllRoadi millel särasid ees värskelt lakitud tuled.
Peale lakkimist on hea kui ka pirnid ära vahetad. Xeonid reeglina peale 3-4 a poel enam niihead.


Xloaded - 09.01.18 23:35

UP

Täna/eile 9.01.2018 teostatud järgnev

* uus aku Boch
* uus tagasivooluklapp


Xloaded - 16.02.18 17:36

Nippet näppet teostatud:
* Chip tuning (ECU & käigukasti) remap - hetkel ~152 kw ning käiguvahetus ja minek oluliselt parem.
* ERG Blank ning vajalikud tarkvara modifikatsioonid


Lisaks tekkinud anomaalia "kusesooja" käivitusega.
Sümptomid: külmalt käivitub poolest pöördest, soojalt ka. Samas kui sõita 1-2 km ning jätta auto 10min -2h seisma, on käivitamine vaevaline.
Kui ühendan jahutusvedeliku temp. anduri lahti - annab eelsüüdet ning käivitub koheselt.

Vahetatud temp andur - ei midagi.
Mõte on veel vahetada mingi "nurga andur" mis asub mootori all ( varasem audi klubi teema kus üks kodanik sai sellest abi) samas ... võimalik, et häda on ka kõrgsurve pumbaga.
Kui auto käivitub puuduvad probleemid, ei turtsu ei jää nälga... veakoode ei teki.
Häda hakkas peale viimast hooldust, kahtlustasin, et küte vajub tagasi - ehk ei õnnestunud kütusefiltri vahetus.
Filter sai veelkord vahetatud, ei miskit.

Ideid?
Korras pumpa võib ka pakkuda koodiga: 059 130 106L - mine tea ... äkki ongi pump.


teitur - 16.02.18 19:21

Milles see kasti remap seisneb? Pole varem kuulnud, et seda kasti keegi remapiks.

Mootori kohta ilmselt see teema klapib: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=177720


Xloaded - 16.02.18 19:40

Tsitaat:
Algselt postitas: teitur
Milles see kasti remap seisneb? Pole varem kuulnud, et seda kasti keegi remapiks.

Mootori kohta ilmselt see teema klapib: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=177720


Tänud viite eest.

Mis puudutab kasti - kasti tarkvara "lasti üle"
Võin kinnitada, et peale tööde teostust on kast on oluliselt kiirem. Tööde teostaja kinnitas ka ise, et tehase seadistuses on C5 allroad (ilmselt ka a6 ..) automaat kastid aeglased ning kohmakad.

Minul teostati "Complete Stage 1" kolm faasi:
* ECU ( aju remap)
* ERG muudatus (füüsiline blank + softi muudatus)
* costum käigukasti tarkvara

--------

Väidetavalt hetkel antud 2.5 V6 rohkem välja ei pigista kuna kõrgsurvepumba aju ise piirab kütuse kogust ega lase rohkem peale keerata.
Selleks, et saada veel enam peaks muretsema mingi "emulaatori" puma aju ette ( või muu pumba) mis viimast petaks, et rohkem kütet läbi laseks.

Samas hetkel olen teostatud töödega väga rahul, kast ja mootor reageerivad väga teravalt.


teitur - 17.02.18 01:02

Niipalju tean, et nendel kastidel muudetakse kodeeringut ja sellega lülitatakse välja nn. iseõppiv reziim. Sellega muutuvad käiguvahetused konkreetsemaks ja kast ei "kõhkle" enam nii palju.

Aga ega need kastid väga üle 150kw ei kannata ka.


Xloaded - 21.02.18 21:46

UP

Diislikeskus väitis, et sooja käivitumise mure ei ole pumba põhjustatud.

Täna käis auto järgmises töökojas.
Testiti näpiti andureid aga viga ei leitud.
Veakoodid puuduvad.

Samas terve päev on auto ennast eeskujulikult üleval pidanud.
Käivitub igast asendist.

Ainus mõte jääb, et kas süüdi võib olla Statoilist soetatud kütuselisand?
Peale viimase kasutamist tekkisid anomaaliad..

Hetkel paak uut kütet täis ja terve päev on olnud muretu.
Vajutad ning naudid tuuningu rõõme :)


antsvolli - 22.02.18 10:30

Tsitaat:
Algselt postitas: Xloaded
UP


Käivitub igast asendist.




Poste lugedes jäi südamele kripeldama ja mõtlesin küsida!

Mida antud väljendiga on mõldud?

Et siis nagu tõusul ja kallakul või?:o

Teemasse -> kütte lisanditel on vaja kõrget temperatuuri, et põleks korralikkult ära ja ei ladestuks süsteemi.
Kui on ainult lühikesed otsad siis ei ole mõtet kasutada. See on minu kogemus diislitega.:D


Xloaded - 22.02.18 10:37

Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Tsitaat:
Algselt postitas: Xloaded
UP


Käivitub igast asendist.




Poste lugedes jäi südamele kripeldama ja mõtlesin küsida!

Mida antud väljendiga on mõldud?

Et siis nagu tõusul ja kallakul või?:o

Teemasse -> kütte lisanditel on vaja kõrget temperatuuri, et põleks korralikkult ära ja ei ladestuks süsteemi.
Kui on ainult lühikesed otsad siis ei ole mõtet kasutada. See on minu kogemus diislitega.:D


Pidasin silmas, et hetkel pole probleemi "leige/sooja" käivitumisega, pole vahet kas auto on tõusu või kallaku peal :P

Samas ise sõidan igapäev pigem jah 1-2 km otsasi...
Eks tuleb võtte ette ka pikemaid sõite.


Xloaded - 06.03.18 18:35

Täna teostatud ülevaatus
Läbis puhtalt :)


Xloaded - 20.03.18 18:22

Teostatud "nippet-näppet " +
Uued esimesed pidurikettad Fremax Carbon+ ja klotsid.
Silla stend


antsvolli - 23.03.18 13:59

Kas tekkis isu millegi kangema järgi? S6 C5?


Xloaded - 23.03.18 16:54

Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Kas tekkis isu millegi kangema järgi? S6 C5?


Oleneb mis seisukorras, kuid korralik S6 C5 on ka varjant.
(Vaja mõelda, minule tundub, et AllRoad on oluliselt seksikama/uuema väliusega kui C5 S6)

Ideaalne oleks tagavedu, V8 ning manuaal. Esivedu/valevedu ei soovi kindlasti.

Vabalt võib ka uuem masin olla ning maksan peale.


antsvolli - 25.03.18 20:41

A24-s on üks 4.2 C5 Allroad müügil. Ostad kasti 01E ja torseni + hooratta ja siduri. Ja saad päris asjalikku auto. :cool:


Xloaded - 28.03.18 18:25

Lukku, müüdud