Tere
Sai pikalt otsitud omale pereautot, milles oleks ruumi kõigile. Samas tahtsin ka midagi erilisemat, kui lihtsalt hall metallik diisel:-)
Algselt oli mõttes uus Skoda Superb Combi aga siis sai otsustavaks esinduse suhtumine, mida siin arutama ei hakka.
Ehk siis oli plaanis vähe ruumikama tagaosaga auto vaadata, et kui lapsed taga istuvad, ei ole nad jalgadega minul seljas.
Kindlasti tahtsin 4x4, ja diislit, kuna käin Tallinn-Tartu vahet. Kuigi 4x4 on vaja alla 10% aastas. Aga kui on veel kuskile Soome, Rootsi suuskama
minna tuisuse ilmaga, siis ilma 4x4 on keeruline.
Lõpuks jäi valikusse Audi ja täpsemalt siis A8 Lang (5-kohaline) diisel.
5-kohalin just sellepärast, et kui lastele lisaks ämm ka kaasa ronib, siis saab turvaliselt sõita:-)
Lõpuks jäi silma saksas sellise lisavarustusega A8L. Uurisin hoolduse esindusest järele, mis oli 100% ideaalne.
Mõeldud tehtu. Kolmapäeval ostsin ära ja reede hommikul oli auto treileriga Tartu Ark juures.
Auto andmed:
Audi A8L
4.2 TDI V8 diisel 240kw
11/2008
Toon välja olulisemad lisad:
Nagu mainisin "Lang" versioon
Talvepakett: Webasto taimerist ja puldist, roolisoojendus, 4x istmesoojendus, 4 tsooni kliima
Solar katuseluuk
Uksed sulguvad pehmelt
Käima läheb nupust
Ventileeritavad masaaziga esiistmed
Hea helisüsteemi tagab Bang&Olufsen, super asi
Adaptiivne püsikiiruse hoidja
Realt kõrvale kaldumise hoiatus ( vibreeriva hoiatusega rool)
Pimedal nurgal hakkavad peeglid sähvima:-)
Sport õhkvedrustus 20mm madalam tavaversioonist.
Selektiiv pakettklaasi ring + toonklaas ning lisaks kõik elektrilised kardinad
Ning nüüd mis lõpuks selle auto ka eriliseks teeb "Audi Exclusive" pakett:
Audi Exclusive nahast armatuur
Audi Exclusive alcantaranahast laepolster
Audi Exclusive alcantaranahast tagumine aknalaud
Audi Exclusive turvavööd
Audi Exclusive puitliistud
Audi Exclusive lugemislambid (taga)
Audi Exclusive põrandavaip ja jalamatid
Audi Exclusive 20" poleeritud veljed
Audi Exclusive laiendatud nahkpolster Valcona (uksepolstrid, keskkonsool, rool)
Audi Exclusive lävepakud
Praegu olen autoga ülimalt rahul (ei lootnud, et on sellises heas korras).
Vaja oleks vahetada kõik piduriklotsid
Kuigi viimati vahetati õli septembris 2015, viin auto ikkagi Revali ja lasen ära vahetada ning kogu autole pilgu peale visata.
Kindlasti sillastend, kuna alla lähevad praktiliselt uued naastud Continental Conti Ice Contact XL
Nüüd küsimus, kuidas fotod siia saab lisada:-)
Parimat
Taavo
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=26264
Peale pesu uued pildid.
Aga palun))
Tsitaat: |
Sisu pilte ootaks just.
Väga 5+ pill Soetasin ka endale äsja A8 '03 aga 4.2 bensukas ning olen
ka praegust väga rahul.
Kui saladus pole siis mis sellise pilli hind Saksamaal umbkaudu on ka?
Ootaks samuti sisu pilte.
Mõned pildid peale pesu.
Ning ka sisust mõni klõps
See on ikka üks tõsiselt kena masin! Audi Exclusive sisu annab autole kõvasti karakterit juurde. Edu!
Väga kena masin ikka! Palju selle eest kaskot maksad, kui maksad?
Rooli airbag lahti käinud või miks värv erineb?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Väga kena. Vähemalt ei ole jah hall metallik
Siis peaks roolitagune ka pruun olema vä:-)
See on ikka tellitud nii.
Lisaks avastasi hämaras sellise uuenduse.
Vastavalt paketile on ka raamatute kaaned nahast ja kontrast niidiga.
Dokumentidest selgub ka see, et esimene omanik on alates 25.11.2008 kuni 18.05.2011 Audi AG, ehk siis esinduse enda auto.
Uhke auto, alcantara lagi ja kaetud armatuur teeb sellest ikka väga hubase paiga, kus viibida. Pean kaema tulema
Tere Georg
Sa tead ju kuhu tulla :-)
Bang&olufsen tundub ebareaalne kui esimest korda kuulata. (H) Ülim masin, mootor keerutab kardaane ka kindlasti hästi.
Wow , väga viis masin !
Meeletult kena masin. muretud
Id kilomeetreid.
Tsitaat: |
Selgub, et autol on rehvirõhuandurid velgedel, mis on ka saksa esinduses 4/2015 kõik 4tk vahetatud.
Nüüd tekib väike probleem. Talveratastel mul neid ei ole. Kas ise lisad on keeruline ja kuidas saab ühildada need autoga?
Autoga tutvudes olen veel avastanud, et DVD töötab ka sõiduajal.
Tagumistel velgedel on vaheflantsid tootjalt H&R, et ratas oleks enam vähem koopaga tasa. Ei ole kindel kas see sõiduomadustele ka kasuks on. kuid
välimus täitsa ok. Võrdlesin ka eelmise A8, mis oli sama veljega, siis tollel oli ratas rohkem koopas.
Pagasiluugi sees, kus on tööriista komplekt, seal on vihmavarjule hoidja. Esimest korda näen ise sellist lisa.
Nädalavahetusel hakkan talverattaid ette valmistama ning andureid kuidagi külge aretama.
Tsitaat: |
Noobel pill
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Nädalavahetusel plaanis rehvirõhuandurid paigaldada talveratastele (eks näis kas velg võimaldab) ja esi/taga piduriklotside vahetus.
Piduriklotsid sai ostetud Bosch omad.
Küsin korra, et kust ja mis hinnaga see rehvirõhu andurite komplekt ette jäi, plaan vahel ka oma 8-l see aktiveerida..
20mm flantsid on mul kasutuses x4 ja erilisi muresid pole märganud, hetkel on üks rattalaager hakanud tiba häält tegema, aga on siin seost või ei,
seda ma oska ütleda, läbisõitu ka juba natuke kogunenud..
Tere
Mis mõttes vahel aktiveerida?
Kas seda saaks lihtsalt välja lülitada?
Täna lasin rehvi veljelt maha ja selgub, et andurile pesa ei olegi nendel velgedel.
Seega hakkam täna 18" originaal velgi otsima, millel on pesa olemas.
Samas kui saaks lihtsalt välja lükata, siis olgu olemata ilma anduriteta.
Andureid müüaks A24-s 10-30.-€ tk.
Tsitaat: |
Vahepeal siis sellised toimingud:
Suverattad sai alt võetud ja korralik pesu neile tehtud, enne kui nad talvituma panin.
Selgub, et ka need veljed ei ole värvi näinud (kroomitud ja poleeritud).
Enne kui talvekad alla said, üritasin ka rehvirõhuandurid külge panna. Paraku veljel puudusid anduri kohad. Seega läksid alla hetkel ilma
anduriteta.
Armatuuris nüüd mingi tuluke põleb aga vähemalt ei tee häält pidevalt, vaid korra käima panemisel.
Mõtlen mis veel teen nendega.
Tulemus hetkel selline.
Selgub ka see, et ise piduriklotse vahetada A8-l ei ole just kõige lihtsam.
Lasin täna need ära vahetada Autohooldus.ee-s.
Käidi ka kõik pidurikettad üle.
See kuu lõppeb ka tehnoülevaatus, ehk siis järgmisena on see plaani võetud.
Kodeeri välja neeed rõhuandurid, ongi mure murtud.
Täna sai tehnoülevaatusel käidud.
Vaadati päris põhjalikult, mis mulle meeldis:-)
Esmalt tahmatest, eemaldati mootori pealt kate ja pandi andur ning siis aeti pöördesse.
Oli kuulda, et on "väga hää".
Järgmisena kõik amordid eraldi.
Siis kõik pidurid samuti rattakaupa, seda jälgisin põnevusega, kuna pidurid sai ju uued.
Lõpuks sai ka ise põhja alla uudistama minna, kuna algas lekete ja lõdkude kontroll.
Ülevaatajal oli ka kohe küsimus, et kuna auto toodud?
Selgitas, et enamus pikemalt sõitnud Eestis autod on põhjad roostes ja tugeva mustuse all.
Siis tagasi üles, vaadati tuled ja turvavarustus.
Kokkuvõttes läks läbi puhtalt.
Järgmine külastus 8/2017
Üks klõps sai ka kanalist tehtud.
Paistab väga kena ja puhas põhjaalune.
Laupäeva varahommikul sain üle väga pika aja politseiga vesteldud:-)
Juhtus siis see, et võeti sappa ja lükati vilkurid järgi peale 1km jälitamist.
Väidetav põhjus oli see, et reg.nr. must ning ei ole loetav.
Olin nõus, kuna pesin autot äkki 3nädalat tagasi ja auto oli tõesti must.
Muidugi pandi ka puhkuma, peale seda lubadi teed jätkata. Ma ise arvan, et tegelik põhjus oligi see kontroll teha.
Nii et arvestades ilma, siis peab autot ikka tihedamini pesema.
Enne pesu
Peale pesu
Tervitused
Tuleb tunnistada, et oled välja otsinud väga kena sõiduki.
sellist neljarattalist sõpra, tänavapildis just tihti ei kohta ja selle ratsuga ei jää ka möödasõit unistuseks
Kuid lisan omaltpoolt mõtteainet, et sa võiksid toonida ka esimesed küljeklaasid
Mul endal on suhteliselt sarnane ratsu ja toonitud sai ka need.
ikka lubatud piiril
Lisan ka paar pildi...
Edu ja jõudu kaasvõitleja.
1.
https://www.upload.ee/image/5384070/12348529_917301918347464_398564035_n.jpg
2.
https://www.upload.ee/image/5384074/12346606_917303601680629_479231528_n.jpg
Auto on ikka maru kena ja hea varustusega.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Arvan selle määrdumise peasüüdlase olevat naastrehvd, mida siis näiteks saksas ei kasutata, soolatakse seal aga seda ohtramalt.
Ilus ja kena audi on sul küll, kahju ainult, et need diislid normaalset häält ei tee :S
Ilus auto. Selle rehvirõhu anduriteteemaga on nii, et osadel laseb selle ka MMI-st maha võtta, minu omal sai. Ilmselt mingi softiuuendus manas selle
koha ette. Rehvirõhuandureid saab kasutada ka ilma selle spetsiaalse kinnituskohata veljel. Üks niisugune lahendus tuli meelde, mis kuskilt nähtud
Edit:
PS, flantside pärast ära põe, minuomal olid aastaringi all, sõiduomadusi olulisel määral ei mõjutanud.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Vot see on ilus A8 !
Kust õnnestus nii kiirelt auto kätte saada? Eeldan, et kolmp õhtul tellisid?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Lumi on maas ja Quattrod ruulivad:-)
Auto sõidab endiselt super hästi ja olenemata suurest külmast ei ole mingeid probleeme olnud ka elektroonika osas.
Webasto ja roolisoojendus on mega nende ilmadega. Kui kunagi peaks auto väljavahetama, siis uuel ei tohiks need lisad kindlasti puudu olla. Eelnev
auto oli Bmw 530xdA 2008a. ja oli samuti webasto ja roolisoojendusega.
Plaanis on paigaldada autole käerukonks (originaal). Kui kellegil on selline üle, siis võib julgelt pakkuda.
Esmaspäeval plaanis auto põhjalik talvekohane pesu. Ehk saab siis ka mõne talvise pildid klõpsata.
Tere
minuautol pakettklaase pole, aga sellisel juhul arusaadav, et erinevus võib jääda tehasetooni ja ise paigaldatud toonkile vahel.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Õnneks enda A8'l ka roolisoojendus olemas, algul arvasin, et pole, kuna ei olnud nuppu selleks rooli küljes. Aga mul läheb tööle koos istmesoojendusega.
Yep, olen sinuga täiesti nõus, et auto on madal. Minu auto on tulnud tehasest 20mm madalama õhkvedrustusega võrreldes tavalise õhkvedrustusega A8.
Usun, et sinul on sama lisaga tulnud.
2MA 4-corner air suspension with electronic shock absorption control, sports version
Eile õhtul oli keegi sahamees väravale ette lükanud valli. Seadsitasin auto kõrgemaks ja mure oli murtud:-)
Kui peaks koguaeg formeasendis sõitma, oleks jama kui palju. Kõige eelistatum asend on Comfort (hää mõnus pehme).
Sama siin (comfort) sest kõrgemaks kahjuks sõiduajal enam ei saa.
Audimehed kus on siis talvised lumised pildid ?
Tsitaat: |
Lisan siin omaltpoolt mõned Pildid.
Kui keegi pahaks ei pane
Enne pesu nädal tagasi Helsingis
Ja siis peale pesu.
http://www.upload.ee/image/5490372/12546327_939471196130536_865483972_o.jpg
http://www.upload.ee/image/5490373/12557242_939471242797198_136472819_o.jpg
Sai jääpeal ka käidud,aga tuleb tunnistada ,et ega väga imet sellega ei tee. minu silmis juhitamattu ja liiga raske auto.
pikalt võib kylksi küll lasta, aga rada kui sellist ei sõida. nina on väga raske kurvi sisse saada või on Liiga lai rehv ja vähe oskusi
http://www.upload.ee/image/5490381/12545843_939471319463857_760290864_o.jpg
Lubatud talvepildid. Kuna tegelikult lund sadas, siis paraku paremaid ei õnnestunud teha.
[/img]
Hommik algas webastoga.
Algus
15min pärast
30min pärast
Sõitsin täna Viimsist ~170km maakohta. Seal oli -19c
Kus juures autot seisma ei jätnud. ~8min pärast auto juurde tagasi jõudes oli näha, et webasto oli uuesti käima hakanud.
Lõuna-Eestis paugutab pakane ikka korralikult:-)
Väga tänuväärt lisa! Tulin eile Tallinnast maale, (185 km) Lõuna-Eesti ja garaaži ajades kuvas -27, hiljem oli külmemgi.
Mis mõõdus veljed? ET?
Tsitaat: |
Webasto hea asi tõesti, enda omal ka peal koos puldiga.Ma ei tea kuidas see 4.2tdi hommikuti soojaks läheb aga minu 4.0tdi ilma Webastota ilmselt
kohapeal tiksudes klaasi sulamisele ei tasu loota.Kui oli veel väljas +6 ja webastot hommikuti käima ei lükanud siis kulus ikka Lasnamäelt
Mustamäele,et temp. normi saada.
Webastoga ka see värk, et kui öösel tulnud 10 cm lund autole siis pead hommikul kindlasti enne välja jõudma kui webasto lõpetab. Vastasel juhul külmub
see sulalumi ja vesi klassidele ning siis tuleb ikka kaabitsale valu anda
Muidu kena auto,enda 2005a. autole ka 2008a. aasta nina külge kruvitud
Tervitused Quattro mehed ja ilusat talve.
käruKonksu kohta niipalju,et proovisin õnne ja tellisin endale Pruugitud konksu Lätist mingi info@Jusuauto.Lv lisan ka lingi.
http://www.auto24.ee/products/soiduki-varuosad/audi-a8-2-8-i/610128/
konks ise oli küll kasutatud aga väga heas seisus. tundub,et pole kordagi käru vedanud,kõik oli värviall kenasti.
Ainuke koht kus vähegi roostet leidub on just konksu teisaldamise kohas,aga võõpan sellegi kunagi üle.
Kuna hind oli niivõrd soodne,siis ma väga pikalt ei mõelnud.
bosali konks uuestpeast Eestisse tellides maksis 400 eurot. mina sain lätis selle kätte 120 euroga,plus 20 eurot transport.
Konksu paigaldus oli küll väga lihtne,aga pole veel elektrit külge ühendanud ja ilmselt ei tee seda ma ka ise.
Kui keegi on elektriskeemi ühendanud või teab kes seda teeb,võib julgelt nõu anda.
kuskilt lugesin, et lisa boxi olemasolu on vajalik.
lisan pildi.
Tsitaat: |
120.-euri tundub väga odav aga kahtlustan, et see ei ole originaal.
Ega väga vahet ei olegi, kui ta oma töö ära teeb:-)
Varsti on aeg suverattad alla kruvida. Kuigi sügisel sai rattad puhtaks pestud, siis nüüd tahaks pigi ja muud mustuse ka eemaldada.
Kuna tegu eriliste velgedega (velgedel ei ole värvi, ei sees ega väljas, tootekoodil lõpus on AN, enamusel on AF mis on värvitud kujul) siis peab ka
väljanägemine 5+ olema.
Aju on vaja juurde osta.
Tere
Kevadest on saanud märkamatult suvi aga A8 on endiselt eriliste muutusteta sama hea.
Mais oli ka üks väga ebameeldiv olukord. Tartus Selveri parklas riivas kaubaauto minu parkivat "liikurit".
Kuigi juht tundus vanem härra olevat (kogenud), siis ei tea mis temal mõttes oli. Vasaku esinurga ta ära riivas.
Kindlustusega sai asi aetud ja Reval Auto tegi auto kenasti korda (muidugi ~2 kuu pärast). Selle aja ka auto seisis valdavalt, kuna aknapesu ei
töödanud ja välimus ei olnud kiita :-)
Samas kui juba läks sinna töösse, siis sai ka uus esiklaas ja kojamehed külge pandud.
Lisaks ostsin kohe sealt ka katuseraamid (olid kohapeal kohe olemas ja hommikul oli Hiiumaale sõit boksiga).
No jah, ega see välimusele juurde ei anna aga oli vaja boksi vedada ning sai ka ratas ostetud. Paraku on praktiline väärtus suurem, kui välimus.
Mingi aeg tuleb õlide, filtrite vahetus, kuna 12 000km hakkab täis saama.
Võin ütelda endiselt, et iga läbitud kilomeeter on puhas rõõm antud liikuriga.
See on nii, kui on raha, et sellist autot hooldata ja korras hoida. Olen mõne teise A8 omaniku suust kuulnud täpselt vastupidist lauset ``Iga kilomeeter on vere maitsega``. Olgem ausad, A8 ja A7 on ka natuke teisele ostjaskonnale mõeldud, kui rahaprobleemides inimene, kes autot südamest omada sooviks.
Tsitaat: |
Eks autol ja autol on vahe kindlasti, lisaks eelmiste omanike poolt auto hoidmine/hooldamine.
On ju teada, et paljas õlivahetus ei ole auto terviklik hooldus. Kui ostetakse lõpuni lastud rape esmalt soodsalt, siis pärast on selline irin
lahti.
Isiklikult pooldan esinduses tehtud kõiki töid (jah, kindlasti ei ole osad sellega nõus).
Muidugi on ka teatud töid mida ei saa esinduses teha, kuna tehnoloogia ei näe ette aga on olemas alternatiiv mujal.
Mingi aeg tagasi omasin Golf 1.4TSI 118kw DSG 2010a. ls: 50 000km Eestist uuena ostetud, oli 1 omanik, kogu ajalugu Mollerist.
No kurjam, kus see lagunes (mootor, käigukast jne). Hiljem kuulsin tuttavalt, kes ostis sellise uuena ja samad hädad.
Ehk siis juba ongi loodud mõni lagunema mõni mitte.
A8 facelift (al.2008a.) on küllaltki vastupidav isegi meie oludes. Tuttaval on juba 3 aastat pikas rendis A8 (muidugi 3.0TDI) ja kestab küll, muidu ei
tasuks pidadagi.
3.0TDI kohta samas olen ka kuulnud, et löövad kepsu küljepealt välja, ei teagi kohe selle töökindlusest midagi arvata.
Mis on püsivalt kallis kulu antud auto puhul, siis see on kaskokindlustus. Mõni saab uue auto liisida sama kuumakse eest, kui mõni maksab ainult
kaskot :-)
Hooldust, rehve ja kütet tahavad ikka enamus autosid, see paratamatu kulu kõigil.
NB! ma arvasin, et mul on ainulaadne selline ised Eestis, vot ei olegi.
Eestis vurab ringi samasugune, ainult puitliist sees on heledam ja velg teine, muidu täpselt sama (mootor, värv, sisu, nahad, niidid jne).
Kas ka siit foorumist???
Tsitaat: |
Pärisvalusalt oli papi sul selle vasaku esinurga ära riivanud. Pigem Rammus Ampsatus.
Suusaboks teeb selle auto küll nüüd ainulaadseks. kuna pole väga näinud A8-sal suusabokse.
iseenesest pole paha ja auto näeb sul endselt väga hea välja
Tsitaat: |
Tere taas.
Aeg lendab ja hooluse aeg on käes ja varuosad tellitud, enamus esindusest v.a. õlid ja tagumised pidurid.
Auto on sõitnud üllatavalt hästi ja kõik toimib.
Kuna võtmepatarei andis märku armatuuris ja keyless ei lukustanud enam (küll aga avas uksi), siis vahetasin mõlemal puldil patareid ära (läksid DL2032
Duracell). Ja kõik toimib jälle endiselt.
Vahetusse läheb:
mootoriõli (Castrol 5W-30LL Titanium kogus 10L) (välp täis)
057115561M õlifilter (Audi originaal) (välp täis)
4E0129620J õhufiltrid 2tk (Audi originaal) (välp täis)
4E0819439A salongi õhufilter (Audi originaal) (välp täis)
057127435E kütusefilter (Audi originaal) (välp täis)
03G903137E generaatori rihm (Audi originaal) (välp täis)
057109243L pingutusrull (Audi originaal) (välp täis)
059903341H rullik (Audi originaal) (välp täis)
057903341D rull (Audi originaal) (välp täis)
057903133J pinguti (Audi originaal) (välp täis)
057109119G kütusepumba rihm (Audi originaal) (välp täis)
057121011E veepump+termostaat (Audi originaal) (ilmselt nõuab seda ka välp, ei oota kuni lendab laiali)
4E0411317F ees stabikad 2tk (Audi originaal) (kindluse mõttes)
4E0505465G taga stabikad 2tk (Audi originaal) (kindluse mõttes)
DF4269 tagumised pidurikettad 2tk (TRW) (kerge vibra suremal kiirusel)
0986494303 tagumised piduriklotsid kompl. (Bosch) (ketaste vahetusega loomulik kulum)
BHT281E käsipiduri el.mootor koos sadulaga (TRW) (Viskas veateate, aga muidu käsipidur töötab. Seal pidi mingi andur see olema, mis ei mõõda klotside
kaugust).
tagumine diffriõli (Castrol 75w90 GL5) (töökindluse mõttes)
vahekastiõli (Castrol 75w90 GL5) (töökindluse mõttes)
Varuosade arve on küll suur aga kui tulevikule vaadata, siis võiks järgmine hooldus olla märkimisväärselt odavam :-)
Nüüd tuleb ära oodata varuosad ja hea peremehelikult see töö ära teostada.
Tuleviku jääb käigukasti õli ja piduriõli.
Kas õhkvedrustusele ka mingi hooldus on olemas? Toimib ideaalselt.
Olen kuulnud, et sinna lastakse mingi aine sisse, mis ei reageeri meie ilmadega (ei teki niiskust süsteemi sisse, ei külmu jne).
Või ei ole mõtet seda näppida!
Vidinad käes ja homme läheb hoolduseks.
Tervist.
Kas w12 iluvõre kajastub lisavarustuses ka, st on tehase tuuning, või on keegi eelmistest omanikest iluvõre vahetanud?
Kena hunnik juppe ja väga tubli omanik !
Millise läbisõidu pealt sellise hooldusega tuleb tegeleda?
4.2TDI mootoritega facelift mudelitel ongi selline iluvõre originaalis.
Peale suvist parklajuhtimit pani Reval ka selle uue:-)
Ls: 270 000km
Ilus auto ja hoolas omanik. Super! Kiitused!
Aeg lendab ruttu.
Alles oli kevad, kui sai alla pandud uued suvepapud (275/35R20 Nokian Z-Line).
Taleveks otsustasin vanad talverattad maha müüa, kuna ilma rehvirõhuandurita sõitmine hakkas vaikselt närvidele. Iga käivitamisel "plinn" ja veel
veatuli armatuuris.
Kuna valikut Audi originaal velgedel oli piisavalt 17"-18" siis otsustasin ikkagi 18" kasuks. 17" on veider ikka sellisele autole alla panna:-)
veljed tootekood: 4E0601025Q 18X7,5 ET40 + kapslid 4B0601170A
andurid tootekood: 4D0907275C
rehvid: uued 235/50R18 Nokian Hakkapeliitta 7
Kogu vajaliku saab kokku monteerida ja alla panna hiljemalt järgmiseks nädalaks. Hetkel on 5 päeva rehvide ooteaeg.
Kui talverattad alla saab, siis ka kohe poleerimine koos kaitsvahaga. Talv võib peale seda alata:-)
Ilmselt saab siis ka mõned klõpsud tehtud.
Ideaalis tahaksin talveveljed värvimist (prits+värv+lakk). Väliselt on ok aga seest on näha, et sool ja lohakus on oma teinud.
Teab keegi soovitada mõistliku hinnaga?
Värvivalik peaks jääma ilmselt hõbedaseks või ...
Soovitaks OÜ KOLMERAUDNE. Töö hea ja hinnad normaalsed.
Sul suht hea velje valik. 17 tolli on kindlasti liiga hädine sellele autole samas hea, et valisid naelad talveks nii on endal ja naisel kindlam sõita.
Edu velgedega. Ja lisa kindlasti pildid kui komplekt autol all
Väga huvitav velje valik, aga miks TPMS andureid välja ei kodeerinud talveks?
Väidetavalt on see turvaseade ning kui see välja kodeerida, siis võib mõni oluline turvarakendus mitte töötada, kui peaks vaja minema.
Eesmärk on ikka auto hoida 100% turvaline ja ei sooviks hiljem halba üllatust.
Samas oli juba saksast DVD vaatamine sõiduajal nähtavaks tehtud aga turvavöö piiksu maha ei olnud kodeeritud vaid ilma turvavööta lukusti oli pesas
:-)
NB! oskab keegi ütelda, kui praegu tellida uued numbritule klaasid, kas siis need tulevad juba LED-ga või ilma? Üks pirn on kutu.
Kunagi oli vw cc 2009a. nr. tule klaasid olid mõrased ning ühel pirn läbi. Ostsin tavalised pirnid ja tellisin uued klaasid Mollerist.
Kui läksin klaasidele järgi sain üllatuseks klaasid juba LED-ga. Et tehas oli juba tavalised pirnid välja praakinud ning ledidega asendanud.
Kas sul on numbrituled ühe kruvi kinnitusega või kahega? Ühega on võimalik saada originaalis LED versioonina, aga kahe kruvi versioonil LED versioon
puudub. Alates 2008 ehk FL autodel on ELSA andmetel kahe kruvi versioon.
Endal ka sama aasta D3 ja talve velgedega deaktiveerin alati rehvirõhu andurid ning peale vastava veakoodi aktiveerumist ei ole erinevusest küll
midagi aru saanud.
TPMS muidu väga hea asi, aga enda talve setil kahjuks andurid puuduvad ja ei ole näinud mõtet 3 kuu pärast andureid ostma hakata. Kui kunagi peaks
uued talverehvid ostma, siis kindlasti muretsen.
Tsitaat: |
Velgedega on siis seis selline, et neid ma alla siiski kohe ei pane.
Viin homme ära värvimisse (esmalt prits jne.) Laagri www.pulbervarv.com
Kuigi Tartus www.eriprojektid.ee on asjalikum ka tuttavate soovituste poolest. Viimsist Laagri on lühem vahemaa, see sai siiski otsustavaks ja tööga
alustavad ka varem.
Veljed jõudsid täna Pulbervärvist koju. Jäin teenusega rahule. Väidetavalt kontrolliti velje sirgus ka ja midagi sai ka sätitud.
Seis oli enne selline.
Peale pesu, mida ilmselt ei ole kunagi tehtud :-)
Sai siis ka veidi tooni muudetud.
Kruvisin ka andurid külge.
Pind jäi üsna sile.
Nüüd siis vaja rehvid ja äärtele kaitsmed peale tõmmata ning saab kunagi rattada alla kruvida.
Imelik, et nende kogemuse juures on velgedel jäetud katmata kontaktpind, mis läheb vastu rummu. Seda ei soovitata värvida, sest pulbervärvi kiht on üsna paks ning võib ladestuda ebaühtlaselt. Veljed võivad, kuid ei pruugi, väristama hakata nagu oleksid südamikust kõverad.
Tsitaat: |
Rattad all ning sai ka mõni klõps tehtud. Ütlen ette ära et tulemus ei ole päris see mida lootsin (need sinised rõngad ...)
ning uued rehvid ka siis all
Päevavalges selline
Auto on väga ok ja mulle meeldib, et a8 väärselt hooldatud. Talvekad on vahvad, üsna Slaavilikud.
Tsitaat: |
Olen näinud hullemaid :-)
Tavapäraseid hõbedasi ei tahtnud alla panna. Ning selle mudeli originaalidest ei olnud midagi paremat võtta.
Replica velgi ei soovinud.
Jah need rõngad on liiast aga samas tahtsin velgedele mingit kaitset lisada, kuna enamuse ajast sõidab autoga elukaaslane.
Värvivalik oli: punane/oranz/sinine/valge link
Vahel teiste autode velgi vaadates on ikka veljed päris jubedaks sõidetud.
Kas need nüüd ka 100% kaitse pakuvad, ei ole kindel aga ehk midagi ikka.
Nende peale saamine oli ka veel omaette teema.
Eks kadedad ikka teritavad keelt, oleks endal ka 4.2Tdi.
Venelaste juures ole ettevaatlik muidu leiad auto hommikul tellistelt.
Peaasi, et ise oled rahul soovitud tulemuse üle.
Velgede ja naiste üle pole mõtet vaielda. Igale mutrile leidub padrun.
Numbrituled.
Avastasin, et üks enam ei põle.
Ostsin kohe mõlemad uued pirnid.
Mis seal ikka vahetan siis kohe ära.
Kui läks vahetuseks ning hakkasin lähemalt vaatama, siis numbritule mõlemad klaasid on mõrased ja väga tuhmid. Pirnil kaitsekiht ära
kuumenenud/aegunud, mille tulemusena hakkab rohkem soojust eraldama ning sellepärast ka klaasid tukksis.
Kruvide lahti keeramine ka ei õnnestunud, kuna hakkas kruvipea üleviskama.
Otsustasin ebayst LED-komplekti tellida, kuna sellele mudelile (kahe kruviga klaasi kinnitus) originaalis asendus LEDi ei toodeta. Ühe kruviga tule
kinnitusele saab juba esindusest tellida.
Tere
Kas oskab keegi targem ütelda, kas antud autole on võimalik BT audio tugi juurde ühendada (et saaks youtube-st heli lasta)?
Kas sul on MMI 2 või 3g?
Ei tea aga ehk valgustad, kuidas seda kindlaks teha ning mis sellest oleneb?
Tsitaat: |
Tänud info eest.
Mul nii, et kui telefon on autoga üle BT ühendatud ning laps vaatab youtube-st midagi, siis sisse helistades kõne vastu võtan, hakkab youtube-st heli
auto kõlaritest taustaks tulema :-)
3G MMI graafiline pool näeb natuke ilusam ja moodsam välja. Kui sul olemas ka 40GB HDD, siis kindlasti on see 3G (kahjuks ei tea, kas kõik 3G MMI'd
on HDDga või mitte).
Minu 2008 aasta versioon tuli veel 2G MMIga tehasest välja... 2009 on nad suht puht kõik juba 3G.
2G versioonil on originaal Bluetooth receiver saada (müügist maas). Ja siis saadaval on ka nö. aftermarket BT vastuvõtjad...
Enda autol on B&O heli ja tehase lahendus kvaliteet soundtrackide jaoks on suht pettumus. See FM modulaatorist vms. on iga kell parem kasvõi see
Aliexpressis pakutav BT vastuvõtja MMI 2Gle. Ise kasutan muidugi pikemat AUX kaablit, aga jah 2Gle on kõige parem leida järelturust see orig Audi BT
vastuvõtja.
Tsitaat: |
Endal istub 3G AMI otsas SELLINE jubin. Helikvaliteet on piisavalt hea, et ei ole aru saanud kas SD kaardi pealt muusika või
bluetooth.
Kui AMI pesa on olemas, siis julgen soovitada. Kahjuks 3G puhul on BT mõeldud ainult telefonikõnede tegemiseks.
Tere
Kas akut võib ise vahetada ning jääb pärast kõik toimima?
Hetkel kõik toimib aga hommikuti on vahel arusaada, et võiks erksam olla.
Samas näitab ka äpp (Battery Monitor BM2), et on lahja.
Uus aku ostetud (Varta 95Ah 850A Professional Dual Purpose AGM). Praegu on ka Varta AGM peal, mille jätan tagavaraks.
Uue aku peaks managment alt ära kodeerima ka. Muidu ikka vôib jah. Kui tugitoite peale ühendad kapoti alla, ei kao seaded ka ära.
Ehk siis peab arvutiga kallale minema?
Kui keegi saab seda Tallinnas lähipäev teha, siis ootan kontakte.
Täna said jälle raamid katusele monteeritud, kuna varsti suusareisile minek.
Annan teada, et eile sai auto uue omaniku. Loodan et läks õigetesse kättesse ning peab seda autot väärikalt edasi.
Tsitaat: |
Kuulutus oli aktiivne 4 päeva aga ostja leidus 1 päevaga.
Aga arven, et on ka foorumi liige :-)
Ma loodan, et tuleb ka uus teema tema poolt.
Kindlasti teen ka ise uue teema, kui Audi osutub valituks.
Kui saladus ei ole, mis hinnaga auto maha müüdi?