Foorumi logo

Audi A8 Lang "Audi Exclusive" 4.2TDI - 2008 - Tafkin
tafkin - 01.11.15 08:07

Tere

Sai pikalt otsitud omale pereautot, milles oleks ruumi kõigile. Samas tahtsin ka midagi erilisemat, kui lihtsalt hall metallik diisel:-)
Algselt oli mõttes uus Skoda Superb Combi aga siis sai otsustavaks esinduse suhtumine, mida siin arutama ei hakka.
Ehk siis oli plaanis vähe ruumikama tagaosaga auto vaadata, et kui lapsed taga istuvad, ei ole nad jalgadega minul seljas.
Kindlasti tahtsin 4x4, ja diislit, kuna käin Tallinn-Tartu vahet. Kuigi 4x4 on vaja alla 10% aastas. Aga kui on veel kuskile Soome, Rootsi suuskama minna tuisuse ilmaga, siis ilma 4x4 on keeruline.
Lõpuks jäi valikusse Audi ja täpsemalt siis A8 Lang (5-kohaline) diisel.
5-kohalin just sellepärast, et kui lastele lisaks ämm ka kaasa ronib, siis saab turvaliselt sõita:-)

Lõpuks jäi silma saksas sellise lisavarustusega A8L. Uurisin hoolduse esindusest järele, mis oli 100% ideaalne.
Mõeldud tehtu. Kolmapäeval ostsin ära ja reede hommikul oli auto treileriga Tartu Ark juures.

Auto andmed:
Audi A8L
4.2 TDI V8 diisel 240kw
11/2008

Toon välja olulisemad lisad:
Nagu mainisin "Lang" versioon
Talvepakett: Webasto taimerist ja puldist, roolisoojendus, 4x istmesoojendus, 4 tsooni kliima
Solar katuseluuk
Uksed sulguvad pehmelt
Käima läheb nupust
Ventileeritavad masaaziga esiistmed
Hea helisüsteemi tagab Bang&Olufsen, super asi
Adaptiivne püsikiiruse hoidja
Realt kõrvale kaldumise hoiatus ( vibreeriva hoiatusega rool)
Pimedal nurgal hakkavad peeglid sähvima:-)
Sport õhkvedrustus 20mm madalam tavaversioonist.
Selektiiv pakettklaasi ring + toonklaas ning lisaks kõik elektrilised kardinad
Ning nüüd mis lõpuks selle auto ka eriliseks teeb "Audi Exclusive" pakett:
Audi Exclusive nahast armatuur
Audi Exclusive alcantaranahast laepolster
Audi Exclusive alcantaranahast tagumine aknalaud
Audi Exclusive turvavööd
Audi Exclusive puitliistud
Audi Exclusive lugemislambid (taga)
Audi Exclusive põrandavaip ja jalamatid
Audi Exclusive 20" poleeritud veljed
Audi Exclusive laiendatud nahkpolster Valcona (uksepolstrid, keskkonsool, rool)
Audi Exclusive lävepakud

Praegu olen autoga ülimalt rahul (ei lootnud, et on sellises heas korras).
Vaja oleks vahetada kõik piduriklotsid
Kuigi viimati vahetati õli septembris 2015, viin auto ikkagi Revali ja lasen ära vahetada ning kogu autole pilgu peale visata.
Kindlasti sillastend, kuna alla lähevad praktiliselt uued naastud Continental Conti Ice Contact XL

Nüüd küsimus, kuidas fotod siia saab lisada:-)

Parimat
Taavo


green-edition - 01.11.15 08:10

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=26264


tafkin - 01.11.15 08:45

Peale pesu uued pildid.


green-edition - 01.11.15 08:56

Aga palun))


http://www.upload.ee/image/5301244/image.jpeg

http://www.upload.ee/image/5301247/1

http://www.upload.ee/image/5301249/2

http://www.upload.ee/image/5301250/3


tafkin - 01.11.15 09:01

Tsitaat:

Koristasin oma hiigelpildid ära:-)
Uued üritan väiksemad teha.


ReimsR - 01.11.15 13:16

Sisu pilte ootaks just.


zack - 01.11.15 13:47

Väga 5+ pill :cool: Soetasin ka endale äsja A8 '03 aga 4.2 bensukas ning olen ka praegust väga rahul. :)
Kui saladus pole siis mis sellise pilli hind Saksamaal umbkaudu on ka?
Ootaks samuti sisu pilte.


tafkin - 01.11.15 15:06

Mõned pildid peale pesu.


http://www.upload.ee/image/5301935/image.jpeg


http://www.upload.ee/image/5301942/image.jpeg


http://www.upload.ee/image/5301947/image.jpeg


Ning ka sisust mõni klõps



http://www.upload.ee/image/5301955/image.jpeg


http://www.upload.ee/image/5301961/image.jpeg



http://www.upload.ee/image/5301970/image.jpeg




http://www.upload.ee/image/5301973/image.jpeg




http://www.upload.ee/image/5301979/image.jpeg
http://www.upload.ee/image/5301985/image.jpeg
http://www.upload.ee/image/5301988/image.jpeg
http://www.upload.ee/image/5301994/image.jpeg
http://www.upload.ee/image/5301997/image.jpeg
http://www.upload.ee/image/5302004/image.jpeg


GeorgJoo - 01.11.15 15:13

See on ikka üks tõsiselt kena masin! Audi Exclusive sisu annab autole kõvasti karakterit juurde. Edu!;)


argo12 - 01.11.15 16:43

Väga kena masin ikka! Palju selle eest kaskot maksad, kui maksad?


mkb - 01.11.15 16:48

Rooli airbag lahti käinud või miks värv erineb?


tafkin - 01.11.15 17:12

Tsitaat:
Algselt postitas: argo12
Väga kena masin ikka! Palju selle eest kaskot maksad, kui maksad?



Homsest panen kasko peale, eks siis paistab, kui palju röövitakse;)


tafkin - 01.11.15 17:15

Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Rooli airbag lahti käinud või miks värv erineb?



Kuna roolinahk on samuti eritellimusel nagu muu, siis on airbagi plastikate lihtsalr musta värvi.


püstolett - 01.11.15 17:43

Väga kena. Vähemalt ei ole jah hall metallik :)


tafkin - 01.11.15 18:21

Siis peaks roolitagune ka pruun olema vä:-)
See on ikka tellitud nii.

Lisaks avastasi hämaras sellise uuenduse.

http://www.upload.ee/image/5302498/image.jpeg




Vastavalt paketile on ka raamatute kaaned nahast ja kontrast niidiga.


http://www.upload.ee/image/5302491/image.jpeg

Dokumentidest selgub ka see, et esimene omanik on alates 25.11.2008 kuni 18.05.2011 Audi AG, ehk siis esinduse enda auto.


randmeri - 01.11.15 18:52

Uhke auto, alcantara lagi ja kaetud armatuur teeb sellest ikka väga hubase paiga, kus viibida. Pean kaema tulema ;)


tafkin - 01.11.15 19:37

Tere Georg

Sa tead ju kuhu tulla :-)


Harri_K - 01.11.15 20:35

Bang&olufsen tundub ebareaalne kui esimest korda kuulata. (H) Ülim masin, mootor keerutab kardaane ka kindlasti hästi.


EnricoN - 01.11.15 21:54

Wow , väga viis masin !:cool:


Lauri0112 - 01.11.15 21:55

Meeletult kena masin. :) muretud
Id kilomeetreid.


tafkin - 03.11.15 18:30

Tsitaat:
Algselt postitas: argo12
Väga kena masin ikka! Palju selle eest kaskot maksad, kui maksad?


Nüüd ka kasko peal, aasta on alla 1 000.- :D


tafkin - 03.11.15 19:00

Selgub, et autol on rehvirõhuandurid velgedel, mis on ka saksa esinduses 4/2015 kõik 4tk vahetatud.
Nüüd tekib väike probleem. Talveratastel mul neid ei ole. Kas ise lisad on keeruline ja kuidas saab ühildada need autoga?

Autoga tutvudes olen veel avastanud, et DVD töötab ka sõiduajal.
Tagumistel velgedel on vaheflantsid tootjalt H&R, et ratas oleks enam vähem koopaga tasa. Ei ole kindel kas see sõiduomadustele ka kasuks on. kuid välimus täitsa ok. Võrdlesin ka eelmise A8, mis oli sama veljega, siis tollel oli ratas rohkem koopas.
Pagasiluugi sees, kus on tööriista komplekt, seal on vihmavarjule hoidja. Esimest korda näen ise sellist lisa.

Nädalavahetusel hakkan talverattaid ette valmistama ning andureid kuidagi külge aretama.


argo12 - 03.11.15 20:09

Tsitaat:
Algselt postitas: tafkin
Tsitaat:
Algselt postitas: argo12
Väga kena masin ikka! Palju selle eest kaskot maksad, kui maksad?


Nüüd ka kasko peal, aasta on alla 1 000.- :D

Väga hea hind ikka. Nii palju kui mina olen kalkulaatoritega proovinud, siis ei saa mitte kuidagi alla 100€ kuu. :D


ReimsR - 03.11.15 20:17

Noobel pill :cool:


siim1314 - 03.11.15 21:02

Tsitaat:
Algselt postitas: tafkin
Selgub, et autol on rehvirõhuandurid velgedel, mis on ka saksa esinduses 4/2015 kõik 4tk vahetatud.
Nüüd tekib väike probleem. Talveratastel mul neid ei ole. Kas ise lisad on keeruline ja kuidas saab ühildada need autoga?


Mul küll c6, aga eelmine aasta ostsin talveks teised veljed ja teise komplekti rehvirõhuandureid(kasutatud). Vanad andurid olid 4f0907275B koodiga ja uued said 4f0907275D. Seega päris täpselt samad ei pea olema- mul oli ka pm katsetus kas toimib. Uued said originaal ventiilidega, tihendid ka õnneks pidasid ja sai suht lihtsalt veljele külge need. Minuarust hakkasid täitsa ise tööle (võibolla pidin mmis seal rehvirõhuandurite all midagi vajutama, aga arvan et mitte).
Edu ;)

Ei saa mainimata jätta et ilus auto on!


tafkin - 03.11.15 21:13

Tsitaat:
Algselt postitas: siim1314
Tsitaat:
Algselt postitas: tafkin
Selgub, et autol on rehvirõhuandurid velgedel, mis on ka saksa esinduses 4/2015 kõik 4tk vahetatud.
Nüüd tekib väike probleem. Talveratastel mul neid ei ole. Kas ise lisad on keeruline ja kuidas saab ühildada need autoga?


Mul küll c6, aga eelmine aasta ostsin talveks teised veljed ja teise komplekti rehvirõhuandureid(kasutatud). Vanad andurid olid 4f0907275B koodiga ja uued said 4f0907275D. Seega päris täpselt samad ei pea olema- mul oli ka pm katsetus kas toimib. Uued said originaal ventiilidega, tihendid ka õnneks pidasid ja sai suht lihtsalt veljele külge need. Minuarust hakkasid täitsa ise tööle (võibolla pidin mmis seal rehvirõhuandurite all midagi vajutama, aga arvan et mitte).
Edu ;)

Ei saa mainimata jätta et ilus auto on!



Tänan info eest.
Homme peaks saama mingid kasutatud andurid. Kas sinna müüakse ka eraldi ventiile tihenditega (mõtlen uusi).

Terv
Taavo


siim1314 - 03.11.15 23:27

Tsitaat:
Algselt postitas: tafkin
Tsitaat:
Algselt postitas: siim1314
Tsitaat:
Algselt postitas: tafkin
Selgub, et autol on rehvirõhuandurid velgedel, mis on ka saksa esinduses 4/2015 kõik 4tk vahetatud.
Nüüd tekib väike probleem. Talveratastel mul neid ei ole. Kas ise lisad on keeruline ja kuidas saab ühildada need autoga?


Mul küll c6, aga eelmine aasta ostsin talveks teised veljed ja teise komplekti rehvirõhuandureid(kasutatud). Vanad andurid olid 4f0907275B koodiga ja uued said 4f0907275D. Seega päris täpselt samad ei pea olema- mul oli ka pm katsetus kas toimib. Uued said originaal ventiilidega, tihendid ka õnneks pidasid ja sai suht lihtsalt veljele külge need. Minuarust hakkasid täitsa ise tööle (võibolla pidin mmis seal rehvirõhuandurite all midagi vajutama, aga arvan et mitte).
Edu ;)

Ei saa mainimata jätta et ilus auto on!



Tänan info eest.
Homme peaks saama mingid kasutatud andurid. Kas sinna müüakse ka eraldi ventiile tihenditega (mõtlen uusi).

Terv
Taavo



Võiks nagu olla, kood 4D0601361 (info siit:http://www.partsbase.org/audi/audi-a8-s8-quattro-a8q-eu-2008-60120-wheel-bolt-valve-balancer-weight/ ) forsi kodulehe tellimiskeskusest näitab sellele küll asendustoodet, aga ilmselt õige asi.
Juhul kui velg originaal ei ole, siis pole kindel kas neid üldse saab kasutada..


tafkin - 07.11.15 08:28

Nädalavahetusel plaanis rehvirõhuandurid paigaldada talveratastele (eks näis kas velg võimaldab) ja esi/taga piduriklotside vahetus.
Piduriklotsid sai ostetud Bosch omad.

http://www.upload.ee/image/5316419/image.jpeg


waic - 07.11.15 11:51

Küsin korra, et kust ja mis hinnaga see rehvirõhu andurite komplekt ette jäi, plaan vahel ka oma 8-l see aktiveerida..
20mm flantsid on mul kasutuses x4 ja erilisi muresid pole märganud, hetkel on üks rattalaager hakanud tiba häält tegema, aga on siin seost või ei, seda ma oska ütleda, läbisõitu ka juba natuke kogunenud..


tafkin - 07.11.15 16:01

Tere

Mis mõttes vahel aktiveerida?
Kas seda saaks lihtsalt välja lülitada?
Täna lasin rehvi veljelt maha ja selgub, et andurile pesa ei olegi nendel velgedel.
Seega hakkam täna 18" originaal velgi otsima, millel on pesa olemas.
Samas kui saaks lihtsalt välja lükata, siis olgu olemata ilma anduriteta.
Andureid müüaks A24-s 10-30.-€ tk.


waic - 07.11.15 18:11

Tsitaat:
Algselt postitas: tafkin
Tere

Mis mõttes vahel aktiveerida?
Kas seda saaks lihtsalt välja lülitada?
Täna lasin rehvi veljelt maha ja selgub, et andurile pesa ei olegi nendel velgedel.
Seega hakkam täna 18" originaal velgi otsima, millel on pesa olemas.
Samas kui saaks lihtsalt välja lükata, siis olgu olemata ilma anduriteta.
Andureid müüaks A24-s 10-30.-€ tk.


Saab ikka välja lülitada, aga natuke nuputamist oli.... A6 puhul olen selle mõlemat pidi läbi teinud, deaktiveerimiseks läks vaja esiteks vastav kaitse välja võtta(5A) kuid sellest üksi ei piisa, jääb piiksuma ja tuld vilgutama, vaja ka kaabliga sekkuda ja ''long-codingus'' veidi korrektuure teha. Ehk siis lahutada -16 ühest pikast koodist. Sama trikki teistpidi tehes sain asja ka uuesti tööle mõni kuu hiljem. 8 puhul oli müüja enne mind velgi vahetanud ja selle triki ära teinud, aga funktsioon põhimõtteliselt olemas..

EDIT 19nov- 8 puhul on asi minu kogemusel eriti lihtne, juhipoolt kaitsmeblokist nr20 pesast kaitse välja ja ongi mure kadunud. Kui kaitsmega ei viitsi mässata, siis kaabliga saab ka, select module-installed2-65, sealt codingust vist 3ndale numbrikohale nr1 asemele 0 ja kaob ka piiksumine ning märgutuli.
C6 on tunduvalt kapriissem minu kogemusele tuginedes.


tafkin - 10.11.15 18:13

Vahepeal siis sellised toimingud:
Suverattad sai alt võetud ja korralik pesu neile tehtud, enne kui nad talvituma panin.
Selgub, et ka need veljed ei ole värvi näinud (kroomitud ja poleeritud).
Enne kui talvekad alla said, üritasin ka rehvirõhuandurid külge panna. Paraku veljel puudusid anduri kohad. Seega läksid alla hetkel ilma anduriteta.
Armatuuris nüüd mingi tuluke põleb aga vähemalt ei tee häält pidevalt, vaid korra käima panemisel.
Mõtlen mis veel teen nendega.
Tulemus hetkel selline.
http://www.upload.ee/image/5325515/image.jpeg


Selgub ka see, et ise piduriklotse vahetada A8-l ei ole just kõige lihtsam.
Lasin täna need ära vahetada Autohooldus.ee-s.
Käidi ka kõik pidurikettad üle.

See kuu lõppeb ka tehnoülevaatus, ehk siis järgmisena on see plaani võetud.


mulk - 11.11.15 05:04

Kodeeri välja neeed rõhuandurid, ongi mure murtud.


tafkin - 01.12.15 18:24

Täna sai tehnoülevaatusel käidud.
Vaadati päris põhjalikult, mis mulle meeldis:-)
Esmalt tahmatest, eemaldati mootori pealt kate ja pandi andur ning siis aeti pöördesse.
Oli kuulda, et on "väga hää".
Järgmisena kõik amordid eraldi.
Siis kõik pidurid samuti rattakaupa, seda jälgisin põnevusega, kuna pidurid sai ju uued.
Lõpuks sai ka ise põhja alla uudistama minna, kuna algas lekete ja lõdkude kontroll.
Ülevaatajal oli ka kohe küsimus, et kuna auto toodud?
Selgitas, et enamus pikemalt sõitnud Eestis autod on põhjad roostes ja tugeva mustuse all.
Siis tagasi üles, vaadati tuled ja turvavarustus.
Kokkuvõttes läks läbi puhtalt.
Järgmine külastus 8/2017
Üks klõps sai ka kanalist tehtud.


http://www.upload.ee/image/5371376/image.jpeg


zack - 01.12.15 18:46

Paistab väga kena ja puhas põhjaalune. :)


tafkin - 06.12.15 09:33

Laupäeva varahommikul sain üle väga pika aja politseiga vesteldud:-)
Juhtus siis see, et võeti sappa ja lükati vilkurid järgi peale 1km jälitamist.
Väidetav põhjus oli see, et reg.nr. must ning ei ole loetav.
Olin nõus, kuna pesin autot äkki 3nädalat tagasi ja auto oli tõesti must.
Muidugi pandi ka puhkuma, peale seda lubadi teed jätkata. Ma ise arvan, et tegelik põhjus oligi see kontroll teha.
Nii et arvestades ilma, siis peab autot ikka tihedamini pesema.

Enne pesu
http://www.upload.ee/image/5381887/image.jpeg

http://www.upload.ee/image/5381888/image.jpeg

Peale pesu
http://www.upload.ee/image/5381893/image.jpeg

http://www.upload.ee/image/5381897/image.jpeg


MJR - 07.12.15 03:49

Tervitused

Tuleb tunnistada, et oled välja otsinud väga kena sõiduki.
sellist neljarattalist sõpra, tänavapildis just tihti ei kohta ja selle ratsuga ei jää ka möödasõit unistuseks :D
Kuid lisan omaltpoolt mõtteainet, et sa võiksid toonida ka esimesed küljeklaasid ;)
Mul endal on suhteliselt sarnane ratsu ja toonitud sai ka need.
ikka lubatud piiril :P
Lisan ka paar pildi...
Edu ja jõudu kaasvõitleja.

1.
https://www.upload.ee/image/5384070/12348529_917301918347464_398564035_n.jpg
2.
https://www.upload.ee/image/5384074/12346606_917303601680629_479231528_n.jpg


mkendra - 07.12.15 14:49

Auto on ikka maru kena ja hea varustusega. ;)

Tsitaat:
Algselt postitas: tafkinSelgitas, et enamus pikemalt sõitnud Eestis autod on põhjad roostes ja tugeva mustuse all.
A8 kere on ju alumiiniumist tehtud (Link) - kuidas see roostetada saab?


tafkin - 07.12.15 17:48

Tsitaat:
Algselt postitas: MJR
Tervitused

Tuleb tunnistada, et oled välja otsinud väga kena sõiduki.
sellist neljarattalist sõpra, tänavapildis just tihti ei kohta ja selle ratsuga ei jää ka möödasõit unistuseks :D
Kuid lisan omaltpoolt mõtteainet, et sa võiksid toonida ka esimesed küljeklaasid ;)
Mul endal on suhteliselt sarnane ratsu ja toonitud sai ka need.
ikka lubatud piiril :P
Lisan ka paar pildi...
Edu ja jõudu kaasvõitleja.

1.
https://www.upload.ee/image/5384070/12348529_917301918347464_398564035_n.jpg
2.
https://www.upload.ee/image/5384074/12346606_917303601680629_479231528_n.jpg


Ma tänan:-)

Kas sinu autol on ka pakettklaasid päikest peegeldava kattega?
Mul oli kunagi A4 Avant Quattro 2.5TDI 150kw 2004a. selliste klaasidega. Lasin ära toonid. Tagumine tiivaklaas oli tavaline. Ning kui küljepealt vaatasid autot, siis oli pilt küllaltki kole, kuna tagauksel ja tagatiival jäid klaasid erineva tooniga. Ja eriti koledaks läks päiksepaistelise ilmaga see toonivahe (pakettklaas hakkas nagu pronksiks värvuselt minema).
Ma ei ole hetkel kindel, kas selle autol ei või juhtuda nii, et kui praegu on tagumine ukseklaas tehasetooniga pakett ja kui nüüd esimese ukseklaasi ära toonin, kas siis tulemus ka sujuvalt hea jääb?


tafkin - 07.12.15 18:06

Tsitaat:
Algselt postitas: mario20031
Auto on ikka maru kena ja hea varustusega. ;)

Tsitaat:
Algselt postitas: tafkinSelgitas, et enamus pikemalt sõitnud Eestis autod on põhjad roostes ja tugeva mustuse all.
A8 kere on ju alumiiniumist tehtud (Link) - kuidas see roostetada saab?


Ülevaataja pidas silmas kõik autosid. Ei taibanud ise kohe mainida, et see auto ju alumiiniumist.
Palju muidugi ka põhjast katetega kaetud ja näha ei ole midagi, mis nende all toimub.
Aga üldiselt ei ole vahet, kas alumiiniumist või muust metallist auto, pikalt sõitnud autod on valdavalt Eestis põhjalt mustemad aga kindlasti mitte kõik. Meie teed on lihtsalt sellised (tolmused, porised jne.).
Viimati oli äkki ka Roolivõimu saates juttu, et auto esindused kiruvad meie teedele külvatavate soolade üle. 1-2a. vanadel autodel on veermikul detailid ära oksüdeerunud/roostetanud:-) Väidetavalt on uuemad ained enam mitte nii soolased, vaid lausa magusad:-)


mulk - 08.12.15 05:03

Arvan selle määrdumise peasüüdlase olevat naastrehvd, mida siis näiteks saksas ei kasutata, soolatakse seal aga seda ohtramalt.
Ilus ja kena audi on sul küll, kahju ainult, et need diislid normaalset häält ei tee :S


seitsmene - 08.12.15 15:23

Ilus auto. Selle rehvirõhu anduriteteemaga on nii, et osadel laseb selle ka MMI-st maha võtta, minu omal sai. Ilmselt mingi softiuuendus manas selle koha ette. Rehvirõhuandureid saab kasutada ka ilma selle spetsiaalse kinnituskohata veljel. Üks niisugune lahendus tuli meelde, mis kuskilt nähtud :)
http://itc.ua/files/pics/TPMS-02.jpg

Edit:
PS, flantside pärast ära põe, minuomal olid aastaringi all, sõiduomadusi olulisel määral ei mõjutanud.


bomba400 - 08.12.15 22:26

Tsitaat:
Algselt postitas: mulk

Ilus ja kena audi on sul küll, kahju ainult, et need diislid normaalset häält ei tee :S


Saab panna ka bit V8 häält tegema :)


seitsmene - 08.12.15 22:29

Tsitaat:
Algselt postitas: bomba400
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk

Ilus ja kena audi on sul küll, kahju ainult, et need diislid normaalset häält ei tee :S


Saab panna ka bit V8 häält tegema :)


Mul on kusagil MTM-i torustik ka alles veel, cat-back. L kerele see vist küll ei sobiks, diisli peal oleks päris põnev kuulata, mis häält teeb.


KsenoonE - 09.12.15 15:50

Vot see on ilus A8 !

Kust õnnestus nii kiirelt auto kätte saada? Eeldan, et kolmp õhtul tellisid?


tafkin - 09.12.15 17:59

Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Tsitaat:
Algselt postitas: bomba400
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk

Ilus ja kena audi on sul küll, kahju ainult, et need diislid normaalset häält ei tee :S


Saab panna ka bit V8 häält tegema :)


Mul on kusagil MTM-i torustik ka alles veel, cat-back. L kerele see vist küll ei sobiks, diisli peal oleks päris põnev kuulata, mis häält teeb.


Diisli V8 häält oleks endalgi huvi kuulata läbi MTM:-)
Kunagi oli S4 4.2 V8 253kw, millel oli ABT väljalase. Ütleme nii, et öö ja päev originaaliga.


tafkin - 09.12.15 18:02

Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Vot see on ilus A8 !

Kust õnnestus nii kiirelt auto kätte saada? Eeldan, et kolmp õhtul tellisid?


Ma tänan
Kiire tegutsemisega õnnestub päris palju:-)


tafkin - 16.01.16 10:16

Lumi on maas ja Quattrod ruulivad:-)
Auto sõidab endiselt super hästi ja olenemata suurest külmast ei ole mingeid probleeme olnud ka elektroonika osas.
Webasto ja roolisoojendus on mega nende ilmadega. Kui kunagi peaks auto väljavahetama, siis uuel ei tohiks need lisad kindlasti puudu olla. Eelnev auto oli Bmw 530xdA 2008a. ja oli samuti webasto ja roolisoojendusega.
Plaanis on paigaldada autole käerukonks (originaal). Kui kellegil on selline üle, siis võib julgelt pakkuda.
Esmaspäeval plaanis auto põhjalik talvekohane pesu. Ehk saab siis ka mõne talvise pildid klõpsata.


MJR - 17.01.16 15:59

Tere
minuautol pakettklaase pole, aga sellisel juhul arusaadav, et erinevus võib jääda tehasetooni ja ise paigaldatud toonkile vahel.

Tsitaat:
Algselt postitas: tafkin
Tsitaat:
Algselt postitas: MJR
Tervitused

Tuleb tunnistada, et oled välja otsinud väga kena sõiduki.
sellist neljarattalist sõpra, tänavapildis just tihti ei kohta ja selle ratsuga ei jää ka möödasõit unistuseks :D
Kuid lisan omaltpoolt mõtteainet, et sa võiksid toonida ka esimesed küljeklaasid ;)
Mul endal on suhteliselt sarnane ratsu ja toonitud sai ka need.
ikka lubatud piiril :P
Lisan ka paar pildi...
Edu ja jõudu kaasvõitleja.

1.
https://www.upload.ee/image/5384070/12348529_917301918347464_398564035_n.jpg
2.
https://www.upload.ee/image/5384074/12346606_917303601680629_479231528_n.jpg


Ma tänan:-)

Kas sinu autol on ka pakettklaasid päikest peegeldava kattega?
Mul oli kunagi A4 Avant Quattro 2.5TDI 150kw 2004a. selliste klaasidega. Lasin ära toonid. Tagumine tiivaklaas oli tavaline. Ning kui küljepealt vaatasid autot, siis oli pilt küllaltki kole, kuna tagauksel ja tagatiival jäid klaasid erineva tooniga. Ja eriti koledaks läks päiksepaistelise ilmaga see toonivahe (pakettklaas hakkas nagu pronksiks värvuselt minema).
Ma ei ole hetkel kindel, kas selle autol ei või juhtuda nii, et kui praegu on tagumine ukseklaas tehasetooniga pakett ja kui nüüd esimese ukseklaasi ära toonin, kas siis tulemus ka sujuvalt hea jääb?


MJR - 17.01.16 16:21

Tsitaat:
Algselt postitas: tafkin
Lumi on maas ja Quattrod ruulivad:-)
Auto sõidab endiselt super hästi ja olenemata suurest külmast ei ole mingeid probleeme olnud ka elektroonika osas.
Webasto ja roolisoojendus on mega nende ilmadega. Kui kunagi peaks auto väljavahetama, siis uuel ei tohiks need lisad kindlasti puudu olla. Eelnev auto oli Bmw 530xdA 2008a. ja oli samuti webasto ja roolisoojendusega.
Plaanis on paigaldada autole käerukonks (originaal). Kui kellegil on selline üle, siis võib julgelt pakkuda.
Esmaspäeval plaanis auto põhjalik talvekohane pesu. Ehk saab siis ka mõne talvise pildid klõpsata.


Tuleb tunnistada ,et nelikuga (A8) on suurepärane ja väga hea talvel kui ka suvel, aga enda auto puhul, julgen väita, et kurjami madal, isegi vastikult madal, teele kukkunud lumekoorikud, valmistavad korduvalt suurt jama auto Esistangele :(

Webastost nii palju et on uskuamtult asendamattu seade, Teeb ikka kadedaks küll, kellel pole ;)
Enda audil on ka peal ja väga rahul. mida pole on Rooli soojendus ja alati kui tohutult külm on tunnen ka vajadus selle pisikese nupu järele mis Sinu A8-l seal roolitaga on :D

Kui kärukonksu kusagil saad ja elektriboks ka ilusti tööle hakkab, anna mulle ka teada, endalgi sama plaan ja huvi asja vastu, aga pole viitsinud pusida, Ise olen otsinud Autolammutustest A8-le kärukonksu kuid pole leidnud sobivat ning selle väljavõtte on olnud pisut hirmutav .praegu olen loobunud sellest.
Edu Audi Poisid.


zack - 17.01.16 17:18

Õnneks enda A8'l ka roolisoojendus olemas, algul arvasin, et pole, kuna ei olnud nuppu selleks rooli küljes. Aga mul läheb tööle koos istmesoojendusega. :P


tafkin - 17.01.16 17:28

Yep, olen sinuga täiesti nõus, et auto on madal. Minu auto on tulnud tehasest 20mm madalama õhkvedrustusega võrreldes tavalise õhkvedrustusega A8. Usun, et sinul on sama lisaga tulnud.
2MA 4-corner air suspension with electronic shock absorption control, sports version

Eile õhtul oli keegi sahamees väravale ette lükanud valli. Seadsitasin auto kõrgemaks ja mure oli murtud:-)
Kui peaks koguaeg formeasendis sõitma, oleks jama kui palju. Kõige eelistatum asend on Comfort (hää mõnus pehme).


MJR - 18.01.16 13:56

Sama siin (comfort) sest kõrgemaks kahjuks sõiduajal enam ei saa.
Audimehed kus on siis talvised lumised pildid ?
:D


tafkin - 18.01.16 16:43

Tsitaat:
Algselt postitas: MJR
Sama siin (comfort) sest kõrgemaks kahjuks sõiduajal enam ei saa.
Audimehed kus on siis talvised lumised pildid ?
:D


Viimsi on selline pommiauk, et ei ole korraliku pesulatki, peab linnas autot pesemas käima.
Homme üritan pesu ära teha ja siis tuleb kohustuslik talvepilt:-)


MJR - 18.01.16 17:07

Lisan siin omaltpoolt mõned Pildid.
Kui keegi pahaks ei pane :P


Enne pesu :D nädal tagasi Helsingis
http://www.upload.ee/image/5490358/12540186_939471316130524_1332067393_n.jpg


http://www.upload.ee/image/5490369/12540415_939471292797193_2077928961_n.jpg

Ja siis peale pesu.

http://www.upload.ee/image/5490372/12546327_939471196130536_865483972_o.jpg

http://www.upload.ee/image/5490373/12557242_939471242797198_136472819_o.jpg

Sai jääpeal ka käidud,aga tuleb tunnistada ,et ega väga imet sellega ei tee. minu silmis juhitamattu ja liiga raske auto.
pikalt võib kylksi küll lasta, aga rada kui sellist ei sõida. nina on väga raske kurvi sisse saada või on Liiga lai rehv ja vähe oskusi :D


http://www.upload.ee/image/5490381/12545843_939471319463857_760290864_o.jpg


tafkin - 21.01.16 09:32

Lubatud talvepildid. Kuna tegelikult lund sadas, siis paraku paremaid ei õnnestunud teha.


http://www.upload.ee/image/5497360/image.jpeg



http://www.upload.ee/image/5497365/image.jpeg[/img]


tafkin - 23.01.16 19:30

Hommik algas webastoga.

Algus

http://www.upload.ee/image/5504063/image.jpeg

15min pärast

http://www.upload.ee/image/5504073/image.jpeg

30min pärast

http://www.upload.ee/image/5504078/image.jpeg

Sõitsin täna Viimsist ~170km maakohta. Seal oli -19c
Kus juures autot seisma ei jätnud. ~8min pärast auto juurde tagasi jõudes oli näha, et webasto oli uuesti käima hakanud.
Lõuna-Eestis paugutab pakane ikka korralikult:-)


simoQ - 23.01.16 19:37

Väga tänuväärt lisa! Tulin eile Tallinnast maale, (185 km) Lõuna-Eesti ja garaaži ajades kuvas -27, hiljem oli külmemgi.


outlaw1 - 23.01.16 20:22

Mis mõõdus veljed? ET? :)


tafkin - 23.01.16 20:37

Tsitaat:
Algselt postitas: outlaw1
Mis mõõdus veljed? ET? :)



Velg 18x8
ET vastuse jään võlgu.
Taga on ka H&R 15mm flantsid.


veix2 - 03.02.16 07:21

Webasto hea asi tõesti, enda omal ka peal koos puldiga.Ma ei tea kuidas see 4.2tdi hommikuti soojaks läheb aga minu 4.0tdi ilma Webastota ilmselt kohapeal tiksudes klaasi sulamisele ei tasu loota.Kui oli veel väljas +6 ja webastot hommikuti käima ei lükanud siis kulus ikka Lasnamäelt Mustamäele,et temp. normi saada.
Webastoga ka see värk, et kui öösel tulnud 10 cm lund autole siis pead hommikul kindlasti enne välja jõudma kui webasto lõpetab. Vastasel juhul külmub see sulalumi ja vesi klassidele ning siis tuleb ikka kaabitsale valu anda:D
Muidu kena auto,enda 2005a. autole ka 2008a. aasta nina külge kruvitud:cool:


MJR - 27.02.16 13:19

Tervitused Quattro mehed ja ilusat talve.
käruKonksu kohta niipalju,et proovisin õnne ja tellisin endale Pruugitud konksu Lätist mingi info@Jusuauto.Lv lisan ka lingi.
http://www.auto24.ee/products/soiduki-varuosad/audi-a8-2-8-i/610128/
konks ise oli küll kasutatud aga väga heas seisus. tundub,et pole kordagi käru vedanud,kõik oli värviall kenasti.
Ainuke koht kus vähegi roostet leidub on just konksu teisaldamise kohas,aga võõpan sellegi kunagi üle.
Kuna hind oli niivõrd soodne,siis ma väga pikalt ei mõelnud.
bosali konks uuestpeast Eestisse tellides maksis 400 eurot. mina sain lätis selle kätte 120 euroga,plus 20 eurot transport.
Konksu paigaldus oli küll väga lihtne,aga pole veel elektrit külge ühendanud ja ilmselt ei tee seda ma ka ise.
Kui keegi on elektriskeemi ühendanud või teab kes seda teeb,võib julgelt nõu anda.
kuskilt lugesin, et lisa boxi olemasolu on vajalik.
lisan pildi.

Tsitaat:
Algselt postitas: tafkin
Lumi on maas ja Quattrod ruulivad:-)
Auto sõidab endiselt super hästi ja olenemata suurest külmast ei ole mingeid probleeme olnud ka elektroonika osas.
Webasto ja roolisoojendus on mega nende ilmadega. Kui kunagi peaks auto väljavahetama, siis uuel ei tohiks need lisad kindlasti puudu olla. Eelnev auto oli Bmw 530xdA 2008a. ja oli samuti webasto ja roolisoojendusega.
Plaanis on paigaldada autole käerukonks (originaal). Kui kellegil on selline üle, siis võib julgelt pakkuda.
Esmaspäeval plaanis auto põhjalik talvekohane pesu. Ehk saab siis ka mõne talvise pildid klõpsata.

http://www.upload.ee/image/5600513/Screen_Shot_2016-02-19_at_09.01.57.png
[img][/img]


tafkin - 13.03.16 20:27

120.-euri tundub väga odav aga kahtlustan, et see ei ole originaal.
Ega väga vahet ei olegi, kui ta oma töö ära teeb:-)


Varsti on aeg suverattad alla kruvida. Kuigi sügisel sai rattad puhtaks pestud, siis nüüd tahaks pigi ja muud mustuse ka eemaldada.
Kuna tegu eriliste velgedega (velgedel ei ole värvi, ei sees ega väljas, tootekoodil lõpus on AN, enamusel on AF mis on värvitud kujul) siis peab ka väljanägemine 5+ olema.


Fugitive - 14.03.16 21:27

Aju on vaja juurde osta.


tafkin - 10.08.16 16:13

Tere

Kevadest on saanud märkamatult suvi aga A8 on endiselt eriliste muutusteta sama hea.
Mais oli ka üks väga ebameeldiv olukord. Tartus Selveri parklas riivas kaubaauto minu parkivat "liikurit".
Kuigi juht tundus vanem härra olevat (kogenud), siis ei tea mis temal mõttes oli. Vasaku esinurga ta ära riivas.
https://www.upload.ee/image/6051665/IMG_4529.JPG

Kindlustusega sai asi aetud ja Reval Auto tegi auto kenasti korda (muidugi ~2 kuu pärast). Selle aja ka auto seisis valdavalt, kuna aknapesu ei töödanud ja välimus ei olnud kiita :-)
Samas kui juba läks sinna töösse, siis sai ka uus esiklaas ja kojamehed külge pandud.
Lisaks ostsin kohe sealt ka katuseraamid (olid kohapeal kohe olemas ja hommikul oli Hiiumaale sõit boksiga).
No jah, ega see välimusele juurde ei anna aga oli vaja boksi vedada ning sai ka ratas ostetud. Paraku on praktiline väärtus suurem, kui välimus.




https://www.upload.ee/image/6051671/IMG_4800.jpg

https://www.upload.ee/image/6051674/IMG_4804.jpg

https://www.upload.ee/image/6051682/IMG_4806.JPG

https://www.upload.ee/image/6051685/IMG_4863.JPG


Mingi aeg tuleb õlide, filtrite vahetus, kuna 12 000km hakkab täis saama.

Võin ütelda endiselt, et iga läbitud kilomeeter on puhas rõõm antud liikuriga.


masuurik - 10.08.16 17:10

See on nii, kui on raha, et sellist autot hooldata ja korras hoida. Olen mõne teise A8 omaniku suust kuulnud täpselt vastupidist lauset ``Iga kilomeeter on vere maitsega``. Olgem ausad, A8 ja A7 on ka natuke teisele ostjaskonnale mõeldud, kui rahaprobleemides inimene, kes autot südamest omada sooviks.


M.Jaaska - 10.08.16 18:19

Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
See on nii, kui on raha, et sellist autot hooldata ja korras hoida. Olen mõne teise A8 omaniku suust kuulnud täpselt vastupidist lauset ``Iga kilomeeter on vere maitsega``. Olgem ausad, A8 ja A7 on ka natuke teisele ostjaskonnale mõeldud, kui rahaprobleemides inimene, kes autot südamest omada sooviks.


Aa kehksaga ongi väga mugav sõita kui on korras. Siiski on tegu vana luksusautoga ja hinnad vastavad. Eks mäletan ka aegu kui kõik kukkusid 7 seeriat ostma, sest "hea hinnaga" saadi kätte, kuid kui õhkpadi läks, otsiti alternatiive.

Tean ka A8 mehi, mõnele pole vigade parandus midagi üle rahakoti käivat, teised virisevad ja kolmandad üritavad hetke olukorras hoida. - Ehk vigu on küll auto täis, kuid kuni midagi rohkemat ei lenda käib kah.


Sõidaks isegi, kuid rahast kahju, sest niipalju pole, et Audi tasemel A8 hooldada ja korras hoida. :cool:


tafkin - 10.08.16 21:39

Eks autol ja autol on vahe kindlasti, lisaks eelmiste omanike poolt auto hoidmine/hooldamine.
On ju teada, et paljas õlivahetus ei ole auto terviklik hooldus. Kui ostetakse lõpuni lastud rape esmalt soodsalt, siis pärast on selline irin lahti.
Isiklikult pooldan esinduses tehtud kõiki töid (jah, kindlasti ei ole osad sellega nõus).
Muidugi on ka teatud töid mida ei saa esinduses teha, kuna tehnoloogia ei näe ette aga on olemas alternatiiv mujal.

Mingi aeg tagasi omasin Golf 1.4TSI 118kw DSG 2010a. ls: 50 000km Eestist uuena ostetud, oli 1 omanik, kogu ajalugu Mollerist.
No kurjam, kus see lagunes (mootor, käigukast jne). Hiljem kuulsin tuttavalt, kes ostis sellise uuena ja samad hädad.
Ehk siis juba ongi loodud mõni lagunema mõni mitte.

A8 facelift (al.2008a.) on küllaltki vastupidav isegi meie oludes. Tuttaval on juba 3 aastat pikas rendis A8 (muidugi 3.0TDI) ja kestab küll, muidu ei tasuks pidadagi.
3.0TDI kohta samas olen ka kuulnud, et löövad kepsu küljepealt välja, ei teagi kohe selle töökindlusest midagi arvata.

Mis on püsivalt kallis kulu antud auto puhul, siis see on kaskokindlustus. Mõni saab uue auto liisida sama kuumakse eest, kui mõni maksab ainult kaskot :-)
Hooldust, rehve ja kütet tahavad ikka enamus autosid, see paratamatu kulu kõigil.

NB! ma arvasin, et mul on ainulaadne selline ised Eestis, vot ei olegi.
Eestis vurab ringi samasugune, ainult puitliist sees on heledam ja velg teine, muidu täpselt sama (mootor, värv, sisu, nahad, niidid jne).
Kas ka siit foorumist???


100 - 10.08.16 22:21

Tsitaat:
Algselt postitas: tafkin
Kindlasti tahtsin 4x4, ja diislit, kuna käin Tallinn-Tartu vahet.


Auto ju muidu tip-top, aga aga arvan, et see kütusele kuluva summa erinevus ei ole küll midagi märkimisväärset, eriti kui just rohkem on pikemad sõidud maanteel. Vähemalt sellise auto juures ma tahaks küll meeldivamat mootori häält kuulda, isegi kui mõned kopikad peaks olema vaja kütuse peale rohkem kulutada.:)


MJR - 29.11.16 12:19

Pärisvalusalt oli papi sul selle vasaku esinurga ära riivanud. Pigem Rammus Ampsatus.
Suusaboks teeb selle auto küll nüüd ainulaadseks. kuna pole väga näinud A8-sal suusabokse.
iseenesest pole paha ja auto näeb sul endselt väga hea välja;)

Tsitaat:
Algselt postitas: tafkin
Tere

Kevadest on saanud märkamatult suvi aga A8 on endiselt eriliste muutusteta sama hea.
Mais oli ka üks väga ebameeldiv olukord. Tartus Selveri parklas riivas kaubaauto minu parkivat "liikurit".
Kuigi juht tundus vanem härra olevat (kogenud), siis ei tea mis temal mõttes oli. Vasaku esinurga ta ära riivas.


Kindlustusega sai asi aetud ja Reval Auto tegi auto kenasti korda (muidugi ~2 kuu pärast). Selle aja ka auto seisis valdavalt, kuna aknapesu ei töödanud ja välimus ei olnud kiita :-)
Samas kui juba läks sinna töösse, siis sai ka uus esiklaas ja kojamehed külge pandud.
Lisaks ostsin kohe sealt ka katuseraamid (olid kohapeal kohe olemas ja hommikul oli Hiiumaale sõit boksiga).
No jah, ega see välimusele juurde ei anna aga oli vaja boksi vedada ning sai ka ratas ostetud. Paraku on praktiline väärtus suurem, kui välimus.






Mingi aeg tuleb õlide, filtrite vahetus, kuna 12 000km hakkab täis saama.

Võin ütelda endiselt, et iga läbitud kilomeeter on puhas rõõm antud liikuriga.


tafkin - 01.02.17 23:01

Tere taas.

Aeg lendab ja hooluse aeg on käes ja varuosad tellitud, enamus esindusest v.a. õlid ja tagumised pidurid.
Auto on sõitnud üllatavalt hästi ja kõik toimib.
Kuna võtmepatarei andis märku armatuuris ja keyless ei lukustanud enam (küll aga avas uksi), siis vahetasin mõlemal puldil patareid ära (läksid DL2032 Duracell). Ja kõik toimib jälle endiselt.

Vahetusse läheb:
mootoriõli (Castrol 5W-30LL Titanium kogus 10L) (välp täis)
057115561M õlifilter (Audi originaal) (välp täis)
4E0129620J õhufiltrid 2tk (Audi originaal) (välp täis)
4E0819439A salongi õhufilter (Audi originaal) (välp täis)
057127435E kütusefilter (Audi originaal) (välp täis)
03G903137E generaatori rihm (Audi originaal) (välp täis)
057109243L pingutusrull (Audi originaal) (välp täis)
059903341H rullik (Audi originaal) (välp täis)
057903341D rull (Audi originaal) (välp täis)
057903133J pinguti (Audi originaal) (välp täis)
057109119G kütusepumba rihm (Audi originaal) (välp täis)
057121011E veepump+termostaat (Audi originaal) (ilmselt nõuab seda ka välp, ei oota kuni lendab laiali)
4E0411317F ees stabikad 2tk (Audi originaal) (kindluse mõttes)
4E0505465G taga stabikad 2tk (Audi originaal) (kindluse mõttes)
DF4269 tagumised pidurikettad 2tk (TRW) (kerge vibra suremal kiirusel)
0986494303 tagumised piduriklotsid kompl. (Bosch) (ketaste vahetusega loomulik kulum)
BHT281E käsipiduri el.mootor koos sadulaga (TRW) (Viskas veateate, aga muidu käsipidur töötab. Seal pidi mingi andur see olema, mis ei mõõda klotside kaugust).
tagumine diffriõli (Castrol 75w90 GL5) (töökindluse mõttes)
vahekastiõli (Castrol 75w90 GL5) (töökindluse mõttes)

Varuosade arve on küll suur aga kui tulevikule vaadata, siis võiks järgmine hooldus olla märkimisväärselt odavam :-)

Nüüd tuleb ära oodata varuosad ja hea peremehelikult see töö ära teostada.

Tuleviku jääb käigukasti õli ja piduriõli.
Kas õhkvedrustusele ka mingi hooldus on olemas? Toimib ideaalselt.
Olen kuulnud, et sinna lastakse mingi aine sisse, mis ei reageeri meie ilmadega (ei teki niiskust süsteemi sisse, ei külmu jne).
Või ei ole mõtet seda näppida!


tafkin - 05.02.17 22:49

Vidinad käes ja homme läheb hoolduseks.


https://www.upload.ee/image/6641800/IMG_5854.JPG


mulk - 06.02.17 08:13

Tervist.
Kas w12 iluvõre kajastub lisavarustuses ka, st on tehase tuuning, või on keegi eelmistest omanikest iluvõre vahetanud?
Kena hunnik juppe ja väga tubli omanik !
Millise läbisõidu pealt sellise hooldusega tuleb tegeleda?


tafkin - 06.02.17 13:33

4.2TDI mootoritega facelift mudelitel ongi selline iluvõre originaalis.
Peale suvist parklajuhtimit pani Reval ka selle uue:-)
Ls: 270 000km


kaupsik - 06.02.17 13:43

Ilus auto ja hoolas omanik. Super! Kiitused!:)


tafkin - 30.10.17 20:02

Aeg lendab ruttu.
Alles oli kevad, kui sai alla pandud uued suvepapud (275/35R20 Nokian Z-Line).
Taleveks otsustasin vanad talverattad maha müüa, kuna ilma rehvirõhuandurita sõitmine hakkas vaikselt närvidele. Iga käivitamisel "plinn" ja veel veatuli armatuuris.
Kuna valikut Audi originaal velgedel oli piisavalt 17"-18" siis otsustasin ikkagi 18" kasuks. 17" on veider ikka sellisele autole alla panna:-)
veljed tootekood: 4E0601025Q 18X7,5 ET40 + kapslid 4B0601170A
andurid tootekood: 4D0907275C
rehvid: uued 235/50R18 Nokian Hakkapeliitta 7

Kogu vajaliku saab kokku monteerida ja alla panna hiljemalt järgmiseks nädalaks. Hetkel on 5 päeva rehvide ooteaeg.

Kui talverattad alla saab, siis ka kohe poleerimine koos kaitsvahaga. Talv võib peale seda alata:-)
Ilmselt saab siis ka mõned klõpsud tehtud.


Ideaalis tahaksin talveveljed värvimist (prits+värv+lakk). Väliselt on ok aga seest on näha, et sool ja lohakus on oma teinud.
Teab keegi soovitada mõistliku hinnaga?
Värvivalik peaks jääma ilmselt hõbedaseks või ...


antsvolli - 30.10.17 20:43

Soovitaks OÜ KOLMERAUDNE. Töö hea ja hinnad normaalsed.

Sul suht hea velje valik. 17 tolli on kindlasti liiga hädine sellele autole samas hea, et valisid naelad talveks nii on endal ja naisel kindlam sõita.

Edu velgedega. Ja lisa kindlasti pildid kui komplekt autol all:)


aadumees - 30.10.17 20:46

Väga huvitav velje valik, aga miks TPMS andureid välja ei kodeerinud talveks?


tafkin - 30.10.17 21:07

Väidetavalt on see turvaseade ning kui see välja kodeerida, siis võib mõni oluline turvarakendus mitte töötada, kui peaks vaja minema.
Eesmärk on ikka auto hoida 100% turvaline ja ei sooviks hiljem halba üllatust.
Samas oli juba saksast DVD vaatamine sõiduajal nähtavaks tehtud aga turvavöö piiksu maha ei olnud kodeeritud vaid ilma turvavööta lukusti oli pesas :-)

NB! oskab keegi ütelda, kui praegu tellida uued numbritule klaasid, kas siis need tulevad juba LED-ga või ilma? Üks pirn on kutu.
Kunagi oli vw cc 2009a. nr. tule klaasid olid mõrased ning ühel pirn läbi. Ostsin tavalised pirnid ja tellisin uued klaasid Mollerist.
Kui läksin klaasidele järgi sain üllatuseks klaasid juba LED-ga. Et tehas oli juba tavalised pirnid välja praakinud ning ledidega asendanud.


aadumees - 30.10.17 21:17

Kas sul on numbrituled ühe kruvi kinnitusega või kahega? Ühega on võimalik saada originaalis LED versioonina, aga kahe kruvi versioonil LED versioon puudub. Alates 2008 ehk FL autodel on ELSA andmetel kahe kruvi versioon.

Endal ka sama aasta D3 ja talve velgedega deaktiveerin alati rehvirõhu andurid ning peale vastava veakoodi aktiveerumist ei ole erinevusest küll midagi aru saanud.
TPMS muidu väga hea asi, aga enda talve setil kahjuks andurid puuduvad ja ei ole näinud mõtet 3 kuu pärast andureid ostma hakata. Kui kunagi peaks uued talverehvid ostma, siis kindlasti muretsen.


tafkin - 31.10.17 18:37

Tsitaat:
Algselt postitas: aadumees
Kas sul on numbrituled ühe kruvi kinnitusega või kahega? Ühega on võimalik saada originaalis LED versioonina, aga kahe kruvi versioonil LED versioon puudub. Alates 2008 ehk FL autodel on ELSA andmetel kahe kruvi versioon.

Endal ka sama aasta D3 ja talve velgedega deaktiveerin alati rehvirõhu andurid ning peale vastava veakoodi aktiveerumist ei ole erinevusest küll midagi aru saanud.
TPMS muidu väga hea asi, aga enda talve setil kahjuks andurid puuduvad ja ei ole näinud mõtet 3 kuu pärast andureid ostma hakata. Kui kunagi peaks uued talverehvid ostma, siis kindlasti muretsen.



Tänud info eest.
Vaatasin järgi ning on tõesti kahe kruviga.
Tellin homme esindusest uued klaasid ära.
Pirnid lähevad ilmselt tavalised.

Ma sõidan talveratastega veidi rohkem :-)


tafkin - 31.10.17 20:05

Velgedega on siis seis selline, et neid ma alla siiski kohe ei pane.
Viin homme ära värvimisse (esmalt prits jne.) Laagri www.pulbervarv.com
Kuigi Tartus www.eriprojektid.ee on asjalikum ka tuttavate soovituste poolest. Viimsist Laagri on lühem vahemaa, see sai siiski otsustavaks ja tööga alustavad ka varem.


tafkin - 10.11.17 22:09

Veljed jõudsid täna Pulbervärvist koju. Jäin teenusega rahule. Väidetavalt kontrolliti velje sirgus ka ja midagi sai ka sätitud.

Seis oli enne selline.


https://www.upload.ee/image/7649020/IMG_7832.JPG


https://www.upload.ee/image/7649053/IMG_7838.JPG

Peale pesu, mida ilmselt ei ole kunagi tehtud :-)


https://www.upload.ee/image/7649059/IMG_7830.JPG

Sai siis ka veidi tooni muudetud.


https://www.upload.ee/image/7649076/IMG_7896.JPG

Kruvisin ka andurid külge.
https://www.upload.ee/image/7649082/IMG_7898.JPG

Pind jäi üsna sile.

https://www.upload.ee/image/7649090/IMG_7887.JPG


https://www.upload.ee/image/7649096/IMG_7890.JPG


https://www.upload.ee/image/7649103/IMG_7899.JPG


Nüüd siis vaja rehvid ja äärtele kaitsmed peale tõmmata ning saab kunagi rattada alla kruvida.


reizor - 11.11.17 19:41

Imelik, et nende kogemuse juures on velgedel jäetud katmata kontaktpind, mis läheb vastu rummu. Seda ei soovitata värvida, sest pulbervärvi kiht on üsna paks ning võib ladestuda ebaühtlaselt. Veljed võivad, kuid ei pruugi, väristama hakata nagu oleksid südamikust kõverad.


tafkin - 14.01.18 13:43

Tsitaat:
Algselt postitas: reizor
Imelik, et nende kogemuse juures on velgedel jäetud katmata kontaktpind, mis läheb vastu rummu. Seda ei soovitata värvida, sest pulbervärvi kiht on üsna paks ning võib ladestuda ebaühtlaselt. Veljed võivad, kuid ei pruugi, väristama hakata nagu oleksid südamikust kõverad.


Hea tähelepanek, ise ei oleks selle peale tulnudki.
Õnneks mingeid värinaid ei ole.

Mis aga tööle ei hakanud, olid rehvirõhuandurid.
Sõitsi ja nullisin kümneid kordi aga tulemust ei midagi.
Siis üks tuttav ütles, et peab tegema maanteekiirusel ühe sõidu.
Võtin suuna siis linnas välja (kiiruse 80km/h), kui asi järsku korda sai :-)
Ilmselt sama teema ka suveratastega kevadel.


tafkin - 14.01.18 13:54

Rattad all ning sai ka mõni klõps tehtud. Ütlen ette ära et tulemus ei ole päris see mida lootsin (need sinised rõngad ...)



https://www.upload.ee/image/7888244/IMG_7928.JPG


https://www.upload.ee/image/7888265/IMG_7919.JPG

ning uued rehvid ka siis all
https://www.upload.ee/image/7888273/IMG_7916.JPG


tafkin - 14.01.18 14:07

Päevavalges selline



https://www.upload.ee/image/7888307/511A491F-B9E6-4BE2-84B9-B912BB66763C.jpeg


masuurik - 14.01.18 14:17

:D

Auto on väga ok ja mulle meeldib, et a8 väärselt hooldatud. Talvekad on vahvad, üsna Slaavilikud.


Jann - 14.01.18 15:53

Tsitaat:
Algselt postitas: tafkin
Päevavalges selline


Vabandust, aga see on lausa ópikunäide, kuidas ühed rattad vóivad ilusa auto ära rikkuda.


tafkin - 14.01.18 18:00

Olen näinud hullemaid :-)

Tavapäraseid hõbedasi ei tahtnud alla panna. Ning selle mudeli originaalidest ei olnud midagi paremat võtta.
Replica velgi ei soovinud.
Jah need rõngad on liiast aga samas tahtsin velgedele mingit kaitset lisada, kuna enamuse ajast sõidab autoga elukaaslane.
Värvivalik oli: punane/oranz/sinine/valge link
Vahel teiste autode velgi vaadates on ikka veljed päris jubedaks sõidetud.
Kas need nüüd ka 100% kaitse pakuvad, ei ole kindel aga ehk midagi ikka.


Nende peale saamine oli ka veel omaette teema.


antsvolli - 14.01.18 18:27

Eks kadedad ikka teritavad keelt, :D oleks endal ka 4.2Tdi.

Venelaste juures ole ettevaatlik muidu leiad auto hommikul tellistelt:(.

Peaasi, et ise oled rahul soovitud tulemuse üle.

Velgede ja naiste üle pole mõtet vaielda. Igale mutrile leidub padrun.:cool:


tafkin - 21.01.18 08:36

Numbrituled.
Avastasin, et üks enam ei põle.
Ostsin kohe mõlemad uued pirnid.
Mis seal ikka vahetan siis kohe ära.
Kui läks vahetuseks ning hakkasin lähemalt vaatama, siis numbritule mõlemad klaasid on mõrased ja väga tuhmid. Pirnil kaitsekiht ära kuumenenud/aegunud, mille tulemusena hakkab rohkem soojust eraldama ning sellepärast ka klaasid tukksis.
Kruvide lahti keeramine ka ei õnnestunud, kuna hakkas kruvipea üleviskama.

Otsustasin ebayst LED-komplekti tellida, kuna sellele mudelile (kahe kruviga klaasi kinnitus) originaalis asendus LEDi ei toodeta. Ühe kruviga tule kinnitusele saab juba esindusest tellida.


tafkin - 23.07.18 20:48

Tere

Kas oskab keegi targem ütelda, kas antud autole on võimalik BT audio tugi juurde ühendada (et saaks youtube-st heli lasta)?


aadumees - 24.07.18 06:49

Kas sul on MMI 2 või 3g?


tafkin - 26.07.18 18:36

Ei tea aga ehk valgustad, kuidas seda kindlaks teha ning mis sellest oleneb?


SkAudimees1 - 26.07.18 20:05

Tsitaat:
Algselt postitas: tafkin
Tere

Kas oskab keegi targem ütelda, kas antud autole on võimalik BT audio tugi juurde ühendada (et saaks youtube-st heli lasta)?


Kasutaja A-nn-tto vms, oskab selle teemaga aidata, ise otsisin ka lahendust kuidas Youtubest heli autosse saab. Kuna spets box autosse maksab ka omajagu, siis mõtlesin proovida FM modulaatorit. Arvasin, et nagunii saast ja panen ajutiselt selle sinna seniks kuni õige karbikese saab. Aga oh üllatust 14euro eest väga hea kvaliteet. Mina olen rahul ja jätan selle autosse :)


tafkin - 26.07.18 20:11

Tänud info eest.
Mul nii, et kui telefon on autoga üle BT ühendatud ning laps vaatab youtube-st midagi, siis sisse helistades kõne vastu võtan, hakkab youtube-st heli auto kõlaritest taustaks tulema :-)


aadumees - 27.07.18 11:39

3G MMI graafiline pool näeb natuke ilusam ja moodsam välja. Kui sul olemas ka 40GB HDD, siis kindlasti on see 3G (kahjuks ei tea, kas kõik 3G MMI'd on HDDga või mitte).

Minu 2008 aasta versioon tuli veel 2G MMIga tehasest välja... 2009 on nad suht puht kõik juba 3G.
2G versioonil on originaal Bluetooth receiver saada (müügist maas). Ja siis saadaval on ka nö. aftermarket BT vastuvõtjad...
Enda autol on B&O heli ja tehase lahendus kvaliteet soundtrackide jaoks on suht pettumus. See FM modulaatorist vms. on iga kell parem kasvõi see Aliexpressis pakutav BT vastuvõtja MMI 2Gle. Ise kasutan muidugi pikemat AUX kaablit, aga jah 2Gle on kõige parem leida järelturust see orig Audi BT vastuvõtja.


tafkin - 16.10.18 20:31

Tsitaat:
Algselt postitas: aadumees
3G MMI graafiline pool näeb natuke ilusam ja moodsam välja. Kui sul olemas ka 40GB HDD, siis kindlasti on see 3G (kahjuks ei tea, kas kõik 3G MMI'd on HDDga või mitte).

Minu 2008 aasta versioon tuli veel 2G MMIga tehasest välja... 2009 on nad suht puht kõik juba 3G.
2G versioonil on originaal Bluetooth receiver saada (müügist maas). Ja siis saadaval on ka nö. aftermarket BT vastuvõtjad...
Enda autol on B&O heli ja tehase lahendus kvaliteet soundtrackide jaoks on suht pettumus. See FM modulaatorist vms. on iga kell parem kasvõi see Aliexpressis pakutav BT vastuvõtja MMI 2Gle. Ise kasutan muidugi pikemat AUX kaablit, aga jah 2Gle on kõige parem leida järelturust see orig Audi BT vastuvõtja.


Tänud info eest.
Selgub, et minu autol on 3G versioon. Kas sellele on ka siis ainult aftermarketi BT variant kasutusele võtta?


Unisol58 - 17.10.18 07:43

Endal istub 3G AMI otsas SELLINE jubin. Helikvaliteet on piisavalt hea, et ei ole aru saanud kas SD kaardi pealt muusika või bluetooth.
Kui AMI pesa on olemas, siis julgen soovitada. Kahjuks 3G puhul on BT mõeldud ainult telefonikõnede tegemiseks.


tafkin - 21.12.18 21:31

Tere

Kas akut võib ise vahetada ning jääb pärast kõik toimima?
Hetkel kõik toimib aga hommikuti on vahel arusaada, et võiks erksam olla.
Samas näitab ka äpp (Battery Monitor BM2), et on lahja.
Uus aku ostetud (Varta 95Ah 850A Professional Dual Purpose AGM). Praegu on ka Varta AGM peal, mille jätan tagavaraks.


masuurik - 22.12.18 09:14

Uue aku peaks managment alt ära kodeerima ka. Muidu ikka vôib jah. Kui tugitoite peale ühendad kapoti alla, ei kao seaded ka ära.


tafkin - 22.12.18 15:52

Ehk siis peab arvutiga kallale minema?
Kui keegi saab seda Tallinnas lähipäev teha, siis ootan kontakte.
Täna said jälle raamid katusele monteeritud, kuna varsti suusareisile minek.

https://www.upload.ee/image/9334257/818125FE-41D0-43AE-B73F-B3C5DF7C6DB5.jpeg


tafkin - 07.09.19 09:44

Annan teada, et eile sai auto uue omaniku. Loodan et läks õigetesse kättesse ning peab seda autot väärikalt edasi.


KsenoonE - 07.09.19 13:06

Tsitaat:
Algselt postitas: tafkin
Annan teada, et eile sai auto uue omaniku. Loodan et läks õigetesse kättesse ning peab seda autot väärikalt edasi.

Päris kiirelt sai müüdud tundub. Oskad öelda mitu päeva üleval oli auto24s?


tafkin - 07.09.19 13:34

Kuulutus oli aktiivne 4 päeva aga ostja leidus 1 päevaga.
Aga arven, et on ka foorumi liige :-)
Ma loodan, et tuleb ka uus teema tema poolt.

Kindlasti teen ka ise uue teema, kui Audi osutub valituks.


aadumees - 10.09.19 11:07

Kui saladus ei ole, mis hinnaga auto maha müüdi?