Kas keegi on seda isendid vaatamas käind, ehk oskab keegi midagi lähemalt rääkida sellest.
http://www.auto24.ee/used/2868430
Henry.
Autot ei tea aga silma jäi, et nagu käigukasti ümbris on valet värvi. Mingi põhjus pidanud olema, et vahetatud.
Tsitaat: |
Eks ma ikka 3,2 fsi kohta kuulnud üht ja teist. mõtlesin, et keegi ehk teab sellest isendist midagi rohkemat, suhteliselt kaua müügi kah juba.
Ei hakka uut teemat tegema teen pealkirja vähe ümber ja küsiks siis sellise auto kohta ka nagu A4B6 3,0q automaat ja bensiin ei leidnud väga infot
siit. Tean, et süütepoolid pidi tüüpviga olema, quattro poole pealt peaks suhteliselt muretu olema. Nii siis, mis mootori ja kasti kohapealt
tähelepanna, vastupidavus jne.
Hetkel ainult paartükki müügis.
Audi b6 3.0 V6 162kw ASN mootor, quattro automaat / 2004
3.0 mootor peal nii B6, C5 ...
Mootor: mured õlisurvega, tuleks lasta enne ostu kontrollida. Tihti on anduri süü, seega kasutada oem andureid. Seoses survega kasutada 5W40
mootoriõlisid.
Õlisurve...tihti lihtsa süüna ummistunud õlikogumissõel, ka tuleb häid kallemaid õlisid kasutada.
Õli kadu, võib olla saalede kulumine.
Õli taseme anduri jumpsimine, kuid selle vahetus vist pidi olema vist suurem töö.
Mootoril ketti pole, seega õigeaegne rihma vahetus.
Ostes vaadata ka et tosool puhas oleks.
Tüüpveana leidnud nüüd et uksealus liistude all muda/ tolmust tekkinud ja sellest rooste tekkimine.
Muidu olen rahul, juppe osasid väga palju saada, ühtib ju suures osas B6/B7.
All coilid, 19" veljed, 235/35/19rehvid,
Eks kõik oleneb ka eelmise omaniku hoolivusest ning tööde arvetest.
Tsitaat: |
Olen ka arvamusel,et ei tasu neid hirmujutte Fsi bensukatest nii tösiselt vötta,ise omand mitu 3,2 ja 2,8 ,tösi üle kolme aasta pole söitnud.Mingeid probleeme mida siin räägitakse.3,2 söitnud üle 200000,2,8 saja ringis.