Foorumi logo

A6 C6 3,2 ja a4b6 3,0
henryM - 15.07.18 10:46

Kas keegi on seda isendid vaatamas käind, ehk oskab keegi midagi lähemalt rääkida sellest.
http://www.auto24.ee/used/2868430

Henry.


TSks - 15.07.18 10:54

Autot ei tea aga silma jäi, et nagu käigukasti ümbris on valet värvi. Mingi põhjus pidanud olema, et vahetatud.


Jann - 15.07.18 11:30

Tsitaat:
Algselt postitas: henryM
Kas keegi on seda isendid vaatamas käind, ehk oskab keegi midagi lähemalt rääkida sellest.
http://www.auto24.ee/used/2868430

Henry.



Keskkonsool on paljudel üle kiletatud või värvitud, kuna on aja jooksul muutunud jubedaks.
3,2 fsi "rõõmudega" oled ikka kursis? Siin foorumiski sellest küll ja veel seletatud.
Ise ei ostaks relva ähvardusel ka seda.


henryM - 15.07.18 11:56

Eks ma ikka 3,2 fsi kohta kuulnud üht ja teist. mõtlesin, et keegi ehk teab sellest isendist midagi rohkemat, suhteliselt kaua müügi kah juba.

Ei hakka uut teemat tegema teen pealkirja vähe ümber ja küsiks siis sellise auto kohta ka nagu A4B6 3,0q automaat ja bensiin ei leidnud väga infot siit. Tean, et süütepoolid pidi tüüpviga olema, quattro poole pealt peaks suhteliselt muretu olema. Nii siis, mis mootori ja kasti kohapealt tähelepanna, vastupidavus jne.

Hetkel ainult paartükki müügis.


TSks - 18.07.18 11:01

Audi b6 3.0 V6 162kw ASN mootor, quattro automaat / 2004

3.0 mootor peal nii B6, C5 ...

Mootor: mured õlisurvega, tuleks lasta enne ostu kontrollida. Tihti on anduri süü, seega kasutada oem andureid. Seoses survega kasutada 5W40 mootoriõlisid.
Õlisurve...tihti lihtsa süüna ummistunud õlikogumissõel, ka tuleb häid kallemaid õlisid kasutada.
Õli kadu, võib olla saalede kulumine.
Õli taseme anduri jumpsimine, kuid selle vahetus vist pidi olema vist suurem töö.

Mootoril ketti pole, seega õigeaegne rihma vahetus.

Ostes vaadata ka et tosool puhas oleks.

Tüüpveana leidnud nüüd et uksealus liistude all muda/ tolmust tekkinud ja sellest rooste tekkimine.




Muidu olen rahul, juppe osasid väga palju saada, ühtib ju suures osas B6/B7.
All coilid, 19" veljed, 235/35/19rehvid,


Eks kõik oleneb ka eelmise omaniku hoolivusest ning tööde arvetest.


-WMX- - 11.08.18 09:23

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: henryM
Kas keegi on seda isendid vaatamas käind, ehk oskab keegi midagi lähemalt rääkida sellest.
http://www.auto24.ee/used/2868430

Henry.



Keskkonsool on paljudel üle kiletatud või värvitud, kuna on aja jooksul muutunud jubedaks.
3,2 fsi "rõõmudega" oled ikka kursis? Siin foorumiski sellest küll ja veel seletatud.
Ise ei ostaks relva ähvardusel ka seda.



Huvitav mis sinu meelest selles 3.2FSI siis nii jubedat on, et relva ähvardusel ka ei ostaks seda?
See tüüpiline 3.0TDI omaniku jutt, kes pole reaalselt omanud 3.2 FSIˇd. Kui mõtled FSI "rõõmude" all carbon buildupi siis see küll pole põhjus miks selle mootoriga autot mitte osta. Selle puhastus tänapäeval odav ja seda ei pea iga aasta tegema. Ise olen omanud 3.2fsi juba 4 aastat ja ütlen küll, et tõsiseid probleeme pole mootoriga olnud. Mootori ketiprobleem tuleb tavaliselt 180 tuhande pealt, kui see vahetatud siis võid murevabalt sõita väga pikki aastaid. Ketiprobleem on 3.0tdi samamoodi ja kui foorumis ringi vaatad siis pigem on diisel mootoriga inimestel probleeme. Võrrelda fsi või tdi, siis 75% siin foorumis on pigem tdi probleemid.
Mina soovitan igastahes 3.2FSI, kui aga käid igapäevaselt edasi-tagasi 100km tööle autoga siis ehk tasub diislile mõelda, kui ei siis ei näe küll suurt kokkuhoidu tdiˇga sõitmisel.


Ruudi - 11.08.18 18:15

Olen ka arvamusel,et ei tasu neid hirmujutte Fsi bensukatest nii tösiselt vötta,ise omand mitu 3,2 ja 2,8 ,tösi üle kolme aasta pole söitnud.Mingeid probleeme mida siin räägitakse.3,2 söitnud üle 200000,2,8 saja ringis.