Kas kellegil on kogemust antud auto automaadist manuaaliks ehitamisel? Kuna käigukast õhtal siis käis läbi mõte manuaaliks ehitada kui asi teostatav.
Antud isendeid liigub avariilistena piisavalt palju. Kannatab uus kast otsida... tuleb odavam kui manuaaliks teha.
Kindlasti odavam aga uuringi maad kuna 20000km tagasi sai kastile remont tehtud tookord oli turbiini ja võlli jama ja seekord täpselt sama teema
Remondikoht oli naabrimehe garaaz? Äkki kannataks esimese asjana remontija poole pöörduda, et selgust saada?
Remonti tegi tartus tuntud käigukastide tegija( ei hakka nime mainima kuna viga pidi auto kasutajas olema)
Mhm, ok, siis tean vist isegi seda saagat
Mismoodi kasutad seda autot, et kast vastu ei pea? Oleks ka hea teada, et mis vigu vältida!
PM ei tohi selle autoga gaasi anda järsku jne... kuna jõud on nii suur taga ja midagi peab ju järgi andma (remontija sõnad).
Ega tehasest lasti V8 isendid välja vaid parklas hoidmiseks. Võtab seistes ka 12l sajale. Aga naljakas jah, et uuena võib sõita aga remonditud kujul ei tohi. Aga remondimees võiks oma õpetussõnad ja kommentaari ise lisada
Ma näeks probleemi ainult mootori aju softis, el pooles ning käigukasti küljes olevates andurites (või nende paigutuses).
Manuaal C5 01E isendilt kõik vajaminev pudi ümber laduda, 2.7Bit, pre-facelift S6, 2.5Hitler jne, valikut peaks olema. Manuaal S6 järgi saad otsida
millised tükid teiste mudelite peal käigus olid ja mis erinevused on, sh elektri juhtmestikus tomati ja manuaali vahel. Hooratas kinnitus 40v mootoril
vist 8 poldiga, seega suhteliselt tavaline võrreldes vanema V8 10 poldise jubinaga.
Soft on ju põhimõtteliselt ümber coderimis küsimus. S6 si ju tehasest manuaale ka välja tulnud Mul sõidab see mootor hetkel manuaalkasti otsas automaat kasti softiga
Peab siis mõtlema kas kast kadrinasse remonti v siis manuaal peale.Peab leidma meistri kes manuaali peale viskaks
Kas oled ka kaugemale oma manuaaliks tegemisega jõudnud?? Endalgi huvi suur, otsin kellegi kontakti, kes sellisel autol seda varem teinud omal käel..Või siis vähemalt oskaks öelda, milllised tükid sinna külge sobivad
Lihtsam kohe manuaaliga S6 osta.
No vaata man kastiga isendi hinda ja kuhu siis vana katkine panna kui kohe manuka ostab, mina kepitaks kindlasti ära. Kindlasti muutub asi käredamaks ja kui saab veel kasti nt disla, eriti hea ju. Korra kulub rohkem aga pärast sõidad ja naerad- kui automaadi mehed maksavad järjepidevate õlivahetuste ja remontide eest. Austus kui teed ära
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Minu meelest selle kasti laagrid ja sünkrod nõrgad isegi selle 2.5tdi otsas
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Pole küll päris s6-ga seotud aga põhimõtteliselt sama autoga ehk siis a6 4,2 220kw. Olen üritanud leida mis ülekandega sellel kast ja differ on aga pole veel vastust leidnud. On ta ka 3,89 ülekandega nagu c4 puhul automaadid? Plaan on manuaal kast alla panna aga teeks nii, et jätaks diffri puutumata. Kasti mõte on a4 b6 pealt 3,89 ülekandega tdiq kast.