Mõlemad turbod läbi ja lekivad õli. Kas lasta taastada või osta kasutatud turbo lammarist,hinnavahe ca 400 eur. Kumb oleks mõttekam. Kas taastatud
turbod kestavad paremini.
Mõtted,ettepanekud teretulnud. Mida teie teeksite.
Autoks audi a6 allroad. 2,7 bi turbo 187kw 2001a
Taastatud turbo on ju praktiliselt nagu uus turbo? Sisu pannakse kõik uus. Peaasi, et turbo kestal mingeid mõrasid jms pole.
Isiklikult laseksin vist taastada. Taastamisel saaks mingisuguse garantii ka kaasa, et oleks veidike kindlam. Kes teab millise otsa võid sattuda lammarist ostes.
Mul on müüa heas korras kasutatud K03 turbod S4 küljest (~30 000km tagasi taastatud). Kuna turbode vahetus on suur ettevõtmine, mootor maha jne., siis oleks lollus kasutatud turbod kohe külge keerata, enne pead laskma ikka üle kontrollida. Aga kui huvi on võta ühendust.
Tsitaat: |
B5 S4 on sama mootor kasutusel, 2.7 biturbo. Seega turbod sobivad sinu auto külge. Eks see oleks sinu enda asi muidugi, kas sa nad kontrollida lased eelnevalt. Lammarist ostes on risk tunduvalt suurem, ajalugu on teadmata ja 98% juhtudel on tegu ~200k sõitnud turbodega mis on tegelikult samamoodi otsas.
Lammarist mõttetu võtta.
Kõige parem osta orig. uued keskosad, aga selleks peab ülejäänu korras olema.
Võiks ka põhjuse leida, miks mõlemad turbod lekivad, tihti on selleks rõhulekked ning siis lähevad uued ka väga kiiresti.
Kuhu need turbod sul muidu õli lekivad?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Järgmisele teemale palun mõtle korrektne pealkiri.
Ja palun vaata oma 2 viimast postitust siin ...mis on valesti?
...
Loe seda teemat ka!
Kui kiirustad siis ehk saad veel pihta, hind siis sekis ja kehtib mõlemale kokku, täiesti uued http://www.blocket.se/ystad/Turbo_agregat_2st_Audi_V6_Nya_46828031.htm?ca=11&w=3
Viimasel lingil müüdavad turbod ei ole kindlasti originaalid, vastasel juhul ei küsiks keegi nende eest nii väikest hinda. Kummagi turbo peal ei paista ka "sinist lipikut", või siis on see külg meelega teisele poole jäetud. Väga kahtlane..
Kas probleem tekkis talvel? Ennem kui turbode kallale minna: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=107130&page=1&highlight=tuulutus#pid562485
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=76316&page=1&highlight=tuulutus#pid418002
Tsitaat: |
Esimese asjana soovitaks koht leida, kus seda tööd tuntakse ja tegema kõigi tõenäosuste kohaselt hakatakse. Pahatihti pole asja kui sellise hind üldse määrav kogusummat hiljem vaadates! Ja turbodest ikka naljalt tõesti kollektoritele õli ei satu nagu ka prj mainis!
Turbod pidid vilisema ka, ise ei ole häält kuulnud seega ei tea kas tegu on rõhulekke või pees turbodega.
Minu S-il Lätis taastatud turbod. On küll vana teema aga nii mahuka töö juures laseks pigem korralikud asjad vahele panna kui uuesti maksta mootori mahavõtu eest. Mootor jahedam siis kuuleb ka koguaeg vilinat(asuvad need ju jalge all). Üks sõber küsis kas politsei taga
Neid turbosid ei ole mõtet taastada. Veel vähem lätti või kuskile mujale saata.
Originaal borgwarneri keskosad on väga väikese hinnaga (ca. 200 EUR tk).
Kuna vahetusse läheb kogu turbo sisu, siis ei ole vaja midagi tasakaalustada - keskosade vahetus läheb max. 15 min - peaasi märgid teha kodadele
peale.
Kui kuumakoda pole mõranenud ja wastegate-i klapid korras on, siis see on kõige lihtsam variant. Ja kui on, siis tuleb nagunii uued turbod osta, sest
kuumkoda ei saa taastada.