Foorumi logo

Mida teie teeksite - 2.7 BiT v6 turbode vahetus
thz - 02.05.13 15:52

Mõlemad turbod läbi ja lekivad õli. Kas lasta taastada või osta kasutatud turbo lammarist,hinnavahe ca 400 eur. Kumb oleks mõttekam. Kas taastatud turbod kestavad paremini.
Mõtted,ettepanekud teretulnud. Mida teie teeksite.
Autoks audi a6 allroad. 2,7 bi turbo 187kw 2001a


ragnara - 02.05.13 15:54

Taastatud turbo on ju praktiliselt nagu uus turbo? Sisu pannakse kõik uus. Peaasi, et turbo kestal mingeid mõrasid jms pole.


ehanurm - 02.05.13 15:56

Isiklikult laseksin vist taastada. Taastamisel saaks mingisuguse garantii ka kaasa, et oleks veidike kindlam. Kes teab millise otsa võid sattuda lammarist ostes.


S4BiT - 02.05.13 16:31

Mul on müüa heas korras kasutatud K03 turbod S4 küljest (~30 000km tagasi taastatud). Kuna turbode vahetus on suur ettevõtmine, mootor maha jne., siis oleks lollus kasutatud turbod kohe külge keerata, enne pead laskma ikka üle kontrollida. Aga kui huvi on võta ühendust.


thz - 02.05.13 16:38

Tsitaat:
Algselt postitas: S4BiT
Mul on müüa heas korras kasutatud K03 turbod S4 küljest (~30 000km tagasi taastatud). Kuna turbode vahetus on suur ettevõtmine, mootor maha jne., siis oleks lollus kasutatud turbod kohe külge keerata, enne pead laskma ikka üle kontrollida. Aga kui huvi on võta ühendust.


Suht võhik turbode teemal veel..uurin ja üritan end siin kurssi viia. Need turbod sobivad siis 2,7 bi turbole ?
Mis hinnaks tahaksid nende eest ,arvad,et tuleks kontrollist läbi lasta ennem need ?. eluiga peaks neil veel olema. taastatud turbodele targemad lubavad siin 100000 km


S4BiT - 02.05.13 16:43

B5 S4 on sama mootor kasutusel, 2.7 biturbo. Seega turbod sobivad sinu auto külge. Eks see oleks sinu enda asi muidugi, kas sa nad kontrollida lased eelnevalt. Lammarist ostes on risk tunduvalt suurem, ajalugu on teadmata ja 98% juhtudel on tegu ~200k sõitnud turbodega mis on tegelikult samamoodi otsas.


prj - 02.05.13 17:08

Lammarist mõttetu võtta.
Kõige parem osta orig. uued keskosad, aga selleks peab ülejäänu korras olema.

Võiks ka põhjuse leida, miks mõlemad turbod lekivad, tihti on selleks rõhulekked ning siis lähevad uued ka väga kiiresti.
Kuhu need turbod sul muidu õli lekivad?


thz - 02.05.13 17:17

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Lammarist mõttetu võtta.
Kõige parem osta orig. uued keskosad, aga selleks peab ülejäänu korras olema.

Võiks ka põhjuse leida, miks mõlemad turbod lekivad, tihti on selleks rõhulekked ning siis lähevad uued ka väga kiiresti.
Kuhu need turbod sul muidu õli lekivad?


kollektorite peale. turboradikad jooksid ka õlist,kui lõdvikud lahti sai võetud. Eelmine omanik oli vist õlivahetuse kõvasti üle lasknud.vahetusel oli õli väga rokane. Arvan,et ka sellest leke.üks õhulõdvik oli ka puruks,mis sai välja vahetatud.


thz - 02.05.13 17:19

Tsitaat:
Algselt postitas: S4BiT
B5 S4 on sama mootor kasutusel, 2.7 biturbo. Seega turbod sobivad sinu auto külge. Eks see oleks sinu enda asi muidugi, kas sa nad kontrollida lased eelnevalt. Lammarist ostes on risk tunduvalt suurem, ajalugu on teadmata ja 98% juhtudel on tegu ~200k sõitnud turbodega mis on tegelikult samamoodi otsas.


aga pane mulle hind ja oma number maili Birko@reklaamtugi.ee
ehk jõuame kokkuleppele :)


priit - 02.05.13 22:43

Järgmisele teemale palun mõtle korrektne pealkiri.
Ja palun vaata oma 2 viimast postitust siin ...mis on valesti?
...
Loe seda teemat ka!


Rumsa - 03.05.13 05:06

Kui kiirustad siis ehk saad veel pihta, hind siis sekis ja kehtib mõlemale kokku, täiesti uued http://www.blocket.se/ystad/Turbo_agregat_2st_Audi_V6_Nya_46828031.htm?ca=11&w=3


S4BiT - 03.05.13 06:59

Viimasel lingil müüdavad turbod ei ole kindlasti originaalid, vastasel juhul ei küsiks keegi nende eest nii väikest hinda. Kummagi turbo peal ei paista ka "sinist lipikut", või siis on see külg meelega teisele poole jäetud. Väga kahtlane..


80quattro - 03.05.13 09:06

Kas probleem tekkis talvel? Ennem kui turbode kallale minna: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=107130&page=1&highlight=tuulutus#pid562485
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=76316&page=1&highlight=tuulutus#pid418002


prj - 03.05.13 09:10

Tsitaat:
Algselt postitas: thz
kollektorite peale. turboradikad jooksid ka õlist,kui lõdvikud lahti sai võetud. Eelmine omanik oli vist õlivahetuse kõvasti üle lasknud.vahetusel oli õli väga rokane. Arvan,et ka sellest leke.üks õhulõdvik oli ka puruks,mis sai välja vahetatud.


Kui sul kollektorite PEALE asi lekib, siis kindlasti ei ole asi turbodes, vaid klapikambrikaane tihendites ja otsakorkides. Kui need lekivad on ka turbod väljast üleni õlised.
Kui turbod läbi oleks, siis lekiks nad ikkagi sisselaskesse või väljalaskesse.

Esimese asjana karterituulutus puhtaks.


kps - 03.05.13 11:34

Esimese asjana soovitaks koht leida, kus seda tööd tuntakse ja tegema kõigi tõenäosuste kohaselt hakatakse. Pahatihti pole asja kui sellise hind üldse määrav kogusummat hiljem vaadates! Ja turbodest ikka naljalt tõesti kollektoritele õli ei satu nagu ka prj mainis!


S4BiT - 03.05.13 13:17

Turbod pidid vilisema ka, ise ei ole häält kuulnud seega ei tea kas tegu on rõhulekke või pees turbodega.


kas2par - 08.01.17 08:36

Minu S-il Lätis taastatud turbod. On küll vana teema aga nii mahuka töö juures laseks pigem korralikud asjad vahele panna kui uuesti maksta mootori mahavõtu eest. Mootor jahedam siis kuuleb ka koguaeg vilinat(asuvad need ju jalge all). Üks sõber küsis kas politsei taga:P


prj - 11.01.17 16:31

Neid turbosid ei ole mõtet taastada. Veel vähem lätti või kuskile mujale saata.
Originaal borgwarneri keskosad on väga väikese hinnaga (ca. 200 EUR tk).

Kuna vahetusse läheb kogu turbo sisu, siis ei ole vaja midagi tasakaalustada - keskosade vahetus läheb max. 15 min - peaasi märgid teha kodadele peale.

Kui kuumakoda pole mõranenud ja wastegate-i klapid korras on, siis see on kõige lihtsam variant. Ja kui on, siis tuleb nagunii uued turbod osta, sest kuumkoda ei saa taastada.