Kuna keegi mind ei juhendanud eriti, siis loodan et saan teistele vähemalt kasuks olla. Tegin oma Kangi paidaldamisest mõned klõpsud ja kirjutasin
juttu juurde. Kui keegi tahab parandada, siis võin talle OOo failina saata ja tehku muudatused. Senikaua saate mõnda aega minu PDF formaadis üllitist
SIIT tõmmata.
PS! Tulevikus võiks selliseid manuaale uploadida või mõnel model lasta panna foorumi serverisse.
***
Edit by Black: Mirror juhuks, kui su server katki läheb.
Tip-top juhend...
Väga asjalik juhend tõepoolest. Oskab nüüd keegi ka ütelda mismoodi need lülitid püsikiirushoidja kangil ühendatud on?
Loogiliselt võttes on seal siis 3 lülitit, üks neist kahe fikseeritud asendiga ja kaks vajutades ühendavat? Kuna otsad 4&6 lähevad kokku siis
loogiliselt võttes on 1&2 ; 3&4 ning 5&6 erinevad lülitid?
Ja kuskohapeal saab aju aktiveerida? Saab keegi klubilistest sellise asjaga aidata?
Tänud!
kas ma saan siis nüüd õieti aru,et cruisil pole rohkem miskisuguseid ajusid,kui auto enda aju???
Ja veel ega pole sellest juhendid kuidas kapotiall asi käib sinna ka ju misked vaakum vidinaid ju tarvis,et mis need asjad oleks mis vaja.
Kes aitas mind aju aktveerimisel oma kaabli ja arvutiga oli kasutaja: rocket < - - - SUUR SUUR TÄNU TALLE!
Eks neid inimesi ole teisigi, kel kaabel olemas on.
Kangi ülemis osa lahti võtnud tõesti ei ole, aga põhimõtteliselt kui juba 4 juhet veetud, siis mingi nipiga peaks saama kuhugi mujale kah selle
lüliti ise ehitada (Lemmikcruisid on need masinad (n: jeep) , millel on
juba originaalis rooli peal need lülitid.
Jah, vähemalt selle diisliversiooni puhul on ainult ühe põhiajuga ühendamine. VW foorumites võib leida infot ka vaakumpumpade paigaldamise kohta!
Aga ehk keegi lubab oma kiirushoidja kangi testriga mõõta? Või mõõdab ise? Või lülitit osandades on ju ka näha milliseid otsi ja millal kokku ühendatakse? Niisama umbes ei raatsi neid juhtmeid päris ühendada. , kogu pardapinge ikkagi ja kasutusel.
Tsitaat: |
Ei taha keegi avaldada milliseid lüliteid püsikiirushoidja kang sisaldab?
Oskab keegi 100/A6TDI selle osa elektriskeemideni juhatada?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kes saab aidata CC funktsiooni aktiveerimisega?
kas s6, 4,2 automaadile, 96 a. on autopiloodi paigaldus sama lihtne?
Peale "väikest" pusimist sai ka kasutaja arvi'l cruise aktiveeritud.
Raskuspunkt võis tegelikult olla hoopis selles, et püsikiirushoidja kang oli kasutatud ja lülitid selles tõenäoliselt pisut kulunud või niiskust
saanud, ning seetõttu cruise kord töötas ja kord mitte ;-) Ühesõnaga oli esimese hooga raske aru saada, kas cruise sai ajus aktiveeritud või mitte.
mul kang olemas, aga pistikus vaid juhtmed 1,2,3,4
Kas sellega ei saagi asja tööle? 5 ja 6 on tühjad.
Kellelgi kokkupuudet?
Mis pistikust sa räägid?
Ajju läheb iseenesest neli signaalijuhet, viies juhe on +12 volti, mida ei pea võtma otse ajust.
Kangi küljes peaks seega olema vähemalt 5 klemmi, kui mitte rohkem.
Tsitaat: |
ümber ei anna seda kuidagi teha?
Tsitaat: |
teise auto peal on ta töödanud ju kunagi. Arvan et kang 100 pealt pärit. Kuhu need 5 ja 6 ühendatud on?
kui skeemi pole, millel näidatud 4 pini ja 5/6 piniga kangi ühendused, siis tester kätte ja uurima mis juhe puudu on
Tsitaat: |
on keegi paigaldanud seda 92 aasta AAT mootorile? nimelt probleem selles, et aktiveerimise funktsioon puudub mootori elektroonika alt, ehk 11-loginit ei ole. käib sellel kuidagi teistmoodi või siis see aju üldse ei toeta püsikat?
milline oleks siis töö 2.0 85kw bensuka puhul A6 c4 ? saaksin kiirusehoidja ja kõik sinna kuuluva ühe automaatkastiga s4 pealt, aga kas see sobib ka minu manuaalile? autol on SIEMENS-i aju koodiga 039 906 024 D. millalgi uurisin siis öeldi et suhteliselt haruldane asi, ja lammutustest sellist ei leidnudki, pakuti Bosch-i ja Hella toodangut. selle keeruka jutu kokkuvõtteks, kas ma saaksin omale selle püsikiirusehidja panna või mitte :9 vabandust kui palju segadust siia tekitasin
Tsitaat: |
kuidas 100-le siis cc peale saaks?
saaks keegi mind ka aidata? kasvõi infot anda kuidas teha, vms, kõik vajalik oleks olemas. aga oleks vaja infot, kuidas ma ta sinna "erilisele" ajule järele saan
bensuka puhl tuleb sul doonori pealt maha kakkuda kogu cc-ga seotud mudru (sh juhtmestik), ning gaasiklapi vaakumajami ühendus tuleb arvatavasti uus
leiutada. kuna automaatkastil on ainult 2 pedaali, siis tuleb sul siduri tarbeks eraldi CC väljalülitusklapp sebida, ning süsteemi juurde lisada.
gaasiklapi
vaakummootor saab oma info CC ajult, ning see omakorda peaks sobiva mootori tööreziimi otsustama kelladesse saabuva kiirussignaali abil.
kui sebida ja jebida viitsid siis lase aga käia, kuidagi peaks selle ikka tööle saama. kui niiväga jebida ei viitsi, siis hangi mingi aftermarket CC
ja pane see originaalkangiga tööle, saad samamoodi toimiva lahenduse, mida on ehk kergem paigaldada, ning salongis näeb kõik originaal välja
hmmm.... pean siis mõtlema sellele.... kuidas teha....
kui see niihull aretamine juba on, siis ei tea, kas tasub omal närve mustata sellega
Kas selle 5 juhtme jaoks kangi juures on mingi eraldi pistik ??? Või kuidas nad sinna panna ?
Tsitaat: |
Kas keegi a6 2,5 TDI 103kW omadest on ka proovinud selle juhendi õpetust? Kas üks ühele 85 kW-ga?
Ühendusskeem on täpselt sama! Seega probleemi ei tohiks tekkida. Ära kõhkle tee asi ära, sigamõnus on pärast sõita.
Aga kas taolist õpetust C5'le pole? Täpsemalt siis 98 aasta avant, diisel. Olen otsinud googlest aga ei ole leidnud midagi. Tahaks töö ise ära teha. Püsikas on juba olemas :p
Ühenda ära ja asi korras. Aju on kapotiall ja juhtmete vedamine tunduvalt lihtsam kui C4. Aktiveerid samuti nagu C4 jal.
http://www.upload.ee/image/683937/a6C5CC.JPG
mure on c5 juures see et ajul ei ole küljes mitte neli pistikut nagu autodata ütleb aga ainult kaks . Et siis kumba pistikusse ja millise pin-i külge mingi juhe käib? Oskab keegi äkki nõu anda kuidas cruise controli juhtmed sinna ühendada. Hädasti oleks tarka nõu vaja. uto on 2000 aasta A6 2,5 tdi automaat 110 kW
Mis summa kanti võib jääda Audi A6 2000 1.9TDi kang?
Ehk keegi kirjutaks mingi nipi kuidas roolilt selle signaali "nupu" roolilt kätte saab, et rooli lahti kruvida saaks? Tuleb kuskile serva küüned taha ajada ja toore jõuga tirida? Ei julge hästi, pärast asi miljoniks tükiks. Püsikas vist tehasest juba peal aga tahaks püsika ja kojameeste lülitite kontaktid ära puhastada.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
on kellegil aimu, kui keeruline oleks paigaldada CC 1994 s4 2.2t automaadile?
millest koosneb selle auto puhul kogu CC süsteem?
Cruiisiga tulede kang, aju, vaakumpump, vaakummembraan, üks pedaalilüliti, natuke voolikut koos kolmikuga ja juhtmeid natuke. Kui on cruisi juhtmestik küljes olemas, siis pole keerulist miskit ja pole ka lisa juhtmeid vaja. Kui juhtmestikku pole siis pead mõned vedama ja valmis ongi.
Tsitaat: |
Oskab keegi öelda kuidas see cc vag-comiga aktiveerida? Endaomal töötas mingiaeg ja peale kivide vahetust pole tööle hakanud, nüüd originaalid tagasi aga cruis ikka ei tööta, et prooviks siis uuesti aktiveerida. Autoks siis c4 2,5tdi 103kw.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Milles võib viga olla kui hakkan püsikat aktiveerima ja kui kood sisestatud ja enter vajutan siis viskab kasti eest ära ja hakkab uuesti nagu ühendust looma ja siis ütleb, et nagu pole ühendust ja peale seda ei saagi ühendust enam kaabliga.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kas C4 tdi quattrol käib kõik samamoodi nagu esimese posti õpetuses?
Ja kas CC kangid on tõesti kõigil samad (a4, a6, a8) aastakäigus kuni 97 olenemata ka mootorist?
Songiks natuke ära vajunud teemat.
Kas keegi kinnitaks fakti, et Audi 100 C4 1994 2.5TDI 85kw AAT mootori ajus ei ole Cruise Controli valmidust. Audifans.com lehelt leitud info igatahes
välistab sellele autole CC paigaldamise. (Kui just ei paigalda A6 aju, pumpa ja mingeid asju veel)
Oskab keegi öelda, 1,9 A4 97a. saab sama skeemi järgi CC paigaldada?
Uskumatu, et juba viis aastat on möödunud sellest kui teemaalgataja cruise C4 peal vag-com'iga aktiveeritud sai. Igaljuhul sama läpakas koos tarkvara ja kaabliga on mul ka veel tänasel päeval kasutusel. Ei tea, kas auto ja cruise veel sama hästi toimetavad ...
Mida peab tegema, et 2003aasta A6-le saaks püsika paigaldada.....loomulikult vaja kangi...aga veel?
See ei lähe küll siia teemasse, aga vaja on tõesti sobivat kangi , juhtmesarja ja tarkvaralist aktiveerimist. Põhimõtteliselt sama muusika.
Tsitaat: |
No nii. Panin siis eile kaua pagasiruumis vedelenud CC kangi külge. Lisa infoks nii palju et roolisambal ja armatuuri all polnud ühteki juhet mis oleksid sobinud, seega vedasin ise uued juhtmed. Olles sellega siis ühele poole saanud ei pidanud isegi VAG-COMi järele panema, CC töötab vigateta. Kokku võttis see paigaldamine mul u. 2 tundi.
Kas oleks aeg teha eraldi teema kruisi paigaldamisest ka C5'le ?!?
Tsitaat: |
to: mait
Teoreetiliselt võib samaks pidada, kuid Sinu autol asub mootoriaju (ECM) kapoti all ja pilootkangist minevad juhtmed pead ühendama teiste numbritega
pinnide alla. Julgen arvata et juhtmete vedamist on tunduvalt vähem. Eeldades, et Sul on A6 AJM mootoriga siis peaksid toimima sellise skeemi järgi
Lisaks kangil PIN nr. 6 mis läheb kaitsmeblokki. +12V saamiseks
Kuid üldiselt on ikka nii, et kui soovid mingit infot saada, siis pead võimalikult palju oma auto andmeid andma. Võiksn Sulle vähemalt kümme erinevat
skeemi siia panna.
Kuidas ühendada juhtmed ajusse AMX tüüpi mootori puhul ? Olen otsinud google sügavustest aga kasutult.
Tsitaat: |
Tekkis selline küsimus, et kas 95 aasta S6'el on CC valmidus? Tuhlata rooli all ja otsida õiget pistikut lihtsalt? Kui pistikut ei leia, siis tuleb hakkata hunnikutes mudru varuma selleks otstarbeks jah?
Tsitaat: |
Selge, ehk siis ei ole. Mõtlesin lihtsalt, et C4 keredest kui sellistest jutt, et prooviks.
Tsitaat: |
Kui suvalisest kohast (ehk siis mitte kaitsmekarbist) +12 volti võtta, siis võiks ka eraldi kaitsme (näiteks 5 amprise) vahele panna. Sellele juhtmele siis, mis kangi nr. 5 klemmi alla läheb.
Kas keegi oleks nõus paigaldama Cruise Conrol'i ehk püsikiirushoidjat Audi a6 c5 2.5TDI 1999.a. Pakkumised asukohaga saata u2u teel.
Tänud ette!
Tsitaat: |
Audi A6 (C4) sobiv kang peaks olema koodiga 4D0953513A 01C. Seda ega ühtegi alternatiivi pole alla 100 eurose hinnaga (poest ja uuena) kahjuks
õnnestunud leida.
Ainuke soodsama hinnaga variant on ikkagi kasutatud kang.
Järjekordselt sai täna kasutaja arvi "uue" C4 peal cruise aktiveeritud.
Aktiveerimine õnnestus esimene korraga, kuigi Vag-Com tarkvara ei näita otseselt, kas cruise on aktiveeritud või mitte (uuematel masinatel tekib
mootori kontrolleri "Component" reale täht G, kuid mitte C4'l).
Cruise'i toimimine selgus proovisõidu käigus. Pärast kustutasime ka airbagi veakoodid, mis aeg-ajalt punase hoiatustule kellade peal põlema
jätsid.
Mis aga selgus, oli see, et tasuta Vag-Com 409.1 versiooniga ei õnnestu muuta inspection ehk korralise hoolduse meeldetuletusi.
Keegi 2005a Audi A4 2,0TDI 103kw (automaadile) paigaldaks püsikiiruse hoidja?
tel 56 08 43 88
Tsitaat: |
Ega keegi pole proovinud audi 80-le seda pannud?
Tsitaat: |
Kas on inimesi kes teavad audi 80 2.0 mootori püsikiiruse hoidja juhtmestikust midagi või on kuskil neti sügavustes mingi DIY selle kohta kuna kõik pumbad ja voolikud ja lülitid on paigas siis oleks juhtmestiku kallale minna .
Kas on keegi tagant istme alt ajusse juhtmed viinud? Mida ja mis järjekorras lammutada tuleks, et juhtmed nähtavale ei jääks?
Miks peaks need juhtmed armatuuri tagant väga näha jääma, kui korralikult paigaldada ?
Selline küsimus, et kas Audi 100 C4 1992 2.5TDI 85kw AAT mootori ajus on Cruise Controli valmidust või ei ole? Lugesin seda teemat aga täpset vastust
ei saanud. Aga kui on võimalik paigaldada siis mis selleks muretsema peaks?
Ette tänades Annes!
100 ei saa vist. Peaksid panema A6 aju.
Kuigi keegi eelmine omanik on Sinu masinal juhtme ajust juba vedanud- ots oli kindalaeka all, põhjamati ääre taga kuskil. Kui õieti meenub.
Üks rumal küsimus: kas 2,5tdi A6 C4-jal siduri- ning piduripedaali andureid ei peagi panema? Teemast ei lugenud seda kusagilt välja.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Nagu ma aru saan siis peab veel gaasipedaali ja pumba pea ka ümber tõstma, et asi toimima hakkaks+veel immo asi ka. Aga võid teada küll anda kui asja
toimima saad, siis tean ise ka mida edasi vaatata ja uurida.
Tsitaat: |
Tere kas keegi on paigaldanud audi-100C4 2.5 TDI sama moodi kui A6,et on saadaval kangi aga kysimus selles hakkab toimima sama moodi! Vqi ikka peab teist moodi paigaldama? Olge head ja anntke nqu poisile kuidas ja mida....
Tsitaat: |
Kuna sai lubatud vastata siis tuleb asi teoks teha.Kõikidele 100 meestele tuleb öelda,et pole asi nii ,,plug and play``.Tegelikuses on asi veits keerulisem,kui pealt näha paistab.Juhtmestik(e siis mootori juhtmestik)on totaalselt teistsugune,kuigi värvid kattuvad,siis nende rajad ajus on erinevad.Mina tõstsin endale c4 97 a aju juhtmestiku ,pumba pea ja gaasi pedaali+immo,nüüd asi toimib.Aga kerge see polnud,tänud siinkohal veel freelanderile ja Janarile ja Priidule.Esimene müüs mulle kogu kompoti ning teised aitasid mind.
Mootori aju peaks asuma ikka kõrvalistuja jalge all, vastu esimest vaheseina.
Seal tagaistme all võib Sul näiteks ABS aju olla.
Eeldan, et jutt ikka A6 C4'st 2.5TDI mootoriga.
Sai kasutaja rocket'i käest tellitud audi a6 c5 püsika juhtmesari, kang oli endal olemas. Juhtmesarjaga oli kaasas ka juhend kuidas paigaldada, mis tegi asja väga lihtsaks. Veidi üle tunni tööd ja oligi valmis. Soovitan kasutaja rocet'it kõigile, kes püsikat paigaldada tahavad. Sõbralik ja väga abivalmis
Küsin ka siin teemas: kui auto aju asub tagaistme all, siis kus peaks juhtmekomplekt armatuuris välja jõudma? Siis teaks, kust otsast lammutama hakata.
Mure selline, et hakkasin juhtmeid ühendama sinna ajju ning avastasin, et need 24, 30, 45, 48 on juba täis, st sinna juba jooksevad juhtmed. Niisiis,
oskab äkki keegi öelda kust võiks pistikut otsida? Või on seda üldse mõtet otsida? Ei tahaks veel ajusse jooksvaid juhtmeid lõikuma hakata.
Autoks a6 c4 -96 2.5tdi 103kw
Kas juhtmed jooksevad suurde aju juhtmestiku kimpu ära või jooksevad selle kimbu kõrvalt? Esimesel juhul hakkaksin ikkagi rooli tagant otsima õiget pistikut (äkki keegi cruise kangi eemaldanud). Teisel juhul ajaks järge kuhu need ise paigaldatud juhtmed lähevad.
Jooksid teistega koos suurde kimpu. Veidi vaatasin seal rooli all ringi, ei jäänud miskit silma. Niiet väga tavaline see pole, et juhtmed jooksevad ajust välja ning kangi pole. Eks siis tuleb veel otsida ja kui ei leia, siis juhtmetele kallale minema.
Mille järgi tuvastasid, et ükski neist pistikutest seal õige pole? Või pole ühtegi vaba pistikut? Selline peaks olema CC pistik.( rocket vast ei
pahanda )
http://www.hot.ee/quattro4/image/IMG_2062.jpg
Umbes selline pilt mul ees oli, kui seda otsisin aga jah, ei ühtegi lahtist otsa ega pistikut ei paistnud.
Tervist,
ei hakanud uut teemat tegema, aga probleem püsikiirusehoidjaga. Paigaldatud on ta tehasest, aga ükshetk kärsasid tuledejuhtmed ja peale seda ei tööta
püsikas. Tuledejuhtmestik sai pandud uus, niipalju kui uurisin siis jooksevad nad eraldi puntides niikuinii. VAG-COM-ist sai vaadatud, kang töötab,
aga aju ei näe liikumiskiirust (kliima kanal 17 ka ei näita). Äkki on kellelgi aju pinout tabelit, teaks edasi otsida viga. Spidomeeter töötab, seega
kasti andur korras.
Kiirusesignaal on valge sinise triibuga juhe ja C4 2.5TDI mootoriajus on ta klemmi nr. 29 all.
Tõenäoliselt on kiirusesignaali juhe kuskil massi või plussiga lühistunud, kui ta just katkenud pole.
Autoks a6 c4 2.5td 103 kw, kang ja juhtmestik paigaldatud, arvuti taga aktiveeritud ja Meas.Block-ist kontrollitud, kuid siiski CC ei tööta, kellelgi mingeid lahendusi pakkuda?
Sellega peaksid saama välistada nii mõndagi.
To check that the cruise switches are working correctly, look at the patterns of bits on the cruise group in VAG-Com:
• Ignition on, engine off.
• Engine control module 01
• Read data function 08
• Read group 06
The first block shows the current speed in km/h, 0.0 if you are stationary.
Second block shows pedal positions:
0 0 0 no pedals pressed.
0 1 1 brake down
1 0 0 clutch down
1 1 1 both down
Third block shows pedals and cruise switches:
000000 - off, no pedals
000011 - on
000111 - Set
001011 - Res
010000 - off, brake pedal down
100000 - off, clutch pedal down
Tsitaat: |
Selline küsimus ka, sain infot et kui abs ei tööta, siis ei saagi CC töötada, kas vastab tõele?
Cruise toimimine ei sõltu ABS'i olemasolust.
Samas pole võimatu, et cruise ja ABS mittetöötamisel on sama põhjus.
Kus kohast kiiruse inf tuleb? Paljudel autodel tuleb ABS'ist
Kiirus tuleb spidoplokist, mis on ühendatud veovõlli pöörete lugeja/anduriga.
Kõikidel C4'del ei ole ABS'igi.
Keegi tartus või kuskil lõuna eesti kandis ka tegeleb CC paigaldamisega A6 C4 Tdi mootorile ja mis hind on paigaldamisel?
Ise olen autode alal suhteliselt võhik
Tere, kes oskaks veidi nõu anda? Hetkel paigaldan, a töö seisab, kuna ühest asjast aru ei saa, võiks keegi helistada, kes jagab matsu täpsemalt. Nr 58515476. Kiire!
Vajadusel palun helista ise Number profiilis!
Sai ka järjekordsele C4'le paigaldatud nii püsikas kui ka kompuuter. Suur tänu rocket'ile kes kogu krempli mulle müüs (v.a kellad, need sain kasutajalt irak007'lt) ja andis telefoniteel nõu, kui tekkisid väiksed probleemid (kiiruga sai valesse auku pandud 2 juhet ). Lisaks Audile sai ka Golf IV'le peale krutitud püsikas ja töötab laitmatult (taaskord kang ja juhtmed rocket'ilt).
Tsitaat: |
Tere. Kuna umbe segane värk on hetkel, siis panen ühe pildi ja sooviks teada, kas pesade lugemine pistikul on õige?
Eriti tekitab segadust viimane rida pildil.
Alguses loed ülevalt vasakult-paremale(nagu pildil näha, 1,2,3,4 jne), seejärel paremast nurgast jätkad lugemist keskelt ja loed vasakule ( nagu
nooled näitavad)
24 ja 30 pesa klapivad.
Seejärel kui lõpetada keskmise rea lugemine paremalt vasakule ja sealt siis edasi jätkate lugemist vasakult viimaselt realt ning lugeda need pesad
vasakule poole, siis numbrid 45 ja 48 on vahetuses. Kui aga lugeda peale keskmise rea lõppu viimast rida paremalt vasakule, on pesad nii nagu pildil,
45 ja 48 õiges kohas. Ja selle pistiku plastiku pealt lugesin ka välja, et 45 ja 48 on need pesad, nagu piltidel.
Segadusse ajab pesade lugemine. Kui esimese ja keskmise rea loed nii nagu piltidel, aga viimast rida pead lugema paremalt vasakule.
Ei mõista Kas ongi nii ebaloogiline lugemine?
https://www.upload.ee/image/5228610/20150920_150630.jpg
Viga on ikka seal, kus sa seda ei otsi
Sul on esimese rea numbrid (1 kuni 19) tagurpidi järjestuses ehk valet pidi loetud!
Loogika on selles, et kõikides ridades loetakse ühes suunas.
Aga iseenesest ju vahet pole, pinid said nagunii õigetesse kohtadesse, vahet sel, loed sa nii pidi või naa pidi nagu minu pildil seda tahtsingi teada, et kuidas see lugemine käib ajul ja sain ka niipidi õigetesse kohtadesse nagu mul pildil näha. Tänud vastamast Pea uimane pidevalt ja raskusi asjade tajumisega
Jehuuuuu, asi nüüdseks õnneks korda saadud ja asi toimib!
Kas kuskilt võimalik saada nüüd pardakompuutri paigalduse õpetust? Kui juba, siis juba
Põhimõtteliselt on lisaks kelladele vaja kangi ja sellist juhet:
PILT
Kas sul see juhe olemas ja kelladeplokk?
Ei saanud viimasest pildist väga aru, et kuidas siis need juhtmed täpsemalt OBD-le ühendada?
Autopoolsete OBD pistikute ja arvutikaabli ühendamiseks kasutatakse C4 puhul sellist üleminekut:
PILT
Tsitaat: |
Siin on samuti skeem:
LINK
Pole seda ise kontrollinud!
Ostsin kangi ära. Uurisin vähe asja ja vaatasin, et püsika kangil eraldi pistik, mis on 6 klemmiga. Seda ju autol pole?
Tsitaat: |
Sai siis täna asi külge kruvitud ja ei saanud asja toimima, ei tea küll miks. Mitu korda sai veendutud, et ajule läheksid juhtmed õigesti. Arvutiga
sai ka ära tutvustatud ja näitab, et on ka asi aktiveeritud. Kaitsmeni jõuab ilusti 14V ja sealt ka edasi. Endal mõtted otsas.
E: Ilmselt siis kangis endas viga, vahest toimib, vahest mitte.
Veakood siis selline:
Küsimus Audi A4 B5 1996 1,9 tdi 66kw cruisi ühendamise kohta, kang on mul 6pin, aga skeemilt näen, et peaks nelja pinine olema, ehk siis kangi pin 1
aju 58 pin 2 aju 34 pin 3 aju 35 ja pin 4 aju 66. Kas 4 pin kangi vaja, või kuhu need 5 ja 6 ühendama peaks?
Madis
Mis moodi kangi lahti saaks, et trükkplaat kätte saada?
Kang tuleks auto küljest kindlasti maha võtta. Vastasel korral seda trükkplaati sealt kätte ei saa, kuna juhtmed takistavad.
Tere!
Oleks vaja väheke abi püsika teemal
Sai siis ostetud selline kang koos juhtmetega
Sooviks panna peale 2001a A6 C5 1,9 diisel manuaalile.
Ei suutnud leida kuskilt, mis juhe kuhugi läheb.
Kangi pistikust väljuvad sellised juhtmed
pin 2 - sinine
pin 3 - punane kollase triibuga
pin 4 - must kollase triibuga
pin 5 - valge
pin 7 - must kollase triibuga
Pildil olev juhtmesari pole kahjuks mõeldud ei C4'le ega ka C5'le. Klemmid hoopis teistsugused.
Tere.
Haakub peaaegu selle teemaga siin.
Oleks vaja ühele A4- jale püsikiiruse kang külge ühendada.
Olemas on kang kuue klemmiga, kuid kuhu need juhtmed ühendama peaks? Ehk keegi selle töö ennem ära teinud ja oskab näpunäiteid jagada, hea kui koos
pildimaterjaliga.
Mure, et l2ksid kangi tagant püsika pinnid segamini ning kas oleks.kuidagi lihtsamat tees pidi nad uuesti ôigeks saata ss nãiteka mõõtmise teel? Või ikla ainuke lahendus aju pistik laiali lammutada ja siis järge ajama hakata?