Norwex mikrofiiber puhastustooted koju ja autole
NORWEX MICROFIIBER TOOTED.
Microfiiber puhastustooteid hakati valmistama Norras 1994.a. firmas Miljoprudukter AS. Tänaseks on emafirma asunud Kanadassse, see suhteliselt noor ja
tugeva marketingiga ettevõte on juhtiv microfiiber toodete ja uute koristustehnoloogiate alal. Norra eksperimendist puhastuse uue tehnoloogia vallas
ongi tuletatud nimetus NORWEX.
Norwexi juhtmõte on loodussäästlik puhtus meie kodudes.Norwexi tooted ei vaja mitte mingeid kemikaale sisaldavaid puhastusvahendeid, vesi ja
microfiiber kangas on kogu tehnoloogia alus.Sellest tulenevalt säästame keskkonda, enda ja lähedaste tervist kodukeemia mõjude eest.
Norwexi microfiiber toodete eelised on:
• Odavaim koristusviis- vee ja pikaaegse kasutusega microfiiber (MF) kangaste kasutamine on kokkuhoidlik, ei ole vaja teha kulutusi kodukeemia
vahenditele
• Kiirus ja efektiivsus – puhta vee ja MF kangaga tehtud koristus on põhjalik ja tulemus kestev
• Tervislik – ei kahjusta tervist, kuna kemikaale ei tarvitata
• Loodussäästlik – ei kasutata keskkonda koormavaid kemikaale
Lisaks saab lugeda http://www.akud.ee/?leht=17
Tooted: http://www.akud.ee/?leht=18&am=17
Eraldi tooksin välja siinsele rahvale:
MF kangas autole. Hind 187.00
Koostis ja kasutamine: 70% polüester, 30% polüamiid. Niisket kangast kasutatakse auto akende, laternate, kroomitud pindade jm puhastamiseks. Kergelt
saab eemaldada autokerelt putukate jäljed. Eriti määrdunud pinnad tuleb eelnevalt pesta. Autokangas ei kriimusta pinda ja ei jäta jälgi.
P.S Testitud Ullmiis auto pesemisel.
Väga hea auto kuivatamiseks peale pesu autopesulas.
Toodetel on aastane garantii.
Lugupidamisega
Mailis
Sai siis auto enne Kadaka prismasse kokkutulekule minekut norwexi abiga puhtaks pestud. Pesemine oli küll suht kiiruga tehtud kodustes tingimustes ca
30 minutit aga tulemus siis oli selline:
Täpsustuseks siis, et kasutatud on pesemisel kõrgekvaliteedilist MF kangast (105.-) ja kuivatamiseks MF kangast autole.
Ega ka vanad viikingid ei kasutanud relvade ja kilpide puhastaniseks mitte mingisuguseid kemikaale. Nad sülitasid mõõgale ja pühkisid siis heina või
põhututiga puhtaks (tänapaeval siis see mikrofiiber kangas ) Eks iga
uus toode on ammu unustatud vana
Aga kas see kangas hommikuti seda TUVIDE KAKA VÄRKI ka klaasilt ära pühib?
no ikka, saab ka sellest lahti.
Tekkis selline küsimus, et kas enne auto vahatamist tuleks vana vaha kuidagi eemaldada? Või tohib muudkui uue kihi vanale peale panna?
Siis teine küsimus veel: siit foorumist ja ka mujalt olen lugenud kõvavahast. Mis see selline on, kas tahkel kujul müüdav vaha?
vana vaha eemaldad sa iga pesukorraga ...kõvavahast ma ei tea aga kuumvaha on küll nii hea ja vastupidav asi(6kuud-1aasta), et lausa paha hakkab st. et enne värvimist see maha saada peab ikka kurja vaeva nägema ja seda ikka üsna kurja keemiaga ja üsna kurjades kogustes.
Kuidas selle kuumvaha peale panemine käib? Kas saab ise hakkama sellega, või tuleb kuskil teha lasta?
kurjad mehed kurjas kohas panevad.
Kas pesete oma auto valuvelgi? mina täna üritasin.
Mis ained selleks head on?
Turtle Wax-i wheel clean+survepesur.
Aga soovitage mingit head pigieemaldusvahendit, mul velgede peale koguneb asja ikka kenasti, ostsin autoparnerist mingi poole lidrase pigieemaldusvahendi, kuid see ei aita mitte kui midagi
Vaata ülemist postitust,see eemaldab absoluutselt kõik kõntsa sekunditega.Mina ei ole veel paremat asja leidnud,kui soolahape välja arvata.
Normaalse kasutamise korral saad ühe pudeliga 3-4 pesukorda.Pudel maksab ca 80 krooni.
Kui endal koht ja oskused siis võid ka ise teha...ise tegin. Möllasin 2 päeva nädala vahetusel varju all ja tulemus oli kena. Ja selleks pidin kulutama pea 500 krooni, (poleerimis kettad, ained, spets lapid jne jne.) Poleerimis aparaadid liiguvad 250 krooniga. Seega tasub pikka peale 10 korda ära. Enne poleerimist kasutasin ka deflon määret mis võttis ära pea kõik kriimud (peened-mitte plekini loomulikult)...aga jah kui närvi on võid ka ise teha. See on raske töö ja see 1300 on väike raha kui vaadata kui palju asjad maksavad ja aega kulub
jah riio viimane lause on öige küll et 1300 selle vaeva eest pole palju
Tsitaat: |
Mina kasutasin auto originaalvärvi taastajat, mis võtab ära pisikriimud ning kasutasin poleerimiseks spetsiaalset TurtleWax-i poleerimispaberit (müüakse isegi Statoilides). Aega läks kokku 5 tundi ja tulemus jäi väga ilus
Sõber soomest tõi kunagi isale suure tuubi. Spets deflon määre (läbipaistev) . mingi ameerika keemia, et kui hakkad peale nühkima siis alguses läheb halliks ja siis läbipaistvaks nagu vesi ja siis nühi kuni ära kuivab lihvija all või lapiga. Aga mis puutub vahadesse ja muuse sodisse siis poisid kõige targem on seal küsida ja osta. Neil seal pole päris Prisma vahad ja tulemuski annab nägu. Tööriistad muretsesin lasnamäelt Punaselt tänavalt tsurkade poest. Ja selliseid otsikuid leidub mis trelli otsa lähevad aga trell siis selline, millel saab kiirust regullida, kuna väga kõrgeid pöördeid ei kannata see värk. Ahh mugavam on see 1300 maksata aastas korra või kaks aga kui viitsite jamad siis miks mitte. Mina viitsin
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Värvitaastajat on ka metallikule.Ise ostsin taastaja ja vaha ning aega läks 5h,maksma läks kokku u 120eeku(kaltsud nühkimiseks sain kaltsukast tasuta).Auto läks kohe ilusti läikima.
Kunagi sai poest Simonizi vaha, mida Eestis enam ei müüda kahjuks.
Ei taha neid vedelaid vahasid, mis peal ei püsi.
Seega oskab/teab keegi soovitada kuskohast leida korralikku vaha, mis näeb välja ikka vaha moodi (paks/rasvane), mitte vedelik.
Kolasin erinevates AUto-* nimega poekestes - valik on suht niru.
Sa pole siis õigeid vedelaid vahasid näinud lihtsalt.
Aga soovita
Kas sonnax'i hai tech nano vahaga on kogemusi, karm hind ja pisike pudelike.
võib-olla siit midagi.Ise olen kasutanud sama vaha ja ei saa küll halba sõna öelda.
Car Brite
Sonax-i asjade kohta kuulnud küll ainult head. Ja korra ise proovinud isegi. Tegi küll pinna hoopis teiseks. Kestvuse kohta ei oska õelda. Kui kokku
hoida ei taha, uuri siit.
http://www.autokosmeetika.ee/?mid=1
ScJohnson'sil (või rally johnson vms) oli/on üks väga hea vaha (dauerschutz politur) mida paar aastat tagasi kasutasin. Sinises pudelis, kollase
sildiga. Pudel sai kahjuks tühjaks ja enam ei ole seda mitte kuskil müügil näinud.
Tõesti superilusa ja sügava läike andis ja autot oli järgmine kord palju lihtsam pesta.
Kui keegi teab, kust seda võiks veel leida, siis märguanne siia ei tee kindlasti paha
Edit: leidsin ühelt poola lehelt ka pildi juurde:
link
Ise kasutan NANOWAX-i. Väga mõnus asi, plötserdad käsnaga kogu auto kokku (klaasid liistud kõik ühesõnaga) ootad kuni ära kuivab ja siis nühid maha.
Katab edukalt ka kriime.
http://www.stokker.ee/products/?product_id=515809 selle pudeliga
vahatasin ma suvel autot iga kahe-kolme nädala jooksul. Ja ilmselt saab seda sama teha ka see suvi ja järgmine suvi ka kuna seda kulub nii vähe.
Härrased ja prouased, millega Teie oma autosid pesete ja kuidas te seda teete? Millises järjekorras ja milliseid vahendeid kasutate? Hea meelega
ootaksin nii positiivseid, kui ka negatiivseid kogemusi.
PS! Siia teemasse tulevadki auto välist iluravi puudutavad postitused kokku.
autopesuks, tekstiil, plastik, kui teha vähe kangem segu siis peseb al.veljele kaa puhtaks (v.a pigi).
http://gnld.pri.ee/super10.php
pigi sulab lahti pensuse kaltsuga nühkides, enne poleerimist ja peale pesu tegin omal selle toimingu eile ära,. talvega olid koopaääred ja tagaluugi korralikult pigi täis lõõnud. muidugi on poest saada ka igasuguseid erinevaid pigieemaldus vahendeid, kuid mix mitte kui sama tulemus
Tsitaat: |
Ise teeksin nii: leotus, survekas, šampoon, survekas ja seejärel kuivatus.
Või: survekas (kui on paks pori kiht), pigieemaldus, survekas, leotus, survekas, šampoon, survekas ja kuivatus. Mõjuda on vaja pikemalt lasta vaid
pigieemaldusel. Kui hea šampoon, voolab vesi ise pärast samahästi kui maha.
Tere,
Sai siis üks detail värvitud (2 kihti värvi ja sinna otsa 3 kihti lakki) Saatuse kiuste ja kogenematuse tõttu läks viimane laki kiht jooksma ühest
kohast...
Olen kuulnud, et hiljem tuleb see koht matistada 2000-se vesiliivapaberiga ja seejärel terve detail ülepoleerida...vastab see tõele?
Kui jah, siis kuidas poleerimise protsess käib, mis pastasid soovitate jne.
Mul on olemas aparaat millega poleerida (rellaka moodi, otsas käib ringi mopp), kuid kuna pole varem teinud, siis äkki mõni tark oskab soovitada ja
seletada et kuidas teha ja millega teha...
Ette tänades....
Kui sul on poleerpadi relaka otsas, siis kardan, et need pöörded jäävad liiga kiireks!
Aga poleer... Pesed auto, lased kuivada, kannad lapiga vaha peale(õrn kiht!!!) lased kuivada, mitte päikese käes... seejärel kannad vaha maha pehme
lapiga soovitatavalt puuvillane... seejärel kasutad poleerpastat sama süsteemiga nagu vahagi!
Käsitsi vaha maha nühkida on jube töö kuid relaks on pisut kiire...
aga kas poleeri pastat ei või kasutada kohe sama süsteemiga nagu vahagi? või peab enne kindlasti vahatama?
see mis mul on pole päris rellakas...spetsiaalne poleerimis aparaat peakski olema,st poleerimis padi käib otsas ringi nagu lennukitiivik mitte
küljepeal nagu rellakaketas vms võibolla seletasin kehvalt veidi...
Pead leidma poe kes tegeleb nende kõiksuguste pastadega. Sealt küsid spetsiaalset pastat matistatud pinna jaoks.
Ehk siis jah nii nagu enne ise kirjutasid, 2000 paber, sellega lihvid jooksva koha välja ja ühtlaseks ning sellejärel spets pastaga asi uuesti
läikima. Olen sama asja korra ka käsitsi teinud... isegi nii saab hakkama.
Enne ikka poleeritakse ja alles siis vahatatakse ,et ei jääks siiru viiruline jne!
Tsitaat: |
Ise kasutan hetkel Sonax-i tooteid.
Putukaeemaldusvahend - parim, mida kasutanud olen
Mingi hi tec nano vaha - ei midagi erilist, vaha nagu vaha ikka
Shampoonid - head
Aerosoolina pihustatav aknapesuvahend - parim, mida kasutanud olen
"Tavaline" Sonaxi aknapesuvahend - normaalne
Tsitaat: |
Tervitus!
Nädalavahetusel autot pestes, pigieemaldajaga nühkides ja vahatades tekkis kogu protseduuri kohta sügavamaid küsimusi: nimelt, kuidas asja tegelikult
tegema peaks? (samm-sammult ?)
1. auto päikese käest varjualla.
2. veega suurem saast maha.
3. shampooni ja harjaga raskemad kohad üle.
4. shampooni ja shvammiga kogu kere üle.
5. kuivatada.
6. pigieemaldaja ring kere alumises osas.
7. shampooni & shvammiga pigieemaldaja maha.
8. kuivaks.
9. poleerimise keemia ja akutrelli poleeri-etapp ???
10. pesu ??????
11. vaha??? kui siis milline? alusvaha??? kõva või pehme???
12. mingi järgmine ... pealmine vaha??
Umbes 8'nda punktini on mingi aimdus, et "nii võiks asjad toimida" .. aga sealt edasi?
Seni olen peale pigieemaldust kuivale autole turtlewaxi või autoglymi peale hõõrunud ja sellega piirdunud aga mida või kuidas peaks edasi peaks ... on
hägune.
Millist keemiat ja poleeri otsikuid kasutada?
Vahest on kellegil soovitusi anda, pidades silmas, et operatsioon ei ole eesmärk omaette aga pigem, profülaktika tolmu jms eesti kliima vastu.
Kuda kellegile, mina olen nii teinud - sõidad auto varju alla vaatad, kui pigine auto on siis lased auto pigileotusega üle, kaasa arvatud ukse vahed,
ootad tiba..teed suitsu või midagi...ja pesed survekaga leotuse maha....siis lased suvise leotuse peale, kas Taxi või Delta forse...pesed selle
maha....siis teed shampoonipesu ja lisad vesivaha...pesed selle maha, teed kuivatuse.
Poleerimine oleneb, kui kriibitud sul auto on, pastasid ka ju erinevaid sorte. Tavaliselt lasen mina presta1500-ga auto üle, kõike kriime ei eemalda,
aga enamuse küll ja läige ka olemas....kui poleeritud, kannad vaha peale ja voilaa. Vaha vali ise, kui kaua tahad, et vaha peal püsib - kas kõvavaha
või midagi kiirvaha taolist.
Vahatamine aitab ikka heasti.
http://www.carrating.org/car.php?15106
Täna proovisin Star Brite seeria toodet nimega Ally Brite
Tööriistad:
Hambahari
Pihustiga prits
ja vesi
ENNE :
http://album.asfalt.pri.ee/displayimage.php?album=42&pos=0
PÄRAST
http://album.asfalt.pri.ee/displayimage.php?album=42&pos=6
Rohkem pilte: http://album.asfalt.pri.ee/thumbnails.php?album=42
BUGATTI VEYRON VS ZYMOL ROYALE
VIDEO
VXRMARC VXR ASTRA 5 DAY DETAIL
mitmetes käsipesulates pakutakse tihendite katmist silikooniga.
oskab keegi sellest lähemalt rääkida?
mis head see teeb ja ... kui tõesti väga hää on, siis kust seda spets silikooni saab?
Tsitaat: |
Tere ka minu poolt!
Kõigepealt meenub mulle üks väike negatiivne asi survekaga ja leotusvahendiga pesu juures. Nimelt eelmine suvi pesin autot leotusvahendiga, mis oli
küll mõeldud veoautode tarvis, aga siiski proovisin, ja pärast survekaga üle... Ja lõpptulemus oli kohutav, kõik vaha oli läinud pealt, ja auto oli
üleni matti värvi:S Ja pidin päris palju vaeva nägema, et uuesti värv läikima saada... Olen kuulnud ka, et survepesuriga ei ole soovitav väga suure
survega pesta, sest pidi värvi-. lakikihte kahjustama.
Ja teine negatiivne kogemus on automaatpesulatega.. Tutvusringkonnas on vast 3 autot kindlasti rikutud pesula poolt, kellelt stangekl kriipsud, kellel
kapotilt värv maas.. Ja koguni on murtud antenn, mis on nõuete kohaselt sisse lükatud, lihtsalt masin tõmbas asja välja ja murdis pooleks...
Nüüd ka väike positiivne soovitus, kes sellist nippi veel ei peaks teadma. Kõige paremini tulevad need sitikate "laibad" stangelt ja klaasilt ära
naiste elastiksukkadega (need mis tavalised sukad) Teed sukad märjaks ja sitikad tulevad nagu tellitult maha...
Tava survekas ei tee korralikult värvile ja lakile mitte midagi. Kui serva lahti võtab, on defekt juba ennem olnud. Ja loomulik, et kangem leotus võtab maha kõik mis autol peal on. Kaasa arvatud vaha. Ega rekka pesu siis naljaasi pole.
kas keegi oskab äkki soovitada mõnda kohta võrus või tartus kus see asi ära tehtaks endal pole aega/vahendeid/kohta et asi ette võtta
muidugi sooviks et eemaldataks pigi, tehtaks väikeste kriimudega midagi, kui võimalik siis ka suurematega, vaha, pesu ja kõik muu mis sinna juurde
kuulub
ning sooviks teada palju see nali maksma läheb, korra aastas juu võib
Tsitaat: |
Yep seda küll, sellepärast ma pesengi autot ise. Need automaadid mõttetud selles mõtes, lähed harjadega siis on pärast kriimuline, ja survepesuga ei
saa puhtaks.
Kusjuures see survepesu üsna kallis kah et nisama loputamiseks.
Oman valge metallik(elevandiluu valge) audit. Sügis-talvläbi sai käidud Pesutänavas (Pärnu mnt.-l politsei maja juures ), nüüd seda firmat Tallinnas
enam pole. Käisin just seal kuna seal tehti eel-leotust, kui sai maalt tuldud ja auto oli ikka lausa savine.
Nüüd on ilmnenud, et tiibade servad ja muud kandilisemad kumerused on nendest harjadest n.ö. määrdunud -kriibitud pruunikate juttidega, mida seal enne
kindlasti ei olnud, sest suvel sai ka ise tehtud käsipesu.
Siit ka mu küsimus: kas on keegi, kes poleerib ja vahatab, seega taastaks auto puhta värvi. Soovitavalt Kristiines aga kui muud varianti ei ole, ex
tuleb kaugemale tulla. Ja mis summaga tuleks arvestada.
Soovitus valete autode omanikele, kasutage ainult käsipesulaid,see küll kallim ja aeglasem aga kokkuvõttes teeb sama välja, peavalu jääb ära.
Ei viitsi nagu protsessima ka hakata nenede pesulatega, sest proovi sa tõestada et ainult nende juures käisid.
Mine jazz kiirkäsipesulasse, seal tehakse kõik ilusti ja kiirelt ära, ise saad kohvi juua ja süüa
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Väga hea šhampoon koos vahaga on "Triplewax". Saab seda ntx Prismast ja maksab kuskil 40.-. Peale pesu ei jäta laike ning vesi voolab ilusti maha ja
kuivab ilusaks. Puudub otsene vajadus lapiga üle nühkida. Endal läheb juba mitmes pudel ja väga rahul!
pilt
Juba soojad ilmad käes ning varsti plaanis ka auto kenamaks teha. Siit ka paar küsimust, et millised on enamlevinud mõjuvad tooted. Sooviks selliseid
asju ise kodus teha.
Auto tumedat metallik värvi.
* Autol on päris palju kenasid kriime. Osad silmaga nähtavad, teine osa neid, millele juba küün jääb taha. Milline parim vahend kriimude eemaldamiseks
mis ka toimib? Mis ka nimeks sellel?
* Ajugeeniustest parkijatest ning ustega vehkijatest ka autole jäänud mõned sügavad kriimud, mis vajavad värvimist. Ka leidub kivitäkkeid ees. Värv
olemas, aga kuidas saada parim tulemus? Väike pintsel? Kuidas pinnaga toimida? Mis pärast teha? Lihvida vms?
* Parim vahend auto vahatamiseks? Kas nt kiidetud Turtelwax või midagi muud hoopis? On kokkupuuteid kellegil ka Nano Gloss vahaga? On nano
tehnoloogial tooted paremad?
* Kuidas hoida B4 stangesid korras ning läikivatena nagu kere? Mis vahend/toode ka B4 stangedel selle musta plastiktriibul leiduvate sügavate kriimude
parandamiseks? (Ega suure maja ees ning parklates ei oska ju keegi keerata autoga )
* Millega ka autot enamasti kodustes tingimustes pesete? Kas nö poe pesuvahendiga või pesuvahend koos vahaga (samas pudelis)? Minuarust pesuvahend
koos vahaga jätab hiljem klaasid sellise ebameeldiva korra alla või on asi ainult minus.
* Kuidas suhtute ka sellistesse asjadesse nagu vihmavee eemaldaja või uduvastane vahend? Toimib ning on mõistlikum nano tehnoloogial vahend?
* Mis vahendid sobiks ka nt B4 salongi sisu ülekäimiseks (armatuur, plastik jne)? Nt kuidas saab heledalt sisult (põrandal) kätte mingi musta laraka
(arvatavasti pigi)?
Nüüd sai küll päris mitu küsimust kohe küsitud
mõnele küsimusele võin vastata. Ise tegin enda b4 nii et lasin veega üle(voolikust prits, mitte survepesu), see võttis suure tolmu ja pahna maha..
Kindlasti oli pigi autol. Pigieemaldajat pritsida peale, lasta mõjuda ja sis survega maha. Peale seda sampoon pesu käsnaga ilusti ning maha pesta
jälle.
Siis võib vahatama hakata. Proovisin nanowaxi, väga lihtne peale kanda, paneb ka plastiku läikima - tegin stanged sellega üle ja ka aknad. Jama on
see, et lapp millega vaha pühkida väsib pikapeale ära. Lõpus oli raskem maha nühkida. Auto oli nagu uus peale seda. Pole proovinud kaua see peal
püsib, aga ta pole vist päris püsivaha. Suuri kriime ta ka maha ei võta aga õrnemad varjab ära.
Armatuuri saab tavalise spetsvahendiga üle teha, mis pinnad matiks jätaks. Mul oli seest suht puhas, niiet tolmuimejaga sai korda.
seletan lihtsalt poleerimise kohta
1.lased leotuse üle auto
2.lased pigi eemaldaja allapoole liistu kui vaja ka kõrgemale
3.võtad vana svammi millega nühid pigi ,kärbsed ja muu mustuse maha
4.survekas, sampoon
5.poleerimine jämedama pastaga mis eemaldab kriimud
6.leotus, survekas, sampoon, et ei jääks pasta jääke
7.poleerimine peenema pastaga mis eemaldab jämedama pasta jutid
8.leotus, sampoon, survekas
9, kuivatus
10. vahatamine
musta värvi autosid tehakse kolme pastaga isegi sest see näitab eriti nei rõngaid
endal vaja siis natuke värviparandusi läbi viia masinal. Omab ustel paari suuremat roosteplekki, kust värv maha koorub. nii umbes 3x3cm suurused. Ning
lisaks ka katuse esiserv akna äärest - samuti värv koorub maha. Ostsin kemiflorast värvikoodi järgi mingi spray + mingi laki.
Olen ma õieti aru saanud, et tuleks mingi peenikese liivapaberiga tehtavad kohad üle käia, siis värv peale, ning lakk kõige otsa?
koralikult tahad värvida teha siis kasuta pahtlit ka ikka
tere
selline probleem, et auto kapotil mingid väiksed valged täpid ja lapiga hõõrumisel ära ei tule...
oskab keegi öelda, millega tegu võiks olla...
kas tõesti ainuke lahendus oleks üle värvimine
Kivitäkked
Tsitaat: |
Tsitaat: |
kas keegi talvel on ka ise autot vahatanud ?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
värvi pooridesse sa küll nüüd ei saa
Mina ise kasutan poleerimiseks presta pastasid(3 erineva tera suurusega), presta vaha ja mingit 40eurist spets käia, lapid olen ostnud sealt kus
juhtub.
Igapäevaseks pesuks siis tavalist pigipleki eemaldajat(kui vaja siis lih 2x) ja statoili autošampooni ja rohkem ei tahagi, vahest suvel jeblan rohkem,
talvel üritan soolast ja muust jamast puhtana hoida. Lakis ja värvi ülemises kihis olevatest kriimudest saab lhtsalt lahti ja üle 4-5 h ei kulu
poleerimiseks.
Et enda auto korralikult puhtaks pesta ja seda värvkatet kahjustamata on vaja järgmiseid vahendeid
1) Survepesur
2) Ämber
3) Pesusvamm
4) Shampoon
5) Pigieemaldus-/asfaltpleki eemaldus vahend
6) Vaha
7) Vaha pealekandmise svamm
8) Vaha mahahõõrumise lapp
9) Kuivatuspaatel
10) Nahast kuivatuslapp
Esimene samm:
Piserdada kuivale ja määrdunud autole ühtlaselt peale pigieemaldus vahendit, lase seista autol mõni minut, kuni näed, et vahend reageerib
pigiplekkidega ja need hakkavad mööda auto külge alla voolama. Ärge unustage velgi piserdada.
NB! Auto ei tohi olla eelnevalt päikse käes seisnud, auto kere ei tohi olla kuum!
Teine samm:
Kui pigieemaldus on mõjuma hakanud, tuleks järgmisena peale piserdada shampoonilahus nii, et auto oleks üleni vahune ( seda on võimalik teha
survepesuriga või spetsiaalse pritsiga) – lasta seista mõni minut, et shampoon jõuaks mõjuma hakata.
Kolmas samm:
Nüüd tuleb võtta survepesur ning pesta kogu auto korralikult üle – soovitavalt liigutustega auto alt äärest pihta hakata ja liikuda üles poole.
Neljas samm:
Kui auto on vahust ja porist puhtaks pestud suvepesuriga , tuleb võtta svamm ja ämber. Ämbrisse teha parajalt kange shampoonilahus. Kogu auto tuleb
svammiga üle pesta, kuna survepesur teeb küll auto porist puhtaks, jäävad siiski peale pesu õrnad hallid jäljed järgi.
Viies samm:
Kui kogu auto on svammiga üle käidud ja korralikult vahune, tuleb jällegi võtta survepesur ja korrata eelmist sammu, pesta auto üleni vahust
puhtaks.
Kuues samm:
Nüüd kui on auto pealt viimnegi pori ja mustus maha pestud, algab pesu kõige olulisem samm – auto kuivatamine. Kuivatamise jaoks kasutatakse
kuivatuspaatlit, mis on tehtud väga pehmest ja kriimustumiskindlast materjalist ( alati pesta paatel enne auto kuivatamist korralikult jooksva veel
all puhtaks ), sellega alustada katusest pihta vee maha lükkamist. Kui kõik auto sirgemad pinnad on paatliga üle käidud ja paksemat veekihti enam auto
peal ei ole, saab kuivatamist jätkata nahast kuivatuslapiga ( lapp pesta eelnevalt sooja vee all ). Kui lapiga on kogu auto kuivaks tehtud , tasub
veel oodata mõned minutid, et ka niiskus auto pealt ära auraks.
Auto vahatamine:
Kui korralik autopesu on lõpetatud ning auto kuivatatud, tuleks ka autole kanda vaha, mis kaitseb värvkatet ning teeb järgmised pesud ka lihtsamaks,
kuna mustus ei jää auto külge nii kõvasti kinni enam.
Esimene samm:
Võta vaha pealekandmise svamm, kanna sellele vaha nii, et svamm oleks parajalt niiske ning kanna sellega vaha autole ühtlaselt, soovitatav on kanda
vaha detaili kaupa. Vaha kandmisel on soovitatav jälgida, et vaha ei kanduks auto mustade plastikdetailidele, sest sealt on seda halb puhtaks
saada.
NB! Auto ei tohi olla eelnevalt päikse käes seisnud, auto kere ei tohi olla kuum!
Teine samm:
Kui vaha on ühtlaselt autole kantud, tuleb oodata kuni vaha on auto peal kuivanud ühtlaselt halliks. Peale seda tuleb võtta spetsiaalne vaha
mahahõõrumise lapp ning alustada auto läikimalöömist. Lapiga tuleb hõõruda detaili seni, kuni hall kiht on kadunud ning miski enam ei takistaks lapi
liikumist auto peal – seda korrata iga detaili peal eraldi, kuni tulemus on käes.
Nii lihtne ongi enda auto ilusa ja hoolitsetuna hoida.
LINK
Oskab ka keegi kommenteerida miskit nanovahade kohta.
Autoeksperdi poes hakkas riiulil silma nt Sonaxi Xtreme NanoPro vaha. Suurem pott oli mingi 250.- ligidal vist.
On ka need nanovahad paremad kui tavalised vahad? Kummaga jääb parem ja kauakestvam tulemus?
Ise kasutan Eagle 1 nanowaxi, üleprahi asi on, aga eriti kaua ta peal küll ei püsi. Kui auto vahatatud, siis pind nii libe et ükski asi ei püsi peal
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kus Tartus sellist kraami müüakse?
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud täitma foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"
Ostsin kokkuvõttes järve autopoest müügimehe soovituse järgi mingi suvalise 100 eekise pihustiga leotusvahendi (saadaval ka ilma pihustita, u 60 eeki)
ja 15 eekise noname autoshampooni. Läigib nagu prillikivi. Leotas hästi, aga shampoon võiks vist rohkem vahutada.
Juba olen plussis omadega, sest jazzi pesu on muidu 160 eeki ja ainus põhjus, miks ma talviti ka ise ei pesnud ja Jazzis käisin oli see, et ma ei
tahtnud värvi kraapida shvammiga. Nüüd aga ennem väike leotus ja korras .
Iga pesu on 160 eeki säästu. Rasked ajad ju .
Ma eriti ei kujuta ette, kuidas vesilahuseline leotusaine üldse saaks pigiplekke maha võtta. Käsimüügi vahenditest toimib Polar'i asfaldiplekieemaldi (vist oli nii kirjas müügipakendil) hästi. Pihustad peale, eriti külgedele, kuhu rattad on eriti palju pigi üles toonud, lased kuskil 5-10 min liguneda ja kui käepärast on survepesur, lased sellega triip-triibu kõrval üles-alla liikudes saasta maha. Ilma survepesurita on üsna nadi pigi maha pesta, kuna svammi või lapiga nühkima hakates kriimustad pigi seas olevate liivateradega ka värvi. Nii et kui omal survepesurit pole ja talve jooksul pesule erilist tähelepanu pööranud pole, oleks ehk targem lasta esimene kevadine pesu teha kuskil käsipesulas. Meil siin sooduspakkumiste hulgas mõned täiesti talutava hinnaga. Edaspidi võib siis jälle kodus pesta.
Tsitaat: |
Niisama ämrbi ja nuustikuga ei maksa kevadel kindlasti kallale minna. Mul on ikka mingitpidi survega vesi olemas garaasis, mitte küll sama mis masinaga aga piisav (jämedam voolik pisikese spets-otsikuga, pesemiseks kõlbab). Kusjuures leotusvahend oligi Polar vist. Liiga suur pesupede pole ma kunagi olnud. Mõned pesevad 2 korda nädalas, et muidu kahjustab pinnale settinud rokk värvi. Ma leian et 2 korda nädalas pesemine lihvib ka seda päris hoogsalt. Eelistan pesta tunduvalt harvem, nagunii talvel on mõne päevaga jälle must ja ei see audi kere mädane .
25-30 aastat tagasi oli autokeemiaga kitsas ja siis sai pigiplekkidest lahti tavalise võiga mida leiva peale määriti.. Määrid pigiplekile, lased natukene laagerdada ja pühid lapiga puhtaks. Lihtne, odav ja ei mingisugust keemiat mis oleks võinud olla tolleagsele värvile agressiivne. Ega tänapäeva pigi palju tollasest vast ei erine.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ma pole küll väga palju keemiat autodel katsetanud, aga see vahend küll üllatas oma tõhususe poolest:
http://www.autoladu.ee/veljed/618
Mul oli juhus kus auto esiklaasile sattus märjalt asfaldilt mingit seniteadmata sodi, mis muutis väljavaate pea olematuks. Paiskus eessõitva veoka
rataste alt. Nagu rasvane-õline kiht oli üle terve auto esiotsa. Proovisin paari mootoripesu vahendit ja mingit universaalset leotusvahendit (ei
mäleta nende nimesid enam), aga ei midagi! Täiesti uskumatu, aga sõna otseses mõttes nagu hane selga vesi. Siis sattus kätte toosama eelpool mainitud
vahend ja nagu imeväel muutus sodi esiklaasil halliks emulsiooniks ning veega üle loputamisel nõrgus maha. Julgen soovitada!
Tsitaat: |
Kõigepealt korralik loputus kerele. Kasutan tavaliselt suva šampooni, harrastan käsipesu, harjaga. Loputus, ja siis Sonax Leotus-vahašampoon peale svammiga. Loputus ja valmis. Pigitäpid sellega tulevad raskelt, aga vaha jätab hea vettõrjuva kihi pikemaks ajaks.
Tsitaat: |
Taluvõid vast võiks katsetada. Ainuke, selle vist peaks üles sulatama ja lapiga peale kandma. Aga kuidas pärast maha loputad? Fairiga?
Tsitaat: |
Mina enda autol pidiplekke nuustikuga hõõruma küll ei lähe. Survekaga asi ohutum ning alati saab ju protseduuri korrata, mitte jääda arvamusele, et
ühe korraga peab puhtaks saama ning, kui ei saa, siis jama vahend või ei kõlba survekaga pesemine.
Alles nädalapäevad tagasi võtsin ämma passati puhastamise käsile(2005a) mis sellist hõbedast(õrna helesinist sees) metallik värvi. Oi kus mua n---isin
sellega, et puhastamatta pigiplekke maha saada. Kokku sai 4x pigiplekki eemaldust tehtud ennem, kui värv õiget tooni hakkas võtma
Kuid tulemus oli hea, pärast korralik pesu ja vaha peale. Asi lihtsalt selles, et auto igapäevases kasutuses linnas sees, ainult pesulas pesemine ning
viimane käsitsi tehtud plekieemaldus vast aasta tagasi.
Mina näiteks vaevun pärast iga kolmandat pesu ka vaha kasutama(umbes 1x kuus suvel) ning pigi plekid ja muu sodi tuleb kordi kergemini maha. Tänu
sellele ei pea ka sellist jamamist taluma.
Mõtlesin et paneks mõned nõuanded auto hooldamise kohta. Nõuanded hõlmavad endas siis pesu, poleerimist ja puhastamist. Vabandan kui teema juba
olemas. Alati võib täiendada.
Milleks üldse autot pesta?
Regulaarne auto pesemine ja vahatamine vähendab roostetamise ohtu ja kaitseb auto pindasid ilmastiku kahjustuste eest
Regulaarsel pesemisel ei määrdu auto uuesti nii kiirest
Reklaamkleebistega auto puhtus väljendab ka ettevõtte hoolikust ja korrektsust
Hoolitsetud auto on ilusam ja endal tuju rõõmsam
Millal autot pesta?
Talvel vähemalt 1-2x nädalas, vähendamaks tänavasoola mõjusid auto metallpindadele
Muul ajal pese autot nii tihti, et ei peaks musta autot häbenema
Miks pesta autot just käsipesulas?
Käsipesulas pestakse autol kõik pinnad - alumised servad, rattad/veljed, kuivatatakse uksevahed jne
Käsipesu võimaldab pesul keskenduda probleemsematele kohtadele
Pehme svammiga pesemine ei kriimusta auto värvkatet
Auto kuivatatakse korralikult
Välditakse uste ja lukkude jäätumist spetsiaalsete määrete abil
Käsipesula teenuste paketid on mitmekülgsemad ja võimaldavad täpsemini keskenduda kliendi vajadustele
Käsipesulas antakse nõu paljude auto puhastuse ja hooldamise võimaluste kohta
Käsipesulas on võimalik oma aja säästmiseks broneerida teenindusaeg
Ise aias pestes võivad segada nii päike kui tuules lendav liiv
Kodus ise korraliku survepesuri ja leotusaineteta autot pestes ei eemaldata suuremat mustust. Seejärel svammiga autot nühkides on värvkatte
kriimustamise oht suur
Käsipesulas autot pestes saab klient aega sisustada lõunatamas käies või kaubanduskeskuses sisseoste tegemas
Käsipesulas ei ole vaja autolt eemaldada antenne ja muid vidinaid
Käsipesulas saab autot pesta ka katuseboksiga
Automaatpesulaga samal hinnatasemel pakutakse tulemuslikumat puhastusteenust
Käsipesulas auto puhtaks pesemine ei eelda regulaarset autopesu (pigi ja soola eemaldamine on siiski eraldi teenusena)
Kuidas autot veel hooldada?
Vähemalt 2x aastas on mõistlik autot vahatada. See muudab auto säravaks, kaitseb rooste jms eest ning annab autopesul parema tulemuse
Tuhmunud ja kriimustatud värvipinnad tuleb pooleerida. See muudab värvi taas säravaks ja annab autopesule parema tulemuse
Ka auto salongi on vaja regulaarselt puhastada. Selleks on käsipesulas erineva tasemega pakette alates kiirpuhastusest tolmuimejaga ja tolmulapiga
ning lõpetades põhjaliku märgpesuga! Märgpesu ehk keemilist puhatust on soovitatav teha samuti 1-2 korda aastas
Ka nahast autosalongid vajavad hooldust, et püsida kauem värskena ja ilusana.
See konkreetne info on võetud OÜ Vanni Autopesulast.
Tsitaat: |
Üleval on kirjas : Vähemalt 2x aastas on mõistlik autot vahatada
Wat? Ma vahatan iga kord peale käsipesu
Kasutan suht normaalselt vaha, vihma ajal tõmbub kere peal kenasti tilka vesi..
Tsitaat: |
Solgin teemat vähe. Kust osta akutrellile sobivat poleerimis komplekti ?
Audi RS4 - Daytona Grey Pearl (picture heavy!)
Viimane link tuletas meelde, et ma pole kunagi õieti mõistnud, millega on tegemist nn clay-bari puhul? (viide). Tundub, et seda kasutatakse tõesti kõikides vähegi tõsiseltvõetavates tutorialites, paraku pole kuskil poodides ega mujal tähele pannud, et seda saada oleks. Samuti sooviks küsida, et milline oleks parim viis hetkel autot pesta kui kere peal tõesti umbes mõne millimeetri paksune saastakiht. Vägisi tahaks selle maha loputada, aga kuna survepesurile pole hetkel ligipääsu, siis ei taha autot niisama ka nühkima hakata ja nn swirle veel hullemaks ajada. See suhtumine, et "mis sa temast ikka pesed, niikuinii kohe jälle rokane" üldse ei istu, hakkab autost lihtsalt kahju ja hiljem seda raskem igasugu peeneid pragusid pesta.
Tsitaat: |
Kas keegi oskab mingit konkreetset head mootoripesu vahendit soovitada, tahaks omal mootorruumi veidi puhtamaks saada. Ilma mingisuguse nühkimiseta ilmselt väga puhtaks kapotialust ei saa?
Ma ei oska teiste sarnaste produktidega võrrelda, aga mina kasutan mootoritelt kõntsa leotamiseks endiselt SEDA.
Tsitaat: |
On keegi Eestis Autobrite tooteid müügil näinud?
Tsitaat: |
Müüdavaid autokeemia tooteid on palju, ühed mis viimaselajal on mulle silmahakanud on nn kriimustuste eemaldajad. On keegi midagi taolidi mökse
kasutanud ka? Mis see on nagu enamvähem kodustes tingimustes kiirelt kaltsuga ajutine "poleerimine" või?
Endal mul pole vastavaid masinaidki ja mingeid kogemusi päris poleerimiseks ja kuskile asjalikemate meeste juurde, teenindusse ma ka ei lähe, et mingi
paras ports raha välja käia, aga päikese peegelduste ümber plekil juba kenad "ringid". aga see vähe teine teema juba kui kriimustuste eemaldamine.
Esimene asi mis otsingus ette sattud näitena: T-cut pasta?
Üldse soovitage tõhusamat head vaha, mis ka peal püsib. Mida näiteks ise kasutate. Just veebipoest oleks hea tellida.
Tänan
Tsitaat: |
Asi pole mitte survepesuriga pesemises vaid mehes, kes seda teeb. Kui mootoriruumis kõik elektrilised osad ja vidinad, kuhu vähegi juhtmed sisse jooksevad + jahutusventide toitepistikud ja tulede kopsikud (need tavaliselt unustatakse) kenasti kinni katta, siis võib selle survepesuriga seal toimetada kasvõi nii kaua, kuni mootor on läikima hakanud. V6 ja V8 motodel soovitan soojalt ka mootorikatted maha võtta ja ka seal elektri osa kinni katta. Kõik kuhu otsene surve ei ulatu pole ka probleemikohaks.
Soovitaga head vaha, mis ka peal seisaks. Või mida keegi siinsest rahvast ka kasutab?
Mida näiteks SIIT lehelt valida?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
See on päris hea, kasutan ja rahul
Saadaval reval auto kasutatud autode müügikoha kõrval, kus pesu tehakse.
Tsitaat: |
Ise järele proovinud mitme autopeal,väga hea vaha. http://www.autokeemia.ee/autokosmeetika/vahad/easy-off-yellow-paks-pusivaha.html
Kui juba soovitamiseks läks, siis ise olen väga rahul sellise tootega: Autoglym HD wax
Härrased, kes auto kere eest rohkem hoolitsevad:
Kuidas talvel autot pesete? Ise mõtlesin korraliku pigipesu peale ning päevaks sooja parklasse(garaaži) seisma. Suviti pesen ise ja sellist probleemi
pole.
Samuti auto põhjale koguneb ka saasta ning mõistlik oleks vähemalt kord aastaajal põhi ära puhastada, soovitusi?
Nuustikut ei tasu jah, praktiliselt üldse minu arust kasutada. Tavaliselt ikka pigitõrje ja survepesu, seejärel vahetult enne pa*avaba aega sama protseduur uuesti + korralik nuustikupesu. Säästab ehk värvi rohkem.
Keegi oskab öelda kas Tartus autogavanni kohas tehakse kvaliteetset poleerimist? Ehk on keegi käinud? Tahaks auto kriimuvabaks saada.
Tekkis küsimus, kas keegi on kasutanud toodet Komandant? Poleerimis abrassiivpasta. Neid eri numbritega, erineva abrassiivsusega. Kas kasutada seda või valida ikka mõni muu uuem bränd? Ja kas saan õigesti aru, et see pasta tuleb lapiga peale kanda, siis sisse hõõruda ja jäägid masinaga maha? Tavaliselt pannakse pasta masina peale otse ja siis poleeritakse.
Või mis firma toodet võiks leida Tartust, mis kriime eemaldab hästi ?
Velgede puhastamine - happepesu ?
Käisin kogu antud mitmeaasta postituse läbi ja velgede pesu kohta leidsin vaid aastate taguse kommentaari turtle wax wheel cleaneri kohta.
Kas on ehk kellelgil soovitusi kuidas vana saast velgedelt lahti saada alternatiiviks turtle was wheel cleanerile.
Nagu iga pikemalt sõitnud velg meie kliimas, siis ilus hõbedane muutub kollaka-pruuni varjundiga hõbedaseks - tahaks ikka originaalvärvi taastada,
teiseks on veljed seestpoolt väga väga mustad, mille puhul isegi pigieemaldus ei aita.
nn. happepesu - mis tooteid keegi kasutab ja mida soovitada oskate?
terv,
ash
Tsitaat: |
Kas kellelgi on kokkupuudet selle poleerimispastaga?
Mis peaks ostma, et saaks auto kriimuvabaks ja läikivaks?
Selle pasta ostsin. Kas nüüd juurde vaja osta värvi vaha?
Kuidas täpselt see protseduur välja näeb kui käsitsi teha?
Tahaks ise teha, mitte kuskile viia. Sellepärast küsin.
Tänud!
See on pastavaha, mitte poleerimispasta. Läike saad sellega kindlasti ja kaugelt vaadates ka kosmeetilise (ajutise) kriimude vähenemise.
Igasugused värvivahad on BS.
Tahad 2 in 1. Osta puhastav vaha, millel on juba abrassiivsed ained sees.
Tsitaat: |
Kui saad AutoGlym toodetele ligi kuskilt, siis Super Rasin Polish. Turtle Wax'l oli ka mingi. Calibra pildiga, mis töötas hästi.
Ja siis mitte ära lihtsalt kanna peale, vaid hõõru ringjate liigutustega. (Poleeri)
Ootad kuni tõmbab härma ja eemaldad mikrofiiber lapiga, teise puhtaga lööd läikima. Ära tee päikese käes ja kuumal värvil.
Keegi oskab soovitada mingit head pastat, millega ühtlustada värvi ja läikima lüüa? Nimelt sai natuke aerosool sprey värviga värvitud ja nüüd jäi laiguline. Tean, et spreyga ei saagi mingit head tulemust, aga äkki saaks kuidagi laigulisust ära kaotada.
Tsitaat: |
Vesilihv - poleer - vaha.
Kas keegi oskab soovitada kohta, kus tehtakse autole kvaliteetset mootoripesu (kaetakse kõik elektroonika osad ära), et pärast ikka auto ka käima
läheks.
A6 2010 3.0TDI
Kõige parem vahend neile, kes soovivad läiget.
Ise kasutan, oskan öelda.
http://ecx.images-amazon.com/images/I/91DrWzV2yDL._SL1500_.jpg
ja kust seda osta saab?
Minu mure igatahes lahendatud. Kuna vanad tiivad mida lappisin olid nii või naa ussitanud, siis ostsin uued ja loomulikult läks ka värv + lakk peale
ja ikka kvaliteetselt spetsialistil lastud teha.
Aga tahaks ka teada, kust seda AutoGlym'i saab?
Tsitaat: |
Kes Soomes käib, siis Motonetis täitsa saadaval.
Autoglym HD lett... 69€
Meguiar's Ultimate lett... 36€
Omadused samad. Stuff karbis sama. Isegi Autoglym Eesti maaletooja imestas, et riiuli kõige kõrgem vaha, nii hea hinnaga võrreldes HD vahaga.
Kunagi oli selline asi saadaval nagu Eagle One Wet Wax.
Sellel oli ka päris korralik poleeriv omadus. Kui oli ikka tavalise (mitte-metallik) värviga valge auto, siis oli ka lapp pärast kergelt valge.
Kriimusid võttis ka välja küll.
Mingi hetk läks saadavusega keeruliseks, viimati pakkus veel ainult Stokker.
Ise ostsin siit : http://www.tx.ee/
Hind jäi 60 ja 70 vahele.
Jutt käib siis Tartust. Saab ka forsist, aga seal on mõnevõrra kallim kui õigesti mäletan.
Sisaldab : kogu sõiduki masnvahatust , klaasivaha! , tihendite ja välise plastiku hooldust !
Rohkem infot !
audiclub.ee kasutajale allahindlus kuni -15% !!!
võlusõna : Audiclub !
Tervitustega,
Joala
Otsin taaskord auto poleerimist Tartus, kvaliteet on oluline. Ehk keegi oskab soovitada kohta kuhu minna? Viimati käisin mingi 2 aastat tagasi
Zeppelini autogavanni pesulas poleerimas + püsivahatamas, kokku läks miskine 325€ ja ütleme, et selline päris 100% kriimudest lahti siiski ei saanud.
Samas oli musta värvi auto ka, vähe raskem teema.
Nüüd vaja siis valge auto ära poleerida ja vahatada.
Ega 100% kriimuvabaks ei saagi kunagi. Kui just omanik ise kõrval ei seisa ja anna luba, et kriimu kättesaamisel, läbi laki minnes, tööline ei vastuta
vms. Protsess on kõigil suht üks. Mõni teeb hoolsamini, mõni viitsib enne sügavamad kriimud täita/vesilihvida, mõni mitte. Mõni jätab musta värvi auto
hologramme täis, tõmbab vaha peale (peidab ajutiselt)ja küsib kopsaka summa. Mõni teeb vaid läigestava poleeri ja ütleb, et nii ongi ja paremini ei
saagi.
Mulle just musta ja tumedat värvi autosid meeldibki teha, sest tulemus on näha. Heledad värvid.... on easy money ja igavad.
Võin homseks, Sulle ka mõne tunnustatud poleerija kontakti sebida Tartusse, kui huvi on.
Aga ehk saad avalikult soovitada mõnda kvaliteetset kohta? Peale minu on vast teisigi huvilisi kellele selline info millalgi kasulik võib olla.
Olen ka huviline. Vannis käinud, ei jäänud rahule.
Tsitaat: |
Kergelt läigestatud pool kapotti. Nagu näete siis kriimud on alles! Ehk saavad selle pildi abil inimesed aru, et läigestamisel ja poleerimisel on vahe
sees! Tegin enda audile tervestükis masinvahatuse ja kahe meetri kauguselt
ei paista ükski kriim välja. Kui keegi ei viitsi ise teha, võib minuga ühendust võtta.
Tervitustega,
joala
Oskab keegi öelda kus oleks laupäeval avatud pood kus müüakse Meguiars ja IronX tooteid?
Mequiarsit saab laupäeval näiteks Järve keskuse Noorest Tehnikust. IronX-ga vähe keerulisem.
Soovitage hea hinna ja kvaliteedisuhtega poleerimismasinat. Plaanis see töö ise käsile võtta ja ka tulevikus oma ratsut ise poleerida.
Autod, paadid jne lk32, 54.90€ 1200W + 2 patja kuni 02.06.15.
http://issuu.com/bauhauseesti/docs/05toukokuu_1510_tln_hz?e=5560273/12961238
Mis sellisele kriimustusele/kahjustusele stangel raviks pakute? Stange ülevärvida? Või saab selle korda ka Audi esindusest müüdava
originaalvärv+lakiga ''küünelakipudelis''? Või poleerida, vahatada?
Kui ma nüüd õigest näen, siis stange sees käinud? Mõrad sees? Peita ja poleerida saab, aga mõrad jäävad.
Tsitaat: |
Siis on tehtav. Peitevärvi (too küünelakk). Ära täita kriimud. Vesilihv. Poleer. Kui viitsimist, huvi ja tahtmist on teha, siis saab päris heaks.
Kui sul on kuskil läheduses mõnda autovärvi müüvat poodi, kus segatakse värvi, või mõni maalrikoda. Siis saavad nad sulle topsi teha 0,1L valmis värvi
(ütle, et tahad kivitäkete jaoks). Too peitevärv (küünelakk) kipub halliks tuhmuma hiljem.
Kust võiks nädalavahetusel IronX leida?
Mul on vanakoolli A4 B5 ja olen märganud teistel sama liiki isenditel ei läigi armatuur nagu minul. Faceliftidel näiteks puhta matt mis matt.
Kas materjalid said erinevad mudeliuuendamise käigus? Ei tohiks ju. Ehk on nühitud suure silikooni sisaldanud vahenditega palju aastate jooksul? Mis
mõksiga saaks mati laua või vb siis varemalt ohtra silikooni maha? Olen proovinud küll ühtteist. Sõites kui ikka päike kõrgemalt siis pimestab kui
peegel.
Oskab keegi konkreetset tõhusat toodet soovitada?
ilmselt korralik puhastusvahendiga puhastamine aitab et läikiv silikonikiht maha saada. ise soovitaks meguiars nahapuhastust, võtab enamus sodi maha
mis tekkinud, vajadusel korrata
http://meguiars.ee/tooted/car-care/interjoor/g18516-gold-class-leather-vinyl-cleaner/
Mequiarsi all puropse või siis presta leather and vinyl cleaner on parimad Ise kasutasin enne pretsat ja nüüd mequiarsit. Mequiars toimib kiiremini ja on kerge apelsini vms lõhnaga. Kindlasti töötavad odavamad tooted ka. Aga ise kasutan kindlasti edaspidi ikka parimaid vahendeid. Maksavad küll rohkem, aga on väärt !
Tsitaat: |
Mul see olemas
Parima hinna-kvaliteedi suhtega poleerimispastasid?
Kas keegi sellist asja on auto peal proovinud ? https://9hmr-fix.com
Tsitaat: |
Prismas hetkel müüdav mingit soome päritolu pigieemaldusaine on küll täielik pask - võtab korraks voolama ja sinna ta kohe ka hangub, survekaga need
laigud maha ei tule. Tuleb praktiliselt terve kere vee ja ainese lapiga üle nühkida, et tekiks emulsioon, mis kohe jälle kere külge ei jääks...
Polarit nad enam ei müügi. Võiks mõnele sisseostuosakonna tsikile ühe pigikäkist auto koos selle ainega ette visata - las nühib.
Kui kedagi peaks vaevama küsimus, kust saada liitrine pudel pigieemaldit sellise pritsipudeliga, mis pärast paari esimest vajutust ka kätele
pigieemaldust tegema ei asuks, siis mul on Fixuse omaga hea kogemus. Aine ise oli ka päris ok.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |