Foorumi logo

A6 2.5 TDI(BAU) 132KW Quattro suri välja ja enam ei käivitu!
Kiura - 09.04.16 16:42

Tervist,

Masinaks 2002 aasta 2.5 TDI Quattro 132kw automaat, keset ristmikku suri välja ja enam ei käivitu, arvuti näitab ainukeseks mootori veakoodiks 00542 Needle lift sensor (G80). Süüdet keerates ei kuule, et paagis pump töötaks, kas põhjus võib paagipumbas olla? Enne seda auto liikus kenasti ning mingeid anomaaliaid käivitamisel ega kiirendusel ei esinenud.


Ette tänades.


Kiura - 21.04.16 11:46

Mure nüüd selline, et pump vahetati ära aga oleks tarvis inimeste kes tallinnas aju uue pumba jaoks ümber programmeeriks, tel 56649950 !!!!


Fugitive - 21.04.16 21:09

www.audi.ee
www.forss.ee


teet82 - 20.10.18 16:13

Suri siis minu "hitler" ka ootamatult maha. Sai käidud korra pangas, peale seda käivitus pikemalt ja parklast välja sõites vist värises kergelt ja pöörded kõikusid, esimesel ristmikul suri maha. Kütust umbes veerand paaki. Sai vaadatud arvutiga, on ainult mootoripadja veakood, mis on seal alati olnud, samuti tundus läbipaistev voolik kütust täis olevat. Eks lohistab töökotta ja hakkab uurima seal.
Kas võib olla pumbaaju viga, kuigi veakoode pole? Kuidas testida kõige lihtsam?
Mis programm/kaabel sobib PIN koodi lugemiseks, juhul kui läheb pumba vahetuseks?


Jann - 20.10.18 16:52

Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Suri siis minu "hitler" ka ootamatult maha. Sai käidud korra pangas, peale seda käivitus pikemalt ja parklast välja sõites vist värises kergelt ja pöörded kõikusid, esimesel ristmikul suri maha. Kütust umbes veerand paaki. Sai vaadatud arvutiga, on ainult mootoripadja veakood, mis on seal alati olnud, samuti tundus läbipaistev voolik kütust täis olevat. Eks lohistab töökotta ja hakkab uurima seal.
Kas võib olla pumbaaju viga, kuigi veakoode pole? Kuidas testida kõige lihtsam?
Mis programm/kaabel sobib PIN koodi lugemiseks, juhul kui läheb pumba vahetuseks?


VAG TACHO näiteks.


teet82 - 21.10.18 13:07

Viga tundub siis olevat paagipumbas, filter oli kuiv. Istmealune pistik on halva nurga all ja otse klemme ei näe, aga poolpimesi testriga mõõtes oleks nagu katkestus ja otse vooluga proovides samuti vaikus. Arvutiga aktiveerides on ülejäänud ahel korras, pinge tuleb pistikuni. See auto peaks iseenesest andma madala taseme hoiatust ja G210 anduri veakoodi, mingil põhjusel seda polnud. Hetkel paak silmini täis ja toimib, millalgi vahetab ära paagipumba.


Procon-Ten - 22.10.18 11:10

Üldilselt neil masinatel peaks jah G210 anduri abil mootor enne seisma jääma, kui süsteemi imetakse õhk sisse. Kui sul anduri veakoodi (seejuures jääb ka küünalde tuli põlema) sees ei olnud, siis julgeks soovitada, et võiks otsida võõrkehi selle anduri juhtmestiku juurest. Teadagi annab selle anduri olemasolu ära lollitada vastava takistiga.


teet82 - 25.10.18 19:56

Sai siis paak enam-vähem poole peale sõidetud ja asutud paagipumpa vahetama. Aga parem paagipool ajas kütust üle kui sai avatud, pump oli uuesti tööle hakanud. Sai arvutiga proovitud aktiveerida ja nüüd oli ka kuulda pumba hääl. Kas Audil on võimalik kuidagi eraldi vaadata kogust kummaski paagipooles, näiteks BMW-l on olemas selline võimalus kuskil varjatud menüüs kellaplokis. Oleks abiks enne paagi avamist, muidu võib korralik läbu tulla.


Rix - 26.10.18 05:20

Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kas Audil on võimalik kuidagi eraldi vaadata kogust kummaski paagipooles, näiteks BMW-l on olemas selline võimalus kuskil varjatud menüüs kellaplokis. Oleks abiks enne paagi avamist, muidu võib korralik läbu tulla.

Arvutiga saab kellaploki alt vaadata mõlema anduri näite (ja kütse kogust kummaski paagipooles) eraldi.


teet82 - 26.10.18 05:28

Ok, tänu! Üritasin küll otsida kellaploki alt, aga vist ei leidnud õiget kohta. Mul mingi hiina kaabel ka, mingeid selgitusi juurde ei andnud seal numbritele.