Foorumi logo

Audi a8 d3 3.0 BENSUKAS 162kw automaat 2004a HEAD/VEAD?
HannesRumm - 16.01.17 08:36

Tere!

Plaanin osta endale täna A8 3.0 bensukat 2004a. Hakkasin uurima auto kohta ja pole mitte mingit infot kuskil eriti. Kas siit keegi on kursis selle autoga? Mis on korduma kippuvad porbleemid jne? Kas peaksin ikkagi ostma 3.0 a6 2005a? Tänud ette kõigile kes aidata oskavad :)


/parimat
hannes


rocket - 16.01.17 09:39

Suhteliselt väikese ressursiga (V6 kohta) ja uue "rohelise mõtlemise ajastu" mootor. Mootoril pole küll kette ja ketipinguteid, kui see-eest neli nn. Vanost. Spec'i järgi nõuab kvaliteetset VW 504.00 507.00 5W-30 õli.

Mõned märksõnad juba 200k sõitnud mootoritel: kolisevad või surnud ülemised katid ja lambdad, nõrgad süütepoolid, kulunud klapipesad, vahetamata veepump, õlist riknenud nukaandurid jne.
Tagajärjeks on üldiselt pidevalt vilkuv/põlev mootorituli, suur õlikulu, kõverad ja pragudega lekkivad aluplokid jms.
Paljud mootorid on osaliselt lahtikäinud ja ega enam ei saa täpselt aru miks.

Kui Sa selle ostad, siis testi silindrite/ploki surved ja proovi hinnata õlikulu. Vastasel korral pole mõtet seda mootorit vaadata. Mingit muretut sõidunautimist pole sealt loota. Parimal juhul kannad diag. arvutit ja õlikankut pidevalt kaasas. Halvemal juhul ka jahutusvedeliku oma.

Peale ostu vaheta kõik süütepoolid (vajadusel ka küünlad), nukaandurid ja muu pudi. Vähegi pikema otsa puhul võid nende kõigiga mõtetult teele jääda.


ahjaa - 16.01.17 20:10

Ise sõitnud selle mootoriga 3 aastat, seda küll A6 peal. Mootoriplokk korra vahetatud, sest üks klapp andis saba ja rikkus plokikaane ning ploki. Õlikulu on ka aktuaalne teema, minu omal lekivad nn vanose solenoidid, hooldada ei saa, ainult uute ostmise rõõm. Lambdade veakoodid olid mingil ajal sage nähtus, nüüd viimased paar kuud pole tuld põlema pannud, kuid eeldada võib, et koodid on mälus olemas. Samas selle aja jooksul teele pole jätnud ning üldiselt võib masinaga rahul olla(sai tehtud ka 3000km Norra ringreis ning masin pidas vastu). Negatiivse poole pealt ehk niipalju, et õlirõhu andureid läheb u 1tk aastas. Hakkab õlituld vilgutama ning piiksuma, manomeetriga mõõtes on rõhk korras ning pärast anduri vahetust saab aastaksese jälle sõita.. selle anomaalia tõttu võtsin korra ka alumise otsa lahti, et korrasolekus veenduda.. Anduritest olen veel vahetanud väntvõlli asendi anduri, elektroonikaga rohkem hädasid ei ole olnud.
Kui ise seda remontida ja hooldada ei viitsiks ega oskaks, siis oleks ammu teise masina soetanud :D


seitsmene - 17.01.17 17:48

Selle konkreetse mudeli hädadest on minumeelest veel silmatorkav multitronic kast ja esivedu.