Juhtus nii, et aku sai tühjaks ja auto ei tundud enam võtit (või vastupidi). Arvasin, et VAG-COM abiga saan nad tuttavaks teha. Mõeldud-tehtud.
Leidsin juhendi, teise võtme küljes oli küll mingi
numbriline kood, kuid see ei sobinud. Varasematel aegadel oleks vist esindusest uue koodi (Secret Key Code) saanud, nüüd enam mitte, kuna nende
tool, mida võtmete "programmeerimisel" kasutatakse, küsib koodi otse "tehase serverist" ja ei näitagi seda.
Revalist soovitati proovida sünkroniseerimist, nagu manualis kirjas. Saksakeelsest jutust aimasin, et see toimub automaatselt 1 minuti jooksul nt ukse
sulgemise järel (vist!?).
Keerasin võtmest ukse kinni, ootasin. Ei midagi. Keerasin võtmest lahti, ei midagi. Keerasin uuesti kinni, ootasin veel natuke ja siis hakkasidki
võtme/puldi nupud tööle.
Et edaspidi targem olla, kui keegi on sellise asjaga kokku puutunud või viitsib eestikeelsest juhendist lugeda:
- kuidas täpselt sünkroniseerimise protsess toimib (mida teha tuleb)?
- ja kas ümberkodeerimise vajadus tekib vaid siis, kui mõni komponentidest vahetatakse (uus võti, lukk, immo)? Et võtme patareide või aku tühjendes
piisab sünkroniseerimisest?
S4 2,7 Turbo 1997-2001
Programming
When
Key added or replaced.
System malfunction.
How
NOTE: A maximum of 4 keys can be programmed (one at a time).
Memory positions of existing keys can be identified using diagnostic equipment.
If diagnostic equipment available:
Locate vacant memory position for new key.
Locate memory position of key to be replaced.
Carry out programming procedure for this key only.
If diagnostic equipment not available: Obtain and reprogram all keys.
NOTE: Existing key memory positions will be overwritten.
Switch ignition ON. Use key not fitted with remote control.
Manually lock driver's door using key.
Within 5 seconds press unlock button on first key once (programs memory position 1).
Alarm horn sounds once to indicate signal received.
Wait 5 seconds.
Press unlock button once to confirm programming.
Vehicle unlocks. Programming mode deactivated.
Switch ignition OFF. Remove key.
To program remaining keys into memory positions 2, 3 and 4, carry out the complete procedure below for each key:
Switch ignition ON. Use key not fitted with remote control.
Manually lock driver's door using key.
Within 5 seconds press unlock button at 1 second intervals, as follows:
Twice for memory position 2 (second key).
Three times for memory position 3 (third key).
Four times for memory position 4 (fourth key).
Alarm horn sounds once every time unlock button is pressed, to indicate signal received.
Wait 5 seconds.
Press unlock button once (to confirm programming).
Vehicle unlocks. Programming mode deactivated.
Switch ignition OFF. Remove key.
NOTE: Ignition MUST be switched OFF between each key programming procedure.
"arvutiinimestel" vist i.keelega probleeme pole.
Segane jutt teema algatajal... loodetavasti rääksid ikka puldist.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Küsiks samas teemas originaalalarmi kohta (A6 96, infrapuna) - alarmi sisselülitamisel vilgub LED udutule lülitis umbes 30 sek. Autodatas mingi selline märge et system malfunction- LED illuminates 30 sec. Alarmipasun ja ohutuled hakkavad siblimisel tööle küll. Kas alarmi sisse- või väljalülitamisel suunatuled vilkuma peavad?
kui vilgub kiiresti, on tegu "viiteajaga", 30sek pärast hakkab rahulikult vilkuma ja siis on alarm peal. sellel ei vilgu ohukad, aint pasun teeb
"vonk" kui alarm rakendub.
kontrolli kindlasti, et alarm ukselukust keerates maha ei tuleks, muidu pole erilist pointi orig.alarmil.
Tänud, asi selge. Kuid ukselukust keerates tuleb küll maha, kas selle featuuri eemaldamine on keeruline ?
T
Tsitaat: |
lugu järgmine.sai liialt kaua võtmega keeratud avatud uksi ja pagasnikut ja nüüd ei tunne enam pult ära kesklukku.vahetasin võtme sees patarei,aga enam ei miskit.ei aita ka see uksest kinni- lahti keeramine mingi aja jooksul.kas nüüd viimane häda esindusse minek ja uuesti sünkronseerima??? oskab keegi vastata sellele.ps.pagasniku lukk peetsis võtmega keerata ei saa....tänud
vötme lahti tegemisel ja sealse patarei vahetusega peaks samuti ettevaatlik olema,kuna osadel vötmetel on samas körval ka immopulk-seda ei soovita ära kaotada.
Tsitaat: |
üldiselt võib proovida ka nii: süüde sisse ja vajuta puldi nuppu (ei mäleta millist...) kui peale patarei vahetust pult autoga ei suhtle, siis on tavaliselt nii tööle hakkand... ku ei hakka, siis pead seda 2-e võtme varjanti kasutama...
Meiegi saame neid kodeerida!
Pulte nn õpetanud olen ma küll. Vahepeal ei töötand kumbki selle tegevuse käigus, kuid lõpuks sai selle süüte sisse ja välja klõpsimisega asja tõesti tööle. Aega läks muidugi omajagu, sest pidevalt läks midagi sassi. Õpetust kahjuks alles pole, kuid seegi oli netist mingi suvaline leitud. Seega täiesti teostatav asi. Autoks oli C5 A6.
Tsitaat: |
Aasta auto meestele tänud kiire töö eest.40 min ja võti uuesti sünkroniseeritud ja mingi 360 eek ainult....voilaa...
Tsitaat: |
a3ga sama mure, kuid see juhend hädast ei aidanud. Ainus asi mis juhtus, oli see, et tegi keskluku lahti ja kõik- ei pannud tagasi lukku, ei pannud signat peale.
Siin ka väike õpetus
mul ka ei tundnud peale patakate vahetust pulti ära. Korda sain asja nii, et panin auto käima ja sõitsin natuke ringi (u. 5-10 minti) ja pärast pult töötas. Autoks oli siis A4 B5 facelift.
Kas keegi oskaks seletada kuidas saab olemasolevale tehaseimmole teise transponderi(klaasist immopulk) juurde õpetada?
Ennem oli autol vaid üks transponderiga võti, nüüd leidsin teise juurde ja seda pidi saama autole õpetada kuidagimoodi.
Autoks on A4 1995
Olen seda korduvalt teinud. Originaal testriga lihtne.- Revalisse
Keegi võiks siia ära tõlkida kuidas käib A6 c5 puldi sünkroniseerimine.
Sooviks ka teada,kuidas A6 C5 pulti sünkroniseeritakse?Vahetasin patatreid ära
Ei oska keegi nõu anda?
See peaks kuskil juba siin foorumis ka kirjas olema minu mäletamist mööda aga kordamine on....
Ühesõnaga kui patakad vahetasid siis esimese asjana tee nii:Vajuta võtmel kinni lahti nuppe ja siis käsitsi sulged avad võtmega.Kui nii ei toimi siis
programmeerimine kahe võtme abil:
Keerad ühe võtmega süüte sisse ja lukustad käsitsi ukse teise võtmega.Edasi 30 seki jooksul vajutad avamise nupp umbes 5 sek-i.Indikaatorid
vilksatavad korra ootad veel 5 sek-i ja vajutad uuesti avamise nuppu ja uksed peaks avanema ja võti salvestub.Teise võtme progremisel teed sama moodi
ainult et vahetad võtmed ja salvestamiseks vajutad kaks korda avamise nuppu.Iga võtme progremise vahel peab süüte välja keerama.Seda sis juhul kui
kasutad kolmandat võtit süütelukus.
Üks võti on ainult
Õnneks veel ei ole probleemi, aga küsiks ka sama asja ette ära. Mis siis teha kui on vaid 1 võti ja on tarvis patareid vahetada?
Audi A4 B6 võtme sünkroniseerimine.
Suur tänu info eest
Igatahes Audi A6 C5 see ei aidanud.
Vahetasin puldis patareid ära ja nüüd ei saa signa ei peale ega maha. Tegemist ei ole originaalsüsteemiga, peaks olema Gemini toodang.
Proovinud olen nii uks võtmest kinni + nupu all hoidmist ja võtmest lahti + nupu all hoidmist. Ka sõidetud on autoga nii tunde, tulemuseta.
Ehku peale pole julgenud aku klemmi maha võtta, sest tagasi ühendades hakkab masin kisama ja kui pult ei toimi, siis sõitma ei pääsegi...
Kuidas auto ja pult jälle tuttavaks saaks?
Tsitaat: |
Minul oli varuvõtmel patarei täitsa tühi ja vahetasin ära ning toimib probleemideta...
Lähiajal vahetan ka teises võtmes patarei ära ja kui probleemid tekivad annan ka siin teada!
Mure siis selline et auto on seisnud 15 kuud garaasis ilma akuta ja nüüd ongi jama käes sest immo ei tunne võtit ära.Auto käivitub u. 5 sekundiks ja
sureb uuesti välja.olemas kaks pulti millel on immo tablett sees kuid puudub signa. Kuidas saaks auto käima et edasi toimetada.?
Kõik soovitused oleks teretulnud.
Tsitaat: |
lähen proovin selle järele,loodame et õnnestub.
selline meetod kahjuks ei toiminud.olen uutele iseedele avatud
Tsitaat: |
tuli põleb algul kui süüde sees,kui käima läheb kustub ära korraks ja siis sureb auto välja ja tuli uuesti põleb.Et küsimus ka selline et kas rakvere ligidal pole kedagi kes saaks kohale tulla ja asja lähemalt vaadata?
Küsimus ka selline, et kas pole kedagi kellel oleks samade näitajatega auto ja saaks korra laenata immoaju ,et äkki on hoopis ajus viga ja see vaja
välja vahetada.?
Oleks tore kui on abistajaid.
kas asi ei või olla immo ajus,ja kas keegi oskab öelda kus see aju asub või on koos mootoriajuga. ootan vastuseid huviga.
Tsitaat: |
tänud.
Mure selline, et sai võti toas laiali kistud ja hiljem auto (A4 B5 1997.a) võtit enam ei tunnistanud. Läks käima ja suri kohe välja. Varuvõtmega
toimib kõik kenasti.
Kuidas "õige" võti uuesti autole selgeks õeptada? Signat pole, ainuke nupp võtmel on too valgusti oma. On kuskil mingi kiip sees vms? Enda arust
midagi peale patarei välja ei pudenenud.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mingist sarnasest asjast jutt oli. Olgu kõrgemad väed kiidetud, nüüd vaja aint sõbrale õlut osta .
Endal nüüd sarnane mure. Autol sai aku tühjaks. Sain kapoti lahti, andsin akule voolu peale, aga puldist uksi lahti ega kinni ei pane. Tagaluugi kaudu sain ka autosse. Auto läheb käima. Aga uksed ikka ei toimi. Kahjuks ukselukk ei tööta ja ainult 1 võti on. Milline oleks lahendus minu probleemile? Autoks on audi A6 C5. Vahetasin ka puldi patareid ära, aga ikkagi ei midagi.
Tsitaat: |
Käisin Tartus Audihoolduses. Seal pandi arvuti külge, aga ei midagi. Viskas mingi errori ette. Tema hakkama ei saanud.
Mis see teine varjant on? Mul endal kaa veel 1 nipp , seda proovin homme.
Tsitaat: |
Tervist,
Kuidas 2003-nda aasta A6(C5) võtmete sünkroniseerimine käib? Sai auto ostetud ja originaal võtmete puldid ei töödanud vaid oli kaasas mingisugune KGB
nimeline pult,mis toimib. Müüja ütles et puldid tuleb uuesti aktiveerida. Niiet siit ka küsimus, et kas saab kodus ära teha või tuleb targemate meeste
juurde minna?
Sain oma puldi tööle. Võtme "õpetamine" toimib nii: keerad juhiukse võtmega lahti ja siis vajuta puldi nuppu (vahet pole millist) Minul hakkas kohe esimese korraga tööle.
Tsitaat: |
Võtsin polstri maha ja keerasin seestpoolt.
Tsitaat: |
tere,
tuli selline mõte, et õpetada oma audi a4jale 97a versioonile puldiga võti selgeks. Puldi võtaks isa a4 2000 aasta omalt. Võtmed muidu sarnased aga
see nö identify on erinev. Kas selline lollus on muidu tehtav?Ja kas üldse on võimalik originaalis puldita autole see remote pult selgeks
õpetada(mingid andurid vms pole)?
Tsitaat: |
Olen nüüdseks tunde lapanud googlet ja foorumeid, et mõista immo süsteemi põhimõtet ning protsessi, mis on tarviklik läbida, et võti ja immo omavahel
ühilduda, aga siiski sooviks siit kaaskodanikelt infot. Nimelt ostes oli autoga kaasas ainult üks klapitava võtmega pult, aga sooviks siiski teist
juurde, millega saaks nii uksed lahti, kui ka auto käima.
Autoks on A6 C5 98a 1.9TD ning endal on olemas ka Vag-Com diagnostika kaabel. Kust oleks kõige soodsam osta/tellida varuvõti, millel oleks juba sees
immo kiip, mida annaks vaevata programmeerida? Ideaalis sooviks samasugust klapitavat võtit nuppudega, aga eks käib ka harilik võti, millel lihtsalt
immo kiip sees.
Lühidalt,
1. Kas müüakse eraldi pulti, kus on sees nii immo kiip, kui ka elektroonika + nupud ? Ning kas siis näeb asi välja järgmiselt, et on vaja ühilduda uus
immo kiip autos oleva immo süsteemiga ning lisaks on vaja ühilduda auto keskluku süsteemiga pult, et toimiksid ka puldil olevad nupud?
Tsitaat: |
Kõike saab ka ilma esinduseta, lihtsalt teatud põhjustel ei liigutata seda infot väga palju.
Immot saab õpetada küll, muidu ju ei suudaks keegi abi pakkuda ja vastavat teenust osutuda, üks asi lihtsalt kas seda teha osatakse ja kas on olemas
vastav tehnika.
Ühesõnaga peaks läbi VCDS seda toimingut saama teha, aga selleks on vaja vastavat koodi, millega immosse sisse pääseda. Koodi saamine on juba teine
trikk, aga ka see on võimalik kätte saada. Mind ennast huvitab rohkem, milliseid erinvaid võtme/puldi variante müügil on ning palju nad maksta võiksid
ja palju siis lisa soovivad immo kodeerimise jms eest?
Kui soov tõesti puldi vastu, millel ka elektroonika on sees, kas tuleb otsida sellist vaid lammarist või pakuvad lukufirmad ka pulti, millel juba
elektroonika jms sees?
Hetkel on hea ja tore, kui veel see viimane pult on alles, aga selle kadumise korral on juba jama palju. Selle ka on mõte see varuvõti või pult
hankida, millega ka võimalik auto käima panna ehk siis peab immo kiipi sisaldama. Üks kord läks asi kergelt, kui pult jäi autosse ning auto suutis end
lukustada. Tuli kohale lukuabi, kes auto ukse lahti muukis ja sain kenasti puldi kätte ja auto tööle, aga kui oleks pult isiklikult kaduma läinud,
siis saab lukuabi kaudu autosse sisse küll, aga masinat enam käima ei saa mingi nipiga.
Mul oleks vaja varuvõtit teha (Audi A4, 1.9TDI, 1997).
* kuidas see immo õpetamine käib, on siin kedagi kes seda suudab teha?
Ehk siis kas immopulka kirjutatatakse õige kood sisse või immopulgas olev unikaalne kood õpetatakse immoajule selgeks? See küsimus on selleks, et kas
ma võin näiteks ebayst tooriku tellida?
Teine mõte, et kui kui ma saan näiteks lammutusest mõne teise audi võtme, siis selle saa ju uksi avama seadistada, kuid kas sama immopulga saab ka
autot käivitama progeda? Võtmekeele peaks muidugi uue tegema.
Võib pakkuda ka kohti, kus transponderiga võtmekoopiat saab teha, enamasti saab ainult võtme ilma immota.
Oleks ka soov immo programeerimise kohta. Olemas uus pult koos kiviga mida pole veel programeeritud. Kes ise tegeleb või oskab kedagi soovitada Tartu kandis võib märku anda U2U näiteks (esindusi mitte pakkuda).
Aga kust sa uue immo kivi said, ebayst?
Ka probleem selles, et ainult üks pult...
A4 B6, Esinduse hinnaks sai ~ 150euri uus pult + 30 sünkimine.
Nagu ma aru olen saanud, siis puldi saab panna ükskõik millise auto uksi avama? Probleem tekib aga võtme ja immo osaga?
S.
Kammisin otsingut aga vastust ei leidnud.
Kuidas sünkroniseerida A6 C6 originaal pulti/võtit? Kui see midagi muudab, siis autol on ka võtmeta sisenemine ja käivitamine.
On olemas kaks klappvõtit. Üks igapäevases kasutuses, kuid vahel ei tunne auto võtit ära ja siis vaja vanaaegsel meetodil toimida (puldi nupule
vajutades uks lahti ja võti süütelukku). Auto pole veel näidanud tühja puldipatarei märki. Siiski ostsin mõlema puldi jaoks uued patareid ja selgus,
et varupuldis polnud üldse patareid sees. Kui patarei sisse panen ja suvalist nuppu vajutan, siis jääb punane tuli puldidl põlema. metallist osa
töötab, kuid ei lase autot isegi käivitada. C5 õpetuse järgi igatahes sünkroniseerimine ei aita, kuigi vahepeal miskit nagu vilgutab puldi punane
tuli. Toimival puldil ka ei julge nüüd patareid vahetada, sest siis ehk ei saa üldse enam autot käima. Auto manualis pole ka sõnakestki
sünkroniseerimisest, lihtsalt vaheta patarei ja kõik.
Kas ma saan lahenduse kodusel teel või vaja arvutit, ehk isegi esindust?
Tänud ette
C6 puldipataka võib küll vabalt ise vahetada ja ei nõuta selle järel uuesti sünkimist. Soovitaks seda siiski teha võrdlemisi kiirelt, mitte lasta pikalt ilma toiteta seista.
Tsitaat: |
Kuna autol ainult 1 puldiga võti, siis tahaks teha juurde teise.
Küsimus aga selline, et kuna neid erineva sagedusega saada siis milline klapiks ? A4 1997a.
Kas 434 või midagi muud?
Tsitaat: |
Mul on hoopis mingi isemoodi pult praegu:
Puldi all mõtlesin tegelikult seda nuppudega klappvõtit.
Tsitaat: |
Netiavaruste infole tuginedes peaks see olema järgnev protsess:
töötava võtmega süüde sisse, uue võtmega manuaalselt uksed lukku, seejärel uue võtmepuldist uksed lahti, umbes 1 sekundi pärast uuest sama nuppu
(mõlemal vajutusel peaks suunad vilkuma), nüüd 6 sekundit pausi, unlock nuppu uuesti, siis peaks uksed juba lahti tulema, seejärel süüde välja ja
valmis.
http://www.youtube.com/watch?v=NaPX2ZmmgY0
Tsitaat: |
Teab keegi kas saab erinevate sagedustega võtmeid samale autole õpetada?
Sain nimelt 315MHz fob-võtme. Peaks olema vist USA regiooni jaoks.
Või kuidas saab sageduse euroopa peale teha?
A6 C5 1999 a. autol mul olemas 4 võtit, 2 on nuppudega, siis 1 service võti ja üks on plastikust hästi väikese peaga. Kõikide võtmetega saan auto uksed lukust lahti keerata ja autot käivitada, aga ei toimi puldid. Olen proovinud erinevaid õpetusi, aga pole hakkama saanud. Olemas on veel mingi lahti käiv plastikust riba kus sees on 3 mingisuguste numbritega kleebist, ühel oli kraabitav koht kust alt tuli välja 4 kohaline number. Milleks need koodid on mõeldud ja kuidas saab VAG-COM-i abil võtmepulti õpetada?
Kuidas käib A4 B5 avant puldi sünkroniseerimine.Sai ka patarei ära vahetatud aga ei midagi, sai proovitud siinsete õpetuste järgi.Tänud.
pekki.. minu masin 2000 A6 1.8T ja peale patareide vahetust võtmepuldis kesklukk puldi nuppudest enam ei tööta. Ja ei aita ei ussi ega püssirohi.. ei üksi eelväljapakutud versioon. Asja teeb vist jamaks see et teist võtit ei ole et saaks kahe võtme versiooni proovida. Küsimus siiski jääb.. mis siis nüüd teha? Tartus või kuskil mojal Lõuna Eestis keegi tegeleb selle värgendusega? Ja mis raha selle eest võetakse?
Küsimus targematele ,tegemist siis s6 c4 96a. isendiga millel on peale tõstetud 2,5 tdi mootor.Autol on infrapunaga võti ja kahjuks on see ainus võti,huvitab just kas selle võtme infrapuna süsteem oli ka seotud auto eelmise ajuga või on see eraldiseisev süsteem?Taga istme all on ka olemas signa plokk.Kas mul on mõtet hakata jaurama selle võtme selgeks õpetamisega või on see tühi vaev?Ja muidugi mis moodi see õpetamine sellel infrapuna süsteemil käib kui on ainult üks võti?
Tsitaat: |
Ise mõtlesin ka ,et peaks ikka uue asja juurde paigaldama.Aga samas tahaks ,et originaal asi ka toimiks,jääb häirima kui midagi ei tööta.
Proovisin enda auto peal pultvõtme sünkroniseerimist aga ei hakkanud minul see asi tööle.
Tegin siis sedasi, et keerasin uksed lukku ja suunasin võtme vastuvõtja poole ja vajutasin puldil olevat nuppu ja ootasin minuti ning siis avasin
võtmega uksed.
Aga ei hakkanud toimima.
Võib-olla oskab keegi soovitada kust viga otsida.
Autoks on a6 c4 2.8 1996 aasta.
Patareid vahetasin ka ära aga sellest polnud ikka kasu.
Tere,
Autoks A6 C5. Olemas üks võti. Lisaks on autole paigaldatud Gemini 7200 alarmi süsteem. Uksi saab avada ja lukustada ainult Gemini puldist, kuid soov
oleks tööle saada originaal klappvõtme nupud. Panin uued patareid aga ei midagi.
Võib-olla on Gemini alarmi blokk takistuseks? Peaks maha kakkuma?
On kellegil ideid?
Tsitaat: |
Tere,
Kui on abiks, siis minu A6 C5 võtmed sai töökorda Viljandi Home Gallery majas olev Lukuprofid OÜ. Mul oli probleem, et lisavõtmed kesklukku avasid,
kuid immo jäi peale ja autot käima ei saanud. Töö oli kiire ja korralik.
Parimat!
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Võtmete õpetamine Vag-Com-iga: Central locking > adaptation > channel 21 > kasti paned numbri mitmendasse mälukohta tahad võtme salvestada e. 1;2 või 3 > test ja vajutad puldi nuppu kuni ülesse ritta tuleb kiri, et on selgeks õppinud > save ja lähed välja kui rohkem pulte ei ole.
Kas keegi õpetaks minu auto võtit?
Autoks a6 c4 ja asukoht tallinn.
Vahel aitab eelnevate pultide mälust kustutamine, muidu ära ei õpi.
[46 - Cent. Conv.] or [35 - Cent. Locking] (whichever is applicable to the car, as found here)
[Adaptation - 10]
Enter channel "00"
[Read]
[Save]
When the prompt asks if you are sure you want to save a value of 0 to Channel 00, click [Yes]
After doing so, no remotes will be matched. You'll need to follow the appropriate above procedure to match all of the remotes.
Seejärel otsastpeale kõik puldid selgeks.
Siin mõnes teemas aetakse kesklukk ja immo (auto käivitamine ) segamini. Need 2 täiesti erinevat asja ja autole õpetatakse eraldi.
Keskluku puldi õpetuseks pin / SCK koodi vaja pole, vajalik immole uue võtme tutvustamisel.
Küsimus:
Kas '96 A8 pulti on kah võimalik kuidagi uuesti selgeks teha? Nimelt ei toimi ükski pult (2 tk neid on). Proovisin ühel ka patareid ära vahetada aga
ei midagi. Pult ise on siis võtmega koos nagu audil ikka ja ainult ühe nupuga.
Samas lukku keerates kõlab vastav signaal ja alarm läheb peale. (anomaalia ka see, et maha tuleb signa ainult kõrvalistuja poole pealt keerates -
sellepärast tahakski puldid ikkagi selgeks kuidagi õpetada, et mugavam oleks).
KUna mu 2001a a6 ainult 1 võti siis laseks hea meelega ühe juurde teha. Kõigepealt muretsen klappvõtme tooriku. Võtme muugi saan lasta samuti valmis
teha, kuid kuidas seda signavärki kodeeritakse, et uksed puldist lahti tuleks ning samuti signa maha ja peale. Immot mul pole vaja kodeerida, kuna
sõber häkkis immo lahti, niiet võtme immo enam ei toimiks.
Ja veel seda, et juhiukse luku suutsin puruks keerata võtmega, niiet luku jupid kukkusid pudinal ukse põhja. Kuidas edasi toimida? Saan ma siin teemas
õigesti aru, et muretsen lihtsalt selle klappvõtme lasen muugid sisse teha ning vag com õpetan võtme uksi nupust avama?
Mul on selline küsimus, et kui ma tellin uue keskluku juhtimise süsteemi, siis kas ma saan selle keskluku puldid originaal kesklukujuhtimisele selgeks õpetada? Kas on üldse mõtet üritada või on oht, et pärast ei hakka puldid ka õige keskluku mooduliga tööle?
Autoks A6 C5 '98
Ostsin lammutusest võtmenupud aga ei saa neid sünkroniseeritud. Õpetusi leiab netist ka erinevaid, mina tegin AutoData oma järgi ja see ei tööta.
Ühe võtmega süüde sisse
Teise võtmega väljast uks lukku keerata
siis vajutasin avamise nuppu, mitte midagi ei juhtunud
ootasin 5 sekundit
vajutasin uuesti avamise nuppu ja ei tööta see lugu.
Proovisin sama protseduuri sulgemise nupuga, siis niipalju oli parem et võtme peal vähemalt tuluke korra vilgutas aga võtit ära ei õpi.
Kas ma tegin midagi valesti? Oleksin pidanud all hoidma nuppu või võtit keeramisel hoidma vms?
Proovi seda. Mul töötas.
Tsitaat: |
Mis aasta auto sul oli?
Kas keegi teab kas VW ja Audi võtmenuppe saab omavahel kasutada? Minu autoga Autodata õpetuse järgi teise A6 nupud hakkasid kohe tööle aga Passati omi tööle ei saa. Samas ma ei tea kas need Passati nupud olid töökorras.
Autoga tuli kaasa vaid üks süütevõti.
Kuna oli soov nii teha, et mõne ula peal võtmega seda autot liigutada ei saa ja samuti üks võti juurde, siis toimisin järgmiselt:
1. Ostsin kasutatud klappvõtme - 20,- EUR (99a C5)
2. Lasin sellele uue muugi teha - 16,- EUR
3. Ostsin lisapuldile uue/kasutamata immo pulga (vaja uut, kuna tegemist 3 põlvkonna tehase immoga) - 15,- EUR
4. läksin Revalisse ja lasin mõlemad võtmed ära sünkroniseerida (pandi uued patareid ka) - 33,- EUR
rahaline kulu kokku 84,- EUR
Voila
Autol aku vahepeal sai tühjaks ja peale seda üks võtmepultidest enam ei toimi. Ükski siin olev õpetustest ei toimi. Saab keegi foorumlastest
progemisega aidata Tallinnas?
56801282
Autoks 2000.a. A6
Probleem on siis vaid signa maha võtmisega? Immo toimib?
Kui tln oled, saaksin järgmise nädala lõpus proovida - tellisin endale just kaabli
Tsitaat: |
Tsitaat: |
ükspäev googeldades leidsin sellise õpetuse:
1# you take one key put into ignition turn on.
2# close door, lock it with the key hole on driver side,with the key you want to program.
3#once it's lock take the key of the door out press the open button once or 2 or 3 or 4 times depending on which key is being reprogrammed(for the
seats memory)you will see your side blink every time you press ,wait 6 secs press again once.take the other key in ignition out.
close the door and try locking with the reprogrammed key.
if you lost the program on other key it's just you didn't select the right memory,so set the right number for the right key
Ex:my wife is 1# in memory seat,mine is 2#.
so i had to press twice in 3# step.
proovisin järele ja toimib 100% ainult 1 mure on. mul on 2 võtit. Üks toimib ilusti, on klappvõti. Teine on aga eraldi võti, klappvõti murdus ära.
Uksed avab küll ja lukku paneb ka sellest teisest puldist, aga immot maha ei võta. Ühesõnaga selle ära murdunud klappvõtmega ei saa autot käivitada.
Mida ette võtta soovitate?
Autoks siis audi a6 c5 1,8T 110kw 1998.a
Ette tänades
Meelis
Autoks a6 c5 2002.a. Võtme sees asuva patarei vahetamise järgselt ei avane uksed puldist. Kahe võtmega sünkroniseerimine ei anna tulemust. Muud
eelpool nimetatud võtted (uks lukku lahti võtmega jne) samuti mitte.
Hetel toimib nii: võtmega mehaaniliselt uks lukku ja puldist vajutan "uksed lukku" nuppu, siis jääb punane tuluke põlema ja signa läheb peale mingi
hetk. Lahti keeran mehaaniliselt võtmega ja vajutan "uksed lahti" nuppu ning signa tuleb maha.
Kuidas sünkroniseeritud saada võti?
Steps to reprogram keys to a car they are already linked to:
1. Press and hold the unlock key on a remote
2. Insert key in ignition and turn to on (while still holding unlock)
3. Hold unlock while in the on position for 2 seconds
4. Turn key to off, remove from ignition and release button.
Allikas: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/428047-How-to-program-your-Audi-flip-key-fob
Tsitaat: |
Arvan, et võid ka seda proovida kui ei proovinud juba:
To program new remotes on a car never linked to previously:
1. Take a key (valet key works best, put it into the ignition and turn the key to the "on" position, so the dashboard lights come on.
2. Roll down the driver's side window (not required, but a good idea in case there's a problem).
3. Exit the car and close the door.
4. With a second key, physically lock the doors by turning the key clockwise (don't use a remote).
5. Take the first remote to be programmed, press the unlock button. The lights will flash once.
6. Wait 10 seconds and press the unlock button. The doors should unlock. That first transmitter is now programmed.
Ja kui see ka ei tööta, siis võtaks Vag-Comi appi.
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw-remote-matching.html
Oleks siis üks küsimus, olen siis värske c5(99a) omanik, autol on ainult üks klappvõti, mis ei panne pultist uksi kinni ega lahti. Vana omanik ütles,et mingi aeg töötas. Võtsin lahti, et patarei vahetata(sees on hetkel CR1620), kuid ei leia sellist patareid poest. Küsimus oleks selline kust ma saaks töötavad klappvõtmed, kas ainult esintusest. või keegi teab kedagi kes saaks rakveres aidata .
Valest poest otsisid järelikult Kui poest ei saa, osta netist. Audi
esindus teeb ka nende vahetust/võtme autole tutvustamist. Kui saad patarei vahetatud, siis on vaja veel võtit autole tutvustada - selleks kõige
lihtsam meetod on arvuti/kaabli kasutamine.
Tsitaat: |
Kuna C4 100-l on kaasas 2 labast võtit, siis tahaks endalegi nö C5 stiilis klappvõtit, millel käib ka kesklukk siis puldist. Kellelgi kogemusi selles vallas? Müüakse mingeid bolt-on kit'e?
Kas keegi oskab õelda, kuidas c6 omad tööle saaks? Mõlemad vilguvad aint kiiresti. Pärast manuaalset avamist, toimivad nii kaua, kuni puldist lukku panna. 10 seki hiljem taas ainult vilkumine...
Autoks a4 b5 98a. v6 tdi. Keskluku vaakumpump andis saba, sai tellitud uus aga enam puldist uksi lahti ja kinni ei pane. Tegi ainult niipalju, et
ukselukust keerates pani kõik uksed lukku ja lahti tegi ainult juhiukse. Millest võiks alustada, kas tuleb võti uuesti programmeerida vcds-ga või
mingi manuaalse nipiga ? Lugesin siit igasugu õpetusi uute võtmete programmeerimisest jms, aga keskluku vaakumpumbaga seoses ei olnud kellelgi miskit
pajatada.
Ette tänades.
Tsitaat: |
Mure on selline et 2003 aasta A6 (C5) ei tunne pulte ära , olemas on mõlemad originaal võtmed. Olen proovinud kõiki eespool mainitud võimalusi , kuid miski ei aita. Asja muudab hullemaks see , et autol on signalisatsioon peal ja ei saa kahe puldiga programmerimist proovida. Raskemaks muudab asja ka see , et autot ei saa kuhugi liigutada. Oleks väga tänulik igasuguse info eest.
Peale puldi patarei vahetust proovisin ka igasugu trikke, aga ei midagi.
Lõpuks tegin nii:
1. auto lukus, ise autost väljas
2. panin võtme füüsiliselt juhiukse lukku
3. vajutasin puldil avamise nupu alla ja keerasin samal ajal võtmest ukse(d) lahti
Ning keeramise hetkel hakkaski pult tööle ja kõik uksed avanesid. Teine toimiv pult/võti oli ka olemas, aga seda vaja ei läinudki.
Edit: 2003 C5
Mul audi a4 2005a. B7 mure et puldil ilmselt patarei sai tühjaks või siis ütles pult ülesse kuna võttis viimastel kuudel ainult auto ligidalt sai vahetatud patarei ja siin mõningaid näpunäiteid ka aga ei toimi ja käima ka ei lähe. Saaks ta kuidagi käimagi on soovitusi? Auto asub Mustamäel.
See "mitte käima minek" ei pruugi vähematki võtmest tingitud olla. Pigem mingi alarm või lisaimmo sokk. Teatavasti auto enda immo laseb korra auto ka käima. Starterit ikka pöörab?
Võtmest ringi käib. Aga kuna pult ei tööta ei saa ka signat maha kukub lõugama. Mingit lisa signalisatsjooni ega immot pole ise vähemalt paigaldanud.
Kuidas pult välja näeb?
Mul ka mure võtmetega.
Autoks A4 B5 00a
Olemas 2 originaal võtit.
1 võti avab uksed aga immot ei tunne. Korraks turtsatab ja kõik. Armatuuris jääb põlema immo kujutis.
2 võti käivitab küll auto aga uksi ei ava puldist.Olen proovinud erinevaid õpetusi aga ei ole õnnestunud.
Keegi saab abiks olla?
Küsiks ka selle teema all, et kas keegi oskab soovitada kohti, kus saaks A4 B7-le taskukohase hinnaga lisavõtme teha? Pulti poleks iseenesest vaja,
ainuilt võtit immoga, kuid kas seda üldse tehakse kuskil? Lukuabis küsiti lisa võtmekomplekti eest (koos puldi ja immoga)) 150€, sama mis Revalis seda
juba teha.
Ehk oskab keegi paremat kohta soovitada. Eesmärgiks lihtsalt teine käivitusvõti tagavaraks, pult pole primaarne. Tänan ette.
Kloneeritud võti oli Madara tn. lukuabis mälu järgi 70€.
Tsitaat: |
Endal ka võtmeteema päevakorras, või siis pigem puldi teema. Puldid siis kesklukku ei juhi, kumbki. Kaabliga ajusse luurates ei jõua signaal autoni.
Mõlema puldi patareid vahetatud. Puldi peal nuppe vajutades vilgub ka punane tuluke.
Autoks A4 B7. Tegemist siis originaal klappvõtmetega.
Kellelgi ideid mida katsetada enne, kui uut komplekti tellima jalutan? Autot ja pulte olen proovinud igatpidi paaritada, siiani ei ole ükski variant
toiminud.
Endal nüüd sama teema. Vahetasin patareid ja enam puldist signat peale/maha ei saa. PRoovisin erinevaid variante, aga kuna mul on vaid üks võti, siis kahe võtmega programmeerimise variant jäi ära. Saab keegi mind kuidagi muul moel aidata? Täna õhtupoole olen Tallinnas ja aega laialt. Ei eeldagi, et asjad käivad ilma tasuta, seega võib julgelt abi pakkuda.
Pole küll täpselt sama teema aga ei hakanud uut tegema. Nimelt A6 C6 proovisin varuvõtit täna ja see paneb sõidu ajal uksi lukku ja lülitab uksi avades istmesoojenduse sisse. Kuidas nendest pahedest vabaneda? Teine võti nii ei tee.
Ehk keegi teab, kuhu pöörduda või mida teha?
A4 B6 (2003), automaat
Üks võti kadus ära, võtsin varuvõtme, mis 2 aastat tagasi pani auto tööle küll.
Proovisin, ei tee uksi lahti ja signalisatsiooni maha ei võta. Vahetasin patarei ära ning ikka ei midagi. Tuleb välja, et juhiukse lukk väljast ei
toimi.
Pagasniku lukk toimib, ronisin sisse ning süüdet keerates ei saa autot tööle panna - signa või immo segab - mõned armatuuri tuled ja raadio läheb
tööle, muud mitte. Seest ei saa uksi lahti ka teha. Autot käivitades ei juhtu ka midagi.
Tehase immoga peaks auto siiski korraks käivituma ja siis kohe välja surema. Teeb ta seda?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Peaks ühesõnaga uurima, kas on paigaldatud lisaalarm või -immo, mis töötab näiteks originaalpuldist!
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mul läks hästi - Facebooki vahendusel leidsin inimese, kes leidis võtme Pirita Disc Golfi rajalt (variant oli kas Pirital või Nõmmel) ning sellest
pildi tegi ja postitas. Sain võtme tagasi.
Kusjuures, nüüd toimib see varuvõti ka. Alguses ei teinud nupust uksi lahti, kuid kui tegin esimese puldiga lahti ning sees tegin klassikalist "hoia
nupp all - keera süüde sisse - lase lahti - vajuta midagi". Nüüd toimivad mõlemad puldid kenasti.
Olen igasugu variante proovinud aga ei saa kesklukku tòòle puldist, autoks 2003a. A4 b6.
On olemas ka teine vòti aga sel ka nupud puldil ei toimi, any ideas?
Endal ka mure selline et autol kaks pulti ent kumbki ei toimi,kahjuks meelde tuletada talle neid ka ei ole õnnestunud kuna juhiukse lukk katki ja
sealt autot lahti ei saa!
Auto avaneb vaid pagasniku lukust!
Kuidas saaks neid pulte toimima?
Autoks Audi a6 avant 2002
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kiire küsimus. Kas 98aasta C viiele on võimalik ükskõik milline c5 pult selgeks õpetada või tuleb midagi spetsiifilisemat vaadata.
Probleem nimelt selline, et sõiduk soetades oli tal ainult üks pult ja võti, sõbral jäi aga endaomast kaks pulti ja võtit üle. Kas need on võimalik
minuomale selgeks õpetada kui võtmed neile teha lasen?
Mingi vahe C5 pultidel on, kõik ei pruugi tööle hakata. VCDS olemasolul saad ka ilma võtmeta õpetada. Et uus võti autot ka käivitaks on immole ka vaja uut võtit tutvustada.
Tere, mureks 1997 d2 A8 vôtme nuppudega. Nimelt igatepidi proovinud ôpetada nuppe, aga ei hakka tööle. Kuidas kontrollida kas vôti üldse töö korras on? Kas neid remontida ka saab vms?
Autoks A4 1.8.92kw 1996 aasta,.
Ühel hetkel hakkas immo jamama. Algul panid akule klemmid peale ja käivitasin masina. Jätsin seisma. Hiljem tahtsin käima panna. Tutkit immo tuluke
vilgub. Masin käivitub aga sureb 3-4seki pärast välja. Uuesti käivitades sama nali. Ok aku klemm maha ja uuesti peale. Volla masin käib 1-mitu tundi
kuidas vaja.
Täna aga ülla ülla. Puldist uksed lahtija võti süütelukku ja starterit käivitub mõneks sekundiks ja sureb. Ei aita ka akuklemmi maha maha ja peale
panek.
Proovisin ka teist immo aju ja hoitsin teist võtit immo rõnga vastut aga tulutult.
Nüüd otsin tarka kodanikku kes selle immo uuesti toimima paneb.
Kulud katan mina.
Tere,
Olen proovinud ja hakkama ei saanud kuidagi. Ka VCDS kohe abiks polnud.
A4 B8 ja pulte tahaks proovida õpetada uuesti.
Kuna mingil hetkel lambis lõpetas pult toimimise (tuli samas vilgub puldil nuppe vajutades), siis prooviks siiski taas ennem õpetada.
Ross-tech soovitas mitte puutuda kohta 46 - 10 -00, kuna see võib kustutada üldse võtme, mis muidugi tundub kahtlane, kuna plokk 46 pole immoga
kuidagi seotud.
Vead puuduvad.
Oskab keegi ehk juhendada.
Terv,
Vahetasin a6 c5 täna 2 puldi patareid. Enne uurisin tuttava autoelektriku käest kuidas pärast auto ära tundma hakkab, 2000-2003 a6c5 peks asi sama
olema.
Et siis lähed ukse juurde, vajutad avamisnuppu, pistad võtme sisse, keerad lahti, kohe uuesti kinni. Võtad võtme välja ja kesklukk tunneb ära. Sai
täpselt nii tehtud ja asi korras.
Ja nüüd siis ka minu kord see puldi probleem läbi elada. Masinaks a4 1997 aasta ja ainult üks võti. Auto ei reageeri puldile. Keeruliseks teeb veel
asja ka see et juhiukse süütelukk ka kunagi lõhutud ja autos sees käidud, seega see ka ei toimi, sinna pandud mingi plastik kate lukuavale peale
lihtsalt. Ühesõnaga kesklukk toimib ainult tagaluugist. Proovisin siis täna seda pulti õpetada läbi vcds-i siit leidud materjali kaudu, aga see ka ei
toimi, kõik kena kuni jõuan vcdsis channel 01/21 võtme adaptsioonis, kus peaks saama lisada võtme numbriliselt, aga ma ei saa, panen channel 01/21...
READ ja siis on miskisugune ERROR esimeses ülemistes lahtrites kirjas, ei saa midagi lisada ühessegi kasti, ainult Channelit saan muuta. Proovisin
siis veel seda teist varianti ka läbi Meas. Blocks - 08... group 003/007... Go!... et näha mitu võtit mul auto teab ja sealt näitas vaid nulle, ehk
siis ei tea ühtegi pulti vist. Tegin selle õpetuse järgi. Mis varjant mul nüüd siis veel oleks mida teha?
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw-remote-matching.html
Kas selline asi võiks toimida et kui ma nüüd võtaks uksepolstri maha ja siis manuaalselt kuidagi saaks selle luku keeratud kui seal üldse on midagi järgi lukust või siis keskluku juhtmetest imiteeriks lukustamist ja siis vajutaksin süütelukus oleva puldi nuppe, et kas ta siis salvestaks äkki selle puldi mis autol süütelukus?
C6 vahetasin puldis patarei ära ja peale seda viskab alarmi tööle suvaliselt, vahest ei tee uksi lahti ega pane kinni puldist. Keyless süsteemiga
toimis ja täna enam ei tule üldse kuidagi lahti. Proovisin igasugu varjante mis siin kirjas aga ei midagi. Sama jama,et nii kui puldi nuppe puutusid
hakkas alarmi möll pihta.
Selline küsimus,et patarei mudeli järgi läheb 3 voldine patarei sisse aga kui vana välja võtsin mäletan,et oli peal kirjas 3,5 volti. Õnneks sai vana
kohe minema visatud ja ei saanud üle kontrollida kas ikka oli 3,5. Netist igatahes ei leia sellise 3,5 voldiga patareid. Äkki keegi siit teab kas on
selline olemas või ma tõesti kujutasin ette endale selle 3.5v
Nööbikujulised liitiumpatareid on ikka nominaalpingega 3.0 volti. Uhiuue patarei pinge on voltmeetriga mõõtes küll natuke üle 3.0 voldi, kuid kindlasti mitte 3.5!
Tuttava Audi A4 B7 hakkas ka igasugu trikke tegema. Puldil vahetati patareid ära (hakkas imelikult käituma, ei töötanud enam korralikult) ning enam ei
tunnista auto pulti. Õnneks pääseb manuaalselt autosse sisse, kuid kohe kui süüte sisse keeran, läheb alarm tööle ning vait enam ei jää. Kuna kell oli
hiline ka, tõmmati akul klemm maha. Täna proovisin siis uuesti. Panin akule juhtme peale, tegin uksed lahti manuaalselt ning panin süüte sisse. Alarm
hakkas uuesti lõugama. Lõin kaabli arvutiga taha, et pult VCDS õpetuse järgi selgeks teha. 46. Cent.Conv. plokis kanal 21 ning seal näitab ainult
nulle, ehk ühtegi pulti nagu mälus pole. Panin siis värtuseks nr 1 ning test, peale seda save ja vajutasin puldil UNLOCK nuppu. Miskit ei toimunud
ning pult endiselt ei tööta. Programm kinni ning uuesti käima, uuesti 46.Cent.Conv plokki ning kanal 21. Endiselt näitab nulle. Salvestasin siis
nullid uuesti ära, et mälu pultidest tühjendada ning üritasin siis uuesti ühte pulti ära salvestada, kuid ei midagi targemaks ei saanud. Nagu ei
salvesta mällu seda väärtust. Proovisin mitmeid kordi, iga kord panin pultide arvuks erineva arvu (vist oli max 4) kuid ei midagi. Meas.block 08 kanal
007 plokis näitab samuti, nagu ühtegi pulti pole mälus.
Autoga tuli kaasa ainult üks võti, auto aku on OK ning näitab 12.5V. Oleme proovinud igasugu muid variante ilma arvutita, kuid senimaani täiesti
tulutult.
Proovisin ära ka 25. Immoilizer ploki alt asjale ligi pääseda, kuna seal annab samuti adaptationi varianti valida. Seal on isegi rippmenüüs
Immobilizer (Key adaptation) variant olemas, kuid kirjutab read nuppu vajutades ülemisele reale ERROR security code required.
On kellelgi ideid? Kus kohast seda security code võimalik saada oleks? Mingeid manuale autoga kaasa ei saanud...
Pult/alarm ja orig. immo on kaks eri asja. Kui auto käivitub ja sõidab, siis on parem seda immot mitte häkkida.
Orig. puldi õpetamiseks või sünkroniseerimiseks mingeid koode pole vaja.
Kas puldil punane tuli vilgatab? Isegi õpetamata või võõra B7 puldi nupuvajutused peavad arvutiga näha olema!
Mul 12.12 VCDS programm ning sellel ei näita 46. Centr.Conv. alagrupi all rippmenüüs võtme õpetamise võimalust. Seda näitab ainult 25.Immobilizeri
alagrupi all, kus rippmenüüs on eraldi koht selle jaoks: Immobilizer (Key adaptation). Seda valides siis nõuab ka seda koodi.
46.Centr.Conv. alagrupis proovisin suruda manuaalselt talle 21 plokki sisse, siis nagu jah näitab võtme programmeerimiseks kõiki asju, kuid miskit
nagu ei toimu siiski.
Ning täpsustuseks, autot ei saa käima! Süüde sisse, läheb alarm tööle ning starterit andes ei toimu mitte midagi. Ehk auto istub hetkel ühe koha peal
ning on täiesti kasutuskõlbmatu.
Patareivahetusega lammutati võti päris laiali? Immo transponder ei võinud ära kaduda?
Selle asja vaatasin jah üle. Patarei on kohe kaane all ning rohkem võtit lammutama ei pea. Selle jaoks oleks vaja siis juba ka kruvid lahti keerata 4tk ning seda vaevalt et tehti.
Minu 2005a c6 puldi vea põhjuseks oli igalt poolt oksudeerunud trükiplaat. Midagi on lühises ja hästi õrnalt koguaeg puldi led põleb( märkasin alles
siis kui laiali lammutasin puldi) ja see sõi patarei tühjaks.
Järjest hullemini hakkas pult tööle ja lõpuks viskas juba kirja ette, et ei tunne võtit ära kui proovisin start nupust autot käivitada. Süütelukust
proovides oli kuidas kunagi. Vahes lasi süüte sisse panna ja läks käima, vahest ei lasknud süüdet sisse panna ja vahest süüte lasi sisse panna aga
autot käivitada ei lasknud.
Puldi nupud ei teinud ka midagi enam. Ja võtmega lukku paneb auto aga lahti ei tee.
Puhastasin seal trükiplaadil midagi ja panin järgmise patarei ja sain õnneks puldiga lukust lahti auto. Ei taha oodata kuniks pult täitsa ära
mädaneb.
Kust saaks pärnus/tartus kõige kiiremini lasta teha uue võtme?
2005a audi a6 c6 keyless go süsteemiga.
Probleem 1998a C5 'ga.
Puldist ei lähe uksed lukku, ega tule lahti, võtmest keerates kesklukk toimib.
Pulte õpetades tuled vilguvad ja kinnitades tuleb uks ka unlock vajutades lahti. Aga see on ka kõik.
Proovisin ühte pulti A4ga, toimib ilusti.
Sai ostetud teine CCM, sellega täpselt sama jama.
VCDS näitab ilusti mis positsioonidel puldid on, ja milline pult mis käsu saadab kui nuppe vajutada, aga midagi ei juhtu.
Õpetades viis korda unlock vajutades, kustub puldilt mälust, nii nagu peab.
Kellelgi ideid? Kas mingi lüliti või andur võib teha sellist nalja, et ei lase puldiga uksi avada/lukustada?
Mida enne tehti, kui see probleem hakkas? Raadio on orig või mis raadio on paigaldatud?
Pole kunagi töötanud. Originaal raadio on olemas. Aga pole hetkel küljes.
Raadio juurde minevad otsad/liides on tehaseseades? Mingit omaloomingulist pundart pole sinna tekitatud?
Peab üle vaatama. Skeemi järgi läheb ccm küljest raadiosse üks juhe. Mis selle eesmärk üldse on?
Kui on ilma alarmita variant, siis pole ülde skeemil raadiot.
Mis tingimustel puldist uksed lukku/lahti ei tohiks muidu minna? Siis kui võti süütelukus? Süüde sees? Veel mingil juhul?
Sellel autol võib igasuguseid üllatusi juhtmestikust tulla. Suurem osa sai korrastatu mingi aeg, järelturu alarm ja immo minema visatud.
Tõin külapealt ühe C5, panin siis teise auto pealt CCM külge ja puldist käivad ilusti uksed lukku ja lahti.
Seega viga peab olema teise auto juhtmestikus või mingis lülitis.
Mis juhul pult ei tööta? Endal tuleb ette ainuke variant, et kui süüde on sees siis pult ei reageeri.
---EDIT----
Võtsin CCM ühest pistikust peene punase juhtme küljest, ehk see mis tuleb süütelukust ja lähev CCM, kelladesse jne.
Mingil põhjusel on seal koguaeg 12V, olenemata kas võti on augus või mitte ja mis asendis.
Peale seda töötab puldist kesklukk ilusti.
Peab mingi aeg uurima mis pornot selle juhtmestikuga tehtud on.
Keegi Rakveres aitaks sõbra B7 peal teise võtme ära sünkroniseerida ?
Ühe võtmega toimib, teisega mitte, oleme kõike proovind, aga mitte midagi. Tundub, et tuleb VCDS appi võtta.
Üks B7 oleks isegi veel, millel üks võti ja peale pataka vahetust enam toimima pole saand.
Mingi hetk lõpetas B7 autol üks võtmetest uste avamise, teine toimib. Õpetamine ei toimi. On seal väikesel trükiplaadil mõni komponent, mis on kaitse nt? Või kust oleks leida uut sisu võtmele?
Tsitaat: |
Tere. Kas Kuressaares sünkroniseerib keegi veel peale Revali,( seal kindlasti väga kallis see teenus. Ma ise puudega inimene ja raha pole loopida!)
auto võtit ehk (pulti)?
Peale patarei vahetust, koostöö auto ja puldi vahel kadus. PROOVISIN MANUAALSELT TAASTADA ÜHENDUST, AGA EI HAKKA TOIMIMA. Kas keegi tegeleb arvuti ja
VAGCOM -iga veel
Kuressaares või üldse Saaremaal? Palun abi!!!
Unustasin automargi lisada. Auto on siis Audi A4 b5, 2000 a.
Ei pea tingimata VCDS olema. Ka enamus tõsisemaid pro seeria diagnostikaseadmeid saab sellega hakkama - Launch, Autel, Autocom jne.
Sellised seadmed on vist ainult esindustes. Tahtsingi teada, kas keegi veel seda tööd oskab teha Saaremaal?
Pole kindel kas 2000a omal saab arvutiga õpetada. Võimalik et ainuke variant on kasutada tavaliselt meetodit, üks võti süütelukus ja teisega väljas
ukseluku juures toimetad.
Kui see ei toimi on midagi katki või teed midagi valesti.
Kirjelda parem kuidas üritasid võtit õpetada autole?
Asi ka selles, et ukselukk on katkine, võtmega ei tööta. Leidsin googeldades A4 puldile sellise manuaalse soovituse:
1. Istu autosse ja sulge kesklukk(kõik uksed)- Sulgesin juhiukse nupust.
2.asetan võtme süütelukku,aga ei keera võtit!
3.muljun puldist nuppu(sulge uksed),hoian nuppuall 10-15 sekundit
4.nuppu all hoides keera võtmega süüde sisse(mitte ei käivita!)
5.laseme nupu lahti(üles) ja võtame võtme süütelukust välja
6.Proovime puldist avada ja sulgeda uksi.
Katsetasin seda süsteemi mitmed korrad,aga ei midagi. Võti keeldub töötamast!
Lugeda juhtpuldi sünkroniseerimise kohta:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8D)_Central_Locking
Kui juhiukse lukk vigane siis see selgitab, miks sünkro ei õnnestu. Lukk ja selle võtmest juhtimine on vaja enne korda teha, et protseduur edukalt
lõpuni viia.
Teine pult töötab laitmatult. Kui aga ka sellel puldil patarei tühjaks saab, võib juhtuda, et enam ma autosse ei pääse!
Täpselt nii. Kui võtmega juhtimine ei tööta siis puldi sünkro protseduur ei käivitu. Nii lihtne see ongi.
Tänud vastamast! Kas pean kindlasti ukseluku uue ostma ? Või on võimalik siis ikkagi ainult esinduses targa tehnika abil võtit õpetada?(mitte
manuaalselt)
Kes teab, palju see töö seal maksma läheks, ligikaudu?
Pult võib ka surnud olla. Aga otsi mõni klubiliige, kellel kaabel ja oskused olemas ja teeb selle õpetamise ära 5minutiga või saab kindlalt öelda, et pult vigane ja maksma läheb vast 0-15€.
Olen teiega nõus, aga kust sellise liikme leiaks? Kes veel elab Kuressaares? Ma olen kindlasti nõus maksma selle töö eest, kui vaid oskustega mehe leiaks!
Tsitaat: |
Tänud! Otsin sealt. Loodan, ehk keegi veel vastaks mulle. Õhtu on veel ees!
Tere!
Probleem selles, et puldid ei tööta. Auto alles hiljuti ostetud ning juba ostes ei töötanud. Autoks A4 B7 kerel (avant) ja 2005 aasta. Olen proovinud
pulte tutvustada mitmel viisil, kuid kahjuks tulutult. Olen täheldanud, et kui uksed võtmest lukku keerata, siis suunatuled ei vilgu, kuid ukse küljes
punane tuli hakkab vilkuma. Olen uurinud päris paljusid teemasid, et viga võib olla CCM-is, kuid samas salongituled jms töötavad nii nagu peavad.
Tuttav luges VAG-COMiga veakoode ning veakoode ei esinenud. Ta üritas kaabliga pulte tutvustada, kuid see ei õnnestunud, sest väidetavalt auto ei saa
puldi signaali kätte. Kus kohast peaks viga hakkama otsima? Mainin ka selle ära, et vaatasin juhiukse küljest jooksvad juhtmed üle ning kahel juhtmel
(paksud juhtmed punane-must ja pruun) oli isolatsioon katki samast kohast. Parandasin isolatsiooni ära, kuid äkki seoses nende juhtmetega on mõne
kaitsme kusagilt läbi löönud ning sellepärast ei saa auto signaali kätte? Kaitsmekarbist olen kaitsmed juba ära kontrollinud ning seal olid kõik
korras.
Kui õigesti mäletan VCDS näitab, kas puldid selle saguduse peal edastavad mingit signaali, isegi kui pole paari pandud.
Kui kaitse oleks läbi, siis elektriaken ei töötaks.
Puldilevi ei sõltu uksevahelistest juhtmetest.
Autos orig. raadio?
Tsitaat: |
Orig raadio jah, Concert II.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Uus asi on ikkagi uus asi ja tundub käes parem. Lisaks ei tea kunagi kaua kellegi vana juust toimib.
Tsitaat: |
Kas on võimalik, et magnet (antud juhul vana kõvaketta oma) rikub immo kivi ära? Mu varem toimiv varuvõti oli pool aastat kapis kõvaketta kõrval ja nüüd puldi osa kesklukuga töötab aga võti süüdet sisse ei pane enam.
Mis mudeliga, aastakäigu ja varustusega tegemist?
Süüte sissepanekuks on vaja süütelukku keerata, vanematel autodel takistab immo ainult mootori püsivalt käima jäämist, mitte käivitumist.
Kui magnet oli mittetöötava kõvaketta sees, siis ei saanud staatiline magnetväli kindlasti immoga võtit rikkuda!
See unus täpsustamata. 2007 aasta C6. Ma jah keerata pole proovinud aga vähemalt teise kahe võtmega viskab kohe "pildi ette" kui võti süütelukku panna, nii nagu C6 tegema peabki . See aga ei teinud midagi.
Endal oli juhus kus auto unustas võtme ära täielikult. Esinduses õpetati võti autole selgeks jälle.
Kui vajutada CHECK nuppu, siis hodomeetri display peale tekib autole registreeritud võtmete arv. Vaata üle mitu tükki on.
Endal näitab seal 3/3, sest on 2 pulti ja service võti olemas.
Kas keegi Rakveres saaks aidata A4 B7 peale ebay ostetud võtme sisse kodeerida ?
Tsitaat: |
Tegu on Audi orika võtmega. Tooriku vahetasin välja. Kui käivitan sureb välja ja läbisõidu ribal kiri safe.
Seega ongi vaja vast immo osas abi. Tahan teist võtit, kuna ukselukku füüsiliselt lahti ei keera Võti keerab iseenesest, aga ei avane.
Kukub pult maha ja patakas välja ongi piiksus. Sa saaksid teha nii, et pult avab uksi, aga autot käivitada ei saa ?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tere. Kas Tartus saaks keegi aidata võtme kodeerimiseõpetamisega. Ei saa ise hakkama. Autoks A4 B5 FL.
Tsitaat: |
No 11 aastat on toetanud. Auto seisis 2 kuud ja nüüd enam ei tööta kumbki võti.
A4 B7 Soovis kord kuus puldi õpetust. Viimased 3 päeva igapäev ja täna enam ei tööta pult. Puldil tuluke põleb kui vajutada. Kesklukk keerates võtmest töötab, tuled/juhiukse kõik nupud kõik töötavad. Oskab keegi ehk suunata kuskohast viga otsima hakata?
Tsitaat: |
A4 B9 (keyless entry) , kas peale puldi patarei vahetust peab veel midagi kodeerima kuskil? Peab patareid vahetama aga tahan kindel olla et pärast ilusti autosse saab ja sõitma ka