Foorumi logo

Audi A6 (C7) Start-Stop maha
rahzel - 19.02.16 06:45

Tere,
kes saaks aidata Tallinnas Audi A6-lt (C7 kere) Start Stopi mahavõtmisega?
Ülimalt häiriv on kui juhiukse lahtitegemisel mootor seiskub.
Lisaks küsimused:
1) Kas on võimalik teha nii,et navi ekraan ei avaneks igakord käivitamisel või tagumise käigu sisselülitamisel?
2) Kuidas autovõtmeid "õpetada"? Nimelt on mul käes 3 võtit kuid MMI näitab,et peaks 4 olema.


Ettetänades,
A


outlaw - 19.02.16 07:40

Start-stopi käitumist saan muuta, maha võtta.
Ekraan käivitamisel ei avaneks peaks ka saama, käigu panekul avaneb igaljuhul.
Võtmetega pead pöörduma 0000 online-ga teenindusse.


Ruudi - 19.02.16 09:57

Vötad start-stopi maha aga ukse lahti teed jääb ikka seisma.


miilits22 - 19.02.16 11:11

Stg 09
Login 20113
Adaption channel 34 reading
a) worth of adaption channel 34 reduce by 4 (effected Bit 2 to 0) = SSA per default after each ignition on to off

or

b) add to worth of adaption channel 34 the worth 32 (effected Bit 5 to 1) = SSA with memory-function

and/or

c) add to worth of adaption channel 34 the worth 64 (effected Bit 6 to 1) = SSA with inverted display

Siin ära muutes, miks peaks ukse avades seisma jääma?


SilverL - 19.02.16 11:14

It's magic, miilits. Asi korras muud moodi kodeerides.


rahzel - 19.02.16 11:15

Tsitaat:
Algselt postitas: Ruudi
Vötad start-stopi maha aga ukse lahti teed jääb ikka seisma.


Ei ole nii lihtne see.




Aga nüüd tänu kasutajale SilverL kõik korras :cool:


miilits22 - 19.02.16 11:18

Kas said nii, et default on off ja nupuvajutusega, kui tahad, siis ise aktiveerid selle. Või läks päris maha, et nupuvajutus ei mõjuta midagi enam.


SilverL - 19.02.16 11:23

Tegime kahte asja - esiteks. Nupp jätab meelde, mis ta oli, ehk käivitus ei muuda teda tagasi tööasendisse.
Teiseks - Ühes long kodingu jadas muutsime ära 31. ja 32. sümboli. Muutus seisnes selles, et mis seal oli, asendus nullidega, ehk 0F muutus 00-ks. Inglisekeelses foorumis on vastupidine jutt.

Tsitaat:
Inglisekeelsest foorumist pärinev jada.
(013F062220B9000083200904200104070000000000000000000000000000 to 013B062220B90000832009042001040F0000000000000000000000000000)


Jann - 19.02.16 14:12

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Stg 09
Login 20113
Adaption channel 34 reading
a) worth of adaption channel 34 reduce by 4 (effected Bit 2 to 0) = SSA per default after each ignition on to off

or

b) add to worth of adaption channel 34 the worth 32 (effected Bit 5 to 1) = SSA with memory-function

and/or

c) add to worth of adaption channel 34 the worth 64 (effected Bit 6 to 1) = SSA with inverted display

Siin ära muutes, miks peaks ukse avades seisma jääma?


See ei mõju ukse avamisel seiskumisele.
Tuleb teha ka SilverL poolt kirjeldatud kodeerimine. Olin ka ise veits segaduses, kuna netis ringlev juhend andis vale infot.


Ruudi - 19.02.16 14:59

Nagu ma arusaan,saad Sa Jann nüüd sellega hakkama,et ukse avamisel ei jää seisma?


Jann - 20.02.16 05:33

Tsitaat:
Algselt postitas: Ruudi
Nagu ma arusaan,saad Sa Jann nüüd sellega hakkama,et ukse avamisel ei jää seisma?


Nii on.


rs156 - 17.07.18 05:56

Toon teema taas üles - start stopi mälufunktsiooni aktiveerimine viienda biti seadmisega. Kanalis 34 ei saa eraldi bitte seada, kuid esialgne väärtus oli 20, lisada 32 on kokku 54 (binaaris 0b110110) ehk tõesti on viies bitt 1. Mälufunktsioon aga ei tööta. Kas see oleneb mingist lisafunktsioonist/kodeeringust või ehk tarkvara versioonist?


prj - 17.07.18 06:59

20+32 on ikka 52.
010100
OR
100000
=
110100

Mis siin nii rasket? ;)


rs156 - 17.07.18 07:11

Läks sassi, 52-te mõtlesingi. Polnud kohvi veel joonud :D
Vahet ei ole selles suhtes, et mõlemis on 5-s bitt 1 aga minul see asja tööle küll ei pannud :(


prj - 17.07.18 10:20

Siis teed midagi ilmselt ikkagi valesti, sest ma olen neid kümneid nii teinud ning kunagi pole probleeme olnud.


Jann - 17.07.18 11:35

Sama siin, pole probleemi kunagi olnud sellega.
Kui midagi seal oskamatusest totaalselt ära surgid, ei taha sind keegi aidata.


rs156 - 17.07.18 12:06

Kui kirjutada õige mooduli õige kanali x väärtuse asemele x+32 ja "ok" vajutada ning seda oskamatuseks nimetada, siis ma vist rohkem seda ei näpi, jah.

Aga küll aidatakse, selle jaoks ju foorum + töökojad ongi :)

Edit:

http://forums.ross-tech.com/showthread.php?13625-2011-Audi-A6-C7-Enable-start-stop-memory-function
Siin on teema, kus samuti 2011 (nagu minulgi) versioonil selline lahendus ei tööta. Kas teeb samuti valesti või on meie mingi moodul vanema tark/riist-varaga ning ei toeta seda kodeeringut.


rs156 - 18.07.18 17:36

Nonii, poisid. Sain ka endal tööle, ja ei ole tõesti alati nii lihtne, et viies bitt üheks ja kõik. Minul oli vaikimisi väärtus 20 ehk kolmes bitt üks. lisada 32 nagu soovitatakse viib väärtuse 52 peale, kuid jätab kolmanda biti ikka üheks.
Tehes kodeeringuks 52 asemel 48, kus kolmas bitt on 0 ja neljas-viies 1, siis mälufunktsioon ka töötab. Misiganes põhjusel, vähemasti ise ei ole leidnud, mida seal kolmas bitt mõjutab.


AndresR - 19.07.18 07:31

Tere, mina kasutasin seda näidist. Lisaks panin veel +64, et start-stop tuli ei põleks kui see on välja lülitatud.

30. Disable/memorize/invert Start & Stop:

- module 09-Cent. Elec.
- enter Security Code (20113)
- Adaptation on Channel 34:
subtract 4 to the value --> Start&Stop always disabled
add 32 to the value --> memorize last status (the Start & Stop status at engine startup will be the one at last engine shutdown)
- test & save
In addition of these values, if you add 64 to the value, the Start & Stop button light will be reversed: off if Start & Stop is disabled, and on if Start & Stop is enabled


rs156 - 19.07.18 08:26

See näide on tegelikult siin teemas juba olemas :) Probleem oli selles, et see näide ei tööta igal juhul, nagu välja tuleb siis teatud juhul kui ka bitt 3 on aktiveeritud


prj - 19.07.18 08:36

Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Nonii, poisid. Sain ka endal tööle, ja ei ole tõesti alati nii lihtne, et viies bitt üheks ja kõik. Minul oli vaikimisi väärtus 20 ehk kolmes bitt üks. lisada 32 nagu soovitatakse viib väärtuse 52 peale, kuid jätab kolmanda biti ikka üheks.
Tehes kodeeringuks 52 asemel 48, kus kolmas bitt on 0 ja neljas-viies 1, siis mälufunktsioon ka töötab. Misiganes põhjusel, vähemasti ise ei ole leidnud, mida seal kolmas bitt mõjutab.

Sul bitid segamini nagu pudru ja kapsad.

20 on 10100
Ehk siis teine bitt on 1. Bittide loendamine algab ikka nullist, sest 2^2 on 4, 2^3 oleks 8 ja sul ei ole kolmas bitt setitud.
Ja selle kohta see -4 käibki ülalpool toodud jutus.


rs156 - 19.07.18 09:03

Ee.. sa praegu ajad segamini midagi. Bittide lugemine algab tõesti nullist, kuid keeltes lugemisjärjestus ei alga. Kui me räägime järjestikust nagu 10100 siis esimene bitt on 0, teine on 0, kolmas on 1, sest arvuliselt algab järjestus paremalt.

LSB on 0 ja MSB on 1 antud juhul ja lugemine algab alati LSB-st, ehk LSB on alati esimene bitt, olgugi, et ta on 2 astmel 0. Kui sul on kaks õuna siis sa ütled ju ka, et esimene ja teine õun, mitte nullis ja esimene õun? Siin ei ole tegu binaar-tasemel andmetöötlusega (kus loetakse nullist ning sedagi vaid referentsides) vaid lingvistikaga.

Ma ei tea, kust sina oma lugemise oled võtnud, kuid nii tehakse nii TTÜs, elektroonika erialadel ning ka programmeerimises üle maailma.

Näiteks võttes 10100 siis on kolmas bitt setitud (loetakse paremalt) ning ka viies bitt.

Muudmoodi loendades tekitad sa ainult segadust juurde :)


prj - 19.07.18 12:20

Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Näiteks võttes 10100 siis on kolmas bitt setitud (loetakse paremalt) ning ka viies bitt.

Muudmoodi loendades tekitad sa ainult segadust juurde :)


Endiselt kõik segamini, nagu pudru ja kapsad.
10100 on setitud bitt neli ja bitt kaks :)
Arv on väga lihtne saada, kui võtta 2 astmes biti number.
10100 = 20, ehk 2^4 + 2^2 = 20.

Ei ole IMO olemas mingisugust "keeltes loendamist" ja ma ei tea mida veel binaari puhul. On 1 või 0, väga lihtne.
Sama hea tuleb lõpuks välja, nagu öelda, et numbriliselt on 20, aga eesti keeles hoopis 40.

Programmeerimises ja eriti assembleris programmeerimise puhul on väga täpselt paigas, et loendus hakkab 0-st ning 0 on LSB.
Nii, kui seda teistmoodi loendama hakata, tekib momentaalselt teisitimõistmine, vead ning kaob ära matemaatiline seos.

Ingl. keeles saab öelda "first bit" vs "bit zero", aga minu kogemusest nii ei öelda, vaid "first bit" asemel öeldakse alati "LSB". Eesti keeles on asi ähmasem ning reaalselt iga päev nende asjadega tööd tehes on parem alati öelda konkreetselt biti number.

Lõppkokkuvõttes on lihtsalt mõistlikum kirjeldada asju nii, et on lihtne minna binaarilt kümnendsüsteemile.
Illustratsiooniks veidi masinkoodi:
http://tuner.ee/pics/bit.png

Siit ka minu arvamus, aga mis ma ka asjast tean :D


stonestick - 19.07.18 12:51

Bitt 0 = esimene bitt, bitt 1 = teine bitt, bitt 2 = kolmas bitt jne.. Ma ütleks, et mõlemal õigus. Pole veel kuulnud kedagi ütlemas "nullis bitt" või "nullis element". Minu kaks senti. :P


rs156 - 19.07.18 13:06

Kuna me kaldume teemast natuke kõrvale siis väga pikalt seda lahata ei ole mõtet, kui ei nõustu siis ei nõustu ja see ei ole õige koht vaidlemiseks. Siin pole ka sätestatud "absoluutset õiget", võib igatepidi mõista, räägin vaid sellest, kuidas erialaselt bittide loendusest räägitakse, kui sa sõnaliselt räägid bitijadast.

Kui sul on mingi jada arve järjest siis loendamine algab sõnaliselt esimesest nendest, bittide puhul LSB-st, ehk esimesest bitist, ehk antud juhul bittide massiivi bit kohal 0 (sest mäluaadressid on inclusive alguse mõttes mitte exclusive), kuid siiski "esimene bit". Ei öelda "nullis bit", öeldakse ikkagi kas esimene bit või massiivi esimene element kui rääkida bittide arrayst (referentsist bittide jada alguse mäluaadressile). Baidi puhul on samuti 8 bitti ning kuigi neid kirjutatakse 0..7, siis esimene nendest on bit 0, meeldigu see sulle või mitte. Ehk sinu segadus on ilmselt "esimene" vs "kohal 1", ehk array puhul "array[0] vs array.first() = võrdsed". Selle puhul ei ole tegemist arvamuse vaid väljakujunenud praktikaga. Ka inglise keeles loetakse välja 10100 arvust "the first bit is 0, the third is 1".

Jällegi, kui sa ei nõustu, ära nõustu ja see on ka okei. Kõige lihtsam on rääkida sinuga sellisel juhul mäluaadresside pointerite mõttes ja öelda et pointeri aadress kohal 2, vähemalt siis räägime samast asjast, kuigi, et poole keerulisem sama asja välja öelda. Küll aga, segamini on reaalselt asi sinul, mitte minul, kahjuks sa ei mõista seda miskipärast. Olles selles temaatikas erialaselt (nii riistvaraliselt elektroonika projekteerijana kui ka tarkvaraliselt programmeerijana nii low-high level keeltega) nüüdseks 6 aastat tegelenud ja nähes, et kogu ülejäänud maailm nõustub ja ongi loogiline, siis on pisut kentsakas vaadata sinu seletust. Ehk ei tasu võrrelda seda, kuidas kirjutatakse bitte vs kuidas sa seda sõnadega kirjeldad.

Lühike koolitund kasutades arvu 10100: LSB on 0 - õige; esimene bit on 0, teine on 0, kolmas on 1 - õige, sest loeme järjestikuliselt alates "algusest" ehk LSBst;
teine bit on 1 - vale, sest sa ei alusta lugemist LSB+1-st, vaid LSB-st, alati.
Arvu lugedes ei pea sa mõtlema, kuidas oleks lihtsam seda kümnendsüsteemi teisendada, selle loogika järgi töötades peaksid ju lugema kahe-, kaheksand-, kümnend- ja kuueteistkümnend-süsteemides erimoodi ning see ei ole üldse lihtne. Küll aga on lihtne rääkida alati samast jadast sama moodi, olenemata kuhu sa seda teisendada tahad. Seepärast nii ka tehakse.

Sa võid siin vaielda kaua tahad, aga päriselt tehakse asju nii, tean, sest puutun kokku, mitte ainult Eestis vaid ülemaailmsel tasandil.


prj - 19.07.18 13:43

Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Kuna me kaldume teemast natuke kõrvale siis väga pikalt seda lahata ei ole mõtet, kui ei nõustu siis ei nõustu ja see ei ole õige koht vaidlemiseks. Siin pole ka sätestatud "absoluutset õiget", võib igatepidi mõista, räägin vaid sellest, kuidas erialaselt bittide loendusest räägitakse, kui sa sõnaliselt räägid bitijadast.

Mina eesti keeles nende asjadega ei tegele ning ei viitsi rohkem kasutut teksti kirjutada, sestap minu viimane postitus siia teemasse.
Vaata natukene IDA Pro screenshotti ning mõtle ka.

Kui aga rääkimisest läheb, kes kui kõva mees on, siis ma ütlen nii palju, et ma olen nende asjadega tegelenud kolm korda nii kaua kui sina :)

Pointerite jutt ajas naerma ausalt öeldes. Pointer on ikka kõigis arhitektuurides mäluaadressile baidi täpsusega, bitid ei puutu asjasse, ehk siis täiesti vale sõna antud kontekstis.
Samuti 10100 puhul on täiesti õige öelda bitt null (0), bitt üks (0), bitt kaks (1), bitt kolm (0), bitt neli (1) ning ka oluliselt selgem, sest keel ja masinkeel on antud juhul võrdsed, mitte offsetiga.
Nii olen mina ja inimesed, kellega koostööd teen, seda asja 19 aastat teinud ning sellepärast, et sina teistmoodi ütled ei hakka ma seda muutma ka ;)


rs156 - 19.07.18 16:17

Ei peagi muutma, absoluutselt mitte. Aga kui asja tegemiseks on mitu viisi ja sina ühest neist aru ei saa, ei tähenda, et see vale on või midagi "Pudru ja kapsad" on. Vähemalt on nüüd siis see selge - ehk kolmas bitt paremalt mõjutab ka viienda biti poolt mõjutatud lõpptulemust, ehk lihtsalt +32 ei ole alati lahendus. Samuti "olen kümnetel autodel teinud ning kõigil töötas" ei tähenda, et sinu autol ei või olla mingi muu seadistus, mis lõpptulemust muudab.

Eriti põnev oleks kui keegi lekitaks nende moodulite koodide spetsifikatsioonid, saaks kõik teada, mis saab ja mis mitte teha.

Igaks juhuks mainiks, et dokumenteerimata bittide seadmine ei tohiks küll kunagi hea mõte olla. Avastus sellegipoolest.

Palju mõttetut keerutamist, et jõuda tagasi samasse punkti :)


Eero - 19.07.18 17:30

Lihtsalt infoks, et minu autol ei töötanud samuti 20+32+64 = 116 kodeerimine. Jätsin 20+32 ehk siis 52 ja nüüd start/stop mäluga ja väljalülitatud asendis tuli põleb.


Sten_K - 13.08.19 09:05

Kuidas siis seda välja (mitte)suretamist ukse avamisel koodida?

See mittesuretus oli mul ostes peal kohe, aga huvitav oleks teada, kuidas maha seda saada.

Praegune kood:
01000E2820B93081832009040C030F470000000000000000000000000000

Mida olen katsetanud:
01000E2820B93081832009040C030F(00)(07)(0F)0000000000000000000000000000

Kas võib olla mingi esinduse värk ja teistmoodi maha võetud see?


argo12 - 13.08.19 10:29

Sellisel viisil tegid?

[Select]
[46 - Central Conv.]
[Coding - 07]
[Long Coding Helper]
Click on the red byte (below) and in the binary code you will see: 00000111
Change it to: 00001111
ie. with 1111 at the end not 111

Tab into the next bit box and you will see the code change to 0F (013F062220B90000832009042001040700000000000000000 00000000000 to 013B062220B90000832009042001040F000000000000000000 0000000000)
[close the long code helper]
[Do It!]


Sten_K - 13.08.19 15:30

Tsitaat:
Algselt postitas: argo12
Sellisel viisil tegid?

[Select]
[46 - Central Conv.]
[Coding - 07]
[Long Coding Helper]
Click on the red byte (below) and in the binary code you will see: 00000111
Change it to: 00001111
ie. with 1111 at the end not 111

Tab into the next bit box and you will see the code change to 0F (013F062220B90000832009042001040700000000000000000 00000000000 to 013B062220B90000832009042001040F000000000000000000 0000000000)
[close the long code helper]
[Do It!]
See mida ma kasutan (obd11) ei saa muuta binaryt, aga saan muuta selle mooduli koodi otse. Saan aru, et muuta tuleb sümboleid 31 ja 32, ehk siis välja lülitamiseks 0F to 00, nagu siin teema alguse poole kirjas on, aga muutes endal 0F-iks, ei sureta ikkagi välja. Praegune 31. ja 32. sümbol on mul 47 kokku.?

Vb ajan täielikku jama siin praegu asjatundjate pilgu läbi, tervelt kolm päeva on seade käes olnud ja omast arust tahe häkker juba.:D


rs156 - 13.08.19 15:44

Ega oledki häkker, vaata, et sa meie RMITi lukku ei lase oma häkkimisega, pärast on Eesti riik ka põlvedel :D

Kogu tõsiduse juures sai minu arust bitte ka näppida OBD11ga, kontrollin üle varsti kui auto tagasi.

Kuskilt siit foorumist käis varem ka see jutt läbi, kuidas seda maha saada ning ei olnud kõige lihtsam, kui leian linki siis saadan


Sten_K - 15.08.19 12:45

Bitte saab muidugi näppida, lihtsalt seda binaryt ennast ei näe kuskilt, selleks saab kodulehelt kalkulaatori tõmmata, või kasutada suvalist neti oma. Tahaks ikkagi tööle proovida saada seda suretust, aga minu mõistus lihtsalt peale ei hakka sellele. Terve interneti olen läbi kamminud, igalpool täpselt sama õpetus.


audisell - 15.08.19 15:18

Kuna oled ka asukohaks märkinud Soome, siis ehk saad abi ka siit
https://www.audiclub.fi/audifinns/forum/tekniikka/sisusta-ja-s%C3%A4hk%C3%B6t/64002-start-and-stop-delete


Marpatex - 16.08.19 07:07

Start-stopp tagurpidiseks toimimiseks A6 C7 (2011-2014) (muidu on off ja tuli ei põle keskkonsoolis, vajutad nuppu, et tööle läheks ja tuli põlema):

1. 09 Central Electric
2. Security Access 16
3. Security access code 20113
4. Adaption 10
5. Channel 34
6. New value 64
7. Test
8. Save


Cari - 16.08.19 09:34

Tsitaat:
Algselt postitas: Marpatex
Start-stopp tagurpidiseks toimimiseks (muidu on off ja tuli ei põle keskkonsoolis, vajutad nuppu, et tööle läheks ja tuli põlema):

1. 09 Central Electric
2. Security Access 16
3. Security access code 20113
4. Adaption 10
5. Channel 34
6. New value 64
7. Test
8. Save


See siis pre-facelift


Sten_K - 16.08.19 10:52

Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Tsitaat:
Algselt postitas: Marpatex
Start-stopp tagurpidiseks toimimiseks (muidu on off ja tuli ei põle keskkonsoolis, vajutad nuppu, et tööle läheks ja tuli põlema):

1. 09 Central Electric
2. Security Access 16
3. Security access code 20113
4. Adaption 10
5. Channel 34
6. New value 64
7. Test
8. Save


See siis pre-facelift
See 64 tuleb liita ju olemasolevale väärtusele?


Marpatex - 16.08.19 10:55

Ei, pane lihtsalt 64

Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Tsitaat:
Algselt postitas: Marpatex
Start-stopp tagurpidiseks toimimiseks (muidu on off ja tuli ei põle keskkonsoolis, vajutad nuppu, et tööle läheks ja tuli põlema):

1. 09 Central Electric
2. Security Access 16
3. Security access code 20113
4. Adaption 10
5. Channel 34
6. New value 64
7. Test
8. Save


See siis pre-facelift
See 64 tuleb liita ju olemasolevale väärtusele?


Sten_K - 30.08.19 15:42

Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Tsitaat:
Algselt postitas: argo12
Sellisel viisil tegid?

[Select]
[46 - Central Conv.]
[Coding - 07]
[Long Coding Helper]
Click on the red byte (below) and in the binary code you will see: 00000111
Change it to: 00001111
ie. with 1111 at the end not 111

Tab into the next bit box and you will see the code change to 0F (013F062220B90000832009042001040700000000000000000 00000000000 to 013B062220B90000832009042001040F000000000000000000 0000000000)
[close the long code helper]
[Do It!]
See mida ma kasutan (obd11) ei saa muuta binaryt, aga saan muuta selle mooduli koodi otse. Saan aru, et muuta tuleb sümboleid 31 ja 32, ehk siis välja lülitamiseks 0F to 00, nagu siin teema alguse poole kirjas on, aga muutes endal 0F-iks, ei sureta ikkagi välja. Praegune 31. ja 32. sümbol on mul 47 kokku.?

Vb ajan täielikku jama siin praegu asjatundjate pilgu läbi, tervelt kolm päeva on seade käes olnud ja omast arust tahe häkker juba.:D
Sain siis asja tööle, lihtsalt oli kaks asja, mida ma ei teadnud. Esiteks see, et auto ei peagi välja surema ukse avamisel, kui pole sõidetud peale käivitamist. Teiseks see, et ei suregi välja pelgalt ukse avamisega, vaid istmelt tõusmisega. Seda viimast ma poleks kunagi ise välja mõelnud, sõber lihtsalt ütles, kuidas tal see toimib.

Lisaks veel selline asi, et kui muuta 07-4F-iks, siis jääb raadio (MMI) tööle peale ukse avamist ja auto välja suremist. Kasulik näiteks siis, kui kaasreisijad autos ja juhil vaja kiirelt ära käia kuskil, tankida jms. Kui lukustada uksed puldist, siis läheb MMI kinni.

Uuendus: Nüüd proovides, tõesti sureb välja kohe, kui uks avada. Aga enne proovisin kolm korda järjest ja ei teinud seda lihtsalt ukse avamisega. Ja mis selgitab seda, et varasemalt proovisin kodeerida täpselt sama asja vähemalt 10 korda ja ei midagi? Müstika!


Ruudi - 30.08.19 15:52

Mul istmelt töusmine küll ei möjuta.Söidan garaazist välja uks kinni tömbamata ja ei sure välja autost väljudes.


argo12 - 30.08.19 16:00

Minul juhiukse avades sureb kohe välja peale sõitu. Kui sõitnud ei ole, siis ei sure ka midagi välja. Iste ei puutu kuidagi asjasse.


prj - 30.08.19 16:46

+1 istmeandur ei ole selle asjaga seotud.


Sten_K - 30.08.19 17:02

Nüüd proovides, tõesti sureb välja kohe, kui uks avada. Aga enne proovisin kolm korda järjest ja ei teinud seda lihtsalt ukse avamisega. Ja mis selgitab seda, et varasemalt proovisin kodeerida täpselt sama asja vähemalt 10 korda ja ei midagi? Müstika!

Muidu võiks täitsa mõelda selle automaatse suretamise peale teatud aegadel, aga miks ta jätab pargid tööle auto asendis, kui uksi ei lukustata puldist? Kui suretamine maha kodeerida, siis kojusaatmistuled kustuvad juba 30 sekiga ilma uksi lukustamata.

    


Cari - 30.08.19 19:45

Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Nüüd proovides, tõesti sureb välja kohe, kui uks avada. Aga enne proovisin kolm korda järjest ja ei teinud seda lihtsalt ukse avamisega. Ja mis selgitab seda, et varasemalt proovisin kodeerida täpselt sama asja vähemalt 10 korda ja ei midagi? Müstika!

Muidu võiks täitsa mõelda selle automaatse suretamise peale teatud aegadel, aga miks ta jätab pargid tööle auto asendis, kui uksi ei lukustata puldist? Kui suretamine maha kodeerida, siis kojusaatmistuled kustuvad juba 30 sekiga ilma uksi lukustamata.

    

Mootor läheb kinni siis kui start-stop on sees ja mootori välja suretamine on lubatud (külma mootoriga seisma ei jää). Minu vaatluse tulemus.


lunatic - 31.08.19 00:46

Loen siin, kuidas katse-eksitus meetodil süsteeme maha progetakse...
Kindalaekast keegi kasutusjuhendit pole lugenud? Ise leidsin googlest u sellise info:
Peale käivitust sõitmine, haagis, aku, kliimaseade, rooli asend, kapott ja turvavöö on ka mängus :)


Kood:

The start-stop function only works when...
* the driver's door and the bonnet are closed
* the driver is wearing a seat belt
* the vehicle has been driven at faster than 4km/h before stopping
* the vehicle is not pulling a trailer

In some cases the engine will not be switched off, for instance when...
* the engine temperature is still too low
* the difference between the interior temperature and the temperature selected via the air conditioning system is still too great
* the outside temperature is very high or very low
* the windscreen is being de-iced
* the optional parking aid or the optional park assist is activated
* the battery charge is too low
* the steering wheel is at a sharp angle or is being turned
* reverse gear is engaged
* the road is steep

The engine is started automatically by the system when...
* the vehicle rolls forward
* the windscreen is being de-iced
* there is a large difference between the interior temperature and the temperature selected via the air conditioning system
* the brake pedal has been depressed several times in succession
* the battery charge is too low

allikas


Sten_K - 31.08.19 07:23

Tegelikult on jutt välja suretamisest ukse avamisel, mitte start-stop süsteemiga.:) Raamat on läbi loetud otsast lõpuni ja tean, kuidas asi töötama peab.
Aga eks see teema siin veidi lappama on läinud pealkirja suhtes, vabandan.


Jann - 31.08.19 07:57

Võtke lihtsalt need suretused maha ja kogu lugu. Siin pole midagi mõelda, iga käivitusega koormad kette, pinguteid jne., kast (8hp) saab korraliku litaka hüdrosilindrilt, mis selle tarbeks on lausa sinna paigutatud. Mingist säästust ei saa siin juttugi olla.


Cari - 01.09.19 15:17

Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Tegelikult on jutt välja suretamisest ukse avamisel, mitte start-stop süsteemiga.:) Raamat on läbi loetud otsast lõpuni ja tean, kuidas asi töötama peab.
Aga eks see teema siin veidi lappama on läinud pealkirja suhtes, vabandan.


Kui start-stop on maas, siis ukse avamisel mootorit välja ei suretata (vähemalt nii töötab C7 FL).


Sten_K - 01.09.19 15:28

Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Tegelikult on jutt välja suretamisest ukse avamisel, mitte start-stop süsteemiga.:) Raamat on läbi loetud otsast lõpuni ja tean, kuidas asi töötama peab.
Aga eks see teema siin veidi lappama on läinud pealkirja suhtes, vabandan.


Kui start-stop on maas, siis ukse avamisel mootorit välja ei suretata (vähemalt nii töötab C7 FL).
Mul start-stop pandud mäluga ja off asendis suretas küll välja ukse avamisel. Pre FL siis.


sasskinn12 - 22.01.20 14:13

Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Tsitaat:
Algselt postitas: Marpatex
Start-stopp tagurpidiseks toimimiseks (muidu on off ja tuli ei põle keskkonsoolis, vajutad nuppu, et tööle läheks ja tuli põlema):

1. 09 Central Electric
2. Security Access 16
3. Security access code 20113
4. Adaption 10
5. Channel 34
6. New value 64
7. Test
8. Save


See siis pre-facelift



Kas faceliftitud versioonil see töötab samamoodi?


Jann - 22.01.20 15:41

Tsitaat:
Algselt postitas: sasskinn12
Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Tsitaat:
Algselt postitas: Marpatex
Start-stopp tagurpidiseks toimimiseks (muidu on off ja tuli ei põle keskkonsoolis, vajutad nuppu, et tööle läheks ja tuli põlema):

1. 09 Central Electric
2. Security Access 16
3. Security access code 20113
4. Adaption 10
5. Channel 34
6. New value 64
7. Test
8. Save


See siis pre-facelift



Kas faceliftitud versioonil see töötab samamoodi?



Olen paljudel feissliftidel selle maha võtnud, õiget orig. V2 seadet on selleks vaja.


sasskinn12 - 22.01.20 16:23

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: sasskinn12
Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Tsitaat:
Algselt postitas: Marpatex
Start-stopp tagurpidiseks toimimiseks (muidu on off ja tuli ei põle keskkonsoolis, vajutad nuppu, et tööle läheks ja tuli põlema):

1. 09 Central Electric
2. Security Access 16
3. Security access code 20113
4. Adaption 10
5. Channel 34
6. New value 64
7. Test
8. Save


See siis pre-facelift



Kas faceliftitud versioonil see töötab samamoodi?



Olen paljudel feissliftidel selle maha võtnud, õiget orig. V2 seadet on selleks vaja.


Ma siin foorumis soetasin ühe kasutaja käest (pole originaal) kaabli. Kaabel iseenesest toimib okilt. Pigem asi minus, kas mina jagan laksu välja. Tegin nagu igalpool internetis ja siin juhendis (ainult panin value 32, et tuluke põleks kui on välja lülitatud). Nupp püsib mälus ilusti. Vaatame kas reaalselt süsteem ka töötab. See et ukse lahti tegemisega ta seisma jääb pole veel tähele pannud endal...
Kui ei toimi, eks ma pöördun su poole, kui võib (tulen Viljandi vms.)


Typhome - 22.01.20 17:07

Tsitaat:
Algselt postitas: sasskinn12
Ma siin foorumis soetasin ühe kasutaja käest (pole originaal) kaabli. Kaabel iseenesest toimib okilt. Pigem asi minus, kas mina jagan laksu välja. Tegin nagu igalpool internetis ja siin juhendis (ainult panin value 32, et tuluke põleks kui on välja lülitatud). Nupp püsib mälus ilusti. Vaatame kas reaalselt süsteem ka töötab. See et ukse lahti tegemisega ta seisma jääb pole veel tähele pannud endal...
Kui ei toimi, eks ma pöördun su poole, kui võib (tulen Viljandi vms.)

Ei pea Viljandi sõitma, kasutaja M.Jaaska on Tartus ja tal on orig. seadmed olemas.


Vibez - 10.08.21 18:21

Tsitaat:
Algselt postitas: rahzel
Tere,
kes saaks aidata Tallinnas Audi A6-lt (C7 kere) Start Stopi mahavõtmisega?
Ülimalt häiriv on kui juhiukse lahtitegemisel mootor seiskub.
Lisaks küsimused:
1) Kas on võimalik teha nii,et navi ekraan ei avaneks igakord käivitamisel või tagumise käigu sisselülitamisel?
2) Kuidas autovõtmeid "õpetada"? Nimelt on mul käes 3 võtit kuid MMI näitab,et peaks 4 olema.


Ettetänades,
A


Terv, kas navi asja said jonksu? Tahaks ka selle ekraani defaultiks saada :)