Foorumi logo

Audi 100 c4 quattro ja ralli?
randartelvik - 01.03.17 21:55

Tere! küsimus siis selline et mis te oskate öelda siis eelnimetatud auto kohta ja kuidas see auto klapib ralli ja taolise tegevusega.
Soovin veel teada et kas mootor on vastupidav(2.8 v6 128kw) sellise katsumuse jaoks. Kas mootor kannatab kõrgeid pöördeid jne. iga näpunäide ja abistav informatsioon on teretulnud.


TiitR2 - 01.03.17 22:00

Tsitaat:
Algselt postitas: randartelvik
Tere! küsimus siis selline et mis te oskate öelda siis eelnimetatud auto kohta ja kuidas see auto klapib ralli ja taolise tegevusega.
Soovin veel teada et kas mootor on vastupidav(2.8 v6 128kw) sellise katsumuse jaoks. Kas mootor kannatab kõrgeid pöördeid jne. iga näpunäide ja abistav informatsioon on teretulnud.

Mis rallist jutt on üldse? C4 kerega Audi on paras "rahvamaja" oma raske V6-ga ja sellega harjuta pühapäeviti kusagil jäärajal oma lõbuks. Rallitamiseks (pean siin silmas eelkõige rahvallisi) on palju kergemad ja kerelt kompaktsemad (sh. kergemate turbomootoritega) autod kõvasti edulisemad.


laurz - 02.03.17 06:06

https://youtu.be/612TbG0Ur2I:D


Kivitare - 02.03.17 10:47

http://audi-motorsport-blog.blogspot.com.ee/2013/01/audi-racing-history-in-south-africa_7809.html

Või siis S4 ja ringrajale. Aga rohkemaks kui näituseauto, pole sellest C4 kerest vist mõtet ehitada. Ralli jaoks on mõni parem toorik ka olemas (loe: väiksem kere), kui just tõesti tahe rahvarallit sõita.


r384n3 - 02.03.17 11:46

B3 oleks ilmselt mõistlikum valik, kuna kuluosad odavamad, keredetailid ei maksa kasutatuna pm midagi ning mis põhiline, oluliselt kergem c4 audist. :)


kps - 02.03.17 13:35

Tsitaat:
Algselt postitas: r384n3
B3 oleks ilmselt mõistlikum valik, kuna kuluosad odavamad, keredetailid ei maksa kasutatuna pm midagi ning mis põhiline, oluliselt kergem c4 audist. :)

Sellega on üks väike "aga", pole ka neid väga võtta ja enamusel neist tuleb KOHE mootor välja vahetada, et see keret üldse edasi liigutama suudaks hakata. Pole need 2.0 mootorid sõltumata klappide arvust mingid tegijad nelikveolisel. Lisaks käigukasti ja tagumiste rataste pöörlema panemise kogu värk, mis on samuti vägagi kaheldaval elulisel piiril oma kulumislõtkudega.
Selge valik oleks pigem b5+ a4q või suisa a3q, mida on pisut rohkem ka võtta nii 1,8t kui ka v6'si. Tühjaks masin pekstes saab ikkagi kergema tulemuse kui C4 ja kindlasti parema teelpüsivuse kui B3/4 kerel. Juppide hindadest ärme väga räägime c4 quattro puhul, kuna tagasillapudinad pole kohe kindlasti mitte odavamate ja vastupidavamate killast rääkimata tänapäeva saadavusest.


randartelvik - 02.03.17 14:14

Mõte oli jäärada ja suvel mööda kruusa natukene libistada aga pigem soovin teada seda mootori vastupidavust sellise pinge all
ja kas mootorid on üldse usaldatavad?


kps - 02.03.17 14:33

Ja see küsimus käis nüüd reaalselt 25 aastat vana toodangu kohta? Ma eeldan, et said minu küsimuses peituvast irooniast aru... Luukerele oled proovinud kunstlikku hingamist teha?

Edit: OK, vaatasin alles nüüd kasutaja profiilis olevat sünniaega. Ei hakka oma eelnevast kirjutatust midagi maha kustutama, aga kaudne mõte jääb reaalselt ikkagi samaks. Kui need on nii kaua juba vastu pidanud, siis jah on küll vastupidavad - uuest peast, aga kindlasti ei saa seda väita asja kohta, mis on juba 25 aastat vana ja kes teab kuidas hoitud ja hooldatud.


Siim - 02.03.17 15:00

Pohhi, las proovib ega muidu ei õpi. Liiga hea ongi alguses halb. Tagavedu on algatuseks palju lõbusam.


andrec - 02.03.17 19:28

Saaled korras, õlirõhk korralik, rihm vahetatud, siis kestab. Korralik õli sisse, mis vähe rohkem kuuma kannatab ja tuld.


Rain573 - 02.03.17 19:31

Selle audiga saad nagu Kalvi-Kalle driftida 5 käiguga :D


Kivitare - 14.03.17 15:53

Arenguid?