Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Eeroz

 postitati 03.11.04 07:44
endal oli sama jama ja probleem oli käigukasti tagumises kinnituspadjas...
QUATTRO

 postitati 03.11.04 06:19
Liikuda ika väga palju ei tohiks,sest selle kasti liikumise piirab ära mootori esiosas asuv lisapadi,mis omakorda toetub esistanges asuvasse kronsteini.
Uus kastipadi forsis on 112.- tükk,ja vahetuseks peaks minema ca 1 kui on tööriistad ja kanal olemas.
DevilDog

 postitati 02.11.04 20:35
Nii sai siis kanali peal käidud ja autut igast nurgast näpitud. Kõik paistis korras nagu norras. Lasin siis sõbral rooli istuda ja ise vahtisin kanalis auto all. Ja ainuke asi mida ma täheldasin et käigukast liigub kahtlaselt palju kohalt minnes. Ja need kasti padjad tundusid ka kehvavõitu.
Küsimus oleks, palju tohib käigukast liikuda ja kui kaua aega võib minna patjade vahetusele.
Timo

 postitati 17.10.04 08:04
Mul sama auto, mingis foorumis ka siin kurtsin oma muret. Paar päeva tagasi ronisin autoga kohaliku kolhoosi katlamaja kanali peale, vahetasin 10 EEK-i maksva sumpa tripi ära ja asi korras. Lihtsalt üks sumbuti kinnitus ju käigukasti küljes, kui kohalt minnes käigukast liikus, liikus ka sumpa hästi lõdvalt ja pani tohlaka vastu keret.
DevilDog

 postitati 12.10.04 16:45
No nii sai siis täna teenenduses käidud. Seal sai vahetatud amordipadjad ja sillatala puksid kinni keeratud, kuna eelmises teenenduses kus need vahetati ei keeratud need piisavalt tugevalt kinni . Alguses oli nagu vaiksem, aga pärast sama jama hakkas uuesti pihta. Nüüd krt kokkujooks ka vale, saab regulli peale jälle natuke raha raisata. Täielik müstika ja ikka ei tea mis täpselt viga on!!
DevilDog

 postitati 11.10.04 17:52
eks ma uurin seda summuti asja ja loodan ikka et viga selles, ei ole soovi jälle tuhandeid magama panna kuna auto eelmine omanik oli tainapea!!!
Skeldo

 postitati 11.10.04 16:25
Summitu käib põhja kinnistuse vastu. Endal on sama asi olnud nii 80 kui a6-ga Mõni summuti kummitripp kas väsinud või katki.
ve1ks

 postitati 11.10.04 15:30
Ehk käib sul summuti vasta põhja, mul vähemalt selline mure.
Mootori või käigukasti padi võib ka lõhki olla, vaata need asjad üle.
DevilDog

 postitati 11.10.04 15:14
Ma proovisin rattad välja keeratult sõita siis küll veovõll häält ei teind. Kui on läbi peaks ju klobisema vms.
rass

 postitati 11.10.04 15:09
mul tegi katkine veovõlli välimine liigend seda häält, nüüd liigend vahetatud ja kolksumist enam pole - vähemalt mitte sellist.
DevilDog

 postitati 11.10.04 15:08
Autoks audi 100 92.a. 2.3 mootor. Asi siis järgmine kui sõitma hakkata käib mingi kolks silla piirkonnas. kui ma väga aeglaselt hakkan liikuma siis on normaalne, mingit häält ei tee. Ja kui näiteks muru peal ratas ringi lasta kolksub asi päris pikalt, lõpuks jääb vait aga oma 3-4 sekundit teeb häält.Said just vahetatud silla puksid, stabika välimised puksid ja parempoolne õõtshoob, Vasak õõts ei pidavat ka enam kõige parem olema aga kannatavat veel sõita. Oskab keegi nõu anda?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.6% - SQL: 52.4%]