Teema ülevaade |
Renks
|
postitati 12.10.04 16:59 |
olgu õli miinimumis või maksimumis, kast peaks töötama ikka ühtemoodi
|
Sniper
|
postitati 12.10.04 13:41 |
Käisin vähe ringi sõitmas nüüd ja sai mõõdetud kasti õli taset.Kuna olin üksinda siis proovisin taset mõõta "P" ja "N"
asendiga.Mõlemal korral näitas paraku natukene alla miinimumi .Õnneks ei ole
selle miinimum kogusega pikalt sõitnud(kuna oli radika vahetus, siis ilmselt voolas mingi kogus õli välja ja hiljem jäi tase kontrollimatta).
Oskab keegi öelda mis kogus õli läheb miinimum kriipsu ja maximum kriipsu vahele, ehk siis palju ma õli peaksin juurde valama?
Kas Audi kastides kasutatakse Dexton II või Dexton III õlisid?
|
Sniper
|
postitati 12.10.04 11:27 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Black Rabbit
Tsitaat: | Esialgne postitaja Sniper
Tsitaat: | Esialgne postitaja AUDI V6
selliselt käituvat kasti oleks mõistlik remontima hakata, muidu hiljem võib väga kalliks minna. (lamellid kulunud) õli ja filtri vahetusest abi ei
ole. |
Kui kindel see fakt on, et selliselt käituval aut.kastil on lamellid kulunud.
Kas ei või olla viga millegis muus (käigukasti padjad,filter+õli, ...)
Kas keegi on viinud selliste sümptomitega kasti ka remonti ja saanud kindla vastuse töökojast, et viga oli just lamellides.
Ja kui palju võib maksma minna see remont? Olen suht mures ja tahaks veast lahti saada.
Plaanis veel minna ka harku järve taha(aut.kastide remont) aga ennem tahaks teada võimalikke varjante. |
Viga ongi ilmselt sul milleski muus ja filtrite vahetus üksi ei pruugi midagi aidata.
Kas sul õli on üldse normi piires kastis?
(kontrollitakse töötava mootoriga, üks mees võiks salongist ka käike vahetada, et näha kas tase alaneb alla normi)
Teiseks kui midagi juba õlikanalitega või sisuga lahti, siis ei aita enam mingi vahetus.
Lase kindlasti spetsialistidel kontrollida, sest remont ei ole odav!!! |
Tänan vastuse eest.
|
Black Rabbit
|
postitati 12.10.04 10:57 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Sniper
Tsitaat: | Esialgne postitaja AUDI V6
selliselt käituvat kasti oleks mõistlik remontima hakata, muidu hiljem võib väga kalliks minna. (lamellid kulunud) õli ja filtri vahetusest abi ei
ole. |
Kui kindel see fakt on, et selliselt käituval aut.kastil on lamellid kulunud.
Kas ei või olla viga millegis muus (käigukasti padjad,filter+õli, ...)
Kas keegi on viinud selliste sümptomitega kasti ka remonti ja saanud kindla vastuse töökojast, et viga oli just lamellides.
Ja kui palju võib maksma minna see remont? Olen suht mures ja tahaks veast lahti saada.
Plaanis veel minna ka harku järve taha(aut.kastide remont) aga ennem tahaks teada võimalikke varjante. |
Viga ongi ilmselt sul milleski muus ja filtrite vahetus üksi ei pruugi midagi aidata.
Kas sul õli on üldse normi piires kastis?
(kontrollitakse töötava mootoriga, üks mees võiks salongist ka käike vahetada, et näha kas tase alaneb alla normi)
Teiseks kui midagi juba õlikanalitega või sisuga lahti, siis ei aita enam mingi vahetus.
Lase kindlasti spetsialistidel kontrollida, sest remont ei ole odav!!!
|
Sniper
|
postitati 12.10.04 08:00 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja AUDI V6
selliselt käituvat kasti oleks mõistlik remontima hakata, muidu hiljem võib väga kalliks minna. (lamellid kulunud) õli ja filtri vahetusest abi ei
ole. |
Kui kindel see fakt on, et selliselt käituval aut.kastil on lamellid kulunud.
Kas ei või olla viga millegis muus (käigukasti padjad,filter+õli, ...)
Kas keegi on viinud selliste sümptomitega kasti ka remonti ja saanud kindla vastuse töökojast, et viga oli just lamellides.
Ja kui palju võib maksma minna see remont? Olen suht mures ja tahaks veast lahti saada.
Plaanis veel minna ka harku järve taha(aut.kastide remont) aga ennem tahaks teada võimalikke varjante.
|
Renks
|
postitati 11.10.04 18:29 |
selliselt käituvat kasti oleks mõistlik remontima hakata, muidu hiljem võib väga kalliks minna. (lamellid kulunud) õli ja filtri vahetusest abi ei
ole.
|
endel
|
postitati 11.10.04 08:42 |
mul teeb nii 3-4 minnes thax ka teada milles kamm
|
sten123
|
postitati 10.10.04 12:59 |
ootaks ka vastust
|
Sniper
|
postitati 10.10.04 09:06 |
Oskab keegi öelda mis probleem võib kastiga olla.Muidu vahetab kast käike sujuvalt kuid siis kui kiirus on umbes 90-100km/h ja toimub käigu vahetus
teeb kast jõnksu mis on hästi tuntav( nagu pidurdaks korraks autot).Milles probleem? Kas õli+filtri vahetus aitaks?
Ette tänades,
Andres
Otsing ei andnud rahuldavat tulemust
|
|