Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Rix

 postitati 13.09.17 19:30
Tsitaat:
Algselt postitas: kiin21
Mul täpselt sama jama. Nüüd juba teine tutikas boschi roolivõimu pump. Tühikäigul päris põhja rooli ei peagi keerama kui pump hakkab undama ja mootor sureb välja. Süsteem kordi uue õliga läbi pestud. Keegi põhjus oskab öelda?


Roolilatt või siis pumba ja lati vaheline kõrgsurve voolik (seal peaks sees olema vist ka mingi klapp), äkki kumbki neist takistab õlil süsteemis ringlemist ning seega takistab pumpa, mis omakorda viib mootori seiskumiseni.

Kuna eelnevalt kogu jutt viitanud mootori elektroonilise vea tõttu seiskumisele, siis eristamaks seda, kas pump poob mootori kinni või on tegemist samuti mõne elektroonilise veaga, võiks võtta pumbal rihma maha ja proovida siis rattaid ühele ja teisle poole lõpuni keerata. Kui siis midagi ei juhtu, siis võiks viga olla kummaski minu poolt pakutud variandis.
kiin21

 postitati 13.09.17 18:24
Mul täpselt sama jama. Nüüd juba teine tutikas boschi roolivõimu pump. Tühikäigul päris põhja rooli ei peagi keerama kui pump hakkab undama ja mootor sureb välja. Süsteem kordi uue õliga läbi pestud. Keegi põhjus oskab öelda?
aifu

 postitati 02.08.11 10:55
Nüüd natuke aega mööda läinud. Vahepeal vahetasin mootori ära, kuna kepsud jooksid kotti, siis olen vahetanud uue roolivõimupumba ja lõpuks ka mootori aju...aga viga ikka alles. On hullumaja..keegi aidata ei oska.
Nüüd nagu oskan hoida ja sõita- tahab nati suuremaid pöördeid aga see pole lahendus, sest sureb ka siis vahel ristmikel pöörates välja..tekitades ka liiklusohtlikke olukordi. Käidud audihoolduses, teguri, riia tn ja aardla tn diagnostis.
rkrimm

 postitati 05.06.11 22:46
Mul oli sama teema, et rooli vasakule välja keerates lihtsalt sureb välja ja kui rooli tagasi ei keeranud siis ka käima ei läinud. Saigi natuke uuritud, et mis värk on. Roolilati vahetusega sai aga vist üks juhe natuke teise asendisse pandud ning rooli keerates see juhe liikus. Teada on ka see, et seda juhet olin ma lappinud juba. Ning nüüd siis asja uba - mille juhe see oli :D Pöörlemissageduseanduri. Hoides 3k pööret siis ühel hetkel kukkus tahhokas hoobilt nulli ning mootor kustus. Sättisin natuke juhet, et miskit vastu ei käinud enam ning siiani töötab.

Selline kogemus siis minul. Ning parim asi siis oli veel see, et mu aku kannatas vaid kaks pikemat käivitust siis :D
ristokkk

 postitati 05.06.11 22:11
Tsitaat:
Algselt postitas: smi
Kas iis sureb ka välja kui pöörded hoida kõrgel ja proovida keerata?

Mind huvitaks ka see.
kps

 postitati 05.06.11 21:37
Kui auto on välja surnud siis jäta rool samasse asendisse või liiguta seda hästi vähe edasi tagasi ning püüa samal ajal käima panna. Kui masin ei käivitu siis otsi elektroonilist viga näiteks kas kapoti all on mootoriruumi tagapaneeli juhtmed ikka kõik kenasti omal kohal ja mõni juhe pole "irdunud" ja "sügab" roolilatti. Kui pump või latt hakkaks ära minema, siis sellega kaasneks ka kindlasti kõrvaline heli kapoti all ja rooli välja keerates võib ka kiilrihm hakata pumbarattast üle libisema. Kahekesi niimoodi mängides peaks pumba seiskumist isegi palja silmaga näha olema. Parim on muidugi kui pealmine ja esimene ülemine plastkate eemaldada.
Ma pole küll ise sellist kompotti näinud, kus pumba rike oleks suutnud mootorit seisata v6 puhul. Kui suudab, siis võiks midagi väga valesti kiilrihma pingutusega olla :(. Igaks juhuks tasuks ka piduriklotsi andurite juhtmed üle vaadata, kas kuskilt pole need läbi näritud (see küll ei tee midagi sellist, et mootor võiks seiskuda).

PS! Täitsa huvitav viga iseenesest :P.
smi

 postitati 05.06.11 14:58
Aga kui kohapeal rooli keerata kas siis sureb ka välja?
Kas siis sureb välja kui näiteks ekstra aglaselt sõita kurvis?
Kas iis sureb ka välja kui pöörded hoida kõrgel ja proovida keerata?
Kas välja suremine sõltub ka pöörde raadiusest?
aifu

 postitati 04.06.11 12:50
Täpselt selline asi ongi, kui rooli peaaegu välja keeran nt. väiksematele kõrvaltänavatele pöörata sureb mootor välja-ükskõik kummale poole. Aga uuesti käivitub siis jälle. Otsingut kasutasin aga ei leidnud midagi. Kas võib viga olla roolivõimu pumbaga seoses või midagi elektroonilist. Autoks A6 2,8 esivedu 1998.a.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 49.3% - SQL: 50.7%]