Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
"Sierrast Ferrarit naljalt ei ehita!" ehk Eestis kehtivad tehnilised nõuded ja piirangud sõiduautodele.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: anto123[/i] [quote][i]Algselt postitas: tarmo[/i] [quote][i]Algselt postitas: anto123[/i] kujutate ette kui ükspäev saax/hakkax igaüx ehitama/tegema oma masinaga mis süda ihkab? mis mõte siis tehnoülevaatusel on? liiklejate/enda (sõitja) turvalisus? loomulikult peavad olema reeglid mis näevad ette liiklusvahendite korrasoleku/nõuete vastavuse. ja mix peaxid ARK-i vennad narkareid, röövleid, mõrvareid taga ajama?? las selle jaox ole ikka oma ala spetsid ja ark-i mehed hoolitsegu ikka selle eest ,et olex turvaline liigelda, mis ongi nende töö. [/quote] piuX piuX piuX reeglimees, loe ka foorumi reegleid! Mis puutub ümberehitusse, siis on eestis mindud lihtsalt seda tee: mida ei suuda kontrollida, keelame ära! Saksas näiteks ehita ümber palju jaksad (v8 b3-d, golfid jne jne) aga see peab olema turvaliselt tehtud,auto läbib kontrollid, kui kontrollid tuvastavad, et auto on turvaline, siis lubatakse tänavale, kui ei ole piisavalt turvaline, siis antakse täiendavad juhised mida teha. Eestis ei tohi :) mingeid asju isegi lubatakse, ka need läbivad mingid kontrollid, mille järgi aga ümberehitusluba jagatakse, see on mulle näiteks arusaamatuks veel jäänud, samas võetakse ilma kobinata arvele juba saksas ümberehitatud pillid. [/quote] sõidan ise mb124-ga volvo s80 ja mul on veel 2 audit kõikidele masinatele olen pannud suuremad valuveljed(lubatust) jne... kui ise liikluses "tähelepanu" ei püüa siis pole keegi ohkinud! kui ise mingit jama korraldad siis loogiline, et saad täie eest! sealjuures tean ka inimesi (sõbrad) kes on mootoreid tuuninud ja vahetanud võimsamate vastu ja kui teha läbi ark-i pole siiani probleeme olnud. loogline on ju see, et vaesem klass inimesi ei hakka ju oma masinatele "võimsaid" mootoreid paigaldama, seda teevad ikka nati rikkamad inimesed, ja ma ei saa aru kas ei leia enam aega või pole raha "hea" projekti jaox. sealjuures ark-i personaal on täiesti mõistlik kui lähed jutuga 2,0mootor vahetada 5,0-i vastu. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
"Sierrast Ferrarit naljalt ei ehita!" ehk Eestis kehtivad tehnilised nõuded ja piirangud sõiduautodele.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.7%
- SQL:
65.3%
]