Teema ülevaade |
Raika42
|
postitati 28.04.11 19:28 |
Tsitaat: | Algselt postitas: repsu007
No sellisel juhul etanol ei õlita ja ikka on halb mu meeles.
|
Kui bensiin õlitaks, ei peaks kahetaktiliste bensiini sisse ju õli segama
|
repsu007
|
postitati 28.04.11 19:24 |
No sellisel juhul etanol ei õlita ja ikka on halb mu meeles.
|
Rst
|
postitati 28.04.11 19:22 |
Tsitaat: | Algselt postitas: repsu007
Aga mina kuulsin kuda naised saunas rääkisid et filtri võib kinni tõmmata ja tihendid pihustite jms juures peeti keerata. |
Etanool seob vett endaga suhteliselt lihtsalt. Kui vahetada bensiini filtrit nii tihedalt nagu tehas seda ette näeb, siis ei juhtu suure tõenäosusega
midagi. Meie "hoolikad" auto omanikud vahetavad seda viimases hädas tavaliselt, mis sellest, et enamus mudelitele maksab see mingi 10€ kanti.
See tihendite teema on selline just saunas naised rääkisid teema eriti veel E10 puhul.
Kui etanool keemiliselt nii aktiivne oleks, siis mina küll seda vahest nädalavahetusel pruukida ei julgeks.
EDIT: Kui bensiin õlitaks, siis ma sellega õliseid asju puhtaks ei saaks või mis?
|
Raika42
|
postitati 28.04.11 19:19 |
Tsitaat: | Algselt postitas: repsu007
Aga mina kuulsin kuda naised saunas rääkisid et filtri võib kinni tõmmata ja tihendid pihustite jms juures peeti keerata. |
Naised räägivad veel seda, et see 10% alkoholi seguneb üliedukalt igasguse kondentsi ja veega mis paagis leiduda võib.... See pidi omakorda sellist
jama tekitama, et kütusefilter, mis mingil määral ka vett kinni peab, peab selle alkoholi ja vee segu kinni, sealjuures ise ummistudes
Need naised olid habemetega, purjus ja rääkisid Soome keeles....
|
repsu007
|
postitati 28.04.11 19:12 |
Aga mina kuulsin kuda naised saunas rääkisid et filtri võib kinni tõmmata ja tihendid pihustite jms juures peeti keerata.
|
rix30
|
postitati 28.04.11 14:59 |
Tsitaat: | Algselt postitas: TheRRsr
Tsitaat: | Algselt postitas: rix30
Soomes ja saksas lõpetati E10 müük kuna inimesed ei ostnud seda ja tankisid peamiselt 98. Ja isegi väidetavalt oli juhuseid mingist mootori
kokkujooksmisest, seda räägiti uudistes. Ja minu 85a kuubik ning 2,3e b4 92a kütuse kulu tõusis 1L võrra plus jõu ja mineku kadu, mida tunda persega.
|
Räägime asjadest nagu nad tegelikkuses on!
Lõpetatud on ainult väikestes tanklates, kus on ainult üks bensiinitoru ja üks diislitoru.
E10-ne asemel pandi "torusse" 98E5.
Suurtes tanklates ei ole plaani 95E10-t müügilt võtta, see on lausa keelatud.
Lisaks räägitakse juba sellest, et kuna paljud inimesed on 95E10 tulekust üle läinud 98E5 bensiinile, plaanitakse teha ka 98-st E10.
| Ei usu et 98 ära kaob ,kuna on palju uusi auto marke mis ei kannata sõita selle solgiga- e10. Ja mina tõesti pole kuulnud seda juttu
et minna 98 lt e10 le.
|
TheRRsr
|
postitati 27.04.11 19:27 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rix30
Soomes ja saksas lõpetati E10 müük kuna inimesed ei ostnud seda ja tankisid peamiselt 98. Ja isegi väidetavalt oli juhuseid mingist mootori
kokkujooksmisest, seda räägiti uudistes. Ja minu 85a kuubik ning 2,3e b4 92a kütuse kulu tõusis 1L võrra plus jõu ja mineku kadu, mida tunda persega.
|
Räägime asjadest nagu nad tegelikkuses on!
Lõpetatud on ainult väikestes tanklates, kus on ainult üks bensiinitoru ja üks diislitoru.
E10-ne asemel pandi "torusse" 98E5.
Suurtes tanklates ei ole plaani 95E10-t müügilt võtta, see on lausa keelatud.
Lisaks räägitakse juba sellest, et kuna paljud inimesed on 95E10 tulekust üle läinud 98E5 bensiinile, plaanitakse teha ka 98-st E10.
|
rakkim
|
postitati 26.04.11 07:32 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rix30
Soomes ja saksas lõpetati E10 müük kuna inimesed ei ostnud seda ja tankisid peamiselt 98. Ja isegi väidetavalt oli juhuseid mingist mootori
kokkujooksmisest, seda räägiti uudistes. Ja minu 85a kuubik ning 2,3e b4 92a kütuse kulu tõusis 1L võrra plus jõu ja mineku kadu, mida tunda persega.
|
Soomes alles eelmine nädal tankisin Teboilis ja nestes E10 märgistusega 95te.. Vb on sildid maha võtmata..
|
rix30
|
postitati 26.04.11 07:30 |
Soomes ja saksas lõpetati E10 müük kuna inimesed ei ostnud seda ja tankisid peamiselt 98. Ja isegi väidetavalt oli juhuseid mingist mootori
kokkujooksmisest, seda räägiti uudistes. Ja minu 85a kuubik ning 2,3e b4 92a kütuse kulu tõusis 1L võrra plus jõu ja mineku kadu, mida tunda persega.
|
aixx
|
postitati 25.04.11 18:36 |
Meil on plaanis see etanoolisisaldusega ja puhta kütuste kulu laboritingimustes ära mõõta, eks siis kommenteerin siin ka mis vahe on. Tulemused
ilmselt juulis.
|
TheRRsr
|
postitati 25.04.11 18:17 |
Minu a4 b5 '95 2,6 võtab umbes 0,5 liitrit sajale rohkem.
Muid kõrvalekaldeid ei esine.
Tangin ainult E10-t.
|
Raika42
|
postitati 25.04.11 12:46 |
Olen proovinud.
Hakkas päris korralikult jooma seda kütust- mõlemad, nii maantee kui ka linnakulu tõusid paar liitrit minu auto puhul.
Alguses kahtlustasin, et minu autol midagi viga aga kui Eestisse jõudsin ja meie 95-e sisse panin olid kütusekulu numbrid jälle tavalised.
Mul muidugi vana auto 95' s6 4,2 aga samas kui uuesti Soome läksin, uurisin ka tuttavate kohalike käest, et kuidas nende autod käituvad antud
kütusega. Vastuseks sain, et mitte keegi ei ole rahul, pidavat kõigil rohkem võtma seda E10-t. Üldiselt enamus Soomlasi keda mina tean tangivad nüüd
98-t.
|
undu
|
postitati 25.04.11 07:54 |
Tere
Põhjanaabrite juures (ja ilmselt mitmel pool euroopas veel) tanklates müügil nn "looduse sõbralikum" kütus E10. On kellegi reaalne kogemus mainitud
kütusega? Kas tasub üldse tankida?
Tootja iseenesest 1,8 TSI mootorile lubab kasutada, aga...
|