Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ve1ks

 postitati 21.09.04 19:47
Tsitaat:
Esialgne postitaja rass
Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Osta poest juhtmelkambreid, osad nimelt on plekiribaga ja kõvemad, kui plastikust ning nendega saab eduliselt ja lihtsalt asja aetud. Endal olen kasutanud ja ükski kumm pole veel maha hüpanud. Originaal klambreid on jube tüütu tagasi panna.


jajah, mu sigaril ka keegi tark oli pannud kaabliklambritega selle kummi kinni, eitea kas siis sitasti või misiganes. iagathes pressis ots ennast ajapikku kõdist tühjaks ja nüüd on täitsa perses pilbasteks juba. 1sõnaga iga asja jaoks ikka omad asjad.


See muidugi oleneb jah sellest, kui palju kellegi jõudu on, kui hellalt kinni tõmmata, siis tekib tõesti selline probleem, aga selleks ongi vaja terasribaga klambrit, et korralikult kinni saaks.
rass

 postitati 21.09.04 18:59
Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Osta poest juhtmelkambreid, osad nimelt on plekiribaga ja kõvemad, kui plastikust ning nendega saab eduliselt ja lihtsalt asja aetud. Endal olen kasutanud ja ükski kumm pole veel maha hüpanud. Originaal klambreid on jube tüütu tagasi panna.


jajah, mu sigaril ka keegi tark oli pannud kaabliklambritega selle kummi kinni, eitea kas siis sitasti või misiganes. iagathes pressis ots ennast ajapikku kõdist tühjaks ja nüüd on täitsa perses pilbasteks juba. 1sõnaga iga asja jaoks ikka omad asjad.
Aiku

 postitati 21.09.04 18:20
Ajasin siis näppidega seibi laiali ja kõksasin haamriga. Tulemusek oli see ,et koos stopperiga eemaldus (purunes) osa korpusest. Täna lammarist ostetud otsa tagasi panemine oli jah lihtne.
ve1ks

 postitati 21.09.04 15:38
Osta poest juhtmelkambreid, osad nimelt on plekiribaga ja kõvemad, kui plastikust ning nendega saab eduliselt ja lihtsalt asja aetud. Endal olen kasutanud ja ükski kumm pole veel maha hüpanud. Originaal klambreid on jube tüütu tagasi panna.
jan-kos

 postitati 21.09.04 12:49
Spets tööriistu seal vaja ei ole,osad klambrid saad naela tangidega fikseerida.
ferdinand

 postitati 21.09.04 12:17
Eile õhtul sai enda masinal sama tööd tehtud ja keerulist ei olnud asja juures küll miskit. Natuke jama oli selle stopperiga küll. Sai teine lahti venitatud, kuid ots eriti hea meelega maha ei tahtnud tulla. Ning probleem oli ka klambritega. Tavaline kruviklamber sinna katte jämedama otsa peale ei mahtunud, sai hetkel traadiga kinni tõmmatud, kuid ilmselt oleks tarvis midagi paremat välja mõelda. Originaalklambrid tahavad vist mingeid spetstööriistu saada? Äkki keegi oskab selle teemaga aidata?
jan-kos

 postitati 20.09.04 08:32
Auto marki vaadates peaks olema seal selline stopper-rõngas mis tahab laiali venitamist ja pesast välja ja siis võib ka olla selline point et tuleb nuutide pealt väga vaevalislt ära.
Ulvar

 postitati 20.09.04 08:15
Kui sul on uuem, poldiga (88- vist), pooltelje ots, siis piisab lihtsalt poldi uuesti sisse keeramisest, kuni ots lahti hüppab. Vanal (mutriga) on, jah, vaja rõngas laiali venitada.


Ulvar
mulk

 postitati 19.09.04 22:04
Seal on kasutusel kahte tüüpi stopperrõngaid.Üks variant on lihtsalt rõngas millest siis paigaldamisel surutakse püsikiirusliigend üle ja mahavõtmisel tõmmatakse samuti lihtsalt jõuga tagasi.
Teine on vaja eemaldada enne veovõlli otsa maha võtmist oma soonest.
Kumb variant seal kasutusel on ei tea, kuid see on võimalik hoolikal vaatlusel kindlaks teha.
Isiklikult pakun esimest stoperdus varianti.
Kogu see sõlm näeb siis välja selline:
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=407-20&cid=140
Mäks

 postitati 19.09.04 21:59
olen näinud selle eemaldamist. See käis spetsiaalsete näpitsatega. Homme küsin järgi.
Aiku

 postitati 19.09.04 21:13
Mure selline ,et tahan vahetada välimist tolmukatae. Läbi häda sain pooltelje lahti ,nii et isegi sarniiri ei tulnud lahti lasta. Nüüd aga ei saa ma kuidagi veovõlli pooltelje otsast maha. Seal on mingi stopper- seib või midagi sarnast ja seda ei õnnestumul kuidagi eemaldada. Oskab keegi nõu anda mida edasi teha või tuleb nüüd hädaga ka käigukasti juurse pooltelg lahti võtta?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.9% - SQL: 49.1%]