Teema ülevaade |
jottess
|
postitati 19.08.04 11:40 |
Lahti ühendades peab temperatuurinäidik küll langema kuni nullini, signaallambi kohta ei oska kommenteerida. Kui kohe uut ei raatsi osta, siis proovi
vahetada, muidugi kui on kellega vahetada. Samas see pole ka suur väljaminek, maksis see suurusjärgus 200 EEK
|
jgrmstr
|
postitati 19.08.04 08:52 |
Siis jah, seal liitmikus tõesti kaks andurit- sinine ja hall. Kui aga tuled ei põlenud ja testisin ning auto käis, siis kiskusin mõelmad andurid
lahti, midagi ei juhtunud. Samuti proosin neid andureid lahti kiskuda, kui temperatuurituluke põles, ikkagi miskit ei muutunud.
Äkki peaks miskit muutuma neid lahti kiskudes ?
|
jottess
|
postitati 19.08.04 08:27 |
No kui ABT mootor, siis jah vasakul üleval plokist väljuva liitmiku küljes on kaks andurit- sinine ja hall. Vot see hall on see, mis ilmselt
korralikult ei tööta ja vaja asendada.
Teiste mootoritüüpide eest ei oska kosta muud, kui et diislitel (1Z, AAZ) asub see hoopis mootoriploki otsas, mootori ja salongi vahel.
Tsitaat: | Esialgne postitaja jgrmstr
Ise arvasin ka, et probleem on pigem anduris, kui muus.
Kas see temperatuuriandur asub seal ülemise lõdviku "otsas", nö ülemise lõdviku ja mootori vahel või kuskil allpool, radika küljes ntx? |
|
jgrmstr
|
postitati 19.08.04 08:20 |
Ise arvasin ka, et probleem on pigem anduris, kui muus.
Kas see temperatuuriandur asub seal ülemise lõdviku "otsas", nö ülemise lõdviku ja mootori vahel või kuskil allpool, radika küljes ntx?
|
jottess
|
postitati 18.08.04 10:32 |
Mul oli eelmise B4-ga (ABT mootor) sama jama. Temperatuurinäidik näitas reaalset temperatuuri, samal ajal aga minicheckis hakkas peale mõningate
kilomeetrite läbimist jahutusvedeliku hoiatustuli põlema. Lahendus oli jahutusvedeliku temperatuurianduri väljavahetamises. See on halli värvi,
ümmargune ning kolme otsaga. Üldiselt soovitan ka tihendi ära vahetada. Mina jätsin selle tegemata ning algul immitses sealt vahelt väga minimaalselt.
Kuidas praeguseks lood on, ei tea, sest varganäod arvasid, et neil oleks rohkem seda autot vaja
|
jgrmstr
|
postitati 18.08.04 09:01 |
Audi 80 B4 esimesel ja teisel käigul sõites läheb suht kiirelt kuumaks ja salongis hakkavad põlema hoiatavad tuled (vesi temperatuurinäidukiga ning
hoiatustuli, et miskit on viltu).
Lõdvikutes on jahutusvedelik sees, jahutusvedelikku vähe ei ole, lõdvikuid pumbates jahutusvedelik liigub ringi - kõik tundub ok. Mootori temp on
lubatud piires, pikalt 1 ja 2 käigul ringi uhades temp tõuseb ning kui juba ala 100 kraadini tõuseb, siis hakkab käima sundjahutus vent, kõik tundub
töötavat.
Kui oodata, et auto jahtub ja auto temp umbes 70 kraadi, siis hoiatustuled ikka põlevad. Pika peale kustuvad ära, siis väike ringi esimesel käigul
teha ja tulukesed jälle põlevad.
Milles asi?
|
|