Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kps

 postitati 15.08.04 09:01
Tsitaat:
Tsitaat:
Tsitaat:
Esialgne postitaja kaiz
Väidetavalt pidi see Elva taastamine nüüd Tartus olema. Minu vanad läksid sińna uueks saama. :)

Või siis Tartus kunagi Herne tänaval olnud mehed on Emajõe äärde Sõudebaasi taha kolinud... See fakt vajab veel täpsustamist...

seal nad asuvad jah
sel ajal kui nad veel hernes tegutsesid sain 3 kuud sõita nende taastatud esimeste sharniiridega :( ostsin ikkagi uued. Aasta oli siis ~97 ehk on hetkeks arenenud, aga ei viitsi ise nende taastamistega enam jamada, pigem kallim jupp ja mure lahendatud. Vähemalt tollel autol kuni 2001.a. nende jubinate pärast enam põdema ei pidanud, ls oli samuti suht väike 60k.
margus0000

 postitati 14.08.04 19:52
Tsitaat:
Esialgne postitaja slk270
Tsitaat:
Esialgne postitaja kaiz
Väidetavalt pidi see Elva taastamine nüüd Tartus olema. Minu vanad läksid sińna uueks saama. :)

Või siis Tartus kunagi Herne tänaval olnud mehed on Emajõe äärde Sõudebaasi taha kolinud... See fakt vajab veel täpsustamist...

seal nad asuvad jah
Silver

 postitati 11.08.04 23:19
Tsitaat:
Esialgne postitaja kaiz
Väidetavalt pidi see Elva taastamine nüüd Tartus olema. Minu vanad läksid sińna uueks saama. :)

Või siis Tartus kunagi Herne tänaval olnud mehed on Emajõe äärde Sõudebaasi taha kolinud... See fakt vajab veel täpsustamist...
kaiz

 postitati 11.08.04 20:46
Väidetavalt pidi see Elva taastamine nüüd Tartus olema. Minu vanad läksid sińna uueks saama. :)
ve1ks

 postitati 11.08.04 15:48
Tsitaat:
Esialgne postitaja jõuvanker
Ei soovita taastatud ¨arniirliigendeid. "B" varuosade kohapealt nii palju, et kõik oleneb tootjast, on suht häid, kuid on ka selliseid, mis ei kannata kriitikat.
Uued ¨arniirliigendid võiks ennem paigaldamist korralikult värske määrdega täita ( tolmukate maha ja korralikult määret täis ). Muidugi variant, et panna külge määrdeniplid, kuid kas munakale on sisse freesitud määrdesooned?
PS! jutt puhtalt minu isiklik arvamus ja kogemus!


Sarniir pole nii tihe, et sealt määret vahelt läbi ei jõuaks lüüa, vähemalt siiani pole veel probleemi olnud.
resnick

 postitati 11.08.04 13:02
Tsitaat:
Esialgne postitaja Eeroz
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Kuidagi odavad hinnad sul... B osad jah? Oma konel sai ka lolli peaga lastud sillastendis kiirelt alla panna B osa rooliots, ka hind seal 150.- kandis, ja asi ei pidanud isegi aastat mitte vastu :( Nüüd uus originaal jupp all.
Aga tegelt on B osadega erinevaid kogemusi inimestel, mõni üteb et ikka vägagi hästi peab asi vastu, teine et ei pea üldse vastu... minu kogemused just sellised on, pidevalt miski jama nendega... pigem panen natuke raha juurde ja sõidan pikemalt ja ei remondi ühte asja kahe nädala jooksul kaks korda (kusjuures seda on juhtunud, hea et avastasin üldse)


Noh aga B-varuosal ja B-varuosal on kah vahe. Mul üks hea sõber tegeleb autoremondiga, kui vahetamiseks läheb siis usaldan tema otsust ja kogemust mis osa võtta ja mis jätta...

Siiani pole veel ühegi vahetatud osaga probleeme olnud.


ja mis siis see sinu sõber ütleks B4 ¨arniiri valimise kohta?;)
jõuvanker

 postitati 11.08.04 12:43
Ei soovita taastatud ¨arniirliigendeid. "B" varuosade kohapealt nii palju, et kõik oleneb tootjast, on suht häid, kuid on ka selliseid, mis ei kannata kriitikat.
Uued ¨arniirliigendid võiks ennem paigaldamist korralikult värske määrdega täita ( tolmukate maha ja korralikult määret täis ). Muidugi variant, et panna külge määrdeniplid, kuid kas munakale on sisse freesitud määrdesooned?
PS! jutt puhtalt minu isiklik arvamus ja kogemus!
Eeroz

 postitati 11.08.04 12:33
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Kuidagi odavad hinnad sul... B osad jah? Oma konel sai ka lolli peaga lastud sillastendis kiirelt alla panna B osa rooliots, ka hind seal 150.- kandis, ja asi ei pidanud isegi aastat mitte vastu :( Nüüd uus originaal jupp all.
Aga tegelt on B osadega erinevaid kogemusi inimestel, mõni üteb et ikka vägagi hästi peab asi vastu, teine et ei pea üldse vastu... minu kogemused just sellised on, pidevalt miski jama nendega... pigem panen natuke raha juurde ja sõidan pikemalt ja ei remondi ühte asja kahe nädala jooksul kaks korda (kusjuures seda on juhtunud, hea et avastasin üldse)


Noh aga B-varuosal ja B-varuosal on kah vahe. Mul üks hea sõber tegeleb autoremondiga, kui vahetamiseks läheb siis usaldan tema otsust ja kogemust mis osa võtta ja mis jätta...

Siiani pole veel ühegi vahetatud osaga probleeme olnud.
jan-kos

 postitati 11.08.04 12:30
Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Väidetakse, et Elvas taastatud otsad peavad kauem, kui B-varuosa.
Ise näen selliste asjadega veidi vaeva, nimelt panen ¨arniiridele ja rooliotstele määrdeniplid külge ja määrin neid iga õlivahetuse järel. ¨arniirid ja r.otsad ju sellepärast ära kuluvadki, et nad jäävad kuivaks lõpuks.
Tegelikult ei jää nad kuivaks kui kattekumm on terve ;)
ve1ks

 postitati 11.08.04 11:15
Väidetakse, et Elvas taastatud otsad peavad kauem, kui B-varuosa.
Ise näen selliste asjadega veidi vaeva, nimelt panen ¨arniiridele ja rooliotstele määrdeniplid külge ja määrin neid iga õlivahetuse järel. ¨arniirid ja r.otsad ju sellepärast ära kuluvadki, et nad jäävad kuivaks lõpuks.
laur4

 postitati 11.08.04 06:21
Kui oma kogemusi vaja välja tuua, siis mul on LMI rooliotsad juba ca 2,5 aastat autol küljes. Senini ei ole ilmnenud mingeid väsimuse tundemärke.
resnick

 postitati 10.08.04 23:02
...paistab, et niipalju kui on inimesi, on ka arvamusi...:cool: nii et peab vist ikkagi ise midagi välja mõtlema... aga jah...kuna elva praeguse seisuga kaugemal ja vajab ekstra sõitu:(, siis vast vaatab B-osa poole...
...aga arvamusi ootaks sellegipoolest veel - lihtsalt huvitav lugeda inimeste kogemustest :P:P:P
btw: kas kellelgi ka taastatud ¨arniiriga negatiivseid kogemusi?
audimeez

 postitati 10.08.04 21:49
lase taastada, sest B-varuosa ¨arniir (a100) ei pidanud aastatki vastu
madjs

 postitati 10.08.04 15:25
Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Kuidagi odavad hinnad sul... B osad jah? Oma konel sai ka lolli peaga lastud sillastendis kiirelt alla panna B osa rooliots, ka hind seal 150.- kandis, ja asi ei pidanud isegi aastat mitte vastu :( Nüüd uus originaal jupp all.


Minul need jubinad üle aasta seal ja pole häda midagi veel, eks aeg näitab. Kusjuures olen ikka suhteliselt palju ka kehvadel kruusateedel kimanud, kodida pole viitsinud. Muidugi jah, kummijubinad hakkavad läbi saama, aga neid pole minu ajal vahetatud ka ja pole aimugi millal neid seal vahetatud. Aga rooliotsasid ja ¨arniire alles kangutasin need ok. Ma muidugi jupid alega (loe oma hinnaga) sain, sellest ka odav hind, mis tootja omad olid ei mäleta.
ranz

 postitati 10.08.04 15:17
Kuidagi odavad hinnad sul... B osad jah? Oma konel sai ka lolli peaga lastud sillastendis kiirelt alla panna B osa rooliots, ka hind seal 150.- kandis, ja asi ei pidanud isegi aastat mitte vastu :( Nüüd uus originaal jupp all.
Aga tegelt on B osadega erinevaid kogemusi inimestel, mõni üteb et ikka vägagi hästi peab asi vastu, teine et ei pea üldse vastu... minu kogemused just sellised on, pidevalt miski jama nendega... pigem panen natuke raha juurde ja sõidan pikemalt ja ei remondi ühte asja kahe nädala jooksul kaks korda (kusjuures seda on juhtunud, hea et avastasin üldse)
madjs

 postitati 10.08.04 15:05
Mina endaomaga (coupe kandiline) maha ajanud 38 000 km vahetanud peale ostmist ühe roliotsa ja ¨arniiri, siiamaani asjad vaiksed, ¨arniir maksis miski 150+ eeku ja rooliots oli vist mingi 130 eeku, ausaltöeldes ei näe küll mõtet neid taastada. Kui muidugi jah hinnad kallimaks kujuneksid, siis võibolla isegi mõtleks sellele. Eks selle taastamisega kah omad mured, mina peaks siis jubinaid kuhugi kaugele vedama hakkama, kodujuures neid ei taastata, sellega lisakulu jms.
jan-kos

 postitati 10.08.04 14:33
Kui nende hind nii odav on siis taastama pole küll mõtet hakata, iseasi kui zarniir maksab 1k ringis.
ranz

 postitati 10.08.04 13:35
Kahjuks ei tea sinu poolt räägitava taastamiskoha kohta miskit, kuid siin pärnus üks sell taastas kunagi ammu (vist juba 5a tagasi) mul vanal 100-l sarniiri ära ja asi peab siiamaani vastu :)
B osa ei soovita audi puhul mitte mingil juhul, parem osta juba see A oma ära või riski taastatud osaga.
laur4

 postitati 10.08.04 13:34
Mina paneks oma panuse Lemförderi peale. Selle firma asju müüb muide ka Aave.
Edit: LMI toodang peaks kvaliteedilt olema võrreldav originaaliga.
resnick

 postitati 10.08.04 13:31
oleks selline küsimus, et vaja oleks vahetada parem ¨arniir, mis veermiku kontrollis väideti läbi olevat...
...et aga kas oleks mõtekam minna kuskile seda taastama või hoopis osta miskine B-osana müüdav jubin...
...elvas taastamine ca 100.-...
...aaves miskine Hispaania firma B-osa 177.-, autoosad.ee-s üks 222.- (Itaalia) ja teine 383.- (Saks- lemfoerder)...

et on kellelgi äkki kogemusi selle taastamisega, et kaua kestab taoline ¨arniir ja kaua B-osa (räägitakse et vähe, kuid kas taastatud kestab ikka kauem B-osast)?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 73.1% - SQL: 26.9%]