Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mike

 postitati 12.08.04 09:04
Tsitaat:
Esialgne postitaja A 90
180 km/h on umbes 50 m/s
ehk et tuul tagant puhuks pidi päris raju tuul olema. //Estonia huku ajal vist oli 28 m/s//;)


ega selleks, et tuul mõju avaldaks ei pea tuule kiirus auto liikumise kiirusest suurem olema. kui tuule kiirus on samasuunaline ja väiksem kui auto kiirus, avaldab ta siiski oluliselt vähem takistust kui vastassuunas liikuv tuul. ehk siis samasuunaline tuul on takistus vähendav ning vastassuunaline tuul on takistust suurendav tegur ükskõik millise kiirusega auto ja tuul liiguvad.
ve1ks

 postitati 11.08.04 15:51
Et vesi mootorisse jõuaks pead sa oma autot ikka megalt uputama;).
Mina pole teistel autodel seda vidinat kohanud ja pole kuulnud, et selle puudumisel mingit jama oleks olnud.:D
äss

 postitati 11.08.04 11:22
Normaalselt sõites olulist hääle vahet jah ei ole - kuid nagu eelpool mainitud just kõrgete pöörete juures kasu on tuntav. Mis puudutab vee sattumist mootorisse - eks siis tuleb suuri lompe vältida :P
madjs

 postitati 11.08.04 10:39
Mul kah asi suht vabalt hingavaks tehtud, algul oli mõnus kuulata, aga nüüd see jorin juba närvidele vaikselt käib, kui lapats põhja vajutada, siis selline tunne, et imeb juhtmed ja voolikud kapotialt minema:) Normaalselt sõites pole nagu vahet.
TT

 postitati 11.08.04 10:37
Loogiliselt võttes peaks selle jubina eemaldamisega kaasnema parem õhu juurdepääs mootorisse - rohkema õhu juurdevooluga kaasneb efektiivsem põlemine silindris, mis omakorda annab juurde jõudu.
Seda kahjuks kiirendades küll tunda ei ole istmikuga kuid just kõrgetel pööretel, kui mootor imeb rohkem õhku, on vahe lõpkiiruse näol spidokat jälgides küll näha.
Enda masinal eemaldasin suveks selle osa õhukogujast, mis läheb väljalaske kollektori peale sooja õhu saamiseks - ilus imemishääl 3000 r/pm - ist alates, silmaga nähtavaks vaheks on tahomeetri seier, mis 4500 r/pm-ist edasi liigub kiiremini kui enne, istmikuga tuntavat vahet siiski ei ole.
Selleks, et istmikuga mingit vahet tundma hakkaks tuleks korraldada kontrast - originaal õhuvõtt versus Perfomance filter+CAI (could air intake box ).
Mis aga vee juurdepääsu filtrile puudutab siis selle vastu aitab paberfiltri mittekasutamine ja sportfiltri õli.
Parandage mind kui eksin
rass

 postitati 11.08.04 10:09
just, nüüd pääseb vesi otse filtrisse, enne see mürasummuti võttis vee hoo maha ja üles see ei jõudnud.

ps, tõeline lõrin tuleb siis kui filtrikatte ka maha võtad :D aga see juhe ohtlik motole igapäeva sõidus
äss

 postitati 11.08.04 10:06
Tsitaat:
Esialgne postitaja truumu
ainult ettevaatust suurtest lompidest läbisõitmisel!


:o mis siis nende suurte lompidega on? Lööb vee mootorisse?
truumu

 postitati 11.08.04 06:17
ainult ettevaatust suurtest lompidest läbisõitmisel!
äss

 postitati 10.08.04 13:20
Tsitaat:
Esialgne postitaja A 90
180 km/h on umbes 50 m/s
ehk et tuul tagant puhuks pidi päris raju tuul olema. //Estonia huku ajal vist oli 28 m/s//;)


IRW:D
A 90

 postitati 10.08.04 13:07
180 km/h on umbes 50 m/s
ehk et tuul tagant puhuks pidi päris raju tuul olema. //Estonia huku ajal vist oli 28 m/s//;)
äss

 postitati 10.08.04 12:52
Tsitaat:
Esialgne postitaja tonny
spido peal 200 peaks olema miski tegelik kiirus ca 175-180km/h


No mis vahet seal on - enne oli ka ju spido järgi, kui 180 peal kõõks oli :cool:
tarmo

 postitati 10.08.04 12:51
spido peal 200 peaks olema miski tegelik kiirus ca 175-180km/h
äss

 postitati 10.08.04 12:46
Ei olnud ta midagi allamäge .. Tallinn - Peterburi maanteel täitsa sileda peal - ehk oli tuul tagant aga jah .. selline tulemus tuli igatahes. Ilma selle vidinata on hääl jah oluliselt "isasem" kui väljas kuulata :)
janza

 postitati 10.08.04 12:43
oled kindel et alla mäge ei lasknud :D vähe kahtlane et selle jubina eemaldamine nii palju vahet tunda annab...
ranz

 postitati 10.08.04 12:43
Täiesti võimalik et mürasummuti asi ongi, sest võta see vahelt ära ja pane auto tööle :D lahe imemis hääl hakkab sealt kostuma :)
äss

 postitati 10.08.04 12:41
Mürasummutajana tast vast isegi on kasu ... mina viskasin ta ka vahelt minema ja panin otse põlve kogujast puhastajasse - lihtsalt hakkasin nüüd mõtlema, kas midagi ära ka rikub :). Mootori häält natuke rohkem kuulda on, aga positiivne on see, et äravõtmisest kasu oli palju ... muidu oli 180 km/h peal sein ees .. nüüd polnud täisautoga 200 probleemiks :cool:
rass

 postitati 10.08.04 12:32
Täiesti mõttetu junn, mu autol kah, imo puudub asjal igasugune mõte, aja nimetus on muideks tehase poolt mürasummutaja :P

eitea, auto sõidab ilma selleta ka suht hästi :) Aga ma pole viitsind vahelt ära visata seda.
äss

 postitati 10.08.04 12:30
Oskab keegi tark mulle selgeks teha, milleks on vajalik see plastmasskobakas. 66kw mootoril õhukoguja ja õhufiltri vahel.
Ja kas ei võiks seda vahelt ära jätta ja panna otse tuletagusest "lehtrist" õhupuhastajasse toru?


http://www.hot.ee/mati130/asi.jpg
http://www.hot.ee/mati130/asi2.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 65.8% - SQL: 34.2%]