Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
villu157

 postitati 20.07.04 12:32
Plääd, siis mul endal vist ikka mingi kala sees. Mul ei hakka see tuli põlema kui süüte sisse keeran. Pirn on sees ja terve. Kuskil on mingi juhtme jama siis sees. Olen peenestanud ja ka proovinud seda täis kaasi lülitit all hoida aga ei midagi. Ilmselt siis peab mõnda sama motoga isendit vähe lähemalt tutkima.
Ulvar

 postitati 20.07.04 12:01
Tsitaat:
Esialgne postitaja villu157
Nii vähemalt keegi on proovinud ja töötab, Mina oma autol ei ole veel seda tööle saanud. Äkki Ulvar seletad ära kuda sa auto saad sellesse vea koodide lugemis reziimi. Ma saan aru et tuleb moto soojaks sõita ja kolmanda käiguga peeneks lasta, aga mis edasi?:o


Esiteks peab sul töötama kollane mootorituli, kontrollida saada seda nagu teisigi kontroll-lampe: iga kord peale süüte sisse keeramist ja enne mootori käivitamist peab see lamp süttima. Kui ei sütti, siis vaata, kas pirn on ikka sees, kui on, noh, siis pead edasi diagnoosima, miks ei põle.
Teiseks peavad töökorras olema tühikäigu- ja täisgaasilülitid (Idle & Throttle switches).

Kui on viga, siis läheb peale kirjeldatud sõitu (annad täiega talda, arvan, et ei pea kolmandaga pungestama, piisab teisestki) kollane mootorituli põlema. Nüüd peatad auto (mootor peab käima jääma, sest peale süüte välja lülimist kood(id) unustatakse), teed kapoti lahti, otsid üles täisgaasi lüliti (full throttle switch) ja hoiad seda u. 5 sekundit all. Nüüd ronid autosse tagasi ja kui näed, et tahhokas näitab 7k pööret ja mootorituli ikka põleb,võid alustada. Piduri vajutamisega saad järgmise koodi, koodid on su enda antud lehel.

Ahjaa, piduritule lüliti peab muidugi ka töötama, muidu ta ei tea, et pidurit vajutasid. ;)

Ulvar
T.P.

 postitati 20.07.04 10:27
Tsitaat:
Esialgne postitaja raigo
see võti on siuke pikk sabaga junn ,millel on näidik peal,see siis näitab mitu Nm rakendatakse.

midagi sihukest ma arvasin. tänud.

T.
raigo

 postitati 20.07.04 10:16
see võti on siuke pikk sabaga junn ,millel on näidik peal,see siis näitab mitu Nm rakendatakse.
villu157

 postitati 20.07.04 10:03
Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat:
Esialgne postitaja villu157
Tal on ju see süüte juht plokk olemas. Millese jooksevad det. andur, õhu temperatuur, tosooli temp, pöörete andur. Nende korras olekut peaks ta näitama. Mingilt usa lehelt ma uurisin et peaks näitama, aga kas euro autodel see toimib pole aru saanud.:o
Jälgisin nagu seda lehte aga see on usa moto KH
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecufkh.html


Jah, seesama töötab ka KG mootoriga, olen proovinud. Aga kollane lamp peab muidugi töötama.


Ulvar


Nii vähemalt keegi on proovinud ja töötab, Mina oma autol ei ole veel seda tööle saanud. Äkki Ulvar seletad ära kuda sa auto saad sellesse vea koodide lugemis reziimi. Ma saan aru et tuleb moto soojaks sõita ja kolmanda käiguga peeneks lasta, aga mis edasi?:o
T.P.

 postitati 20.07.04 09:52
väike OT Q (ärge kõvasti lööge:D) : mainitakse poldi kinni keeramisel mingit kindlat jõudu (12 /20 Nm)....kuidas k***t te seda mõõdate mis jõuga mingi poldi kinni keerate?
Ulvar

 postitati 20.07.04 08:39
Tsitaat:
Esialgne postitaja villu157
Tal on ju see süüte juht plokk olemas. Millese jooksevad det. andur, õhu temperatuur, tosooli temp, pöörete andur. Nende korras olekut peaks ta näitama. Mingilt usa lehelt ma uurisin et peaks näitama, aga kas euro autodel see toimib pole aru saanud.:o
Jälgisin nagu seda lehte aga see on usa moto KH
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecufkh.html


Jah, seesama töötab ka KG mootoriga, olen proovinud. Aga kollane lamp peab muidugi töötama.


Ulvar
villu157

 postitati 19.07.04 16:41
Tsitaat:
Esialgne postitaja doktorms
Tsitaat:

äkki keegi oskab öelda kuda ma KG mootoril vea koodid kätte saan?


KG on K-Jetronic? Kui nii, siis K-Jetronicul ei saagi mootori veakoode, sest "aju" puudub.


Tal on ju see süüte juht plokk olemas. Millese jooksevad det. andur, õhu temperatuur, tosooli temp, pöörete andur. Nende korras olekut peaks ta näitama. Mingilt usa lehelt ma uurisin et peaks näitama, aga kas euro autodel see toimib pole aru saanud.:o
Jälgisin nagu seda lehte aga see on usa moto KH
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecufkh.html
doktorms

 postitati 19.07.04 16:08
Tsitaat:

äkki keegi oskab öelda kuda ma KG mootoril vea koodid kätte saan?


KG on K-Jetronic? Kui nii, siis K-Jetronicul ei saagi mootori veakoode, sest "aju" puudub.
villu157

 postitati 19.07.04 15:29
Vähe küll teemast mööda, aga äkki keegi oskab öelda kuda ma KG mootoril vea koodid kätte saan? Armaturis on küll mootori tuluke aga seda põlemas või vilksatamas ma näinud ei ole. Enda autol võtab peale 4K pööret mootoril nagu jõudu maha, nagu hakkab jõnksutama, samas läheb ja samas nagu ei lähe.:(
Varuosad

 postitati 19.07.04 11:40
Tsitaat:
Esialgne postitaja Amadeus
Must maksab Aave autokaupades 750 eeku, polegi kõige hullem. Nüüd aind häda kui kõvasti kinni keerata. Mingi kirjandus väitis et need poltläbi andurid keeratakse kinni 8-11 ft lbs'ga s.t. ca. 11 - 15 Nm. Mingi naistejutt saunas väidab, et liiga kõvasti kinni ei pidanud kah toimima.

Mul olemas audi rem.raamat . Kui sealt välja loen siis annan teada, kuna endalgi nüüd see vidin maha keeratud.
Amadeus

 postitati 19.07.04 11:33
Must maksab Aave autokaupades 750 eeku, polegi kõige hullem. Nüüd aind häda kui kõvasti kinni keerata. Mingi kirjandus väitis et need poltläbi andurid keeratakse kinni 8-11 ft lbs'ga s.t. ca. 11 - 15 Nm. Mingi naistejutt saunas väidab, et liiga kõvasti kinni ei pidanud kah toimima.
Varuosad

 postitati 19.07.04 09:53
Mu autol must, 034 905 377 A koodiga.
Ja omalgi on plastikosa tükkideks. See pidi mängima auto süütega , kas 3 ühikut hilisemaks või varasemaks :O:O
quattromees

 postitati 19.07.04 09:05
Käisin ka oma NF mootoriga 100 kapoti alt vaatamas- andur must.
villu157

 postitati 19.07.04 08:58
NF mootoril ongi läbi poldiga. Praegu enda KG on väliselt sama nagu MC´l. Selline nagu ise oleks polt ja punane rõngas on ümber juhtme. Aga NF mootoril oli üleni must ja polt läbi. Nii et erinevad asjad.
Kaits

 postitati 18.07.04 20:58
Mul MC mootor ja andur on punane (oranzikas) ning andur ise ongi nagu polt, s.t. keeratakse nagu polt ploki külge. Kinni keeratakse 20Nm -ga. Mul oli sama pull, et kogu aeg andis veakoodi 2142 det. andur. Proovisin kõvemini kinni keerata ja mõneks ajaks viga kadus. Aga veateade tuli tagasi, kui veel kõvemini keerasin, keerasin anduri puruks. Ja kui uue anduri panin, proovisin järk-järgult rohkem kinni pingutada. Keerasin enam-vähem korralikult kinni ja siis proovisin veakoode võtta, kui ikka oli 2142 keerasin kõvemini kuni veateade kadus. Aga seda peab küll ütlema, et ikka päris kõvasti tuli keerata! Kuna jõuvõtit kasutada polnud, tuli katse-eksituse meetodil see töö ära teha... MC-l asuvad nad (MC1-l 1 andur, MC2-l 2 andurit) vasakul pool ploki küljes, usun, et ehk NF-il ka, aga kindel pole!
http://sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/10vknock.html
Amadeus

 postitati 18.07.04 20:54
Keskelt polt läbi jah. Asub ta termostaadi juures mootoriplokki küljes. Pistik asub lamda anduri küttekeha pistiku taga, juhet pidi minnes leiate üles.

http://www2.discountgermanparts.com/parts/parts1/discountgermanparts/wizard.jsp?year=1990&make=AU&model=100-Q-001&catego ry=F&&part=Knock+Sensor

See leht väidab, et Green replaces black.
villu157

 postitati 18.07.04 20:39
Omal oli ka must. Keskelt läks polt läbi plokki. Ei tea kas oli õige või vale. Isegi seda ei tea kas töötas ka või ei. Kuna see aeg ei teadnud vea koodidest midagi.
rass

 postitati 18.07.04 18:20
Tsitaat:
Esialgne postitaja Varuosad
Tsitaat:
Äkki mõni NF mootoriga foorumikasutaja vaataks järgi mis tal kapotti all on?

Aitaks hea meelega, aga räägi kust ma teda kapoti alt leian??:D


sama siin :D
Varuosad

 postitati 18.07.04 18:09
Tsitaat:
Äkki mõni NF mootoriga foorumikasutaja vaataks järgi mis tal kapotti all on?

Aitaks hea meelega, aga räägi kust ma teda kapoti alt leian??:D
Amadeus

 postitati 18.07.04 17:55
Nii, lugu siis selline et masin soojast peast kole uimaseks jäi. Tirisin veakoodi - 2142 (detonatsiooni andur). Sai siis kapottiall veidi kaevatud ning det. anduri plastkorpus kolmeks tükiks, rupskid paistavad ja juhe anduri juurest puruks ... ühesõnaga uus vaja panna.

Siit ka küsimus, mis Njuutonitega see NF mootori külge kruvitakse (foorumist on kõrvu jäänud kaks numbrit 12 ja 20 Nm).

Küsimus ka teine: Omal peal must (034 905 377 A) andur, www.elcats.ru väidab, et NF motol on roheline det. andur (054 905 377 A), et ühesõnaga mis vahe neil on? Äkki mõni NF mootoriga foorumikasutaja vaataks järgi mis tal kapotti all on?

Tänud ette

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 71.3% - SQL: 28.7%]