Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kuuno

 postitati 11.01.10 21:07
Loe teemat (a200 mootori remont 121kw. Seal on kirjas kuidas ma ehitasin manomeetri otsikud jäädavalt masinale külge.Teinekordki hea kontrollida rõhku kui mingi jama on.
bob

 postitati 11.01.10 20:43
Pisike õppematerjal võhikutele:

1-2
3-4
5-6
7-8
9-10
11-12
13-14
15-16
17-18

K-Jet componets
laurz

 postitati 11.01.10 19:55
Sinul KE-jet-Selle juhtrõhku juhib aju läbi andurite.
hunt_1

 postitati 11.01.10 19:52
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Loe!

Tere!
Lugesin seda linki.
Väga asjalik tekst.
Keelelist probleemi ei ole, aga kõigest aru ei saa.
Kas seal lingil olev teksti käib ka ACE 2,0 103kw doch mootorile?

Probleem selles, et peale mootori remonti tühikäik käitub imelikult.
Vahetati plokikaanetihend, klapisääretihendid, hammasrihm, termostaat.
Tühikäigu pöörded peale käivitamist 1600.
Mootori soojenedes jahutusvedelik umbes 88C, aga ikka pöörded üleval.
Kui lasen soojal mootoril tühikäigul töötada umbes 20min, siis selle ajaga jõuab 3-4 korda suure radiaatori ventilaator tööle minna ning alles siis langeb tühikäik sujuvalt järkjärgult 1000 peale.
Kas mootor ei saa aru, et on soojenenud?
Mingi temperatuuri andur on katki?
Tühikäigumootorit olen leotanud.
Ardo

 postitati 11.01.10 19:45
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Kõige täpsemalt?Lähed Hydroscandi ja küsid:D Kui hinda näed,kukud istuli:D o,5 atti siia sinna ei mängi rolli.Peamine,et oleks nendes vahemikes mis manualis kirjas.


Okei, tänud igatahes praegu.
laurz

 postitati 11.01.10 19:33
Kõige täpsemalt?Lähed Hydroscandi ja küsid:D Kui hinda näed,kukud istuli:D o,5 atti siia sinna ei mängi rolli.Peamine,et oleks nendes vahemikes mis manualis kirjas.
Ardo

 postitati 11.01.10 19:28
Tegelt tean jah et manomeetriga:D, aga lihtsalt, millist soovitate, et missugune kõige täpsemalt näitab.
elmut

 postitati 11.01.10 19:18
Kutuserõhu näidik osta:D 300kr, paned ristiga toruvahele ja näitab kütterõhu ära:)
laurz

 postitati 11.01.10 19:18
Manomeetriga:D
Ardo

 postitati 11.01.10 19:13
Üksiti see teema tehtud on, siis küsiks, et millega kõige parem rõhku mõõta on?
laurz

 postitati 11.01.10 19:10
Kõigepealt kontrolli pumba surve ära ja siis vaata edasi.
Ardo

 postitati 11.01.10 19:02
Vaatasin uuesti teema läbi ja minumeelest vaakumlekke korral sisselaskekolles pritsepea ei tööta. Seega on praegu neli lahendust: esiteks proovida seda platet käsitsi liigutada ja vaadata kas pea töötab, teiseks kontrollida pumba rõhku, kolmandaks röhuregulaator, aga kuidas selle korrasolekut kontrollida, neljandaks benarõhuregulaator?
laurz

 postitati 11.01.10 18:52
Seal on kõik täpselt kirjas mis,kuidas ja kui palju.Soovitan sõnaraamatut kasutada või muretseda Heldur Tamme raamat sissepritse süsteemidest.Kui sa selle tööpõhimõtet ei tea,siis on väga raske asjst selgust saada:cool:
Ardo

 postitati 11.01.10 18:47
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Loe!


Olen seda lugenud juba, aga ei ole tehnilise inglise keelega sinapeal. Seega on asi üsna kindlalt nendes kolmes asjas? Ja seda oligi vaja teda, et kas starteri andmisel peab bena tulema v ei pea.
laurz

 postitati 11.01.10 18:39
Loe!
kuuno

 postitati 11.01.10 18:27
Kütus peab tulema pihustite torudest kui käivitad ja kütterõhk peab ka paigas olema, muidu ei avane pihustid.M mitte avanemist tekitavad kütuse puudumine paagis,vigane küttepump, või kõrge juhtrõhk.juhtrõhk ei lähe tavaliselt nii kõrgele, et üldse ei käivitu.
Ardo

 postitati 11.01.10 18:03
Külmkäivituspihusti torus tulebki, aaga tavalise viie silku torudest ei tule.

E: Ja ei ole aru saanud kas hallianduri rikke puhul puudub säde alati, või on säde olemas aga paigast? Igatahes see halliandur jagajas on ka kahtlane, aga et pritsepea välistada on vaja teada kas sealt tavapihusti torudest peab bena tulema v ei pea? Starterit andes siis.
laurz

 postitati 11.01.10 18:00
Kui ketrad starterit,siis järelikult käivitad motot.Järelikult peab ka käivitamiseks vajalik kütus tulema kuskilt:D
Ardo

 postitati 11.01.10 17:57
Kas starterit andes peab tulema bena pritsepea pihusti torudest v ei pea? Hetkel täpselt kahte versiooni kuulnud.
laurz

 postitati 11.01.10 17:33
Juhtrõhk on pritsepeas metallist membraani all ja seda määrab juhtrõhu regulaator,mis asub moto ploki paremal küljel,kui eest vaatad.KE-jet-il on see elektriline.
kuuno

 postitati 11.01.10 17:23
Mootorisse minev õhk liigutab seda platet. Mida madalam on juhtrõhk seda rohkem saab mootor kütet kätte.To kolb peab seal vabalt liikuma ilma takistusteta.
Ardo

 postitati 11.01.10 16:58
Nii, nendest joonistest saan aru nii, et mul ei tööta see jagaja alune pulk, või siis lõdviku all olev plate. Kui aga pritsepeale torud külge panna ja sõrmega ise seda pulka vajutada, siis peaks bensu tulema käiamise ajal? Kui nii ei ole, siis eelduste kohaselt jagaja/pea puru, aga kui tuleb, siis järelikult on mingi teema selle lõdvikualuse platega, aga ma ei ole aru saanud, et mille jõul see plate seal sees liigub. Ja mida mõjutab benarõhuregulaator?
Timmu

 postitati 11.01.10 09:33
Seal on lingid.
Ardo

 postitati 11.01.10 09:08
Niisiis, auto seisis natuke aega(ca nädal) ja nüüd enam ei käivitu. Säde on, pump lööb ja bena jõuab pritsepeani. Külmkäivituspihusti torust tuleb ka survega. Aga kui keerata pritsepea küljes olevad pihusti torud lahti, siis süüdet andes ei tule sealt grammigi bena. Küsimus ongi, et kas sealt peab üldse süüdet andes bena tulema? Ja mis anomaaliad seal veel olla võivad. Auto isegi mitte ei luba käima minna, säi tõmmata, täkutada, niisama korraliku akuga proovitud ja ei midagi. Motoks on vabalthingav R5.

Ja äkki keegi seletab, mis süstemiga see pritsepea töötab, saan aru et dislal käitab kogu jagajat rihm, aga sellel pole ju midagi.

Ja lisan, et sai lapitud veel see kummilõdvik seal peal, ja peale seda töötas veel ilusti, aga lihtsalt lampi lõpetas töölepingu, vb on abiks veel see, et alguses oli ununenud lisada mootorikaitse nr2, kas see võis midagi lolliks ajada?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.8% - SQL: 46.2%]