Teema ülevaade |
kuuno
|
postitati 11.01.10 21:07 |
Loe teemat (a200 mootori remont 121kw. Seal on kirjas kuidas ma ehitasin manomeetri otsikud jäädavalt masinale külge.Teinekordki hea kontrollida
rõhku kui mingi jama on.
|
bob
|
postitati 11.01.10 20:43 |
Pisike õppematerjal võhikutele:
1-2
3-4
5-6
7-8
9-10
11-12
13-14
15-16
17-18
K-Jet componets
|
laurz
|
postitati 11.01.10 19:55 |
Sinul KE-jet-Selle juhtrõhku juhib aju läbi andurite.
|
hunt_1
|
postitati 11.01.10 19:52 |
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Loe! |
Tere!
Lugesin seda linki.
Väga asjalik tekst.
Keelelist probleemi ei ole, aga kõigest aru ei saa.
Kas seal lingil olev teksti käib ka ACE 2,0 103kw doch mootorile?
Probleem selles, et peale mootori remonti tühikäik käitub imelikult.
Vahetati plokikaanetihend, klapisääretihendid, hammasrihm, termostaat.
Tühikäigu pöörded peale käivitamist 1600.
Mootori soojenedes jahutusvedelik umbes 88C, aga ikka pöörded üleval.
Kui lasen soojal mootoril tühikäigul töötada umbes 20min, siis selle ajaga jõuab 3-4 korda suure radiaatori ventilaator tööle minna ning alles siis
langeb tühikäik sujuvalt järkjärgult 1000 peale.
Kas mootor ei saa aru, et on soojenenud?
Mingi temperatuuri andur on katki?
Tühikäigumootorit olen leotanud.
|
Ardo
|
postitati 11.01.10 19:45 |
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Kõige täpsemalt?Lähed Hydroscandi ja küsid Kui hinda näed,kukud
istuli o,5 atti siia sinna ei mängi rolli.Peamine,et oleks nendes
vahemikes mis manualis kirjas. |
Okei, tänud igatahes praegu.
|
laurz
|
postitati 11.01.10 19:33 |
Kõige täpsemalt?Lähed Hydroscandi ja küsid Kui hinda näed,kukud
istuli o,5 atti siia sinna ei mängi rolli.Peamine,et oleks nendes
vahemikes mis manualis kirjas.
|
Ardo
|
postitati 11.01.10 19:28 |
Tegelt tean jah et manomeetriga, aga lihtsalt, millist soovitate, et
missugune kõige täpsemalt näitab.
|
elmut
|
postitati 11.01.10 19:18 |
Kutuserõhu näidik osta 300kr, paned ristiga toruvahele ja näitab
kütterõhu ära
|
laurz
|
postitati 11.01.10 19:18 |
Manomeetriga
|
Ardo
|
postitati 11.01.10 19:13 |
Üksiti see teema tehtud on, siis küsiks, et millega kõige parem rõhku mõõta on?
|
laurz
|
postitati 11.01.10 19:10 |
Kõigepealt kontrolli pumba surve ära ja siis vaata edasi.
|
Ardo
|
postitati 11.01.10 19:02 |
Vaatasin uuesti teema läbi ja minumeelest vaakumlekke korral sisselaskekolles pritsepea ei tööta. Seega on praegu neli lahendust: esiteks proovida
seda platet käsitsi liigutada ja vaadata kas pea töötab, teiseks kontrollida pumba rõhku, kolmandaks röhuregulaator, aga kuidas selle korrasolekut
kontrollida, neljandaks benarõhuregulaator?
|
laurz
|
postitati 11.01.10 18:52 |
Seal on kõik täpselt kirjas mis,kuidas ja kui palju.Soovitan sõnaraamatut kasutada või muretseda Heldur Tamme raamat sissepritse süsteemidest.Kui sa
selle tööpõhimõtet ei tea,siis on väga raske asjst selgust saada
|
Ardo
|
postitati 11.01.10 18:47 |
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Loe! |
Olen seda lugenud juba, aga ei ole tehnilise inglise keelega sinapeal. Seega on asi üsna kindlalt nendes kolmes asjas? Ja seda oligi vaja teda, et kas
starteri andmisel peab bena tulema v ei pea.
|
laurz
|
postitati 11.01.10 18:39 |
Loe!
|
kuuno
|
postitati 11.01.10 18:27 |
Kütus peab tulema pihustite torudest kui käivitad ja kütterõhk peab ka paigas olema, muidu ei avane pihustid.M mitte avanemist tekitavad kütuse
puudumine paagis,vigane küttepump, või kõrge juhtrõhk.juhtrõhk ei lähe tavaliselt nii kõrgele, et üldse ei käivitu.
|
Ardo
|
postitati 11.01.10 18:03 |
Külmkäivituspihusti torus tulebki, aaga tavalise viie silku torudest ei tule.
E: Ja ei ole aru saanud kas hallianduri rikke puhul puudub säde alati, või on säde olemas aga paigast? Igatahes see halliandur jagajas on ka kahtlane,
aga et pritsepea välistada on vaja teada kas sealt tavapihusti torudest peab bena tulema v ei pea? Starterit andes siis.
|
laurz
|
postitati 11.01.10 18:00 |
Kui ketrad starterit,siis järelikult käivitad motot.Järelikult peab ka käivitamiseks vajalik kütus tulema kuskilt
|
Ardo
|
postitati 11.01.10 17:57 |
Kas starterit andes peab tulema bena pritsepea pihusti torudest v ei pea? Hetkel täpselt kahte versiooni kuulnud.
|
laurz
|
postitati 11.01.10 17:33 |
Juhtrõhk on pritsepeas metallist membraani all ja seda määrab juhtrõhu regulaator,mis asub moto ploki paremal küljel,kui eest vaatad.KE-jet-il on see
elektriline.
|
kuuno
|
postitati 11.01.10 17:23 |
Mootorisse minev õhk liigutab seda platet. Mida madalam on juhtrõhk seda rohkem saab mootor kütet kätte.To kolb peab seal vabalt liikuma ilma
takistusteta.
|
Ardo
|
postitati 11.01.10 16:58 |
Nii, nendest joonistest saan aru nii, et mul ei tööta see jagaja alune pulk, või siis lõdviku all olev plate. Kui aga pritsepeale torud külge panna ja
sõrmega ise seda pulka vajutada, siis peaks bensu tulema käiamise ajal? Kui nii ei ole, siis eelduste kohaselt jagaja/pea puru, aga kui tuleb, siis
järelikult on mingi teema selle lõdvikualuse platega, aga ma ei ole aru saanud, et mille jõul see plate seal sees liigub. Ja mida mõjutab
benarõhuregulaator?
|
Timmu
|
postitati 11.01.10 09:33 |
Seal on lingid.
|
Ardo
|
postitati 11.01.10 09:08 |
Niisiis, auto seisis natuke aega(ca nädal) ja nüüd enam ei käivitu. Säde on, pump lööb ja bena jõuab pritsepeani. Külmkäivituspihusti torust tuleb ka
survega. Aga kui keerata pritsepea küljes olevad pihusti torud lahti, siis süüdet andes ei tule sealt grammigi bena. Küsimus ongi, et kas sealt peab
üldse süüdet andes bena tulema? Ja mis anomaaliad seal veel olla võivad. Auto isegi mitte ei luba käima minna, säi tõmmata, täkutada, niisama
korraliku akuga proovitud ja ei midagi. Motoks on vabalthingav R5.
Ja äkki keegi seletab, mis süstemiga see pritsepea töötab, saan aru et dislal käitab kogu jagajat rihm, aga sellel pole ju midagi.
Ja lisan, et sai lapitud veel see kummilõdvik seal peal, ja peale seda töötas veel ilusti, aga lihtsalt lampi lõpetas töölepingu, vb on abiks veel
see, et alguses oli ununenud lisada mootorikaitse nr2, kas see võis midagi lolliks ajada?
|