Teema ülevaade |
tarts200
|
postitati 09.07.04 15:29 |
kompressioon nüüd 3000 tuh. pealt täpselt 11,7. ehk ilmselt ongi tühikäigumootoris viga-nimelt üks juhtmeots katki.
|
MaQQu
|
postitati 03.07.04 21:46 |
idee poolest peaks mootor külmalt käivitades pöörded 8-ks sekundiks üles viskama.. mitte küll 2100 peale, vaid kuskil umbes 1500-1600 peale.
Külmkäivitus asja nimi. peale 8 sekundit lõpetatakse selle külmkäivituspihusti töö ning pöörded langevad ca 1100 peale. Minuti kahe pärast (olenevalt
välistemperatuurist) kukuvad siis alles normi. Seega ole õnnelik, et sul külmkäivitus töötab, talvel on lihtsam, aga samas ei oska mina täit vastust
anda, miks nad 2100 peale hüppavad, see pole tõesti normaalne.
|
john
|
postitati 03.07.04 17:21 |
ehk tyhikäigu mootoris viga
|
tarts200
|
postitati 03.07.04 12:49 |
autoks 200 84a. mure selline et, külma mootoriga käivitades viskab pöörded 2100 peale ja siis paari sekundiga kukub1200 peale ,peale seda mootori
soojenedes 850-900.häirib see pöörete ülesviskumine-et mis seda põhjustada võib? ise siin mõtlesin siin et saab kuskilt lisaõhku(aga tekitajat pole
siiamaani leidnud)kuna mootor sai vahepeal väikse remondi(saaled, rõngadjne) nüüdseks sõidetud 2800 kilti ja see pull on algusest peale olnud. algul
pakuti veaks, et rõngad sisse kulumatta, et anna natuke aega ja küll paremaks läheb. kompressioon oli 1500 kildi pealt mõõdetuna 11,5(kõikumine 0,3)
järgmise mõõtmise teen 3000 pealt(ehk peaks kõrgem olema).diagnost tegelt ka veel tegematta aga mõtlesin koos õlivahetusega teha.
õlirõhku oleks vaja ka mõõta-äkki oskate soovitada kuidas või kus?
|
|