Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kps

 postitati 15.06.04 17:03
Mina vaatasin quattrot ja automaati... Kuna 2.2T minek mulle automaadi puhul ei meeldinud siis valisin 2,8, see vaiksem ja rahulikum. Tõmme polnud ostmisel eesmärk. Vaid igapäevasõit linnas/maanteel 50:50. Manuali ei tahtnud just sellepärast, et oleks hea mõni peenema soo esindaja rooli taha pista ja ise rahus kõrval istuda õllekest libistades ilma, et peaks käikude raiumist ja siduri retsimist hambad ristis kannatama :P
ve1ks

 postitati 15.06.04 12:00
Mul ka 2,8 A 100 ja kurda mitte raasugi, mootoril jõüdu ülearu, kiirendus pole ka paha, minu jaoks vähemalt, aga kui harrastad sportlikumat sõidustiili (piirajasse), siis 2,2T R5 on väga hea, sest V6 pole peenestamisel nii vastupidav.
Samas 2,8-ga sõites on salong vaiksem ja sõidumõnu täie eest. Ise ka päevast päeva ratastel.
Joel

 postitati 15.06.04 11:45
Ma ütleks, et kui Sa selle autoga sporti teha ei taha (st. kui see ei ole Sul ainuke auto), siis võta 2,8 ja automaat - väga muhe kombinatsioon. Kui aga manuaalkast on sooviks, siis ma küll ei leia põhjust, miks 2,8't eelistada 2,2T20v-le (kuna B4 oli teemaks, siis peaks jutt ilmselt siiski 2,2T20v ümber käima, kuna 10v200'd on oluliselt odavamad). 20v turbomootor on kütusekulu poolest sama mis 2,8 V6, aga edasi käib oluliselt paremini ja potensiaali on kah rohkem. Ise ostaks 200tq20v igal juhul enne kui 2,8 B4 - suurem, kiirem, mugavam ja odavam pealekauba. 2,2T10v'd ma ei oska kommenteerida, peale selle, et nende dünaamika mulle isiklikult ei meeldi - turbo lag on IMO kaugelt liiga suur. Aga samas, neid 10v200-sid saaks 2,8 B4 raha eest ilmselt 2 tk või siis ühe ja selle kenasti korda teha...
janza

 postitati 15.06.04 11:08
no vot no vot nendel teemadel arutlegi :D ok tegelt kõige põhilisem asi mida tead tahtsin oli see et kumb neist kiiremini edasi astub et ühesõnaga bena kulu ja edasimineku suhe . aga auto ikka igapäevaseks liiklemiseks ja üldiselt olen niipalju selgeks saanud et 2,2 T annab rohkem ehitada kui 2,8 et resurssi on rohkem ??? ja kuna sa ull juba nii täpselt tahtsid siis ok 2,8 siis b4 kerel ja 2,2 siis vastavalt sigaril või 200:)
Ull

 postitati 15.06.04 10:46
oleneb, mis kerel asi on ja mis otstarbeks auto ostad ja mis lootused sul temast on!?
janza

 postitati 15.06.04 10:37
et asi liiga keeruliseks ei läheks siis peaks arvestama et 2,8 l ( 128 kw ) ja 2,2T (121 kw sest 169 kw on juba täitsa omaette ooper ) nii ja siia teemasse võivad kõik kirjutada oma arvamusi nende mootorite kohta ja arutleda kumb neis oleks otstarbekam . teema lihtsalt enda harimise jaoks tehtud et kes mis + ja - leiab nendel mootoritel .

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.5% - SQL: 45.5%]