Teema ülevaade |
ralff
|
postitati 13.07.04 08:16 |
Mis siis, et aega juba möödas, aga tahaks ka sõna sekka visata
Lahendus oli õige - mul endalgi olnud sama probleem. Lihtsalt oli süsteemi sattunud õhk, see oli torpiks ees, jahutusvedelik ei käinud ringi ja hopp!,
mootor keeb...peale õhutamist ja süsteemi täismist ja tiheduse kontrollimist mure kadus...
Edu kõigile!
|
Aquatro
|
postitati 18.06.04 22:30 |
Ja kas see käib kõikide audide kohta-ka vanemad näit.100 2,2t mootoriga,ja kas temp andureid mootori küljes 2 on.
|
Vasak-King
|
postitati 18.06.04 19:59 |
Suured tänud kõigile abimeestele. Tegemist oligi nö. korgi rikkega.
|
meim
|
postitati 15.06.04 08:30 |
On endalgi tulnud mingil autol antud probleemiga maadelda.Sumptomid olid:auto kaies laheb keema ilma et jahutusventilaator toole laheb.Samas nagu
katutud sai et susteem laheb surve alla ja temp naidik ka veel paris keemistemp ei naidanud kuni keema laks.Siis viskas punasesse.Lahendiks oli ikkagi
paisupaagi kork mis oli rikkis ja ei lasknud susteemi ikkagi vajaliku surve alla.
|
jõuvanker
|
postitati 15.06.04 06:27 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Tsitaat: | Esialgne postitaja jõuvanker
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Sõida moto soojaks ja jäta auto tühikäigul käima. Jälgi seierit. Pakun, et vent hakkab käima alles ca 102 juures. No panic! |
No oleneb "sigarist" vent võib tööle hakata ka 95-97 kraadi ( lähtun enda audi 100-st) |
102 on jah kliimaga varjantidel. Täpselt nii käitub minu 87a 100 2.3E. |
Mul on samuti konditsioneeriga variant, -86a. 2,2.
|
quattromees
|
postitati 15.06.04 06:24 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja jõuvanker
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Sõida moto soojaks ja jäta auto tühikäigul käima. Jälgi seierit. Pakun, et vent hakkab käima alles ca 102 juures. No panic! |
No oleneb "sigarist" vent võib tööle hakata ka 95-97 kraadi ( lähtun enda audi 100-st) |
102 on jah kliimaga varjantidel. Täpselt nii käitub minu 87a 100 2.3E.
|
jõuvanker
|
postitati 15.06.04 06:11 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Sõida moto soojaks ja jäta auto tühikäigul käima. Jälgi seierit. Pakun, et vent hakkab käima alles ca 102 juures. No panic! |
No oleneb "sigarist" vent võib tööle hakata ka 95-97 kraadi ( lähtun enda audi 100-st)
|
quattromees
|
postitati 14.06.04 22:02 |
Sõida moto soojaks ja jäta auto tühikäigul käima. Jälgi seierit. Pakun, et vent hakkab käima alles ca 102 juures. No panic!
|
MarkoC
|
postitati 14.06.04 20:57 |
naljamehed, keerake kork kinni ja jätkake sõitu
|
ve1ks
|
postitati 14.06.04 20:42 |
Selline asi veel, et korgi ära jättes, kas lihtsalt paisutab üle või loobib mulle vahele nagu keks üle. Kui tekib keemise mulje, siis aeg mootor
lahti võtta ja vaadata, mis ära väsind, kui aga lihtsalt tasa üle voolab, proovi kork vahetada.
|
ferdinand
|
postitati 14.06.04 19:58 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Vasak-King
ma olen paisupaagi korgi pool-lahti jätnud sealt loobib täiega vett välja. Üks tuttav pakkus, et äkki on hoopis plokikaas kutu. krt ma ei saa enam
midagi aru |
Kui sa selle paisupaagi korgi lahti jätad siis ei teki ju süsteemi rõhku ja vesi (jahutusvedelik) läheb tõesti juba 100 kraadi juures keema. Võibolla
on viga selles, et kusagilt laseb süsteem läbi ja rõhku ei teki? Kontrolli kõiksugused lõdvikuühendused jms hoolega üle. Töösoojal mootoril peab ikka
korralik rõhk jahutussüsteemis olema, lõdvikud peavad ikka üsna "kõvaks" minema.
|
80quattro
|
postitati 14.06.04 19:13 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Vasak-King
ma olen paisupaagi korgi pool-lahti jätnud sealt loobib täiega vett välja. Üks tuttav pakkus, et äkki on hoopis plokikaas kutu. krt ma ei saa enam
midagi aru |
Seda ei tohi lahti jätta
|
MaQQu
|
postitati 14.06.04 19:07 |
Olen 2l korral sarnaste sümptomitega kuulnud, et paisupaagi kork oli omadega õhtal, 35.- eeki ja mure murtud. Teadupärast on korgil mingisugused
õhutusavad ja kui need korrast ära, kippuski üle kuumenema... krt seda teab... Targemad võiks ümber lükata või tagant kiita..
|
jõuvanker
|
postitati 14.06.04 19:03 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja samru
Tsitaat: | Esialgne postitaja Vasak-King
ma olen paisupaagi korgi pool-lahti jätnud sealt loobib täiega vett välja. Üks tuttav pakkus, et äkki on hoopis plokikaas kutu. krt ma ei saa enam
midagi aru |
tundub küll, et on kas pl.kaanetihend või mõra kaanes. Kas sumpast ei aja auru välja? |
Peabki töösoojal mootoril jahutusvedelikku välja ajama.. Teadupärast vedelik paisub kuumenedes
|
samru
|
postitati 14.06.04 18:58 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Vasak-King
ma olen paisupaagi korgi pool-lahti jätnud sealt loobib täiega vett välja. Üks tuttav pakkus, et äkki on hoopis plokikaas kutu. krt ma ei saa enam
midagi aru |
tundub küll, et on kas pl.kaanetihend või mõra kaanes. Kas sumpast ei aja auru välja?
|
Vasak-King
|
postitati 14.06.04 18:49 |
ma olen paisupaagi korgi pool-lahti jätnud sealt loobib täiega vett välja. Üks tuttav pakkus, et äkki on hoopis plokikaas kutu. krt ma ei saa enam
midagi aru
|
MarkoC
|
postitati 14.06.04 18:33 |
mis ajast 95 kraadi juures KEEB ?
Mu Sigar 101 kw 2.2 oli stabiilselt seal 95 kraadi juures ja sõitis nagu auto muiste
Äkki mõtetu panics
|
Vasak-King
|
postitati 14.06.04 18:28 |
ventikas käib ringi küll, aeg-ajalt. Läheks kaabiks selle jahutusvedeliku pumba kohe lahti, kui teada saaks kust teda otsida!
|
jõuvanker
|
postitati 14.06.04 18:00 |
Audidel ongi üldjuhul kõrge temperatuuriga jahut. süsteem. Samuti on neil korralik ülerõhk süsteemis, et tõsta keemis temp. kõrgemale, selleks, et
võltida gavitatsiooni ( gaasi mullikeste lõhkemine metalli pinnal ), mis söövitab siis metalli pinda...
Vaata järgi jahutusvedeliku pump ( kas labad on küljes ). Küsimus veel, kas ventilaator töötab normaalselt?
PS! Keema hakkab jahutusvedelik Sinu audi mootoris alles ca. 105 kraadi pealt
|
Vasak-King
|
postitati 14.06.04 17:53 |
mure järgmine: isegi kui sõita madalatel pööretel rahulikult ei möödu kaua, kui mootor keema läheb. Vahetasin termostaadi- s.ttagi ei muutunud, võtsin
termostaadi üldse vahelt välja- ikka pole tolku miskit. Radika võtsin lahti, umbes see polnud aga igaks juhuks puhastasin ta ikkagi ära. Kasu pole
emmigi. Temperatuuri näidik liigub kuskil seal 95`C juures. Äkki teadjamad mehed oskavad öelda, kas on veel mingeid võimalusi seda keemist lõpetada,
või on tegu siiski plokikaane rikkega?
Ette tänades!
|